Logo Autogas Centrum
Logo Autogas Centrum
Logo Autogas měření emisí



Nacházíte se zde:  

Diskuzní fórum LPG/CNG


+ Nový dotaz

<5x<   <<     <1> || <84>  <85>  <86>  <87>  <88> ||  <268>     >>   >5x>  

23.8.2018 6:46:45
Jméno: Pavel Adámek Předmět: dlouhá doba přepnutí
Zdravím. Po prvním startu po ránu, kdy je chladno, tak jedu na benzín, než se zahřeje motor. Ale přepnutí z benzínu na plyn mi trvá tak cca 20 sekund. Nejdřív se vypnou dva válce, pak další dva, bez paliva (ani benzín ani plyn), jedu setrvačností a teprve po 10-15 sekundách teprve začne auto škubat. To je první náznak toho, že proudí trochu plynu do motoru. A až po dalších několika vteřinách jedou všechny válce. Pro úplnost uvádím, že v době, kdy už proudí plyn do motoru a já na volnoběh zvyšuji otáčky, pak se motor chová jako u chudé směsi - pomalu reaguje na pedál. Měl jsem motor na diagnostice a nenapsalo to žádnou závadu ani na benzín ani na plyn. To se mi stává při prvním startu ráno. Při manuálním přepínání benz-plyn, kdy záměrně zvednu teplotu motoru na více než 60°C, se doba přepnutí zkrátí na 10 sekund. Další starty s teplým motorem jsou OK. Děkuji za odpověď.
23.8.2018 8:49:55
Jméno: Král Pavel Předmět: RE: dlouhá doba přepnutí
Dobrý den.
Dle popisu vaší závady si myslím, že po přepnutí zůstávají přilepené vstřikovače nějakou nečistotou. Nicméně je třeba mou teorii ověřit diagnostikou.

22.8.2018 17:24:23
Jméno: Josef Předmět: Zapojení reduktoru
Dobrý den chtěl bych se zeptat na jakou hadici se připojuje reduktor na ohřev vodou,jestli na hadici která jde z motoru do topení nebo z topení do motoru jedná se o škodu octavia 1,6.Děkuji Josef
23.8.2018 8:16:16
Jméno: Král Pavel Předmět: RE: Zapojení reduktoru
Dobrý den.
Ve své podstatě je lepší aby voda šla nejdříve do reduktoru a pak do topení. Ale většina výrobců však doporučuje vodu montovat na T kusy.

21.8.2018 21:19:15
Jméno: Petr Předmět: Přepínání LPG Prins
Dobrý den, mám problém s přepínáním lpg. Když má auto přepnout na lpg tak to přepne zapíská a vrátí se na benzín. Pak to manuálně vypnu a zapnu dokud se to nechytí takhle třeba 10x za sebou někdy i 20x než to zůstane přepnuté na lpg. Pak docela funguje, ale je to horší a horší. Diagnostika nic neukázala. Někdy to nastartuje na plyn, někdy to začne přepínat když je motor na 80°C. V servisu mi řekl, že asi teplotní čidlo, ale nic jim to neukazuje. Prosím o nějakou radu. Děkuji za odpvěď
23.8.2018 8:07:20
Jméno: Král Pavel Předmět: RE: Přepínání LPG Prins
Dobrý den.
Neznám přesně systém Princ, u nás ho ne servisujeme. Naše systémy, pokud je vadné čidlo teploty se ani nepokusí o přepnutí. Podle závady, kterou popisujete, se mi jeví jako mechanicky ucpané, nebo se neotvírá jeden z provozních ventilů.

21.8.2018 14:15:58
Jméno: petr zajic Předmět: Dotaz
Dobry den.Je vhodne prestavet T.Auris 1.6.91kw r.v.2007 na lpg. Predesla corola 1.4 71kw ujela 70000t.bez poruchy.Pouze revize na stk.Dekuji za odpoved E maillem. Petr.
23.8.2018 8:07:02
Jméno: Král Pavel Předmět: RE: Dotaz
Dobrý den.
Toyota je zcela určitě vhodná na přestavbu několik jich máme přestavěných v naší fotogalerii zde: http://www.lpg-autogascentrum.cz/fotogalerie-monta zi/toyota/ . Rámcovou cenu naleznete na našich stránkách v ceníku. Určitě doporučuji zvolit elektronickou aditivaci Valve Protektor.

