Logo Autogas Centrum
Logo Autogas Centrum
Logo Autogas měření emisí



Nacházíte se zde:  

Diskuzní fórum LPG/CNG


+ Nový dotaz

<1> || <2>  <3>  <4>  <5>  <6> ||  <207>     >>   >5x>  

16.11.2019 16:06:18
Jméno: Mario Předmět: Lpg prins
Zdravim.Mam audi a6 2003 3.0 ASN automat s prins vsi 2.0.Nove namontovane lpg,asi po prvych 2000 km s lpg sa zacala objavovat taka vec ze pri preradeni z D do P alebo R,alebo z R do D popr P mi rozhadze otacky,zachvilku sa zrovnaju.Lpg diagnostika neukazala ziadnu chybu,motor ma nove sviecky.Ked vypnem lpg pred samotnym preradenim to nerobi,cisto na benzin to vobec nerobi.Lpg je udajne nastavene dobre.Spotreba je priemer nejakych 15,5 lpg oproti benzinovym 12,2.Vdaka

14.11.2019 20:01:44
Jméno: Roman Předmět: přestavba
Dobrý večer,
chtěl bych si koupit Hyundai I30 kombi s motorem 1,4 T-GDI 103 kW zajímalo by tento motor šel přestavět na plyn
15.11.2019 7:31:57
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: přestavba
Dobrý den, v současné době nemáme pro přestavbu tohoto motoru vhodnou sadu od žádného našeho dodavatele.

14.11.2019 12:37:26
Jméno: M.Suchan Předmět: Umístění pojistky
Dobrý den,
potřeboval bych na nějaký čas odpojit system STAG 300+ jak mechanicky, tak elektricky. Montáž je provedena do Roomster 1.6 77kw BTS. Mohli by jste mi prosím říci kde najdu pojistku ????
Předem děkuji - M.S.
15.11.2019 7:14:50
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Umístění pojistky
Dobrý den, pojistka LPG systému je umístěna v pouzdře na kabelu napájení cca 40 cm od plusového pólu baterie. Pootevření pouzdra je možné pojistku vyndat.

12.11.2019 11:09:25
Jméno: SEMERÁK ZD. Předmět: MAP SENZOR
PO PŘEPNUTÍ na LPG otáčky volnoběhu "houpou" až po cca 5 sec motor vždy zhasne. (také v 1.500až2000/ot. motor cuká !!!) Odpojil jsem MAP a přestalo obojí -mám tak jezdit, nebo je vadný MAP a koupit nový ? Na BENZIN to nědělalo !!! Děkuji za odpověď.
12.11.2019 13:28:58
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: MAP SENZOR
Dobrý den, snímač tlaku v sacím potrubí měří absolutní tlak v sacím potrubí za škrticí klapkou. Na základě signálů z MAP a signálů ze snímače otáček a snímače teploty nasávaného vzduchu pak benzínová řídící jednotka vypočítává hmotnost nasávaného vzduchu. Absolutní tlak slouží jako podklad při přípravě směsi a k řízení zapalování. Kolísání otáček a zhasínání při provozu na LPG nemusí být způsobeno závadou MAP. Doporučuji proto provedení diagnostiky jak benzínové části vozidla, tak i LPG systému a dle výsledku pak provést opravu. Na servis se můžete objednat u nás na tel. 606 659 530.

10.11.2019 21:10:29
Jméno: Kryštof Předmět: RE: Studený start 2
Tak bohužel se to nepřidalo tam kam jsem chtěl, reaguji na
https://www.lpg-autogascentrum.cz/forum/dotaz-52 97-studeny-start/

10.11.2019 21:09:37
Jméno: Kryštof Předmět: RE: Studený start
Dobrý den,
snad se mi zde povede správně zareagovat. Problémy co pán popisuje nemají s LPG žádnou souvislost. Je to špatný software ŘJ, který za určitých teplot (u mě tak 10-17°) dává malou startovací dávku. Mě to většinou napodruhé už chytne, tak to neřeším, ale prý to v autorizáku umějí přehrát. A co se týče chvění, to je další softwarová specialita. JE to režim ohřívání katalyzátoru, kdy auto upravuje předstih, aby směs hořela až do svodů. Lze o tom hodně najít na škodováckém fóru :)

