Logo Autogas Centrum
Logo Autogas Centrum
Logo Autogas měření emisí



Nacházíte se zde:  

Diskuzní fórum LPG/CNG


+ Nový dotaz

<5x<   <<     <1> || <140>  <141>  <142>  <143>  <144> ||  <266>     >>   >5x>  

19.2.2015 15:11:09
Jméno: Jiří Boubal Předmět: Přimazávání
Dobrý den, mám hondu civic 6g 1.4i motor D14A7 rv.97. Je nutné přimazání buť flashlube nebo přístřik benzínu??? Popřípadě má smysl přidávat přístřik benzínu v cca 4000-4500ot v poměru 75% LPG a 15% benzín, není to moc?
Nebo postačí kontrola ventilu cca po 15 000 km bez jakéhokoliv přimazíní. Předem děkuji za odpověď Boubal
20.2.2015 7:39:56
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Přimazávání
Dobrý den, s ohledem na rok výroby vozidla bych doporučoval použít pro ochranu ventilů dávkováním aditiva jako účinnou prevenci proti poškození ventilů. U motorů přestavěných na pohon LPG je nutná pravidelná kontrola vůlí ventilů dle intervalu doporučeného výrobcem vozidla. S ohledem na záruku montáže doporučuji však otázku ochrany ventilů řešit se servisem, který bude tuto montáž provádět.

17.2.2015 20:16:37
Jméno: Lubomír Přidal Předmět: kabely Fabia
Dobrý den,mám problém s vynecháváním motoru u Fabie 1,4 16v 55Kw.Při prepnutí na plyn začne poškubávat,v servise mi tvrdili,že je to kabely ke svíčkám.Prý nemám používat Tesly,ale nějaké kvalitnější,jaké kabely mi můžete doporučit?Děkuji za odpoveď Přidal
18.2.2015 12:25:21
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: kabely Fabia
Dobrý den, ano poškubávání v nízkých otáčkách a ve volnoběhu, po přepnutí na plyn, může způsobovat nesprávná funkce některého z komponentů zapalovací soustavy. Pokud v servise diagnostikovali, že závadu mohou způsobovat zapalovací kabely, je potřeba je vyměnit za funkční. Dnes je na trhu široký sortiment kvalitních náhradních dílů proto nebudu konkrétní kabely doporučovat.

16.2.2015 12:31:48
Jméno: David Mazac Předmět: max kw Stag300
Dobrý den,
mám ve voze subaru forester 2.0turbo(125kw) STAG300 již 3roky a jsem s ním velice spokojen, nicméně budu u svého vozu nyní navyšovat výkon motoru a chci ze zeptat do kolika max. Kw je STAG300 chopen pracovat. Nalazení motoru tomu hodlám přizpůsobit.

děkuji D.M.
16.2.2015 14:26:45
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: max kw Stag300
Dobrý den, řídící jednotka není limitní. V případě navyšování výkonu je rozhodující, zda bude postačovat výkon reduktoru. Pošlete mi proto na email prochazka@autogascentrum.cz typ použitého reduktoru, nejlépe foto reduktoru. V každém případě je třeba po navýšení výkonu provést znovu nastavení plynové mapy a v případě potřeby upravit velikost trysek.

15.2.2015 18:12:16
Jméno: Jakub Předmět: LPG Tartarini zacalo pri startu i zhasnuti motoru pipat
Dobry den, do auta (atmosfericky motor Renault 1,6 8V) mam dodelavane LPG-sekvencni vstrik Tartarini+Flashlube. Cca 2 roky a 20.000km bez zavad. Dnes zacalo delat to, ze pri kazdem startu a vypnuti motoru/zapalovani LPG system cca 2-3x zapipa (nastalo 5x z 5 pokusu).

Jinak auto jede v poradku, start na benzin a prepnuti na LPG OK, jizda na LPG i na benzin OK. Diky za radu co se auto pipanim snazi dat najevo a co s tim. Auto stalo cely vikend na relativne silnem mrazu (cca -15C), nemuze to souviset?
16.2.2015 8:39:50
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: LPG Tartarini zacalo pri startu i zhasnuti motoru pipat
Dobrý den, je to upozornění na servisní interval.

