Logo Autogas Centrum
Logo Autogas Centrum
Logo Autogas měření emisí



Nacházíte se zde:  

Diskuzní fórum LPG/CNG


+ Nový dotaz

<1> || <2>  <3>  <4>  <5>  <6> ||  <161>     >>   >5x>  

26.7.2017 13:46:45
Jméno: Dubis Předmět: Nepřepnutí lpg
Dobrý den, mám lpg typ Eurogas a přestal mi přepínat pořád jezdím na benzín.Kde by mohla být závada?Děkuji

25.7.2017 18:43:26
Jméno: Petra Předmět: Opozdene sepnuti plynu
Dobrý den, chci se zeptat... Je to asi týden co mě začal zlobit plyn v autě. Prvni vsimnutí bylo, že po sepnuti ztrácel tah a auto se dusilo.po 2 dnech mi po 2km jízdy v plné rychlosti auto chcíplo. Po nastartovani se opět dusila, radši jsem ho vypla a jela na benzín a to bez problemu.Rikam,asi jsem natankovala nějaký spatny plyn na jedné z benziny kam normálně nejezdím. Teď už se nějak nedusí, ale za to se mi sepne až po několika km jízdy... Ukazuje že v nádrži je min jak půlka, po chvíli půlka a pak plná nádrž... V tu chvíli se teprve sepne.dnes mi při nastartovani pipla teplota.par dní zpět, jsem Dolevala. vypla jsem a opět nastartovala.pak už dobrý. Tak teď nevím co by to mohlo být. Špatný čidlo u plynu a nebo čidlo teploty.Asi bude lepší diagnostika, že? Děkuji Petra
26.7.2017 7:21:32
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Opozdene sepnuti plynu
Dobrý den, protože neuvádíte žádné informace o Vašem vozidle ani o LPG systému, který ve voze máte je velice těžké dát odpověď a doporučím jen navštívit odborný servis, který Vaše LPG zařízení servisuje a kde provedou kontrolu LPG systému, jeho diagnostiku a závadu odstraní.

24.7.2017 9:09:42
Jméno: Roman Předmět: Přepínání na LPG
Dobrý den, mám od vás montované zařízení LPG ve voze Jaguar X-type 3,0 V6. Do teď bylo vše v pořádku, ale nyní se objevil problém. Po nastarování a jízdě na benzín v okamžiku přepnutí na LPG se zařízení nepřepne, autem škubne a kontrolka hlásí prázdnou nádrž a to i přes to, že je zcela plná. K přepnutí na plyn dojde až v okamžiku úplného zahřátí motoru (dle ručky palubního teploměru). Že by vadné čidlo teploty na LPG?
Děkuji za odpověď.
24.7.2017 9:48:35
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Přepínání na LPG
Dobrý den, byť závadu teplotního čidla nemohu zcela vyloučit, nedomnívám se, že by teplotní čidlo mělo souvislost s tím, že přepínač hlásí prázdnou nádrž. Bude nutné provést kontrolu zapojení a diagnostiku LPG systému. Pro odstranění závady se objednejte na tel. 606 659 530.

18.7.2017 18:58:01
Jméno: Franta Předmět: prehrivani motoru
mam skodu fabii 1.4 mpi a pri jizde na lpg se mi prehriva motor, ale pri jizde na benzin je teplota motoru normalni. A taky jsem pri vymene svicek zjistil ze jedna svicka je korodovana.Muzete mi poradit co s tim muze byt a kolik to bude stat. Diky za odpoved.
19.7.2017 8:33:09
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: prehrivani motoru
Dobrý den, pokud se motor přehřívá pouze při jízdě na LPG, může být závada v reduktoru, kdy vlivem netěsnosti membrány dochází k pronikání plynu do chladící kapaliny. Pokud otevřete víčko expanzní nádobky chladícího systému, je cítit plyn. Cena opravy bude záviset na skutečně použitém materiálu při opravě a skutečně strávené práci.

