Logo Autogas Centrum
Logo Autogas Centrum

Vlajka Velké BritánieVlajka České Republiky

Nacházíte se zde:  

Diskuzní fórum LPG/CNG


+ Nový dotaz

<1> || <2>  <3>  <4>  <5>  <6> ||  <146>     >>   >5x>  

29.7.2016 13:02:45
Jméno: Antonin Předmět: Renault Megane IIII
Dobrý den jde přestavět nový Megane na LPG?
29.7.2016 15:30:29
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Renault Megane IIII
Dobrý den, pošlete mi e-mailem bližší údaje o vozidle tj: objem motoru, výkon v kW, kód motoru a označení benzínové řídící jednotky. Můj mail je: prochazka@autogascentrum.cz .

28.7.2016 23:40:15
Jméno: Véna Předmět: Co zvolit systém
Prosím poraďte co namontovat za LPG systém do Škoda Octavia 1.6, 74 kW, r.v. 1998? Elpigas nebo magic 4 nebo úplně něco jiného?
29.7.2016 9:21:57
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Co zvolit systém
Dobrý den, vhodný systém z naší nabídky Vám rád sdělím telefonicky.
Zavolejte mi na tel: 602420268.

21.7.2016 18:15:45
Jméno: Herodes Předmět: Přestavba Toyoty Corolly Combi r.v.2006
Dobrý den pane Ing.Procházko,

nábídka mi nepřišla, zkuste poslat znovu.

Předem děkuji Herodes
22.7.2016 7:11:21
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Přestavba Toyoty Corolly Combi r.v.2006
Dobrý den, včera se mi mail vrátil 2x jako nedoručitelný. Dnes jsem poslal znovu.

21.7.2016 12:53:33
Jméno: Pavel Herodes Předmět: Přestavby Toyoty Corolly Combi r.v. 2006, motor 1,4 VVTI
Dobrý den,

mám dotaz, chtěl bych přestavit výše uvedenou Toyotu na LPG, mohli byste mi doporučit systém, a jaké mazání jestli podlakové nebo elektronické s tlakové. Díky
21.7.2016 14:56:44
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Přestavby Toyoty Corolly Combi r.v. 2006, motor 1,4 VVTI
Dobrý den, naší nabídku jsem Vám poslal mailem.

20.7.2016 23:33:41
Jméno: Jerezi Předmět: Na LPG nedrzi volnobezne otacky
Dobry den, fabia 1,2 htp 51 kW, 50000 na benzin, pak prestavba na lpg Magic 4, nyni najeto 76000. Presne po roce a 26000 km zacaly problemy s volnobehem na lpg. Auto pravidelne servisovano v aut.ser.skoda posledni servis v 70000, kde probehla vymena svicek, original, a v 72000 revize plynu po 20000 tis.. Do teto doby vse v poradku. V 75000 odesly rozvody. Vymena rozvodu opet v aut.ser.skoda. Po prevzeti jsem po cca 10 km zacal vnimat nepravidelny chod motoru pri volnobehu a kolisani pri volnobehu. Uz jsem chtel reklamovat servisu spatne serizeni. Ale. Zjistil jsem, ze se po prepnuti na benzin motor chova do cca 30 sec naprosto normalne, vyzkouseno x-krat celkem cca 400 km na benzin. Zahel jsem na revizi lpg. Mechanik napichl auto na pocitac s orig.soft. zkonroloval vstrikovace,ok,namapoval benzin,namapoval lpg a zjistil, ze lpg dava bohatsi smes, tak ji zredukoval na uroven benzinu. Motor zacal bezet pravidelne. Vyhrano? Ne. Po ujeti par kilometru opet vse zpet = pri jizde na lpg v ustalenych nizkych otackach motor sem tam trochu zavaha, pri vyrazeni z vyssich otacek otacky leti rychleji dolu a v 80 % spadnou az na 600, nekdy to motor pobere a zvedne otacky na cca 900, ale po chvili opet zavaha a zacne se dusit, az se nekdy udusi uplne. Pokud se prepne zpet na benzin, tak do 30 sec se motor chova naprosto standardne. Napada vas, co muze byt spatne? Nerozsviti se ani zadna kontrolka motoru. Plynar mi rika, ze to je svickama, ale po 6000? Nebo vadna civka. Ale proc vse funguje na benzin naprosto v poradku? Predem dekuji za radu.
21.7.2016 8:48:12
Jméno: Král Pavel Předmět: RE: Na LPG nedrzi volnobezne otacky
Dobrý den.
Je složité poradit, co by mohlo způsobovat vaše potíže. Je pravdou, že provoz na LPG si vyžaduje mít naprosto v pořádku zapalovací soustavu. Je také pravdou, že originál zapalovací svíčky Škoda bývají tří elektrodové, a ty ne vždy na LPG zapalují dobře. My doporučujeme svíčky s jednou elektrodou. Je třeba provést důkladnou diagnostiku co se v motoru děje, zda motor nezapaluje nebo jsou problémy způsobené chybnou směsí.

