Logo Autogas Centrum
Logo Autogas Centrum
Logo Autogas měření emisí



Nacházíte se zde:  

Diskuzní fórum LPG/CNG


+ Nový dotaz

<5x<   <<     <1> || <7>  <8>  <9>  <10>  <11> ||  <210>     >>   >5x>  

14.8.2019 11:49:09
Jméno: PAVEL Předmět: přepinač LPG/BENZIN
Mám problém s přepínačem zřejmě je pokaženy, protože ve svorkovnici 2 dráty zkratovaly lze ho nahradit jiným typem značka je AUTRONIC počet dratu 6 červený,bily,modrý,žlutý,černý,hnědý
19.8.2019 7:43:15
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: přepinač LPG/BENZIN
Dobrý den, existuje více typů přepínačů a neuvádíte o jaký konkrétní přepínač jde. Potřebuji též vědět, o jaké vozidlo jde, jaký počet válců a výkon motoru. Pokud mi tyto informace a případně foto přepínače pošlete na mail prochazka@autogascentrum.cz zjistím, jaké by eventuelně bylo řešení.

14.8.2019 9:39:54
Jméno: Tomáš Předmět: Výměna vstřikovačů Valtek
Dobrý den. Mám na Valteky (modrá lišta s označením 3ohm) najeto cca 80 000 km. Zatím vše šlape dobře ale až začnou zlobit,je lepší vyměnit celou lištu nebo jen repas? Tzn. to jádro,pružinka a O kroužek? Pokud budu měnit celou lištu. Musí se provézt kalibrace? Vstřiky by měly být nastaveny od výrobce a je zapotřebí pouze nastavení mapy na LPG. Díky.
14.8.2019 14:53:39
Jméno: Král Pavel Předmět: RE: Výměna vstřikovačů Valtek
Dobrý den.
Vyměnit celou vstřikovací lištu je určitě jednoduší. Repase vyjde zase levněji. Při repasi vstřikovací lišty se samozřejmě musí kalibrovat zdvihy jadýrek. Nová lišta je kalibrovaná z výroby. Po výměně lišty ať nové nebo repasované je třeba systém LPG celý seřídit.

13.8.2019 14:30:00
Jméno: Jan Valouch Předmět: Vstřikovače tartarini
Dobrý den, je možné zaměnit vstřikovače valtek t30 za přesnější např. Magic fx? Jednotka Lpg Tartarini tec99 evolution, Ford Mondeo 2.0 107 kW.
14.8.2019 12:42:54
Jméno: Král Pavel Předmět: RE: Vstřikovače tartarini
Dobrý den.
Jednotku Tartarini dopodrobna neznám, ale obecně, aby správně systém pracoval, měli bychom dávat pouze vstřikovače, které se dají nastavit v programu jednotky. Je třeba se podívat do programu, jaké vstřikovače se dají nastavit.

11.8.2019 18:21:13
Jméno: Leona Předmět: Dotaz
Dobrý den, po přestavbě na LPG auto nejede ani na plyn ani na benzín. Při diagnostice /řídící jednotka benzínu/ bylo zjištěno, že došlo k poškození motoru. Jak je možné uplatnit reklamaci? Auto jsem převzala a toto zjistila až po ujetí 50 km. Děkuji
12.8.2019 12:03:48
Jméno: Martin Liška Předmět: RE: Dotaz
Dobrý den, je velmi málo pravděpodobné, že by došlo k poškození motoru vlivem lpg zařízení po ujetí 50km. Je potřeba provést řádnou diagnostiku motoru a zda poškození vzniklo montáží lpg zařízení. Na základě zjištění případně kontaktovat montážní firmu lpg.

10.8.2019 11:41:16
Jméno: Josef Předmět: Fabia 1.4 mpi
Dobrý den, mám v autě LPG. Vždy sepne jak má (když auto jede za studena) a cca po 15-20 km začne ventil vzadu neustále jen cvakat. Když je motor teplý tak to cvaká hned od začátku. Čím by to mohlo být. Děkuji
12.8.2019 11:29:07
Jméno: Martin Liška Předmět: RE: Fabia 1.4 mpi
Dobrý den, pokud toto cvakání vychází od plynové nádrže, může jít o poruchu multiventilu nádrže a jeho elektroventilu. Doporučuji s práznou nádrží navštívit specializovaný servis, provést kontrolu multiventilu a elektrického ovládaní uzavírání nádrže.

10.8.2019 8:42:27
Jméno: Šebek Předmět: zvukový signál
Dobrý den, mám v roce 2012 namontované LPG STAG 300 na Thalii. Nyní se mi při zapnutí zapalovacího klíčku ozývá několik vteřin přerušovaný zvukový signál. Žádná kontrolka nic nesignalizuje, signál po chvíli ztichne a během jízdy se neozývá. Nádrž jsem dočerpal a situace se opakuje. Prosím o radu.
12.8.2019 11:17:34
Jméno: Martin Liška Předmět: RE: zvukový signál
Dobrý den, podle vašeho popisu zařízení pravděpodobně signalizuje servisní interval. Doporučuji návštěvu specializovaného servisu a po kontrole zda jde o tuto signalizaci, provést případný periodický servis.

