Logo Autogas Centrum
Logo Autogas Centrum
Logo Autogas měření emisí



Nacházíte se zde:  

Diskuzní fórum LPG/CNG


+ Nový dotaz

<5x<   <<     <1> || <137>  <138>  <139>  <140>  <141> ||  <268>     >>   >5x>  

14.7.2015 8:27:12
Jméno: Adam Hašek Předmět: škoda felicia 1,3 mpi 50 kw rok výroby 1999
Dobrý den,

chci přestavět svoji felicii na lpg.

Jaký tip přestavby by jste mi doporučoval ? Auto má najeto 43 000 km, budu ho mít dlouho, takže bych rád něco kvalitního.

V tuto chvíli mám nabídku na tip Magic 4, s přímazem ventilů Flashlube v ceně prý 2 000,-- jako bonus.

celková cena přestavby je 23 000.

Děkuji za Vaši odpověď.
Adam Hašek
14.7.2015 11:18:37
Jméno: Král Pavel Předmět: RE: škoda felicia 1,3 mpi 50 kw rok výroby 1999
Dobrý den
Ve Felicii máme vyzkoušeno celou řadu našich systémů, prosím kontaktujte mě na tel.602518625 abychom dohodli typ zařízení. Naší cenou budete mile překvapen.

7.7.2015 22:33:27
Jméno: fazer Předmět: lpg škube
Dobrý den,mám vectru c z18xe,Auto na lpg škube v ve všech otáčkách,nejhorší je to na křižovatkách,proto před křižovatkou přepnu na benzín a v poho.Pokud rozjíždím auto na plný plyn,cítím jak se motor snaží rozjet ,ale cuká .Ovšem na benzín má motor tah.Mám Elpigaz i diagnostiku k tomu,ale nastavením to asi není.Na benzínu jsem nechal vyčistit ventily ,filtry,čerpadlo ,dělá se něco i na lpg?Dík za odpověď.
8.7.2015 14:42:12
Jméno: Král Pavel Předmět: RE: lpg škube
Dobrý den.
Určitě bych zkontroloval filtry LPG jestli nejsou ucpané. Pokud jste si jist, že je systém dobře seřízený a vozidlo přesto škube, tak je většinou závada v zapalovací soustavě (svíčky, zapalovací kabely, cívka). Plyn je několikrát choulostivější na zapalovací soustava než na benzín, proto většinou na benzín vozidlo ještě jede bez problémů.

7.7.2015 12:45:38
Jméno: Tom z Hané Předmět: Přepnutí na LPG
Dobrý den, prosím o radu. Mám Ford Galaxy 2.3 r.v.2001 (přestavba na lpg 2008). Poslední dobou (2 měsíce) mi auto často a nepravidelně nechce přepnout z benzínu na lpg. Ráno, když startuji na benzín, tak si to po zahřátí přepne na lpg samo. Problém nastane většinou za tepla v létě, když zastavím někde na chvíli (motor je plně zahřátý a než vypnu motor, tak to jede na plyn). Po té když chci nastartovat, tak začne pípat a signalizovat přepínač, že se systém na plyn nepřepnul a jedu tak na benzín. Když to chci přepnout manuálně, tak mi to neumožní. Přepnout na plyn se mi někdy podaří, když jedu z kopce na neutrál při volných otáčkách a když manuálně přepnu, pak se chytne, ale to až po min.5-7 minutách. Minulý týden se mi stalo, že při provozu na lpg mi to při volné jízdě najednou samo přeplo na benzín. A jak na naschvál, když s tím přijedu do servisu, tak to funguje v pořádku. Nemůže být problém v napájení systému nebo slabé baterii? Nebo jestli (ne)tankuji špatné LPG? Kabely jsem procházel. Svíčky jsou měsíc nové a nic se nezlepšilo. Kabely ke svíčkám a cívka vloni nové. Děkuji předem.
8.7.2015 13:43:50
Jméno: Král Pavel Předmět: RE: Přepnutí na LPG
Dobrý den.
Bohužel podle vašeho popisu mě jednoznačně nenapadá, v čem by mohla být příčina. Závada může být jak v napájení, ale může i vypnout nějaký důležitý signál (přelomený kabel). Bude nezbytné nechat auto v servisu, aby ho zkoušeli s diagnostikou, dokud se závada neprojeví.

7.7.2015 12:38:26
Jméno: luděk Vrabec Předmět: LPG-system Voltran
Dobrý den.poptávám.kdo se zabývá srvisem zn, VOLTRAN .Již to tu bylo v r, 2011 možná se časy změnily.. Dík za odpověď.Vrabec L.
7.7.2015 13:43:17
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: LPG-system Voltran
Dobrý den, bohužel my zařízení Voltran neděláme a nevím kdo by dělal servis na toto zařízení.

