Logo Autogas Centrum
Logo Autogas Centrum
Logo Autogas měření emisí



Nacházíte se zde:  

Diskuzní fórum LPG/CNG


+ Nový dotaz

<1> || <2>  <3>  <4>  <5>  <6> ||  <189>     >>   >5x>  

14.12.2018 15:10:46
Jméno: Jaroslav Předmět: Tartarini
Dobry den, pardon ale asi sme se nepochopili (nebo jste muj dotaz mozna necetli dukladne :))
Problem je ze kdyz vypadne benzinove cerpadlo, LPG system vubec nefunguje, je teda na nem asi nejakym zpusobem zavisle.
Ja chci, aby kdyz se nahodou znovu stane ze se pripali uvedeny konektor, tak budu moci nouzove dojet aspon na LPG.
Ale je to nejspis instalovano tak, ze LPG si bere stavu nejak cez benzinove cerpadlo, nebo?
Dekuji
14.12.2018 15:29:11
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Tartarini
Dobrý den, nevím, kde konkrétně ve Vašem vozidle je připojeno napájení LPG systému. Bez kontroly zapojení neumím odpovědět.

14.12.2018 8:53:44
Jméno: Robert Předmět: Octávia 1,6 75kw
Dobrý den, u Felicia s válcovou nádrží 60l dochází u většiny stanic k natankování cca. 42l plynu, při prázdné nádrži, což odpovídá naplnění na 70% a ne na 80%, je to zřejme i tím, že při vyjetí celé nádrže zůstane na dně stále pár litrů. Zajímalo by mě, zda je i u nádrže místo rezervi zhruba stejný rozdíl? Pořídil jsem Octívii 2, 1,6 Mpi a uvažuji o nějaké větší nádrži, 70, nebo 80 litrů s tím, že by vyčnívala nad základní podlahu, ale po překrytí dvojitou podlahou by byla rovina. Doporučil by jste takto větší nádrž s ohledem na následnou větší hmotnost a tím pádem neustálé vyšší zatížení zadní nápravy?
14.12.2018 9:47:26
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Octávia 1,6 75kw
Dobrý den, LPG nádrž musí být vybavena multiventilem, homologovaným pro daný typ nádrže, který zabezpečuje plnění nádrže na max. 80%. U válcových nádrží též záleží na tom, za je multiventil v nádrži umístěn pod správným úhlem. U Octavie II standardně používáme toroidní nádrže 650x220 mm s objemem 55 l nebo 650x240 mm s objemem 61 l. Rozdíl ve hmotnosti mezi těmito nádržemi včetně náplně plynu není tak veliký, aby to mělo významný vliv na zadní nápravu. O použití konkrétní nádrže rozhoduje firma, která montáž provádí, s ohledem na platné předpisy, přání zákazníka a prostorové možnosti vozidla.

14.12.2018 6:55:14
Jméno: Jenda Předmět: Přepínání ing na benzin
Dobrý den, mám tourana 2.0 cng od výroby a během jízdy nebo při delším stání na semaforu či křižovatce se mi samovolně přepne z cng na benzín. Je vyměněn katalyzátor, svíčky, celý výfukový systém a obě lambda sondy ale problém přetrvává.
14.12.2018 7:53:31
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Přepínání ing na benzin
Dobrý den, závada může být jak v elektroinstalaci, tak i v některém CNG komponentu. Objednejte se proto na servis ve VW nebo u nás na tel. 606 659 530.

14.12.2018 6:16:01
Jméno: Jaroslav Předmět: Zhášení na plyn
Dobrý den,
mám ve svém voze VW GOLF 1.4 55kw r.v. 1998 namontován již 7 let LPG systém STAG 4+ se vstřikovači Valtek T30 3ohm a najeto na LPG 90 000 km. Po celou dobu provozu nebyl žádný problém. Až letos na podzim. Po přepnutí na LPG (30 ͦ C) motor jede normálně až prvního vyřazení rychlosti a jízdy na volnoběh ke křižovatce.Ve většině případů motor zhasne,někdy je potřeba přidat trochu plyn aby motor nezhasl a někdy kolísají otáčky 600-1000/min.Až se motor ohřeje cca po 2-3 km se toto už nikdy neděje a volnoběh drží normálně.Pokud se dá křižovatka projet plynule(bez nutnosti zastavit), tak žádný problém nenastane.Když přepnu před křižovatkou na benzín,motor nezhasne a jen kolísají otáčky na volnoběh.Když studený motor nastartuji na benzín a jedu pouze na benzín,tak otáčky drží normálně.Studené i teplé starty jsou OK.