18.7.2017 18:54:40
Jméno: Jano Předmět: Studený štart
Dobrý večer. mám Fábiu2, 1.4, 16ventil, 63Kw, benzín +LPG. Mám problém so studeným štartom s teplým nie je problém. Keď idem ráno čerpadlo natlačí benzín , kontrolky zhasnú, motor naskočí a hneď zdochne, toto sa opakuje niekedy aj 10krat a potom auto naskočí ale celé sa trasie a cca po 2minutach už ide normálne akoby sa nič nedialo . Počas dňa už so štartovaním nie je problém. Bola menená lišta LPG vstrekov, obidve filre LPG, vzduchový filter, kabínový filter, palivový filter, sviečky. Pýtali sme sa aj po servisoch ale dajako nevedia poradit . Ďakujem za rady a pomoc a prajem pekný večer.
19.7.2017 8:16:12
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Studený štart
Dobrý den, na vině bude s největší pravděpodobností špatné nastavení LPG systému. Zkuste dojíždět několik posledních kilometrů na benzín a uvidíte, zda se studené starty zlepší. Pokud ano, způsobuje to špatné složení plynné směsi. Řídící jednotka benzínu i při jízdě na LPG vyhodnocuje signály od sensorů stejně, jako by vozidlo jelo na benzín. Pokud zjistí na základě signálu z lambda sondy, že směs je chudá nebo bohatá, provede příslušné korekce tak, aby směs byla optimální. Korekce provedené za jízdy se pak promítnou i do studeného startu a tím dochází ke kolísání otáček, případně ke chcípání motoru. Doporučuji proto navštívit odborný servis, kde servisují Vaše LPG zařízení, aby provedli diagnostiku LPG systému a zkontrolovali jeho nastavení, případně ho seřídily. Po každé výměně LPG vstřikovačů by se mělo zkontrolovat nastavení LPG systému.

18.7.2017 17:21:51
Jméno: durpa Předmět: golf 4 1.6
Dobry den
mam.tyden doma 4 golfa 1.6 s plynem od firmy AG
pri malych otackach nechce prepnout na plyn a nebo prepne jen na chvily a zacne piskat behaji kontrolky a plyn odpoji. Nejaka rada cim to.muze byt? Taky se.mi stalo 2x ze jsem nabral plnou nadrz plynu a rano po.nastartovani.auto nepravidelne mlati a nejde se rozjet a to na benzin kdyz prepne na.plyn tak uz o.k. Muze to souviset? Dekuji za odpoved
19.7.2017 8:00:53
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: golf 4 1.6
Dobrý den, k přepnutí na plyn dojde poté, co řídící jednotka LPG dostane příslušné signály od sensorů. Blikání přepínače a pískání upozorňuje na závadu v plynovém systému. Takto od stolu nedokážu říci, zda se jedná o závadu některého čidla či komponentu LPG soustavy nebo zda se jedná o závadu v elektroinstalaci. Problémy se studenými starty budou pravděpodobně způsobeny vlivem špatného nastavení plynové směsi – může pomoci pouze seřízení, může být vadný i vstřikovač(e)…. Doporučuji proto vyhledat a navštívit odborný servis LPG systémů AG, kde provedou diagnostiku a závadu odstraní.

18.7.2017 12:10:25
Jméno: Zdeněk Dvorožňák Předmět: Zafira cng-benzín Z1,6YNG, r.v.2004, kód poruchy P1572
Dobrý den, v poslední době mi pravidelně přepne auto z plynu na benzín při dosažení teploty chladící kapaliny cca na 65°C.Přepnout zpět na benzín nelze až když motor vychladne. Do dosažení uvedené teploty se systém chová jak má. Přepínání plyn - benzín a zpět OK. Po ohřátí pouze benzín a bez zjevných problémů. Vadný přepínač to asi nebude.
Mohl bych poprosit o typ na řešení problému.
Děkuji
18.7.2017 12:56:33
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Zafira cng-benzín Z1,6YNG, r.v.2004, kód poruchy P1572
Dobrý den, chyba P1572 je závada v okruhu přepínače CNG pohonu. Je proto potřeba zkontrolovat správnou funkčnost celého obvodu spínače CNG.

