Logo Autogas Centrum
Logo Autogas Centrum
Logo Autogas měření emisí



Nacházíte se zde:  

Diskuzní fórum LPG/CNG


+ Nový dotaz

<1> || <2>  <3>  <4>  <5>  <6> ||  <222>     >>   >5x>  

24.2.2021 19:40:24
Jméno: Petr Krutilek Předmět: LPG SsangYong Korandová 1.5 T-gdi
Dobrý den,
prosím o info, zda je možno do ssanyong Koranda 1.5 T-gdi benzín 4x4 r. v. 2021 namontovat LPG ? Nebude problém s motorem?
Děkuji za info
25.2.2021 10:01:10
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: LPG SsangYong Korandová 1.5 T-gdi
Dobrý den, přestavbu tohoto motoru s přímým vstřikováním benzínu Vám nenabídnu z důvodu vysokého podílu benzínu při jízdě na LPG.

18.2.2021 11:21:35
Jméno: Michal Pospíšil Předmět: Výměna předních parkovacích žárovek. Škoda fábie1,4 rok 2007
Chci vyměnit nefunkční přední obrysové žárovky. Bohužel přístup špatný pro výjmutí. A pokus vymontovat světlo pro lepší přístup se nezdařil. I když jsem povolil všechny 3 šrouby na přední lampě. Lampa vyjmout přes nárazník nešla. Potřeboval bych poradit postup. Děkuji
18.2.2021 12:35:16
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Výměna předních parkovacích žárovek. Škoda fábie1,4 rok 2007
Dobrý den, toto fórum je zaměřeno na vozidla s pohonem na alternativní paliva LPG/CNG. Svůj dotaz směřujte na jiné fórum.

15.2.2021 3:32:24
Jméno: Jakub Předmět: Nízký tlak
Dobrý den mám dotaz. Auto Astra h 2.0t 147kw(200koni) 4valec, systém megic 4 vstriky hanita (modré) (60koni na válec) v létě mi to ve vysokých otáčkách(5000ot/m) šíleně škube jako by to napálilo , teď v zimě to občas skubne ale není to nic hrozného ale objevila se jiná závada když to držím v otáčkách třeba do kopce tak to hodí chybu a přepne to na benzin podle diagnostiky nízký tlak 0,4 normalne tam je kolem 1,4 a ještě mi bylo řečeno ze ty trysky v těchto otáčkách nestíhají ani zavírat ze jsou pořad otevřené. Takže otázka zní zda je to normální ze nestíhají zavírat, za druhé čím to muže byt ze ten tlak tak hodně klesne a za třetí čím by mohlo byt to skubání na tu letní směs?? Předem děkuji za odpověď Jakub.
15.2.2021 8:40:10
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Nízký tlak
Dobrý den, bez toho, aniž bych viděl, jak je provedena montáž LPG a bez kontroly nastavení diagnostickým programem neumím jednoznačně odpovědět na Vaše otázky. Aby LPG systém fungoval správně, je třeba správně zvolit komponenty tak, aby odpovídaly výkonu daného motoru. Jedná se zejména o vstřikovače, reduktor, průměr použitých LPG trubek nebo hadic. Vstřikovače Hanita neznám, domnívám se, že se bude jednat o vstřikovače Hana H2000. Modré Hany H2000 by měly při správně zvoleném tlaku plynu plně pokrýt potřeby tohoto motoru. Dále na cukání motoru může mít vliv i zapalovací soustava, která při provozu na LPG musí fungovat bezvadně. Pokud chcete závady odstranit, objednejte se u nás na servis na tel. 606 659 530.

13.2.2021 12:32:54
Jméno: Petr Jirouš Předmět: LPG nespíná a ukazatel ukazuje nesmysly
Dobrý den, můj problém je, že od doby co se vyměnila baterka, tak LPG systém nesepne vůbec. LPG je dotankovaný - 20 litrů před dvěma dny a systém nesepnul od té doby. Auto je zahřaté na 70 C a systém bliká a nic.

Další věc je ta, že ukazatel ukazuje že je prázdná nádrž a za 4 kilometry že je plná, pak to nechám vystydnout v práci a je zase prázdná. Nechápu to vůbec. Jedině, že LPG nemá skupenství na to, aby to v -10 zaplo, ale stojím v noci v garáži.

Neví někdo? Jdu na servis objednaný jsem, ale at vím, na co se připravit už tedka.

Díky moc všem za odpověd.
15.2.2021 7:35:06
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: LPG nespíná a ukazatel ukazuje nesmysly
Dobrý den, zřejmě při manipulaci s baterkou došlo z nějakého důvodu k resetu plynové řídící jednotky. Zda tomu tak opravdu je se zjistí po připojení k diagnostickému programu. Pokud ano, pak bude nutné připojeným diagnostickým programem provést znovu základní nastavení LPG systému (nastavit kromě paliva LPG i počet válců motoru, jaké jsou v LPG systému použity sensory atd.) následně ho zkalibrovat a provést nastavení plynové mapy za jízdy ve všech jízdních režimech.

