Logo Autogas Centrum
Logo Autogas Centrum
Logo Autogas měření emisí



Nacházíte se zde:  

Diskuzní fórum LPG/CNG


+ Nový dotaz

<5x<   <<     <1> || <77>  <78>  <79>  <80>  <81> ||  <268>     >>   >5x>  

26.12.2018 13:10:11
Jméno: Tibor Předmět: lpg v saabu 9000
dobry,koupil jsem saaba9000 s lpg,predsly majitel mi nedal k lpg zadne papiri akorat mi rekl ze nadrz plat jeste rok,je to muj prvni vuz na lpg nevim vubec co ma byt a co ne,muzete mi poradit co s tim,na lpg jsem to neskousel bojim se bez toho aby mi to nekdo prohledl jestli to je v poradku,dekuji za radu a pomoc.
2.1.2019 7:33:02
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: lpg v saabu 9000
Dobrý den, pokud jde o vozidlo z dovozu, měl byste mít revizní protokol, ve kterém je uvedeno, o jaké LPG zařízení se jedná, jsou zde uvedena výrobní čísla a homologace hlavních komponent systému. Pokud je vozidlo dodatečně přestavěno v ČR, mě byste mít přílohu k velkému technickému průkazu, kde je uveden LPG systém a jeho hlavní komponenty s výrobními čísly a homologacemi a ve velkém technickém průkazu by měl být odborem dopravy potvrzený zápis o přestavbě. V případě že nemáte přílohu, je možné požádat toho kdo přestavbu prováděl o vydání duplikátu. Na kontrolu LPG systému se můžete objednat u nás na tel. 606 659 530 nebo u některého z našich autorizovaných servisů viz. http://www.lpg-autogascentrum.cz/autorizovane-serv isy/ .

24.12.2018 18:01:18
Jméno: Dušan Petera Předmět: toyta aurys
Dobrý den. Prosím můžete mi poradit kde sehnat knihu nebo manuál k vozu Toyota aurys rok výroby 2007 až 2011 v českém jazyku děkuji
2.1.2019 7:22:53
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: toyta aurys
Dobrý den, zkuste zastoupení Toyota.

24.12.2018 14:10:00
Jméno: p.Š Předmět: Na lpg se strací benzin
Zdravím mám problém při jízde na lpg se ztrácí benzín . po 300 km cca 0.5 l
je možné že je zde nastaven přistřik benzinu ?
jedná se o kiu sportage 2 2.0 143 ps rv 2008

a další problém je že auto divně cuká pokud je v nadrži méně než 15 l plynu . auto začne cukat a rozsvití se check engine . vyměnil jsem svíčky kabely cívky lpg filtry ale nic nepomohlo . pote co dotankuji ujedu cca 30 km kontrolka sama zhasne auto sice okolo 2.500 ot lehce přerušovane slobje cukne ale chek se nerozsviti jenom pokud je malo plynu cuka to jako blázen .
2.1.2019 7:22:11
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Na lpg se strací benzin
Dobrý den, ano je možné, že máte zapnutou funkci přístřiku benzínu. To, zda tomu tak je a jaké jsou parametry přístřiku, se zjistí diagnostikou. Co se rozsvěcování check engine a cukání týká, bude třeba diagnostikou benzínové řídící jednotky zjistit, zda je zaznamenaná nějaká chyba a diagnostikou LPG systému zjistit co se děje s jednotlivými hodnotami při cukání. Pokud je systém správně nastaven nesmí se rozsvěcovat kontrolka motoru a chod motoru je v celém rozsahu otáček hladký bez cukání.

21.12.2018 19:36:22
Jméno: Zbynek Předmět: nejde na lpg
Dobry vecer
p.Prochzka mam system lpg ng sgi pri prepnuti lpg mi vyleti otacky na volnobehu a ikdys pridam plynovy pedal otacky znovu vyleti a motor zhasne..Dekuji za odpoved
2.1.2019 7:13:17
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: nejde na lpg
Dobrý den, příčin může být více, bez diagnostiky nelze dát jednoznačnou radu na co se zaměřit.

