Diskuzní fórum LPG/CNG
9.11.2016 11:41:56
Jméno:
Dave Předmět:
Audi a3Dobrý deň, pred tyždnom som kupil audi a3 1.6 2006 benzin + LPG.. odkedy som ho kupil tak som este nebol tankovať plyn, lebo som ho mal dost v nadrzi.. no dnes som isiel a dal cca 30l.. po nejakych 10-15 minutach mi zacal pipať plyn.. dost rychle pipanie a neprestavalo.. tak som jazdil na benzin.. potom ked som znova prepol na plyn tak znova pipalo .. aj ked som vypal a zapal motor tak neprestalo.. vedeli by ste mi poradit co s tym je ? Ak by sa to dalo vyriesit bez servisu tak by to bolo super :) plyn mam landi renzo.. ďakujem
12.11.2016 21:07:36
Jméno:
Král Pavel Předmět:
RE: Audi a3Dobrý den.
Bohužel vás musím zklamat. Pípání vykazuje nějakou závadu na systému LPG. Pokud se neprovede diagnostika LPG systému pak by bylo jen hádání v čem je závada. Doporučuji navštívit nejbližší odborný LPG servis.
7.11.2016 18:15:21
Jméno:
Jan Předmět:
SpotrebaDobrý den. Mám kia ceed 2008 1.4. Problém je v ukazateli spotřeby , měl sem 7-8 l a nyní mi ukazuje aktuální spotřebu vysoké hodnoty 30-50l v neutralu 99.9 l. Nevíte v čem je problém? Děkuji
8.11.2016 7:29:12
Jméno:
Ing. Procházka Evžen Předmět:
RE: SpotrebaDobrý den, závada bude nejspíše v některém z čidel, bez provedení diagnostiky nelze jednoznačně určit.
6.11.2016 21:59:15
Jméno:
Kateřina Předmět:
kontrolka motoru octaviaDobrý den, mám škodu octavia 2001, 2l benzin. Pokud auto jede na benzín, vše OK, po přepnutí na plyn a vyšší rychlosti se rozsviti kontrolka motoru. Auto jede dal, rozdil v jizde neni. Po diagnostice to vyhodi nekonkretni chybu, smaze se a pak se kontrolka za této situace znovu rozsvítí. Pokud auto třeba den stojí kontrolka nesvítí, po městě se nerozsviti ale pak znovu. Je to taková diskoteka. Nevite cim by to mohlo byt? Po pravde takhle jezdí uz 4 roky a žádný problém s tím není. Jenže pokud ji budu chtít prodat, tak potencionální kupce vydesim :-) děkuji za odpověď.
7.11.2016 7:26:15
Jméno:
Ing. Procházka Evžen Předmět:
RE: kontrolka motoru octaviaDobrý den, vysvícení kontrolky signalizuje chybu, která je zapsána v řídící jednotce. Podle durhu chyby je přiřazen číselný kód a popis chyby, který se zjistí připojením diagnostiky. Bez provedení diagnostiky budu jen hádat zda se jedná o chybu LPG systému (špatné složení směsi v daném rozsahu otáček, vadný vstřikovač……) nebo o chybu některého dílu vozidla (lambda sonda, katalyzátor, některá součást zapalovací soustavy, některé z čidel….). Vozidlo u kterého svítí kontrolka motoru neprojde na emisích!
3.11.2016 10:36:33
Jméno:
Pavel Jakubů Předmět:
Problém s přepínáním lpgAhoj.Mám dost podobný problém mám namontován kme lpg v peugeotu 406 1.8.
Auto mi přepne na lpg jen podle nálady cca jednou z 20ti startů.Jedu na lpg cca 5km a přepne se na benzín.Pak už lpg jenom cvaká na nádrži.Reduktor jsem vyčistil,filtry vyměnil.V servise nemají tušení a prý mi ten plyn předělají za 22 000kč.Poslal jsem je tam kam patří odborníky!!Poraďte prosím.Nápady pište klidně na pa.jakubu@seznam.cz Děkuji
3.11.2016 11:18:58
Jméno:
Ing. Procházka Evžen Předmět:
RE: Problém s přepínáním lpgDobrý den, bez provedené diagnostiky nelze jednoznačně určit závadu. Zavolejte mi na tel: 602420268, abychom si upřesnili, o jaký systém KME jde a případně si domluvili termín opravy.
3.11.2016 8:50:11
Jméno:
Martin Předmět:
ICOM Potřebovali jsme vyměnit nádrž nedělá LPI icom
3.11.2016 11:13:55
Jméno:
Ing. Procházka Evžen Předmět:
RE: ICOM Dobrý den, nádrže ICOM nevedeme.
