Diskuzní fórum LPG/CNG
14.12.2014 12:10:26
Jméno:
Petr Gela Předmět:
Hyundai i30 cw,1,6,88kWDobrý den měl bych dotas ohledně motoru,ted v zimním období za studena když nastartuju vyjedu z garáže zhasnu motor a jdu zamknout garáž tak motor po vytažení klíčku ze spínačky jěště jak by ještě chvilku jel.Je to u těchto vozú normální nebo je nějaká závada_?
Předem děkuji za odpověd
15.12.2014 8:48:37
Jméno:
Ing. Procházka Evžen Předmět:
RE: Hyundai i30 cw,1,6,88kWDobrý den, po vypnutí klíčku by se měl motor vždy vypnout ať jede na benzín či na LPG.
12.12.2014 11:57:44
Jméno:
robert Předmět:
nenatankování plné nádržeDobrý den
vlastním hyundai ix20 s originální zástavbnou LPG od vás. Nádrž je na 45 l s možným natankováním 36 l (80%). Zatím se mi nepodařilo (cca 1/2 roku) natankovat nikdy více než 30 l. Jedu na servisní prohlídku do hyundai, je cesta jak to napravit, nebo je nutná reklamace? Díky.
15.12.2014 8:15:02
Jméno:
Ing. Procházka Evžen Předmět:
RE: nenatankování plné nádržeDobrý den, dle platných předpisů lze LPG nádrž naplnit do max. 80% jejího objemu. Pokud vyjedete LPG z nádrže do přepnutí vždy ještě v nádrži nějaký ten litr na dně zůstane, ale rozdíl, který uvádíte je příliš veliký. Doporučoval bych proto rklamai a dohodnout v servise kontrolu osazení multiventilu a dostavit se s prázdnou nádrží.
9.12.2014 23:39:14
Jméno:
roman Předmět:
škubánídobrý den
Vlastním vozidlo opel astra G 1,6benzín r.v.2008.Zhruba v srpnu jsem nechal předělat na lpg u FEDORU v Prostějově. Nechal jsem tam namontovat systém landi-renzo s přimazáváním sedel ventilů. Momentálně jsem byl na prohlídce protože auto poškubává. A jen na lpg při menších rychlostech a v otáčkách cca 2000-2500 na benzín jede super. Jsou tam nové svíčky na lpg. Řekli mi že si mám vyměnit cívku , to se mi ale nezdá když auto šlape na benzín na 100%. Cívka není zrovna levná záležitost. Nemůže to být třebas egr ventil? Vzhledem k tomu že tam lpg není ani půl roku a má najeto cca 8000 km. Tak se mi honí hlavou jestli jsem udělal dobře s přestavbou. Nevím si rady co byste mi doporučil jako nezávislá osoba. Prosím mohli byste mi odpověď poslat i na email. Předem děkuji za odpověď Roman
10.12.2014 12:20:27
Jméno:
Ing. Procházka Evžen Předmět:
RE: škubáníDobrý den, LPG má vyšší teplotu zapálení než benzín a proto má vyšší nároky na kvalitu zapalovací soustavy (svíčky, cívky, kabely příp. zapalovací modul) než je tomu při provozu na benzín. Nevím jaké svíčky jste dával do vozidla, ale my doporučujeme používat pokud možno svíčky s jednou elektrodou. Nevhodné nebo špatné svíčky se projevují zejména v nízkých otáčkách nepravidelným chodem či poškubáváním. Jako příklad uvedu Škodu Octavia, kde byly tří elektrodové svíčky a vozidlo po přestavbě nebylo možné ani zkalibrovat. Svíčky jsme vyměnili za svíčky s jednou elektrodou a vše funguje jak má.