15.2.2015 10:12:06
Jméno: martin Předmět: peugeot 307 sw 1.6 16v 82 kw
Ahoj.mam dotaz.kdyź je studenej tak škube až chcipa.po chvili se chytne a jede normalne.cim by to mohlo být?nebo nejaka rada na opravu?
16.2.2015 8:35:47
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: peugeot 307 sw 1.6 16v 82 kw
Dobrý den, Váš dotaz je příliš stručný pro upřesnění dotazu mě prosím kontaktujte prosím telefonicky na tel: 602420268.

14.2.2015 17:51:55
Jméno: Ludek Nyvlt Předmět: Lpg
Dobry den chtel bych se zeptat a pomoc mam skoda octavi 1999 1.8 20V prestavenou na LPG magic o co se jedna tedy kdyz nastartuju a cekam na prepnuti plynu kdyz se to prepme chvili to bezi ale pochvilce otacky klesaji az se vypne motor vypnuti plynu a prepnuti na benzin auto normalne jede prosim o radu nevim si uz rady cim by to mohlo byt este me napadlo vymenit filtr na plyn mohlo by to tim byt dekuji predem za odpoved Nyvlt
16.2.2015 8:32:24
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Lpg
Dobrý den, systém Magic nedělám, a příčin takovéhoto chování může být celá řada od vadné řídící jednotky plynu přes nesprávné složení směsi, vadné čidlo tlaku…. Pokud by byl v systému nízký tlak vlivem ucpaného filtru LPG měl by systém automaticky přepnout na benzín. Bez diagnostiky nelze určit závadu. Vyhledejte proto oborný servis pro značku Magic.

13.2.2015 15:11:51
Jméno: Petr Předmět: cuknutí pří přepnutí na plyn
Dobrý den,

mám vozidlo Ford C-Max 2.0i CNG 2008, přestavba originál od Fordu, systém BRC. Při studeném motoru po přepnutí na plyn, pokud mám sešplápnutý plynový pedál auto škubne, při přepnutí na volnoběh dost poklesnou otáčky a chvilku trvá než se srovnají, při teplém motoru se to již neděje, je to normální? Dále mi plynové vstřiky přijdou docela hlučné, pouze na volnoběh, při jízdě to nepozoruji. Je to moje první auto na CNG, tak nevím jestli je to takto v pořádku.

Dškuji za odpověď
16.2.2015 8:26:12
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: cuknutí pří přepnutí na plyn
Dobrý den, příčin takovéhoto chování může být celá řada. Hlučnost vstřikovačů nejsem takto schopen posoudit, ale pokud se Vám zdají hlučnější může to svědčit o jejich opotřebení. Doporučuji proto navštívit odborný servis FORD, kde provedu diagnostiku systému a určí a následně opraví příčinu.

12.2.2015 20:56:00
Jméno: KAREL Předmět: Přímaz
Dobrý den. Je elektronický Valve protector vhodný na H..I30 1.6 88KW. Děkuji za odpověd.
13.2.2015 10:42:01
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Přímaz
Dobrý den, v současné době je Valve Protector nejlepší dostupné dávkovací zařízení na aditivaci ventilů, které dávkuje na rozdíl od podtlakového systému pouze při provozu na plyn a co je hlavní v závisloti na zátěži motoru. Valve Protector dávkuje aditivum ať už do sání nebo do větve nízkého tlaku plynu pod tlakem a tudíž je možné ho použít i pro turbomotory. Byl testován DEKROU a má homologaci E1 10R-035516 udělenou něměckým Kraftfahrt-Bundesamt. Dávkování je naprogramováno v závislosti na objemu motoru, počtu válců a v závislosti na viskozitě aditiva. Dávka aditiva je 1 promile na spotřebované plynné pohonné hmoty. Pokud je v nádobce hladina aditiva nižší než 100 ml, je řidič upozorněn blikající diodou, která je umístěna v kabině řidiče, na dolití aditiva. Systém lze na přání zákazníka zapojit i tak, že po spotřebování aditiva odpojí plynový systém do té doby, než bude aditivum doplněno. Více informací naleznete na našich stránkách http://www.lpg-autogascentrum.cz/ochrana-ventilu/.

