Logo Autogas Centrum
Logo Autogas Centrum
Logo Autogas měření emisí



Nacházíte se zde:  

Diskuzní fórum LPG/CNG


+ Nový dotaz

<<     <1> || <2>  <3>  <4>  <5>  <6> ||  <257>     >>   >5x>  

6.3.2024 15:21:39
Jméno: Jiří Ruzička Předmět: LPG
Dobry den
Mam novou nadrž i ventil při tankovaní mi na 27l začne něco bouchat u nádrže nebo ventilu a při 42l to přestává. Děkuji Ružička
7.3.2024 7:42:14
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: LPG
Dobrý den, doporučuji objednat se v servise, kde nádrž měnili, na kontrolu multiventilu. Ke kontrole je třeba přistavit vozidlo s prázdnou LPG nádrží.

5.3.2024 19:51:06
Jméno: Karel Předmět: reduktor Alaska AT09 90kW
Dobrý den, po instalaci nového reduktoru se začne přehřívat chladicí kapalina. Pokud jedu na benzín, teplota je stabilní. S původním reduktorem se nic takového nestalo. Netušíte, kde může být problém? Protéká voda reduktorem i když jedu na benzín? Děkuji za pomoc. Vůz Dacia Logan 1,6 64kW.
6.3.2024 7:21:11
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: reduktor Alaska AT09 90kW
Dobrý den, může se jednat mimo jiné i o závadu reduktoru. Doporučuji navštívit plynaře, který zkontroluje zapojení a činnost reduktoru a závadu odstraní.

5.3.2024 10:06:55
Jméno: Petr Předmět: Ukazatel množství LPG v nádrži
Dobrý den,
mám LPG systém Vialle, namontovaný v Holandsku před prodejem auta. Palivoměr v přístrojovém štítu ukazoval množství paliva, na které aktuálně motor běžel. Teď po výměně nádrže palivoměr ukazuje pouze při chodu na benzín, po přepnutí na LPG padne na nulu. Potřeboval bych nasměrovat na někoho, kdo mi dodělá převodník, aby palivoměr opět ukazoval i při chodu motoru na LPG.
Předem velmi děkuji!
5.3.2024 11:49:32
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Ukazatel množství LPG v nádrži
Dobrý den, bohužel nevím o nikom, kdo by takovéto převodníky dělal.

26.2.2024 19:16:10
Jméno: Dalibor Předmět: LPG
Dobrý den, mám LPG řídící jednotku Zavoli. Údajně můj opravce čeká již třetí týden na nějaký klíč od výrobce aby mohl jednotku zkalibrovat. Je to možné? A byla by oprava rychleji a možná u Vás? Děkuji za odpověď.
27.2.2024 8:59:11
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: LPG
Dobrý den, na servis se u nás můžete objednat na tel. 606 659 530.

26.2.2024 15:13:55
Jméno: Dan Předmět: Fiat Ducato 3.0 100kw natural power - tovární CNG
Dobrý den, mohl bych poprosit o radu ohledně vozu Fiat Ducato 3.0 originál tovární CNG rok 2018, 108tis km najeto, motor nejde do otáček-netáhne. Žádná kontrolka nesvítí, motor normální chod-nevynechává, nekouří, svíčky Bosch najeto zhruba 3tis km. Na jedničku zátah turba, dvojka už horší a ostatní rychlosti jakoby bez turba a jde to pomalu do otáček a moc nezrychluje, závada vůbec žádná nesvítí a motor jako by měl někde ucpávku a nepustí větší tlak. Poradí někdo prosím co by to mohlo být?
27.2.2024 8:57:44
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Fiat Ducato 3.0 100kw natural power - tovární CNG
Dobrý den, pro zjištění závady bude nutné použít diagnostiku a případně provést další doplňková měření. Navštivte servis Fiat.

