Logo Autogas Centrum
Logo Autogas Centrum
Logo Autogas měření emisí



Nacházíte se zde:  

Diskuzní fórum LPG/CNG


+ Nový dotaz

<5x<   <<     <1> || <104>  <105>  <106>  <107>  <108> ||  <268>     >>   >5x>  

13.9.2017 22:32:15
Jméno: Milan G Předmět: Skoda octavie
Dobry den dneska jsem koupil skodu octavii ktera je v plynu natankoval jsem plnou nadrz plynu a nechce se mi prepnout na plyn a vubec neukazuje ze mam plnou nadrz plynu a porad blika cervene svetilko tak jestli mi muzete poradit jestli mam jet radsi za nejakym technikem co dela primo servis plynu dekuji za odpoved
14.9.2017 9:01:06
Jméno: Král Pavel Předmět: RE: Skoda octavie
Dobrý den.
Z nějakého důvodu LPG nepřepne, možností proč je spousty. Pokud by jste mi zatelefonoval odkud jste a jaké máte v Octavii zařízení nasměroval bych vás k nejbližší odborné dílně, kde by se pokusili vám pomoci závadu odstranit.

10.9.2017 18:50:56
Jméno: Václav Šibal Předmět: Též dotaz na kolísání otáček stejného vozu
Dobrý den, taky bych potřeboval poradit. Vlastní Renault Megane Scenic 1,6e, r.v. 1998. Najeto mám 219000 km. Začal mi motor kolísat. Když je studený drží otáčky kolem 1200. Postupně otáčky klesají podle zahřátí motoru. Jakmile ale má motor teplotu kolem 80 - 90 st. celsia motor má stále otáčky kolem 1200. Vypadá to jako by byl sepnutý sytič a motor takhle žene do otáček. U minulého vozidla co jsem měl Š Felicia to dělalo taky, stačilo vyčistit škrtící klapku a bylo po problému. Tady si nevím rady. Potřeboval bych poradit co s tím. Děkuji
11.9.2017 11:17:40
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Též dotaz na kolísání otáček stejného vozu
Dobrý den, vyjmenovávat jednotlivé sensory podílející se na tvorbě směsi, emisí atd., které toto mohou mít na svědomí nemá smysl. Bude tedy potřeba navštívit servis vybavený diagnostikou pro Vaše vozidlo, kde závadu odstraní. Určitě to bude levnější než odstraňovat závadu metodou pokus omyl.

10.9.2017 9:52:39
Jméno: mirek Předmět: špatné starty
prosím o radu na špatné starty za studena u fabie1,4 16V s LPG AGC01-06,150000km s každodenními starty.Bez plynu v nádrži startuje dobře.Dojem-,,přechlastání"motoru.Odborné zásahy servisů za 900kč
nepomáhají. Děkuji.
11.9.2017 7:50:17
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: špatné starty
Dobrý den, pokud jsou starty při jízdě s vypnutým LPG bez problémů, bude nutné diagnostikou zjistit proč není složení směsi LPG optimální. Jak již bylo mnohokrát na tomto fóru řečeno i při jízdě na LPG dostává benzínová řídící jednotka signály od lamda sond a dle toho provádí příslušné korekce se kterými pak studený motor startuje a to způsobuje špatné starty, neboť benzínová směs při startu není optimální. Je tedy nutné provést diagnostiku LPG systému a provést seřízení plynové mapy v celém rozsahu otáček, případně odstranit závadu některého LPG komponentu.

8.9.2017 21:27:31
Jméno: JiriB Předmět: BRC, přívstřik benzinu
Zdravím,
mám dotaz. Nechal jsem si u "montážníka z vaší sítě" namontovat BRC systém do Jeepa s motorem 3,7L, 6 válců a na mé výslovné přání jsem si nechal nastavit 10% přívstřik benzínu. Neřešme smysl, ale zajímalo by mě, jak to funguje. T.zn. např. benzinový vstřik tam foukne každou 10. otáčku plnou dávku ? Nebo to "fouká" těch 10% současně s plynem...
Někde jsem četl, že vstřikovcí trysky u nepřímého vstřiku nedokáží zkrátit dobu vstřiku pod hodnotu volnoběhu, Jak to pak teda BRC řídí, když jedu např. 1500ot/min ? Nebo na volnoběh ?
Ještě dodám, že mi "to" funguje dobře, Jeep (KJ Liberty) jede pěkně a ručička benzinoměru se veilce zvolna hýbe, t.zn. benzín opravdu ubývá.....
Děkuji.
11.9.2017 11:09:27
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: BRC, přívstřik benzinu
Dobrý den, protože existuje více možností nastavení přístřiku a nevím jaké nastavení bylo použito ve Vašem konkrétním případě nemohu bez připojení diagnostiky nebo bez zaslání otisku příslušné obrazovky nastavení přístřiku dát jednoznačnou odpověď.