9.2.2015 19:58:20
Jméno: Motzbauchl Předmět: Dotaz
Zdravím a prosím o radu.Mám namontováno LPG - BRC - v Opelu Mokka.Dnes ráno při jízdě začaly čtyři ledky ukazující naplněnost nádrže s plynem po asi 10 km blikat - všechny najednou zhasnou a opět se rozsvítí v intervalu asi 2 vteřin.Po zhasnutí motoru a vyjmutí klíčku a opětovném nastartování je vše tak 5 km vše v normálu a pak se vše opakuje.Nevíte čím to je a zda se něco nemůže poškodit??Díky.M.
11.2.2015 13:12:01
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Dotaz
Dobrý den, pokud se neozývá současně s blikáním pípání bzučáku, pravděpodobně půjde o závadu na měření stavu hladiny LPG v nádrži – plynová řídící jednotka vyhodnotila signál od snímače hladiny mimo toleranci. Pravou příčinu však lze určit až po provedené diagnostice.

9.2.2015 16:06:56
Jméno: Krejčí Předmět: Kolik kapek
Dobrý den mám podtlakové přimazávání,ale když je chladněji tak to kape pomaleji.Logicky kapalina zhoustne.Rád bych věděl kolik kapek za min.by mělo prokapat,abych si to mohl seřídit,Děkuji s pozdravem Krejčí
11.2.2015 13:05:45
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Kolik kapek
Dobrý den, doporučená dávka aditiva je 1 promile na spotřebované pohonné hmoty. Nepíšete jaký je objem motoru a ani počet válců, proto uvedu nastavení pro čtyřválcový motor o objemu do 2,0 l, kde by dávkování aditiva mělo být cca 8 kapek za minutu. Náplň v půllitrové nádobce by tak měla vystačit na cca 5000 km.

7.2.2015 12:16:25
Jméno: Karel Předmět: Peugeot 106
Dobrý den chci se zeptat vlastním Peugeot 106 obsah 1000ccm a výkon 37 kw. Mám problém s lpg mám kulatou nádrž na 33 litru místo rezervy a řídící jednotku d.t.gas. Můj problém je že auto když je studené nebo teplé nechce jet ne benzin motor se dusí a nejde do otáček, po přepnutí na lpg vše funguje normálně. Když zavřu ventil na lahvi lpg tak auto jezdí normálně. Poradte mi prosím co mám dělat děkuji Karel
9.2.2015 7:24:22
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Peugeot 106
Dobrý den, dle Vámi popsaných příznaků půjde zřejmě o to, že po přepnutí na benzín nedochází k odpojení plynového systému a do motoru jsou přiváděna obě paliva. Problém může být v elektronice LPG (řídící jednotka, přepínač….). Vyhledejte proto odbornou firmu, která systém D.T.GAS servisuje.

6.2.2015 23:28:52
Jméno: Kult Marcel Předmět: revize CNG
Dobrý den,má nádrž na CNG platnost použítí a jak je to s revizí?díky za odpověd
9.2.2015 7:26:55
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: revize CNG
Dobrý den, platnost nádrže uvádí výrobce a je max. 20 let od data výroby. Revize (zkouška těsnosti) je u plynových zařízení 1x ročně.

