Diskuzní fórum LPG/CNG
3.8.2016 12:55:03
Jméno:
Mája Předmět:
porucha CNGDObrý den , mám auto Opel Zafira 1,6 benzin/CNG 2005.
Auto nám cukalo jak na CNG , tak i na benzin , vyměnili jsme lištu a cukání přestalo , ale na CNG nám to přestalo jet.
Přepnout na CNG jde , ale motor chcípne , plyn v nádrži je, dle ukazatele.
Můžete mi prosím poradit , kde by mohla být chyba?
děkuji
3.8.2016 14:12:54
Jméno:
Král Pavel Předmět:
RE: porucha CNGDobrý den.
Pokud auto chcípne, značí to že Řj vypne benzínové vstřikovače a nesepnou plynové. Soustředil bych se na el. instalaci CNG vstřikovačů. Bez bližší diagnostiky nedokáži přesněji poradit.
2.8.2016 14:05:12
Jméno:
Rostislav Kašpárek Předmět:
PochvalaDobrý den pane Procházko,
před 14dny jsem byl u Vás se závadou škubání motoru do 2500ot. po odborném seřízení jsem velmi spokojen s Vaší odvedenou pracía tento problém již nemám.
Uděluji Vám velkou pochvalu a též i Vašim mechanikům.
pokud bych měl v budoucnu nějaký problém,určitě se na Vás s důvěrou obrátím i když to mám 300km k Vám.
s pozdravem Kašpárek Rostislav Dolany u Olomouce
4.8.2016 12:17:02
Jméno:
Ing. Procházka Evžen Předmět:
RE: PochvalaDobrý den, děkujeme za informaci, že jsme Vaši závadu vyřešili. Vaší pochvaly, která patří celému kolektivu, si velice vážíme. Kvalita a odbornost provedených služeb je u nás standardem a spokojenost zákazníka je na prvním místě.
31.7.2016 19:38:32
Jméno:
Jakub Holman Předmět:
Nástřik podvozkuDobrý den,chtěl jsem se zeptat jestli provádíte nástřik podvozku a dutin.Děkuji za případnou odpověď.
1.8.2016 7:32:00
Jméno:
Ing. Procházka Evžen Předmět:
RE: Nástřik podvozkuDobrý den, toto je fórum týkající se problematiky vozidel s alternativním pohonem LPG/CNG. Váš dotaz na toto fórum nepatří. Nástřik spodku a dutin neprovádíme.
29.7.2016 13:02:45
Jméno:
Antonin Předmět:
Renault Megane IIIIDobrý den jde přestavět nový Megane na LPG?
29.7.2016 15:30:29
Jméno:
Ing. Procházka Evžen Předmět:
RE: Renault Megane IIIIDobrý den, pošlete mi e-mailem bližší údaje o vozidle tj: objem motoru, výkon v kW, kód motoru a označení benzínové řídící jednotky. Můj mail je: prochazka@autogascentrum.cz .
28.7.2016 23:40:15
Jméno:
Véna Předmět:
Co zvolit systémProsím poraďte co namontovat za LPG systém do Škoda Octavia 1.6, 74 kW, r.v. 1998? Elpigas nebo magic 4 nebo úplně něco jiného?
29.7.2016 9:21:57
Jméno:
Ing. Procházka Evžen Předmět:
RE: Co zvolit systémDobrý den, vhodný systém z naší nabídky Vám rád sdělím telefonicky.
Zavolejte mi na tel: 602420268.
22.7.2016 7:11:21
Jméno:
Ing. Procházka Evžen Předmět:
RE: Přestavba Toyoty Corolly Combi r.v.2006Dobrý den, včera se mi mail vrátil 2x jako nedoručitelný. Dnes jsem poslal znovu.
21.7.2016 14:56:44
Jméno:
Ing. Procházka Evžen Předmět:
RE: Přestavby Toyoty Corolly Combi r.v. 2006, motor 1,4 VVTIDobrý den, naší nabídku jsem Vám poslal mailem.
