Logo Autogas Centrum
Logo Autogas Centrum
Logo Autogas měření emisí



Nacházíte se zde:  

Diskuzní fórum LPG/CNG


+ Nový dotaz

<1> || <2>  <3>  <4>  <5>  <6> ||  <256>     >>   >5x>  

9.4.2024 17:51:33
Jméno: Ondrej Bednář Předmět: Při vyšších teplotách motoru netáhne
Opel Meriva 2006 1,4 Landi renzo, nájezd 230k
Dobrý den,
Potřeboval bych váš odborný názor na věc. Předem se omlouvám za delší text. Auto jsem kupoval s neklidným volnoběhem a chybou p170 špatná směs benzínu. Druhý den jsem zjistil, že má velmi špatně studené starty a tendenci zhasínat na benzín. Po zahřátí nebo po přepnutí na LPG bez problému. Dle technika ve Wapos ve Vochově to prý bylo vadnými LPG vstřikovači. Nechal jsem je tedy u nich vyměnit za originál, udělat repas reduktoru, vyměnit filtry a čidla teploty. Problém se zdál vyřešený. Po nějakej době se ale objevili další problémy. Volnoběh sice drží, ale za studena startuje napodruhé, vynechává v tahu jak na benzín tak i na LPG, při konstantní rychlostí a ubrání plynu auto razantně cukne, když je motoru horko, řekněme když budíky ukazují 92 stupňů vody, auto úplně přestane táhnout, lehké detonace ve výfuku, vysoká spotřeba, po vyřazení si auto lehce přidá otáčky než se zařadí zpět rychlost a neustále se objevovuje chyba váhy vzduchu vysoký signál. Odvezl jsem to tedy do Bosch servisu, kde ji vyměnili za nový originální díl a odevzdali mi auto se slovy, že po změření tlaku ve válcích, kdy byl na třetím válci lehce rozdíl, to vidí na zaklepane ventily vlivem LPG. Posléze jsem vyměnil svíčky, zapalovací modul, všechny filtry, lambdy a stále beze změny. U vás jsem byl dvakrát, kdy poprvé se měnilo pouze nějaká součást elektroniky LPG a podruhé se seřizovala směs LPG, kdy prý byla úplně rozhozená, jinak bez závad. Váš technik ji tedy nastavil do původních hodnot a na doporučení jsem ujel 2000 km na benzín. Po přepnutí na LPG vše při starém. Poté jsem našel díru v hadici od topení na které je napíchnutý reduktor na spojce. Myslel jsem si tedy, že směs se rozhazuje vlivem zavzdušňování skrze díru a tak ji vymenil. Řekl bych, že vše co se vyměnilo vedlo akorát k velmi lehkému zlepšení, ale projev auta, zejména při vyšších teplotách motoru, to v podstatě nezměnilo vůbec. Jinými slovy, když je venku více jak 20 a je zvýšený městský provoz, auto absolutně nejede a velmi se zahřívá. Ve chvíli kdy trochu vychladne, zase táhne o trochu lépe. Otázka tedy zůstává. Je možné, že to opravdu jsou poškozené ventily? Jak by s tím ale souvisely pořád se objevující sporadická chyba silný signál MAF a teplota motoru? Mám to k vám kus cesty. Potřeboval bych tedy vědět jestli může být v něčem chyba nebo to opravdu vypadá na poškozené ventily.
Děkuji za přečtení a případnou odpověď.
10.4.2024 8:35:31
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Při vyšších teplotách motoru netáhne
Dobrý den, pokud vozidlo jezdí na benzín bez problémů, hledal bych závadu v LPG systému. Jednou z možných závad, na kterou bych se zaměřil v první řadě, je závada reduktoru, kdy vlivem netěsnosti může propouštět LPG do sání a tím ovlivňovat palivovou směs. To pak může mimo jiné způsobovat problémy se startováním. Pokud chcete mít jistotu ohledně podpálení ventilů, je třeba demontovat hlavu motoru a ventily zkontrolovat. V každém případě při odstraňování závad bude třeba provést diagnostiku.

7.4.2024 17:52:10
Jméno: Janina Předmět: Pískání po nastartovani
Dobrý den. Loni jsme nechali předělat autíčko na LPG pohon, BRC systém, s přímým příkazem ventilů. Dostali jsme se na rezervu přimazove tekutiny, ozval se signál( po nastartování pískání, cca 5x, pak prestane). Kapalinu jsme doplnili, ale píská to dál. Na LPG přepíná normálně, ukazatel LPG taky ok.
Čím by to mohlo být? Děkuji za odpověď.
8.4.2024 8:05:40
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Pískání po nastartovani
Dobrý den, přestavba by měla být ještě v záruce proto doporučuji obraťte se na servis, kde přestavbu provedli.

