Logo Autogas Centrum
Logo Autogas Centrum
Logo Autogas měření emisí



Nacházíte se zde:  

Diskuzní fórum LPG/CNG


+ Nový dotaz

<5x<   <<     <1> || <143>  <144>  <145>  <146>  <147> ||  <268>     >>   >5x>  

7.2.2015 12:16:25
Jméno: Karel Předmět: Peugeot 106
Dobrý den chci se zeptat vlastním Peugeot 106 obsah 1000ccm a výkon 37 kw. Mám problém s lpg mám kulatou nádrž na 33 litru místo rezervy a řídící jednotku d.t.gas. Můj problém je že auto když je studené nebo teplé nechce jet ne benzin motor se dusí a nejde do otáček, po přepnutí na lpg vše funguje normálně. Když zavřu ventil na lahvi lpg tak auto jezdí normálně. Poradte mi prosím co mám dělat děkuji Karel
9.2.2015 7:24:22
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Peugeot 106
Dobrý den, dle Vámi popsaných příznaků půjde zřejmě o to, že po přepnutí na benzín nedochází k odpojení plynového systému a do motoru jsou přiváděna obě paliva. Problém může být v elektronice LPG (řídící jednotka, přepínač….). Vyhledejte proto odbornou firmu, která systém D.T.GAS servisuje.

6.2.2015 23:28:52
Jméno: Kult Marcel Předmět: revize CNG
Dobrý den,má nádrž na CNG platnost použítí a jak je to s revizí?díky za odpověd
9.2.2015 7:26:55
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: revize CNG
Dobrý den, platnost nádrže uvádí výrobce a je max. 20 let od data výroby. Revize (zkouška těsnosti) je u plynových zařízení 1x ročně.

5.2.2015 22:01:31
Jméno: Jaroslav Předmět: Přímaz ventilů elektronicky
Dobrý den, mám namontované LPG STAG 300 ISA 2 ve vozidle Opel Zafira A 1,8, 125 PS včetně mechanického podtlakového přimazávání ventilů Flash Lube. Měl jsem nyní po 2 letech od montáže zájem o elektronický systém, ale v servisu mi řekli, že elektronický systém je elektronický pouze v otevírání přímazu ventilů a následně vše zase běží na principu podtlaku a tudíž to nemá cenu montovat, nehledě prý na to, že je to poruchové. Je to opravdu tak? Děkuji za vysvětlení a navržení vhodného systému a přibližné ceny, rád si k Vám zajedu. Montováno u AGC Stráž u Domažlice. Děkuji za odpověď.
6.2.2015 8:09:20
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Přímaz ventilů elektronicky
Dobrý den, podtlakový systém dávkuje, jakmile je podtlak v sacím potrubí, tedy i při provozu na benzín. Dávkování se seřizuje mechanicky šroubkem a dávka je pak stále stejný počet kapek za minutu bez ohledu na zatížení motoru. Oproti tomu elektronický systém dávkuje jen při provozu na plyn a dávkuje v závislosti na objemu motoru a na vstřikovacích časech plynu, tedy dle zatížení motoru. V naší nabídce máme špičkové elektronické programovatelné dávkovací zařízení Valve protector od německého výrobce, které dlouhodobě bezporuchově vyzkoušeno na náročném německém trhu. V nabídce máme celou řadu elektronických dávkovacích systémů od jednoduchých jednobodových systémů „light“ , které jsou vhodné pro atmosférické motory a motory valvetronic, valvematic, až po sekvenční systémy, kdy je aditivum dávkováno přímo do jednotlivé větve sání nebo do přívodu za plynový vstřikovač. Tlakové systémy je možné, na rozdíl od kapajících a „light“, použít i u přeplňovaných motorů. Tento systém má elektronickou signalizaci stavu aditiva a je možné ho zapojit tak, aby v případě spotřebování aditiva v nádobce odpojil LPG systém do doby, než bude aditivum znovu doplněno. Další informace k elektronickým dávkovacím systémům jsou uvedeny na našich stránkách http://www.lpg-autogascentrum.cz/ochrana-ventilu/ . Pro doporučení konkrétního systému mě prosím kontaktujte telefonicky na tel: 602420268.

30.1.2015 19:09:47
Jméno: Josef Předmět: Xsara Picasso 1,6 16V
Dobrý den,
měl bych dotaz ohledně zástavby LPG do Xsara Picasso r.v. 2008 1,6 16V. Zajímalo by mě jestli je tento motor vhodný nebo jestli s ním bývají problémy. Vím že z hlediska zástavby LPG má Picasso docela složitou elektriku a tak bych byl nerad místo na silnici stále v servisu. Je potřeba přimazávání ventilů? Jaké jsou nejlepší použít plynové vstřikovače? Zajímá mě to hlavně z hlediska opravy vstřikovačů. Některé se dají opravit relativně za"malé peníze" a některé ne. Zkušenosti s LPG mám 15 let, ale svého Formana nemůžu srovnávat s Picassem.
Děkuji Vám za odpověď
2.2.2015 10:28:37
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Xsara Picasso 1,6 16V
Dobrý den,
S přestavbou těchto vozidel máme zkušenosti a se „složitější“ elektronikou si dokážeme poradit. U některých těchto vozidel při provozu na LPG dochází k fiktivnímu odečtu stavu benzínu v nádrži. Toto se odstraní instalací emulátoru hladiny benzínu. V každém případě doporučuji ochranu ventilů a ventilových sedel některým ze způsobů uvedených na našich stránkách http://www.lpg-autogascentrum.cz/ochrana-ventilu/ . Vstřikovače u námi dodávaných systémů lze vyčistit, případně repasovat. Další informace Vám rádi poskytneme na tel.: 602420268.

