Logo Autogas Centrum
Logo Autogas Centrum
Logo Autogas měření emisí



Nacházíte se zde:  

Diskuzní fórum LPG/CNG


+ Nový dotaz

<<     <1> || <2>  <3>  <4>  <5>  <6> ||  <258>     >>   >5x>  

11.6.2024 11:45:29
Jméno: Jiri Kytka Předmět: Volnoběh
Pokračování: Tudíž zde byla příčina zavády. Volnoběh a špatné vlastnosti pri jízdě se projevovaly čím dál více. Vyřešila to nová cívka. Děkuji za rady.

11.6.2024 11:39:38
Jméno: Jiří Kytka Předmět: Volnoběh
Dobrý den,dekuji za odpověď. Závada byla opravdu v zapalovacím systému. Hledal jsem kolem svíček,ty jsem vyměnil a pri tom jsem narazil na utrženou těsnící gumu v cívce. Tudíž cívky probíjela a zde byla pričina.

7.6.2024 2:01:56
Jméno: Jiri Kytka Předmět: Volnoběh
Dobrý den,zlobí mě volnoběh na plyn. Motor při volnoběhu drží standardní otáčky,ale celé auto se třese a motor běží nepravidelně. Přepnu-li na benzín, motor běží v pořádku. Autorizovaný servis v Sokolově Novém Jičíně mi zkontroloval a vyměnil vstřikovače ,ale zavada je stálé stejná. Můžete mi prosím říci čím to je? Děkuji
10.6.2024 7:46:01
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Volnoběh
Dobrý den, závada může být též způsobena nesprávnou funkcí některého komponentu zapalovací soustavy. Doporučuji proto zkontrolovat zapalovací soustavu.

6.6.2024 8:17:00
Jméno: Radek Frűhauf Předmět: Lpg cuká
Dobrý den!Mám Magic3 na Octavia2 1.6 mpi.Mám problém.Když auto stojí na slunci ,přijdu nastartuju,hned přepne na Lpg,ale motor cuká vynechává.Po 100m už jede normálně.V zimě to nedělà.Netěsnosti jsem nenašel.Nevíte co by to mohlo být?Děkuji!
10.6.2024 7:34:53
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Lpg cuká
Dobrý den, jednou z možností může být nízko nastavená teplota přepnutí, kdy reduktor ještě není dostatečně vyhřátý a vlivem toho se do vstřikovačů dostává i kapalná fáze, palivová směs není správná. Teplota reduktoru se při provozu zvedne a vše funguje jak má. Doporučuji navštivte svého plynaře, aby zkontroloval správnou funkčnost všech komponent LPG systému a jeho nastavení.

28.5.2024 18:22:23
Jméno: Roman Předmět: LPG Romano
Dobrý den, prosím Vás, chci do svého vozu Ford focus c max 1.8 benzín 92kw flexifuel r.v. 07 namontovat LPG. Bylo mi doporučeno Romano buďto s přístřikem benzínu nebo něco na ochranu ventilů. Je to nutné mít tu ochranu ventilů? Motor je flexifuel, kód Q7DA a měl by mít tvrzená sedla ventilů a ventily. Tento motor byl dělán i na provoz ethanolu E85.
Děkuji Roman.
29.5.2024 7:26:11
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: LPG Romano
Dobrý den, ochranu ventilů je třeba chápat jako prevenci proti poškození ventilů vlivem vyšších teplot. Doporučení ochrany ventilů u tohoto motoru je na místě, neboť teplota vznícení je u LPG vyšší než u etanolu. Bližší informace k ochraně ventilů naleznete zde https://www.lpg-autogascentrum.cz/ochrana-ventilu/ .

