Logo Autogas Centrum
Logo Autogas Centrum
Logo Autogas měření emisí



Nacházíte se zde:  

Diskuzní fórum LPG/CNG


+ Nový dotaz

<1> || <2>  <3>  <4>  <5>  <6> ||  <194>     >>   >5x>  

16.3.2019 20:41:35
Jméno: Jan Předmět: použité lpg
Dobrý den,zajímalo by mě,jestli by byla možná montáž použitého systému lpg,včetně zapsání do tp. Jedná se o vůz Škoda felicia 1.3 mpi. Díky.
18.3.2019 7:21:46
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: použité lpg
Dobrý den, montáž použitého LPG systému do jiného vozidla je možná za určitých podmínek – běžně se provádějí přemontáže z jednoho vozidla do druhého. Demontáž a následnou montáž může provádět servis, který má oprávnění daný LPG systém montovat. Ten po demontáži provede do velkého technického průkazu zápis, nahlásí demontáž do systému IS TP a vyžádá si u držitele typového schválení novou přílohu. Po montáži provede ve velkém technickém průkazu příslušný zápis, vyplní přílohu a nahlásí přestavbu do systému IS TP. S těmito dokumenty majitel vozidla navštíví odbor dopravy, kde ověří nahlášení přestavby do IS TP a přestavbu následně potvrdí. Při montáži použitého zařízení nelze držet záruku na použité díly.

16.3.2019 13:28:24
Jméno: Jirka Hřebačka Předmět: Přimazávaní ventilů zaměna aditiva
Dobrý den,
jsem vlastníkem Honda Civic s přestavbou na LPG Prins VSI 1. Je možné změnit aditivum na přimazávání ventilů z Valve care třeba na Flashlube Valve Saver. Mám elektronické přimazávání s rozvodem ke každému vstřikovači zvlášt. Jsou nutné nějaké změny v programu mazání nebo stačí jen vyměnit aditivum a jezdit dál.
Děkuji za info
18.3.2019 7:09:25
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Přimazávaní ventilů zaměna aditiva
Dobrý den, různá aditiva mají různé složení a mohou mít i různou hustotu a některá aditiva při smíchání vytvoří sraženinu. Pokud chcete změnit aditivum je nejprve potřeba stávající aditivum vyjet nebo celý aditivační systém vyčistit (všechny hadičky musí být prázdné), vyčistit nádobku a teprve pak dolít nové. Je dobré znát hustotu stávající a hustotu nové kapaliny. Pokud se liší, je třeba provést odpovídající nastavení. Po dolití nového aditiva je třeba systém odvzdušnit.

13.3.2019 0:35:49
Jméno: Marek Předmět: Bmw 750i xdrivw 2011
Mám dotaz jde dát na plyn toto auto?

Bmw 750i xdrive
V8
2 turbo
4,3 litr
4 kolka
400 koní
Automat
Rok 2011
Benzín
13.3.2019 7:06:53
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Bmw 750i xdrivw 2011
Dobrý den, pro tento motor s přímým vstřikovávním paliva nemáme v současné době vhodnou sadu na jeho přestavbu.

10.3.2019 12:14:06
Jméno: Krejčí Jiří Předmět: Nejde dotankova plna nadrž lpg
Do renaultu megane rv 2006 byl v Italii namontovan tovarní pohon na lpg. Loni po 10-ti letech byla nadrž v italii vyměněna za novou Polskou Auto dovezeno do česka.Nejde dotankovat víc jak 20l.přitom,přitom je nadrž na 50,5l.Co se stím může dělat.Jak to opravit a kde.Děkuji za Vaši reakci.
11.3.2019 14:19:27
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Nejde dotankova plna nadrž lpg
Dobrý den, je otázka, zda byl při výměně nádrže použit odpovídající multiventil, případně zda byl vložen do nádrže správně. Do nádrže 50 l by mělo jít natankovat cca 40 l LPG. Doporučuji proto s prázdnou nádrží navštívit odborný servis, který multiventil zkontroluje a na základě výsledku kontroly pak provede opravu případně nastavení.

