Logo Autogas Centrum
Logo Autogas Centrum
Logo Autogas měření emisí



Nacházíte se zde:  

Diskuzní fórum LPG/CNG


+ Nový dotaz

<5x<   <<     <1> || <107>  <108>  <109>  <110>  <111> ||  <268>     >>   >5x>  

28.6.2017 14:51:48
Jméno: Lukáš Předmět: cukání a špatné startování na benzín (u LPG)
Dobrý den,
chtěl bych se zeptat. Mám Ford Focus 2001 1.6 , v poslední době máme problém se startováním (když je venku teplo nebo je auto zahřáté). Ráno většinou vždy chytne napoprvé a můžu bez problémů jet na benzín než se přepne na plyn. Ale stává se často, když jedu na benzín, že auto začne zničehonic výrazně zpomalovat, kuckat (jako by se mu benzínu nedostávalo) až nakonec úplně zastaví - pokud však přepnu během jízdy na plyn, je vše v pohodě. Pokud však zastavím a vypnu motor, při dalším startování už je problém vůbec nastartovat. Přes zimu bylo vše ok. děkuji za odpověď
29.6.2017 7:45:03
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: cukání a špatné startování na benzín (u LPG)
Dobrý den, dle Vašeho popisu není možné určit, zda závada je v plynovém systému nebo v některém originálním komponentu vozidla. Pro její odstranění bude potřeba navštívit servis, který provede jak diagnostiku vozidla, tak diagnostiku Vašeho plynového systému. Po sdělení, jaký LPG systém ve voze máte, je možné dohodnut si termín opravy u nás na tel: 609659530.

20.6.2017 21:51:15
Jméno: Hošicová Předmět: Provoz auta na plyn...
Dobrý den, chci jen říci, že díky ježdění na plyn mám zničený ventily na motoru Toyoty corolly a čeká mě oprava za 20 000 - 25 000 korun. Nikdy by mě to nenapadlo, protože jsem s Felicií na plyn neměla problémy. Můj automechanik mi říkal, že to auto není na to stavěný, tedy žádný auto a dříve než později každé auto s pohonem na plyn přestane jezdit. Jsem jen hloupá ženská, laik, ale mrzí mne, že v závěru člověk neušetří!!!
22.6.2017 7:51:49
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Provoz auta na plyn...
Dobrý den, mrzí mě, že máte špatnou zkušenost s LPG. Nicméně pokud se podíváte do naší fotogalerie, je zde zdokumentována přestavba celé řady vozidel včetně různých generací a motorů Toyoty a nemáme zprávy, že by některé vozidlo mělo problémy. Bohužel ve svém příspěvku nepíšete nic o historii vozidla tedy v kolika km byla přestavba provedena, jaký systém byl namontován, kolik km jste na LPG ujela, jaký byl použit způsob ochrany ventilů, zda byl prováděn pravidelný servis včetně seřízení….. Ze zkušenosti víme, že řada poruch na vozidle je, ač neprávem, připisována osobami neznalými problematiky právě LPG. LPG , jako jiné technické zařízení, vyžaduje pravidelnou údržbu, aby byla zajištěna jeho správná a dlouhodobá funkce. Máme zákazníky, kteří na LPG se svým vozidlem najezdili více jak 200 tis. km. Při úspoře cca 1 Kč/km oproti benzínu si každý dokáže spočítat, že přestavba na LPG se vyplatí.

17.6.2017 15:50:16
Jméno: Marcel Předmět: Prepínanie na Lpg
Zdravím Vás.Mám Fábiu r.2012 motor1,4 16V 63kw,je tam dorobený splyňovač AG ktorý mi ale automaticky prepin z benzínu na lpg po pár sekundách max po 1min.kef ešte motor nie je zahriaty a potom mi to na lpg aj skape.Keď s motor zahreje viac je to ok.Dá sa nejako nastaviť vyššia teplota prepínania na lpg a aká teplota je daná výrobcom?Ďakujem.
19.6.2017 7:28:35
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Prepínanie na Lpg
Dobrý den, systém AG neděláme, ale u většiny ostatních systémů je teplota na reduktoru pro přepnutí nastavena na 40 oC. Pro zjištění a případnou úpravu teploty přepnutí je potřeba připojit systém LPG na diagnostiku. Také bych doporučil zkontrolovat stav zapalovací soustavy zejména svíček a pokud to bude potřeba vyměnit svíčky za svíčky s jednou elektrodou.