20.7.2016 23:33:41
Jméno:
Jerezi Předmět:
Na LPG nedrzi volnobezne otackyDobry den, fabia 1,2 htp 51 kW, 50000 na benzin, pak prestavba na lpg Magic 4, nyni najeto 76000. Presne po roce a 26000 km zacaly problemy s volnobehem na lpg. Auto pravidelne servisovano v aut.ser.skoda posledni servis v 70000, kde probehla vymena svicek, original, a v 72000 revize plynu po 20000 tis.. Do teto doby vse v poradku. V 75000 odesly rozvody. Vymena rozvodu opet v aut.ser.skoda. Po prevzeti jsem po cca 10 km zacal vnimat nepravidelny chod motoru pri volnobehu a kolisani pri volnobehu. Uz jsem chtel reklamovat servisu spatne serizeni. Ale. Zjistil jsem, ze se po prepnuti na benzin motor chova do cca 30 sec naprosto normalne, vyzkouseno x-krat celkem cca 400 km na benzin. Zahel jsem na revizi lpg. Mechanik napichl auto na pocitac s orig.soft. zkonroloval vstrikovace,ok,namapoval benzin,namapoval lpg a zjistil, ze lpg dava bohatsi smes, tak ji zredukoval na uroven benzinu. Motor zacal bezet pravidelne. Vyhrano? Ne. Po ujeti par kilometru opet vse zpet = pri jizde na lpg v ustalenych nizkych otackach motor sem tam trochu zavaha, pri vyrazeni z vyssich otacek otacky leti rychleji dolu a v 80 % spadnou az na 600, nekdy to motor pobere a zvedne otacky na cca 900, ale po chvili opet zavaha a zacne se dusit, az se nekdy udusi uplne. Pokud se prepne zpet na benzin, tak do 30 sec se motor chova naprosto standardne. Napada vas, co muze byt spatne? Nerozsviti se ani zadna kontrolka motoru. Plynar mi rika, ze to je svickama, ale po 6000? Nebo vadna civka. Ale proc vse funguje na benzin naprosto v poradku? Predem dekuji za radu.
21.7.2016 8:48:12
Jméno:
Král Pavel Předmět:
RE: Na LPG nedrzi volnobezne otackyDobrý den.
Je složité poradit, co by mohlo způsobovat vaše potíže. Je pravdou, že provoz na LPG si vyžaduje mít naprosto v pořádku zapalovací soustavu. Je také pravdou, že originál zapalovací svíčky Škoda bývají tří elektrodové, a ty ne vždy na LPG zapalují dobře. My doporučujeme svíčky s jednou elektrodou. Je třeba provést důkladnou diagnostiku co se v motoru děje, zda motor nezapaluje nebo jsou problémy způsobené chybnou směsí.
15.7.2016 12:37:00
Jméno:
eduard richter Předmět:
potize s pripojenim diagnostikydobry den diagnostika se sedmickama mi fungovala po nainstalovani windows deset uz nefunguje co pro to muzu udelat dekuji
15.7.2016 13:14:59
Jméno:
Ing. Procházka Evžen Předmět:
RE: potize s pripojenim diagnostikyDobrý den, kontaktujte nás na tel. 724007767.
14.7.2016 10:38:24
Jméno:
Petr Předmět:
tsi mpi Diky za odpověď...jaky motor by jste si vybral Vy?
14.7.2016 12:00:46
Jméno:
Ing. Procházka Evžen Předmět:
RE: tsi mpi Dobrý den, protože neznám účel použití Vašeho vozidla a neznám Vaše priority co se aut týká nebudu na tuto otázku na fóru odpovídat.
13.7.2016 19:35:15
Jméno:
Petr Předmět:
VW Polo 1.0 mpi nebo 1.2 tsiDobry den, chtěl bych předělat VW Polo na LPG, který motor dle Vás by byl nevhodnější - 1.0 Mpi Nebo 1.2 Tsi. Dekuji za odpověď.
14.7.2016 7:35:30
Jméno:
Ing. Procházka Evžen Předmět:
RE: VW Polo 1.0 mpi nebo 1.2 tsiDobrý den, MPi motory a TSi motory se liší způsobem vstřikování paliva. TSi motor má přímé vstřikování a pro přestavbu se musí použít speciální sada a program určený pro konkrétní kód motoru. Proto v případě přestavby TSi motoru bychom potřebovali znát rok výroby, kód motoru, výkon a pokud možno i typ benzínové řídící jednotky, abychom mohli říci, že vozidlo lze na LPG přestavět. Je třeba také počítat s tím, že u motorů s přímým vstřikováním bude i při jízdě na LPG činit až 20% podílu spotřebovaného paliva benzín. Oproti tomu u MPi motorů je přestavba jednodušší, levnější a benzín je spotřebováván pouze po startu na ohřátí reduktoru, kdy po přepnutí jedete již jen na LPG.
11.7.2016 14:12:07
Jméno:
Radek Předmět:
Vhodnost motoruDobrý den,
prosím o Váš názor. Je vhodný motor Duratec 2.0 pro přestavbu na LPG? Např. ve vozech Mondeo IV nebo Focus II po faceliftu). Sháním komfortní auto na každodenní cesty na dálnici s možností přestavby na LPG. Mám Fabii 1,2 na LPG, na dálnici to moc není. Popřípadě doporučte jiný typ auta a motoru na 100 km denně.
