Diskuzní fórum LPG/CNG
24.2.2015 12:38:28
Jméno:
Mirek Předmět:
T 613 nejde přepnoutDobrý den, potřebuji poradit. Na T613 je obyčejný system plynu s manuálním přepináním, problém je v tom že po zahřátí motoru a zahřátí vody ve směšovači skrz dodatečný okruh... Se po přepnutí na plyn auto nejede prostě do motoru nejde plyn a kontrolka na přepínači nesvítí! Plyn v nádrži je na 100% jsem tankoval osobně, jen mě zaráží že neukazuje plovák v nádrži který je nový. Tak ted nevím jestli to spolu nějak souvisí nebo co se tam ještě pokazilo. Děkuji za odpověď
26.2.2015 15:33:12
Jméno:
Ing. Procházka Evžen Předmět:
RE: T 613 nejde přepnoutDobrý den, v první řadě bych zkontroloval, zda je otevřený manuální ventil na multiventilu a zkontroloval bych pojistku LPG systému. Dále bych závadu nejspíše hledal v přepínači, elektroinstalaci (přerušený drát nebo studený spoj…). Závadu by také mohla způsobovat vadná cívka na multiventilu případně cívka na hlavním uzavíracím ventilu.
24.2.2015 3:10:05
Jméno:
soky Předmět:
Cukání motoru - BRC FLYDobrý den, moje bmw 523i 6-ti válec lpg brc fly sl po nastartování krásně přepne na lpg ale má nepravidelný chod volnoběhu a pri jizdě motor cuká, dusí se a netáhne jak by měl. Prosím poraďte co může být příčinou!!! Děkuji soky
26.2.2015 12:30:59
Jméno:
Ing. Procházka Evžen Předmět:
RE: Cukání motoru - BRC FLYDobrý den, příčiny mohou být následující: nesprávné složení LPG směsi, vadný vstřikovač(e), závada v reduktoru, závada na elektroinstalaci, vadná řídící jednotka…. Doporučuji proto navštívit odborný servis, kde závadu zjistí diagnostikou.
23.2.2015 20:16:47
Jméno:
Masaryk Předmět:
škoda superb 3,6Dobrý den,
měl bych dotaz na přestavbu Superbu 3,6 FSI na Lpg, zda lze? a jaká by byla cena. Jaká by to znamenalo omezení výkonu a spotřeba by byla jaká? děkuji za odpověď
S pozdravem
26.2.2015 12:26:12
Jméno:
Ing. Procházka Evžen Předmět:
RE: škoda superb 3,6Dobrý den, přestavbu vozidla Škoda Superb 3,6 FSI, 191 kW, kód motoru CDVA na LPG umíme. Omezení výkonu jsme neměřili, pocitově však je neznatelné. Obecně u motorů s přímým vstřikováním paliva je nutné počítat se spoluúčastí benzínu v rozmezí 10 – 20 %. Typ LPG zařízení a cenu Vám rádi sdělíme na telefonický dotaz.
22.2.2015 10:28:19
Jméno:
hybsman zdenek Předmět:
lpdi mam lpdi ve skoda yeti 1.8 TSi mam problemy se startem rano poradi mi nekdo jak nato
23.2.2015 10:13:03
Jméno:
Ing. Procházka Evžen Předmět:
RE: lpdi Dobrý den, systém LPdi je systém vstřikování kapalného LPG do sání. Výrobcem tohoto systému je Viale. Problém bude s největší pravděpodobností v seřízení směsi. Obraťte se proto na příslušný odborný servis.
21.2.2015 14:28:04
Jméno:
Tomáš Předmět:
černá tekutina z výfukuDobrý den, 3 roky mám představbu LPG ve Fiatu Stilo 1,6 16V a v poslední době začínám pozorovat, že z výfuku mi vytéká černá tekutina, Vypadá to jako voda s nějakým karbonem nebo podobnými usazeninami ze spalování. Hlavně když po startu stojím na místě, tak po chvíli je pod výfukem černý flek. Z výfuku ale nejde žádný černý kouř, auto nijak nečadí. Při delší jízdě a zahřádí vozidla to už tak znatelné není. Kapalina v nádobce na chlazení se nijak zvlášť nevytrácí, občas tedy trošku doleju, ale to dělám už od samotné přestavby na LPG. Problémy s výkonem motoru nepozoruji. Mám tam i přimazávání ventilů FlashLube a občas auto protáhnu i normálně na benzín. Dokážete mi poradit, zda se může jednat o závadu na motoru, nebo je výskyt takové tekutiny z výfuku v pohodě? Děkuji.
23.2.2015 10:12:39
Jméno:
Ing. Procházka Evžen Předmět:
RE: černá tekutina z výfukuDobrý den, při spalování LPG vzniká kromě kysličníku uhličitého i značné množství vodních par, které kondenzují ve výfuku zvláště v chladném období. Při spalování benzínu mimo jiné vznikají i karbonové usazeniny, které mohou být smývány kondenzovanou vodou.