8.3.2019 8:57:49
Jméno: Robert Předmět: autom. přepínání benzín / LPG
Dobrý den , vlastním Seat Ibiza 1.4i r.v. 2002 benzín / LPG BRC M.T.M. S.r.l.
Už týden auto jezdí pouze na benzín , automaticky se nepřepne na LPG ani po ohřátí motoru , ukazatel nádrže ukazuje stále prázdnou nádrž ,ikdyž je nádrž LPG plně natankovaná.
Můžete poradit kde by mohl být problém ?
Díky za odpověď

Robert
11.3.2019 14:13:42
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: autom. přepínání benzín / LPG
Dobrý den, pro zjištění závady je třeba provést diagnostiku LPG systému. Mlže se jednat o závadu na některém čidle, kabeláži případně se může jednat o vadnou řídící jednotku LPG. Navštivte proto svého plynaře, případně se objednejte na servis u nás na tel. 606 659 530.

7.3.2019 15:32:12
Jméno: Jiří Šafář Předmět: Voda na víčku
Tak ještě.jednou k té vodě,takže chladící kapalina neuniká,na olejové měrce není našlehaným olej s vodou,olej nepřibívá.Bylo mě řečeno že se sráží teplo s chladem a jezdím na plyn a zapíná při 30 stupních.Takže bych chtěl radu co s tím.Jsem motorista 45 let a na autě dělám hodně a o té vodě která jde přes těsnění na hlavě vím ale to není tady ta závada.Škodovkáři tady píšou že našlehaným olej na víčku je normální ale mě se to nezdá.
11.3.2019 14:10:24
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Voda na víčku
Dobrý den, Váš dotaz jsme vyřešili telefonicky, Děkujeme za zavolání

7.3.2019 13:02:14
Jméno: Jiří Šafář Předmět: Voda na víčku nalévacího hrdla oleje
Rosí se víčko od oleje je tam voda,vozidlo VW golf 6 je na plyn LPG od výrobce rok 2010.Hrdlo vyťírám do sucha ale voda stále je,co s tím to asi není dobré pro motor když tam stéká voda,děkuji za odpověď.
7.3.2019 13:55:19
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Voda na víčku nalévacího hrdla oleje
Dobrý den, pokud proniká chladící kapalina do mazacího okruhu motoru, a tedy do oleje, tvoří se na víčku nalévacího hrdla pro motorový olej typická jakoby našlehaná suspenze. Přítomnost chladící kapaliny v oleji lze také zjistit na měrce motorového oleje, na níž jsou po vytažení měrky vidět kapičky antifreezu. Důsledkem toho je ubývání chladící kapaliny. Nejčastěji se voda do oleje dostává poškozením hlavového těsnění. Bude tedy potřeba navštívit odborný servis, kde zjistí kudy se voda do oleje dostává a závadu odstraní.

6.3.2019 8:16:24
Jméno: Tonda Předmět: Servis
Dobrý den, vlastním auto Fiat Punto r.v.2010, na CNG, začal jsem mít problém s provozem na CNG ( špatné rozjezdy, ztráta výkonu) doporučíte nějaký servis v Praze ? děkuji za odpověď
6.3.2019 10:28:39
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Servis
Dobrý den, v Praze můžu doporučit našeho partnera NEPTUN HARFA s.r.o. info@neptun-harfa.cz, http://www.neptun-harfa.cz/.

4.3.2019 19:45:33
Jméno: Radek Předmět: Mazda 6 2,5i 125kw
Zdravim,zvažuji zástavbu LPG do vozu mazda 6,2,5i,r.v.2008,motor L5 bez přímého vstřikování.Doporučujete tuto zástavbu ikdyž mi ji všichni vymlouvají z důvodu měkkých ventilových sedel?Popřípadě jaký systém byste doporučil?Má význam elektronické přimaDěkuji za odpověď.
5.3.2019 7:29:30
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Mazda 6 2,5i 125kw
Dobrý den, pokud jsem se díval do databází vozidel, pak u Mazdy 6 se v r. 2008 používal motor 2,5 MZR, 125 kW, kód motoru L5-VE a tento motor má přímé vstřikování paliva. Pro přestavbu tohoto motoru nemáme v současné době vhodnou sadu pro přestavbu. Elektronický systém aditivace Valve protector je otestovaný TÜV a my ho používáme více jak 5 let. Dosud se u vozidel přestavěných na LPG a vybavených tímto systémem nevyskytl žádný problém s ventilama – bližší informace k ochraně ventilů naleznete zde https://www.lpg-autogascentrum.cz/ochrana-ventilu/ . Pokud se ve Vašem případě opravdu jedná o motor bez přímého vstřikováním paliva, nevidím důvod, proč by ho nebylo možné přestavět na pohon LPG s použitím aditivace systémem Valve Protector.

