Logo Autogas Centrum
Logo Autogas Centrum
Logo Autogas měření emisí



Nacházíte se zde:  

Diskuzní fórum LPG/CNG


+ Nový dotaz

<1> || <2>  <3>  <4>  <5>  <6> ||  <216>     >>   >5x>  

1.8.2020 10:11:19
Jméno: Šíma Předmět: Škoda Citigo 1. TSI
Dobrý den...jsem majitelem škody citigo 1.0 mpi 55 kw předělane na lpg a jsem moc spokojený. Chci se zeptat, uvazuji o pořízení citiga s motorem 1.0 TSI 66kw...nekde jsem slysel, ze i tento primovstrik zle předělat na LPG, je to pravda?
Děkuji za odpověď
3.8.2020 7:59:25
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Škoda Citigo 1. TSI
Dobrý den, v současné době nemáme pro přestavbu motoru 1,0 TSi, 66 kW vhodnou sadu od žádného našeho dodavatele.

27.7.2020 8:58:53
Jméno: Zuzana Předmět: Vysunutý prepínač LPG/benzín
Dobrý deň, prosím Vás, chcela by som sa spýtať, mám auto na pohon benzín a LPG a teda aj zabudovaný prepínač v aute a ten prepínač mi z ničoho nič troška vyskočil. Stačí to tam len zasunúť alebo treba, aby sa na to pozrel odborník? Ďakujem pekne
3.8.2020 7:56:20
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Vysunutý prepínač LPG/benzín
Dobrý den, přepínač lze zasunout zpět a pokud na místě nedrží lze přilepit oboustrannou páskou nebo silikonem.

27.7.2020 7:35:05
Jméno: libor Předmět: chyba p2297 out of range during deceleration
dobry den mam lpg landi renzo piše mi tuto chybu ale jen na provoz lpg pokud jedu na benzin auto nepiše žadne chyby.nevite v čem muže byt problem
3.8.2020 7:54:31
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: chyba p2297 out of range during deceleration
Dobrý den, pro zjištění závady bude třeba připojení k diagnostickému programu, zkontrolovat plynovou mapu a správnou funkci všech komponent LPG systému zejména vstřikovačů a reduktoru. Na základě výsledku diagnostiky pak závadu odstranit.

11.7.2020 20:11:03
Jméno: Eduard Předmět: Závada
Dobrý den,mám LPG Lovato v autě Nissan Primera p11 2.0 a problém mám,že když mám zapnuté topení na max,tak LPG funguje bez problémů,jakmile přepnu topení na chlazení,tak od 2,8tisic otáček výš, motor ztratí tah a začne vrčet i když sešlápnu plynový pedál na maximum, tak drží na těch otáčkách a neakceleruje, když dám neutrál, otáčky okamžitě spadnou a kolísají. (někdy se i vypne) když ho vypnu a zase zapnu a přepnu topení na maximum,tak to zase jede normálně.
13.7.2020 8:33:00
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Závada
Dobrý den, s největší pravděpodobností není reduktor zapojen správně do chladícího okruhu motoru. Navštivte odborný servis, kde zkontrolují správnost připojení reduktoru ke chladící soustavě případně zkontrolují chladící soustavu vozidla a závadu odstraní. Na servis se můžete též objednat u nás na tel. 606 659 530.

8.7.2020 11:07:58
Jméno: Karel Předmět: Vstriky Landi
Dobry den, potrebuju vymenit vstriky Landi Renzo na Opel astra 1,4 lpg 103 kw . Jde o tobarni prestavbu a z vyroby byly pouzity cervene vstriky, ktere ale podle udaju neodpovidaji vykonu. Mohou se tedy pouzit modre, ktere by vykonove mely vyhovovat. Diky za odpoved
8.7.2020 13:22:56
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Vstriky Landi
Dobrý den, u továrních přestaveb na LPG je třeba použít stejné vstřikovače, které použil výrobce. Při záměně vstřikovačů za jiný typ, byť od stejného výrobce, nelze seřídit plynovou mapu, jinými slovy palivová směs by nebyla optimální a docházelo by k rozsvěcování kontrolky „check engine“.