30.1.2015 17:08:50
Jméno: Pavel Předmět: přepínač lpg - Mitsubishi ASX
Tak chyba byla v elektrickém zapojení přepínače.Po roce kdy jsem koupil nové auto se mi teprve podařilo přesvědčit prodejce že přepínač není dobře zapojen.Po reklamaci a předělání je už vše ok.Děkuji za odpověd.P.H

28.1.2015 12:03:26
Jméno: Jano Předmět: Primazavanie 1.4 VTI
Dobry den,
chcel by som sa opytat ci pre motory 1.4 VTI v C3 Picasso (kod 8FP) je nutne doplnit domazavanie ventilov s LPG? Resp.ci maju tvrdene sedla ventilov?

Dakujem Antala
30.1.2015 7:51:00
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Primazavanie 1.4 VTI
Dobrý den, pro dlouhodobý bezproblémový provoz doporučuji použít některý způsob na ochranu ventilů a ventilových sedel.

27.1.2015 20:24:39
Jméno: David Předmět: přepínání z lpg na benzin
Dobrý den chtěl bych radu mam BMW 2.2 125kw se systémem landirenzo a ted se mi při jízdě z kopce a sundání nohy z plynu přepne lpg na benzín a už nejde přepnout zpět. Musím zastavit vypnout motor zapnout lpg a vše zase funguje než přijde klesání a já sundám nohu z plynu a děje se tak při plné i poloprázdné nádrži už jsem vyměnil nádrž i multiventil a problém stále přetrvává. mohl by být vadný reduktor. Ve vysokých otáčkách a když je motor v tahu je vše ok děkuji
28.1.2015 14:49:55
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: přepínání z lpg na benzin
Dobrý den, pokud systém Landi Renzo zaznamená vážnou chybu, kdy přepne zpět do benzínu, je vždy nutné před novým přepnutím na LPG motor vypnout a znovu nastartovat. Příčin takovéhoto chování může být celá řada a vyjmenovávat je by přesahovalo možnosti tohoto fóra. V tomto případě doporučuji provést diagnostiku LPG systému.

20.1.2015 16:10:55
Jméno: Bartek Josef Předmět: motor Renault 1.4 8V
Dobrý den, můžete mi prosím říct,jestli je nutný přímaz ventilů
u motoru renault 1.4 8V? Jedná se o vozilo Dacia Sandero r.v.2010
dovezené z Francie se zabudovaným systémem LandiRenzo.Zabudovaný
přímaz ventilů nemá. Děkuji za odpověď Josef.
21.1.2015 9:06:40
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: motor Renault 1.4 8V
Dobrý den, to že francouzské vozidlo přestavěné ve Francii nemá přímaz ventilů neznamená, že není např. použita ochrana ventilů přístřikem benzínu, což některé řídící jednotky systému Landi Renzo umožňují. Já bych u tohoto motoru doporučoval ochranu ventilů ať už přístřikem benzínu nebo dávkováním aditiva.

20.1.2015 13:00:47
Jméno: Láďa Předmět: Škoda Yeti 1,2 TSI
Dobrý den, máte nějakou zkušenost s přestavbou Škoda Yeti 1,2 TSI, r.rv.2010 v automatu. Děkuji Láďa
21.1.2015 8:51:16
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Škoda Yeti 1,2 TSI
Dobrý den,zkušenosti máme s motorem 1,2 TSI, 77 kW, kód motoru CBZ(B)s mechanickou převodovkou. Možnost přestavby s automatickou převodovkou ověřujeme u výrobce.

19.1.2015 20:01:42
Jméno: Vladimír Petrovič Předmět: VW 3,2 FSI,184 kw ,kod motoru AXZ
Dobrý den,
dělají Strakonice již tuto přestavbu?

děkui za odpověď

Petrovič 728232057
20.1.2015 8:34:18
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: VW 3,2 FSI,184 kw ,kod motoru AXZ
Dobrý den, zatím bohužel nemáme vhodnou sadu na přestavbu tohoto motoru.

