Logo Autogas Centrum
Logo Autogas Centrum
Logo Autogas měření emisí



Nacházíte se zde:  

Diskuzní fórum LPG/CNG


+ Nový dotaz

<5x<   <<     <1> || <128>  <129>  <130>  <131>  <132> ||  <268>     >>   >5x>  

14.2.2016 16:22:16
Jméno: Jan Předmět: LPG
Dobry den

mam LPG landi renzo citroen c3 Picasso 1,6VTI

Ked startujem 1x rano auto ide na 3 valce ale ked mu pridam otcky cca o 300viac orepne sa na plyn a ide secko ok

pri volnobehu sami zda ze na LPG ide 1 vstrekovac horsie a motorom trasie

Otazka ma vplyv zly LPG vstrekovac na startovanie motora na benzin ?
15.2.2016 9:02:36
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: LPG
Dobrý den, vozidlo i po přestavbě na LPG vždy startuje na benzín a na LPG přepíná po dosažení nastavené teploty na reduktoru – obvykle cca 40o celsia. Pokud motor před přepnutím na LPG jede na tři válce, bude nejspíš závada v benzínové části (benzínový vstřikovač, zapalování…). Pokud ve volnoběhu běží motor nepravidelně může být na vině některý komponent zapalovací soustavy případně vadný LPG vstřikovač. Pro odstranění závady je nutné provést diagnostiku jak benzínové části tak i LPG.

12.2.2016 7:51:27
Jméno: Kovář Předmět: Touareg
Dobrý den,mám Touarega 3.2 162 kw rok 2004 v lpg a nemá přimazávání.Je to tak v pořádku?Při větší akceleraci jsou slyšet podle mě asi ventily ale při normální jízdě vše v pořádku.Děkuji za odpověd
12.2.2016 9:08:46
Jméno: Král Pavel Předmět: RE: Touareg
Dobrý den.
Do tohoto vozidla jsme nikdy ochranu ventilů nedávali a nezaznamenali jsme žádné problémy s ventily a ventilovými sedly. Myslím si, že ventily by při akceleraci neměly být slyšet. Doporučuji kontrolu motoru v odborné dílně.

10.2.2016 19:57:44
Jméno: Jakub Předmět: Fabia 1.4 55 kw
Dobrý den, mám dotaz. Když jedu na benzín v pohodě.. a jak se to přepne na plyn tak to jede pořad na benzín a pořad v kuse to pípá prosím o řádu děkuji.
11.2.2016 7:32:20
Jméno: Král Pavel Předmět: RE: Fabia 1.4 55 kw
Dobrý den Jakube.
Pokud LPG systém pípá, znamená to, že je na něm nějaká závada. Je bohužel nemožné bez připojení na diagnostiku říci v čem je závada. Je nutné se objednat do odborné dílny, kde vozidlo z diagnostikují.

10.2.2016 13:49:32
Jméno: Zdenek Předmět: Lpg
Dobrý den, chci se zeptat mám šesti válec 3,5L pokaždé po roce musím na seřízení z důvodů že se mi kompletně rozhodi LPG nevím co si mám o tom myslet. Buď je nekvalitní přístroj na LPG a nebo to servis na LPG dělá úmyslně aby měl kšeft, ta jednotka se mě rozštelovává docela pravidelně tak mám podezření na variantu umisl. Děkuji za odpověď.
11.2.2016 7:28:07
Jméno: Král Pavel Předmět: RE: Lpg
Dobrý den.
Velice obtížně by se nasimulovala nějaká závada aby, se projevila až po roce. Úmysl bych vyloučil. Častá závada bývá nekvalitní LPG kdy se gumičky ve vstřikovačích různě nafukují a splaskávají a potom je nutné vozidlo neustále do seřizovat. Také může být vadné nějaké čidlo, které až po dlouhodobém užívání postupně rozhodí mapu seřízení. Doporučuji důkladnou kontrolu všech komponent. Můžete se k nám objednat na tel. 602518625.

9.2.2016 19:50:41
Jméno: Pavel Předmět: ochrana ventilů Mitsubishi ASX 1,6
Dobrý den,mám podtlakový systém ochrany ventilů VAP-SAVER. Je možné ho přemontovat na elektronický? Děkuji za odpověď.
10.2.2016 7:44:46
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: ochrana ventilů Mitsubishi ASX 1,6
Dobrý den, nahradit podtlakový systém elektronickým systémem dávkování je možné. K dispozici máme celou řadu variant s možností dávkování jak do sání, tak i do plynové nízkotlaké větve ať už jednobodově nebo sekvenčně. Pokud budete potřebovat rádi Vám s výběrem vhodného zařízení pro Váš vůz pomůžeme.