Od přepnutí na LPG do ohřátí motoru(cca 80 ͦ C) je cítit slabé cukání motoru v rozmezí 1800-2000 ot/min. čím je motor teplejší cukání slábne.Mapa LPG a odchylka OK a chyby diagnostika nevykazuje.

Při připojení diagnostiky se objevila hláška "řídící jednotka byla 41x resetována".

Mohl by jste mi prosím vysvětlit co tato hláška znamená a poradit co způsobuje zhášení motoru a jak tento problém odstranit.Děkuji
14.12.2018 7:44:58
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Zhášení na plyn
Dobrý den, uvádět všechny možné důvody proč se tak děje přesahuje možnosti tohoto fóra. Objednejte se u nás na servis na tel. 606 659 530 a my Vám odpovíme na Vaše otázky.

13.12.2018 19:28:06
Jméno: Jaroslav Předmět: LPG tartarini a jeho závislost na benzinové jednotce
Dobry den,
pokusim se co nejstrucneji opsat muj problem.
Stalo se, ze auto prestalo fungovat na benzin a tato zavada byla zpusobena tim, ze se propalil jeden pin v konektoru ktery napaji benzinove cerpadlo. Konkretne to byl konektor "+", kladny pol napajeni.
Avsak tim padem prestalo fungovat i LPG, lpg se jednoduse nedalo zapnout.
Otazka zni, jak "moc" je LPG system s benzinovym propojen a je to mozne udelat tak, aby LGP fungovalo i pokud se uvedeny problem (teda ze prestane fungovat benzinove cerpadlo) nahodou zase stane?
Umite to pripadne udelat u Vas?
Dekuji
14.12.2018 7:23:58
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: LPG tartarini a jeho závislost na benzinové jednotce
Dobrý den, i na takovouto situaci je u dnešních LPG systémů pamatováno. Mají funkci nouzového startu na LPG. Ten, kdo systém montoval, Vás měl poučit, jak takový start provést (postup se může lišit systém od systému). Počet nouzových startů je omezen a to z toho důvodu, že při takovémto studeném startu není na reduktoru dostatečná teplota pro odpaření kapalné fáze LPG. Dávkování paliva tak do ohřátí reduktoru nemusí být optimální. Je to opravdu nouzový start pro dojetí do servisu případně k benzínové pumpě.

11.12.2018 14:53:01
Jméno: Josef Předmět: Dodatečná přestavba na LPG
Dobrý den,
rád bych se zeptal, proč u se dodatečných montáží LPG musí provádět ročně revize a doporučuje se seřízení nastavení bohatosti směsi. Švagr má Opel Astra 1.4T 103kW, který má pohon LPG přímo z výroby a tam se žádné revize ani seřizování bohatosti směsi neprovádí, ani je výrobce nepředepisuje. Přitom jednotlivé komponenty LPG systému (nádrž, vstřikovače, reduktor, ŘJ, ...) vypadají stejně s výjimkou odlišného přepínače.
Děkuji za odpověď.
12.12.2018 7:51:09
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Dodatečná přestavba na LPG
Dobrý den, roční inspekční prohlídka (revize) u dodatečných montáží se provádí z důvodu bezpečnosti. Je to zkouška těsnosti celého systému, kdy se zkontrolují i jednotlivé spoje a hadice a případné nedostatky (uvolněné spoje či popraskané hadice) se včas vymění. Reduktor má za úkol odpařit kapalnou fázi LPG a zajistit stálý tlak plynu. Membrána v reduktoru časem může změnit své vlastnosti (pružnost) a tím se může změnit tlak plynu což má vliv na správné dávkování paliva. Také pohyblivé součásti a těsnění vstřikovačů podléhají opotřebení. Proto, aby systém pracoval správně (palivová směs byla správná), se provádí diagnostickým programem kontrola parametrů a plynové mapy, případně se provede jejich úprava. Tímto se zabrání rozsvěcování kontrolky motoru a nebude docházet k poškozování ventilů vlivem chudé směsi. U originálních přestaveb jsou servisní intervaly určeny výrobcem a většinou jsou sloučeny s ostatními servisními úkony na vozidle. Ze zkušenosti víme, že diagnostické možnosti u originálních přestaveb jsou omezené a pokud LPG nepracuje jak má, mění se komponenty zejména vstřikovače a to všechny najednou.