8.12.2014 19:54:51
Jméno:
Richard Holešinský Předmět:
Přimazáváni ventilůDobrý den,nechal jsem si od Vás namontovat LPG do vozidla Honda Accord 2.2.I. Chci se zeptal jestli je nutná montáž přimazávání ventilů. Někdo tvrdí, že se musí a někdo zase, že to není nutné. LPG montovala Vaše pobočka v Brně.
Děkuji za odpověď.
S pozdravem
Holešínský Richard
9.12.2014 12:58:28
Jméno:
Ing. Procházka Evžen Předmět:
RE: Přimazáváni ventilůDobrý den, protože neuvádíte rok výroby ani výkon motoru odpovím obecně a to tak, že vozidla vyrobená před r. 2000 většinu neměla problémy s kvalitou ventilů a sedel. Jestliže je Vaše vozidlo mladšího data v každém případě bych ochranu ventilů a sedel doporučil. To že ve vozidle není zařízení na dávkování aditiva ("přímaz") neznamená, že nebyla použita ochrana ventilů pomocí přístřiku benzínu. O tom zda bude ochrana ventilů použita a jejím způsobu rozhoduje montážní dílna s ohledem na potřeby zákazníka.
9.12.2014 15:34:39
Jméno:
Richard Holešinský Předmět:
RE: RE: Přimazáváni ventilůomlouvam se vuz je r.v. 1993 110 kw
9.12.2014 15:49:52
Jméno:
Richard Holešinský Předmět:
RE: RE: Přimazáváni ventilůomlouvam se vuz je r.v. 1993 110 kw 16ventil a zarizeni je STAG 300
8.12.2014 16:02:05
Jméno:
Kardoš Jaroslav Předmět:
Splynovač AUTRONIKVyčistil som filter na uvedenom splynovači. Teraz pri jazde na LPG, splynovač vydáva bublajúci zvuk, meniaci sa na intenzite podľa otáčok motora. Čo to môže spôsobiť? Ďakujem.
9.12.2014 12:36:24
Jméno:
Ing. Procházka Evžen Předmět:
RE: Splynovač AUTRONIKDobrý den, cokoliv bych Vám poradil bez toho aniž bychom auto viděli by bylo jen hádání. Doporučuji se objednat na opravu.
8.12.2014 9:54:08
Jméno:
Standa Předmět:
ochrana ventilů?Dobrý den, vlastní vůz Ford Fiesta ST 2,0 110kw r.v. 2005, měl bych zájem o přestavbu na LPG. Chci se zeptat zda na tento uvedený motor je nutné instalovat přimazávání ventilů či ne. díky
9.12.2014 9:24:34
Jméno:
Ing. Procházka Evžen Předmět:
RE: ochrana ventilů?Dobrý den, ochranu ventilů a ventilových sedel bych v každém případě doporučil.
4.12.2014 19:26:29
Jméno:
andrej marko Předmět:
domontovanie Lpg do nového autaPo kupeni nového auta opel mokka 1.4turbo 4x4 by som chcel namontovať LPG. Auto v tejto verzii sa robi aj vo vyrobené no nie 4x4. Už som prezistoval o možnosti montaže u odborníkov. Bolo u každého povedané že nie je v ničom problém. Chel by som of niekoho dobru radu pre aký systém splynovaca sa rozhodnuť. Kto ma skúsenosti z "Tantarini", Prins, Stang , s pod. Prosim o radu . A ako je so zarukou u nového vozidla.
5.12.2014 10:45:16
Jméno:
Ing. Procházka Evžen Předmět:
RE: domontovanie Lpg do nového autaDobrý den, LPG montujeme i do nových vozidel. V případě vozidel OPEL by bylo potřeba projednat s prodejcem, zda záruku bude držet i pokud bude provedena přestavba na LPG. Tento motor s kódem A14NET jsme již přestavovali jak ve vozidlech OPEL MOKKA, tak ve vozidlech Chevrolett. Pro přestavbu byly použity systémy od různých výrobců a vozidla jezdí bez problémů. Důležité u tohoto motoru je zvolit některý způsob ochrany ventilů. Pro případ, že by došlo k poškození motoru a některých součástí vozidla, přicházejících do styku s plynem, je naše společnost pojištěna. Konkrétní typ zařízení a ochrany ventilů Vám rádi sdělíme telefonicky.
