Logo Autogas Centrum
Logo Autogas Centrum
Logo Autogas měření emisí



Nacházíte se zde:  

Diskuzní fórum LPG/CNG


+ Nový dotaz

<5x<   <<     <1> || <118>  <119>  <120>  <121>  <122> ||  <268>     >>   >5x>  

18.10.2016 21:11:35
Jméno: Marek Předmět: Pořád Cvaká jedna z cívek
Dobrý den,
ihned po přepnutí na plyn, neustale cvaká jedna z cívek.Čím by to mohlo být?
19.10.2016 7:07:35
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Pořád Cvaká jedna z cívek
Dobrý den,
příčin může být celá řada od závady v elektroinstalaci až po závadu některého čidla. Bez provedení diagnostiky není možné jednoznačně určit závadu.

16.10.2016 14:35:35
Jméno: ivosek Předmět: fiat 500L turbo jet lpg
Doporučujete mi do vyse uvedeného auta přimázavání ventilů aditiva, když je tento vybaven LPG už z výroby?
17.10.2016 7:43:17
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: fiat 500L turbo jet lpg
Dobrý den, pokud výrobce přestavuje vozidlo na LPG počítá při konstrukci motoru s tím, aby komponenty motoru (ventily, sedla ventilů, hlava…) vyhovovaly podmínkám provozu na LPG, případně pro ochranu ventilů používá přístřik benzínu. Pokud by jste se rozhodl pro dodatečnou montáž systému aditivace ventilů, je potřeba u motoru s turbodmychadlem použít tlakový programovatelný systém.

12.10.2016 19:54:16
Jméno: Imrich čisar Předmět: škoda octavia
Dobry den chci se zeptat při prepnuti škoda octavia 1,6 55kw z benzinu na lpg začne mi piskat kontrolka lpg dekuji
13.10.2016 8:34:46
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: škoda octavia
Dobrý den, pískání a přepnutí zpět do benzínu se děje zpravidla z důvodu nízkého tlaku plynu v LPG systému. Je třeba zkontrolovat celou větev přívodu plynu od nádrže až ke vstřikovačům, průchodnost a těsnost LPG vedení, funkci čidel a elektroventilů včetně související kabeláže. Pro zjištění závady je třeba provést diagnostiku.

11.10.2016 21:50:53
Jméno: Michal Kolínek Předmět: Vstřikovače
Dobrý den,chci se zeptat jaké lze použít vstřikovače na sistém LPG BRC sequent 24 na octavia 1 1,8 T 110 kw RV.99 budou dostatečně fungovat modré?Díky
12.10.2016 7:41:18
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Vstřikovače
Dobrý den, Vaše otázka se týká know-how, pokud jste naším smluvním partnerem obraťte se na naši technickou podporu. Dobrý servis ví, jaké vstřikovače je nutné použít pro konkrétní systém v konkrétním autě. Bez znalostí fungování LPG problematiky a LPG systémů nedoporučujeme provádět jakékoliv úpravy.

10.10.2016 1:38:39
Jméno: Ján Předmět: Usmernenie
Pekný deň, mam v Nissane Note 1,4 benzín 2012 namontovaný BCR na LPG dva roky, prvý katalyzátor pri agregáte nemám je to prepojene na pevno. Pred pol rokom začalo strieľať do výfuku pri zaradenej rýchlosti, brzdenie motorom bez pridávania, keď pridám prestane strieľať Pri jazde na benzín to nerobí. Prosím o radu. Ďakujem.
11.10.2016 9:46:44
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Usmernenie
Dobrý den, chyba bude pravděpodobně v nesprávném složení směsi LPG paliva. Příčin může být celá řada a bez provedené diagnostiky není možné pravou příčinu jednoznačně určit.

7.10.2016 17:43:16
Jméno: Karel Zbořil Předmět: Cukání
Dobrý den, vlastním ford fusion 1,4 59kw a motor mi začal při nižších otáčkách cukat a při větším sešlápnutí plynu ve větších taky, ale na benzín jedu ok. Prosím o radu
8.10.2016 8:43:00
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Cukání
Dobrý den, bez provedení důkladné diagnostiky jak LPG systému tak vozidla není možné určit jednoznačně závadu. Objednejte se u nás na servis a Váš problém vyřešíme.