2.3.2019 9:58:01
Jméno: Michal Předmět: přestavba na LPG
Dobrý den

Plánuji koupit:
Mazda CX-5 2.0 / 2.0 / 121 kW / benzín

Je možná přestavba na LPG nebo CNG u Vás ?

Dík
4.3.2019 15:28:48
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: přestavba na LPG
Dobrý den, pro odpověď potřebuji ještě znát rok výroby a kód motoru.

27.2.2019 13:39:53
Jméno: Pavel Kolmačka Předmět: Pípání před startem motoru
Dobrý den,

Rád bych se zeptal, před startem motoru se mi začalo spouštět hlasité pípání, jako když dojde plyn. Nejprve se jednalo o sérii pípání, která asi po deseti vteřinách ustala. Nyní jsou to dvě série pípání v mezičase vždy s krátkou pomlkou. (mám zařízení AGC 01-13)
Na jízdních vlastnostech to nemá vliv, jede to stejně jak na benzin tak na plyn.

Mockrát děkuji!
Kolmačka
27.2.2019 14:01:16
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Pípání před startem motoru
Dobrý den, zvukový signál Vás upozorňuje na servisní interval LPG systému. Navštivte proto svého plynaře, který provede potřebné úkony v závislosti na projezdu kilometrů.

27.2.2019 12:51:51
Jméno: Daniel Předmět: Otáčky
Při jízdě na benzin to vzduch netaha
27.2.2019 13:33:55
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Otáčky
Jak jsem již uvedl v předchozí odpovědi bez diagnostiky nelze určit závadu. Nelze diagnostikovat a opravovat vozidlo aniž bych ho viděl.

27.2.2019 12:36:13
Jméno: Daniel Předmět: Otáčky
Dobrý den mam 1.8 lpg
auto jede na benzin jak má ale na lpg nechce pořádně jet ani do otáček to nejde a trochu jakoby prdi z vyfuku jak kdeby tahal vzduch co to může byt ?
27.2.2019 12:49:54
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Otáčky
Dobrý den, pokud by docházelo někde k přisávání vzduchu, dělo by se tak i na benzín a mělo by to vliv na složení palivové směsi a může se rozsvítit i kontrolka motoru. Pro zjištění závady je třeba provést diagnostiku LPG systému včetně kontroly nastavení plynové mapy. Příčin může být vícero od závady v některém LPG komponentu (reduktor, vstřikovače…) až po chybné nastavení plynové mapy. Objednejte se na servis u nás na tel. 606 659 530 nebo v některém z našich partnerských servisů.

26.2.2019 16:22:59
Jméno: Morávek Předmět: Felície 1,3MPI na LPG
Dobrý den, Felície 1,3MPi s přestavbou na LPG na STK neprošla pro vysoký obsah CO na volnoběh. V servisu mi pak řekli, že to je daný systémem (plyn hadicí do sání) ,že dříve byly hodnoty tolerovány, ale nyní že mám smůlu. Jedině novou instalaci LPG. Jinak při vysokých otáčkách a na benzín to bylo OK. Lambda taky dobrá. Dá se to seřidit ? Děkuji
27.2.2019 9:27:59
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Felície 1,3MPI na LPG
Dobrý den, platné emisní hodnoty pro konkrétní motor jsou pořád stejné. Pokud vše funguje, jak má (tím myslím i benzínovou část vozidla zejména zapalovací soustava), tak seřídit se to dá. Otázkou je, jak funguje krokový ventil nebo škrtící ventil, kterým se nastavuje bohatost směsi. Pro seřízení těchto systémů používáme externí lambda sondu a pravdou je, že v některých případech je to velice obtížné.

25.2.2019 19:08:13
Jméno: St220 Předmět: Vysoké otacky
Zdravím, valve dávkovač mám namontovaný, pomáhá to dost?
26.2.2019 7:16:51
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Vysoké otacky
Dobrý den, ano pro motory s turbem se musí použít odpovídající typ s vyšším tlakem a také záleží, jaké aditivum používáte a zda je správně nastaveno dávkování (1 promile aditiva / 1000 l LPG).


<1> || <2>  <3>  <4>  <5>  <6> ||  <194>     >>   >5x>  

Přidat záznam


Předmět:
Jméno:
E-mail (nebude zveřejněn):
Text zprávy:
jsou povoleny tagy <b>, <u> a <i>, můžete psát i odkazy ve tvaru www.neco.cz nebo http://neco.neco.cz
    


Tento web používá soubory cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas.Více informací