17.7.2017 19:23:52
Jméno: Martin Předmět: Katalyzátor na LPG
Dobrý den, rád bych získal radu odborníka, pokud ji pro mě bude mít. Jde o katalyzátor. Za prvé, můžete mi potvrdit, že je na lpg vhodnější katalyzátor s kovovým vnitřkem? Běžné katalyzátory mají keramické jádro. A další otázkou je, jestli víte, jak, nebo především kde, by se dal takový katalyzátor sehnat. Na můj vůz bmw e46 318i, 87kw, jsem zatím narazil pouze na jeden jediný takový model, od firmy JMJ. Díky za odpověď. Zn. Každá rada dobrá. :-)
18.7.2017 7:35:30
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Katalyzátor na LPG
Dobrý den, zabýváme se přestavbami vozidel na LPG více jak 25 let a při přestavbách neřešíme, jaký katalyzátor vozidlo má, zda s keramickou či kovovou vložkou. Základem dobrého fungování LPG systému je správné seřízení bohatosti směsi. Pokud má LPG směs správné složení, hoří jen o malinko vyšší teplotou než směs benzínová, ale v případě chudé směsi LPG narůstá teplota hoření oproti benzínu až o stovky stupňů, což může být problém jak pro ventily, tak i pro katalyzátor. Pravdu máte, že katalyzátory s kovovou vložkou jsou odolnější jak teplotám, tak i nárazům, a proto jsou doporučovány jako vhodnější pro vozidla s alternativním pohonem LPG/CNG. Konkrétní typ, kde sehnat katalyzátor na Váš vůz bohužel nemám.

14.7.2017 0:48:53
Jméno: Radomír Stecker Předmět: fabia II. 1,4 16 V problém palivovým čerpadlem
Dobrý den,
mám problém palivovým čerpadlem - často se stává, že nemůžu napoprvé nastartovat- řeším to tím, že někoiikrát otočím klíčkem a nechám rozběhnout čerpadlo a pak nastartuju. nejčastěji se problém se startem projevuje teďˇv létě kdy se auto na plyn přepíná téměř hned. Pokud chvíli jezdím na benzín, tak se starty zlepší.

Chci se zeptat - mechanik mi tvrdí, že při provozu na lpg palivová čerpadla odchází velmi často.(životnost cca 3 roky) Dá se tomu nějak předejít? Co na čerpadlech odchází - ložiska? čerpadlo běží neustále, nebo se po přepnutí na plyn vypíná?
14.7.2017 7:55:30
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: fabia II. 1,4 16 V problém palivovým čerpadlem
Dobrý den, příčinou problému se startováním nemusí být jen benzínové čerpadlo, ale i seřízení LPG systému. Na vině špatných startů mohou být i korekce, které benzínová řídící jednotka provedla na základě signálu od lambda sondy při jízdě na LPG, kdy směs nebyla optimální. Tyto korekce jsou pak používány při startu a směs benzínu tak není optimální a to způsobuje problémy při startování. Při přestavbě na LPG se nezasahuje do okruhu benzínového čerpadla a benzínové čerpadlo se po přepnutí na LPG neodpojuje. Proto se v návodu pro používání LPG systémů uvádí, že je nutné v benzínové nádrži vždy udržovat dostatečné množství benzínu (vzhledem k malé spotřebě benzínu – pouze na starty a ohřátí na teplotu přepnutí) postačí ¼ nádrže. Pokud se vozidlo s LPG systémem dlouhodobě provozuje s minimálním množstvím benzínu v nádrži, není benzínové čerpadlo dostatečně chlazeno a může dojít k jeho poškození. Doporučuji proto nějakou chvíli jezdit jen na benzín a pokud jízda i starty budou ok, lze vyloučit vadu benzínového čerpadla a pak navštivte LPG servis, kde provedou diagnostiku a systém seřídí případně provedou jeho opravu. Pokud budete chtít Váš problém odstranit objednejte se u nás na tel. 606659530.