18.12.2018 9:34:51
Jméno: Michal Předmět: Montáž stašího lpg BRC
Dobrý mám dotaz ohledně zástavby staršího systému BRC r.v2014 vymontovaného z BMW e65 7er motor 4.8 V8 s komplet doklady a nádrží a chtěl bych ho namontovat do BMW X5 4.8is( identický motor jak v 7er) co pro to musím udělat aby to bylo legislativně v pořádku a kde je to případně možné namontovat a zlegalizovat a jaká by to byla investice?Díky
19.12.2018 7:46:29
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Montáž stašího lpg BRC
Dobrý den, v prvé řadě demontáž musí provést servis, který má oprávnění demontáž BRC provést, který provede zápis o demontáži do technického průkazu vozidla, a který nahlásí demontáž do systému MDCR IS TP. Na základě výše uvedeného pak pověřená firma, na základě žádosti servisu, vydá novou přílohu k technickému průkazu. Servis pak provede montáž, zápis do velkého technického průkazu vozidla, vyplní přílohu k technickému průkazu a nahlásí montáž do systému MDCR IS TP. Pak navštívíte odbor dopravy, kde potvrdí přestavbu v příloze a technickém průkazu a vymění Vám malý technický průkaz. Cenu je třeba poptat u firmy, která bude montáž provádět.

17.12.2018 19:29:35
Jméno: Petr Předmět: STAG 500 DIS
Italové (Zavoli) nachystají podobné zařízení jako Poláci (STAG 500 DIS)? Moc děkuji za odpověď
18.12.2018 7:36:07
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: STAG 500 DIS
Dobrý den, firma Zavoli má vyvinut pro přestavbu motorů s přímým vstřikováním systém na vstřikování kapalné fáze LPG přes originální benzínové vstřikovače. V tomto systému jsou použity některé speciální díly (nádrž, vysokotlaké čerpadlo….) a pro montáž je potřeba použít speciální nástroje, což má za následek výrazně vyšší cenu, která brání rozšíření tohoto systému.

17.12.2018 12:25:04
Jméno: Roman Předmět: stk
Dobrý den, 01/2021 mi končí životnost nádrže na lpg. Platnost stk mi končí 03/2019. Mohu jet na stk v březnu 2019 s tím, že platnost by byla do 03/21, ale životnost nádrže jen do 01/21? Může být životnost nádrže menší(byť je o dva měsíce) než platnost stk? Nebo je nejzažší termín pro kontrolu na stk 31. leden 2019? Předem děkuji za odpověď. S pozdravem a přáním hezkého dne Roman.
18.12.2018 7:15:24
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: stk
Dobrý den, pokud je v době provedení STK LPG nádrž platná, nic nebrání tomu, pokud vozidlo projde STK, aby platnost STK byla dva roky. Na Vás je pak, abyste nejpozději do termínu platnosti nádrže (deset let od data výroby) provedl její výměnu nebo demontáž LPG zařízení.

17.12.2018 10:46:19
Jméno: Petr Předmět: STAG 500 DIS
Ještě jednou díky za odpověď pane Procházka, ale nemáte nahodou informace, kdy bude u bude systémi STAG 500 DIS ukončena homologace a nakolik cca vyjdou náklady k přestavbě vozidla(4valec). Děkuji za odpověď.
17.12.2018 12:03:42
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: STAG 500 DIS
Dobrý den, zatím nemáme od výrobce informace o termínu uvedení na trh.

