Diskuzní fórum LPG/CNG
14.3.2018 11:45:37
Jméno:
Petr Svantner Předmět:
Redukce pro NemeckoDobry den,
mam auto na LPG a chystam se na cestu do Nemecka. Na Vasich strankach uvadite 3 typy redukci pro D. Znamena to, ze muzu cestou narazit na pumpu s kterymkoliv typem redukce? Jakou redukci mi doporucite na cestu do Berlina? Dekuji
14.3.2018 12:12:03
Jméno:
Ing. Procházka Evžen Předmět:
RE: Redukce pro NemeckoDobrý den. Na většině čerpacích stanic v Německu Vám proti kauci půjčí potřebnou redukci. Pokud chcete mít redukci s sebou doporučuji redukci 3 – Belgický typ.
13.3.2018 8:04:12
Jméno:
Karel Mráz Předmět:
Vypínání LPG za jízdyDobrý den,
máme namontovný LPG systém STAG 300 ve voze Vaneo 1,9i. Startuje bez problémů a motor běží výborně na LPG i benzín. Během jízdy se v rozmezí 60- 80km za hodinu LPG systém samovolně vypne. Kontrolní panel zcela zhasne a motor bez zaškubnutí přejde naprosto plynule na benzín. Kontrolní panel přestane reagovat a zůstane zhasnutý. Jakmile vypneme motor a opětovně nastartujeme panel se rozvítí, systém automaticky sepne opětovně LPG a funguje bez problémů, až do následovného překročení rychlostního limitu. Diagnostiku dělali včera rovněž emise a STK, ale na nic se nepřišlo co byste nám poradili?
Děkuji předem za radu.
KM
13.3.2018 8:51:32
Jméno:
Ing. Procházka Evžen Předmět:
RE: Vypínání LPG za jízdyDobrý den, bude třeba provést diagnostiku a to i za jízdy, pokusit se navodit samovolné vypnutí a zjistit co je příčinou. Pokud budete chtít Váš problém vyřešit, objednejte se u nás na servis na tel. 606 659 530.
12.3.2018 20:21:56
Jméno:
michal pavlíček Předmět:
pípání při startu i při vypnutí motoruDobrý den,
mám dotaz, při startování a vypnutí motoru se spustí pípání jako když dojde plyn, i když je lpg vypnuto manuálně. Na jízdních vlastnostech to nemá vliv, jede to stejně jak na benzin tak na plyn.
Děkuji
13.3.2018 7:37:35
Jméno:
Ing. Procházka Evžen Předmět:
RE: pípání při startu i při vypnutí motoruDobrý den, nepíšete jaký systém ve voze máte, obvykle je takto signalizována připomínka pravidelného servisu LPG zařízení (výměna filtru(ů), kontrola nastavení….).
12.3.2018 14:44:42
Jméno:
Petr Předmět:
zmena dat v r. jednotceDobry den
Jaky je rozdil mezi LOVATO EASY FAST OBD II a LOVATO EF SMART ?
Co muze zpusobovat ze se v r. jednotce sama lpg prepisi sama data, teplota vody k prepnuti na lpg. Dekuji
13.3.2018 7:35:11
Jméno:
Ing. Procházka Evžen Předmět:
RE: zmena dat v r. jednotceDobrý den, hlavní rozdíl mezi Vámi jmenovanými řídícími jednotkami je, že jak sám název napovídá LOVATO Easy Fast OBD II je možné připojit k OBD vozidla, což umožňuje využít další funkce jako např. čtení rychlých a pomalých korekcí, strategii autoadaptivity atd.. Ke ztrátě dat v řídící jednotce může dojít vlivem zkratu. Neslyšel jsem o tom, že by se z nějakého důvodu data v řídící jednotce sama přepisovala.
10.3.2018 19:18:41
Jméno:
Robert Procházka Předmět:
problémy s LPGDobrý den,
při jízdě na LPG mi auto zhasíná, musím znovu hodněkrát startovat a připadám si jako bych poprvé seděl za volantem. Na LPG jedu max 70 km/h, na přístrojové desce svítí stále žlutá kontrolka čerpadla, po chvíli se z ničeho nic zapíná a vypíná ESP, poté se začne třepat řadící páka a auto zpomalí. Musím auto zastavit vytáhnout klíčky a znovu nastartovat. Hláška depollution system faulty je mou noční můrou.
Jedná se Citroën C8 2.0i, 103KW, 2008
LPG KING dovoz Belgie a montáž LPG byla v roce 2015.
Nyní výměna vstřikovačů
Děkuji
12.3.2018 8:42:31
Jméno:
Ing. Procházka Evžen Předmět:
RE: problémy s LPGDobrý den, pokud svítí kontrolka emisí je nutné diagnostikou zjistit co je příčinou. Může se jednat jak o závadu v LPG systému tak i o závadu v emisním systému (vadný katalyzátor, lambda…..). Bude tedy nutné navštívit odborný servis, který systém AEB KING servisuje, aby provedl diagnostiku jak vozidla, tak i LPG systému a závadu odstranil. Nezřídka se stává, že plynové řídící jednotky u dovezených vozidel bývají zablokované. Pokud se odblokování nepodaří nezbývá než LPG systém vymontovat nebo nahradit ho jiným LPG systémem.
