Diskuzní fórum LPG/CNG
9.12.2015 19:58:08
Jméno:
michal Předmět:
Ještě ke startování za studenaDobrý den.Vadným vsřikovačem myslíte plynový,nebo benzínový? Myslíte,že bych se mohl s prosbou o pomoc a seřízení LPG obrátit na Váš autorizovaný servis v Brně?Děkuji za odpověď.
10.12.2015 8:08:40
Jméno:
Král Pavel Předmět:
RE: Ještě ke startování za studenaDobrý den.
Vstřikovač jsem myslel plynový. Jeho vada se prokáže správnou diagnostikou. Určitě můžete navštívit našeho partnera Auto Unger. Kontakty naleznete na http://www.autounger.cz/ .
9.12.2015 11:24:00
Jméno:
Jan Sedláček Předmět:
Přestavba ix20 - stejný dotaz - nové zkušenosti?Pěkný den, mám stejný dotaz jako pan Tomek. ix20 jsem pořídil v prosinci 2013 bez uvažování a přípravy na LPG. Nájezd mám ale vyšší než bylo očekáváno a tak dodatečně o tom přemýšlím. V diskusích lze narazit na informace o oddolnějších komponentech hlav / ventilů použitých při požadavku na tovární "přípravu LPG". Kromě ztráty záruky mám obavu i o možné poškození komponent motoru při této dodatečné instalaci LPG a navazující problémy.
Změnila se nějak obecně situace od dotazu p. Tomka, máte nějaké nové zkušenosti či poznatky z těchto dodatečných zástaveb? Při montáži u vás či ve vašem autorizovaném servisu je v současnosti záruka zachována? Děkuji předem za odpověď. Sedláček
9.12.2015 13:42:28
Jméno:
Ing. Procházka Evžen Předmět:
RE: Přestavba ix20 - stejný dotaz - nové zkušenosti?Dobrý den, to že vozidlo nemá „přípravu“ na provoz LPG není vždy důvodem pro zavrhnutí přestavby na pohon LPG. Máme vyzkoušeno u vozidel Hyundai a KIA (používají stejné motory), že pokud je provedena přestavba řádně, je pečlivě provedeno nastavení LPG systému a je použit kvalitní způsob ochrany ventilů je provoz zcela bez problémů. Inspirovali jsme se v Německu, kde při každé přestavbě na LPG používají špičkový systém aditivace ventilů Valve Protector s dávkováním sekvenčně za LPG vstřikovače. Je třeba vědět, že přístřik benzínu ať už v kombinaci s podtlakovým systémem dávkování aditiva, nemusí být z dlouhodobějšího pohledu nejekonomičtější. Funkčnost Valve Protectoru ověřil německý TÜV, který prokázal, že po nájezdu 100 tis. Km na LPG nedošlo na ventilech k žádným změnám. S ohledem na záruku doporučuji přestavbu konzultovat s Vaším prodejcem.
9.12.2015 10:35:57
Jméno:
Neubauer Milan Předmět:
PoděkováníDěkuji za příkladný přístup ke zákazníkovi se vším co k tomu patří. Myslím,že se motoristům vyplatí vážit i delší cestu k vám než aby museli
podstupovat neserioznost,neprůhlednost,podvodné jednání a předražování dílů a pracovních výkonů některých renomovaných servisů.
Co budu moci předám tuto zkušenost dál.
s pozravem
Neubauer Milan Praha
9.12.2015 13:19:07
Jméno:
Ing. Procházka Evžen Předmět:
RE: PoděkováníDobrý den, děkujeme za Vaši pochvalu, která nás velice těší, ale zároveň je pro nás i velikou motivací a závazkem neustále zkvalitňovat naše služby a tím zvyšovat spokojenost zákazníků.
8.12.2015 18:57:01
Jméno:
michal Předmět:
startování za studenaDobrý den.Mám Opel Zafira 1,8 92kw na LPG lovato.Při studeném starování motor točí cca 8 sekund než naskočí na benzín.Toto se děje pokud jezdím na LPG.Při jízdě výhradně na benzín motor naskočí na první otočení.Doba startování je stejná jak v zimě,tak v létě.Tento stav se začal projevovat po 3letech od přestavby na LPG.LPG mám po pravidelném servisu.Nevíte někdo prosím v čem může být chyba.
9.12.2015 9:48:36
Jméno:
Král Pavel Předmět:
RE: startování za studenaDobrý den.
Podle toho co popisujete se domývám že je nesprávná směs LPG. Laicky řečeno při provozu na LPG ujede benzínová mapa. Toto může být způsobeno jak špatným seřízením LPG směsi tak vadou některého ze vstřikovačů.
3.12.2015 20:20:26
Jméno:
Jiří Trýzna Předmět:
Závada čidla řidící jednotkyDobrý den.
