Logo Autogas Centrum
Logo Autogas Centrum
Logo Autogas měření emisí



Nacházíte se zde:  

Diskuzní fórum LPG/CNG


+ Nový dotaz

<5x<   <<     <1> || <122>  <123>  <124>  <125>  <126> ||  <268>     >>   >5x>  

5.7.2016 20:49:16
Jméno: Elek Předmět: Přestavba LPG Octavia I
Dobrý den, jaká je nejvhodnější motorizace k přestavbě LPG jedničkové Oktávie?
7.7.2016 13:08:45
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Přestavba LPG Octavia I
Dobrý den, obecně "Škodovácké" motory snášejí přestavby na LPG dobře. Dobré zkušenosti jsou např. s motory 1,6, 74 kW nebo 1,8 T, 110 kW. Pro to aby po přestavbě fungoval motor bezvadně musí být v dobrém technickém stavu (tlaky válců), musí být vpořádku zapalovací soustava a výfukový systém včetně systému řízení emisí.

5.7.2016 10:47:27
Jméno: Jarek Předmět: lpg peugeot 607
Dobrý den,potřeboval bych poradit.Mám peugeota 607 3.0 v6 namontováno lpg od tartarini ..Problém je takový že když ho přepnu na plyn tak začne škubat a vubec nejede...Čím to může být svíčkama vstřikama? Díky moc za rady
7.7.2016 8:36:24
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: lpg peugeot 607
Dobrý den, příčin takovéhoto chování může být závada v některém komponentu plynového systému, ale i některého originálního komponentu vozidla, případně v seřízení LPG systému. Bez provedení diagnostiky vozidla a LPG systému není možné podat Vám relevantní odpověď. Navštivte proto odborný servis, kde provedou diagnostiku a závadu odstraní.

3.7.2016 20:24:03
Jméno: Jan Novák Předmět: Problematické starty.
Oprava vstřikovač IG1 67R-01 4303 110R-004304

3.7.2016 20:20:09
Jméno: Jan Novák Předmět: Problematické starty.
Dobrý den, sestra si před nějakým časem koupila Fábii 2008 1.2 HTP 51 kW motor BZG s namontovaným LPG AGC 01.06, ŘJ. STAG 300-4 ISA2, vstřiky IG1 67R-01 4300 110R-004304 a reduktor AT09 67R-01 4066 1140584. LPG namontováno někdy v roce 2011 - 2012, kolik je na něm najeto nevím, ale auto má teď celkem najeto 150 tis.km.
Auto jezdí naprosto skvěle jak na plyn tak na benzín, ale má to jeden háček. Pokud vypnu motor v režimu LPG, auto strašně špatně a dlouho startuje a bez sešlápnutí plynového pedálu nechce chytnout vůbec. Pokud však před vypnutím motoru přepnu z LPG na benzín, auto chytá prakticky na otočení klíčkem bez sešlápnutí plynu a je jedno, jestli je motor ještě teplý nebo studený. Pokud zapomenu přepnout na benzín tak mám někdy obavy, že dřív vytluču baterku než to chytne. Nevíte v čem by mohl být problém? Když to vypnu v režimu LPG, tak přepínač ještě nějakou chvíli bliká, než zhasne.
7.7.2016 8:17:40
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Problematické starty.
Dobrý den, problém bude ve složení LPG směsi. Pokud se dělá repase vstřikovačů IG1 je nutné vždy provést seřízení zdvihu na předepsanou hodnotu. Pokud nejsou všechny vstřikovače správně seřízeny není dávkování směsi správné a benzínová řídící jednotka provádí odpovídající korekce, se kterými pak motor startuje na benzín. Doporučuji proto navštívit odborný autorizovaný servis STAG viz. http://www.acstag.cz/autorizovane-servisy-stag/ , kde provedou diagnostiku a správné seřízení.

28.6.2016 18:49:24
Jméno: Jaroslav Předmět: Renault Megan 2 1.6 82 kW
Dobrý den,kopil jsem auto s LPG zn, Stefaneli, namontovaný 3 roky. Fungoval řekl bych řádně asi 2 měsíce,pak jsem dotankoval plnou nádrž ,systém po ohřátí hlasil přepnutí na LPG,ale plyn neubýval ale benzín ano. Po rozhýbání ventilú auto přepíná a i jede na LPG,ale zároven ubývá částečně i benzín,ale víc než jen spotřebou nutnou na ohřátí-přepíná tak po1 km jízdy,záleží na teplotě. Tak se chci zeptat,zda je možné aby auto jelo na LPG a benzín zároven,třeba na jeden válec,nebo že se ůplně nezavřou benzínové vstřiky?. Jinak auto jede normálně ,necuká,jen mi připadá takové celkově líné,hlavně v nižších otáčkách to moc nejede,spotřeba 7-8 L plynu. Děkuji.
29.6.2016 7:49:03
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Renault Megan 2 1.6 82 kW
Dobrý den, při koupi vozidla jste měl od prodávajícího dostat veškeré doklady tj. mimo jiné i doklady od LPG systému a měl Vás seznámit s funkcí LPG systému. Protože neuvádíte o jaké vozidlo se jedná, domnívám se, že byl použit ve Vašem vozidle přístřik benzínu, jako jeden ze způsobů ochrany ventilů. To zda je tato funkce v řídící jednotce zapnutá se zjistí v odborném servisu, kde Stefaneli dělají po připojení k diagnostice.

