Logo Autogas Centrum
Logo Autogas Centrum
Logo Autogas měření emisí



Nacházíte se zde:  

Diskuzní fórum LPG/CNG


+ Nový dotaz

<5x<   <<     <1> || <86>  <87>  <88>  <89>  <90> ||  <268>     >>   >5x>  

24.7.2018 7:52:46
Jméno: M.Suchan Předmět: Vstřikovače benzín
Dobrý den,

rád bych se zeptal...... Při startu motoru za studena (benzín) dochází k nepravidelnostem v chodu na volnoběh. Občas to škube celým autem a při přidání plynu se motor dusí. Celé to trvá jen chvilku. Jakmile sytič stáhne otáčky chod se uklidní !
Myslíte že by mohlo jít i o něco jiného než jsou zanesené vstřikovače benzínu ????? Vůz pak jezdí na LPG (STAG) a tam jsou zalískané vstřikovače benzinu celkem běžná věc. Už jsem je nechával čistit a pomohlo to. Bohužel jen na nějaký čas, tak nevím zda nejde o něco jiného.
Roomster r.v. 2008, motor BTS 1.6 16V 77KW MPI.

Dík všem za názor :)

Mira
24.7.2018 9:26:53
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Vstřikovače benzín
Dobrý den, jak již mnohokrát bylo odpovězeno na tomto fóru, nepravidelný chod motoru po studeném startu je nejčastěji způsoben nesprávným složením LPG směsi. Benzínová řídící jednotka i při jízdě na LPG dostává signály od lambda sond a na základě nich pak upravuje složení směsi tak, aby byla v daném režimu jízdy optimální. Pokud palivová směs LPG není optimální pamatuje si benzínová řídící jednotka poslední korekce před vypnutím motoru a s těmi pak startujete. Vlivem toho pak směs benzínu při startu není optimální, otáčky mohou kolísat, motor se dusí nebo i chcípne. Zda je tomu tak vyzkoušíte snadno, když posledních pár kilometrů před vypnutím motoru přepnete na benzín. Pokud start bude bez problémů je nutné provést diagnostiku a zjistit příčinu proč směs LPG není optimální, zda bude postačovat jen úprava plynové mapy nebo zda bude třeba vyčistit/repasovat/vyměnit vstřikovače nebo reduktor ….. Pokud i potom budou problémy se studeným startem je třeba závadu hledat v benzínové části vozidla.

23.7.2018 23:05:01
Jméno: Josef Předmět: tartarini
Dobrý den, mám sekvenci Tartarini Evo a několikrát se mi stalo, že i když jsem přepnutý na plyn, auto jede na benzín, poznal jsem to tak, že došel a motor zdechnul. I teď při testu, když odpojím palivové čerpadlo, motor zdechne, ale stále svítí led, že jedu na plyn
24.7.2018 7:26:44
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: tartarini
Dobrý den, v některých výjimečných případech, kdy je z nějakého důvodu problém seřídit chod motoru na LPG ve volnoběhu, se natavuje volnoběh na benzín a přepínač se chová, jako by byl stále v režimu LPG. Domnívám se, že to je i Váš případ. Lze to zjistit diagnostikou.

23.7.2018 19:29:34
Jméno: Peťka Předmět: Zavada na LPG
Dobrý den, jezdím na plyn 3 roky + majitel přede mnou a zatim bez závady. Tankuji pořád na stejné benzince, ale po posledním natankovaní LPG mám problém. Na benzin je to ok, ale při přepnutí na plyn mi neutahne nižší otáčky, cuká, problém s rozjezdem a z vyfuku slyším praskajici zvuk (popcorn). Mohla být závadná načerpaná směs LPG? Děkuji
24.7.2018 7:07:33
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Zavada na LPG
Dobrý den, i když palivovou směs nelze zcela vyloučit, při těchto příznacích bych se zaměřil, spíše než na palivo, na kontrolu správné funkce zapalovací soustavy. Doporučuji též diagnostikou zkontrolovat správnou funkčnost a nastavení LPG soustavy.

23.7.2018 9:21:04
Jméno: jirka Předmět: dotaz
dobry den,koupil jsem v patek 20.7. letošního roku auto na lpg,projdu s tim na evidenčce,kdyz ma auto propadlou platnost lpg nadrze,děkuji
23.7.2018 9:33:51
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: dotaz
Dobrý den, evidenční kontrola má za úkol zjistit, zda skutečný stav vozidla souhlasí s údaji uvedenými v originálu velkého technického průkazu a v ORV (resp. malého technického průkazu), proto se domnívám, že při evidenční kontrole by neměl být problém. S propadlou nádrží ale neprojdete STK.