8.2.2016 20:41:31
Jméno: kamil Předmět: malý objem toroidní nádrže
Dobrý den, mám Hyundai i30, 1.6, s LPG. Pravidelně vyjíždím toroidní nádrž o objemu 52l do prázdna. Při tankování do plna jsem se nikdy nedostal nad 35 litrů. Slyšel jsem teorii o postupném snižování kapacity. Nyní je s LPG najeto 200 tis. km. Je možné nějaké srážení vody uvnitř toroidní nádrže? nebo co může být příčinou této malé kapacity nádrže? děkuji Kamil
9.2.2016 7:45:03
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: malý objem toroidní nádrže
Dobrý den, v nádrži je osazen multiventil, který zajišťuje plnění nádrže max. na 80% jejího objemu. Tedy do nádrže 52 l by mělo jít natankovat cca 42 l. Pokud se natankuje jen 35 l pravděpodobně půjde o závadu multiventilu. Proto že také měníme nádrže po skončení jejich životnosti (10 let od data výroby) ze zkušenosti vím, že žádná voda ve vyměňovaných nádržích není.

8.2.2016 18:37:20
Jméno: Jozef Předmět: Riadiaca jednotka LPG
Dobrý deň ..chcel by som vás poprosiť o radu pretože som už zúfalý ...mám audi a6 2.0 20 V kód motoru alt ...pred pár mesiacmi mi auto na plyn začalo ísť na tri valce no a teraz mi už ide aj na benzín na troch valcoch ...po rozobrati řídící jednotky LPG som zjistil ze bola zatecena tak chcem vediet či je to přepojene s benzinom a vstrekovacmi pretože tu v servise mi tvrdia ze mozem mat strhnute kruzky na ventilech a oprava je 15 tis.tak by som sa rád uistil či to nemoze byť riadiacou jednotkou do ktorej sa dostala voda....dakujem vopred za odpověď dúfam že slovencina nebude problém ...
9.2.2016 9:05:04
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Riadiaca jednotka LPG
Dobrý den, při montáži LPG řídí odpojování benzínových vstřikovačů plynová řídící jednotka. Vlivem vniknutí vody do plynové řídící jednotky mohlo dojít k jejímu poškození. Pro přesné zjištění závady je však potřeba provést diagnostiku LPG systému i vozidla případně zkontrolovat tlaky jednotlivých válců pro potvrzení poškození ventilů.

8.2.2016 10:14:41
Jméno: RETECO Předmět: FORD MONDEO S MOTOREM SCI
Dobrý den, prosím o doporučení systému pro Ford Mondeo 1,8 SCI, kód motoru CFBA1 r.v. 2003.
-Je možno použít zařízení se vstřikem kapalného LPG?
- Jaké je procento spotřeby benzínu u systému s přívstřikem benzínu?
Díky Jiří Vašíček
9.2.2016 7:30:41
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: FORD MONDEO S MOTOREM SCI
Dobrý den, u motorů s přímým vstřikováním výrobci dodávají sady na přestavbu ve vazbě na výrobce vozidla, výkon motoru a kód motoru. Naši dodavatelé bohužel pro tento motor sadu nemají.

7.2.2016 8:05:05
Jméno: FRANTISEK Předmět: TOYOTA VERSO
Dobrý den,mám toyotu verso 1,6 Valvematic kod motoru 1ZR FAE, je tento motor vhodný na prestavbu na LPG,ak áno aký system je najvhodnejší a ako je to s jeho spoľahlivosťou pri prevádzke ne LPG, poprípade aké opatrenia treba urobiť aby to bolo ok, myslim tým priestrel benzínu poprípade dokazovanie.dakujem
8.2.2016 8:11:17
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: TOYOTA VERSO
Dobrý den, motor 1ZR FAE o výkonu 97 kW, lze přestavět na LPG. U motorů Toyota používáme ochranu ventilů. U tohoto motoru lze použít systém přístřiku benzínu nebo systém elektronického dávkování aditiva. Nabídku vhodných systému na přestavbu Vám zasílám mailem.

3.2.2016 6:17:41
Jméno: Jirka Předmět: Cena prestavby
Dobry den,je vhodna prestavba na lpg do vozidla ford maverick 3.0 24V 6V ,kolik by cca stala a jestli je tam nutne primazavani,dekuji.Jirka
3.2.2016 9:21:36
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Cena prestavby
Dobrý den, několik takovýchto vozidel se již přestavělo a jezdí bez problémů. Při přestavbě doporučuji použít některý ze způsobů ochrany ventilů. Naši cenovou nabídku jsem Vám poslal mailem.