Vlastním Fabii 1.4 MPI. Mám v autě dva roky starý systém s přímým vstřikem. Poslední měsíc mi začal systém přepínat opakovaně na benzím (jako bych měl nedostatek plynu), dále pravidelně při řázení a snižení otáček motoru zhasínaly kontrolky na ovladači LPG. v Servisu byla v řidící jednotce indikována tato závada - "porucha čidla řidící jednotky". Jiné závady nebyly identifikovány. V servise, kam jezdím se s touto závadou ještě nesetkali a neví zatím o co by mohlo jít. Dokázal by jste mi blíže identifikovat možnou závadu na systému? Předem za odpověď děkuji.
4.12.2015 7:53:00
Jméno:
Král Pavel Předmět:
RE: Závada čidla řidící jednotkyDobrý den.
Je těžké přiblížit se k řešení závady, když jste neuvedl, co za systém máte ve vozidle. V řídící jednotce žádné čidlo není, zřejmě nějaká chyba překladu v LPG systému. Vozidlo přepíná do benzínu, pokud nemá tlak LPG, nebo pokud vyhodnotí, že nějaký komponent je v nepořádku. Pokud máte ve vozidle námi servisovaný systém, rádi vám pomůžeme u nás ve Strakonicích. Objednat se můžete na tel.602518625.
1.12.2015 10:42:01
Jméno:
Vladimír Předmět:
VW Passat 3,2 FSIDobrý den,máte již sadu na přestavbu VW Passt 3,2 FSi 184 kW,kod AXZ?
1.12.2015 12:23:08
Jméno:
Ing. Procházka Evžen Předmět:
RE: VW Passat 3,2 FSIDobrý den, pro správnou odpověď prosím o zaslání MED kódu benzínové řídící jdnotky a roku výroby vozidla.
24.11.2015 6:29:22
Jméno:
Zdeněk Předmět:
felicia 1.3, 1996, jednobodové vstrikováníDobrý den, prosím Vás o radu a případně o pomoc. Mám Felicii 1.3, r. v. 1996 s jednobodovým vstřikováním. Před deseti lety byl u Vás namontován pohon na LPG. Do teď žádný problém, ale teď se mi začalo stávat, že u plně zahřátého motoru za plynulé jízdy na plyn se auto samo přepne na benzín. Červená kontrolka začne blikat. Ke zpětnému přepnutí na plyn automaticky nedojde. Musím ručně přepnout na pohon na benzín, potom zpět na plyn a po zvýšení otáček se auto zase přepne na plyn. Dá se takto na dálku poradit nebo musím s autem přijet k Vám? Předem děkuji za pomoc, s pozdravem Z. Černohorský.
24.11.2015 9:03:30
Jméno:
Král Pavel Předmět:
RE: felicia 1.3, 1996, jednobodové vstrikováníDobrý den.
Samozřejmě takhle na dálku je těžké stanovit, co by mohlo způsobovat tyhle potíže. Dále bych potřeboval vědět, co přesně jsme do vozidla namontovali za zařízení. Zavolejte mi prosím na tel. 602518625. Probereme veškeré detaily.
23.11.2015 18:16:53
Jméno:
jan samek Předmět:
plynDobry den,
mam problem s plynem ted klesly teploty a na plyn mi autto nejede jak prepnu na benzin tak auto jede normalne a jakmile prepnu zpet tak se udusi a chcipne mam 406 a system novagas vstriky mam cistene minuly rok muze na to mit vliv teplota nebo spise jak muze byt pricina?
dekui
24.11.2015 7:53:11
Jméno:
Král Pavel Předmět:
RE: plynDobrý den.
Nemyslím si, že za tuto závadu může teplota, pokud auto je plně ohřáté tak by mělo jet na plyn. Příčin může být celá řada ale, pokud vozidlo fyzicky přepne tak bych věnoval pozornost vstřikovačům. Doporučuji najít dílnu, která NOVAGAS servisuje a provést diagnostiku.
12.11.2015 15:13:34
Jméno:
Martin Černý Předmět:
LPG do Octavia 1,2 TSIDobrý den, aktuálně jezdím s Octavií II 1,6 MPi BSE přestavěnou na LPG STAG. Jsem velmi spokojen, nicméně pomalu přichází čas generační obměny.
Chtěl bych se zeptat, jak funguje přestavba na LPG do Octavie III 1,2 TSI 77 kw? Z toho, co jsem nastudoval, jsem pochopil, že u přímovstřikových motorů se do válce mimo plynu vstřikuje také malá část benzínu. Zajímala by mě celková ekonomika takového řešení - vyplatí se vůbec taková přestavba? Odpadá potom nutnost montáže ochrany ventilů a jejich sedel?
12.11.2015 15:46:30
Jméno:
Ing. Procházka Evžen Předmět:
RE: LPG do Octavia 1,2 TSIDobrý den, motory s přímým vstřikováním paliva jsou zcela jiné koncepce než motor ve Vaší Octavii II. U těchto motorů přestavěných námi dodávanými LPG systémy je třeba počítat se spotřebou benzínu cca do 20%. Ekonomika vždy záleží na projezdu kilometrů . Vzhledem k tomu, že se pro každý kód motoru každého výrobce vytváří speciální program, je sada pro přestavbu na LPG dražší a tím pádem je dražší i přestavba. S ohledem na cenu přestavby a spotřebu benzínu je návratnost delší.