10.12.2018 11:23:27
Jméno: Darius Předmět: LPG Prins nejde
Dobry den odpalilo mi prepinac LPG na 1,4 tsi vw od tedy auto nejde ani na benzin moze byt ze to kvoli tomu prepinacu je tu niekto kto sa tomu rozumie je to nejak spojene diagnostika na auto ni nevie najst riadiacu motora vypinac nesvieti kablik sa odtrhol a skratoval to poradte
11.12.2018 8:24:25
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: LPG Prins nejde
Dobrý den, systémy Prins nemontujeme ani neservisujeme. Zkratem mohlo dojít též k poškození LPG řídící jednotky. Doporučuji vozidlo dopravit do servisu, který tento systém servisuje. Bude třeba zkontrolovat elektroinstalaci a následně provést diagnostiku jak benzínové části vozidla, tak i LPG. Na základě toho pak provést opravu či výměnu vadných součástí.

8.12.2018 17:50:55
Jméno: Petr Štěpánek Předmět: Přepínání z benzínu na lpg
Ráno mě to přepne na LPG až je auto zahřáté na 80 stupňů odpoledne již při 40 stupních čím to může být
10.12.2018 7:46:13
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Přepínání z benzínu na lpg
Dobrý den, k přepnutí na LPG dochází, pokud jsou splněny nastavené parametry pro přepnutí, zejména dostatečný tlak plynu a teplota na reduktoru. Reduktor je zapojen do chladící soustavy vozidla a je vyhříván chladící kapalinou. Záleží tedy na tom, zda je reduktor napojen do chladící soustavy správně, zda je chladící soustava dostatečně průchodná a zda teplotní čidlo snímání teploty reduktoru funguje správně. Doporučuji proto navštívit odborný servis, který diagnostickým programem zkontroluje nastavení a funkčnost komponent LPG systému, závadu zjistí a odstraní.
Na servis se můžete objednat i u nás na tel. 606 659 530.

7.12.2018 16:37:51
Jméno: Jarda Brlík Předmět: Vstřik CNG /benzin
Přestal mi fungovat plyn u C3 - originál zástavba Landi Renzo. Asi po naplnění někde v německu nebo švédsku.
Předpoklad je ucpané vstřiky - dá se to řešit bez rozebrání???
Pro výměnu jsem v citroenu dostal typ na kat. číslo 1984E0. Ale pod tím číslem v Elitu je vstřik na benzín.
Ptám se: je to jedno atotéž nebo je to jinak a jak?

Děkuji za fundovanou odpověď.
10.12.2018 7:33:38
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Vstřik CNG /benzin
Dobrý den, pro určení závady doporučuji navštívit odborný servis, který diagnostikou závadu zjistí a provede opravu. Vstřikovače na LPG jsou jiné než benzínové vstřikovače.

6.12.2018 14:11:24
Jméno: Doris Předmět: Přepínač LPG
Dobrý den, diody na přepínači LPG co mám v autě ani nesvítí ani neblikají. Přepínač světelně nijak nereaguje. když mačkám tlačítko na přepnutí tak jde slyšet, že se to přepíná i to pociťuju při řízení. Jak si to můžu opravit sama? Nebo to mám raději dát někomu na opravu? ( Auto jsem před nedávnem koupila, už s tímto problémem...)
6.12.2018 15:27:39
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Přepínač LPG
Dobrý den, závada může být v tlačítku i v elektroinstalaci. Vyhledání závady a opravu bych svěřil servisu, který Váš LPG systém montuje nebo servisuje.

6.12.2018 11:35:31
Jméno: Mato Předmět: vysoký tlak plynu
Dobrý den, mam auto BMW e91 110kw 2.0, 2006, a je na plyne. Pocas jazdy na 4ke, 5ke alebo 6ke mi prestávalo ťahať auto zacala pipat 3krat kontrolka a preplo sa na benzin. Ak som chcel ist nad 2,5 alebo 3tisic otáčok tak nešlo. Teraz som bol na diagnostike a vyhodilo chybu vysoký tlak plynu. Servisák túto chybu nepoznal a tlak bol 2,6 a ani reduktorom to nešlo znižiť. Su tam vstrekovanie od Rail E8, Coil Type A0..Taktiež strašne hlasno klepú mi hovoril. Na PC iba zvysil tlak aby som mohol ist na plyne a nepreplo ma to, ale zatial mi chybu vyhadzuje a pípa stále. V čom môže byť chyba? Dakujem
6.12.2018 12:51:47
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: vysoký tlak plynu
Dobrý den, pokud dochází v akceleraci k přepínání do benzínu, je to většinou z toho důvodu, že dodávka plynu nepostačuje pokrýt výkonové požadavky motoru, tlak poklesne a LPG systém to vyhodnotí jako závadu s následným přepnutím do benzínu. Vámi popisovaný vysoký tlak plynu může být způsoben závadou reduktoru, vadným čidlem tlaku plynu…. Neumím takto po internetu dát jinou radu, než aby jste navštívit plynaře, který Váš systém dělá, aby zkontroloval zda všechna potřebná nastavení v plynové řídící jednotce jsou provedena správě včetně zadaných hodnot použitých sensorů a zkontroloval správnou funkčnost jednotlivých komponent LPG systému, následně provedl opravu či změnu v nastavení a vše pak ověřil jízdní zkouškou.

