Logo Autogas Centrum
Logo Autogas Centrum
Logo Autogas měření emisí



Nacházíte se zde:  

Diskuzní fórum LPG/CNG


+ Nový dotaz

<5x<   <<     <1> || <147>  <148>  <149>  <150>  <151> ||  <266>     >>   >5x>  

10.9.2014 18:33:43
Jméno: gromidd Předmět: dotaz
Zdravim mam passat 1.8t a najednou z niceho nic mi neprepina auto na plyn a neustale cca po minute to 3x pipne skuste poradit dekuji.
12.9.2014 7:41:04
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: dotaz
Dobrý den, pípání a následné přepnutí do benzínu signalizuje závadu na plynovém systému nebo nedostatek LPG v nádrži. Takto se systém většinou chová při poklesu tlaku plynu. Příčin může být celá řada - vadné čidlo tlaku plynu, závada na vstřikovačích, reduktoru..... Pro zjištění závady doporučuji navštívit odborný servis, kde provedou diagnostiku LPG systému.

6.9.2014 23:47:26
Jméno: Jan C Předmět: dotaz
Mam Mitsubishi Pajero 3.5 r.v 97 po přepnuti na lpg se rosvítí kontrolka katalizatoru co mam dělat aby neodešel katalizator děkuji
8.9.2014 8:15:16
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: dotaz
Dobrý den, asvěcování kontrolky působuje špatné složení smsi (bohatá nebo chudá). Doporučuji navštívit odbornou dílnu, provést diagnosiku LPG systému a jeho seřízení.

3.9.2014 21:54:08
Jméno: Pavel Předmět: reduktor
Dobrý den,když vyměním nový reduktor za starý,je potřeba zajet na úpravu počítačem ?,předem děkuji.
4.9.2014 15:26:59
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: reduktor
Dobrý den, po výměně reduktoru, vstřikovačů atd. je třeba vždy zkontrolovat nastavení systému LPG diagnostikou. V případě výměny reduktoru (předpokládám za stejný) je potřeba zkontrolovat případně nastavit pracovní tlak v systému. Rozdílný tlak má vliv na bohatos směsi. V případě že potřebujete další infomace prosím volejte na tel.602420268
30.9.2014 8:51:36
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: RE: reduktor
Dobrý den, mírné zahřívání civek je vlivem procházejícího proudu běžné. Zřejmě půjde o nějakou závadu v elektroinstalaci. Doporučuji proto navštívit odborný servis.

3.9.2014 21:11:19
Jméno: Šindelář Předmět: Hyundai
Dobrý den,
chtěl bych se zeptat jestli je potřeba do nových motorů 1,4 CVVT u vozů Hyundyi I30 a Kia Ceed, které maji úpravu pro LPG od výrobce (ventily, sedla...) domontovávat ještě přimazávání a nebo naštelovávat přístřik benzinu. Pokud ano, tak co je pro vůz lepší z těchto dvou věcí, nebo jestli je nutné obojí-
Děkuji
4.9.2014 15:16:15
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Hyundai
Dobrý den, jestliže výrobce deklaruje že motor má úpravu pro provoz na LPG pak dle mého názoru není potřeba další ochrana ventilů. Doporučuji konzultovat s prodejcem.
4.9.2014 15:47:06
Jméno: Šindelář Předmět: RE: RE: Hyundai
Všichni prodejci Hyundai řeší přimazávání buď benzinem a nebo olejem. Dokonce jeden nechává přistřikovat benzin 1:20 střikům plynu, což už ztrácí výhodu LPG kvůli úspoře. Dnes jsem sehnal jednoho prodejce, kterej při přepnutí na plyn benzin nepřistřikuje vůbec-konečně někdo:-) Sice nechává přimazávat ventily olejem, ale to mi přijde mnohem levnější na provoz. Udává 3/4 litru na 6000-8000km. Kvůli záruce ale budu muset jednu z těchto variant podstoupit. Je přimazávání ventilů olejem lepší varianta než přistřikování benzinu z hlediska šetření motoru?
5.9.2014 8:53:39
Jméno: Nohel Předmět: RE: RE: RE: Hyundai
mam KIA Cee'd SW od Agrotec Hustopece a prodejce mi rikal, ze kazdy 10 vstrik je benzin na promazavani a chlazeni, coz je tedy asi tak 0.7l benzinu na 100km. Uvidim, jak bude benzin ubyvat, zatim mam najeto jen 200km :-). System je LOVATO, typ neuveden.