22.7.2018 18:53:07
Jméno: bohous Předmět: mazda cx-7
Jestli motor 2,3DISI turbo znamená, že uje to diasel,tak nelze-disly maji naftu - a tudíž oktanové číslo -0, benzín-lpg má sto/100,takže nelze-jen beziNaky muzes prevadet na lpg!!b.
23.7.2018 8:03:25
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: mazda cx-7
Dobrý den, motor Mazda 2,3 DISI turbo s výkonem 191 kW a kódem motoru L3-VDT je motor s přímým vstřikováním benzínu, nikoli naftový motor, jak se domníváte a lze ho přestavět na pohon LPG. Jen pro pořádek u nafty se udává cetanové číslo – dle dnešních standardů je u nafty hodnota cetanového čísla 50 – 60.

22.7.2018 18:11:19
Jméno: bohous Předmět: lpg za 655kč?!
Jak je možné,že jsem vzal za 655Kč lpg,když stojí m14,90kč/L, tj44 litrú, když se mi tam oficiálně vejde je 36litrů a nominálně 30Litrů??Bráno dnešního dne na čerpací stanici milín!Jedině tak, že okrádají na objemu!!!Díky bohouš(nebo je to jinak????).
23.7.2018 7:51:39
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: lpg za 655kč?!
Dobrý den, nevím co si mám představit pod objemem „oficiálně“ nebo „nominálně“. Na štítku LPG nádrže je uveden její objem a při osazení nádrže odpovídajícím homologovaným multiventilem ji lze naplnit na max. 80%. Pokud natankujete větší množství než 80% nefunguje multiventil správně a bude ho třeba zkontrolovat případně vyměnit. Jestliže je objem Vaší nádrže 36 l, pal byste mohl natankovat max. 29 l (80% = 28,8 l). Doporučuji proto zkontrolovat údaje na Vaší nádrži a samozřejmě kontrolovat účtenky při placení.

22.7.2018 14:41:09
Jméno: Tomek Předmět: Mazda CX-7
Dobrý den, lze provét přestavbu vozidla Mazda CX-7 na LPG.
Motor 2,3 DISI turbo. Rok výroby 2008, typ motoru L3, 191 kW.
23.7.2018 7:42:19
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Mazda CX-7
Dobrý den, pro tento motor s přímým vstřikováním benzínu máme vhodné sady na přestavbu na LPG. Již jsme přestavěli několik těchto vozidel a všechna jezdí bez problémů. Přestavbu si můžete prohlédnout v naší fotogalerii viz http://www.lpg-autogascentrum.cz/fotogalerie-monta zi/mazda/montaz-mazda-cx-7-2-3-mzr-disi-t/ .

22.7.2018 13:38:45
Jméno: Josef Budín Předmět: Nefunkční automatické přepínání LPG za studena
Dobrý den mám škodu octavia 1.6 LPG Magic4 za studena v automatickém režimu auto nastartuje na benzín ale během asi 20 vteřin se přepíná na plyn a motor zhasne protože není ještě dostatečně ohřátý a nepřepne se zpátky na benzín. Zatepla funguje automatické přepínání normálně mohlo by být špatné čidlo teploty.Děkuji
23.7.2018 7:37:14
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Nefunkční automatické přepínání LPG za studena
Dobrý den, ano teplotní čidlo může být jednou z příčin způsobujících takovéto chování. Doporučuji ověřit pomocí diagnostiky.

16.7.2018 20:09:00
Jméno: Cyril Malý Předmět: Tankování LPG v eropě
Dobrý den,

chystám se na cestu do Nizozemska a Belgie. Na mém autě mám italskou koncovku u nádrže. Můj dotaz zní: Musím nějak řešit různé typy koncovek, nebo se mohu spolehnout, že mi bude koncovka zapůjčena na stanici?

Velice děkuji za odpovědi
CM
17.7.2018 7:37:43
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Tankování LPG v eropě
Dobrý den, z vlastní zkušenosti vím, že na velké většině pump v zahraničí Vám redukci zapůjčí proti kauci. Pokud chcete mít jistotu vybavte se příslušnými redukcemi. Nejčastěji používané koncovky plnění v evropských zemích naleznete na našich stránkách http://www.lpg-autogascentrum.cz/redukce-do-evropy / .