18.1.2015 21:49:10
Jméno: Josef Kvapil Předmět: Nádrž FORD S-MAX
Dobrý den,
chtěl bych se prosím zeptat,kam lze umístit nádrž u Ford s-max. Nemá prostor na rezervu.
Děkuji J. Kvapil
20.1.2015 8:33:12
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Nádrž FORD S-MAX
Dobrý den, pokud Vaše vozidlo nemá zadní klimatizaci je možná, po vyrovnání podlahy, instalace venkovní podvěšené LPG nádrže pod vozidlem. V případě, že vozidlo má zadní klimatizaci, musela by se tato klimatizace přeložit na jiné místo nebo odstranit. Pokud je to čtyřválec s jedním výfukem je to OK, pokud je to šestiválec se dvěma výfuky musely by se upravit i výfuky. Další možností je umístit nádrž do zavazadlového prostoru.

17.1.2015 17:19:51
Jméno: Pavel Předmět: přepínač lpg - Mitsubishi ASX
Dobrý den,vozidlo Mitsubishi ASX 1,6 rok 2014,lpg systém lovato-dodavatel Autogas centrum plus,montáž v originál servis Mitsubishi.Prosím o radu :Při nastartování vozu přepínač LPG + BENZÍN bliká a čeká na přepnutí do lpg.V momentě kdy auto vypnu a nepřepne se ještě do režimu lpg....přepínač stále bliká a nevypne se....třeba i do druhého dne.Pokud je vůz v režimu LPG a auto se vypne přepínač zhasne cca do 5.minut.V případě dojezdu na benzín zůstává také svítit.Myslím že není správně zapojen.Po ohlášení reklamace mi je stále řečeno že je vše dobře zapojeno ale mě se to nezdá.Můžete poradit?Díky Pavel
20.1.2015 7:47:52
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: přepínač lpg - Mitsubishi ASX
Dobrý den, v první řadě je potřeba zkontrolovat, zda je elektrické zapojení LPG systému provedeno dle schématu. Pokud je vše v pořádku nevylučuji chybu některého z komponentů systému. Takto na dálku nelze dát jednoznačnou odpověď.

16.1.2015 23:10:20
Jméno: ziki Předmět: citroen 1,2 VTI, 53kw, r.v. 2014, najeto 10000km
Dobrý den, lze tento automobil přestavět na pohon LPG, aniž by byla výrazně ovlivněna životnost motoru?
Lze předem odhadnout jako bude mít tento motor spotřebu při jízdě na LPG? Při jízdě na benzin dlouhodobá spotřeba 5,5l/100km. Děkuji za odpověď
18.1.2015 18:40:58
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: citroen 1,2 VTI, 53kw, r.v. 2014, najeto 10000km
Dobrý den, motor 1,2 VTi s proměnným zdvihem ventilů a s časováním vstřikování, vyrobený ve spolupráci PSA a BMW, lze přestavět úspěšně na LPG a projeho dlouhodobou životnost bych doporučil použít elektronické zařízení na dávkování aditiva na ochranu ventilů a ventilových sedel – bližší informace k ochraně ventilů můžete nalézt na našich stránkách http://www.lpg-autogascentrum.cz/ochrana-ventilu/ . Přestavbu vozidla Citroen C Elysee s motorem VTi o objemu 1,6, které jsme přestavěli, si můžete prohlédnout na našich stránkách http://www.lpg-autogascentrum.cz/fotogalerie/citro en/montaz-citroen-c-elysee-1-6/ . V případě dalších otázek mě můžete kontaktovat telefonoicky na čísle 602420268.

14.1.2015 13:10:34
Jméno: Boubal Jiří Předmět: Honda civic
dobrý den, mám stejné auto jako pan Hloušek Honda Civic 1.4 66kW (1998). Zvažuji LPG mám stejný dotaz ohledně ventylů a také spokojenost přestavby. Předem děkuji
15.1.2015 7:32:04
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Honda civic
Dobrý den, řada těchto vozidel byla úspěšně přestavěna na LPG s použitím ochrany ventilů dávkováním aditiva. Bližší informace k použitému systému Vám rádi poskytneme telefonicky.

13.1.2015 12:48:52
Jméno: Lukáš Předmět: STAG 4+
Vaše odpověď na Renault: řídící jednotka STAG 4+ je již nějaký rok na trhu, ale softwarově je stále aktualizovaná a tudíž plně vyhovuje potřebám Vašeho vozidla.

Jakým způsobem se aktualizuje taková řídící jednotka, někde v servise, během pravidelné revizní kontrole?
13.1.2015 14:14:07
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: STAG 4+
Dobrý den, aktualizaci provádí autorizovaný servis a je to téma, které rozsahem přesahuje možnosti tohoto fóra. Podrobnější informace Vám rádi poskytneme na tel: 602518625.


<5x<   <<     <1> || <143>  <144>  <145>  <146>  <147> ||  <268>     >>   >5x>  

Přidat záznam


Předmět:
Jméno:
E-mail (nebude zveřejněn):
Text zprávy:
jsou povoleny tagy <b>, <u> a <i>, můžete psát i odkazy ve tvaru www.neco.cz nebo http://neco.neco.cz
    


Tento web používá soubory cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas.Více informací