19.5.2024 9:31:20
Jméno: Ladislav Vlk Předmět: Odstraněné LPG a problém s otáčkami
Dobrý den. Zakoupil jsem automobil, který byl předělán z LPG jen čistě na benzín. Problém je, že z motoru a kolem motoru jsou zaslepené hadičky šrouby, zdánlivě vedoucí nikam.
Motor po zahřátí točí kolem 2000 otáček na volnoběh.
Může to spolu souviset? Popřípadě, co se s tím dá dělat?
20.5.2024 7:55:34
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Odstraněné LPG a problém s otáčkami
Dobrý den, pokud je demontáž LPG systému provedena odborně, jsou z vozu odstraněny všechny komponenty LPG soustavy včetně plynových trubek, hadic a otvory po tryskách v sání jsou řádně utěsněny. Doporučuji navštívit plynaře, který zkontroluje zda demontáž byla odborně provedena. Pro zjištění, co způsobuje zvýšené otáčky bude třeba provést diagnostiku.

17.5.2024 14:24:26
Jméno: Petr Procházka Předmět: Přímaz ventilů - Renault Clio 1,2
Přeji hezký den.
Zakoupil jsem vůz již s namontovaným systémem Landi Renzo u vašeho partnera. Jedná se o Renault Clio 1,2 54kw r.v. 2017. S autem bude spíše menší nájezd hlavně z práce a do práce (30km celkem).
V autě je namontovaný klasický Flashlube podtlakový. Můj dotaz tedy zní zda-li má smysl na tomto konkrétním voze měnit za elektronický přímaz? Pár plynařů mi již řeklo, že jednoznačně ne a dokonce, že u těchto motorů moc nedává smysl flashlube vůbec. Zajímá mě ještě Váš názor. Předem děkuji za odpověď.
S přáním hezkého dne.
20.5.2024 7:46:48
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Přímaz ventilů - Renault Clio 1,2
Dobrý den, pokud se podíváte do naší fotogalerie zde https://www.lpg-autogascentrum.cz/fotogalerie-mont azi/renault/montaz-renault-clio-1-149-cm/ tak u tohoto motoru vždy používáme některý ze způsobů ochrany ventilů viz https://www.lpg-autogascentrum.cz/ochrana-ventilu/ . Je to z toho důvodu, že moderní motory jsou konstrukčně přizpůsobeny pro spalování benzínu. Spalování LPG v motoru probíhá za vyšších teplot než spalování benzínu, navíc LPG na rozdíl od benzínu neobsahuje žádná aditiva a to vede k většímu namáhání ventilů. Aditivace je prevencí proti zaklepání ventilů. Elektronický systém dávkování aditiva je to nejlepší co je pro ochranu ventilů v současné době na trhu.

5.5.2024 20:39:04
Jméno: Michal Hušek Předmět: Forester XT
Dobrý den,chtěl bych se Vás prosím zeptat,jestli je možná přestavba LPG u vozidla Subaru Forester 2,0 XT 177kW,rok 2018?
Moc děkuji,s pozdravem Hušek M.
7.5.2024 8:30:13
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Forester XT
Dobrý den, odpověď jsem Vám poslal mailem.

3.5.2024 21:36:10
Jméno: Dvořák Předmět: Mazda 5 2.0 110Kw
Dobrý den, máte vhodný systém na přestavbu LPG u Mazda 5 2.0 2012 110Kw?
Děkuji
6.5.2024 7:07:50
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Mazda 5 2.0 110Kw
Dobrý den, bohužel pro přestavbu tohoto motoru s přímým vstřikováním benzínu nemáme k dispozici vhodnou sadu.

3.5.2024 1:18:56
Jméno: Jan Předmět: Lpg
Peugeot
3008
PureTech 130 Allure tento typ auta má v Itálii zabudovaný Lpg a přitom má přímé vstřikování paliva. Jak dlouho vydrží motor jezdit. V Česku do toho motoru Lpg nezabuduji. Děkuji za odpověď Jan
3.5.2024 7:14:27
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Lpg
Dobrý den, pokud nemáme od našich dodavatelů vhodnou sadu pro přestavbu tohoto motoru nemohu na Vaši otázku odpovědět. V naší fotogalerii je celá řada vozidel s motory s přímým vstřikováním paliva, která jsme přestavěli a mnoho z nich má již najeto vyšší desítky tisíc km na LPG a fungují.