4.4.2024 16:06:18
Jméno: Vladimír krátký Předmět: potenciální přestavba z CNG+benzín pouze na benzín
Dobrý den, vlastním Octavia 1,5 G-Tech DSG. Hypotetická otázka zní, že až se nebude po Evropě dát plnit CNG, půjde to auto předělat pouze na benzínový pohon. V originále má nádrž na benzín 11 litrů, takže bez CNG nedává ježdění moc smysl. Údajně by se taková přestavba musela velice složítě homologovat.
5.4.2024 7:35:28
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: potenciální přestavba z CNG+benzín pouze na benzín
Dobrý den, Vaše vozidlo bylo výrobcem homologováno jako jednopalivové s pohonem na CNG. Aby bylo možné vozidlo provozovat na benzín, musela by být provedena přestavba spočívající v demontáži CNG systému a osazení plnohodnotné benzínové nádrže. Tato přestavba by musela být provedena jako individuální přestavba. Provedenou přestavbu pak posoudí pověřená zkušebna Ministerstvem dopravy, která vypracuje schvalovací dokumentaci a kterou následně schválí odbor dopravy obce s rozšířenou pravomocí.

31.3.2024 20:24:40
Jméno: Alois Kropáček Předmět: Přestavba Berlingo
Dobrý den, mám Citroen Berlingo 1,6 VTi 88 kW rv. 2017 najeto 95000 km. Je prosím tento motor vhodný pro přestavbu na LPG ? První ročníky motoru jsou docela problematické. Popřípadě jestli nevíte kolik lze s tímto motorem najet kilometrů na LPG než začnou případné problémy? Děkuji Kropáček.
2.4.2024 7:57:55
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Přestavba Berlingo
Dobrý den, tato vozidla s těmito motory běžně přestavujeme viz naše fotogalerie https://www.lpg-autogascentrum.cz/fotogalerie-mont azi/citroen/. Doposud nemáme od našich zákazníků žádné zprávy o problémech. Jeden ze zákazníků jezdí k nám pravidelně na servis a má na LPG najeto 128 tis. km.

23.3.2024 21:56:38
Jméno: Lukáš Předmět: Demontáž LPG
Dobrý den chtěl bych se zeptat zda je možná demontáž LPG systému který je namontován rovnou z výroby. Je tam namontovaný systém Necam. Jedná se o subaru impreza 2,0L 92kw rok 2005.
25.3.2024 11:01:07
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Demontáž LPG
Dobrý den, navštivte některého plynaře a ten posoudí, zda je demontáž LPG systému možná.

23.3.2024 19:24:11
Jméno: Radim Kolář Předmět: Přestavba Ford Kuga 2,5 duratec HEV
Dobrý den
mám objednaný Ford Kuga HEV 2,5 duratec a uvažuji o přestavbě na LPG. Jaká by byla cena včetně elektronického přimazávání ? Jaký by byl nejlepší systém?? Děkují za odpověď
25.3.2024 10:49:05
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Přestavba Ford Kuga 2,5 duratec HEV
Dobrý den, odpověď jsem Vám poslal mailem.

21.3.2024 10:32:29
Jméno: Martin Předmět: Náhrada Stag-300-6-ISA za Stag-300-6v QMAX Plus
Dobrý den, je možná výměna Stag-300-6-ISA za Stag-300-6v QMAX Plus ? Případně za Stag-300-6 plus? Jsou shodné konektory včetně zapojení?
Děkuji Martin
25.3.2024 10:20:39
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Náhrada Stag-300-6-ISA za Stag-300-6v QMAX Plus
Dobrý den, STAG 300-6 ISA lze nahradit řídící jednotkou STAG 300-6 QMAX BASIC.

18.3.2024 12:22:11
Jméno: Oto Harangozó Předmět: Ford S-Max 1.6 Ecoboost
Dobrý den. Chci se zeptat,zda jde 1.6 Ford Ecoboost předělat na plyn,popř. jaká by byla cena?
Děkuji za odpověď.
25.3.2024 10:18:24
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Ford S-Max 1.6 Ecoboost
Dobrý den, pokud se jedná o motor 1,6 Ecoboost, 118 kW, kód motoru JTWA nebo JTWB pak přestavba možná je. Cenu přestavby jsem Vám poslal mailem.

18.3.2024 9:39:46
Jméno: Ivan Mour Předmět: Přestavba CNG na LPG
Dobrý den, vlastním Octavii III cng. motor 1,5, dsg, má velmi malou nádrž na benzin, lze případně přestavět na LPG? děkuji.
25.3.2024 10:00:22
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Přestavba CNG na LPG
Dobrý den, nevím o tom, že by někdo měl typové schválení pro přestavby originálních CNG vozidel na pohon LPG. Přestavbu na pohon LPG lze provést jako individuální přestavbu, kdy pověřená zkušebna zkontroluje přestavbu a změří emise a náklady s tím spojené uhradíte.