17.12.2018 9:21:09
Jméno: Honza Předmět: Repase reduktoru
Dobrý den. Myslím si, že mi propouští reduktor a po delším stání, kdy se nahromadí v motoru větší množství plynu auto startuje na směs plynu a benzínu a to způsobuje kolísání otáček.
Moje otázka zní, jak je časově náročně vyměnit těsnění na reduktoru (BRC Genius MB 1500), zda to dokážete udělat na počkání a co vše to obnáší. Ford Mondeo 2.0i 2009 - originál systém BRC.
Děkuji, Honza.
17.12.2018 10:40:53
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Repase reduktoru
Dobrý den, závada v reduktoru je jednou z možných příčin špatných startů. Nicméně pro ověření závady bych před repasí doporučil provést diagnostiku celého LPG systému. Opravné sady na Váš reduktor máme skladem. Po repasi je vždy třeba reduktor správně seřídit. Pokud se u nás objednáte na servis opravu provedeme na počkání.

16.12.2018 17:49:22
Jméno: Petr Předmět: Spotřeba TSI
Dobrý den pane Procházka, chci se zeptat je možné, že ukazatel spotřeby na palubní desce u vozidel s motory TSI, ukazuje přesněji spotřebu než u vozidel bez pristriku benzinu?....... další moje otázka, někde jsem četl, že u systému STAG 500 DIS, jde LPG pouze přes benzínové vstriky,tj. startování pouze na benzín? Dá se tento systém, je-li to pravda použít i do motorů TSI? Popřípadně jestli víte o jiných systémech. Jaká je asi cca cena zástavby? Moc děkuji za Vaši odpověď.
17.12.2018 8:37:47
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Spotřeba TSI
Dobrý den, k určitým nepřesnostem na ukazateli spotřeby paliva dochází vždy neboť benzínová řídící jednotka počítá spotřebu stále stejně, jako při jízdě na benzín, zatím co LPG má menší měrný obsah energie. Otázkou přesnosti ukazatele spotřeby paliva jsme se nezabývali. Systém STAG 500 DIS je systém vyvinutý pro motory s přímým vstřikováním paliva (TSI, GDI, TCE…). Tento systém vstřikuje část kapalné fáze LPG přes originální benzínové vstřikovače a část plynné fáze LPG přes plynové vstřikovače do sání motoru. Studený start tedy vždy probíhá na benzín. V současné době probíhá homologační proces a zatím tento systém není na trhu. Pro přestavbu TSI motorů a dalších motorů s přímým vstřikováním paliva lze z naší nabídky použít systémy STAG 400 DPI, ZAVOLI (BORA DI a Alisei DI) a LOVATO Easy Fast DI. Orientační ceny přestavby jsou uvedeny v ceníku na našich stránkách. U motorů s přímým vstřikováním paliva potřebujeme znát pro posouzení možnosti přestavby model a typ vozidla, objem a výkon motoru, kód motoru a pokud možno i typ benzínové řídící jednotky.

16.12.2018 17:11:41
Jméno: Peugeot Předmět: Přestavba
Dobrý den, měl bych na vás otázku, ohledně přestavby lpg z vozu do jiného vozu.. Mám Peugeota 306 s motorem 1,6 cca 75Kw. s naistalovaným plynem značky tartarini. Bohužel se stala menší nehoda, kdy auto šlo přes střechu. Před nehodou byla instalovaná nová nádrž atd. Plyn se do auta montoval v roce 2005 a do teď jsem najel cca 150000km. bez problému. Otázka zní, je možné plyn použít do vozu Peugeot 807 s motorem 2.2i 116kw? jde mi o to jestli reduktor se nechá naladit. Ostatní věci ohledně legalizace mi jsou známé. Děkuji za odpověď
17.12.2018 8:02:20
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Přestavba
Dobrý den, zařízení lze přemontovat. Pokud Váš reduktor výkonově neodpovídá alespoň 120 kW bude třeba použít nový s odpovídajícím výkonem. Po přestavbě je třeba znovu nastavit v LPG řídící jednotce parametry vozidla, provést kalibraci a seřízení za jízdy.