4.7.2015 15:12:47
Jméno: Vlasta S. Předmět: Škoda octavia 1
Zdravím Vás, mám problém na octavii 1,9tdi 1999 81kw a to vyhazuje vodu pod víčkem nádobky a teplota zůstáva v normálu někdy dřív i po 5km a někdy ujedu 150km. Ubyde voda a zazní signalizace. Měnili jsme banku s víčkem termostat a pořád vyhazuje. Domnívám se že při větších otáčkách jako na dálnici nebo brždění motorem je to rychleji ale když moc netočím a pomalu zahřeju do porovozní teoloty tak ujedu vic km ale stále se stráci. Ostatní spoje jsou utěsněny a jinde než na bance neni vidět únik co dál díky Vl.
7.7.2015 15:39:20
Jméno: Král Pavel Předmět: RE: Škoda octavia 1
Dobrý den Vlasto
Toto fórum je určené na LPG a CNG ale s podobnými přiznávky jsem se setkal. Závada byla v čerpadle chladicí kapaliny. Plastová vrtulka která je nalisovaná na hřídelce se ve velké zátěži protáčí. V malých otáčkách odpor vody není takový a vrtulka se neprotáčí. A tak se motor uchladí. Samozřejmě závada muže být i v těsnění pod hlavou či prasklina hlavy nebo bloku.

3.7.2015 20:52:35
Jméno: Friedrich Předmět: Orlando 1,8
Dobrý den,máme Chevrolet Orlando 1,8 s montáží LPG již u prodejce(BRC) a ochranou ventilů přívstřikem benzinu, nyní najeto 37.000km. Je možné přejít na ochranu Valve-protektor? Jaký typ ,orientační cena montáže a přibližná spotřeba mazacího prostředku na 100km? Případná montáž je možná pouze ve vaší provozovně ve Strakonicích nebo máte smluvní partnery i v severních Čechách -jsme od Loun. Zvládne se montáž během jednoho dne? Děkuji za odpověďˇ.
7.7.2015 13:23:35
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Orlando 1,8
Dobrý den, určitě je možné přejít na ochranu Valve Protectorem. Pokud je vozidlo v záruce, měl by jste přechod na kvalitnější ochranu ventilů konzultovat s prodejcem vozidla. Aditivum je dávkováno v množství 1 promile tj. 1 l aditiva na 1000 l LPG. Po instalaci dávkování aditiva a vypnutí přístřiku benzínu, by jste měl při nájezdu 37.000 km cenu za zařízení Valve Protector již více jak dvakrát zaplacenou. Montáž určitě zvládneme během jednoho dne. Cenu za montáž případně vhodného partnera Vám rádi sdělíme telefonicky.

30.6.2015 20:46:56
Jméno: Josef Předmět: Opel Zafira
Dobrý den,
uvažuji o koupi Opel Zafira 1,6 77kW r.v. 11/2005. Jaký systém by jste mi doporučil a je potřeba přimazávání ventilů. Na LPG jezdím asi 15 let tak že nějaké zkušenosti již mám.
Děkuji Vám za odpověď
1.7.2015 11:02:52
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Opel Zafira
Dobrý den, vozidlo Opel Zafira 1,6, 77 kW má klasický motor a těchto vozidel jsme úspěšně přestavěli již celou řadu s různými systémy. V každém případě doporučuji použít ochranu ventilů dávkováním aditiva. Konkrétní systém jak LPG tak ochrany ventilů jsem Vám zaslal mailem. Bližší informace k systémům dávkování aditiva naleznete zde http://www.lpg-autogascentrum.cz/ochrana-ventilu/ .

27.6.2015 8:53:39
Jméno: Vítězslav Pantlík Předmět: Blikání diod u systému BRC
Dobry den.

Koupil jsem auto se systemem BRC. U dovozce cca. Pul roku stalo a moc nejezdilo. Po cca. 120 km mi zacly blikat diody ukazatele stavu paliva. Po startu to tak jeden kilometr sviti stale a pak zacne blikat. Nevite co by to mohlo znamenat? Ukazuje to, že jedu pořád na LPG a ani na výkonu to nemá nějaký vliv, jede pořád stejně.

Dekuji.

V. Pantlik
29.6.2015 11:21:12
Jméno: Král Pavel Předmět: RE: Blikání diod u systému BRC
Dobrý den.
Blikající indikace hladiny na přepínači, způsobuje to, že se signál od měření na nádrži dostal mimo kalibrační hodnotu. Je třeba zkalibrovat hladinu v řídící jednotce.

27.6.2015 0:09:37
Jméno: zdeněk Předmět: Seřízení ventilů
Ix 20 z 2011, najeto 56 tis. (LPG) Při garanční prohlídce bylo řečeno, že seřízení ventilů je nutné. Škoda, že to není posuzováno jako záruční oprava a platí se za ni několik tisícikorun (bra.bec@seznam.cz) Při ceně u které jsem šel do kolen, jsem si uvědomil, že "soused z Boleslavy už není táááákhle maličký)

26.6.2015 7:53:33
Jméno: Jirka Předmět: spotřeba
Zdravím, jen dotaz mám Kia 1.4 rok 13 LPG lovato
. pravidelný servis filtry a revize,to samé v Kia. Nikdy v průběhu 60000 km žádné problémy ,jen spotřeba se vyhoupla na 10 L. Je potřeba seřízení ventilů či jiných úkonů. Děkuji
26.6.2015 15:34:16
Jméno: Král Pavel Předmět: RE: spotřeba
Dobrý den
Toto vozidlo bylo přestavěno v autorizovaném servise KIA s tovární zárukou. Servisní úkony určuje zastoupení KIA. V tomto se prosím obraťte na váš domovský servis.