26.6.2016 6:40:02
Jméno: Duffys Předmět: Chybová hláška
Dovezl jsem si dnes Hyundai i30 2012 s přestavbou na LPG přímo od Hyundai a cestou z5 mi začali blikat kontrolky...nahoře červeně + zeleně a dole 2 ze 4 zeleně...zkoušel jsem dotankovat LPG, jestli se to nesrovná a nepovedlo se. Kde by mohla být chyba?

S pozdravem
27.6.2016 8:07:25
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Chybová hláška
Dobrý den, v případě nestandardního chování LPG systému upozorní řídící jednotka uživatele blikáním LED diod a třemi dvojitými pípnutími bzučáku. Chyby jsou pak zaznamenány do paměti řídící jednotky. Teprve po připojení k diagnostickému programu lze přečíst, o jakou chybu se jedná. Navštivte proto odborný servis, kde provedou diagnostiku Vašeho systému.

14.6.2016 2:34:26
Jméno: Martin Předmět: opel calibra 2,0 8v 85kw
Dobrý den,mám opel calibru 2,0 8v 85kw chci jej předělat na LPG a dát tam systém BRC SEQ24.S servisu kde montují lpg mi řekli ,že tento motor jim nebude komunikovat s řídící jednotkou motoru a řídící jednotkou BRC SEQ24,že tento typ nejde namontovat a tento vůz.Nabídli mi jiný typ Stag Q Next a u tohoto typu bude vše OK.Připadá mi to nějak divné.Díky za odpověd
15.6.2016 7:41:45
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: opel calibra 2,0 8v 85kw
Dobrý den, Opel Calibra, 2,0 85kW se vyráběl v letech 1990-1997 a u těchto motorů bylo používáno vstřikování full group nebo polosekvent. Možná má Vaše montážní dílna takové zkušenosti, že s tímto ovládáním benzinových vstřikovačů si systém STAG poradí lépe než BRC. Také je možné, že systém BRC neznají a proto ho nechtějí montovat. Podle našich zkušeností jako dovozce systémů STAG bude ve Vašem voze systém STAG Q-Next fungovat bez problémů. Ale jestli Vaší montážní firmě nedůvěřujete, obraťte se jinam…

9.6.2016 23:55:25
Jméno: Martin Předmět: LPG Toyota Avensis Verso
Dobry den, mam Toyotu Avensis Verso, 2 litr benzin, do provozu uvedeno v r. 2003, najeto 343000 km. Je motor vhodny na prestavbu na LPG ? Nema jiz na to najeto prilis mnoho kilometru ? Jaka by byla cena prestavby ? Dekuji Vam za informaci.
10.6.2016 10:48:00
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: LPG Toyota Avensis Verso
Dobrý den, při přestavbě na LPG je důležité, aby motor měl dobré komprese a zapalovací a výfuková soustava byla v pořádku. Pokud toto vše je u Vašeho vozidla v pořádku nic nebrání přestavbě na LPG. Proto že máme širokou nabídku komponentů pro přestavbu a vždy zohledňujeme požadavky zákazníka cenovou nabídku Vám sdělím telefonicky na tel. 602420268.

8.6.2016 7:21:16
Jméno: Trnka Předmět: přestavba LPG
Dobrý den, měl bych zájem o přestavbu vozidla na LPG u vozidla Suzuki Sx4, r.v.2011, 1,6 88kw ovšem nájezde 290 tis. Vozidlo jezdilo delší trasy, plně servisované v aut. s. Suzuki, Po motorické stránce je vozidlo v super stavu nicméně mě napadá otázka nezhorší se rapidně motor po jízdě na LPG ?? Dále mě zajímá ochrana ventilů u tohoto motoru a cena přestavby, Děkuji a s pozdravem Trnka.
8.6.2016 9:06:59
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: přestavba LPG
Dobrý den, kvalita a spokojenost zákazníka je u nás na prvním místě, proto vhodný LPG systém a systém ochrany ventilů volíme společně se zákazníkem s ohledem na přestavované vozidlo a způsob jeho využívání. Pokud je u LPG systému dodržován pravidelný předepsaný servis nedojde k poškození motoru a bude tak zajištěna jeho dlouhodobá spolehlivost. Řada vozidel námi přestavěných má vysoké nájezdy kilometrů v řádech stovek tisíc km. Cenu přestavby Vám rád sdělím telefonicky, kdy z naší nabídky LPG systémů a systémů na ochranu ventilů vybereme ten, který bude nejlépe vyhovovat Vašim představám. Ne vždy je nejlevnější přestavby opravdu tou nejlevnější.