11.2.2021 23:00:39
Jméno: Václav Předmět: Vypínání LPG
Dobrý den, systém LPG při zahřátém motoru správně přepne ale jakmile přidám hned se přepíná zpátky na benzín.Co by to značilo za závadu.Dekuji za odpověď.
12.2.2021 12:34:02
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Vypínání LPG
Dobrý den, bez provedení diagnostiky LPG systému neumím říci, kde konkrétně závada je. Pravděpodobně se bude jednat o závadu spojenou s tlakem plynu v systému a bude nutné připojit diagnostiku, zkontrolovat správnou funkčnost všech akčních členů LPG soustavy a zda jsou čteny všechny hodnoty správně. Navštivte svého plynaře případně se na opravu můžete objednat u nás na tel. 606 659 530.

8.2.2021 23:38:18
Jméno: Petr Předmět: Dodge Ram 5.7 HEMI + LPG Prins
Dobrý den, mám Dodge Ram 1500 5.7 HEMI s LPG Prins model 2019 facelift - stejný jako 2018. Auto jsem kupoval nové již s Prins v Německu minulý rok. Mám najeto 12000 Km. Minulou zimu nebyl problém, ale letos mám problém s jízdou na LPG. Když se přepne na plyn, tak motor jde nepravidelně a svítí kontrolka motoru. To stejné se děje i v případě, že je motor dostatečně ohřátý, třeba i po 20min. jízdy a to nejsou žádné mrazy, dělá to i v případě, že je třeba 4°C. Na LPG funguje, až když auto nechám běžet alespoň 20min. na místě. Nechová se to pokaždé stejně.
9.2.2021 8:03:26
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Dodge Ram 5.7 HEMI + LPG Prins
Dobrý den, to že svítí kontrolka souvisí s nesprávným složením palivové směsi. Závada může být jak v zapalovací soustavě, tak i v plynovém systému. Pro zjištění a odstranění závady bude třeba provést diagnostiku případně další doplňková měření. Doporučuji navštívit odborný servis, který dělá systémy Prins.

8.2.2021 15:52:10
Jméno: Michal Předmět: Golf IV CNG BiFuel
Jen dodávám, že motor je 2.0 bifuel 85kw
a strašně dlouho točí cca 5 - 10 vteřin

8.2.2021 15:38:07
Jméno: Michal Předmět: Golf IV CNG BiFuel
Dobrý den,

u auta Golf IV BiFuel (fabrické cng) mám problém teď v zimě.

Při startování po delším stání auto strašně dlouho točí, nakonec chytne.
Dál se stává že při jízdě na CNG zhruba mezi 1000-2000ot auto pouze při přidání plynu škubne. Když přepnu manuálně na benzin, tak jede bez problému.

Čím by to mohlo být?

Auto má najeto bez mála 300xxx km.
9.2.2021 7:52:27
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Golf IV CNG BiFuel
Dobrý den, špatné starty mohou být způsobeny jak nesprávným složení palivové směsi, tak i nesprávnou funkcí zapalovací soustavy. Typoval bych, že plynové vstřikovače díky opotřebování zcela netěsní a po vypnutí motoru z režimu plynu do sání propustí plyn, který zůstává v části plynové soustavy za předním uzavíracím elektroventilem směrem ke vstřikovačům. To způsobuje nesprávné složení palivové směsi při startu. Pokud by opravdu bylo nutné vyměnit plynové vstřikovače, je třeba vyměnit všechny najednou. Pro zjištění skutečné závady je třeba provést diagnostiku.

3.2.2021 21:45:40
Jméno: Tomáš Předmět: podtlak reduktoru
Dobry den.Kdyz sundam hadicku co vede od reduktoru Elpigaz vega i do sani tak je z ni trosku citit lpg a kdyz ji zacpu prstem tak lehce tlakuje.Je to tak spravne?Zniceho nic mam problem s volnobehem na lpg.Velice pomalu kolisaji otacky.Diky.
4.2.2021 8:57:33
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: podtlak reduktoru
Dobrý den, dle toho, co popisujete bude s největší pravděpodobností vadná membrána v reduktoru. Vlivem přisávání nekontrolovaného množství plynu z hadičky spojené se síním není plynná palivová směs optimální. Pro odstranění závady navštivte svého plynaře. Bude zřejmě nutná repase reduktoru případně jeho výměna.