5.9.2017 20:22:13
Jméno: Štefan Předmět: Opel Insignia 1.8 studeny start
Dobrý den,
prosím o radu,nechal jsem si cca před 7 měsíci nainstalovat LPG STAG - 4, najeto na LPG cca 10 000 km,doposud OK, ale nyní se mi začalo projevovat při studeném startu na benzín toto. Auto sice nastartuje ale po pár vteřinách začne ubírat na otáčkách a jede jakoby na 3 válce a neskutečně škube až do zastavení motoru. Po každém startu se chytne dobře ale situace se opakuje asi tak 3-4 než se trochu ohřeje pak dojde k přepnutí na LPG a vše najednou zmizí. Dokonce i po následném vypnutí LPG je vše OK. Nepomáhá ani přidání plynu motor po startu krásně chytne a jde do vysokých otáček, ale následně se začne dusit a chcípne. Za tepla tento jev není. Auto jede excelentně jak na LPG tak BA. Pokusil jsem se kontaktovat firmu která to instalovala, ale odkázaly mne na servis ohledně BA. Moc se mi to nezdá, protože je plno recenzí s podobným problémem. Dokonce jsem měl podobný problém na předchozím vozu VECTRA B 1,8. Dle servisního technika tato jednotka neřídí BA soustavu pokud je vypnutá.Mohly by jste mi nějako poradit? Předem děkuji
6.9.2017 7:04:59
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Opel Insignia 1.8 studeny start
Dobrý den, převážnou většinu špatných studených startů má na svědomí nesprávné složení LPG palivové směsi. Jde o to, že benzínová řídící jednotka i po přepnutí na plyn provádí na základě signálů od lambda sond příslušné korekce. Tyto korekce jsou pak použity při startování a směs při startu pak není optimální. Pokud by jste dojížděl několik posledních kilometrů před vypnutím motoru na benzín, s největší pravděpodobností by starty byly bez problémů. Váš problém tedy pomůže vyřešit provedení diagnostiky, kdy se zjistí zda bude nutná jen úprava plynové mapy nebo zda bude nutné provést opravu či výměnu některého komponentu LPG soustavy.

3.9.2017 12:24:29
Jméno: Mirek Předmět: nechce přepnout na plyn
Dobrý den, mam Lincolna Navigatora V8 , 5,4l, plyn Prins, po nastartování přepne na pyn rozvití se zelený kontrolky že to beží na plyn , ale hned to začne syčet od reduktoru a smrdi plyn a hned to přepne na benzina pípa aby to upozornilo změnu , na benzin a dyž to udělam ručne tak tobud nejde nebo to jde ale udělá to uplne stejne , když to přepnu a nic se nestane tak zhruba za 10km se to samo přepne ale udělá to zase to samý že to přepne a zasiší a přepne na benzin zpet a takhle třeba 2x nebo 4x a pak se to přepne a normálně to funguje dokud to nechcípnu a nechci zase nastartovat , před zhruba 2.000km byl dělán servis a vyměněný filtry ale měnily jen jeden a nebyly si jisti jjestli tam nejsou 2 , tak nevým jestli to muže být filtr , nebo nějaký čidlo ? děkuji za radu Mirek
4.9.2017 7:19:21
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: nechce přepnout na plyn
Dobrý den, řídící jednotka LPG systému je nastavena tak, že pokud je zjištěn pokles tlaku plynu pod nastavený provozní tlak, dojde k odpojení LPG systému a přepnutí na benzín. Pokud někde uchází plyn z bezpečnostních důvodů nedoporučuji provozovat vozidlo v režimu plynu. Urychleně proto navštivte odborný servis, kde únik detekují a opraví případně provedou seřízení LPG systému.

1.9.2017 22:04:56
Jméno: jarda Předmět: škoda 1,4 16V
prosímo radu,na benzin startuje, na plyn až napočtvrté
4.9.2017 7:11:08
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: škoda 1,4 16V
Dobrý den, důvodem špatných startů jsou korekce benzínové řídící jednotky provedené v průběhu jízdy na LPG s palivovou směsí, která není optimální. Bude tedy nutné navštívit odborný servis a diagnostikou zjistit proč tomu tak je. Může být vadný některý komponent LPG soustavy, může postačit jen seřízení plynové mapy.

1.9.2017 21:58:44
Jméno: jarda Předmět: skoda 1,4 16V LPG
prosím o radu na obtížné starty s natankovaným plynem,po vyjetí plynu jsou starty na benzin bezchybné
4.9.2017 7:11:00
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: skoda 1,4 16V LPG
Dobrý den, důvodem špatných startů jsou korekce benzínové řídící jednotky provedené v průběhu jízdy na LPG s palivovou směsí, která není optimální. Bude tedy nutné navštívit odborný servis a diagnostikou zjistit proč tomu tak je. Může být vadný některý komponent LPG soustavy, může postačit jen seřízení plynové mapy.

