Diskuzní fórum LPG/CNG
25.11.2014 20:04:40
Jméno:
saran karel Předmět:
dotazdobrý den,vlastním vozidlo fiat punto II 1.2cm 8v s přestavbou na lpg se systémém MAGIC 2.systém je namontován v aute 8 rokem,jde o to že pokud jezdím na benzín a nepřepínám na lpg tak to po ujetí nějakých 150km jezdí v pohodě i volnoběh drží při 800-900ot,ale jak mile přenu na LPG,vůz začne postupně poškubávat,nemá tah,a volnoběh kolísá a někdy i zhasne motor.dělá to takhle po celou dobu jízdy na LPG,a když pak přepnu znova na benzín,tak nějaký čas poškubává taky a při studených startech na benzín pak chcípe a volnoběh začne držet někdy až na počtvrtém nastartování.a když pak jezdím jen na benzín celý den,tak druhý den studený start na benzín bez problémů na poprvé,toto je pravidlem,mám podezření na vadnou lambdu sondu,protože při přepnutí z lpg na benzín při provozní teplotě motoru, motor se při přišlápnutí plynu nejdříve přidusí,a pak postupně jakoby zabírá.děkuji za reakci
27.11.2014 9:57:45
Jméno:
Ing. Procházka Evžen Předmět:
RE: dotazDobrý den, doporučuji zajet do odborného servisu, kde systém Magic2 dělají a mohou provést jeho diagnostiku. Vámi popisované chování může způsobovat celá řada závad. Nepíšete kolik km je na LPG najeto, ale po osmi letech lze předpokládat, že jednou z příčin mohou být i opotřebované vstřikovače a vlivem toho nesprávné dávkování LPG, závada na reduktoru…
27.11.2014 13:49:50
Jméno:
Vašek Předmět:
RE: dotazZdravím, měl jsem stejný problém, měl jsem netěsný reduktor, který přetlakovou hadičkou pouštěl plyn do motoru
25.11.2014 12:23:06
Jméno:
Šárka Předmět:
Chevrolet Orlando 1.8, KL1Y, r. 2013Dobrý den, od r. 2013 mám nainstalovaný systém BRC. Při první jízdě dne a prvním přepnutí na plyn dochází k několika sekundové prodlevě, kdy auto netahá plyn, musím podřadit až o 2 rychlosti, poté se auto rozjede, ale svítí nebo bliká kontrolka "motor" a "protiskluz". Po vypnutí motoru a opětovném nastartování již kontrolky nesvítí. Toto se děje pouze u první jízdy dne a prvního přepnutí na plyn, tedy když je motor studený. V průběhu dalších jízd dne už je vše zatím bez problémů. Na diagnostikách zatím nic nezjištěno. Prosím o názor, děkuji.
27.11.2014 13:06:27
Jméno:
Ing. Procházka Evžen Předmět:
RE: Chevrolet Orlando 1.8, KL1Y, r. 2013Dobrý den, i ve Vašem případě musím konstatovat, že je potřeba provést diagnostiku LPG systému a na základě jejího výsledku provést nastavení případně opatření na odstranění tohoto stavu. V úvahu přichází celá řada příčin a vyjmenovávat je nemá význam. Aby se podařilo zdiagnostikovat systém v době, kdy problém nastává, bude možná nutné ponechat vozidlo v servisu do druhého dne.
27.11.2014 13:48:07
Jméno:
Vašek Předmět:
RE: Chevrolet Orlando 1.8, KL1Y, r. 2013Zdravím, měl jsem podobný problém a jeho příčina byla ve špatné lambda sondě, zejména bych si zkontroloval zda o ní ví benzínová jednotka. Měl jsem systém BRC zapojený tak, že signál z lambda sondy šel nejprve do plynové jednotky a ta to posílala (spíš neposílala) do benzínové jednotky
25.11.2014 10:14:56
Jméno:
Licinberk Předmět:
Rozdíl mezi ecuDobrý den, chtěl bych se zeptat jaký je rozdíl mezi řídícími jednotkami LR Omegas a LR Omegas Plus? Zapojení pinů na konektorech je stejné? Lze je mezi sebou zaměnit (samozřejmě s novým nastavením)?
Děkuji.