3.12.2014 15:31:42
Jméno:
Martin Javůrek Předmět:
stag 300Dobrý den měl bych dotaz mam system stag 300 a dnes mi začal dělat neplechu stále se přepíná mezi benzinem a plynem a na lpg jede jen na 3 válce ,,, vstřikovače repasované u vás před cca 5 tis km reduktor repasován cca před 30tis km a při startování to dlouho točí než chytne ... benzín jede normálně svíčky nové zapalováni odskoušené a v pořádku ...děkuji za nějakou radu :-)
4.12.2014 14:54:54
Jméno:
Ing. Procházka Evžen Předmět:
RE: stag 300Dobrý den, zavolejte mi a domluvíme se na termínu opravy.
13.12.2014 20:33:12
Jméno:
Jaromír Předmět:
RE: stag 300Proboha lidi už se vzpamatujte! Houby tomu rozumíte a chcete radit přes internet? Prostě jeďte do servisu!!
3.12.2014 11:16:33
Jméno:
Pepa Předmět:
nastaveni STAG premiumDobrý den, mám Renaulta Megane III r.v. 2010 motor 1.6 110 koní. LPG Stag 300 premium.V této době mi na vozidle odešel jeden vstřikovač a je vyměněna celá lišta. Chci se vás zeptat na váš názor . Když mi mechanik dělal nastavení a diagnostiku LPG tak říkal , že není mít potřeba zapnutou kontrolu systému OBD a tak jí vypnul. Děkuju
4.12.2014 10:34:35
Jméno:
Ing. Procházka Evžen Předmět:
RE: nastaveni STAG premiumSystém S TAG 300 pracuje ve vozidlech spolehlivě i bez připojení k OBD vozidla. Na druhou stranu pokud je zařízení i vozidlo vybaveno funkcí OBD je škoda ji nevyužít, protože toto spojení umožňuje nepřetržitou kontrolu nad přesným nastavením plynového vstřikování monitorováním dlouhodobých a krátkodobých korekcí směsi benzínové jednotky. Na případné odchylky od základní korekční mapy způsobené např. rozdílnou kvalitou či složením LPG, nebo částečným zanesením filtru plynné fáze apod., reaguje plynová jednotka korekcí svého nastavení tak, aby plynový systém vždy pracoval v optimálním režimu, tedy aby byl shodný s charakteristikou benzínové řídící jednotky.
2.12.2014 17:46:09
Jméno:
Josef Předmět:
Octavia 1.8T 110kWDobrý den,
chtěl bych se zeptat zda je vhodná na přestavbu do LPG Škoda octavia 1.8T 110kW? Rok výroby asi 2003. Je to standartní přestavba bez přimazávání ventilů nebo kvůli turbu je přestavba složitější a tím pádem i dražší?
Děkuji Vám za odpověď
3.12.2014 7:13:42
Jméno:
Ing. Procházka Evžen Předmět:
RE: Octavia 1.8T 110kWDobrý den, motory 1,8 T 110 kW se běžně přestavují a jsou vhodné pro přestavbu na LPG. Ochrana ventilů se nemusí používat. Pro přestavbu se používají standardní sady, pouze se použije silnější reduktor, což se odrazí v mírně zvýšené ceně.