16.6.2017 9:12:07
Jméno: Vilém Předmět: Parkováni na slunci.
Hyundai I20 při delším parkování na slunci při přepnuti na LPG vyletí otáčky nasledně spadnou skoro na 0 a často se rosvití kotrolka motoru pak musím do servisu na vymazání chyby která hlasí chudou směs.Podle mechanika se přehříva čídlo tlaku a teploty.Mám to v záruce a nerád bych se tahal po soudech oni si stím očividně nevědí rady.Servis jsem navštivil již 14 krát.Mám system EROPE GAS Avance32.
16.6.2017 13:19:50
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Parkováni na slunci.
Dobrý den, pro řadu zákazníků hraje nejdůležitější roli cena přestavby a už se tolik nezajímají o systém, který jim bude namontován a kdo jim přestavbu provede. Pokud je montáž v záruce, je třeba problém řešit s firmou, která LPG systém montovala. My systém EuropeGas nemontujeme. Chudá palivová směs LPG může při dalším provozování vozidla způsobit poškození ventilů. Bude zřejmě nutné provést znovu diagnostiku a kontrolu správného zapojení jednotlivých komponent a závadu odstranit.

16.6.2017 3:01:06
Jméno: Martin Krejcarek Předmět: Krokový motorek
Daewo Kalos 2003 1.4 69 Kw Po nějaké době používání lpg začal zlobit volnoběh, neustále zvýšené otáčky . 2500 až 3000 Vozidlo ráno nešlo nastartovat na BA na PB to bylo lepší . Vyměnil jsem krokový motorek volnoběhu, čidlo teploty vzduchu., těsnění sacího potrubí za klapkou a mnoho dalších a jiných věcí. a stále se nedaří snížit volnoběžné otáčky. Upozorňuji že klapka sání se ovládá mechanicky. Krokový motorek volnoběhu elektricky ZÁKLADNÍ ŘJ
Napadlo mě zdali bych neměl odpojit ŘJ LPG od ŘJ vozu. a teprve potom zapojit krokový motorek. Děkuji za Váš názor nebo poraďte. Děkuji Krejcárek
16.6.2017 8:07:44
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Krokový motorek
Dobrý den, nedomnívám se, že by odpojení řídící jednotky pomohlo vyřešit Váš problém. S největší pravděpodobností se bude jednat o mechanickou závadu, ale nelze zcela vyloučit ani závadu elektrickou. Disponujeme potřebnou diagnostikou a pokud budete chtít Váš problém vyřešit rádi Vám pomůžeme.

14.6.2017 10:09:46
Jméno: Antonín Koštál Předmět: sviceni informativni zlute kontrolky u ford fusion tdci 1.4
Auto cuka nevy motor etoci pres 2tisice otacek trese se motor pritom blika zluta signalisace kdyz prestane tak mcne
se rozebehne a zase se rozsviti informativni kontrolka a motor
15.6.2017 7:13:59
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: sviceni informativni zlute kontrolky u ford fusion tdci 1.4
Dobrý den, svícení kontrolky motoru signalizuje závadu a pro zjištění této závady je třeba použít diagnostiku. Bez připojení k diagnostice nelze závadu blíže specifikovat.

10.6.2017 9:38:54
Jméno: Vlaďa Předmět: Problém se studenými starty
Dobrý den, vlastním vozidlo Seat Cordoba 1.4 63KW na LPG Magic 3. Mám problémy se studenými starty.Prvni start, motor chytne, otacky cca 350 min, chvilku drzi a pak zdechne a je citit benzin. Druhy start, motor ma normalni otacky 1100 min, chvilku drzi a otacky pomalu klesaji az to zdechne. Treti start, chytne, otacky cca 1000 min, po par minutach otacky klesnou na 900 min a je to ok Dalsi starty jsou na prvni šup, bez problemu. Majitel byl na diagnostice a ta nic neukazala. Neni nekdo s podobnym problemem???
12.6.2017 8:04:43
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Problém se studenými starty
Dobrý den, pro zjištění závady bude nutné provést diagnostiku LPG systému. Z nějakého důvodu není složení LPG směsi ideální a to způsobuje, že benzínová řídící jednotka používá při startu motoru špatné korekce a vlivem nesprávného složení benzínové směsi je chod motoru po startu nepravidelný. Je potřeba zejména zjistit, zda všechny plynové vstřikovače fungují správně a zda je v systému správný tlak plynu. Na základě provedené diagnostiky provést kontrolu seřízen případně odstranit závadu a provést seřízení LPG systému.