25.6.2015 17:31:22
Jméno: Kadečka Předmět: Dacia Dokker 1,6 na lpg?
Dobrý den, rád bych se zeptal, zda je vhodná přestavba motoru 1,6 na lpg. Četl jsem a slyšel hodně názorů pro i proti, tak prosím o radu. Moc děkuji. Karel
26.6.2015 15:30:01
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Dacia Dokker 1,6 na lpg?
Dobrý den, přestavba tohoto motoru na LPG je možná, pro dlouhodobou solehlivost doporučuji použít ochranu ventilů dávkováním aditiva.

23.6.2015 9:21:33
Jméno: Zdenek Předmět: přepínač Lpg nevhodně umístěn
Dobry den, dá se umístit jinam přepínač lpg na palubovku.jinak nádrž je na 40 litrů a natankuji jen 28 .toto se dá taky upravit. Děkuji Zdeněk. Stáří Lpg rok a půl
23.6.2015 11:02:44
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: přepínač Lpg nevhodně umístěn
Dobrý den, obecně by přepínač měl být na viditelném místě v dosahu řidiče. Přepínač lze umístit na jiné místo za podmínky že jednak bude odpovídat velikosti přepínače a jednak bude možné na toto místo protáhnout konektor pro jeho připojení. Do nádrže 40 l lze natankovat max. 32 l (to je dáno bezpečnostními předpisy a technicky to zajišťuje multiventil). Pro kontrolu funkce multiventilu doporučuji navštívit odborný servis s prázdnou LPG nádrží.

22.6.2015 13:50:11
Jméno: Petr Račman Předmět: promazávání
Dobrý den. Ještě se chci zeptat, zda potřebuje můj motor promazávání?
Tip motoru M43 B19 (194E1) od BMW. Respektivě jestli přidám do benzínu aditiva, nepoškodím ho? Díky.
22.6.2015 15:46:55
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: promazávání
Dobrý den, tento motor nepotřebuje „přimazávání“. „Přimazáváním“ u motorů přestavěných na LPG se rozumí dávkování aditiva na ochranu ventilů a ventilových sedel a to buď do sání nebo přímo do větve nízkého tlaku plynu. Bližší informace k ochraně ventilů naleznete na našich stránkách http://www.lpg-autogascentrum.cz/ochrana-ventilu/ . Pokud budete používat aditivum do benzínu řiďte se pokyny výrobce aditiva.

19.6.2015 19:27:02
Jméno: Petr Račman Předmět: nepravydelný chod
Dobrý den,
mám lpg system AGC 01 - 14 v BMW 316i, e46, r.v. 1999, naj.180 000 s toho na plynu 80 000 km. Problém - při volnoběhu na plyn jde z výfuku takové vteřinové prdění, lehce pohupujou otáčky a je celkový projev motoru hlučnější oproti benzínu,na benzín vše vpořádku. Nevíte čím by to mohlo být? Svíčky nové, kabely a cívka měněna, nový výfuk, vše nedávno. Díky ted jsem tam dal nový kabely, jediná změna je v tom, že to neprdí ve vteřinové intervalu, ale rychleji, ale zato pravidelně
22.6.2015 11:06:16
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: nepravydelný chod
Dobrý den, je těžké posoudit zvukový projev Vašeho auta takto na dálku. Co se týká hlučnosti LPG systému zvukový projev motoru by měl být naopak tišší než je tomu na benzín – plyn má vyšší oktanové číslo než benzín. Po otevření kapoty můžete slyšet klapavý zvuk plynových vstřikovačů. U některých typů vstřikovačů se tento klapavý zvuk vlivem opotřebení zvyšuje. Opotřebení vstřikovačů může způsobit nesprávné dávkování plynu a to může být také jednou z příčin pohupování otáček. Znovu bych doporučil zkontrolovat celou zapalovací soustavu vozidla. Doporučuji navštívit odborný servis pro provedení diagnostiky LPG systému.

19.6.2015 9:12:09
Jméno: Jan Kovář Předmět: Stag 300
Při startování auta mi začal pípat alarm ať je plyn zapnutej nebo vyplej, pípne si 9x.Co stim?
19.6.2015 9:58:19
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Stag 300
Dobrý den, správně zapojený LPG systém nemá vliv na funkci alarmu. Pro odstranění závady se proto obraťte na odborný autoservis.


<5x<   <<     <1> || <137>  <138>  <139>  <140>  <141> ||  <268>     >>   >5x>  

Přidat záznam


Předmět:
Jméno:
E-mail (nebude zveřejněn):
Text zprávy:
jsou povoleny tagy <b>, <u> a <i>, můžete psát i odkazy ve tvaru www.neco.cz nebo http://neco.neco.cz
    


Tento web používá soubory cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas.Více informací