1.2.2021 16:49:22
Jméno: Petr Blazek Předmět: Renault Espace 2.0 125 kW - vhodny pro LPG?
dobry den,
prosim, je Renault Espace roc. 2005, 2.0 125kW/170k vhodny na prestavbu?
Mel jsem LPG v atmosferickem osmiventilu 2.0 od Renaultu, a super. Ale tohle je tubomotor...
Diky za odpoved!
S pozdravem
Petr Blazek
2.2.2021 7:16:50
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Renault Espace 2.0 125 kW - vhodny pro LPG?
Dobrý den, přestavba přeplňovaných motorů je běžnou záležitostí. Přestavbu tohoto motoru si můžete prohlédnout v naší fotogalerii zde https://www.lpg-autogascentrum.cz/fotogalerie-montazi/renault/montaz-renault-espace-2-0-1/ . V případě zájmu nás můžete kontaktovat na tel. 606 659 530.

31.1.2021 7:10:16
Jméno: Martin Předmět: Kodiaq 1,5 TSI, SEAT Tarraco 1,5TSI; Karoq 1,5TSI
doplním ještě, že se jedná se o nové vozy s r.v. 2020 /2021
1.2.2021 7:15:34
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Kodiaq 1,5 TSI, SEAT Tarraco 1,5TSI; Karoq 1,5TSI
Dobrý den, ve Vámi vybraných vozidlech jsou používány motory 1,5 TSi, 110 kW s kódy DADA nebo DPCA. V současné době Vám bohužel nemohu přestavbu nabídnout, nicméně mám zprávy, že přestavbová sada pro kód DPCA je ve vývoji. Termín, kdy bude k dispozici zatím neumím říci.

30.1.2021 10:23:31
Jméno: Martin Předmět: Kodiaq 1,5 TSI, SEAT Tarraco 1,5TSI; Karoq 1,5TSI
Dobrý den, pro tyto koncernové motory-níže,je k dispozici přestavba na LPG, nebo se již připravuje?
Škoda nabízí u nižší řady aut s motory TSI přestavbu na CNG.
Tento alter. koncept paliva , je příp. použitelný i pro tyto uvedené benzinové motory, prosím?

Kodiaq 1,5TSI DSG / 110kW
Seat Tarraco 1,5TSI / 110KW
Skoda Karoq 1,5 TSI DSG / 110KW

Děkuji za odpověď!

Martin

19.1.2021 12:42:26
Jméno: AutoGas Barták sro Předmět: Repase reduktoru na propan butan
Dobrý den, reduktor který se zrepasuje se poté co se namontuje zpět do vozidla musí nejdříve nastavit (tlak), poté se musí doladit i mapy plynu za jízdy, volnoběhu...většina rádoby opravářů a bohužel i firem toto neudělá...v lepším případě jenom vozidlo po určité době špatně startuje, v horším dochází k podpálení ventilů špatně seřízeným plynovým systémem..

18.1.2021 9:13:19
Jméno: Krajanec Jan Předmět: Repase reduktoru na propan butan
Dobrý den .Mám vymontovaný reduktor BRC a potřeboval bych jej zrepasovat .Je to typ ( GENIUS LOT7LE - sin 2865).Mohl bych Vám reduktor na opravu poslat?
Děkuji za odpověď .
18.1.2021 13:18:16
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Repase reduktoru na propan butan
Dobrý den, odpověď jsem Vám poslal mailem.

13.1.2021 8:40:47
Jméno: Miloš Předmět: Ohřev reduktoru
Dobrý den, mám Audi a6 c5 2003 2,7 bi-turbo. Špatně se ohřívá reduktor Magic3 a tím pádem přepíná na benzin a i špatně topí - není správný koloběh vody přes reduktor/topení/motor. Reduktor je umístěn pod oknem u spolujezdce a je víše než expanzní nádobka. Nebu to zrovna ten problém že je špatný oběh? Že to prostě pumpa přes reduktor a topení neutlačí a najde si jednodušší cestu. Radiátor a vodní pumpa jsou nové. Vždy jsem viděl reduktor umístěn okolo místa světel takže jako níž než expanzka. A spíše to napojit na chlazení oleje. Děkuji za odbornou radu.
13.1.2021 11:16:01
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Ohřev reduktoru
Dobrý den, abych mohl posoudit, zda příčiny, které popisujete, jsou způsobeny instalací musel bych Vaše vozidlo vidět a připojit k diagnostickému programu pro kontrolu nastavení LPG systému. U těchto motorů jsme umisťovali reduktor u levého podběhu pod nádobku serva a podmínkou správného fungování je též správné připojení k okruhu chlazení.


<1> || <2>  <3>  <4>  <5>  <6> ||  <222>     >>   >5x>  

Přidat záznam


Předmět:
Jméno:
E-mail (nebude zveřejněn):
Text zprávy:
jsou povoleny tagy <b>, <u> a <i>, můžete psát i odkazy ve tvaru www.neco.cz nebo http://neco.neco.cz
    


Tento web používá soubory cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas.Více informací