23.2.2024 15:35:48
Jméno: Lukáš Předmět: Demontáž LPG a montáž do jiného vozu
Dobrý den,
mám dotaz. Mám od Vás montáž LPG a jsem moc spokojený. NIcméně za chvíli mi uplyne životnost LPG nádrže a již nemám v plánu zařízení dále využívat. Nájezd na daném autě je minimální. Bylo by možné, v případě zájmu nového zákazníka se stejným typem vozu, věnovat mu toto zařízení z mého auta při jeho uhrazení demontáže plus nové LPG nádrže? Jedná se o systém Zavolli na Fabia Combi 2008 1,4 16V 63kW.
děkuji,L.
26.2.2024 7:28:20
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Demontáž LPG a montáž do jiného vozu
Dobrý den, přemontáž LPG systému do jiného vozu možná je. Podmínkou je, že se bude jednat o vozidlo s motorem MPi (benzín se vstřikuje sekvenčně do sání), počtem válců 3 nebo 4 a výkonem, který bude menší nebo roven max. výkonu použitého reduktoru. V případě většího výkonu by se musel instalovat reduktor výkonnější.

14.2.2024 20:45:04
Jméno: Alan Předmět: Galaxy - divné hodnoty z lambdy
Dobrý den, mám Stag-4 QMAX Plus. Poslední dobou začalo auto po zahřátí motoru při jízdě na plyn pocukávat, vynechávat a ztrácet výkon. Přes diagnostiku benzínové ŘJ motoru při nezahřátém motoru ukazuje lambda standardní hodnoty, takovou tu "sinusoidu" jak při jízdě na benzín, tak na plyn. Po zahřátí motoru jsou hodnoty na benzín stále stejné, ale na plyn to začne zlobit, chvíli jsou hodnoty normální a chvílí se změní "sinusoida" v rovnější čáru s malými výchylkami. Z toho se rozhodí i korekce, které dělá ŘJ podle hodnot z lambdy. Zkoušeli jsem měnit cívku, kabely k cívce a svíčky a taky plynové vstřikovače, ale bez zásadní změny. Lambda a svíčky jsou nové. Tomuto nejhoršímu stavu, kdy auto už pak téměř na plyn nejede, předcházel nalomený napájecí plusový drát k řídící jednotce a celé plynové soustavě, který způsoboval náhodné vypínání a zapínání jednotky za chodu. Poradili byste prosím co by mohlo způsobovat toto cukání atd. a divné data z lambdy po zahřátí motoru/auta?
Předtím než jsem vypozoroval rozdíly v hodnotách z lambdy a zkoušel jsem měnit civku, kabely to bylo dvakrát u plynaře, ale v diagnosice plynu nic nenašel, že to může být čímkoli a nespíš zapalováním.
Mohla by to způsobit případně nakopnutá ŘJ, nebo nějaký studeňák? Nebo špatný kontakt v kabeláží do ECU motoru? děkuji
15.2.2024 7:56:25
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Galaxy - divné hodnoty z lambdy
Dobrý den, ano, závadu může způsobovat mimo jiné i záda v řídící jednotce LPG i závada v elektroinstalaci („studeňák“). Pro zjištění závady bude potřeba provést diagnostiku LPG systému i benzínové části vozidla a případně provést další doplňková měření a dle výsledku pak provést opravu. Na opravu se můžete objednat u nás na tel. 606 659 530.

13.2.2024 21:49:34
Jméno: Jiří Brus Předmět: Peugeot 2008
Dobrý den, je možné přestavět na LPG Peugeot 2008 s automatickou převodovkou, motor PureTech 130 S&S EAT 8, kód motoru HN05.
Děkuji za odpověď
14.2.2024 7:27:22
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Peugeot 2008
Dobrý den, motor 1,2 PureTech 130, HN05 ve výkonových variantách 74, 81 a 96 kW lze přestavět na LPG.

13.2.2024 21:40:43
Jméno: Daniel Předmět: Z ničeho nic chcípne a nejde nastartovat
Dobrý den.Auto někdy chcípne samo od sebe, pak nejde nějaký čas nastartovat....Stane se to jednou za půl roku, pak zase jezdí jak drak...Žena je špatný řidič, zdechlo ji to a furt startovala s plynem, je možné že to uchlastala?Za hodiklnku už jelo normàlně...Filtr plynu neměněn 30000 km
14.2.2024 7:21:24
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Z ničeho nic chcípne a nejde nastartovat
Dobrý den, moderní motory jsou vybaveny pokročilými systémy řízení motoru, které upravují vstřikování paliva a časování zapalování pro optimalizaci studeného startu. Platí, že u správně seřízeného motoru by měl start proběhnout bez jakékoli manipulace s plynovým pedálem. Problémy se studeným startem může způsobovat též závada v LPG soustavě např. vadný LPG vstřikovač, reduktor, nesprávně nastavená plynová mapa atd. Pokud se problémy se startováním opakují doporučuji navštívit servis.

