Logo Autogas Centrum
Logo Autogas Centrum
Logo Autogas měření emisí



Nacházíte se zde:  

Diskuzní fórum LPG/CNG


+ Nový dotaz

<5x<   <<     <1> || <135>  <136>  <137>  <138>  <139> ||  <266>     >>   >5x>  

27.7.2015 22:16:30
Jméno: jiří Předmět: přimazávání
zdravím, vlastním mazdu 6 s motorem 2.3 r.v. 2002, uvažuji o předělání na lpg, chtěl bych se Vás zeptat zda je u tohoto motoru nutné přidávat přimazávání ventilů či nikoliv. děkuji
28.7.2015 7:46:42
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: přimazávání
Dobrý den, u tohoto motoru L3C1, 122 kW doporučuji použít něktrerý ze způsobů ochrany ventilů. Bližší informace k jednitlivým systémům naleznete na našich stránkách http://www.lpg-autogascentrum.cz/ochrana-ventilu/ .

27.7.2015 16:12:38
Jméno: Vojtěch Čermák Předmět: LPG-diodový měřák plynu
Dobrý den,chtěl bych se zeptat,zda byl už vyvinut měřící přístroj ručičkový nebo číselný naplnění nádrže LPG(kulatá),prozatím mám 4 diody,pátá je na přepnutí BA/LPG.Tyto diody jsou opravdu jen orientační,nedá se na ně spolehnout,pokaždé vypínají jinak i při stejném typu jízdy.Poslední dioda když bliká,najedu s ní ještě necelých 100km/což by měl být paradox.Ty ostatní diody ubývají velice rychle i při průměrné rychlosti
na komunikacích II a III.tř.
28.7.2015 7:34:58
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: LPG-diodový měřák plynu
Dobrý den, musím Vás zklamat, ale jiné než diodové ukazatele se nevyrábí. U některých systémů lze ukazatel paliva zkalibrovat , případně hodnoty pro vypínání jednotlivých diod nastavit ručně čímž lze do jisté míry zpřesnit indikaci stavu paliva v nádrži.

27.7.2015 14:44:44
Jméno: sladasko Předmět: blikání kontrolky
Mam ford focus c-max 1,6 74kW a mam presne ten isty problem.

20.7.2015 23:09:02
Jméno: Pavel Duben Předmět: pravidelná yávada
Dobrý den , mám přestavbu na lpg cca 1,5 roku letos se oběvyla závada že při určité teplotě vody cca 95 stupnu se auto vypne , diagnostika ukazuje závadu vstřiku/ nedává jiskru , chci se zeptat zda muže řídící jednotka lpg toto odpojit .řídící jednotka auta měněna bez výsledku , měněna cívka zapalování bez výsledku.
Auto -Opel Omega 2l benzín ,98 rok , LPG řídící jednotka MAGIC G4 ,reduktor Magic

Děkuji za odpověd.
21.7.2015 8:11:10
Jméno: Král Pavel Předmět: RE: pravidelná yávada
Dobrý den.
Benzínová jednotka vypne zapalovací jiskru a benzinový vstřikovač, když zjistí, že daný válec nepálí. Pokud se závada projevuje jen v plynu, soustředil bych se na plynové vstřikovače. Plynová jednotka jen kopíruje benzínovou. Dále by mohla být závada v plynové jednotce, kde by odešel okruh daného válce. V tomto případě auto jede na tři válce jak v benzínu, tak v plynu. Doporučuji důkladnou diagnostiku plynového zařízení.