15.7.2016 12:37:00
Jméno: eduard richter Předmět: potize s pripojenim diagnostiky
dobry den diagnostika se sedmickama mi fungovala po nainstalovani windows deset uz nefunguje co pro to muzu udelat dekuji
15.7.2016 13:14:59
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: potize s pripojenim diagnostiky
Dobrý den, kontaktujte nás na tel. 724007767.

14.7.2016 10:38:24
Jméno: Petr Předmět: tsi mpi
Diky za odpověď...jaky motor by jste si vybral Vy?
14.7.2016 12:00:46
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: tsi mpi
Dobrý den, protože neznám účel použití Vašeho vozidla a neznám Vaše priority co se aut týká nebudu na tuto otázku na fóru odpovídat.

13.7.2016 19:35:15
Jméno: Petr Předmět: VW Polo 1.0 mpi nebo 1.2 tsi
Dobry den, chtěl bych předělat VW Polo na LPG, který motor dle Vás by byl nevhodnější - 1.0 Mpi Nebo 1.2 Tsi. Dekuji za odpověď.
14.7.2016 7:35:30
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: VW Polo 1.0 mpi nebo 1.2 tsi
Dobrý den, MPi motory a TSi motory se liší způsobem vstřikování paliva. TSi motor má přímé vstřikování a pro přestavbu se musí použít speciální sada a program určený pro konkrétní kód motoru. Proto v případě přestavby TSi motoru bychom potřebovali znát rok výroby, kód motoru, výkon a pokud možno i typ benzínové řídící jednotky, abychom mohli říci, že vozidlo lze na LPG přestavět. Je třeba také počítat s tím, že u motorů s přímým vstřikováním bude i při jízdě na LPG činit až 20% podílu spotřebovaného paliva benzín. Oproti tomu u MPi motorů je přestavba jednodušší, levnější a benzín je spotřebováván pouze po startu na ohřátí reduktoru, kdy po přepnutí jedete již jen na LPG.

11.7.2016 14:12:07
Jméno: Radek Předmět: Vhodnost motoru
Dobrý den,
prosím o Váš názor. Je vhodný motor Duratec 2.0 pro přestavbu na LPG? Např. ve vozech Mondeo IV nebo Focus II po faceliftu). Sháním komfortní auto na každodenní cesty na dálnici s možností přestavby na LPG. Mám Fabii 1,2 na LPG, na dálnici to moc není. Popřípadě doporučte jiný typ auta a motoru na 100 km denně.
Díky za odpověď.
S pozdravem Radek
12.7.2016 7:07:48
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Vhodnost motoru
Dobrý den, přestavbu Ford Mondeo s motorem 2,0 si můžete prohlédnout na našich stránkách http://www.lpg-autogascentrum.cz/fotogalerie-monta zi/ford/montaz-ford-mondeo-2-0/ . U motorů Ford doporučujeme použít některý ze způsobů ochrany ventilů. Vhodný LPG systém pro přestavbu a způsob ochrany ventilů vždy volíme s ohledem na potřeby zákazníka. Bližší informace Vám rádi poskytneme telefonicky na tel. 602420268.

11.7.2016 12:47:37
Jméno: Pavel Pekař Předmět: POCHVALA
Dobrý den, pane Procházko.
Tímto Vám uděliji pochvalu za mimořádně odbornou pomoc a radu. I když zatím nejsem Vaším zákazníkem. Moc Vám tímto děkuji.
Hezký den. S pozdravem Pekař.
11.7.2016 14:55:59
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: POCHVALA
Dobrý den, velice si Vážím Vaší pochvaly, která je pro nás impulzem pro další práci. Naším krédem je poskytovat široký rozsah služeb nejen montáží a servis LPG zařízení, ale i dalších služeb na špičkové úrovni a nabídnout zákazníkovi provedení kompletního servisu aut od přezutí přes mechanické opravy všeho druhu až po diagnostiku vozidla. Proto jsme vstoupili do sítě Bosch Car Servisů, a pořídili špičkovou diagnostiku. V souvislosti se zpřísněním měření emisí chceme pomoci i zákazníkům, kterým svítí kontrolka motoru a v jiných LPG servisech jim říkají, že je to u přestavěných aut běžné a závadu neumí odstranit.