Díky za odpověď.
S pozdravem Radek
12.7.2016 7:07:48
Jméno:
Ing. Procházka Evžen Předmět:
RE: Vhodnost motoruDobrý den, přestavbu Ford Mondeo s motorem 2,0 si můžete prohlédnout na našich stránkách http://www.lpg-autogascentrum.cz/fotogalerie-monta zi/ford/montaz-ford-mondeo-2-0/ . U motorů Ford doporučujeme použít některý ze způsobů ochrany ventilů. Vhodný LPG systém pro přestavbu a způsob ochrany ventilů vždy volíme s ohledem na potřeby zákazníka. Bližší informace Vám rádi poskytneme telefonicky na tel. 602420268.
11.7.2016 12:47:37
Jméno:
Pavel Pekař Předmět:
POCHVALADobrý den, pane Procházko.
Tímto Vám uděliji pochvalu za mimořádně odbornou pomoc a radu. I když zatím nejsem Vaším zákazníkem. Moc Vám tímto děkuji.
Hezký den. S pozdravem Pekař.
11.7.2016 14:55:59
Jméno:
Ing. Procházka Evžen Předmět:
RE: POCHVALADobrý den, velice si Vážím Vaší pochvaly, která je pro nás impulzem pro další práci. Naším krédem je poskytovat široký rozsah služeb nejen montáží a servis LPG zařízení, ale i dalších služeb na špičkové úrovni a nabídnout zákazníkovi provedení kompletního servisu aut od přezutí přes mechanické opravy všeho druhu až po diagnostiku vozidla. Proto jsme vstoupili do sítě Bosch Car Servisů, a pořídili špičkovou diagnostiku. V souvislosti se zpřísněním měření emisí chceme pomoci i zákazníkům, kterým svítí kontrolka motoru a v jiných LPG servisech jim říkají, že je to u přestavěných aut běžné a závadu neumí odstranit.
11.7.2016 11:06:11
Jméno:
Rostislav Kašpárek Předmět:
cukání auta do 2500 otáčekDobrý den,
mám problém, auto Renault Thalia 1,2 16v zařízení lpg stag300 agc01-12 vstřikovače po 60000km mně servis vyměnil za nové Rail 67R -014303 2ohmy cng class a od té doby mám problém do 2500otáček mně motor škube,pokud držím otáčky nad 2500 tak auto jede bez problémů na benzín jezdí normalně.Zapalovací svíčky vyměněny značka BOSCH.V servise mně řekli,že zvětší trysky,ale já si myslím,když to jede nad2500,tak je tam něco jiného.Byl bych ochoten přijet i k vám i když to mám 300km.Děkuji za radu a těším se na vaši odpověd.
s pozdravem Kašpárek Rostislav Olomouc
11.7.2016 14:02:34
Jméno:
Ing. Procházka Evžen Předmět:
RE: cukání auta do 2500 otáčekDobrý den, Váš problém dokážeme vyřešit. Zavolejte mi na tel: 602420268 a dohodneme si termín opravy. Provedeme diagnostiku LPG systému případně i diagnostiku vozidla a závadu odstraníme. Jako Bosch Car Servis jsme vybaveni nejmodernější diagnostikou.
6.7.2016 13:48:38
Jméno:
Walter Předmět:
Zhášení motoruDobrý den,
mám favorita r.v. 1991 motor 1,3 najeto 106 tisíc LPG od Lovato. Mám teď problém na benzín jede auto naprosto v pořádku otáčky volnoběhu kolem 1 000 při plynu se mi stává třeba v rychlosti 100 že když vyřadím na neutrál otáčky klesnou na těch 1 000 ale občas hupnou až na 500 a třeba zase zpět někdy dojde ke zhasnutí motoru což je problém protože nejde posilovač brzd a někdy nejde natočit bez malého zadotování Diethyleterem na benzín frčí bez potíží. Nedávno vyměněno víčko rozdělovače, zapalovací kabely, svíčky (Brisk, odtrh 0,55 mm) Rada čím by to mohlo být?
7.7.2016 13:17:26
Jméno:
Ing. Procházka Evžen Předmět:
RE: Zhášení motoruDobrý den, příčin může být více od závady v reduktoru až po závadu v zapalování (zapalovací modul, svíčky). Prvně bych zkusil vyměnit svíčky – svíčky BRISK u motorů s LPG nefungují většinou dobře. Pokud budete chtít Váš problém vyřešit objednejte se u nás na tel: 602420268 případně navštivte některého z našich partnerů.
Přidat záznam