9.3.2018 18:44:32
Jméno:
Jiří Předmět:
Vyšší otáčky na volnobehDobrý den, mám Honda Civic 8g a přestavil jsem ho na lpg systém Magic. Auto při vyřazení rychlosti občas zdechlo, tak na doporučení plynaře jsem dal nové svíčky a vyčistil škrtící klapku. Teď mám na volnoběh otáčky cca 1700 - 800 a kolísají. Po chvíli, když auto stojí v klidu, tak se ustálí na těch 800. Palubni pocitac ukazuje prumernou spotrebu pres 10l, což je fakt dost.ŘJ jednotka je vyresetovaná a v autorizovaným servise nenašli žádnou závadu na diagnostice. Nevíte kde může být problém? Děkuji
12.3.2018 8:48:17
Jméno:
Ing. Procházka Evžen Předmět:
RE: Vyšší otáčky na volnobehDobrý den, neuvádíte, jaká ŘJ byla zresetovaná, zda plynová ŘJ nebo benzínová ŘJ. Nepíšete také jak se motor chová při provozu na benzín. V každém případě bude nutné provést znovu diagnostiku jak benzínové části, tak i plynové části a dle výsledku pak provést opravu. Pokud je oprava ještě v záruce uplatněte reklamaci. Pokud již ne, zvolte jiný servis, případně se můžete na opravu objednat u nás na tel. 606 659 530.
9.3.2018 13:37:38
Jméno:
Ing. Procházka Evžen Předmět:
RE: Držák rezervy po montáži toroidní nádrže LPG, Škoda Fabia.. Dobrý den, cenu Vám posílám mailem.
7.3.2018 20:41:32
Jméno:
L.Zeman Předmět:
LPG- Toyota Avensis 1.8 valvematic 108kWPřeji dobrý den. Zajímám se možnosti využití LPG systému pro Toyotu AVENSIS r. v. 2012 s motorem 1.8 valvematic 108kW. Je tahle přestavba možná popřípadě i cenově? Předem díky za odpověď. S pozdravem L. Zeman
8.3.2018 7:30:40
Jméno:
Ing. Procházka Evžen Předmět:
RE: LPG- Toyota Avensis 1.8 valvematic 108kWDobrý den, vozidla Toyota Avensis 1,8, 108 kW jsme přestavovali viz naše fotogalerie http://www.lpg-autogascentrum.cz/fotogalerie-monta zi/toyota/montaz-toyota-avensis-1798-cm/ . Při přestavbě je nutné použít některý ze způsobů ochrany ventilů. Cenovou nabídku Vám posílám mailem.
7.3.2018 9:57:23
Jméno:
Honza Předmět:
Ford Mondeo 2.0i přimazáváníJeště ohledně Vaší reakci na můj první dotaz z dnešeka. Je mezi přístřikem pomocí systému Valve Protector a přístřikem benzínem velký rozdíl? A je případně tuto montáž systému Valve Protector udělat u Vás na počkání? Děkuji, Honza.
7.3.2018 10:27:50
Jméno:
Ing. Procházka Evžen Předmět:
RE: Ford Mondeo 2.0i přimazáváníDobrý den, rozdílů je více a jedním z nich je úspora nákladů za benzín, neboť po přepnutí jede motor pouze na plyn a ochranu ventilů zabezpečuje dávkované aditivum, kterého se spotřebovává jedno promile (1 l aditiva na 1000 l LPG). Po objednání je možné provést montáž na počkání.
7.3.2018 8:14:26
Jméno:
Honza Předmět:
Ford Mondeo 2.0i přimazáváníDobrý den. Mám Ford Mondeo 2.0i s BRC systém z výroby. Chtěl bych se zeptat, zda by jste mi doporučili dodělat přimazávání ventilů a případně jaký typ přimazávání. Děkuji, Honza.
7.3.2018 9:35:42
Jméno:
Ing. Procházka Evžen Předmět:
RE: Ford Mondeo 2.0i přimazáváníDobrý den, výrobce u továrně přestavěných vozidel většinou přizpůsobuje dotčené komponenty motoru provozu na LPG a nezřídka je pro ochranu ventilů používán přístřik benzínu. Pro zjištění, zda je přístřik benzínu použit je třeba připojit diagnostický program. Systémy BRC z výroby bývají zakódované, ale umíme je odblokovat. Pokud by byl přístřik benzínu použit lze ho vypnout a nahradit systémem pro dávkování aditiva. Pro ochranu ventilů aditivací doporučujeme systém Valve Protector, dlouhobě testovaný německým TÜV, který dávkuje aditivum v závislosti na zatížení motoru v celém rozsahu otáček.