11.7.2016 11:06:11
Jméno: Rostislav Kašpárek Předmět: cukání auta do 2500 otáček
Dobrý den,
mám problém, auto Renault Thalia 1,2 16v zařízení lpg stag300 agc01-12 vstřikovače po 60000km mně servis vyměnil za nové Rail 67R -014303 2ohmy cng class a od té doby mám problém do 2500otáček mně motor škube,pokud držím otáčky nad 2500 tak auto jede bez problémů na benzín jezdí normalně.Zapalovací svíčky vyměněny značka BOSCH.V servise mně řekli,že zvětší trysky,ale já si myslím,když to jede nad2500,tak je tam něco jiného.Byl bych ochoten přijet i k vám i když to mám 300km.Děkuji za radu a těším se na vaši odpověd.

s pozdravem Kašpárek Rostislav Olomouc
11.7.2016 14:02:34
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: cukání auta do 2500 otáček
Dobrý den, Váš problém dokážeme vyřešit. Zavolejte mi na tel: 602420268 a dohodneme si termín opravy. Provedeme diagnostiku LPG systému případně i diagnostiku vozidla a závadu odstraníme. Jako Bosch Car Servis jsme vybaveni nejmodernější diagnostikou.

6.7.2016 13:48:38
Jméno: Walter Předmět: Zhášení motoru
Dobrý den,
mám favorita r.v. 1991 motor 1,3 najeto 106 tisíc LPG od Lovato. Mám teď problém na benzín jede auto naprosto v pořádku otáčky volnoběhu kolem 1 000 při plynu se mi stává třeba v rychlosti 100 že když vyřadím na neutrál otáčky klesnou na těch 1 000 ale občas hupnou až na 500 a třeba zase zpět někdy dojde ke zhasnutí motoru což je problém protože nejde posilovač brzd a někdy nejde natočit bez malého zadotování Diethyleterem na benzín frčí bez potíží. Nedávno vyměněno víčko rozdělovače, zapalovací kabely, svíčky (Brisk, odtrh 0,55 mm) Rada čím by to mohlo být?
7.7.2016 13:17:26
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Zhášení motoru
Dobrý den, příčin může být více od závady v reduktoru až po závadu v zapalování (zapalovací modul, svíčky). Prvně bych zkusil vyměnit svíčky – svíčky BRISK u motorů s LPG nefungují většinou dobře. Pokud budete chtít Váš problém vyřešit objednejte se u nás na tel: 602420268 případně navštivte některého z našich partnerů.

5.7.2016 20:49:16
Jméno: Elek Předmět: Přestavba LPG Octavia I
Dobrý den, jaká je nejvhodnější motorizace k přestavbě LPG jedničkové Oktávie?
7.7.2016 13:08:45
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Přestavba LPG Octavia I
Dobrý den, obecně "Škodovácké" motory snášejí přestavby na LPG dobře. Dobré zkušenosti jsou např. s motory 1,6, 74 kW nebo 1,8 T, 110 kW. Pro to aby po přestavbě fungoval motor bezvadně musí být v dobrém technickém stavu (tlaky válců), musí být vpořádku zapalovací soustava a výfukový systém včetně systému řízení emisí.

5.7.2016 10:47:27
Jméno: Jarek Předmět: lpg peugeot 607
Dobrý den,potřeboval bych poradit.Mám peugeota 607 3.0 v6 namontováno lpg od tartarini ..Problém je takový že když ho přepnu na plyn tak začne škubat a vubec nejede...Čím to může být svíčkama vstřikama? Díky moc za rady
7.7.2016 8:36:24
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: lpg peugeot 607
Dobrý den, příčin takovéhoto chování může být závada v některém komponentu plynového systému, ale i některého originálního komponentu vozidla, případně v seřízení LPG systému. Bez provedení diagnostiky vozidla a LPG systému není možné podat Vám relevantní odpověď. Navštivte proto odborný servis, kde provedou diagnostiku a závadu odstraní.

3.7.2016 20:24:03
Jméno: Jan Novák Předmět: Problematické starty.
Oprava vstřikovač IG1 67R-01 4303 110R-004304


<1> || <2>  <3>  <4>  <5>  <6> ||  <146>     >>   >5x>  

Přidat záznam


Předmět:
Jméno:
E-mail (nebude zveřejněn):
Text zprávy:
jsou povoleny tagy <b>, <u> a <i>, můžete psát i odkazy ve tvaru www.neco.cz nebo http://neco.neco.cz
    


Tento web používá soubory cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas.Více informací