20.7.2015 15:08:12
Jméno: Honza Předmět: Zařízení Lovato
Dobrý den, rád bych si nechal přestavět svůj automobil Škoda Octavia 1,6 74Kw. Prosím nabídněte mi nějaké zařízení, které by bylo vhodné. V minulém voze jsem měl zařízení Lovato, se kterým mám jen špatné zkušenosti. Prosím nabídněte, co by bylo nejlepší pro můj vůz. Děkuji
21.7.2015 7:46:11
Jméno: Král Pavel Předmět: RE: Zařízení Lovato
Dobrý den.
Naše společnost montuje zařízení STAG a zařízení ZAVOLI. Obě zařízení jsou prvotřídní kvality. Octávií s tímto motorem jsme přestavěli celou řadu převážné se zařízením STAG. Zavolejte mi prosím na tel.602518625 domluvíme podrobnosti montáže.

20.7.2015 11:18:09
Jméno: Mirda Předmět: blikání kontrolky
dobrý den,chtěl jsem se zeptat mám zařízení tartariny ve vozidle Dacia Duster 1,6. Pri jízdě rovně a zatáčení do prava pše funguje jak má, ale při jízdě se zatáčením do leva se pod přepínačem rozsvítí červená kontrolka,která po srovnání kol opět zhasne.Jedná se o nějakou vážnější závadu ,nebo to mohu přehlédnout.Mám plyn teprve půl roku a nemám tudíž žádné zkušenosti
21.7.2015 7:40:28
Jméno: Král Pavel Předmět: RE: blikání kontrolky
Dobrý den. Pokud se tato závada projevuje jen při zatáčení na jednu stranu, tak mě napadá, že se bude napínat nějaký drát v motorovém prostoru, který v tu dobu nebude mít signál. Červená kontrolka se rozsvěcuje, když vozidlo přepne do benzínu a samozřejmě když dochází plyn. Určitě by chtělo připojit vozidlo na diagnostiku a zjistit co se na systému děje.

19.7.2015 18:04:44
Jméno: Tomas Předmět: teplota od svodů
Dobrý den, z nových (neobalených) svodů k výfuku mi jde velká teplota přímo vzhůru na hadice přivádějící plyn-asi ještě tekutý.Jsou hadice odolné proti teplotě(když se motor zahřeje-neudržím na nich ruku-tak 100 C?)? Musím je nějak chránit? Děkuji. T.
20.7.2015 8:20:16
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: teplota od svodů
Dobrý den, pro přestavby vozidel na LPG platí Zkušební metodika ZM-A/19.4, kde v čl. 4 je uvedeno, že „žádný díl LPG systému nesmí být umístěn méně než 100 mm od výfuku nebo obdobného tepelného zdroje, pokud tyto díly nejsou adekvátně odstíněny vůči teplu“. Doporučuji proto navštívit odbornou dílnu, která by provedla posouzení stavu, případně provedla vhodné odstínění vůči teplu.

14.7.2015 21:43:47
Jméno: Marcel Předmět: brc fly fiat
Zdravím mám problém pri chodu /hlavne vyššie otačky/ začne trhať a zhoršuje sa to,reduktor mám repasovaný,prúd v poriadku,na benzín ide,filtre menené...poradí niekto...díki..
15.7.2015 11:27:21
Jméno: Král Pavel Předmět: RE: brc fly fiat
Dobrý den.
Pokud auto škube, nejprve bych zkontroloval zapalovací soustavu (svíčky, kabely, cívky). Plyn je citlivější na zapalování než benzín, proto v benzínu vozidlo může fungovat bez chyby. Dále bych zkontroloval důkladně seřízení systému.

14.7.2015 17:22:09
Jméno: Dolejší Lukáš Předmět: Přestavba LPG
Dobrý den, vlastním auto škoda fabia 1,4 mpi r.v. 2000. Kolik by stála přestavba na lpg a v jakém časovém intervalu by se pohybovala, jelikož k Vám musím dojíždět.
Děkuji za ochotu

Dolejší Lukáš
15.7.2015 7:23:13
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Přestavba LPG
Dobrý den, cenu přestavby Vám rádi sdělíme telefonicky na tel: 602420268. Přestavba tohoto vozidla trvá jeden den. Konkrétní termín přestavby dohodneme telefonicky tak, aby Vám co nejvíce vyhovoval. Po dobu přestavby Vám též můžeme po dohodě poskytnut náhradní vozidlo.