5.2.2015 22:01:31
Jméno: Jaroslav Předmět: Přímaz ventilů elektronicky
Dobrý den, mám namontované LPG STAG 300 ISA 2 ve vozidle Opel Zafira A 1,8, 125 PS včetně mechanického podtlakového přimazávání ventilů Flash Lube. Měl jsem nyní po 2 letech od montáže zájem o elektronický systém, ale v servisu mi řekli, že elektronický systém je elektronický pouze v otevírání přímazu ventilů a následně vše zase běží na principu podtlaku a tudíž to nemá cenu montovat, nehledě prý na to, že je to poruchové. Je to opravdu tak? Děkuji za vysvětlení a navržení vhodného systému a přibližné ceny, rád si k Vám zajedu. Montováno u AGC Stráž u Domažlice. Děkuji za odpověď.
6.2.2015 8:09:20
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Přímaz ventilů elektronicky
Dobrý den, podtlakový systém dávkuje, jakmile je podtlak v sacím potrubí, tedy i při provozu na benzín. Dávkování se seřizuje mechanicky šroubkem a dávka je pak stále stejný počet kapek za minutu bez ohledu na zatížení motoru. Oproti tomu elektronický systém dávkuje jen při provozu na plyn a dávkuje v závislosti na objemu motoru a na vstřikovacích časech plynu, tedy dle zatížení motoru. V naší nabídce máme špičkové elektronické programovatelné dávkovací zařízení Valve protector od německého výrobce, které dlouhodobě bezporuchově vyzkoušeno na náročném německém trhu. V nabídce máme celou řadu elektronických dávkovacích systémů od jednoduchých jednobodových systémů „light“ , které jsou vhodné pro atmosférické motory a motory valvetronic, valvematic, až po sekvenční systémy, kdy je aditivum dávkováno přímo do jednotlivé větve sání nebo do přívodu za plynový vstřikovač. Tlakové systémy je možné, na rozdíl od kapajících a „light“, použít i u přeplňovaných motorů. Tento systém má elektronickou signalizaci stavu aditiva a je možné ho zapojit tak, aby v případě spotřebování aditiva v nádobce odpojil LPG systém do doby, než bude aditivum znovu doplněno. Další informace k elektronickým dávkovacím systémům jsou uvedeny na našich stránkách http://www.lpg-autogascentrum.cz/ochrana-ventilu/ . Pro doporučení konkrétního systému mě prosím kontaktujte telefonicky na tel: 602420268.

30.1.2015 19:09:47
Jméno: Josef Předmět: Xsara Picasso 1,6 16V
Dobrý den,
měl bych dotaz ohledně zástavby LPG do Xsara Picasso r.v. 2008 1,6 16V. Zajímalo by mě jestli je tento motor vhodný nebo jestli s ním bývají problémy. Vím že z hlediska zástavby LPG má Picasso docela složitou elektriku a tak bych byl nerad místo na silnici stále v servisu. Je potřeba přimazávání ventilů? Jaké jsou nejlepší použít plynové vstřikovače? Zajímá mě to hlavně z hlediska opravy vstřikovačů. Některé se dají opravit relativně za"malé peníze" a některé ne. Zkušenosti s LPG mám 15 let, ale svého Formana nemůžu srovnávat s Picassem.
Děkuji Vám za odpověď
2.2.2015 10:28:37
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Xsara Picasso 1,6 16V
Dobrý den,
S přestavbou těchto vozidel máme zkušenosti a se „složitější“ elektronikou si dokážeme poradit. U některých těchto vozidel při provozu na LPG dochází k fiktivnímu odečtu stavu benzínu v nádrži. Toto se odstraní instalací emulátoru hladiny benzínu. V každém případě doporučuji ochranu ventilů a ventilových sedel některým ze způsobů uvedených na našich stránkách http://www.lpg-autogascentrum.cz/ochrana-ventilu/ . Vstřikovače u námi dodávaných systémů lze vyčistit, případně repasovat. Další informace Vám rádi poskytneme na tel.: 602420268.

30.1.2015 17:08:50
Jméno: Pavel Předmět: přepínač lpg - Mitsubishi ASX
Tak chyba byla v elektrickém zapojení přepínače.Po roce kdy jsem koupil nové auto se mi teprve podařilo přesvědčit prodejce že přepínač není dobře zapojen.Po reklamaci a předělání je už vše ok.Děkuji za odpověd.P.H


<5x<   <<     <1> || <140>  <141>  <142>  <143>  <144> ||  <266>     >>   >5x>  

Přidat záznam


Předmět:
Jméno:
E-mail (nebude zveřejněn):
Text zprávy:
jsou povoleny tagy <b>, <u> a <i>, můžete psát i odkazy ve tvaru www.neco.cz nebo http://neco.neco.cz
    


Tento web používá soubory cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas.Více informací