29.6.2020 15:04:15
Jméno: Pavel Předmět: Snímač hladiny vs přepínač LPG
Dobrý den, nechal jsem si u Fabia II 1998 vyměnit nádrž LPG jelikož měla již 10 let a mám systém PRINS VSI (staré). Byla mi namontována místo 56l kterou jsem tam měl předtím, nádrž na 48l s ventilem Tomasetto. Samozřejmě na ventilu není snímač haldiny a nádrž je zapojena na přepínač VSI (starý typ) 0-95ohm jen na automatické/manuální zapnutí a vypntí. Neukazuje množství respektive je zapojen že mi ukazuje pořád plnou nádrž. Nevím jaký typ snímače mám koupit zda stačí obyč. snímač hladiny pro tomasetto 0-90 ohm (cca 300 Kč) nebo musím koupit drahý snímač pro systém prins 0-90ohm (cca 1500 Kč) a zda mne bude vůbec přepínač ukazovat když má jiný rozsah odporu než starý přepínač. Pavel.
29.6.2020 15:21:39
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Snímač hladiny vs přepínač LPG
Dobrý den, se svým dotazem se obraťte na firmu, která LPG Prins servisuje. My se systémy Prins nezabýváme.

28.6.2020 11:19:17
Jméno: Pavel Předmět: Problem s tankovanim LPG
Dobry den,tankovani LPG mi zacalo trvat moc dlouho asi 3 vteriny setina litru.
Mam Octavii 2006 a Vialle.Dekuji P.V
29.6.2020 7:47:12
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Problem s tankovanim LPG
Dobrý den, závada může být v plnícím hrdle nebo v multiventilu. Navštivte svého plynaře s prázdnou nádrží, aby v případě potřeby bylo možné vyndat multiventil a provést jeho kontrolu, případně vyměnit.

22.6.2020 18:00:58
Jméno: Pazdy Předmět: Lpg v Dacia Duster
Chtěl bych se zeptat koupil jsem Dacia Duster 1,6 16v ev 2018. Je tento motor vhodný na přestavbu LPG. Děkuji za odpověď
23.6.2020 7:22:04
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Lpg v Dacia Duster
Dobrý den, motory 1,6 SCe 115, 84 kW běžně přestavujeme s použitím systému ochrany ventilů Valve Protector. Přestavbu si můžete prohlédnout zde https://www.lpg-autogascentrum.cz/fotogalerie-mont azi/dacia/montaz-dacia-duster-1598-cm-5/ .

22.6.2020 11:37:27
Jméno: Štěpán Předmět: Přestavba LPG 1.2 PureTech PSA
Omlouvám se, chtěl jsem navázat na samostatný příspěvek níže vyhledaný googlem...

15.1.2020 7:17:24
Jméno: Tomáš Předmět: Montáž LPG na 1,2 Puretech Peugeot (81 nebo 96 kW)
Dobrý den.
uvažuji o koupi Peugeot 5008 nebo Rifter s motorem 1,2 Puretech (81 nebo 96 kW. Jedná se o tříválec s proměným časováním všech ventilů a s přímím vstřikem benzínu. Lze na tento motor bezpečně provést instalaci LPG, měl bych zájem o zástavbu. Co by jste doporučil, nebo je tento motor pro LPG zástavbu nevhodný? Jak vysoká by byla investice do takové zástavby.
Děkuji
15.1.2020 7:38:29
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Montáž LPG na 1,2 Puretech Peugeot (81 nebo 96 kW)
Dobrý den, pro odpověď potřebuji znát ještě následující údaje: rok výroby, kód motoru a pokud možno i jaká benzínová řídící jednotka ve voze je. Pošlete mi prosím tyto údaje mailem.
22.6.2020 14:26:22
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Přestavba LPG 1.2 PureTech PSA
Dobrý den,
Odpovídám na oba Vaše dotazy. Pro posouzení zda lze LPG přestavbu provést potřebujeme znát výrobce a model vozidla, emisní třídu, kód motoru, rok výroby, jakou benzínovou řídící jednotku vůz má a zda má filtr pevných částic GPF. Např. lze přestavět ,Opel CROSSLAND 1.2 81 KW, emisní třída E6D, kód motoru EB2ADT OPT, rok výroby 2019 >, benzínová řídící jednotka CONTINETAL VD56.1..