13.7.2017 19:30:59
Jméno: Pavel Mrázek Předmět: škoda octavia
u škody octavia 1.6 rok 2009 mám namontovám LPG MAGIC. Po posledním natankování plné nádrže jsem ujel cca 30 Km a na ovladači po zvukovém signálu začali blikat dvě červené a jedna modrá kontrolka.
Můžete poradit?
14.7.2017 7:27:11
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: škoda octavia
Dobrý den, systém Magic nemontujeme, ale obecně lze říci, že zvukový signál a blikající diody signalizují závadu LPG systému. Pro zjištění závady a její odstranění je potřeba připojit LPG systém k diagnostickému programu. Navštivte proto odborný servis, který Váš systém dokáže servisovat.

12.7.2017 13:44:09
Jméno: Erik Gulliver Předmět: Dacia Logan MCV 1.2 16V 54kW
Dobrý den. Kupuji zánovní vozidlo Dacia Logan MCV 1.2 16V 54kW, ujeto 13000 kilometrů . Chtěl bych do něj namontovat LPG, prosím o doporučení, jaký typ a systém, a v jaké je to cenové relaci? Jsem z Kladna, je rozdíl v montáži u Vás ve Strakonicích a v montáži u vašich smluvních partnerů? Děkuji za informace. Erik Gulliver
12.7.2017 14:41:19
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Dacia Logan MCV 1.2 16V 54kW
Dobrý den, pro přestavbu Vašeho vozidla máme v nabídce několik systémů, které se liší jak výbavou, tak i cenou. Cena přestavby se pak může pohybovat od 22.400,- Kč do 34.400,- Kč vč. DPH. Konkrétní typ vždy volíme po konzultaci se zákazníkem tak, aby zařízení vyhovovalo podmínkám provozování vozidla a splnilo očekávání zákazníka. V každém případě doporučuji při přestavbě použít některý systém ochrany ventilů. Naše firma je dovozcem systémů STAG a ZAVOLI, jsme zástupcem výrobců těchto systémů pro ČR a jsme držiteli typového schválení pro hromadné přestavby vozidel na LPG. Naši partneři jsou samostatně podnikající subjekty, jejichž mechaniky jsme vyškolili na pro montáž námi dodávaných systémů. Pokud budete potřebovat doplňující informace rád Vám je poskytnu telefonicky.

10.7.2017 12:22:44
Jméno: Marcela Předmět: Auto volkswagen polo 2010
Koupili jsme si postaven polo 1.4 2010 a je to plyn s benzínem ale zapomněli jsme se informovat na přepínání nevíme jestli se to přepne automaticky nebo to musíme přepnout sami
10.7.2017 13:06:17
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Auto volkswagen polo 2010
Dobrý den, protože neuvádíte, jaký LPG sytém ve voze máte, uvedu funkce u nejčastěji používaných LPG systémů, kdy je v zorném poli řidiče (na přístrojové desce nebo u řadící páky….) umístěn přepínač LPG systému, který má dvě polohy. Vypnuto – na přepínači nesvítí žádná dioda a vozidlo jede jen na benzín. Zapnuto – na přepínači svítí LED diody – stavová dioda, která bliká do doby, než dojde k přepnutí na LPG, pak svítí trvale a několik diod, které orientačně ukazují množství LPG v nádrži. Jestliže přepínač po stisknutí nesvítí, nebo po přepnutí do LPG se ozve zvukový signál s následným přepnutím do benzínu jedná se o závadu LPG systému a je potřeba navštívit servis, který Váš LPG systém dokáže servisovat.

8.7.2017 14:49:43
Jméno: Petr Boruvka Předmět: 407 2.2 benzin ( 2008) 155 000KM
Dobry den ,

jsem chtel vedet jestli motor Peugeot 2.2 je dobra volba pro LPG a ktery system LPG je nejlepsi pro tento motor a take ceny.