14.7.2015 8:27:12
Jméno: Adam Hašek Předmět: škoda felicia 1,3 mpi 50 kw rok výroby 1999
Dobrý den,

chci přestavět svoji felicii na lpg.

Jaký tip přestavby by jste mi doporučoval ? Auto má najeto 43 000 km, budu ho mít dlouho, takže bych rád něco kvalitního.

V tuto chvíli mám nabídku na tip Magic 4, s přímazem ventilů Flashlube v ceně prý 2 000,-- jako bonus.

celková cena přestavby je 23 000.

Děkuji za Vaši odpověď.
Adam Hašek
14.7.2015 11:18:37
Jméno: Král Pavel Předmět: RE: škoda felicia 1,3 mpi 50 kw rok výroby 1999
Dobrý den
Ve Felicii máme vyzkoušeno celou řadu našich systémů, prosím kontaktujte mě na tel.602518625 abychom dohodli typ zařízení. Naší cenou budete mile překvapen.

7.7.2015 22:33:27
Jméno: fazer Předmět: lpg škube
Dobrý den,mám vectru c z18xe,Auto na lpg škube v ve všech otáčkách,nejhorší je to na křižovatkách,proto před křižovatkou přepnu na benzín a v poho.Pokud rozjíždím auto na plný plyn,cítím jak se motor snaží rozjet ,ale cuká .Ovšem na benzín má motor tah.Mám Elpigaz i diagnostiku k tomu,ale nastavením to asi není.Na benzínu jsem nechal vyčistit ventily ,filtry,čerpadlo ,dělá se něco i na lpg?Dík za odpověď.
8.7.2015 14:42:12
Jméno: Král Pavel Předmět: RE: lpg škube
Dobrý den.
Určitě bych zkontroloval filtry LPG jestli nejsou ucpané. Pokud jste si jist, že je systém dobře seřízený a vozidlo přesto škube, tak je většinou závada v zapalovací soustavě (svíčky, zapalovací kabely, cívka). Plyn je několikrát choulostivější na zapalovací soustava než na benzín, proto většinou na benzín vozidlo ještě jede bez problémů.

7.7.2015 12:45:38
Jméno: Tom z Hané Předmět: Přepnutí na LPG
Dobrý den, prosím o radu. Mám Ford Galaxy 2.3 r.v.2001 (přestavba na lpg 2008). Poslední dobou (2 měsíce) mi auto často a nepravidelně nechce přepnout z benzínu na lpg. Ráno, když startuji na benzín, tak si to po zahřátí přepne na lpg samo. Problém nastane většinou za tepla v létě, když zastavím někde na chvíli (motor je plně zahřátý a než vypnu motor, tak to jede na plyn). Po té když chci nastartovat, tak začne pípat a signalizovat přepínač, že se systém na plyn nepřepnul a jedu tak na benzín. Když to chci přepnout manuálně, tak mi to neumožní. Přepnout na plyn se mi někdy podaří, když jedu z kopce na neutrál při volných otáčkách a když manuálně přepnu, pak se chytne, ale to až po min.5-7 minutách. Minulý týden se mi stalo, že při provozu na lpg mi to při volné jízdě najednou samo přeplo na benzín. A jak na naschvál, když s tím přijedu do servisu, tak to funguje v pořádku. Nemůže být problém v napájení systému nebo slabé baterii? Nebo jestli (ne)tankuji špatné LPG? Kabely jsem procházel. Svíčky jsou měsíc nové a nic se nezlepšilo. Kabely ke svíčkám a cívka vloni nové. Děkuji předem.
8.7.2015 13:43:50
Jméno: Král Pavel Předmět: RE: Přepnutí na LPG
Dobrý den.
Bohužel podle vašeho popisu mě jednoznačně nenapadá, v čem by mohla být příčina. Závada může být jak v napájení, ale může i vypnout nějaký důležitý signál (přelomený kabel). Bude nezbytné nechat auto v servisu, aby ho zkoušeli s diagnostikou, dokud se závada neprojeví.