21.8.2018 7:30:46
Jméno: David Předmět: -
Je zcela běžné, že cca 1-2km po načerpání jede auto na benzín a poté automaticky přepne, vyhodnocuje kvalitu načerpaného CNG apod.

Takže není důvod k panice.
21.8.2018 14:15:20
Jméno: Král Pavel Předmět: RE: -
Dobrý den.
Ještě jsem neviděl systém, který by testoval plyn po natankování. Většina systémů, má po nastartování určitou prodlevu na přepnutí, která je stále stejná pokud je dosažena teplota a otáčky.

21.8.2018 6:48:13
Jméno: Jiri G Předmět: Dotaz:
Dobrý den, Mám ve škodě oktavii2 1.6 MPI namontován systém Lovato(2016). Od začátku montáže občas cuká. Plynař mi tvrdí, že je závada na benzínu, ale při jízdě na benzín žádné problémi nejsou. Po výměně , svíček, kabelu a cívky mírné zlepšení. Na diag je závada na 1 válci.
Cukání se hlavně projevuje až po zahřátí a při vyšších venkovních teplotách nebo na dálnici kdy přesáhnu 3500 otáček. Někdy začne blikat kontr.motoru a lpg začne pípat jak kdyby došel plyn. Moc děkuji za Vaši radu. Kdyby jste mi s tim dovedl pomoci tak i pro velkou vzdálenost vás servis navštívím. Díky Jiří.
21.8.2018 14:14:49
Jméno: Král Pavel Předmět: RE: Dotaz:
Dobrý den.
S Octaviema MPI jsme si vždy poradili. Škubání může způsobovat, jak špatné seřízení LPG systému, tak něco v benzínové soustavě. Nevím, kolik má vaše vozidlo celkem najeto, zkontroloval bych ještě kompresi. A důležité je naučit se závadu navodit.

20.8.2018 19:57:17
Jméno: Jakub Předmět: LPG nepřepne a píská
Dobrý den, mám Ford C-Max 1.8 (2005) a v něm systém Prins VSI 1. generace. Necelý měsíc zpátky jsem pravděpodobně nasál špatný plyn. Od té doby se systém chce přepnout hned, nikoliv po zahřátí na 70-90 stupňů jako dříve. Cívka sepne, ale budík hned začne pípat a k přepnutí nedojde. Zrepasoval jsem regulátor, vyměnil cívky, ale bez efektu. Nevíte prosím co s tím? Diagnostika ukazuje že je nádrž prázdná, což není pravda. Děkuji
21.8.2018 13:54:36
Jméno: Král Pavel Předmět: RE: LPG nepřepne a píská
Dobrý den.
Pípání přepínače neznamená, jen že je prázdná nádrž. Pípání signalizuje řidičovi, že systém není schopen jet na plyn. Připojení ŘJ na diagnostiku, může nasměrovat, v čem by mohla být závada. Podle toho, že se vozidlo snaží přepnout okamžitě za studena bych závadu hledal v elektronice a ne ve ventilech a reduktoru.

20.8.2018 17:14:59
Jméno: Milan Předmět: I30, 1,6 MPI Chyba P0300 a P0304
Dobrý den, mám problém s LPG, při prudší akceleraci přestane auto táhnou a auto začne hrozně kouřit (až není skoro vidět auto co jede zamnou) a při tom svítí i kontrola motoru celé to trvá pár vteřin a pak se vše vrátí do normálu. Aktuálně jezdím jen na benzín auto se na něj chová normálně. Netušíte co to může být? Z řídící jednoty motoru jsem vyčetl chyby P0300 a P0304.
21.8.2018 13:53:42
Jméno: Král Pavel Předmět: RE: I30, 1,6 MPI Chyba P0300 a P0304
Dobrý den.
Tyto chyby, které uvádíte, jsou spojeny se špatným pálením motoru. Chyba může být jak v zapalovací soustavě, tak v přípravě směsi. Bez hlubší diagnostiky si netroufám říci v čem je závada.

