Logo Autogas Centrum
Logo Autogas Centrum
Logo Autogas měření emisí



Nacházíte se zde:  

Aktuality


<<     <1>  <2>  <3>    

ŠKODA OCTAVIA III přestavěna na LPG

Škoda Octavia III na LPG

Vážení příznivci alternativního pohonu LPG. Rádi bychom Vám přestavili přestavbu nové Škoda Octavia III, kterou udělal náš partner firma NEPTUN – HARFA (www.neptun-harfa.cz). Přestavba byla provedena na automobilu značka Škoda Octavia III 1,2 TSI, 77 kW, rok výroby 2014, kód motoru CJZA. Ve vozidle byl použit italský systém ZAVOLI ALISEI DI (www.zavoli.cz). 

 


více informací ...



Nové oficiální webové stránky STAG pro ČR www.acstag.cz

Stránky AC STAG

Jakožto obchodní zástupce společnosti AC STAG pro ČR, vás tímto chceme přivítat na nově vytvořených oficiálních stránkách značky STAG pro Českou republiku www.acstag.cz . Tyto webové stránky, byly vytvořeny ve spolupráci se společností AC STAG a obchodním zastoupením pro ČR společností AGC Strakonice.


více informací ...



Proč přejít na LPG?

Chcete ušetřit při provozu Vašeho automobilu, ale nevíte jak na to? Pak popřemýšlejte o přechodu na LPG! Přestavby Vašeho vozidla na LPG zajisté nebudete litovat, jelikož přechod na LPG s sebou přináší opravdu mnoho výhod. Provoz automobilu na LPG je ekologický. Ve výfukových plynech je výrazně snížen podíl NOX oproti benzínu! Díky tomu chráníte okolní přírodu i pro děti Vašich dětí! Katalyzátor Vašeho automobilu je navíc i méně zatěžován.


více informací ...



Drahý benzin?

Jezdit na zkapalněný propan-butan neboli LPG byla ještě před pár lety výjimka. Provoz byl určitě levnější než jezdit na benzin, ale bylo málo čerpacích stanic. To se ale dnes změnilo. Přestavby LPG se už dnes vyplatí, protože nemusíte složitě plánovat trasu cesty. Stanice s LPG jsou už dnes tak běžné, jako čerpadla s benzinem či naftou. Změnit palivo může dnes každý.


více informací ...



Aditiva pro LPG

I když se ještě před časem přeli příznivci a odpůrci přísad do motorů s LPG, dnes už testy ukázaly, že aditiva prokazatelně šetří součásti motoru a zvyšují jeho životnost. LPG neboli zkapalněný ropný plyn obsahuje málo olova, takže má také nižší mazací schopnosti. Motor a jeho součástí jsou pak při provozu nadměrně namáhány a rychleji se opotřebovávají. Týká se to zejména sacích ventilů, které musí odolávat vyšším teplotám než u benzinového motoru.


více informací ...



<<     <1>  <2>  <3>    


Tento web používá soubory cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas.Více informací