2.11.2016 11:44:45
Jméno:
Svantner Předmět:
STAG 400DPIDobry den,
muzete strucne popsat system STAG 400DPI? Vstrikovani LPG prime/neprime, vstrikovani plynne/kapalne faze LPG... Dekuji
2.11.2016 12:12:57
Jméno:
Ing. Procházka Evžen Předmět:
RE: STAG 400DPIDobrý den, systém STAG 400 DPI je určen pro přestavbu vozidel s motorem s přímým vstřikováním paliva, kdy plynná fáze LPG je vstřikována do sání motoru. Bližší informace můžete nalézt na našich stránkách http://www.acstag.cz/produkty-stag/ridici-jednotky -ecu/produkt-stag-400-dpi/ .
30.10.2016 23:23:38
Jméno:
Adam Předmět:
Zvuková signalizaceDobrý den, kde najdu komponentu zvukové signalizace u STAG 300 PLUS. děkuji za info.
31.10.2016 8:21:05
Jméno:
Ing. Procházka Evžen Předmět:
RE: Zvuková signalizaceDobrý den, u tohoto systému je bzučák umístěn na kabelu vedoucímu k přepínači. Jeho umístění se volí s ohledem na možnosti konkrétního vozidla.
31.10.2016 8:15:09
Jméno:
Ing. Procházka Evžen Předmět:
RE: Zafira CNG nestartuje - opravaDobrý den, děkuji, že jste si odpověděla na Váš předchozí dotaz. Z této odpovědi vyplývá, že u vozidel na alternativní pohon LPG/CNG je v případě závady nutné provést kromě diagnostiky alternativního pohonu i diagnostiku originálních komponent vozidla a že ne vždy je závada způsobena vadnou funkcí LPG/CNG systému.
30.10.2016 18:19:31
Jméno:
Milada Předmět:
Zafira CNG nestartujeMáme Zafiru originál CNG rv 2005. Koupili jsme před 1,5 rokem. Vloni první zimu začaly problémy se startováním. Vyměněný startét a nová baterka, pak vše ok, jen občas start až třeba napotřetí. Letos s prvním chladem zase stejný problém, špatně začalo startovat. Posléze začala blikat Kontrolka nesprávné funkce. Auto jsme zavezli do servisu. Diagnostikou zjistili že je špatné čidlo otáček motoru. Než došla objednaná součástka, auto už nenastartovalo vůbec. Odtaženo do servisu. Výměna čidla. Auto 2x nastartovalo dobře. Posléze zase nic. Odtaženo do servisu. Výměna čidla katalyzátoru. 2x nastartovalo dobře a teď už zase nastartovat nelze. Navíc máme pocit jako by byl v autě cítit plyn po natankování. Tak už nevím co s tím může být a proč na to ten servis nemůže přijít. Poradíte? Děkuji.
29.10.2016 20:01:46
Jméno:
Michal Předmět:
opotřebení ventilových sedelDobrý den, je možné aby za cca 9000km ujetých na LPG již byla poškozená ventilová sedla? Jako ochranu ventilů mám nastavený přístřik benzinu 20%. motor Opel A14NET
31.10.2016 8:07:44
Jméno:
Ing. Procházka Evžen Předmět:
RE: opotřebení ventilových sedelDobrý den, pokud je LPG systém správně seřízen a přístřik benzínu funguje správně je při tak krátkém projezdu poškození ventilových sedel vlivem LPG nepravděpodobné.
27.10.2016 20:13:18
Jméno:
David Havel Předmět:
Opakované chyby "lambdasondy"Dobrý den, mám Fábii 85kw, motor AZL, systém Zavoli, najeto 205tkm, vše na LPG. Auto opakovaně hlásí všechny možné chyby lambdasondy - žádný signál, nesprávný - pomalý signál, chyba vyhřívání. Lambda dvakrát vyměněna za novou (včetně zadní LS), vždy Bosh, ale chyby se neustále opakují. Na LPG téměř každou cestu, na benzin podstatně méně, ale občas také. Emisemi jsem nicméně prošel na výbornou (náhodou byly všechny readiness kody načteny). Předpokládám proto, že chyba je jinde, než v LS, že chyba LS by se na emisích projevila. S novou sondou je vždy chvilku klid (max 1500 km), ale pak se situace opakuje. Někde na Vašich stránkách jsem zahlédl, že i toto umíte s novou diagnostiko od BOSH řešit. Mám to k vám přes 300 km, můžete mi dát prosím fundované tipy na které bych místní servis mohl navést? Odmítám pořád dokola měnit LS, když chyba musí být evidentně jinde (elektroinstalace opakovaně kontrolována), ale nerozumím tomu, proč ŘJ nezaznamená třeba chybu bohatá/chudá směs. Domnívám se, že problém by mohl být třeba ve vstřikovačích, ale to je jen teorie, měnit je pokusně si nemohu dovolit. Za každý tip podpořený praxí jsem předem vděčný. DH
31.10.2016 7:50:01
Jméno:
Ing. Procházka Evžen Předmět:
RE: Opakované chyby "lambdasondy"Dobrý den, pokud se chyba projevuje i při jízdě na benzín může být závada i v některém z dalších originálních komponent vozidla (např. některý ze senzorů...). Pro určení závady je potřeba po jejím objevení provést důkladnou diagnostiku jak vozidla, tak LPG systému.