1.2.2016 0:47:20
Jméno: Koblížek Miloš Předmět: Dotaz
Dobrý den, mám Opel Meriva A, r.v. 2009 s motorem 1.6 16V typ Z16XEP 77kW. Plyn jsem nechal namontovat asi ve 20000km s podtlakovým dávkováním aditiva. Nyní má auto najeto 105000km a totálně dojezdilo - zaklepané ventily (dva prasklé až do 1/3 průměru). Chtěl bych se zeptat, jestli je tento motor tak nachylný na zaklepávání ventilů, neboť v servisu, kde mi hlavu opravovali řekli, že to co ušetřím na plynu vůči benzínu, dám do opravy motoru. Ještě bych se chtěl zeptat, jestli by pomohl elektronický systém dávkování aditiva Elektronic Valve Protector Klasic kit 12. Děkuji Koblížek
1.2.2016 8:11:45
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Dotaz
Dobrý den, u vozidel přestavěných na LPG velice záleží a precizním seřízení směsi paliva. Pokud je směs LPG chudá hoří výrazně vyššími teplotami nežli benzín. V dlouhodobém provozu v režimu chudé směsi může dojít k poškození ventilů. Co se podtlakového dávkování aditiva týče toto funguje dobře v nižších otáčkách, kdy je dostatečný podtlak v sacím potrubí. Pokud bylo vozidlo dlouhodobě provozováno v režimu vyšších otáček (nad cca 2800 t/min) nemusela být ochrana ventilů dostatečná. Základem dlouhodobého spolehlivého fungování po přestavbě na LPG je správné seřízení dávkování směsi LPG ve všech jízdních režimech. Vámi uvedený Elektronický systém dávkování aditiva s dávkováním před plynové vstřikovače je vhodný –dávkuje aditivum v závislosti na zatížení motoru v celém rozsahu otáček. Předpokladem jeh správného fungování je dodržení všech zásad při jeho instalaci. Tyto motory přestavěné na LPG v různých modelech (Zafira, Atra, Meriva) nám jezdí bez problémů.

29.1.2016 22:30:06
Jméno: Jaroslav Předmět: Superb 3,6
Dobrý den, mám s Fordem Galaxy 2,3 najeto 300tis.km na LPG bez větších problémů, ale nastal čas na výměnu. Jsem ale zrazován od přestaveb současných přímovstřikovych motorů. Údajně se vstřikovače dožívají max. 50tis.km. Prosím o info, jaké máte zkušenosti s provozem na LPG u vozu Superb 3,6. Děkuji velice za Vaše poznatky.
1.2.2016 14:36:07
Jméno: Král Pavel Předmět: RE: Superb 3,6
Dobrý den.
Problematika přímého vstřikování je nám známá a na LPG jsme přestavěli již celou řadu přímovstřikových vozidel, mezi nimi i Škoda superb 3,6. Některé z vozidel mají najeto i 200 000km s originál benzínovými vstřikovači. Z toho usuzuji, že problémy se vstřikovači, které jsou známé, nemají nic společného s provozem na LPG. Pro více informací nás kontaktujte telefonicky.

26.1.2016 18:07:53
Jméno: LIbor K. Předmět: domazáváni
Dobrý den. Chtel bych zeptat. Mam kiu ceed na lpg a zda se mi ze nejak min maze domazavani. Jakym zpusobem se da zvysit kapani. Musim, prijed k vam do servisu nebo si to muzu seridit sam a jakym zpusobem. Dekuji
27.1.2016 10:42:16
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: domazáváni
Dobrý den, správné seřízení u mechanického podtlakového systému je jedna kapka za 6-8 vteřin. Nastavení se provádí ve volnoběhu šroubkem na nádobce pro aditivum. Pokud máte elektronický systém dávkování aditiva zde se dávkování v závislosti na obsahu motoru programuje prostřednictvím PC.

26.1.2016 15:02:15
Jméno: Marek Předmět: Nastavenie vstrekovacov valtek
Dobry den chcem sa spýtať čím navstavim strekovace valtek videl som ze to navstavoval nejakým budikom a púšťal do toho prúd z baterky chcem sa opýtať jaky to bol budík vedel by som si to aj sám navstavit.
27.1.2016 10:22:09
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Nastavenie vstrekovacov valtek
Dobrý den, pro seřizování vstřikovačů se používá úchylkoměr. Seřízení vstřikovačů bych nechal na odborné firmě neboť ta zná hodnoty potřebné pro správné nastavení.

25.1.2016 9:49:22
Jméno: Jakub Předmět: Passat 3.2 fsi
Dobry den chtel bych se zeptat kdyz bude mit motor 3.2 fsi lpg v jakem pomeru se vztrikuje benzin/lpg? Dekuji
25.1.2016 14:27:06
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Passat 3.2 fsi
Dobrý den, poměr vstřikovaného benzínu se může lišit v závislosti na zatížení (otáčkách motoru) a může se lišit i u jednotlivých výrobců LPG zařízení. Obecně se u motorů VW podíl benzínu pohybuje mezi 10-20 % z celkově spotřebovaných pohonných hmot v závislosti na kódu motoru a firmware benzínové řídící jednotky.


<5x<   <<     <1> || <128>  <129>  <130>  <131>  <132> ||  <268>     >>   >5x>  

Přidat záznam


Předmět:
Jméno:
E-mail (nebude zveřejněn):
Text zprávy:
jsou povoleny tagy <b>, <u> a <i>, můžete psát i odkazy ve tvaru www.neco.cz nebo http://neco.neco.cz
    


Tento web používá soubory cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas.Více informací