Logo Autogas Centrum
Logo Autogas Centrum

Vlajka Velké BritánieVlajka České Republiky

Nacházíte se zde:  

Diskuzní fórum LPG/CNG


+ Nový dotaz

<1> || <2>  <3>  <4>  <5>  <6> ||  <144>     >>   >5x>  

25.5.2016 15:01:56
Jméno: vlach jan Předmět: skoda felicie
dekuji za odpovet na inernetu jsem si našel že to de mam i planek zapojeni a stejne jako ma firma ktera mi to montovala
asi jsem ja blbec
26.5.2016 8:49:42
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: skoda felicie
Dobrý den, pokud máte plánek a důvěřujete firmě, která Vám to namontovala, nechápu pak Váš dotaz na tomto fóru. My montujeme LPG zařízení dle schémat dodaných výrobci LPG zařízení a příslušných předpisů, stejně tak školíme i naše partnery a takové přestavby máme schváleny Ministerstvem dopravy.

25.5.2016 9:18:11
Jméno: Hanz Předmět: Svíčky Felicia LPG
No já mám Feldu BMM na plyn, najto asi 190.000 km. Celou dobu, co to mám, tedy asi posledních 60.000 km mí svíčky nevydrží víc, než 10.000 km. používám Brick silver, tedy speciální pro provoz na lpg. Te´d jsem je dokonce sklepnul na 0.55 mm, ale i tak. Je to normální? Projeví se to tak, že auto hlavně v zátěži v nízkých otáčkách (když do manželka dusí do kopce) poškubně. Zkoušel jsem všechno možné a vždycky púomůže aý výmna svíček. Auto jinak jezdí super, spotřeba něco přes 7/100 (umí i pod 6,5).
26.5.2016 8:20:28
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Svíčky Felicia LPG
Dobrý den, při provozu na LPG jsou ve spalovacím prostoru vyšší teploty a tím dochází k vyššímu opotřebení svíček a interval jejich výměny se zkracuje. Pro Vaše vozidlo použijte takové svíčky, jaké jsou předepsány výrobcem vozidla pokud možno s jednou elektrodou. Možná by stálo za úvahu zkusit svíčky od jiného výrobce.

24.5.2016 21:35:59
Jméno: vlach jan Předmět: skoda felicie
prosim o pomoc mam palubni pocitac v skode feliciji 1.3 mpi da se nejak zapojit do namotovaneho plinu aby fuguval na plinu.
a jak mam zapojit mereni hladini plinu v nadrzi
moc dekuji
25.5.2016 7:48:44
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: skoda felicie
Dobrý den, po přestavbě na LPG/CNG odpojí plynová řídící jednotka benzínové vstřikovače a na základě snímaných hodnot (otáčky, teplota, tlak plynu…….) dávkuje prostřednictvím plynových vstřikovačů odpovídající množství plynu. Nelze provést u dodatečné přestavby takové zapojení, aby palubní počítač (předpokládám, že máte na mysli benzínovou řídící jednotku) byl i řídící jednotkou pro LPG/CNG. Ohledně zapojení měření hladiny plynu se obraťte na odborný servis, který montuje Vaše LPG zařízení.

24.5.2016 11:16:47
Jméno: Ladislav Kovářík Předmět: CNG Volkswagen caddy maxi 1,4 tgi
Dobrý den chci se zeptat mám vozidlo Volkswagen caddy maxi 1,4 tgi . CNG děláno od výrobce volkswagen.Musím tedy doplňovat aditiva do benzínu při každém tankování benzínu a jaké by jste mi doporučil.Předem moc děkuji za informace.
24.5.2016 12:24:00
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: CNG Volkswagen caddy maxi 1,4 tgi
Dobrý den, u vozidel vybavených CNG přímo od výrobce doporučuji řídit se návodem výrobce pro obsluhu vozidla.

19.5.2016 16:10:33
Jméno: Karel.lpg Předmět: 2 nádrže
T kus s kuličkou tam musí být, ten právě zajišťuje to, aby po vyčerpání jedné nádrže a přepnutí na druhou nedošlo tlakem plynu k přizvednutí jádra elektroventilu v MTV na prázdné nádrži...funguje jako přetlakový ventil tak, aby z jednotlivé nádrže "šel" kapalný plyn pouze směrem do reduktoru....