27.11.2014 8:19:46
Jméno:
Ing. Procházka Evžen Předmět:
RE: Rozdíl mezi ecuDobrý den,
jednotky nelze mezi sebou zaměňovat, jedná se o rozdílné systémy.
22.11.2014 12:13:39
Jméno:
Václav Žatecký Předmět:
přepínání lpg Dobrý den, mám Ford focus mk2 1.6 16v a v něm naistalovaný systém brc . Ale než se mi přepne auto an lpg tak to trvá deocela dlouhou dobu. Dnes při venkování teplotě 3 stupně se auto přeplo až po 2,5 km a ručička teploty motoru byla už na 60 stupních. Chtěl bych se zeptat jakou teplotu pro tento systém na přepínání doporučujute .
Děkuji.
22.11.2014 19:27:16
Jméno:
Ing. Procházka Evžen Předmět:
RE: přepínání lpg Dobrý den, pro dokonalé odpaření kapalné fáze LPG doporučujeme nastavit teplotu pro přepnutí okolo plus 40 stupňů celsia. Pozor tato je teplota snímaná teplotním čidlem LPG systému umístěném na reduktoru a obvykle se liší od teploty snímané teplotním čidlem teploty motoru vozidla. Aby byl provoz LPG systému dlouhodobě spolehlivý nedoporučujeme příliš snižovat teplotu pro přepnutí. Jakou teplotu pro přepnutí máte nastavenu zjistíte diagnostikou LPG systému.
21.11.2014 14:22:59
Jméno:
Vitezslav Dum Předmět:
Alfa Romeo BreraDobry den tak Alfu Romeo Brara 2.2jts mam doma. Montaz cena (LPG). Kod motoru je 939A5000 r.2008 136kw Dekuji za opoved V.Dum
22.11.2014 10:28:38
Jméno:
Ing. Procházka Evžen Předmět:
RE: Alfa Romeo BreraDobrý den, Vaše vozidlo má motor s přímým vstřikováním paliva a v současné době žádný z našich dodavatelů nemá sadu pro přestavbu na LPG.
19.11.2014 19:39:23
Jméno:
Slavo D Předmět:
citroen c3 picassoauto ubehnute58000km,prestavbalpgGFI SEQENT Ita.Prvych 1800km na lpg bez problemov,potom chyba motoru.Po naslednej diagnostike lpg vsetko ok.Doladenie lpg v klude aj za jazdy,pridanie 5%bohatsia zmes.Po prichode zo servisu znovu chyba motora.Citroen servis diagnostika 1.zkratovanie sondy zo signalom ohrevu,2.vynechavanie spalovania neurceny valec,blokovanie vykonu motora.Chcem sa opytat,ci za to moze ta lamda sonda,alebo mam znovu nastavovat zmes lpg a ak vymenim lambdu pre lpg ci to bude robit dobrotu aj na benzin.Dik Slavo.
22.11.2014 10:25:26
Jméno:
Ing. Procházka Evžen Předmět:
RE: citroen c3 picassoDobrý den, aby vozidlo jezdilo dobře na LPG musí v prvé řadě jezdit bez problémů na benzín. Základem pro fungování LPG systému je benzínová mapa. Doporučuji po provedné opravě zkontrolovat benzínovou mapu a v případě nutnosti tuto nahrát znovu a až pak provést kontrolu nastavení LPG systému, případně jeho doseřízení.
22.11.2014 13:36:26
Jméno:
Dobrik Slavo Předmět:
RE: RE: citroen c3 picassoDakujem za odpoved.Slavo.
17.11.2014 20:12:23
Jméno:
Petr Předmět:
Dodatečná montáž přimazáváníDobrý den.Nedávno jsem zakoupil Toyotu Yaris 1,3 vvti s pohonem na LPG.Reduktor Landi a vstřiky Bosch.Vozidlo nemá namontované přimazávání ventilů.Myslíte,že by bylo vhodné ho dodatečně namontovat?LPG bylo namontováno v SRN.Děkuji
19.11.2014 10:13:08
Jméno:
Ing. Procházka Evžen Předmět:
RE: Dodatečná montáž přimazáváníDobrý den, to že vozidlo nemá zařízení na ochranu ventilů neznamená, že nemohou být ventily chráněny přístřikem benzínu. To ostatně poznáte při provozu na spotřebě benzínu nebo také diagnostikou LPG systému. Pokud není přístřik benzínu nastaven, doporučoval bych ventily chránit ať už přístřikem (pokud tuto je řídící jednotka LPG vybavena touto funkcí) nebo některým způsobem dávkování aditiva viz. odkaz na našich stránkách http://www.lpg-autogascentrum.cz/ochrana-ventilu/ .