5.12.2018 11:17:28
Jméno: Jirka Předmět: Chevrolet Cruze
Rád bych se zeptal na Vaše zkušenosti s montáží a následným provozem LPG ve vozidle Chevrolet Cruze, rok výroby od 2011, s motory 1.6 91 kw a 1.8 kw, kdy motory nejsou vybaveny hydraulickým vymezováním ventilové vůle. Chtěl bych i toto vozidlo jako ojetinu pořídit a přestavět opět na LPG, ale nejsem si jistý, jestli provoz na LPG ventily bez problémů vydrží. Děkuji za radu.
6.12.2018 7:47:21
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Chevrolet Cruze
Dobrý den, dosud jsme provedli celou řadu přestaveb těchto motorů, jak 1,6 tak i 1,8 ccm, ve modelech Cruze i Orlando a žádné vozidlo nemá problémy s ventilama. Při přestavbě vždy používáme elektronický systém dávkování aditiva pro ochranu ventilů – bližší informace k ochraně ventilů naleznete zde http://www.lpg-autogascentrum.cz/ochrana-ventilu/ a provedeme perfektní nastavení plynové mapy. Proto je vždy třeba zvážit, komu přestavbu svěříte. I po přestavbě je potřeba dodržovat servisní intervaly předepsané výrobcem vozidla včetně kontroly vůlí ventilů a také servisní intervaly LPG systému. Na přestavbu se můžete objednat u nás na tel. 606 659 530 nebo se můžete obrátit na některý z autorizovaných servisů viz. http://www.acstag.cz/autorizovane-servisy-stag/ .

4.12.2018 22:34:37
Jméno: RJane Předmět: zápis revize
Platí zápis o revizi od vašeho partnerského servisu LPG v Polsku i u nás v ČR?Mám to do Polského blíž než k Českému partnerovi...
5.12.2018 7:28:00
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: zápis revize
Ano.

4.12.2018 15:00:32
Jméno: Radek Předmět: Neprepina na lpg
Dobry den, chci se zeptat. Mam Renault Thalia 1,4 16v na lpg. Nechaval sem udelat vstrikovace na lpg a po návratu do vozu a zapojeni auto neprepina. Jen blika ze je plna nadrz plynu, ale stále jedu na benzín. Cim to muze byt?? Dekuji
5.12.2018 7:27:40
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Neprepina na lpg
Dobrý den, zřejmě bude něco špatně zapojeno proto doporučuji provést kontrolu zapojení dle schématu a následně diagnostikou přezkoušet správnou funkci všech komponent LPG. Dle výsledku pak provést opravu. Pokud se repasují vstřikovače je třeba též provést jejich kalibraci a zkontrolovat a případně upravit plynovou mapu. Navštivte proto některý z našich autorizovaných servisů, případně se můžete objednat na servis u nás na tel. 606 659 530.

30.11.2018 20:51:34
Jméno: Luha Předmět: problém při startování
Dobrý den, mám Felicii 1.3 jednobod na Lpg.
V poslední době se mně občas stává, že při startování již teplého motoru auto krátce naskočí, ale ihned zhasne a již nejde nastartovat.
Opětovné nastartování se mně podaří až po několikanásobném cca 10 – 20 x zapnutí a vypnutí zapalování. Z tohoto poznatku usuzuju, že je problém v elektrické části - relátko , selenoid ??? Ještě chci sdělit, že při tomto zapínání a vypínání je slyšet, že benzinové čerpadlo benzín tlačí.
Závada se niky neprojevila na studeném motoru.
3.12.2018 9:42:30
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: problém při startování
Dobrý den, jak sám uvádíte, příčin může být vícero a vyjmenovávat co vše přichází v úvahu nemá smysl. Navštivte proto odborný servis, který závadu diagnostikuje a odstraní, případně se objednejte na servis u nás na tel. 606 659 530.


<1> || <2>  <3>  <4>  <5>  <6> ||  <189>     >>   >5x>  

Přidat záznam


Předmět:
Jméno:
E-mail (nebude zveřejněn):
Text zprávy:
jsou povoleny tagy <b>, <u> a <i>, můžete psát i odkazy ve tvaru www.neco.cz nebo http://neco.neco.cz
    


Tento web používá soubory cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas.Více informací