22.4.2024 20:45:46
Jméno: Petr Klement Předmět: Montáž lpg pajero 3,5 v6
Dobrý den, potrebuji vedet zds je reálné zsstavet LPG do Pajera 2. Generace gdi 3,5 v6. Slyšel jsem o problemu s přímým vstrikovanim gdi a ze to nefunguje dobre. Udajne jde plyn i benzin v pomeru 60 ku 40 plyn benzin.
Dekuji za odpoved
23.4.2024 7:28:28
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Montáž lpg pajero 3,5 v6
Dobrý den, pro správnou odpověď potřebuji ještě znát rok výroby, výkon motoru a kód motoru.

9.4.2024 17:51:33
Jméno: Ondrej Bednář Předmět: Při vyšších teplotách motoru netáhne
Opel Meriva 2006 1,4 Landi renzo, nájezd 230k
Dobrý den,
Potřeboval bych váš odborný názor na věc. Předem se omlouvám za delší text. Auto jsem kupoval s neklidným volnoběhem a chybou p170 špatná směs benzínu. Druhý den jsem zjistil, že má velmi špatně studené starty a tendenci zhasínat na benzín. Po zahřátí nebo po přepnutí na LPG bez problému. Dle technika ve Wapos ve Vochově to prý bylo vadnými LPG vstřikovači. Nechal jsem je tedy u nich vyměnit za originál, udělat repas reduktoru, vyměnit filtry a čidla teploty. Problém se zdál vyřešený. Po nějakej době se ale objevili další problémy. Volnoběh sice drží, ale za studena startuje napodruhé, vynechává v tahu jak na benzín tak i na LPG, při konstantní rychlostí a ubrání plynu auto razantně cukne, když je motoru horko, řekněme když budíky ukazují 92 stupňů vody, auto úplně přestane táhnout, lehké detonace ve výfuku, vysoká spotřeba, po vyřazení si auto lehce přidá otáčky než se zařadí zpět rychlost a neustále se objevovuje chyba váhy vzduchu vysoký signál. Odvezl jsem to tedy do Bosch servisu, kde ji vyměnili za nový originální díl a odevzdali mi auto se slovy, že po změření tlaku ve válcích, kdy byl na třetím válci lehce rozdíl, to vidí na zaklepane ventily vlivem LPG. Posléze jsem vyměnil svíčky, zapalovací modul, všechny filtry, lambdy a stále beze změny. U vás jsem byl dvakrát, kdy poprvé se měnilo pouze nějaká součást elektroniky LPG a podruhé se seřizovala směs LPG, kdy prý byla úplně rozhozená, jinak bez závad. Váš technik ji tedy nastavil do původních hodnot a na doporučení jsem ujel 2000 km na benzín. Po přepnutí na LPG vše při starém. Poté jsem našel díru v hadici od topení na které je napíchnutý reduktor na spojce. Myslel jsem si tedy, že směs se rozhazuje vlivem zavzdušňování skrze díru a tak ji vymenil. Řekl bych, že vše co se vyměnilo vedlo akorát k velmi lehkému zlepšení, ale projev auta, zejména při vyšších teplotách motoru, to v podstatě nezměnilo vůbec. Jinými slovy, když je venku více jak 20 a je zvýšený městský provoz, auto absolutně nejede a velmi se zahřívá. Ve chvíli kdy trochu vychladne, zase táhne o trochu lépe. Otázka tedy zůstává. Je možné, že to opravdu jsou poškozené ventily? Jak by s tím ale souvisely pořád se objevující sporadická chyba silný signál MAF a teplota motoru? Mám to k vám kus cesty. Potřeboval bych tedy vědět jestli může být v něčem chyba nebo to opravdu vypadá na poškozené ventily.
Děkuji za přečtení a případnou odpověď.
10.4.2024 8:35:31
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Při vyšších teplotách motoru netáhne
Dobrý den, pokud vozidlo jezdí na benzín bez problémů, hledal bych závadu v LPG systému. Jednou z možných závad, na kterou bych se zaměřil v první řadě, je závada reduktoru, kdy vlivem netěsnosti může propouštět LPG do sání a tím ovlivňovat palivovou směs. To pak může mimo jiné způsobovat problémy se startováním. Pokud chcete mít jistotu ohledně podpálení ventilů, je třeba demontovat hlavu motoru a ventily zkontrolovat. V každém případě při odstraňování závad bude třeba provést diagnostiku.