2.12.2014 17:33:03
Jméno:
Ant.Janda Předmět:
Dotaz na system lpgZdravím koupil jsem felicii na lpg,mám i přílohu k tp. Plyn je montován u vás autogas Strakonice,ale nějak nemůžu pochopit co je to za system píše se AGC 01_01 za odpověd díky Tonas :-)
3.12.2014 7:19:38
Jméno:
Ing. Procházka Evžen Předmět:
RE: Dotaz na system lpgDobrý den, údaj AGC 01-01 nic nevypovídá o typu LPG zařízení, které máte ve vozidle. Toto je označení „Rozhodnutí schválení technické způsobilosti typu systému vozidla nebo konstrukční části vozidla nebo výbavy vozidla“ pod kterým bylo vozidlo namontováno. Typ zařízení je uveden v příloze k velkému technickému průkazu.
3.12.2014 16:56:25
Jméno:
Antonín Předmět:
RE: RE: Dotaz na system lpgPane inženýre,koukal sem na přílohu k TP a dokonce je tam napsano že výrobce je Autogas centrum strakonice,montováno 22.9.2006 u vás. Int číslo 8827, pak je tam ještě číslo 003332 a typ plynového zařízení je napsano AGC 01-01 tak nevim. omlouvam se :-)
2.12.2014 13:35:10
Jméno:
Vláďa Předmět:
STAG 300Dobrý den, mám LPG STAG 300. Při vypnutí klíčku mi auto pípa jako když dojde plyn i když je nádrž plná. Auto jede v pořádku.
2.12.2014 14:27:53
Jméno:
Ing. Procházka Evžen Předmět:
RE: STAG 300Dobrý den, "pípání" po vypnutí klíčku signalizue servisní interval na výměnu filtru LPG. Pro jeho výměnu navštivte proto odborný servis, kde zároveň nastaví nový interval.
1.12.2014 15:57:26
Jméno:
Jan Předmět:
Vada dobré odpoledne, mám problém s vozidlem přestaveným na LPG (Magic G4), jedná se o Ford Focus 2004, 1.6. Po zahřátí motoru LPG sepne, nicméně okamžitě se znovu vypne - za zvukového signálu identickému tomu, když je plynová nádrž prázdná (přestože v momentě sepnutí svítí 3 zelené diody a já vím, že tam plyn je). Kde by mohl být problém? Děkuji
1.12.2014 17:21:34
Jméno:
Ing. Procházka Evžen Předmět:
RE: Vada Dobrý den, příčin může být celá řada – od vadného tlakového čidla až po vadnou řídící jednotku. Je třeba navštívit odborný servis a provést diagnostiku.
27.11.2014 18:56:02
Jméno:
Leoš Předmět:
PlynDobrý den, doporučil byste montáž přímazu ventilů do audi a4 1.8t r.v. 2001 kod motoru AJV. Předem děkuji za odpověď.
28.11.2014 8:30:29
Jméno:
Ing. Procházka Evžen Předmět:
RE: PlynDobrý den, u tohoto motoru ochrana ventilů není potřeba.
27.11.2014 10:58:02
Jméno:
Jozef Předmět:
Opel Mokka 1,6 Prosím o info kúpil som Opel Mokka 1,6 85 kW aký splyňovač tam mám dať,nie je to motor s priamym vstrekovaním,treba primazávanie ventilov? Má štart/stop systém nebude s tým problem,dala by sa o Vás realizovať prestavba a koľko by cca stála.Typ motora je A16XER.Vďaka.PS Vaše forum ohľadne problematiky aut na LPG nemá chybu.Pozdravujem a vďaka za odpoveď.
27.11.2014 12:56:42
Jméno:
Ing. Procházka Evžen Předmět:
RE: Opel Mokka 1,6 Dobrý den, Vaše vozidlo lze přestavět na pohon LPG. Systém Start/Stop není pro přestavbu problémem. Pro přestavbu můžeme nabídnout jak různé systémy LPG, tak různé systémy na ochranu ventilů – viz odkaz na naše stránky http://www.lpg-autogascentrum.cz/ochrana-ventilu/ .
Cenu a nejvhodnější typ LPG zařízení a systému na ochranu ventilů Vám rádi sdělíme telefonicky.
Přidat záznam