16.11.2014 23:56:40
Jméno:
Merkl Předmět:
lovatoDobrý den . Každých 20 tis při výměně filtru v reduktoru jezdím na třikrát do servisu než přestane utíkat plyn kolem toho velkého těsnění . Už začínám nenávidět Lovato . Výměnu provádí servis na LPG.
16.11.2014 9:14:55
Jméno:
Pavel Předmět:
Superb3,6 FsiDobrý den,jak spolehlivá je přestavba tohoto vozu na LPG,kolik stojí a na jakou spotřebu je možné se dostat?Díky za informace.
16.11.2014 12:39:52
Jméno:
Ing. Procházka Evžen Předmět:
RE: Superb3,6 FsiDobrý den, v současné době lze přestavět na pohon LPG motor 3,6 V6, FSI, 206 kW s kódem motoru BHK a s řídící jentotkou benzínu Bosch Di-Motronic. Podíl spotřeby benzínu a plynu záleží na způsobu jízdy a jízdních podmínkách. Uvedení jakékoliv spotřeby by proto nebylo seriózní. Cenu přestavby Vám rádi sdělíme na základě telefonického dotazu.
14.11.2014 22:04:45
Jméno:
Miroslav Bílek Předmět:
LPG demontážDobrý den.
Bylo by možné demontovat Vámi namontované zařízení STAG a namontovat jej u Vás do jiného vozu?Montáž byla provedena před dvěma roky.
Dík za odpověď.
16.11.2014 12:26:24
Jméno:
Ing. Procházka Evžen Předmět:
RE: LPG demontážDobrý den, s demontáží i montáží se můžete obrátit na naši firmu. Demontované zařízení je možné namontovat do jiného vozidla. Jiné vozidlo musí mít odpovídající počet válců, srovnatelný výkon motoru a typ motoru. Co se týče výkonu motoru – reduktor ve stávajícím vozidle byl zvolen tak, aby odpovídal výkonu motoru a v případě, že by jiné vozidlo mělo výkon vyší než pro který je reduktor konstruován, musel by se instalovat reduktor s vyšším výkonem. Co se týče typu motru - toto zařízení nelze použít u motorů s přímým vstřikováním paliva. Případné další Vaše dotazy Vám rád odpovím na tel: 602420268.
13.11.2014 8:02:00
Jméno:
Marcel Předmět:
Systém Prins v Hyundai Santa FéDobrý den,mám v H.Santa Fé r.v.2002 namontován systém Prins.Z ničeho nic při přepnutí na LPG je potlačen výkon na 0 a motor zhasne,po opětovném ručním přepnutí na BA auto jede normálně.Vozidlo pět let jezdilo uplně v pohodě a nyní před toto závadou jsem musel třeba 2-3x ručně při jízdě zapnout a vypnout LPG a pak naskočilo LPG,nyní už nic.Mám podezření na špatný plyn, co zalepil vstřikovače.Mám problém ve svém okolí ( Česká Lípa )najít někoho se zkušenostmi se systémem Prins,každý tvrdí, že to s ním neumí... Poradíte kam se obrátit?
Dík.Rezler
13.11.2014 17:55:42
Jméno:
Ing. Procházka Evžen Předmět:
RE: Systém Prins v Hyundai Santa FéDobrý den, v každém případě je u vašeho vozidla provést diagnostiku, kterou provede firma vybavená potřebným vybavením. My bohužel zařízení Prins nemontujeme a potřebnou diagnostiku nemáme.