28.8.2017 18:13:35
Jméno: Jura Předmět: Tec99 přepínač
Zdravím při opravě auta jsem ztratil přepínač BA/LPG sehnal jsem jiný ale ten se nechce rozsvítit je tam nějaky postup aby se přepínač spároval s jednotkou LPG Zkoušel jsem dva přepínače a ani jeden se nechytá
Napětí i GND v pořádku
system je Tartarini TEC99 Evolution
29.8.2017 9:00:26
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Tec99 přepínač
Dobrý den, párování přepínače není nutné, pokud vše ostatní funguje správně stačí jen připojit. Závada může být v elektroinstalaci (v první řadě doporučuji zkontrolovat pojistku LPG systému), přepínači či samotné řídící jednotce. Opravu svěřte servisu, který systém Tartarini dělá.

27.8.2017 19:04:07
Jméno: Ladislav Předmět: Špatné starty u BMW V8
Dobry den, zajima me co muze byt za problem kdyz mi auto dlouho toci na prazdno než se rozkouká a nakonec chytne. Když mám najetou mapu na benzín (100km +) startuje pokaždé perfektně, ať už za tepla, tak za studena ale kdyz jezdim LPG tak vim ze kdyz vlezu do auta vim ze bude tocit dlouho. Je to kazdy start. Maximalne kdyz vyonu motor a do 5 minut opet startuji tak to funguje. Kde nastal problem? Motor N62B44, systém Magic
28.8.2017 8:41:30
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Špatné starty u BMW V8
Dobrý den, převážnou většinu špatných studených startů má na svědomí nesprávné složení LPG palivové směsi. Jde o to, že benzínová řídící jednotka i po přepnutí na plyn provádí na základě signálů od lambda sond příslušné korekce. Tyto korekce jsou pak použity při startování a směs při startu pak není optimální. Váš problém tedy pomůže vyřešit provedení diagnostiky, kdy se zjistí zda bude nutná jen úprava plynové mapy nebo zda bude nutné provést opravu či výměnu některého komponentu LPG soustavy.

27.8.2017 12:41:22
Jméno: Václav Předmět: Zbytek plynu v sání - špatné starty
Dobrý den. Asi před rokem jsem nechal udělat přestavbu na Audi A6 2.4 V6 - rok 2002 - systém AC Stag. Již od začátku byl problém se špatnými starty po vypnutí motoru když auto běželo na LPG. Při pokusu potom nastartovat auto točilo cca 5 vteřin a špatně i "chytalo". Pán, který přestavbu dělal pracuje v tomto oboru již od prvopočátku přestaveb LPG a říkal, že se s tím ještě nesetkal a že neví co s tím. takto mi auto předal při zhotovení přestavby. Dokonce říkal, že přestavoval stejné auto a tento problém tam nebyl. Bylo mi doporučeno před vypntím motoru manuálně přepnout tlačítkem na benzin tzn. vypnutí celého systému a po nastartování opět zmáčknout tlačítko a zapnout systém. Ano toto funguje - pokud před vypnutím motoru vypnu systém a auto běží na benzín tak potom normálně nastartuji. Toto je ale dosti otravné, zvláště když má systém fungovat jako automatika. Po pár měisících provozu systém začal zlobit když jsem dojel na křižovatku a sundal nohu z plynu tak po chvíli začaly z ničeho nic skákat a pulsovat otáčky - z min. na třeba 1300ot. S tímto problémem se mechanik taky neuměl vypořádat a tak mně tam nahrál nějaký program, že se při volnoběhu automaticky systém přepína na benzín - tzn. na křižovatce a všude kde stojím a nemám nohu na plynu tak se auto přepne na benzín - toto samozřejmě vyřešilo problém i se špatnými starty. Ale pro mě to není ideální řešení - při popojíždění v kolonách a práci se spojkou kdy jde auto na volnoběh se neustále auto přepíná z LPG na benzin a ikdyž přepínání je řízeno řídíci jednotkou tak dojde i ktomu, že se např. systém začne přepínat na benzín ale já třeba znovu zařadím rychlost, otáčky stoupnou a hned se přepíná LPG - při tomto cítím i jak auto cuká - no prostě ani motoru toto nesvědčí. Nehledě na to, že při neustálém přepínání na benzín mám větší spotřebu benzínu - zvláště u 2.4 motoru. Mechanik mně řekl, že ty dlouhé starty jsou pravděpodobně způsobené tím, že v sání zůstáva zbytek plynu a při následném startu na benzín to dělá paseku.
Proto se obracím na vás jestli jste se s tímto už někdy setkali a jak by se tento problém dal odstranit. Hlavně nevěřím, že je to neřešitelný problém. Předem děkuji za rady a tipy.
28.8.2017 12:18:30
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Zbytek plynu v sání - špatné starty
Dobrý den, příčinou špatných startů je většinou nesprávné složení palivové směsi LPG. Bude tedy nutné provést diagnostiku, zkontrolovat správnou funkci LPG komponent a zkontrolovat plynovou mapu. Na základě výsledku diagnostiky provést příslušné úkony (výměnu či repasi a seřízení vstřikovačů ….) včetně seřízení LPG mapy ve všech jízdních režimech. LPG je díky vyššímu oktanovému číslu hůře zapalitelný než benzín, a proto má vyšší nároky na bezvadnou funkčnost zapalovací soustavu. Kolísání otáček ve volnoběhu a pocukávání při mírné akceleraci pak může mít na svědomí právě zapalovací soustava i když při provozu na benzín je vše ok. Pro odstranění závady se můžete objednat u nás na tel: 606 659 530.