19.2.2015 15:11:09
Jméno:
Jiří Boubal Předmět:
PřimazáváníDobrý den, mám hondu civic 6g 1.4i motor D14A7 rv.97. Je nutné přimazání buť flashlube nebo přístřik benzínu??? Popřípadě má smysl přidávat přístřik benzínu v cca 4000-4500ot v poměru 75% LPG a 15% benzín, není to moc?
Nebo postačí kontrola ventilu cca po 15 000 km bez jakéhokoliv přimazíní. Předem děkuji za odpověď Boubal
20.2.2015 7:39:56
Jméno:
Ing. Procházka Evžen Předmět:
RE: PřimazáváníDobrý den, s ohledem na rok výroby vozidla bych doporučoval použít pro ochranu ventilů dávkováním aditiva jako účinnou prevenci proti poškození ventilů. U motorů přestavěných na pohon LPG je nutná pravidelná kontrola vůlí ventilů dle intervalu doporučeného výrobcem vozidla. S ohledem na záruku montáže doporučuji však otázku ochrany ventilů řešit se servisem, který bude tuto montáž provádět.
17.2.2015 20:16:37
Jméno:
Lubomír Přidal Předmět:
kabely FabiaDobrý den,mám problém s vynecháváním motoru u Fabie 1,4 16v 55Kw.Při prepnutí na plyn začne poškubávat,v servise mi tvrdili,že je to kabely ke svíčkám.Prý nemám používat Tesly,ale nějaké kvalitnější,jaké kabely mi můžete doporučit?Děkuji za odpoveď Přidal
18.2.2015 12:25:21
Jméno:
Ing. Procházka Evžen Předmět:
RE: kabely FabiaDobrý den, ano poškubávání v nízkých otáčkách a ve volnoběhu, po přepnutí na plyn, může způsobovat nesprávná funkce některého z komponentů zapalovací soustavy. Pokud v servise diagnostikovali, že závadu mohou způsobovat zapalovací kabely, je potřeba je vyměnit za funkční. Dnes je na trhu široký sortiment kvalitních náhradních dílů proto nebudu konkrétní kabely doporučovat.
16.2.2015 12:31:48
Jméno:
David Mazac Předmět:
max kw Stag300Dobrý den,
mám ve voze subaru forester 2.0turbo(125kw) STAG300 již 3roky a jsem s ním velice spokojen, nicméně budu u svého vozu nyní navyšovat výkon motoru a chci ze zeptat do kolika max. Kw je STAG300 chopen pracovat. Nalazení motoru tomu hodlám přizpůsobit.
děkuji D.M.
16.2.2015 14:26:45
Jméno:
Ing. Procházka Evžen Předmět:
RE: max kw Stag300Dobrý den, řídící jednotka není limitní. V případě navyšování výkonu je rozhodující, zda bude postačovat výkon reduktoru. Pošlete mi proto na email prochazka@autogascentrum.cz typ použitého reduktoru, nejlépe foto reduktoru. V každém případě je třeba po navýšení výkonu provést znovu nastavení plynové mapy a v případě potřeby upravit velikost trysek.
15.2.2015 18:12:16
Jméno:
Jakub Předmět:
LPG Tartarini zacalo pri startu i zhasnuti motoru pipatDobry den, do auta (atmosfericky motor Renault 1,6 8V) mam dodelavane LPG-sekvencni vstrik Tartarini+Flashlube. Cca 2 roky a 20.000km bez zavad. Dnes zacalo delat to, ze pri kazdem startu a vypnuti motoru/zapalovani LPG system cca 2-3x zapipa (nastalo 5x z 5 pokusu).
Jinak auto jede v poradku, start na benzin a prepnuti na LPG OK, jizda na LPG i na benzin OK. Diky za radu co se auto pipanim snazi dat najevo a co s tim. Auto stalo cely vikend na relativne silnem mrazu (cca -15C), nemuze to souviset?
16.2.2015 8:39:50
Jméno:
Ing. Procházka Evžen Předmět:
RE: LPG Tartarini zacalo pri startu i zhasnuti motoru pipatDobrý den, je to upozornění na servisní interval.
15.2.2015 10:12:06
Jméno:
martin Předmět:
peugeot 307 sw 1.6 16v 82 kwAhoj.mam dotaz.kdyź je studenej tak škube až chcipa.po chvili se chytne a jede normalne.cim by to mohlo být?nebo nejaka rada na opravu?
16.2.2015 8:35:47
Jméno:
Ing. Procházka Evžen Předmět:
RE: peugeot 307 sw 1.6 16v 82 kwDobrý den, Váš dotaz je příliš stručný pro upřesnění dotazu mě prosím kontaktujte prosím telefonicky na tel: 602420268.
14.2.2015 17:51:55
Jméno:
Ludek Nyvlt Předmět:
LpgDobry den chtel bych se zeptat a pomoc mam skoda octavi 1999 1.8 20V prestavenou na LPG magic o co se jedna tedy kdyz nastartuju a cekam na prepnuti plynu kdyz se to prepme chvili to bezi ale pochvilce otacky klesaji az se vypne motor vypnuti plynu a prepnuti na benzin auto normalne jede prosim o radu nevim si uz rady cim by to mohlo byt este me napadlo vymenit filtr na plyn mohlo by to tim byt dekuji predem za odpoved Nyvlt
16.2.2015 8:32:24
Jméno:
Ing. Procházka Evžen Předmět:
RE: LpgDobrý den, systém Magic nedělám, a příčin takovéhoto chování může být celá řada od vadné řídící jednotky plynu přes nesprávné složení směsi, vadné čidlo tlaku…. Pokud by byl v systému nízký tlak vlivem ucpaného filtru LPG měl by systém automaticky přepnout na benzín. Bez diagnostiky nelze určit závadu. Vyhledejte proto oborný servis pro značku Magic.