18.5.2016 13:02:44
Jméno: Jiří Koudar Předmět: podtlakové přimazávání ventilových sedel - nekape
Dobrý den,
měl bych na Vás dotaz ohledně přimazávání ventilových sedel. Mám systém Zavoli v Toyota Corolla, přimazávání mechanické podtlakové JLM s VSE rozdělovačem. Posledních pár měsíců řeším problém s nastavením přimazáváním, tj. počtem kapek za minutu. Když jehlovým regulátorem nastavím optimální počet kapek, řekněmě 8 kapek za minutu, tak postupně pozoruji, že za několik málo minut se intenzita kapání začne snižovat a nakonec to vždy vyústí v to, že systém přestane kapat úplně (patrné na konci cesty třeba dvou hodinové nebo druhý den při nastartování). Zkoušel jsem na volnoběh nastavit i větší intenzitu kapání zhruba 1 kapka za sekundu s předpokladem, že by se to později ustálilo na nižší intenzitě, ale výsledek je stejný - nakonec přestane kapat. Na systému najeto cca 54.000km. Předem díky za reakci ;)
18.5.2016 14:40:41
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: podtlakové přimazávání ventilových sedel - nekape
Dobrý den, u levných mechanických podtlakových systémů je většinou nesprávné dávkování způsobeno netěsností. U těchto systémů se často mění zpuchřelé hadičky. Je třeba provést důkladnou prohlídku všech hadiček.
Dnes nabízíme zákazníkům kvalitní elektronické zařízení Valve Protector, které je vyrobeno německou firmou z vysoce kvalitních materiálů a bylo testováno TÜV. K dispozici je celá řada variant od podtlakových až po sekvenční tlakové. Bližší informace naleznete na našich stránkách http://www.lpg-autogascentrum.cz/ochrana-ventilu/ .

18.5.2016 9:35:58
Jméno: D.A.N. Předmět: 2 nádrže
Lze speciální T kus s kuličkou nahradit tak, že přepínačem na palubní desce budu ovládat přímo elektro ventily nádrží ? Bude otevřen jeden nebo druhej.
D.M.
18.5.2016 12:53:35
Jméno: Král Pavel Předmět: RE: 2 nádrže
Na palubní desku se dá druhý přepínač a ŘJ plynu otevře danou nádrž na kterou je přepnuto.

18.5.2016 7:43:06
Jméno: vladimír svoboda Předmět: vstřikovače
Dobrý den před třemi roky jsem u Lpg auto nechal přestavět Peugeot 807 na Lpg. Stále se mi opakuje stejná závada vadná vstřikovací lišta. V záruce mi to opravovali asi pětkrát nejdříve tvrdili, že byla špatná série vstřikovačů, potom, že jsem načerpal špatný plyn. Po záruce mi vyměnili vstřikovače znovu a vydržely 14 měsíců. Plyn čerpám většinou u ONO. Chtěl bych se zeptat jestli to je normální nebo jestli to mám nechat opravit u jiné firmy nebo jestli se vyrábějí kvalitnější vstřikovače. Jinak žádné jiné problémy nemám. Děkuji
18.5.2016 13:46:23
Jméno: Král Pavel Předmět: RE: vstřikovače
Dobrý den.
Bohužel nepíšete, jaké vstřikovače máte ve vozidle namontované, ani kolik jste na vstřiky najel. Je pravda, že vstřikovače ve spojením s českým plynem jsou slabším článkem LPG systémů. Je přinejmenším zvláštní, že by vstřikovače odešly tak často. Samozřejmě jsou na trhu kvalitnější i méně kvalitní zařízení.

17.5.2016 19:02:42
Jméno: Karel.lpg Předmět: 2 nádrže
Podle předpisů o umístění dvou nádrží je nutno mít MTV zapojeny tak, že se může odebírat LPG vždy jen z jedné nádrže(i když jich bude více), T kus musí být takový, že má uvnitř ventil(kuličku, takže plyn proudí pouze z nádrže směrem k plynovému ventilu a reduktoru, do druhé nádrže i když bude prázdná se nikdy nedostane.Takže na přístrojovce je přepínač na ovládání systému plynu(benzín/plyn), vedle pak přepínač na ovládání nádrží(2,3 atd). Plnění všech nádrží se může přes T kus obyčejný plnit do všech nádrží společně, odebírat jak jsem popisoval výše,pouze vždy z jedné nádrže...