6.3.2018 19:59:05
Jméno:
Ing. Petr Hanák Předmět:
spotřebaZdravím,
vidím, že už skoro 2 roky máte LPG mazdu Cx-7, uvažuji o ní také, můžu poprosit o Vaše zkušenosti s ní a s jakou spotřebou se dá jezdit?
7.3.2018 7:59:19
Jméno:
Ing. Procházka Evžen Předmět:
RE: spotřebaDobrý den, nerad odpovídám na otázku spotřeby, a to z toho důvodu, že dva lidé se stejným vozidlem na stejné trase mohou mít odlišnou spotřebu PHM. Neuvádíte, o jakém motoru uvažujete proto budu předpokládat, když se dotazujete na fóru věnovaném přestavbám na plyn, že se bude jednat o motor s přímým vstřikováním paliva 2,3 MZR DISI Turbo, kód motoru L3-VDT, který lze přestavět na LPG. Stejně jako u všech benzínových motorů závisí spotřeba na stylu jízdy a režimu provozování a rozdíly jsou celkem markantní a to od cca 12 l do 15 i více l benzínu. Po přestavbě na LPG se pak reálná spotřeba může pohybovat cca 10 až 13 l plynu + cca 2,5 až 4l benzínu, ale samozřejmě v závislosti na stylu jízdy a režimu ve kterém vozidlo provozujete mohou být hodnoty jiné.
6.3.2018 19:27:23
Jméno:
Josef Předmět:
Tartarini záměna vstřikovačů EVO7\8Dobrý den. Tartarini vstřikovací lišta EVO 7 se již nevyrábí a nejde koupit ani repas sada. Jsou dostupné vstřikovací lišty EVO 8 a na ně i dostupné repasovací sady. Lze tyty nové vstřikovače provozovat na staré jednotce?
7.3.2018 8:03:53
Jméno:
Ing. Procházka Evžen Předmět:
RE: Tartarini záměna vstřikovačů EVO78Dobrý den, záměna je možná, po výměně je třeba provést znovu nastavení plynové mapy.
5.3.2018 9:36:47
Jméno:
Marian Předmět:
LPG plynové zařízení BRCDobrý den,
mám vozidlo Hyundai ix 20 1.4 + LPG
Při startování vozidla,když je studené, dlouho musím točit, aby chytlo.
Pak vše funguje jak má, po dané teplotě se automaticky přepne na LPG.
Tak jsem jezdil jen na benzín a startování je naprosto v pořádku i při mrazu -14 ,
ale jak zapnu LPG při zchladnutí motoru je problém startování zpět.
Děkuji za odpověď.
s přáním hezkého dne Marian
5.3.2018 11:18:37
Jméno:
Ing. Procházka Evžen Předmět:
RE: LPG plynové zařízení BRCDobrý den, pro odstranění problémů se studenými starty je třeba navštívit odborný servis, který provede seřízení LPG mapy. Jde o to, že i při jízdě na LPG benzínová řídící jednotka dostává a vyhodnocuje signály od lambda sond a pomocí krátkodobých a dlouhodobých korekcí upravuje složení palivové směsi. Pokud dojedete a vypnete motor z režimu plynu, následný studený start proběhne za použití těchto korekcí. Pokud směs LPG není správná (chudá nebo bohatá) start motoru probíhá s nesprávnými korekcemi, a to je příčinou špatných studených startů.
2.3.2018 14:44:36
Jméno:
Radomír Kouřílek Předmět:
Přepínání benzin/LPGDobrý den,
mám takový problém s přepínáním z benzínu na LPG. Nastartuji s přepínačem v poloze automat , cca po 1minutě mně to přepne na LPG a pak přepínač začne blikat a pípat, jako kdyby došel v nádrži plyn. Pak přepínač ručně přepnu na benzín a čekám, až se mně motor dle ukazatele ohřeje na 90°C. Trvá to teď v zimě i 12 km. Pak se po několikerém přepínání přepne na režim LPG. Potřeboval bych poradit, čím to asi bude. Jestli je vadný reduktor?.
Dík za odpověď.
5.3.2018 7:21:11
Jméno:
Ing. Procházka Evžen Předmět:
RE: Přepínání benzin/LPGDobrý den, blikání a zvukový signál Vás upozorňuje na závadu v LPG systému - nejsou splněny parametry pro přepnutí do plynu. Typoval bych, že je vadné teplotní čidlo, ale pro určení závady je třeba provést diagnostiku.
1.3.2018 20:00:56
Jméno:
hake Předmět:
Ridici jednotkaDobry den.U systemu lovato smart mam spatnou ridici jednotku ,da se nove nahrat ,nebo musim koupit novou .Toto zarizeni mam 3 roky.Dekuji za odpoved.
2.3.2018 7:48:01
Jméno:
Ing. Procházka Evžen Předmět:
RE: Ridici jednotkaDobrý den, nepíšete na základě čeho jste usoudil, že je řídící jednotka vadná. Doporučuji navštívit odborný servis, který po provedené diagnostice rozhodne, zda závada je opravdu v řídící jednotce a posoudí, zda je vadná a je třeba ji vyměnit nebo zda postačí její znovu nastavení.
Přidat záznam