15.7.2018 9:07:09
Jméno: Pavel Předmět: Nejde prepinat
Dobry den mam peugeot 306 breek 1.6 72kw auto mi nechce prepnout na plyn zacne to pipat a pak musim zmacknout cudlik at to nepipa diky za radu
16.7.2018 7:18:53
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Nejde prepinat
Dobrý den, zvukový signál (pípání) Vás upozorňuje na závadu LPG systému. Navštivte proto svého plynaře, který provede diagnostiku a závadu odstraní. Může jít o závadu některého elektroventilu, teplotního a tlakového čidla plynu, reduktoru……

13.7.2018 13:17:27
Jméno: Pavel Předmět: Diagnostika
Dobrý den, umí se systém Stag QBox plus připojit jako diagnostika a přečíst a vynulovat chyby jednotky vozu, jako to umí servisní diagnostika přes OBDII?
Děkuji.
13.7.2018 13:59:12
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Diagnostika
Dobrý den, u systému STAG QBOX PLUS je možné po připojení k diagnostickému programu vymazat chyby v řídící jednotce vozidla.

12.7.2018 21:50:33
Jméno: Milan Předmět: Cuknutí systému přes 3/4 akceleratoru.
Dobrý den, chtěl bych se zeptat jetli je normální když mi automomobil citelně cukne když přidám více než 3/4 pedálu plynu (přepnutí na benzín) na systému stag q next plus na Toyotě 1.8 108kw 2zr-fae. Radši se ujišťuju protože jsem nebyl spokojený s instalací ochrany ventilů při montáži. Už několikrát se mi stalo že vozidlo začalo velmi hodně cukat při sešlápnutí plného akceleratoru. Děkuji
13.7.2018 7:22:21
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Cuknutí systému přes 3/4 akceleratoru.
Dobrý den, těchto motorů jsme přestavěli celou řadu ať už ve vozech Avensis nebo Verso a u žádného vozidla se žádné cukání neprojevuje. Cukání může způsobovat celá řada faktorů. Doporučuji tedy zkontrolovat správnost zapojení LPG systému, pokusit se navodit stav cukání při připojené diagnostice a na základě zjištění pak upravit nastavení LPG systému případně provést opravu.

10.7.2018 20:20:12
Jméno: David Předmět: lpg
Dobry den,mam takovy problem.Auto po zahrati a prepnuti na lpg cuka,je tam propad vykonu.Kdyz stojim,na volnobeh na lpg normalne bezi,pri pridani plynu klesnou otacky tak nizko,ze motor nekdy zdechne.Kdyz je auto,plne ohrate,tak to dela jen nekdy.Za jizdy se to projevuje tak,ze v zatezi auto normalne jede,uberu plyn a prudce pridam,tak je tam vykonovy propad,jako kdyz se pridudi a pak chytne.Zkousel jsem troje svicky,zapalovaci civky,novy lambdasondy,vstrikovace lpg a nic,porad stejny.Ridici jednotku tam mam ted Europegas,reduktor tusim Magic,vstriky Hana.Auto Honda Legend,motor 3,2 V6 s automatickou prevodovkou,rok 1992.Na benzin vse ok,auto jede jak ma.Diky za kazdou radu.
11.7.2018 7:37:45
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: lpg
Dobrý den, pro odstranění závady bude nutné zkontrolovat provedení instalace LPG systému, zkontrolovat správnou funkčnost všech jeho komponent a provést kontrolu nastavení LPG systému. Jak jste se sám přesvědčil vyměňování komponent metodou pokus omyl nikam nevede a ve výsledku nemusí být nejlevnější. Navštivte proto odborný servis, případně se objednejte na servis u nás na tel. 606 659 530.

10.7.2018 17:15:26
Jméno: Katrinec Miroslav Předmět: Nedržia volnobežné otáčky
Dobrý deň
Mám v škode octavia 2008 namontovaný splynovač Landi Renzo.Asi tak po štyroch rokoch jazdy cca.30 000 km neudrží volnobeh. na plyne.Na benzín Ok
Škrtiacá klapka vyčistená daná do základnej polohy.RJ sa nedá diagnostikovať,je tam namontovaná Rj s nejakým talianským softvérom.Vymenené sviečky ,všetky štyri vstrekovače žiadna zmena. Motor ako keby potreboval vzduch.Pozdravujem a ďakujem za odpoveď
11.7.2018 7:22:20
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Nedržia volnobežné otáčky
Dobrý den, pro určení závady je třeba provést diagnostiku. Pokud chcete Váš problém vyřešit objednejte se na servis u nás na tel. 606 659 530.

10.7.2018 8:55:09
Jméno: Jan Ludvík Předmět: Příliš chudá směs v nízkých otáčkách
Ještě doplňuji, že řídicí jednotka vstřikování LPG je EUROPEGAS Basico 24.


<5x<   <<     <1> || <86>  <87>  <88>  <89>  <90> ||  <268>     >>   >5x>  

Přidat záznam


Předmět:
Jméno:
E-mail (nebude zveřejněn):
Text zprávy:
jsou povoleny tagy <b>, <u> a <i>, můžete psát i odkazy ve tvaru www.neco.cz nebo http://neco.neco.cz
    


Tento web používá soubory cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas.Více informací