7.4.2024 17:52:10
Jméno: Janina Předmět: Pískání po nastartovani
Dobrý den. Loni jsme nechali předělat autíčko na LPG pohon, BRC systém, s přímým příkazem ventilů. Dostali jsme se na rezervu přimazove tekutiny, ozval se signál( po nastartování pískání, cca 5x, pak prestane). Kapalinu jsme doplnili, ale píská to dál. Na LPG přepíná normálně, ukazatel LPG taky ok.
Čím by to mohlo být? Děkuji za odpověď.
8.4.2024 8:05:40
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Pískání po nastartovani
Dobrý den, přestavba by měla být ještě v záruce proto doporučuji obraťte se na servis, kde přestavbu provedli.

4.4.2024 16:06:18
Jméno: Vladimír krátký Předmět: potenciální přestavba z CNG+benzín pouze na benzín
Dobrý den, vlastním Octavia 1,5 G-Tech DSG. Hypotetická otázka zní, že až se nebude po Evropě dát plnit CNG, půjde to auto předělat pouze na benzínový pohon. V originále má nádrž na benzín 11 litrů, takže bez CNG nedává ježdění moc smysl. Údajně by se taková přestavba musela velice složítě homologovat.
5.4.2024 7:35:28
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: potenciální přestavba z CNG+benzín pouze na benzín
Dobrý den, Vaše vozidlo bylo výrobcem homologováno jako jednopalivové s pohonem na CNG. Aby bylo možné vozidlo provozovat na benzín, musela by být provedena přestavba spočívající v demontáži CNG systému a osazení plnohodnotné benzínové nádrže. Tato přestavba by musela být provedena jako individuální přestavba. Provedenou přestavbu pak posoudí pověřená zkušebna Ministerstvem dopravy, která vypracuje schvalovací dokumentaci a kterou následně schválí odbor dopravy obce s rozšířenou pravomocí.

31.3.2024 20:24:40
Jméno: Alois Kropáček Předmět: Přestavba Berlingo
Dobrý den, mám Citroen Berlingo 1,6 VTi 88 kW rv. 2017 najeto 95000 km. Je prosím tento motor vhodný pro přestavbu na LPG ? První ročníky motoru jsou docela problematické. Popřípadě jestli nevíte kolik lze s tímto motorem najet kilometrů na LPG než začnou případné problémy? Děkuji Kropáček.
2.4.2024 7:57:55
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Přestavba Berlingo
Dobrý den, tato vozidla s těmito motory běžně přestavujeme viz naše fotogalerie https://www.lpg-autogascentrum.cz/fotogalerie-mont azi/citroen/. Doposud nemáme od našich zákazníků žádné zprávy o problémech. Jeden ze zákazníků jezdí k nám pravidelně na servis a má na LPG najeto 128 tis. km.


<<     <1> || <2>  <3>  <4>  <5>  <6> ||  <258>     >>   >5x>  

Přidat záznam


Předmět:
Jméno:
E-mail (nebude zveřejněn):
Text zprávy:
jsou povoleny tagy <b>, <u> a <i>, můžete psát i odkazy ve tvaru www.neco.cz nebo http://neco.neco.cz
    


Tento web používá soubory cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas.Více informací