8.8.2019 6:17:46
Jméno: Eva Předmět: Výměna nádrže
Dobrý den,vlastním Ford Focus mk 2 2.0 LPG s továrním LPG od BRC.Mohu si nechat vyměnit nádrž po deseti letech v kterémkoliv servisu a jak je to poté s doklady? Stačí razítko servisu do TP nebo se chodí na odbor dopravy? Děkuji Eva
8.8.2019 8:45:13
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Výměna nádrže
Dobrý den, výměnu nádrže může provést jakýkoli plynař. Pokud v servisní knížce vozidla jsou uvedeny LPG komponenty, pak se přeškrtnou údaje vyměňované nádrže a zapíšou se údaje nové nádrže – výrobce, výrobní číslo, platnost. Pokud tomu tak není, plynař vystaví protokol, kde uvede kromě údajů vyměněné nádrže i ostatní komponenty LPG systému včetně výrobních čísel a homologací.

2.8.2019 11:31:45
Jméno: Petr Kucera Předmět: Primazavani
Dobrý den chci se optat na doporuceni primazu u Hyundai Ix35 Gdi 1.6 99kw.Plynar který LPG montovat mi uvedl že je to zbytečné což já si nemyslím.Uvedl že mám privstrik benzínu,ale jel jsem na DV. cca 1000km a pomalu z plně nádrže benzínu nic nezmizelo, jel jsem normálně 120-130km/h otáčky 3300/3500.(mám hlavně obavu o benzínové vstriky a ventily) díky za info.
5.8.2019 13:55:21
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Primazavani
Dobrý den, motor ve Vašem vozidle má přímé vstřikování benzínu. Pro přestavbu motorů s přímým vstřikováním benzínu jsou určeny speciální sady a speciální program pro konkrétní kód motoru a konkrétní typ benzínové řídící jednotky. Dle toho, co píšete, byl k přestavbě použit LPG systém, který vstřikuje LPG před sací ventily. U těchto systémů je výrobcem programu nastaven podíl benzínu v různých pracovních režimech nutný pro spolehlivý provoz. U motorů s přímým vstřikováním benzínu se další ochrana ventilů nepoužívá.

31.7.2019 11:46:03
Jméno: Jozef Předmět: Cukanie
Dobrý deň. Mám Fiat Punto 1,4 EVO LPG .LPG je originál montované z výroby.Sekvenčný systém vstrekovania.Najazdené 62000 km.Problém je že počas jazdy na LPG pri otáčkach cca 1500 až 2000 lahká noha na plyne,lahučká jazda, dochádza k cukaniu vozidla. Asi tak 50-60km/h.Niekedy sa vozidlo doslova rozhúpe. Porucha je aj pri jazde na tempomat.Pri pridaní plynu auto ide bez problémov,žiadnu stratu výkonu nepozorujem.Pri prepnutí na benzín sa závada neprejaví.Menil som filter vzduchový ,filter plynnej fázi,sviečky,výfuk.Závada sa prejavila až po tejto výmene cca po 3 mesiacoch po najazdení asi 4000 km. Sviečky som skúsil vymeniť za staré , porucha pretrvávala.Pri kontrole otáčok pri stojacom vozidle a zastabilizovaní otáčok na nejakú hodnotu mám pocit že otáčky mierne kolíšú.Len na LPG.Pri poslednom tankovaní som do nádrže aplikoval čistič LPG najazdené cca 200 km . Zatial bez zmeny.Prosím Vás o radu.S pozdravom.
5.8.2019 13:44:31
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Cukanie
Dobrý den, pro nalezení a odstranění závady bude nutné provést diagnostiku jak plynového systému, tak i vozidla. Bez provedení diagnostiky budu jen hádat, zda se jedná o závadu ve vstřikovačích, reduktoru, některém čidle…… nebo zda je závada v nastavení LPG systému. Výměna komponent metodou pokus omyl většinou nevede rychle k odstranění závady a bývá mnohdy i nákladnější. Pokud budete chtít závadu odstranit, můžete se u nás objednat na servis na tel. 606 659 530.

30.7.2019 9:39:10
Jméno: David Předmět: ZA STUDENA NEJEDE NA LPG
Zdravím, mám problém s LPG. Dokud není motor zahřátý na provozní teplotu nejede na LPG, chcípá, škube, jede na 3 válce. Pokud přepnu na LPG až po zahřátí na provozní teplotu, plynule přepne na LPG a všechno je OK. Takhle se auto chová pravidelně. Na co se zaměřit? Už uvažuji, že LPG vymontuji, každý rok musím řešit LPG - nechat udělat větší servis za hodně peněz neustálé závady. Do servisu, kde dělají STARGAS, jezdím 200km daleko....
Velmi problémový systém. Díky.

Škoda Fabia 1.4 16V 55kW
STARGAS Elios
5.8.2019 13:37:24
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: ZA STUDENA NEJEDE NA LPG
Dobrý den, omlouvám se, ale pokud si se závadou neumí poradit servis když má vozidlo k dispozici a může provést diagnostická měření, neumím Vám dát radu na co se zaměřit aniž bych vozidlo viděl. Doplňující odpověď jsem Vám poslal mailem.