27.8.2017 10:11:53
Jméno: Miroslav Předmět: Vysoké CO při zvýšení otáček
Dobrý den,
mám vůz Mitsubishi Outander LPG Lováto.Najeto 90000km.Při zvýšení otaček vysoké CO.Na volnoběh vše ok.Na benzín ok.Katalizátor a lambda vpořadku.
Při 40000 km provedeno čištění vstřiků u Vaší firmy.
Děkuji.
28.8.2017 8:20:32
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Vysoké CO při zvýšení otáček
Dobrý den, pravděpodobně půjde o to, že v daném režimu zvýšených otáček není složení palivové směsi LPG optimální. Bude třeba navštívit odborný servis, který provede diagnostiku a na základě ní pak příslušné úkony a seřízení.

26.8.2017 20:56:50
Jméno: Petr Předmět: Při vyšších rychlostech vypíná plyn
Dobrý den,prosil bych o radu u automobilu Škoda Octavia 1.6 74kw.....Pokud jedu vyšší rychlostí než 120km/h plyn se vypíná a signaluzuje že není žádný plyn a přepne se automaticky na benzín....Při přepnutí zpět na plyn se plyn přepne a mohu pokračovat ale jen do rychlosti 120km/h pokud překonám opět signalizuje pípání....Filtry byly vyměněny,v servisu opakovaně tvrdí vše ok...už mě tyhle kontroly vyšly na 4000kč.Prosím o radu díky Petr.
28.8.2017 8:09:58
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Při vyšších rychlostech vypíná plyn
Dobrý den, pokud řídící jednotka plynu zjistí ve sledovaných parametrech odchylku mimo nastavené limitní hodnoty přepne do benzínu, upozorní řidiče zvukovým signálem a obvykle chybu zapíše do paměti řídící jednotky. Bude tedy potřeba navštívit odborný servis kde provedou diagnostiku LPG systému a to i za jízdy a zjistí co se děje v momentu zpětného přepnutí na benzín při rychlosti 120 km. Na základě zjištění pak závadu odstraní.

26.8.2017 12:21:01
Jméno: Ladislav Předmět: Příloha k TP
Dobrý den, koupil jsem Opel Astra J s originální zástavbou LPG přímo od výrobce. Od předchozího majitele jsem ale nedostal žádnou přílohu k TP, ve VTP je LPG zapsáno. Potřebuji tedy přílohu mít? A pokud ano, lze vystavit něco jako duplikát a kdo ho vystavuje? Děkuji za odpověď.
28.8.2017 7:59:29
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Příloha k TP
Dobrý den, pokud se jedná o originální přestavbu (vozidlo bylo homologováno včetně LPG pohonu) pak nemusíte mít žádnou přílohu. Pokud byla provedena přestavba dodatečně byť v Opelu, měl by jste mít přílohu k velkému technickému průkazu a duplikát Vám může vystavit Opel.

25.8.2017 0:37:04
Jméno: Simona Předmět: pipanie
dobry den, pri zapnuti a vypnuti motora pipne 3 krat plyn...co to prosim Vas moze znamenat?
25.8.2017 9:20:33
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: pipanie
Dobrý den, neuvádíte, jaké LPG zařízení ve voze máte. Může se jednat o upozornění na servisní interval. Bude tedy nutné diagnostikou zjistit o co se jedná. Navštivte proto odbornou dílnu, která Vaše LPG zařízení servisuje.


<5x<   <<     <1> || <104>  <105>  <106>  <107>  <108> ||  <268>     >>   >5x>  

Přidat záznam


Předmět:
Jméno:
E-mail (nebude zveřejněn):
Text zprávy:
jsou povoleny tagy <b>, <u> a <i>, můžete psát i odkazy ve tvaru www.neco.cz nebo http://neco.neco.cz
    


Tento web používá soubory cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas.Více informací