17.5.2016 15:29:55
Jméno: D.A.N. Předmět: 2 nádrže
Dobrý den, je nutné při použití dvou nádrží lpg v autě je umístit ve stejné výšce? Nádrže jsou propojeny přes T kus, stejně tak plnící trubka je přes T kus. Moje úvaha je taková že při provozu ( obě nádrže otevřeny) pokud nebudou ve stejné výšce dojde k přetečení kapalného plynu do nižší nádrže, která by se teoreticky mohla naplnit více jak na 80 procent a při odstavení vozidla a nečekanému zahřátí by mohlo dokít k problému. Je to tak? S pozdravem D.M.
18.5.2016 12:50:15
Jméno: Král Pavel Předmět: RE: 2 nádrže
Dobrý den.
Pokud by byly nádrže propojeny na obyčejné T kusy, tak by tato teorie platila tehdy, kdyby v nádržích nebyl tlak. V případě LPG se vyrovnávají tlaky. Proto je možné, že se naopak bude přepouštět plyn ze spodní nádrže do horní. Proto nebezpečí nehrozí. Přepouštění je možné jen za provozu. Na plnících vývodech multiventilu jsou zpětné ventily. Správně by však měly být nádrže propojeny tak, aby toto přepouštění nebylo možné.

11.5.2016 18:28:00
Jméno: Balada Předmět: přepínání na benzín
Vlastním škodu Octavia 1.6 MPI. LPG Magic namontováno při 6000km. Nyní najeto 80 000km Asi od 50 000km mi někdy i při zahřátém motoru přepíná na benzín nejčastěji při přeřazení nahoru nebo někdy i při sundání nohy z plynu. Když mi nepřepne na benzín tak zase pro změnu poškubne. O auto mi pečuje od montáže LPG jeden mechanik. Nedávno vyměněn reduktor, trysky, svíčky, filtr, tlakový ventil, spínací ventil, jednotka plynu, několikrát seřizováno a stále beze změny. Takže budu vděčný za každý tip. Jo a na benzín jede hladce bez problémů.
Děkuji předem za odpověď
13.5.2016 12:50:46
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: přepínání na benzín
Dobrý den, podle toho co uvádíte to na mě dělá dojem, že opravy jsou dělány metodou pokus omyl a nebyla diagnostikována pravá příčina. Navštivte odborný servis, který je vybaven příslušnou diagnostikou, kde závadu správně určí a odstraní. S vašimi problémy Vám dokážeme pomoci kontaktujte nás prosím telefonicky na tel. 602518625.

6.5.2016 12:18:38
Jméno: Karel.lpg Předmět: přepínání
Přepínání zpět na benzín může způsobovat více faktorů...od špatných otáček, napětí, tlaku plynu...bohužel servisy Hyudai těmto přestavbám nerozumí, tudíž nemohou na nic přijít, jak jsme se o tom mnohokrát přesvědčili...po výměně fitrů se musí přeladit celý systém na LPG, jinak hrozí podpalování ventilů, servis by měl najet alespoň 50 km s různými režimy, aby se systém přes PC naladil a uložil do plynové jednotky, což předpokládám, že servis neudělal, při tomto režimu by se měla projevit závada kterou popisujete, jednotka má svou vlastní vnitřní diagnostiku, o které zřejmě ani netuší a dálkovým přístupem se nedá tato závada odsrtanit...