7.7.2015 12:38:26
Jméno: luděk Vrabec Předmět: LPG-system Voltran
Dobrý den.poptávám.kdo se zabývá srvisem zn, VOLTRAN .Již to tu bylo v r, 2011 možná se časy změnily.. Dík za odpověď.Vrabec L.
7.7.2015 13:43:17
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: LPG-system Voltran
Dobrý den, bohužel my zařízení Voltran neděláme a nevím kdo by dělal servis na toto zařízení.

4.7.2015 15:12:47
Jméno: Vlasta S. Předmět: Škoda octavia 1
Zdravím Vás, mám problém na octavii 1,9tdi 1999 81kw a to vyhazuje vodu pod víčkem nádobky a teplota zůstáva v normálu někdy dřív i po 5km a někdy ujedu 150km. Ubyde voda a zazní signalizace. Měnili jsme banku s víčkem termostat a pořád vyhazuje. Domnívám se že při větších otáčkách jako na dálnici nebo brždění motorem je to rychleji ale když moc netočím a pomalu zahřeju do porovozní teoloty tak ujedu vic km ale stále se stráci. Ostatní spoje jsou utěsněny a jinde než na bance neni vidět únik co dál díky Vl.
7.7.2015 15:39:20
Jméno: Král Pavel Předmět: RE: Škoda octavia 1
Dobrý den Vlasto
Toto fórum je určené na LPG a CNG ale s podobnými přiznávky jsem se setkal. Závada byla v čerpadle chladicí kapaliny. Plastová vrtulka která je nalisovaná na hřídelce se ve velké zátěži protáčí. V malých otáčkách odpor vody není takový a vrtulka se neprotáčí. A tak se motor uchladí. Samozřejmě závada muže být i v těsnění pod hlavou či prasklina hlavy nebo bloku.

3.7.2015 20:52:35
Jméno: Friedrich Předmět: Orlando 1,8
Dobrý den,máme Chevrolet Orlando 1,8 s montáží LPG již u prodejce(BRC) a ochranou ventilů přívstřikem benzinu, nyní najeto 37.000km. Je možné přejít na ochranu Valve-protektor? Jaký typ ,orientační cena montáže a přibližná spotřeba mazacího prostředku na 100km? Případná montáž je možná pouze ve vaší provozovně ve Strakonicích nebo máte smluvní partnery i v severních Čechách -jsme od Loun. Zvládne se montáž během jednoho dne? Děkuji za odpověďˇ.
7.7.2015 13:23:35
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Orlando 1,8
Dobrý den, určitě je možné přejít na ochranu Valve Protectorem. Pokud je vozidlo v záruce, měl by jste přechod na kvalitnější ochranu ventilů konzultovat s prodejcem vozidla. Aditivum je dávkováno v množství 1 promile tj. 1 l aditiva na 1000 l LPG. Po instalaci dávkování aditiva a vypnutí přístřiku benzínu, by jste měl při nájezdu 37.000 km cenu za zařízení Valve Protector již více jak dvakrát zaplacenou. Montáž určitě zvládneme během jednoho dne. Cenu za montáž případně vhodného partnera Vám rádi sdělíme telefonicky.


<5x<   <<     <1> || <135>  <136>  <137>  <138>  <139> ||  <266>     >>   >5x>  

Přidat záznam


Předmět:
Jméno:
E-mail (nebude zveřejněn):
Text zprávy:
jsou povoleny tagy <b>, <u> a <i>, můžete psát i odkazy ve tvaru www.neco.cz nebo http://neco.neco.cz
    


Tento web používá soubory cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas.Více informací