18.8.2018 22:39:22
Jméno: J.Samul Předmět: nereaguje na plynovy pedal pri prvej akceleracii
Dobrý deň! Prosím Vás o radu. Dlhšiu dobu 1/2 roka mám problem s Oplom Astra 1,4 Twinport/sekvenčne lpg tartarini. Najazdene 235 000,na lpg 160000. Po naštartovaní studeneho motoru, auto pri prvej vacsej akceleracii (vyjazd na hlavnu cestu apod.) zacne cukat a nereaguje primerane na plynovy pedal. Po zahriati auto ide v poriadku. Skúšal som par km pred dojazdom domov prepnut na benzin pohon. Ale pri startovani na druhy den a naslednej akceleracii to bolo podobne, ako pri dojazde na plyn a startovani na benzín. Nesvieti žiadna kontrolka poruchy. Palivove benzinove čerpadlo bolo menené pred rokom. Na diagnostike neukazalo poruchy. Servisak ma strašil, že asi mam podpalene ventily, nakoľko nemam primazavanie. Ďakujem za odpoveď!
20.8.2018 8:42:32
Jméno: Král Pavel Předmět: RE: nereaguje na plynovy pedal pri prvej akceleracii
Dobrý den.
V podstatě jste si odpověděl sám. Pokud vozidlo nereaguje na plynový pedál, jen krátce po nastartování, určitě bych změřil kompresi. Nejlépe provést test přes osciloskop. Na klasickém kopresmetru není vidět drobné poškození ventilů. Dále bude nutné provést důkladnou diagnostiku jednotlivých čidel.

17.8.2018 9:16:19
Jméno: Honza Předmět: LPG Insignia
Dobrý den, chci se zeptat, zda se už změnila situace u LPG pro motory do Opelu insignia 2.0 turbo 162kw, přímý vstřik, uvažuji o koupi. Děkuji
17.8.2018 10:45:29
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: LPG Insignia
Dobrý den, přestavět lze motor 2,0, 162 kW, kód motoru A20NHT, s řídící jednotkou Bosch AC DELCO.

16.8.2018 20:37:14
Jméno: Petr Předmět: najetí nové mapy
Dobrý den, mám LPG systém Magic G4, kvůli cukání při zátěži jsem přes diagnostiku vyvolal auto-setup a najel novou mapu. Cukání téměř zmizelo, ale nejsem si jistý, že jsem správně zvolil rozsah otáček pro sběr dat mapy. Dal jsem rozmezí 1200-3200 rpm. V návodu je ale příklad kde je zvoleno rozmezí 2250-2750. Není to málo? Předem děkuji za odpověď.
17.8.2018 8:39:38
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: najetí nové mapy
Dobrý den, pokud vozidlo cuká má to nějakou příčinu a to buď v benzínovém systému (např. zapalovací soustava, některé z originálních čidel …….) nebo v plynovém systému (např. vadný vstřikovač, čidlo teploty a tlaku plynu, reduktor…..). Nevím, dle čeho jste usoudil, že nová auto-kalibrace a najetí nových map problém vyřeší. Jak sám píšete cukání téměř zmizelo, jinými slovy příčina byla zmírněna nikoli odstraněna. Doporučuji tedy navštívit odborný servis, kde provedou diagnostiku jak benzínové, tak i plynové části vozidla a pak provedu příslušné úkony, které závadu odstraní.

16.8.2018 18:54:12
Jméno: Jan Předmět: Nejde přepnout na LPG
Dobrý den, můžete mi poradit? Mám Citroen C8, system LOVATO,po odpojení baterie a znovu zapojení nelze přepnout na plyn. Po nastartování se přepínač LPG rozsvítí. Vše vpořádku. Po cca 10 sekundách zhasne. Toto se děje i při pouhém otočení klíče v zapalování. Díky.
17.8.2018 8:12:19
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Nejde přepnout na LPG
Dobrý den, otázkou je proč se odpojovala baterie, zda se po jejím odpojení prováděla nějaká oprava. Vypadá to, že chybí signál otáček. Je tedy nutné zkontrolovat správnost zapojení a diagnostikou zjistit správnou funkčnost všech komponent a zkontrolovat nastavení LPG systému.