29.7.2019 9:15:50
Jméno: Michal Předmět: Dotaz na tuto chybu
Dobrý den, mám KIA seed SW 1,4cvvt rok 2013. Najet 75000 km a toto se začalo nepravidelne stavat. Do servisu zatím objednán. Mohu se zeptat jak se toto vyřešilo u Vás. Děkuji předem za odpověď.
5.8.2019 11:25:27
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Dotaz na tuto chybu
Dobrý den, z Vašeho dotazu není zřejmé, o jakou chybu se jedná. Zavolejte mi prosím na tel 602420268.

27.7.2019 9:24:33
Jméno: Tomáš Krumbholc Předmět: Přepínání lpg
Dobrý den.Mám lpg systém tartarini a cca po 5 letech používàní jsem zpozoroval,že na nádrž lpg nenajdu asi 330km,ale 880km.Přitom stále musím tankovat benzín.V servisu udělali vše co umí, ale žádná změna. Několikrát mne oprava stála dost peněz,tak bych asi potřeboval nějakou odbornou pomoc.Už nechci platit zbytečně.Ne severu čech jsem nenašel nikoho,kdo by tomu rozuměl.
5.8.2019 9:26:40
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Přepínání lpg
Dobrý den, na servis se můžete objednat u nás na tel. 606 659 530.

26.7.2019 19:47:26
Jméno: Tomáš S. Předmět: Kontrolka a ztráta výkonu
Dobrý den, při jízdě nad 90km/h se rozbliká/rozsvítí kontrolka motoru. Společně s oranžovým vykřičníkem. Auto ztratí výkon, skoro nereaguje na plyn. Vypnutí a zapnutí klíčku a kontrolky jsou pryč. Vše v normálu. Zvláštní, že se to stává pouze většinou z kopce. Na diagnostice to vypisovalo nějaké chyby v bohatosti směsi. Je možné, že je chyba pouze v nastavením? Jde o systém tartarini. Fiat Punto Evo, 1.2 Benzin. Děkuji.
5.8.2019 9:24:27
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Kontrolka a ztráta výkonu
Dobrý den, pro zjištění a odstranění závady bude nutné provést diagnostiku. Pokud budete chtít závadu odstranit objednejte se na servis u nás na tel. 606 659 530.

25.7.2019 19:32:58
Jméno: Miloslav Jána Předmět: Alfa na lpg
Dobrý den, uvažuji o koupi vozu alfa romeo giuletta 1,4tb 125kw nebo 1,75tbi 173kw.Rád bych nechal zabudovat lpg(mám ho v dosluhující mazdě 3 a jsem spokojen), jsou výše uvedené motorizace na přestavbu vhodné? Díky za odpověď Jána.
26.7.2019 13:43:44
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Alfa na lpg
Dobrý den, motor 1,4 TB, 125 kW, kód motoru 940 A2.000, je klasický MPi motor se vstřikováním benzínu před sací ventily. Naproti tomu motor 1,8 TBi, 173 kW, kód motoru 940 A1.000 je motor s přímým vstřikováním benzínu do válce motoru. Oba motory je možné přestavět na pohon LPG, ale pro každý motor je vhodný jiný LPG systém. U motoru 1,4 TB je třeba použít pro ochranu ventilů tlakový elektronický systém dávkování aditiva Valve Protector. Pro motor 1,8 TBi máme vhodný kit ZAVOLI DI.

23.7.2019 17:18:35
Jméno: roman Předmět: dotaz LPG/ reduktor se nestíhá ohřívat
dobrý den mám BMW E46 323i . nedávno jsem nechal vyměnit rekutor jelikož byl vadný a odpojený předchozím majitelem . po výměně začal opět LPG fungovat nicméně byl jsem upozorněn servisem že nefunguje správně že se reduktor neohřeje na spránou teplotu . po ohřátí motoru přepnu na lpg ujedu na to cca 2-3 km občas i více , potom začne pípat a přepne se na benzin . sáhnu na reduktor a je studený . když stojím na místě s ohřátým motorem LPG jede bez problému klidně 30min v kuse i déle . dal by se problém vyřešit připojením na jinou hadici ? případně na kterou ? děkuji
24.7.2019 7:20:33
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: dotaz LPG/ reduktor se nestíhá ohřívat
Dobrý den, u vozidel BMW je chladící soustava složitější, a navíc opatřená ventily. Aby LPG systém fungoval správně je vždy potřeba najít správné místo pro připojení reduktoru. Zkušený montážník by si s tím měl dokázat poradit.


<5x<   <<     <1> || <7>  <8>  <9>  <10>  <11> ||  <210>     >>   >5x>  

Přidat záznam


Předmět:
Jméno:
E-mail (nebude zveřejněn):
Text zprávy:
jsou povoleny tagy <b>, <u> a <i>, můžete psát i odkazy ve tvaru www.neco.cz nebo http://neco.neco.cz
    


Tento web používá soubory cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas.Více informací