6.10.2016 11:52:52
Jméno: Petr Patka Předmět: Studené starty
Dobrý den,pokud mám studený motor,nechce mi automat přepnout na LPG. Teprve až se motor ohřeje na provozní teplotu jej mohu přepnout. Systém Lovato,auto Renault Scenic 1,6 r.v.2012,LPG 2014. Děkuji
6.10.2016 12:54:24
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Studené starty
Dobrý den, závada pravděpodobně může být ve vyhřívání reduktoru nebo ve snímání teploty. Pro odstranění závady je však potřeba provést diagnostiku v odborném servise. Pokud budete chtít závadu odstranit, kontaktujte nás, rádi Vám pomůžeme.

5.10.2016 11:30:16
Jméno: Honza Předmět: 0.9 TCe na LPG?
diky za odpoved,nicmene na motor 0.9TCe jsem nasel jeste jeden motor kod H4B Turbo,je to stejny motor jako H4B400 co se tyce realizace prestavby na LPG?
5.10.2016 18:10:28
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: 0.9 TCe na LPG?
Dobrý den, v dostupných databázích je uveden pouze motor 0,9 TCE, H4B400, 66 kW, tento motor nemá přímé vstřikování paliva a je osazen turbodmychadlem.

5.10.2016 10:15:23
Jméno: Honza Předmět: 0.9 TCe na LPG?
Dobry den,
chtel bych se zeptat jestli jde prestavet na LPG motor 0.9 TCe ktery se prodava v Daciich,motor kod H4B400....Dacia ho nabizi i v tovarni prestavbe,ale zajima me jestli je to mozne i individualne. Diky za info
5.10.2016 10:41:46
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: 0.9 TCe na LPG?
Dobrý den, tento motor H4B400, 66 kW, lze přestavět na LPG s použitím systému ochrany ventilů.

3.10.2016 13:53:55
Jméno: Kavalír Předmět: STAG 300-6 problém
Dobrý den,koupil jsem Passata 04 2.8 se systémem Stag 300-6. Reduktor je Magic III klasic. Motor na plyn cuká,nejde pravidelně a po čase se přepne na benzin, diody po nastartování ukazuji plnou což odpovídá,ale po deseti minutách cca,padne na červenou diodu ,že nemam plyn,a přepne to na benzin. Svítí k tomu kontrolka motoru na zapnutém pohonu lpg. Po zapnutí na benzín zhasne. Děkuji za info a případně radu.Kavalír
3.10.2016 14:27:51
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: STAG 300-6 problém
Dobrý den, již jste nám psal tentýž dotaz, který jste nám nechával prostřednictvím vzkazu na našich stránkách a na tento vzkaz jsem Vám již odpovídal mailem. Příčin cukání může být celá řada od závady na některém komponentu LPG systému nebo vozidla, v zapalovací soustavě atd. Totéž se týká závady ve snímání hladiny plynu v nádrži a přepínání do benzínu, kdy může být závada ve snímači hladiny, v elektroinstalaci apod. Pro odstranění závad navštivte odborný autorizovaný servis viz. http://www.acstag.cz/autorizovane-servisy-stag/ , kde provedou diagnostiku a závady odstraní.

1.10.2016 23:30:17
Jméno: Jiří Předmět: Nejede na LPG
Dobrý den, měl bych dotaz k nefunkčnímu LPG. Mám Renault Laguna II s LPG Stag 300. Po natankování plné nádrže jsem ujel cca 50 km a za jízdy se mi ozval zvukový signál prázdné nádrže a LED signalizace bliká rychle. Chtěl bych se tedy zeptat na možnou příčinu. Mechanický ukazatel paliva ukazuje max 1/4 možná i méně. Tento je z důvodu nedostatku místa umístěn pod vozidlem. Je možné, že se jedná o nějaké za oxidování?
A ještě bych měl jeden dotaz, na emisích mi bylo sděleno, že mám nefunkční katalyzátor. Na BA jezdím jen při startech. Občas se stane, že musím vyměnit těsnění na pístku vstřikovače. Když je vadné, tak je slyšet klepot a studený motor jakoby "kope". Je možná příčina nefunkčního katalyzátoru způsobena touto občasnou závadou.?
Děkuji za Vaši reakci.
3.10.2016 10:43:17
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Nejede na LPG
Dobrý den, zvukový signál je vydáván v případě zjištění poruchy LPG systému zejména při poklesu tlaku v systému nejčastěji z důvodu poruchy vlivem netěsnosti systému nebo že došel plyn v nádrži nebo se neotevřel některý elektroventil. Pravou příčinu je možné zjistit jen diagnostikou systému. Otázka zda může mít poškození katalyzátoru souvislost s provozem na LPG je diskutabilní neboť životnost katalyzátoru je limitována nájezdem km - neuvádíte kolik má Vaše vozidlo skutečně najeto km. Nicméně pokud se repasují plynové vstřikovače je potřeba všechny vstřikovače po repasi seřídit na zdvih, aby dávkovali stejně a bylo možné provést správné nastavení LPG systému.