Ochrana ventilů u těchto motorů není nutná.
10.11.2015 15:36:52
Jméno:
Ladak Miroslav Předmět:
LOVATO autogasDobry den
Po 10 rokoch v spokojnosti my prestal gungovat prepinac lpg na pristrojovej doske,proste nesvieti a moja Fabika ide iba na benzin
Po odpojeni (-)polu na baterii a opëtovnom sapojeni na riadiacej jednotke preblikuju letky az ostane svietit cervena ktora po chvili zhasne pri zapnuti klucika sa spinac nerozsvieti
Bezne veci ako ocistenie kontaktov som skusal no bezvysledne
Vdaka za radu
11.11.2015 8:46:20
Jméno:
Ing. Procházka Evžen Předmět:
RE: LOVATO autogasDobrý den, příčin takovéhoto chování může být celá řada od vadného přepínače přes závadu v kabeláži až po vadnou řídící jednotku. Pro zjištění a opravu závady doporučuji navštívit odborný servis.
10.11.2015 7:05:36
Jméno:
Radek Předmět:
spatne startyDobry den.mam focuse na lpg asi 3.mes. a ted mi to zacalo spatne startovat.muze to suviset s plynem?dekuji
10.11.2015 7:18:31
Jméno:
Ing. Procházka Evžen Předmět:
RE: spatne startyDobrý den, ano může to souviset se špatným seřízením směsi LPG. U nových přestaveb může toto nastat, neboť některé komponenty si mohou „sednout“ . Doporučuji proto navštívit odborný servis, kde přestavbu prováděli a provést pomocí diagnostického programu znovu seřízení.
9.11.2015 8:23:22
Jméno:
Simona Kožušany u Olomouce Předmět:
Passat LPG Dobrý den. Zvažuji koupi VW Passat 1,8 110kw. Chci hned od začátku šetřit na pohoných hmotách. Je možné do tohoto vozu namontovat zařízení LPG? A ještě mě zajímá jaké zařízení mi doporučíte. Provozujete pobočku v okolí Olomouce?
Dekuji.
9.11.2015 12:03:00
Jméno:
Ing. Procházka Evžen Předmět:
RE: Passat LPG Dobrý den, těchto motorů, ať už ve vozidlech VW, Škoda nebo AUDI, byla úspěšně přestavěna na pohon LPG celá řada. Přestavbu si můžete prohlédnout na našich stránkách http://www.lpg-autogascentrum.cz/fotogalerie-monta zi/vw/montaz-vw-sharan-1-8-t/ . Pro Vašeho vozidla bychom doporučovali LPG zařízení STAG 4 QBOX nebo ZAVOLI Bora. Jako nejbližšího partnera v Olomouci Vám mohu doporučit PLYNOMONT spol.s.r.o., Náves Svobody 6/10.
8.11.2015 18:40:34
Jméno:
Mario Předmět:
Trinásteho AT-09Dobry den,
Chcem sa opýtať kedy je potrebne (cas pripadne prejdene km) vymenit membrany v reduktore Tomasetto Alaska AT-09? Ako sa zvykne prejavovať potrebná vymena membran na chode motora? Dakujem.
9.11.2015 12:37:35
Jméno:
Ing. Procházka Evžen Předmět:
RE: Trinásteho AT-09Dobrý den, u výměny membrány v reduktoru záleží v našich podmínkách velice na kvalitě plynu. Úkolem membrány v reduktoru je udržovat pracovní tlak plynu. Pokud membrána ztvrdne, nereguluje tlak plynu v požadovaném rozmezí a projevuje se to pomalou odezvou na sešlápnutí plynového pedálu, případně v akceleraci dochází k poškubávání nebo přepínání na benzín.
5.11.2015 22:21:21
Jméno:
Michal Předmět:
LPI pro Octavia 2.0 FSI, MPIDobrý den. Provádíte přestavbu pro motory FSI, MPI v kapalné fázi ( lpi ) ? Pokud ano, tak jaká je cena a jaké systémy používate. Díky za odpoved
6.11.2015 12:39:46
Jméno:
Král Pavel Předmět:
RE: LPI pro Octavia 2.0 FSI, MPIDobrý den.
Naše zařízení vstřikuje jen plynnou fázi. Přestavby kapalné fáze jsou několikrát dražší a výsledek je stejný, vozidlo jede na LPG. Můžeme vám nabídnout velice kvalitní zařízení STAG nebo ZAVOLI. Konkrétní poptávku nám zašlete přes poptávkový formulář zde http://www.lpg-autogascentrum.cz/poptavka/ . Prosím o vyplnění výkon kód motoru.
5.11.2015 19:16:27
Jméno:
Lucie Předmět:
Krokový motorekDobrý den,
chtěla jsem se zeptat zda je možné ještě někde sehnat náhradní krokový motorek 7217R022 S3180 sonceboz swiss made. Mám Lagunu rv 2000 a systém je tam Landi renzo bez přímého vstřikování, jen se směšovačem. Nemohu nikde na internetu nalézt, tak prosím o pomoc Vás.
Děkuji mockrát za odpověď
Přidat záznam