3.9.2014 20:57:05
Jméno: Josef Předmět: LPG do Xsary picasso 1,6 80kW r.v. 2006
Dobrý den, uvažuji o koupi této xsary picasso a následné zástavbě LPG. Jaký systém by jst doporučil a je potřeba přimazávání ventilů. Díky za odpověď
4.9.2014 15:12:18
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: LPG do Xsary picasso 1,6 80kW r.v. 2006
Dobrý den, námi dodávané systémy jsou dlouhodobě vyzkoušeny v celé řadě těchto vozidel. Přimazávání ventilů a ventilových sedel bych doporučoval. Pro ochranu ventilů lze použít LPG zařízení s funkcí přístřiku benzínu nebo použít zařízení na dávkování aditiva. Na výběr široký sortiment dávkovacích zařízení. Konkrétní typ a cenu doporučených zařízení Vám rádi sdělíme telefinicky případně e-mailem.

3.9.2014 14:33:41
Jméno: Rado Předmět: Počas jazdy trhne autom a prepne z LPG do benzinu
dobry den,mam zohriate auto, idem na lpg a zrazu mi trhne autom. Potom začne pipať lpg a prepne ho do benzinu. Ked som s tym bol v servise tak napojili sme auto na pocitac a boli sme sa povozit na aute. ako na potvoru vtedy nerobilo auto ziadne problemy. servisak mi povedal ze nevie o aku chybu by sa jedna. Repasovali sme plynove stretky, vymenili sme sviecky v aute a lpg robi nadalej tie iste problemy. Najhorsie je ze niekedy ide auto dobre a niekedy lpg vykaze chybu.Mam namontovany SOLARIS 2 v aute Citroen C3. Viete mi poradit o aku chybu sa jedna?dakujem
4.9.2014 15:03:25
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Počas jazdy trhne autom a prepne z LPG do benzinu
Dobrý den, systém Solaris nemontujeme, nicméně přepnutí do benzínu se zvukovým signálem ve většině případů souvisí s poklesem tlaku LPG. Pokud se chyba vyskytuje náhodně, není zapsána v plynové řídící jednotce, je velmi obtížné ji diagnostikovat. Zaměřil bych se na tlakové čidlo plynu a kontrolu plynové kabeláže zda zde není nějaké vadné spojení či drát.
5.9.2014 7:35:47
Jméno: Rado Předmět: RE: RE: Počas jazdy trhne autom a prepne z LPG do benzinu
dik za odpoved. Ked sme sa vozili na aute a mali napychnuty pocitac, tak mu vypisalo chybu : nizky podtlak. Skusili sme vymenit tlakovy senzor. Skusim na nom pobehať par dni, uvidim čo mi to spravi. Vraj ked tlakovy senzor bude dobry tak môze byt poskodeny uz len rekuktor...tak mi povedal servisak. Pocujte môte stat tlakovy spinac 55 eur a reduktor 80 eur ?...dakujem

2.9.2014 15:41:55
Jméno: Petr Předmět: Superb 3,6 FSI
Dobrý den, mám předělaný na lpg Škodu Superb 3,6 fsi 190kw,a chci se zeptat, jestli je lepší namontovat i přimazávání ventilů. Firma co mě to přestavovala mě tvrdí,že je to u těchto motorů zbytečné, tak si to chci jen ověřit. Děkuji, Petr
3.9.2014 13:17:21
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Superb 3,6 FSI
Dobrý den, u motorů s přímým vsřikováním jsou ventily chráněny přivstřikováním benzínu.