28.9.2016 14:10:53
Jméno: Martin Předmět: Stag 300-4
Dobry den mam dotaz ohledne nouzoveho startu na lpg Stag 300-4 jak to provest diky
29.9.2016 7:32:22
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Stag 300-4
Dobrý den, nouzový start se provede tak, že podržíte tlačítko na přepínači, nastartujete a tlačítko uvolníte. Podotýkám je to nouzový start! Počet nouzových startů je omezen z toho důvodu, že reduktor je studený a tudíž vlivem nedostatečně odpařeného LPG nemusí být směs paliva optimální.

27.9.2016 12:54:29
Jméno: Mirek Předmět: Cukání pod 2000 ot.
Dobrý den, mám ford escort 1.6 16V 66kw a při tahu mi to pod 2000 ot. cuká a občas střelí. Minule pomohla výměna svíček ,a vydržely jen 8000 km, ale ted se to po výměně svíček zlepšilo jen trochu. Díky za radu Mirek.
27.9.2016 13:52:49
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Cukání pod 2000 ot.
Dobrý den, kromě svíček zkontrolujte případně vyměňte zapalovací kabely a zapalovací modul. Pro správnou funkci LPG je třeba aby vozidlo jelo dobře na benzín a aby bylo v pořádku řízení směsi paliva. Pak je možné provést správné nastavení LPG sytému.

26.9.2016 23:47:32
Jméno: Josef Předmět: Honda Jazz
Dobrý den. Můžete mě prosím poradit jaký systém LPG je nejvhodnější do vozidla Honda Jazz 1.4 i-VTEC (motor L13Z1) a zda je zapotřebí přimazávání nebo přístřik benzínu? Děkuji předem za odpověď.
27.9.2016 7:52:07
Jméno: Král Pavel Předmět: RE: Honda Jazz
Dobrý den.
Do vašeho vozidla lze namontovat jak STAG QBOX Basic tak ZAVOLI Bora. Obě zařízení budou fungovat správně. Nějakou ochranu ventilů a ventilových sedel určitě doporučuji. Při výběru druhu ochrany ventilů je třeba přihlídnout na způsobu používání vozidla.

24.9.2016 9:16:12
Jméno: Martin Předmět: zastavba LPG Lexus
Dobrý den. Chci se zeptat zda se doporučuje zástavba LPG do motoru 1MZ-FE V6 VVTI 150 KW ve vozidle Lexus RX 300. A pokud ano jaký typ LPG doporučujete a dále bych v případě zástavby trval na přívstřiku benzínu místo flash lube. A dále předběžnou cenu zástavby. Děkuji
26.9.2016 8:09:26
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: zastavba LPG Lexus
Dobrý den, tato vozidla jsme již přestavovali, pro přestavbu doporučujeme zařízeni STAG QMAX nebo ZAVOLI BORA. Řídící jednotky obou navržených systémů mají funkci přístřiku benzínu. Co se ochrany ventilů týká možná by stálo za úvahu namísto přístřiku benzínu použít elektronický systém Valve Protector, který dávkuje aditivum podle zatížení motoru v celém rozsahu otáček. Investice do tohoto zařízení se v porovnání s přístřikem benzínu brzy vrátí. Cenu za montáž Vám posílám mailem.


<5x<   <<     <1> || <118>  <119>  <120>  <121>  <122> ||  <268>     >>   >5x>  

Přidat záznam


Předmět:
Jméno:
E-mail (nebude zveřejněn):
Text zprávy:
jsou povoleny tagy <b>, <u> a <i>, můžete psát i odkazy ve tvaru www.neco.cz nebo http://neco.neco.cz
    


Tento web používá soubory cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas.Více informací