22.6.2020 11:33:04
Jméno: Štěpán Předmět: Přestavba LPG 1.2 PureTech PSA
Dobrý den,
zaujal mě předchozí dotaz, obecně mě přestavba zmíněného typu motoru (PSA koncern, EB2DT či EB2DTS) zajímá už přibližně 1.5 roku, ale doposud mi bylo vždy sděleno (naposledy jsem zjišťoval říjen 2019), že v ČR montované systémy nemají k dispozici přestavbovou sadu (pouze ojedinělé zmíňky v zahraničních diskuzích, že systém Borel, což má být kopie jiného systému).
Zamíšlel jsem vůz teprve koupit, takže nemohu mít k dispozici požadované údaje, ale zajímal by mě jakýkoliv motor o mnou zmíněném kódu (resp. tyto motory v současně vyráběných autech Citroen Berlingo/ Peugeot Rifter/ Opel Combo/ Toyota Proace City).
Děkuji

auto PSA s podobným motorem nabízejí např. zde:
http://automobile-alsace.fr/index.php?option =com_k2&view=item&id=32:peugeot-308-ii-gt-line-1-2 l-130cv-puretech-bvm-6-gpl&Itemid=505

18.6.2020 19:53:58
Jméno: Jiří Předmět: Potíže s lpg
Dobrý den mám problém s provozem na lpg po posledni navštěvě servisu kdy mi byla vyměněna nádrž změřený emise a vyměněný svíčky mi za prvý strašně dlouho trvá než natankuji plnou nádrž a když už kompresor netlačí tak ukazatel stavu paliva ukazuje pouze 3 svitící diody místo čtyř, a za druhé auto na volnoběh má kolísavé otáčky a když chci zrychlit na vyšši rychlost tak začne auto škubat po chvíli se chytí a jede normálně před servisem bylo vše ok, děkuji za odpověď a přeji pěkný den.
19.6.2020 7:19:07
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Potíže s lpg
Dobrý den, je velice těžké poradit, když neuvádíte žádné údaje o tom, jaké všechny úkony byly při výměně nádrže prováděny, tedy zda se měnila i plnící přípojka, zda typ a rozměry měněné nádrže byly shodné s původní, zda se použil stávající multiventil nebo byl nahrazen jiným, zda byl také vyměněn snímač hladiny LPG atd.. Co se pomalého plnění týká bude potřeba zkontrolovat plnící přípojku. Po výměně nádrže a multiventilu je třeba zkontrolovat ukazatel hladiny zkalibrovat. V případě že se mění nádrž za jiný typ (holandská nádrž se mění za nádrž s jedním otvorem) pak opravdu nemusí fungovat ukazatel hladiny LPG nebo nemusí fungovat správně z toho důvodu, že snímač hladiny paliva není kompatibilní s daným LPG systémem.

17.6.2020 23:21:56
Jméno: Jakl František Předmět: výměna toroidní nádrže lpg
dobrý den na podzím plánují vyměnít toroídní nádrž lpg a díagnostíku lpg, jsem z usteckého kraje jaký servís byste mí doporučíl děkují za odpověd
18.6.2020 7:12:22
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: výměna toroidní nádrže lpg
Dobrý den, vhodný servis si můžete zde https://www.lpg-autogascentrum.cz/autorizovane-ser visy/.