4.5.2016 18:47:25
Jméno: Milan Duraj Předmět: Opel Corsa 1,2 LPG 63kW
Dobry den
Tovarni zastavba Landi Renzo zelene vstřikovače.
Po 34000km kontrolka poruchy motoru,
Při LPG na volnoběh a při nizkych otačkach motor silně nepravidelně vibruje.Na benzin vše ok.
V oficialnim servisu Opel mi zdělili že je nutna vyměna kompletni vstřikovaci lišty- zanesene vstřikovače nekvalitnim LPG 18500,-kč
V servise kde se přestavbam věnuji mi řekli že stači pouze vyměnit vstřikovače a bude vše ok-Již nebude třeba nic nastavovat.
Pomoci nějake diagnosticke krabičky odečetli při chodu na lpg "korekce +- kolem 30"
Opravdu neni třeba nove vstřikovače nastavovat či seřidit?
Popř nějaky servis na Severni Moravě z vaši partnerske sitě ktery ma s Landi zkušenosti?
Byl jsem dost překvapeny kolik LPG čerpacich stanic u nas na sev.moravě dostava pokuty za nekvalitni LPG a cele moje nadšeni z usporneho vozu je pryč po 35000 km.
Děkuji za radu či doporučeni servisu.
5.5.2016 14:42:25
Jméno: Král Pavel Předmět: RE: Opel Corsa 1,2 LPG 63kW
Dobrý den.
Tovární přestavby LANDI RENZO jsou většinou tvořeny podobně jako benzínové ŘJ, kde se nedá nic seřizovat. Proto jedinou možností je vyměnit vstřikovače a doufat, že vše bude OK. Vlastní vstřikovače se také neseřizují. Bohužel takto je tento systém vyroben. Důležité je, aby směs, která se dá zkontrolovat běžnou diagnostikou, byla správná.

3.5.2016 18:49:30
Jméno: Petr Předmět: Auto netáhne
Dobrý den,
mám daewoo lanos 1,4 se vstřikovacím systémem lovato, elektronicky řízený.
Na autě se mi stává, že po startu, okamžitě přepne na LPG. Po té chvíli trvá než auto začne táhnout.
Někdo po čase jízdy mám pocit, že auto zlehka poškubává. Dále když chci např. předjíždět a podřadím na nižší rychlost tak auto začne dusit a vůbec nejede. Trvá to jen chviličku než auto začne akcelerovat.
Celkově se mi zdá auto na lpg výrazně línější než na benzín.

Na autě byly asi před rokem vyměněny kabely ke svíčkám, 2 měsíce zpátky pak svíčky, lambda sonda, membrány v LPG směšovači a filtr kapalné fáze.

Auto jsem koupil asi před rokem s tímto problémem.
5.5.2016 14:42:06
Jméno: Král Pavel Předmět: RE: Auto netáhne
Dobrý den.
Podle toho co popisujete se domnívám, že vozidlo by chtělo kvalitně seřídit. Bohužel bez bližší diagnostiky se dá těžko přesněji specifikovat závada.

2.5.2016 20:26:54
Jméno: Libor Netušil Předmět: BRC 01.14 v Hyundai I20 KAPPA 57kW
Dobrý den pane Pataky.
Ve vozidle Hyundai i20 (motor 1.2/57kW Kappa) mám cca 4roky (70.000km) namontovaný LPG systém BRC 01.14. Nyní se mi při zahřátém motoru poměrně často stává, že se systém sám přepne na benzín (červená kontrolka) a to v případě, že nemám sešlápnutý plynový pedál a otáčky motoru jsou cca 2.000, nebo nižší (např. brzdění motorem). Pokud sešlápnu plynový pedál, systém se s malou prodlevou (cca 4 sec.) přepne zpět na LPG, to vše bez zvukové indikace. Je slyšet pouze uzavření/otevření el.mag.ventiliu kapalné fáze. Při pravidelné servisní prohlídce v servisu Hyundai nebyl zjištěn žádný problém. Filtry byly vyměněny, a nastaveny "adaptační hodnoty?". Přesto se problém vyskytuje dále. Mohl by jste poradit?
Předem děkuji za Vaši odpověď.
4.5.2016 9:04:32
Jméno: Král Pavel Předmět: RE: BRC 01.14 v Hyundai I20 KAPPA 57kW
Dobrý den.
Pan Pataky už u nás nepracuje. Při problémech, které popisujete, jsme objevili již několikrát vadu vlastního přepínače. Doporučuji vysledovat přesně, kdy se závada projeví, aby servis byl schopen závadu přesně diagnostikovat.


<1> || <2>  <3>  <4>  <5>  <6> ||  <144>     >>   >5x>  

Přidat záznam


Předmět:
Jméno:
E-mail (nebude zveřejněn):
Text zprávy:
jsou povoleny tagy <b>, <u> a <i>, můžete psát i odkazy ve tvaru www.neco.cz nebo http://neco.neco.cz
    


Tento web používá soubory cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas.Více informací