9.11.2019 21:48:47
Jméno: Jakub Předmět: LPG ESGI2 pri neudrzi otacky
Zdravím. Mám vo fiate Stilo 1,6 namontované LPG od ESG 2I, vstrekovace Valtek. Motor ide na benzin OK, Na plyn pri vyradení rýchlosti motor niekedy zhasne - neudrží voľnobeh. Je možné že jednotka je pomalá a vstrekovače sa nestihnú otvoriť? Niekoľko krát bola robená autokalibrácia a auto to robí viac menej stále. Má zmysel s tým niečo ešte robiť alebo treba vymeniť systém? Ďakujem za odpovede.
11.11.2019 9:35:17
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: LPG ESGI2 pri neudrzi otacky
Dobrý den, na otázku, zda má ještě cenu něco dělat s Vaším systémem nebo ho vyměnit, Vám neumím odpovědět bez provedení diagnostiky. Provést autokalibraci nestačí. Po autokalibraci se nastaví základní parametry a je třeba dále diagnostickým programem zkontrolovat správnou funkčnost jednotlivých komponent, zkontrolovat zda zejména hodnoty tlaku plynu a vstřikovací časy plynu odpovídají požadovaným hodnotám a zkontrolovat, případně upravit, plynovou mapu (bohatost směsi) ve všech jízdních režimech. To že motor neudrží volnoběh může být způsobeno i nedostatečnou funkcí některého komponentu zapalovací soustavy případně i neodpovídající velikostí trysek.

7.11.2019 9:30:03
Jméno: Honza Předmět: TCe
Dobry den,chtel bych se zeptat, jestli uz se daji predelat nove motory Renault 1.0 TCe trivalec (999cm3) a 1.3 TCe ctyrvalec (1333cm3) na LPG. Diky za info
7.11.2019 10:09:24
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: TCe
Dobrý den, litrový tříválec 1,0 TCe ve verzi s nepřímým vstřikováním (74 kW, kód motoru H4D) je možné přestavět. Nejnovější motory Renault s přímým vstřikováním benzínu zatím nejsou na seznamu vozidel, která je možné přestavět.

4.11.2019 18:42:41
Jméno: Miloš Předmět: Škoda octávie 2 , LPG
Dobrý den mám octávii 1.6.lpg.Rv.2011.Když nastartují po chvíli se mi rozsvítí kontrolka stability podvozku kontrola výfukových plynů kontrolka tlaku v pneumatikách vypne to plyn a jede to nauto nabenzín počítač mi píše že LPG nejde zapnout.Tlak v pneumatikách jsem kontroloval a je v pořádku může tě mi poradit co s tím
5.11.2019 7:42:11
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Škoda octávie 2 , LPG
Dobrý den, závada, která rozsvěcuje kontrolku výfukových plynů a neumožňuje provoz na LPG, bude v některém komponentu LPG soustavy. Zjištění závady bude vyžadovat provedení diagnostiky. Na opravu se můžete objednat u nás na tel. 606 659 530.

2.11.2019 20:21:46
Jméno: Jiří Šantavý Předmět: tovární zástavba LPG landi renzo
tovární zástavba lpg landi renzo logan mcv, r.v. 2012, najeto 59t.

Dobrý den,
auto mám od počátku, z ničeho nic se u poloprázdné nádrže lpg rozsvítily všechny diody indikátoru zeleně (jakoby nádrž byla najednou plná), po chvíli ale systém začal pípat jako u prázdné nádrže (všechny diody ale svítí stále zeleně). po vypnutí a zapnutí lpg se tento stav obnoví. stejné je to po vypnutí a nastartování motoru, jen s tím rozdílem, že po nastartování se systém přepne na plyn a po ujetí několika stovek metrů až cca 1 km opět začne pípat jako u prázdné nádrže lpg.

Děkuji předem za radu.
4.11.2019 7:48:05
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: tovární zástavba LPG landi renzo
Dobrý den, může se jednat o dvě závady – jedna spojená se snímáním a zobrazováním stavu LPG v nádrži a druhá vlivem nesplnění podmínek přepnutí na LPG – z nějakého důvodu zřejmě dojde k poklesu tlaku plynu v systému. Určení závady vyžaduje provést diagnostiku.