13.11.2014 20:17:09
Jméno:
M.Rezler Předmět:
RE: RE: Systém Prins v Hyundai Santa Fédíky
11.11.2014 17:54:58
Jméno:
vladimir prenosil Předmět:
pipani po nastartovaniZdravim,pokud cca 2x zastavim a vypnu motor,po 3 nastartovani me zacne pipat prepinac a cca 5 km jedu na benzin,nejde prepnout na lpg,byl jsem na oprave a nepomohl mi,vite kde je chyba? Diky Prenosil
12.11.2014 17:58:27
Jméno:
Ing. Procházka Evžen Předmět:
RE: pipani po nastartovaniDobrý den, akustický signál přepínače většinou signalizuje závadu na LPG systému. Pokud se chyba opakuje a po signálu nelze přepnout do plynu jedná se zřejmě o závažnou chybu. Bez provedení diagnostiky by jakékoliv doporučení bylo jen hádáním.
10.11.2014 17:36:21
Jméno:
Jirka Předmět:
Skoda Octavia I 2.0 85kwDobrý den, mám problém s rozsvecenim kontrolky CHECK asi pred měsícem jsem byl na seřízení lpg a od té doby se mi už třikrát rozsvitila porucha motoru dvakrát jsem zajel do autoservisu na diagnostiku a vždy to psalo špatnou směs. Chyba se rozsveci vždy při jízdě na lpg. Zařízení ve voze je Stag 4000. Předem děkuji za radu a za odpověď. Jirka.
12.11.2014 18:38:20
Jméno:
Ing. Procházka Evžen Předmět:
RE: Skoda Octavia I 2.0 85kwDobrý den, problém s rozsvěcováním kontrolky motoru lze vyřešit pouze provedením diagnostiky LPG systému, která zjistí příčinu špatné směsi (např. nesprávná plynová mapa, vadný vstřikovač…..). Na základě výsledku diagnostiky se provede odstranění zjištěných závad v LPG systému a následně se LPG systém seřídí ve všech režimech.
8.11.2014 22:21:06
Jméno:
Pavel Předmět:
otázka na dávkování aditivChci se zeptat, jaké aditiva doporučíte na ochranu ventilů při pohonu na LPG. Mám M6 2.generaci 2.0i 147kW LPG systém teleflex SGI3 nastavený s přívstřikem benzínu. Je nutné dodělání přímazu ventilů při přívstřiku benzínu nebo není nutné? Je nějaké aditivum přímo do benzínu, které nahradí tento externí přímaz (flashlube, JML, Liqui Moly a pod)?
Napadla mě varianta - nešly by tato aditiva určená do podtlakových dávkovačů přímazu ventilů přimíchat přímo do benzínu a nechat stávající palivový systém aby se postaral o toto mazání, když je aktivovaný přívstřík paliva?
Díky za info :-)
9.11.2014 18:48:27
Jméno:
Ing. Procházka Evžen Předmět:
RE: otázka na dávkování aditivDobrý den, pro ochranu ventilů a ventilových sedel lze použít několik způsobů. Jedním z nich je přístřik benzínu. Pokud je nastaven správně není potřeba domontovávat přímaz, nicméně z mého pohledu je ochrana přístřikem benzínu méně ekonomická. Aditiva pro ochranu ventilů nejsou určena pro přimíchávání do benzínu. Bližší informace o ochraně ventilů naleznete též na našich stránkcách http://www.lpg-autogascentrum.cz/ochrana-ventilu/ .
7.11.2014 22:25:04
Jméno:
Karel Předmět:
Přimazávání Nissan Murano 3,5i r.v. 2007 Dobrý den,
obracím se na vás s dotazem, zda je nutné a pokud ano, zda je lepší mechanické či automatické přimazávání Flashlube pro Nissan Murano 3,5i , 6V , r.v 2007 ?? Na kolik cca přijda kompletní přestavba tohoto vozu ? Děkuji za odpověď.
9.11.2014 18:43:17
Jméno:
Ing. Procházka Evžen Předmět:
RE: Přimazávání Nissan Murano 3,5i r.v. 2007 Ano doporučuji ochranu ventilů a ventilových sedel. Samozřejmě že je lepší elektronicky řízené dávkování aditiva, které dávkuje pouze při provozu na plyn a dávkuje v závislosti na zatížení motoru. Podrobnější informace k ochraně ventilů naleznete na našich stránkách http://www.lpg-autogascentrum.cz/ochrana-ventilu/ .
Přidat záznam