15.12.2018 22:27:28
Jméno: Radim Vítek Předmět: Golf V Bifuel
Dobrý den, mám problém s tímhle modelem. Tovární přestavba. Vždy po čase se rozsvítí kontrolka motoru s tím, ze hlásí chudou směs. Na benzin bez problémů. Na plyn občas nestabilní volnoběh, někdy chcipne při dojezdu do křižovatky. V autorizaku říkají ze na plyn nic nemají a plynari, ze k tomuhle systému se nepřipojí, ale ze to budou vstriky, ale ze to opravit nedokazi. Prosím dokážete pomoci ? Děkuji.
17.12.2018 7:54:38
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Golf V Bifuel
Dobrý den, ano dokážeme pomoci, můžete se objednat na servis na tel. 606 659 530.

14.12.2018 15:10:46
Jméno: Jaroslav Předmět: Tartarini
Dobry den, pardon ale asi sme se nepochopili (nebo jste muj dotaz mozna necetli dukladne :))
Problem je ze kdyz vypadne benzinove cerpadlo, LPG system vubec nefunguje, je teda na nem asi nejakym zpusobem zavisle.
Ja chci, aby kdyz se nahodou znovu stane ze se pripali uvedeny konektor, tak budu moci nouzove dojet aspon na LPG.
Ale je to nejspis instalovano tak, ze LPG si bere stavu nejak cez benzinove cerpadlo, nebo?
Dekuji
14.12.2018 15:29:11
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Tartarini
Dobrý den, nevím, kde konkrétně ve Vašem vozidle je připojeno napájení LPG systému. Bez kontroly zapojení neumím odpovědět.

14.12.2018 8:53:44
Jméno: Robert Předmět: Octávia 1,6 75kw
Dobrý den, u Felicia s válcovou nádrží 60l dochází u většiny stanic k natankování cca. 42l plynu, při prázdné nádrži, což odpovídá naplnění na 70% a ne na 80%, je to zřejme i tím, že při vyjetí celé nádrže zůstane na dně stále pár litrů. Zajímalo by mě, zda je i u nádrže místo rezervi zhruba stejný rozdíl? Pořídil jsem Octívii 2, 1,6 Mpi a uvažuji o nějaké větší nádrži, 70, nebo 80 litrů s tím, že by vyčnívala nad základní podlahu, ale po překrytí dvojitou podlahou by byla rovina. Doporučil by jste takto větší nádrž s ohledem na následnou větší hmotnost a tím pádem neustálé vyšší zatížení zadní nápravy?
14.12.2018 9:47:26
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Octávia 1,6 75kw
Dobrý den, LPG nádrž musí být vybavena multiventilem, homologovaným pro daný typ nádrže, který zabezpečuje plnění nádrže na max. 80%. U válcových nádrží též záleží na tom, za je multiventil v nádrži umístěn pod správným úhlem. U Octavie II standardně používáme toroidní nádrže 650x220 mm s objemem 55 l nebo 650x240 mm s objemem 61 l. Rozdíl ve hmotnosti mezi těmito nádržemi včetně náplně plynu není tak veliký, aby to mělo významný vliv na zadní nápravu. O použití konkrétní nádrže rozhoduje firma, která montáž provádí, s ohledem na platné předpisy, přání zákazníka a prostorové možnosti vozidla.

14.12.2018 6:55:14
Jméno: Jenda Předmět: Přepínání ing na benzin
Dobrý den, mám tourana 2.0 cng od výroby a během jízdy nebo při delším stání na semaforu či křižovatce se mi samovolně přepne z cng na benzín. Je vyměněn katalyzátor, svíčky, celý výfukový systém a obě lambda sondy ale problém přetrvává.
14.12.2018 7:53:31
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Přepínání ing na benzin
Dobrý den, závada může být jak v elektroinstalaci, tak i v některém CNG komponentu. Objednejte se proto na servis ve VW nebo u nás na tel. 606 659 530.


<5x<   <<     <1> || <77>  <78>  <79>  <80>  <81> ||  <268>     >>   >5x>  

Přidat záznam


Předmět:
Jméno:
E-mail (nebude zveřejněn):
Text zprávy:
jsou povoleny tagy <b>, <u> a <i>, můžete psát i odkazy ve tvaru www.neco.cz nebo http://neco.neco.cz
    


Tento web používá soubory cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas.Více informací