2.11.2019 12:56:39
Jméno: Pavel Předmět: zamrzání CNG
Dobrý den, při teplotách pod nulou se přepne vždy po chvíli zpět na benzín. Dříve tento problém nebyl, i při -10 fungoval sdandartně. VW caddy 2.0.
4.11.2019 7:41:00
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: zamrzání CNG
Dobrý den, může jít o závadu spojenou s teplotou nebo tlakem plynu. Určení závady vyžaduje provést diagnostiku. Na opravu se můžete objednat u nás na tel. 606 659 530.

31.10.2019 18:51:28
Jméno: Petr Ryska Předmět: CNG
WV keddy na CNG
Trvá dlouho než přepne na plyn . 5 - 8 km. Je to normální ,?dík za názory.
1.11.2019 7:48:23
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: CNG
Dobrý den, doba přepnutí je dlouhá. Bez toho, aniž bychom vozidlo viděli, nelze říci kde je závada. Na servis se můžete objednat u nás na tel. 606 659 530.

31.10.2019 10:01:42
Jméno: Sebastián Hanzel Předmět: Kia Venga 1,4
Dobrý den,
můžete mi prosím napsat zda je vhodná na přestavbu Kia Venga 1,4 66kW s nájezdem cca 90 tis.km. Je to velmi rozšířený motor používaný jak Kiou tak Hyundaiem, ale myslím že nemá hydraulické vymezování ventiové vůle a mám pocit, že tyto současné korejské motory na LPG přestavby moc doporučované nejsou. Chci se jen ujistit, protože máte dobrou pověst a proto čekám fundovanou odpověď od skutečných odborníků. Děkuji Hanzel
1.11.2019 7:42:28
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Kia Venga 1,4
Dobrý den, motor 1,4, G4FA používá KIA i Hyundai v různých výkonových variantách v různých modelech. Instalací LPG systémů do těchto motorů jsme provedli velké množství, a to jak do starších, tak i do nových vozidel a jezdí bez jakýchkoliv problémů. Důležité je při přestavbě dodržet tyto zásady: precizní montáž, přesné nastavení plynové mapy jízdní zkouškou ve všech režimech, použití vhodného systému ochrany ventilů, dodržovat servisní plán předepsaný výrobcem vozidla včetně kontroly vůlí ventilů a servisní plán plynového systému. Pro ochranu ventilů používáme elektronický programovatelný systém Valve Protector, který, na rozdíl od podtlakových systémů, zajistí ochranu ventilů v celém rozsahu výkonu, a i přes vyšší vstupní investici je levnější než přístřik benzínu.

29.10.2019 8:42:40
Jméno: Zdeněk Č. Předmět: Reakce na odpověď
Dobrý den.
Děkuji za rychlou odpověď. Vím, že předstih u tohoto vozu běžně nastavovat nejde, nicméně možnosti jak to provést existují. (u tohoto jednoducheho motoru třeba posunuti snímače polohy klikové hřídele).
S pozdravem Zdeněk Č.

28.10.2019 20:46:51
Jméno: Zdeněk Č Předmět: felicia 1,3 jednobod - zvětšení předstihu
Dobrý den.
Mám Felicii 1,3 r. v. 1996 - jednobodové vstřikování (nemá čidlo klepání). Prosím, o kolik stupňů doporučujete zvětšit předstih při použití LPG?
Předem Děkuji za odpověď, spozdravem Zdeněk Č.
29.10.2019 7:51:18
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: felicia 1,3 jednobod - zvětšení předstihu
Dobrý den, i když tato motorizace má rozdělovač, je předstih ovládán řídící jednotkou – předstih nelze seřídit.


<1> || <2>  <3>  <4>  <5>  <6> ||  <207>     >>   >5x>  

Přidat záznam


Předmět:
Jméno:
E-mail (nebude zveřejněn):
Text zprávy:
jsou povoleny tagy <b>, <u> a <i>, můžete psát i odkazy ve tvaru www.neco.cz nebo http://neco.neco.cz
    


Tento web používá soubory cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas.Více informací