26.10.2016 12:36:27
Jméno:
DAVID Předmět:
Po instalaci LPG začal svít checkDobrý den, po intslaci LPG u Vašeho partnerského servisu v PL u octavia 2.0 85kw se mi cca po 100km rozsvítila kontrolka check (katalyzátoru). Auto jede bez problému na oba paliva. Je to na závadu nebo je to normální, jak jsem již někde četl, že se to u Škodovek stává. Je potřeba nechat LPG seřídit aby zhasla?
27.10.2016 7:37:47
Jméno:
Ing. Procházka Evžen Předmět:
RE: Po instalaci LPG začal svít checkDobrý den, svícení kontrolky může být zapříčiněno jak špatným složením směsi LPG paliva, tak chybnou funkcí některého z originálních komponent vozidla (např. katalyzátoru, lambda sondy……).
LPG systémy jsou vybaveny reduktorem, který zabezpečuje odpaření kapalného LPG na plyn a zajistí potřebný pracovní tlak plynu pro správné dávkování LPG. V reduktoru je membrána, která může po styku s plynem trochu změnit svoji tuhost, což může vést ke změně pracovního tlaku a v důsledku toho k nesprávnému dávkování paliva – může dojít k vysvícení kontrolky. Objednejte se u partnera na kontrolu po montáži, kde provedou diagnostiku a případně seřízení LPG systému.
26.10.2016 10:07:21
Jméno:
Pavel Novak Předmět:
Revize CNGDobrý den,
Je nutné u auta dovozeného z Německa s originální přestavbou na CNG (VW Touran Ecofuel) nutná revize CNG před měřním emisí a STK?
Mnohokrát děkuji
27.10.2016 7:20:06
Jméno:
Ing. Procházka Evžen Předmět:
RE: Revize CNGDobrý den, i u vozidel přestavěných na pohon LPG/CNG musí být před STK provedena kontrola těsnosti (revize) palivové soustavy detektorem vyhovujícím požadavkům příslušné vyhlášky.
25.10.2016 19:34:58
Jméno:
Bc. K. Vlach Předmět:
Přimazávání u Mazdy CX7Dobrý den, mám přestavbu LPG značky Landi Renzo ve voze Mazda CX7 s motorem 2,3 DISI Turbo, 191kW - mom na LPG najeto cca 5000km. Je v něm realizován pouze pístřik benzínu bez el.soupravy k dávkování aditiv. Doporučil by jste mi u tohoto motoru instalaci takové soupravy a pokud ano, jaký typ soupravy??? Podle mého názoru, u motoru s vysokotlakým přímým vstřikem benzínu, kdy benzínový vstřikovač ústí přímo do válce, nedochází přívstřikem benzínu i při provozu na LPG k žádné ochraně sacích ventilů, ale pouze se zabránění zapečení benzínového vstřikovače. Předem díky za odpověď.
26.10.2016 7:25:51
Jméno:
Ing. Procházka Evžen Předmět:
RE: Přimazávání u Mazdy CX7Dobrý den, u motorů s přímým vstřikováním paliva s LPG systémy dávkujícími plyn do sacího potrubí dochází i při jízdě na LPG k dávkování benzínu. Dávka benzínu se pohybuje v rozmezí cca 10 – 25 % spotřebovaného paliva v závislosti na výrobci vozidla, kódu motoru a způsobu jízdy. Tato dávka postačuje jak pro ochranu ventilů, tak pro chlazení benzínových vstřikovačů. Z těchto důvodů není nutná další ochrana ventilů.
25.10.2016 18:59:05
Jméno:
Libor Pavlíček Předmět:
Nepřepíná na plyn přepne zpátky na benzínDobrý den mám namontováno zařízení Lovato AGC 01-15 v autě KIA ceed sw 1,4cvvt.Od roku 2012 jezdím bez problému pravidelně servisuji dnes se mi dvakrát stalo,že v momentě kdy se auto mělo přepnout na plyn začlo signalizovat jakoby byla prázdná nadrž a přeplo zpět na benzín. Po manualním přepnuti přepínačem se to opakovalo.Po vypnutí auta při opětovném rozjezdu auto jelo úplně v pohodě jako vždy.Po 20minutach opětovném nastartování stejný problém jako poprvé auto se nechtělo přepnout na plyn a přeplo se zpět na benzín.plyn v nádrži samozřejmě je . nevíte v čem by mohl být problém?
26.10.2016 7:13:23
Jméno:
Ing. Procházka Evžen Předmět:
RE: Nepřepíná na plyn přepne zpátky na benzínDobrý den, v takových případech bývá závada nejčastěji v některém z čidel nebo v elektroinstalaci, ale nelze vyloučit i jinou závadu. Provedená diagnostika v odborném servisu odhalí pravou příčinu takového chování.
Přidat záznam