14.8.2018 21:59:41
Jméno: Tomáš Předmět: servis lpg
dobrý večer pořídil jsem nové auto mitsubishi outlander 2,4 na lpg najeto 327000 chtěl bych se zeptat zda děláte servis reduktor compact řídící jednotka stag
15.8.2018 7:18:15
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: servis lpg
Dobrý den, naše firma je již déle než 10 let zástupcem výrobce systémů STAG firmy AC S.A. pro český trh. Na servis systémů STAG se samozřejmě můžete objednat na tel. 606 659 530.

14.8.2018 4:07:07
Jméno: Radek Předmět: LPG.
Dobrý den. Mám dotaz.
Auto fabia 1.4 16v předěláni na LPG
při studeném nastartování auto tak cca 3sekundy nejede straci výkon,vubec nejede.
Vše výměněno filtry Svíček.Vzduchova kladka vyčištěna.
Kolega má stejný auto a má stejný problém. Nikde mi nedokážou poradit ani v autorizovaném servisu. Diagnostika nic neukáže.
Dekuji za radu.
14.8.2018 7:58:12
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: LPG.
Dobrý den, jak již bylo mnohokrát odpovězeno na tomto fóru, většina problémů se studenými starty souvisí s nesprávným nastavením bohatosti směsi při jízdě na LPG. Benzínová řídící jednotka dostává i při jízdě na LPG signály od lambda sondy a na základě nich pak provádí příslušné korekce. Pokud je směs bohatá ochuzuje a pokud je směs chudá pak obohacuje. Pokud vypnete motor z režimu plynu, při studeném startu na benzín jsou použity posledně načtené korekce což pak může způsobovat problémy, které popisujete. Doporučuji navštívit odborný servis, kde provedou diagnostiku LPG systému a kontrolu plynové mapy. Na základě výsledku diagnostiky pak provedou opravu případně nastavení plynové mapy ve všech režimech jízdy.

13.8.2018 15:04:39
Jméno: Jan Předmět: Nefunguje přepnutí LPG BRC
Dobrý den, řeším problém u systému BRC, Felicia 1.3 MPI byl tam přepínač Elegant 52, sháněl jsem jiný přepínač, sehnal jsem 51 a vykazuje to stejné problémy.

Když po delším case nastartuji auto, po přidání otáček se změní barva na oranžovou, ale to je vše, už se nepřepne a ani se po přepnutí tlačítka do pravé polohy se nic nestane. Následně už všechny polohy ukazují světlejší červenou barvu.

Před časem došlo k prasknutí výfukového potrubí u katalyzátoru, došlo k opravě a pak začaly se projevovat tyhle problémy s plynem. Může to nějak souviset, že po problémů s autem jinde by se i takto starý Lpg systém v rámci bezpečnosti odpojil a házel tuhle vizuální chybu? Nebo mám raději řešit netěsnost? Děkuji
14.8.2018 7:49:02
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Nefunguje přepnutí LPG BRC
Dobrý den, tato závada nesouvisí s netěsností výfukového potrubí. Než opravovat metodou pokus omyl doporučuji navštívit plynaře, který provede kontrolu elektroinstalace a kontrolu správné funkčnosti všech komponent a závadu odstraní.


<5x<   <<     <1> || <84>  <85>  <86>  <87>  <88> ||  <268>     >>   >5x>  

Přidat záznam


Předmět:
Jméno:
E-mail (nebude zveřejněn):
Text zprávy:
jsou povoleny tagy <b>, <u> a <i>, můžete psát i odkazy ve tvaru www.neco.cz nebo http://neco.neco.cz
    


Tento web používá soubory cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas.Více informací