9.6.2017 7:53:48
Jméno: Kirschner Předmět: ztrácí se chladicí kapalina
Dobrý den, po přestavbě auta (BMW 318i) na LPG (AC STAG) řeším neustávající dolévání chladicí kapaliny. Z počátku, po tlakové zkoušce v servisu (ne LPG) byly zjištěny úniky z hadic a přírub na reduktoru. Toto bylo v rámci záruky odstraněno (po několika nepříjemných rozhovorech s LPG dílnou), nicméně problém se tímto omezil, ale neodstranil. Od té doby jsem nechal tlakovou zkoušku udělat dvakrát a mechanik mého servisu mě ujistil, že k úniku nikde viditelně nedochází. Těsnění pod hlavou a vše okolo bylo děláno více než půl roku před přestavbou a době do přestavby bylo vše naprosto bez problémů. Olej nevykazuje známky přítomnosti chladicí kapaliny.
Je možné, že kapalina proniká membránou redukturu a následně odchází s plynem do motoru? Pokud ano, lze to nějak zjistit (pro případnou další reklamační diskuzi v LPG dílně)?
Případně jiný nápad, kde hledat problém?
Děkuji za odpověď.
9.6.2017 8:31:03
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: ztrácí se chladicí kapalina
Dobrý den, připojení reduktoru do chladící soustavy vozidla je jediné místo, kde se při montáži LPG zasahuje do chladícího systému vozidla – zde byl, jak píšete, únik odstraněn. Pokud by byla poškozená membrána reduktoru docházelo by naopak k průniku plynu do chladící kapaliny (tlak plynu je vyšší než tlak chladící kapaliny) a plyn by byl cítit z expanzní nádobky chladící kapaliny. Pokud tomu tak není je třeba pro zamezení úniku provést důkladnou prohlídku celého chladícího systému.

8.6.2017 19:23:55
Jméno: Maty Předmět: Přímaz ventilů
Dobrý den, chtěl bych Vás požádat o informaci - léta používám přímaz Vap-Saver. Nyní jsem ale akutně řešil situaci, kdy mi došel a nemohl jsem ihned sehnat náhradní náplň. Při té příležitosti jsem zjistil, že je na trhu spousta obdobných přípravků (např. Liqui Moly, Flashlube atd.). Zajímalo by mě, zdali je možné tyto přípravky střídat bez rizika pro automobil, případně zdali je mezi nimi nějaký výraznější kvalitativní rozdíl či jsou všechny obdobného složení? Předem děkuji za odpověď.
9.6.2017 7:13:42
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Přímaz ventilů
Dobrý den, jednotlivé přípravky se liší svým chemickým složením a tedy i účinnosti a mohou se lišit i hustotou, která má vliv na dávkování. Žádný z výrobců nedoporučuje míchání s jiným přípravkem. Proto pokud budete měnit aditivum doporučuji nádobku a celý systém řádně vyčistit, zbavit zbytků starého aditiva a teprve pak nalít aditivum jiné. Následně je nutná kontrola případně seřízení dávkování aditiva.

8.6.2017 16:41:56
Jméno: Katka H. Předmět: Nepřepnutí na LPG
Dobry den, mam Skoda Octavia 1.8T 20V, kde bylo v roce 2011 instalovane LPG s automatickym prepnutim. Dva mesice zpet byla provedena revize, vse v poradku. Dnes jsem zaregistrovala, ze k prepnuti nedoslo - jezdim 30km denne do prace a zpet, kontrolka stale zelene problikava, obcas na cca 2sekundy zustane svitit (jako by preplo na LPG) a pote opet blikani. Zase na chvili stale sviti a pote opet problikava... Ani po 30km pri manualnim vypnuti a zapnuti nedoslo k naprave a porad cidlo problikavalo. Nevite, kde muze byt problsm? Dekuji a preji hezky den.
9.6.2017 7:05:51
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Nepřepnutí na LPG
Dobrý den, to že kontrolka problikává znamená, že systém je připraven na přepnutí a čeká do doby, až jsou splněny nastavené parametry pro přepnutí, kterými jsou zejména dostatečný tlak plynu a teplota na reduktoru. Z nějakého důvodu ( vadné čidlo, chyba v elektroinstalaci……) se tyto signály nedostaly do řídící jednotky a proto systém automaticky nepřepnul. Může se jednat o banální závadu (vypadlý konektor, přerušený drát….), ale pro zjištění a opravu závady doporučuji navštívit odborný servis, který Váš LPG systém servisuje.