Dekuji.
10.7.2017 9:55:05
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: 407 2.2 benzin ( 2008) 155 000KM
Dobrý den, protože uvádíte velice strohé informace o Vašem vozidle, domnívám se, že jde o motor 3FZ nebo 3FY, který se montoval do modelů 405, 406, 407. Pro tyto motory máme vhodné jak systémy pro přestavbu na LPG, tak i systémy ochrany ventilů. Konkrétní systém bychom navrhli v závislosti na způsobu provozování vozidla. Pokud se jedná o jiný motor uveďte prosím detailnější informace o vozidle a motoru (model, rok výroby, výkon v kW….).

8.7.2017 13:19:42
Jméno: Petr Předmět: Na LPG nejede
Dobrý den, mám range rover 98' 4,6 8V a LPG Diego, na začátku auto jezdilo v pohodě, ale asi po 2letech při jízdě na LPG začlo cukat a nakonec ztratilo úplně výkon,jako kdyby nešel plyn. Zkoušelo se to dát na diagnostiku a ta psala málo plynu v nádrži,tak jsem natankoval plnou a psalo to stejně. Zkoušelo se to kalibrovat,ale stále hapruje pracovní tlak,který se dá těžko naštelovat a hlavně to vždy v 72% chcípne. Tak jsem nechal vyměnit řídící jednotku, komplet elektriku, membrány ve splynovači, vyčistil filtr splynovače, dal nové hadice a výsledek je úplně stejný jako předtím, špatný pracovní tlak a v 72% opět chcípne. Už nevím co s tím a je to zoufalost. Když to přepnu na LPG a sešlápnu plynový pedál,tak auto jde do otáček,ale auto nejede, jako když nemá dost plynu, přitom nádrž je plná, hadice natlakované, ale prostě nejede!! Předem děkuji za radu.
10.7.2017 9:46:02
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Na LPG nejede
Dobrý den, v prvé řadě je potřeba provést kontrolu zapojení jednotlivých komponent LPG systému a zkontrolovat jejich správnou funkčnost tak, aby bylo možné systém zkalibrovat a následně LPG systém seřídit. Pokud budete chtít Váš problém vyřešit objednejte se na tel: 606659530.

6.7.2017 23:07:21
Jméno: Radomír Stecker Předmět: ztrácí se chladící kapalina
Dobrý den,
koupil jsem fabii 1,4 16V 63 kw dovoz Německo s již namontovaným LPG typ BRC a ztrácí se mi chladící kapalina. Byly vyměněny hadice - nepomohlo, znovu jsem navštívil autoservis a prý při montaži LPG vedli hadice s chladící kapalinou přes sání, kde vznikla malá prasklinka, mechanik svedl chladící kapalinu hadicí mimo sání a prý to bude fungovat bez problému. Za jakým účelem se vede chlazení přes sání? zde na fóru jsem našel, že se vede jen pře reduktor.
je tento způsob spolehlivý? používá se vůbec?

Předem děkuji za odpověď
Stecker
10.7.2017 9:17:15
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: ztrácí se chladící kapalina
Dobrý den, zřejmě u Vašeho motoru montážní firma vedla hadice s chladící kapalinou, která vyhřívá reduktor, přes sání motoru a zřejmě se dotýkaly sání, kde následně vlivem vibrací pak tyto hadice způsobily malou prasklinu v sání. Mechanik, který prováděl opravu pak tyto hadice vedl jinudy a vyhnul se tak kontaktu se sáním.


<1> || <2>  <3>  <4>  <5>  <6> ||  <161>     >>   >5x>  

Přidat záznam


Předmět:
Jméno:
E-mail (nebude zveřejněn):
Text zprávy:
jsou povoleny tagy <b>, <u> a <i>, můžete psát i odkazy ve tvaru www.neco.cz nebo http://neco.neco.cz
    


Tento web používá soubory cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas.Více informací