13.2.2015 15:11:51
Jméno:
Petr Předmět:
cuknutí pří přepnutí na plynDobrý den,
mám vozidlo Ford C-Max 2.0i CNG 2008, přestavba originál od Fordu, systém BRC. Při studeném motoru po přepnutí na plyn, pokud mám sešplápnutý plynový pedál auto škubne, při přepnutí na volnoběh dost poklesnou otáčky a chvilku trvá než se srovnají, při teplém motoru se to již neděje, je to normální? Dále mi plynové vstřiky přijdou docela hlučné, pouze na volnoběh, při jízdě to nepozoruji. Je to moje první auto na CNG, tak nevím jestli je to takto v pořádku.
Dškuji za odpověď
16.2.2015 8:26:12
Jméno:
Ing. Procházka Evžen Předmět:
RE: cuknutí pří přepnutí na plynDobrý den, příčin takovéhoto chování může být celá řada. Hlučnost vstřikovačů nejsem takto schopen posoudit, ale pokud se Vám zdají hlučnější může to svědčit o jejich opotřebení. Doporučuji proto navštívit odborný servis FORD, kde provedu diagnostiku systému a určí a následně opraví příčinu.
12.2.2015 20:56:00
Jméno:
KAREL Předmět:
PřímazDobrý den. Je elektronický Valve protector vhodný na H..I30 1.6 88KW. Děkuji za odpověd.
13.2.2015 10:42:01
Jméno:
Ing. Procházka Evžen Předmět:
RE: PřímazDobrý den, v současné době je Valve Protector nejlepší dostupné dávkovací zařízení na aditivaci ventilů, které dávkuje na rozdíl od podtlakového systému pouze při provozu na plyn a co je hlavní v závisloti na zátěži motoru. Valve Protector dávkuje aditivum ať už do sání nebo do větve nízkého tlaku plynu pod tlakem a tudíž je možné ho použít i pro turbomotory. Byl testován DEKROU a má homologaci E1 10R-035516 udělenou něměckým Kraftfahrt-Bundesamt. Dávkování je naprogramováno v závislosti na objemu motoru, počtu válců a v závislosti na viskozitě aditiva. Dávka aditiva je 1 promile na spotřebované plynné pohonné hmoty. Pokud je v nádobce hladina aditiva nižší než 100 ml, je řidič upozorněn blikající diodou, která je umístěna v kabině řidiče, na dolití aditiva. Systém lze na přání zákazníka zapojit i tak, že po spotřebování aditiva odpojí plynový systém do té doby, než bude aditivum doplněno. Více informací naleznete na našich stránkách http://www.lpg-autogascentrum.cz/ochrana-ventilu/.
9.2.2015 19:58:20
Jméno:
Motzbauchl Předmět:
DotazZdravím a prosím o radu.Mám namontováno LPG - BRC - v Opelu Mokka.Dnes ráno při jízdě začaly čtyři ledky ukazující naplněnost nádrže s plynem po asi 10 km blikat - všechny najednou zhasnou a opět se rozsvítí v intervalu asi 2 vteřin.Po zhasnutí motoru a vyjmutí klíčku a opětovném nastartování je vše tak 5 km vše v normálu a pak se vše opakuje.Nevíte čím to je a zda se něco nemůže poškodit??Díky.M.
11.2.2015 13:12:01
Jméno:
Ing. Procházka Evžen Předmět:
RE: DotazDobrý den, pokud se neozývá současně s blikáním pípání bzučáku, pravděpodobně půjde o závadu na měření stavu hladiny LPG v nádrži – plynová řídící jednotka vyhodnotila signál od snímače hladiny mimo toleranci. Pravou příčinu však lze určit až po provedené diagnostice.
9.2.2015 16:06:56
Jméno:
Krejčí Předmět:
Kolik kapekDobrý den mám podtlakové přimazávání,ale když je chladněji tak to kape pomaleji.Logicky kapalina zhoustne.Rád bych věděl kolik kapek za min.by mělo prokapat,abych si to mohl seřídit,Děkuji s pozdravem Krejčí
11.2.2015 13:05:45
Jméno:
Ing. Procházka Evžen Předmět:
RE: Kolik kapekDobrý den, doporučená dávka aditiva je 1 promile na spotřebované pohonné hmoty. Nepíšete jaký je objem motoru a ani počet válců, proto uvedu nastavení pro čtyřválcový motor o objemu do 2,0 l, kde by dávkování aditiva mělo být cca 8 kapek za minutu. Náplň v půllitrové nádobce by tak měla vystačit na cca 5000 km.
Přidat záznam