7.6.2017 12:32:56
Jméno: Honza Předmět: Co potom?
Dobrý den. Jaké jsou možnosti v případě, že jsem zakoupil auto kde není možné odblkovat řídící jednotku? Děkuji za odpověď
7.6.2017 15:15:37
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Co potom?
Dobrý den, rozhodující je zda je již vozidlo registrováno v ČR pak jsou možnosti dvě a to vymontování systému z vozidla, což by měla provést odborná firma, která též provede ve velkém technickém průkazu zápis o demontáži, který bude zadán do systému CIS. Pak navštívíte odbor dopravy, kde Vám jednak ve velkém TP potvrdí změnu a vymění Vám malý technický průkaz, kde bude zapsáno jako palivo jen BA. Druhá možnost je pak přemontovat vozidlo na jiný funkční LPG systém. Pokud vozidlo není ještě registrováno bez funkčního LPG nebude možné provést jeho registraci ani demontáž. V takovém případě by bylo nutné zajistit demontáž a příslušné změny v technickém průkazu v zemi původu vozidla.

6.6.2017 7:49:04
Jméno: podhorský Předmět: Redukce CNG
dobrý den, dají se redukce na CNG typu 2 + 3 někde u nás zapůjčit na dovolenou ? děkuji
6.6.2017 9:15:44
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Redukce CNG
Dobrý den, vyobrazené redukce na našich stránkách jsou redukce na LPG.

3.6.2017 11:09:10
Jméno: Michal Předmět: stejný problém
Dobrý den, zaznamenal, že zde zmiňujete úplně stejný problém, který se vyskytuje i na mém voze. Jak jste ho prosím vyřešil?
Děkuji.

S pozdravem
Michal
5.6.2017 6:58:26
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: stejný problém
Dobrý den, z Vašeho dotazu není zřejmé k jakému problému se vztahuje.

31.5.2017 14:35:37
Jméno: Rosta Předmět: Přimazávání ventilů
Dobrý den,
mám Dacii Duster 1.6 verze benzin/LPG přímo z výroby a jak jsem se dozvěděl tak přimazávání ventilů je řešeno vstřikem benzinu, ale až při vyšši kompresi motoru. Má smyslu řešit dodatečné dodělání přimazávání ventilů s nádržkou a přimazávací směsí i při standartní jízdě nebo je to zbytečné a popřípadě kolik stojí dodatečné dodělání tohoto přimázávání, děkuji za odpověď.
1.6.2017 10:24:55
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Přimazávání ventilů
Dobrý den, ochranu ventilů lze řešit různými způsoby s různým účinkem a různými náklady viz. http://www.lpg-autogascentrum.cz/ochrana-ventilu/ . Ochrana ventilů aditivací by ve Vašem případě měla ekonomický efekt v případě vypnutí přístřiku benzínu a pořizovací náklady by se brzy vrátily – po přepnutí by jste jel jen na plyn bez přístřiku benzínu. Kompletní ceník naleznete na našich stránkách http://www.lpg-autogascentrum.cz/cenik-ochrana-ven tilu/ .

26.5.2017 21:16:06
Jméno: Petr Předmět: Vypínání lpg při puštění plynového pedálu
Zdlouhavé zapnutí lpg cca 5km (auto uz je zahřáté na provozní teplotu). Kdykoli puslim nohu z plynového pedálu nebo přeřazení lpg vypne a zapne po opětovném seslapnutí za min. deset vteřin. Vyměněna hadicka přívodu lpg do motoru(byla střelá) diagnostika nic nezobrazuje. Pred 1000km měněny svicky za ngk lpg. Čím by to mohlo být? Děkuji za odpověď
29.5.2017 8:03:43
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Vypínání lpg při puštění plynového pedálu
Dobrý den, jedním z faktorů pro přepnutí na LPG je teplota reduktoru, který zajišťuje odpaření kapalné fáze a udržuje pracovní tlak LPG v systému. Reduktor je zapojen do chladícího okruhu. Příčinou pozdního přepínání může být špatné připojení reduktoru do chladícího systému nebo závada v chladícím systému nebo závada ve snímání teploty reduktoru. Pro odpověď na otázku proč dochází k vypnutí LPG při uvolnění plynového pedálu jste uvedl málo informací – nepíšete o jaký LPG systém se jedná, v jakém vozidle je namontován….. Pokud chcete poradit s tímto problémem zavolejte nám na tel. 602 518 625 a náš technik se Vám pokusí poradit.


<5x<   <<     <1> || <107>  <108>  <109>  <110>  <111> ||  <268>     >>   >5x>  

Přidat záznam


Předmět:
Jméno:
E-mail (nebude zveřejněn):
Text zprávy:
jsou povoleny tagy <b>, <u> a <i>, můžete psát i odkazy ve tvaru www.neco.cz nebo http://neco.neco.cz
    


Tento web používá soubory cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas.Více informací