7.6.2016 20:36:58
Jméno: jan bouda Předmět: montáž
Dobrý den , mám bmw x3 2,5l 160 kw měl bych zájem o montáž lpg pohonu. Viděl jsem ve vaší fotogalerii tot bmw namontované s landi renzo
líbilo se mi jak to bylo udělané. Je možné takovou montáž u vás objednat?
je tento systém spolehlivý? nerad bych jezdil pořád na servis.
Děkuji Bouda
8.6.2016 8:28:50
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: montáž
Dobrý den, kvalita námi montovaných systémů a samozřejmě kvalita provedení montáže je u nás na prvním místě. Při montáži Vašeho vozidla je potřeba vyřešit i přeložení baterie. Bližší podrobnosti a Vám posílám mailem.

6.6.2016 12:07:33
Jméno: Lukáš Předmět: signaliźace
Dobrý den, chcui se zeptat mám na voze Megane 3 namontován STAG 4+. Při každém zapnutí zapalování se ozve sekvence pípání 2xkrátce a 1x dlouze, to vše se jednou zopakuje. Co to může signalizovat?Auto jinak normálně jede i přepíná na plyn. Žádná jiná kontrolka na palubovce nesvítí, že by byla někde závada.Děkuji
7.6.2016 7:34:09
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: signaliźace
Dobrý den, jedná se o připomínku servisního intervalu. Navštivte odborný servis, který provede servisní prohlídku.

5.6.2016 16:15:50
Jméno: Pavel Předmět: svíčky
Dobrý den. Chtěl jsem se zeptat jaké svíčky na Fabii2 1,4 16v 63kw r,v, 2009. Děkuji za odpověď
6.6.2016 7:42:37
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: svíčky
O svíčkách bylo již na tomto fóru psáno mnohokrát. I po přestavbě na plyn doporučujeme používat svíčky pokud možno s jednou elektrodou, které předepisuje výrobce vozidla.

5.6.2016 15:39:07
Jméno: Petr Předmět: reduktor
Dobrý den, je možné, aby výměna termostatu zapříčinila zamrzání (nedostatečný ohřev) reduktoru? Když totiž jedu po dálnici více jak 110 km/hod dojde ke škubání v motoru, ztrátě výkonu a nakonec k přepnutí na benzín... mohl by to být tedy reduktor, nebo je problém nutno hledat jinde? Pro upřesnění jedná se o vozidlo VW Golf IVú 1999 a systém STAG montovaný v roce 2011. děkuji Vám za odpověď
6.6.2016 7:37:31
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: reduktor
Dobrý den, závada může být jak v cirkulaci chladící kapaliny, která vyhřívá reduktor, tak i v samotném reduktoru. Navštivte některý z našich autorizovaných servisů STAG viz. http://www.acstag.cz/autorizovane-servisy-stag/ , kde provedou diagnostiku a závadu odstraní.

2.6.2016 15:42:51
Jméno: Vašek Předmět: Délka hadice od vstřikovačů lpg
Dobrý den, mám dotaz ohledně délky hadiček od vstřikovačů, Mám systém STAG hadičky od vstřikovače k saní jsou přes 30 cm dlouhé, auto jede zatím bezvadně, lpg je namontované cca měsíc. Můžou se projevit nějaké negativní vlastnosti časem že jsou hadičky tak dlouhé? Případě jaký to má vliv?

Děkuji za odpověď a přeji hezký den.
3.6.2016 8:18:50
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Délka hadice od vstřikovačů lpg
Dobrý den, délka hadiček ovlivňuje přesnost dávky a měla by být samozřejmě s ohledem na technické možnosti daného motoru co možná nejkratší.

2.6.2016 7:21:11
Jméno: Marek Předmět: Kontrolky EPC + ASR
Zdravím,
mám fabii 1.4 Mpi, systém LPG KME. V současné době řeším problém, že ohřátý motor po delší jízdě začne na volnoběh kolísat, při nízkých otáčkách cukat a dusit se. To vše je zakončeno tím, že se rozsvítí kontrolka EPC a ASR a motor jede na 3 válce nejspíš. Pravděpodobně bude vydný nějaký vstřik, že?

Děkuji za odpověď.
2.6.2016 10:17:58
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Kontrolky EPC + ASR
Dobrý den, v první řadě je nutné zjistit diagnostikou příčinu rozsvícení kontrolek. Na základě toho pak postupovat při opravě. Pokud je nepravidelný volnoběh a v nízkých otáčkách se projevuje cukání je potřeba zkontrolovat také zapalovací soustavu. O tom již bylo mnohokrát psáno nejen na tomto fóru.


<5x<   <<     <1> || <122>  <123>  <124>  <125>  <126> ||  <268>     >>   >5x>  

Přidat záznam


Předmět:
Jméno:
E-mail (nebude zveřejněn):
Text zprávy:
jsou povoleny tagy <b>, <u> a <i>, můžete psát i odkazy ve tvaru www.neco.cz nebo http://neco.neco.cz
    


Tento web používá soubory cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas.Více informací