9.2.2024 17:40:03
Jméno: Alena Předmět: Předělání na LPG
Dá se předělat Hyundai ix20 1,6 z benzínu na plyn.
12.2.2024 8:29:21
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Předělání na LPG
Dobrý den, přestavba motoru 1,6, 92 kW, kód G4FC na LPG možná je. Přestavbu si můžete prohlédnout v naší fotogalerii zde https://www.lpg-autogascentrum.cz/fotogalerie-mont azi/hyundai/montaz-hyundai-ix-20-1591-cm/.

8.2.2024 15:23:01
Jméno: Jedlička Předmět: Vhodnost pro přestavbu na LPG
Dobrý den.
Je vhodný pro přestavbu na pohon LPG motor Mitsubishi 4B12 (Outlander), 2360 cm, 125 kW?
Je vhodné použít nějaký způsob ochrany ventilů (přímaz)?
Děkuji, Jedlička
9.2.2024 7:21:24
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Vhodnost pro přestavbu na LPG
Dobrý den, přestavbu si můžete prohlédnout v naší fotogalerii zde https://www.lpg-autogascentrum.cz/fotogalerie-mont azi/mitsubishi/montaz-mitsubishi-outlander-2360-cm /. Při přestavbě těchto motorů vždy doporučujeme použít některý ze způsobů ochrany ventilů.

7.2.2024 10:24:30
Jméno: Milan Jaroň Předmět: Dotaz BSX
Opravdu je motor BSX osazený v Caddy,(2.0, 80 kW) přímovstřikový? Fakticky není MPI ???
7.2.2024 15:04:17
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Dotaz BSX
Dobrý den, v některých databázích dodavatelů náhradních dílů je tento motor veden jako přímovstřikový v jiných jako MPi. Svůj dotaz směřujte na VW.

5.2.2024 16:29:57
Jméno: František Lukáš Předmět: Servis LPG Stefanelli - jižní Čechy
Prosím o informaci, zda existuje v jižních Čechách servis LPG, který umí opravovat systém Stefanelli. Předem děkuji za odpověď.
Přeji Vám krásný den.
6.2.2024 7:04:04
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Servis LPG Stefanelli - jižní Čechy
Dobrý den, zkuste se zeptat na tel. 603566206.

30.1.2024 18:51:09
Jméno: Jiří Předmět: ford
Dobry den vazeny,
mel bych zajem o koupi auta Ford C-Max 1.6i Ti-VCT 92kw. Je vhodne tohle auto prestavet na lpg? Moc dekuji za odpoved.
31.1.2024 7:10:38
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: ford
Dobrý den, tento motor lze přestavět na pohon LPG. Při přestavbě vždy doporučujeme použít některý systém ochrany ventilů. Přestavbu si můžete prohlédnout v naší fotogalerii zde https://www.lpg-autogascentrum.cz/fotogalerie-mont azi/ford/montaz-ford-c-max-1-6/ .

29.1.2024 12:57:41
Jméno: Marek Předmět: Fiat Punto LPG Tartarini
Dobrý den, mám rychlý dotaz. Teď se mi stává, že po přepnutí vozu na LPG je možno na LPG jet jen na nízkou zátěž. Při přidání plynu a zvýšení odběru LPG přepínač ve voze začne pípat a střídavě rozsvěcí červenou a všechny zelené diody. Nevíte co může být za závadu? Nízký tlak LPG? Možná map senzor? Předtím vše bez problému. Děkuji.
29.1.2024 13:24:18
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Fiat Punto LPG Tartarini
Dobrý den, závada může souviset s tlakem plynu a může být způsobena např. vadným reduktorem, vadným sensorem teploty a tlaku plynu atd.. Nicméně ke zjištění závady bude nutné připojit LPG systém k diagnostickému programu. Objednejte se proto na servis u svého plynaře případně u nás na tel. 606 659 530.


<<     <1> || <2>  <3>  <4>  <5>  <6> ||  <257>     >>   >5x>  

Přidat záznam


Předmět:
Jméno:
E-mail (nebude zveřejněn):
Text zprávy:
jsou povoleny tagy <b>, <u> a <i>, můžete psát i odkazy ve tvaru www.neco.cz nebo http://neco.neco.cz
    


Tento web používá soubory cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas.Více informací