12.6.2020 18:57:57
Jméno: Michal Předmět: Reinstalace
Dobrý den, mám namontovaný systém Lpg, ale je stále asi špatně seřízený. Max do 200 km se rozsvítí diagnostika a chyba P0172 bohatá směs. Instalační firmě neverim, protože je to stále stejná písnička. Máte nějakou závadu v elektronice. Ale na benzín ke to ok. Je možné to u Vás reinstalovat? Ale možné použít některé komponenty které jsou namontované?
15.6.2020 7:09:41
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Reinstalace
Dobrý den, ano přeinstalace je možná, zavolejte na příjem zakázek tel. 606 659 530, abychom si domluvili podrobnosti.

12.6.2020 11:48:16
Jméno: Jenda Předmět: Info
Dobrý den, rád bych se zeptal zda do Fiatu 500l 1.4 70kw je vhodné použít ochranu ventilů. Snažím se v tom zorientovat, ale bohužel mi každý tvrdí něco jiného. Moc děkuji za odpověď.
12.6.2020 13:24:05
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Info
Dobrý den, ochrana ventilů slouží jako prevence proti zaklepání ventilů. Existují různé způsoby ochrany ventilů viz informace na našich stránkách https://www.lpg-autogascentrum.cz/ochrana-ventilu/ . My používáme elektronický systém dávkování aditiva Valve Protector, který dávkuje aditivum, na rozdíl od podtlakových systémů, v celém rozsahu otáček a zatížení motoru a prvotní vyšší investice se oproti přístřiku benzínu brzy vrátí.
Některé motory jsou náchylnější k zaklepání ventilů a u nich doporučujeme použít aditivaci. U motorů Fiat použití ochrany ventilů doporučujeme.

11.6.2020 23:04:43
Jméno: Miroslav Moravec Předmět: Filtr plynné fáze
Dobrý den, prosím o radu a objasnění ohledně filrů, papír-tkanina-bulpren, dlouhý/krátký.Kdy se jaký typ používá, jaké jsou výhody a nevýhody.
Děkuji
S pozdravem M.Moravec
12.6.2020 7:56:19
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Filtr plynné fáze
Dobrý den, problematika filtrů je poměrně obsáhlá a existuje veliká škála filtrů od různých výrobců. Účelem filtrů je zamezit pronikání znečišťujících látek přítomných v plynu ke vstřikovačům a tím zamezit jejich předčasnému opotřebení. Doporučený interval výměny filtru plynné fáze je 20 tis. km a kapalné fáze LPH 40 tis. km. Filtry se liší tvarem délkou, počtem a průměrem vývodů, existují filtry na jednorázové použití i filtry s výměnnou filtrační vložkou. Rozdíl mezi použitými materiály ve filtrech je ve filtrační účinnosti a v ceně. Co se filtrační účinnosti týká pak např. bulpren má pro částice 5 – 20 μ filtrační účinnost 85,5-99,5 % a skleněné vlákno má pro částice 4 – 15 μ filtrační účinnost 82,8-99,78%. Na filtrační účinnost má dále vliv také délka a tvar filtru. Kromě klasických válcových filtrů existují filtry s funkcí separace oleje, jejichž speciální konstrukce účinně chrání vstřikovače. Každý výrobce LPG systémů používá ve svých přestavbových sadách takové filtry, u kterých má ověřenu účinnou ochranu použitých vstřikovačů.


<1> || <2>  <3>  <4>  <5>  <6> ||  <216>     >>   >5x>  

Přidat záznam


Předmět:
Jméno:
E-mail (nebude zveřejněn):
Text zprávy:
jsou povoleny tagy <b>, <u> a <i>, můžete psát i odkazy ve tvaru www.neco.cz nebo http://neco.neco.cz
    


Tento web používá soubory cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas.Více informací