13.3.2024 21:37:44
Jméno: Adam Předmět: LPG problém s prepínaním na plyn
Zdravíčko . Mam jednotkovú Fabiu (2003)s LPG značky LOVATO . Vyskytol sa mi problém že po natankovaní plynu mi auto nechce prepnúť na plyn a ide iba na benzín. V aute mi stále len svieti červená led a bliká zelená led(červená znamená že auto ide na benzín a zelená že auto ide na plyn ). Zvyknú proste len blikať po čase sa na chvíľu vypnú a blikaju znova . Neviete kde by mohol byť problém ?
14.3.2024 7:20:01
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: LPG problém s prepínaním na plyn
Dobrý den, aby LPG řídící jednotka přepnula na LPG, musí mít kromě jiných signálů i signál o dosažení teploty reduktoru a signál o tlaku plynu. Pokud z nějakého důvodu tyto signály chybí nebo nedosahují nastavených hodnot, nedojde k přepnutí. Navštivte proto svého plynaře, který diagnostickým programem zkontroluje správnou funkčnost všech akčních členů LPG soustavy a závadu odstraní.

6.3.2024 15:21:39
Jméno: Jiří Ruzička Předmět: LPG
Dobry den
Mam novou nadrž i ventil při tankovaní mi na 27l začne něco bouchat u nádrže nebo ventilu a při 42l to přestává. Děkuji Ružička
7.3.2024 7:42:14
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: LPG
Dobrý den, doporučuji objednat se v servise, kde nádrž měnili, na kontrolu multiventilu. Ke kontrole je třeba přistavit vozidlo s prázdnou LPG nádrží.

5.3.2024 19:51:06
Jméno: Karel Předmět: reduktor Alaska AT09 90kW
Dobrý den, po instalaci nového reduktoru se začne přehřívat chladicí kapalina. Pokud jedu na benzín, teplota je stabilní. S původním reduktorem se nic takového nestalo. Netušíte, kde může být problém? Protéká voda reduktorem i když jedu na benzín? Děkuji za pomoc. Vůz Dacia Logan 1,6 64kW.
6.3.2024 7:21:11
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: reduktor Alaska AT09 90kW
Dobrý den, může se jednat mimo jiné i o závadu reduktoru. Doporučuji navštívit plynaře, který zkontroluje zapojení a činnost reduktoru a závadu odstraní.

5.3.2024 10:06:55
Jméno: Petr Předmět: Ukazatel množství LPG v nádrži
Dobrý den,
mám LPG systém Vialle, namontovaný v Holandsku před prodejem auta. Palivoměr v přístrojovém štítu ukazoval množství paliva, na které aktuálně motor běžel. Teď po výměně nádrže palivoměr ukazuje pouze při chodu na benzín, po přepnutí na LPG padne na nulu. Potřeboval bych nasměrovat na někoho, kdo mi dodělá převodník, aby palivoměr opět ukazoval i při chodu motoru na LPG.
Předem velmi děkuji!
5.3.2024 11:49:32
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Ukazatel množství LPG v nádrži
Dobrý den, bohužel nevím o nikom, kdo by takovéto převodníky dělal.

26.2.2024 19:16:10
Jméno: Dalibor Předmět: LPG
Dobrý den, mám LPG řídící jednotku Zavoli. Údajně můj opravce čeká již třetí týden na nějaký klíč od výrobce aby mohl jednotku zkalibrovat. Je to možné? A byla by oprava rychleji a možná u Vás? Děkuji za odpověď.
27.2.2024 8:59:11
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: LPG
Dobrý den, na servis se u nás můžete objednat na tel. 606 659 530.

26.2.2024 15:13:55
Jméno: Dan Předmět: Fiat Ducato 3.0 100kw natural power - tovární CNG
Dobrý den, mohl bych poprosit o radu ohledně vozu Fiat Ducato 3.0 originál tovární CNG rok 2018, 108tis km najeto, motor nejde do otáček-netáhne. Žádná kontrolka nesvítí, motor normální chod-nevynechává, nekouří, svíčky Bosch najeto zhruba 3tis km. Na jedničku zátah turba, dvojka už horší a ostatní rychlosti jakoby bez turba a jde to pomalu do otáček a moc nezrychluje, závada vůbec žádná nesvítí a motor jako by měl někde ucpávku a nepustí větší tlak. Poradí někdo prosím co by to mohlo být?
27.2.2024 8:57:44
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Fiat Ducato 3.0 100kw natural power - tovární CNG
Dobrý den, pro zjištění závady bude nutné použít diagnostiku a případně provést další doplňková měření. Navštivte servis Fiat.


<1> || <2>  <3>  <4>  <5>  <6> ||  <256>     >>   >5x>  

Přidat záznam


Předmět:
Jméno:
E-mail (nebude zveřejněn):
Text zprávy:
jsou povoleny tagy <b>, <u> a <i>, můžete psát i odkazy ve tvaru www.neco.cz nebo http://neco.neco.cz
    


Tento web používá soubory cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas.Více informací