28.8.2014 13:50:57
Jméno: Jarda Předmět: CNG
Je prosím lepší koupit auto na CNG, nebo si ho nechat přestavět (hlavně z důvodů zablokování systému výrobcem atd.). Jaké máte zkušenosti s přestavbou na CNG a jaké typy aut. Děkuji Jarda
29.8.2014 14:40:57
Jméno: Ing. procházka Předmět: RE: CNG
Dobrý den, každý systém má své výhody a nevýhody. Tovární přestavba má integrované nádrže, tudíž je k dispozici celý zavazadlový prostor a na vozidlo je poskytována záruka, zatím co u dodatečné vestavby jsou nádrže umístěny v kufru vozidla a ne každý prodejce drží záruku i po vestavbě. Protože Váš dotaz je obecný a jedná se o poměrně široké téma přesahující možnosti tohoto fóra, jsme připraveni Vám Vaše otázky zodpovědět telefonicky na tel: 602420268.

26.8.2014 16:47:24
Jméno: Jiří B. Předmět: spotřeba
Dobrý den, od r. 2011 mám v octavii 1,6 55kW systém Lovato, až do letoška vše OK.Nastaveno mám přepínání při 40 stupních,startování při zahřátém na plyn a přesto při jízdě na plyn ubývá benzín (cca 10litrů / 750 km) Vedení benzínu a nádrž zkontrolováno a vše v pořádku. Při jízdě na benzin se po sešlápnutí plynového pedálu auto dusí a cuká. Při jízdě na LPG vše v pořádku a šlape jak hodiny - jen ubývá benzín... Můžou být příčinou velké spotřeby benzínu špatné vstřiky, že nedovírají a přivstřikují současně s plynem? Díky za váš názor.
27.8.2014 14:01:07
Jméno: Ing. Prochazka Předmět: RE: spotřeba
Dobrý den, při přepnutí do benzínu odpojí plynová řídící jednotka benzínové vstřikovače a motor běží na LPG. Tudíž benzín se spotřebovává jen na ohřátí reduktoru na nastavenou teplotu 40 stpňů pro přepnutí. Bylo by dobré ve Vašem případě provést kontrolu nastavení řídící jednotky LPG a zkontrolovat kromě možných zapsaných závad i zda není zapnut přístřik benzínu. Proč vozidlo cuká a dusí se při jízdě na benzín je velice obtížné takto na dálku určit a nelze vyloučit ani vadu benzínového vstřikovače, jak zmiňujete ve svém dotazu.

26.8.2014 8:31:37
Jméno: Honza Předmět: Revize LPG na STK
Dobrý den,mám dotaz ohledně stáří revize LPG kvůli měření emisí(STK).Stále platí,že revize může být třeba 3měsíce před měření emisí a STK ,nebo je nějaké rozmezí? Děkuji za info.
26.8.2014 11:09:13
Jméno: IOng. Procházka Předmět: RE: Revize LPG na STK
Dobrý den, problematiku revizí upravují předpisy EHK 115 a Předpis č. 110 (EHK/OSN) a dále vyhláška Českého úřadu bezpečnosti práce č. 85/1978 Sb. o kontrolách revizích a zkouškách plynových zařízením kde v §3 odst. 4 je uvedeno, že kontrola se uskuteční jednou za rok.

24.8.2014 15:27:43
Jméno: Lukáš Předmět: přimázávání
Dobrý den, mám renault generation 1,6, mám namontován STAG 4+,a přimázávání klasické, tedy podtalkové, nastaveno na kapka/10s, ale při jízdě po dálnici to skoro teče, tak uvažuji, jestli bych ušetřil přemontováním na Valve-Protector (elektronický systém přímazu), který tady uvádíte jako novinku a jaká by byla cena za přemontování?děkuji
25.8.2014 12:21:52
Jméno: Ing. Procházka Předmět: RE: přimázávání
Dobrý den, spotřeba aditiva by měla být 1 promile na spotřebované pohonné hmoty, tedy přepočítáno na ujeté kilometry je 1 l aditiva na cca 10 tis. km. Výhodou elektronického dávkovacího zařízení je, že dávkuje pouze při jízdě na LPG, dle zatížení motoru a rovnoměrně rozděluje aditivum na všechny válce. Cenu za přemontování Vám rád sdělím na tel: 602420268.

22.8.2014 10:41:29
Jméno: Vincour Jaroslav Předmět: Kia Carens
Přeji dobrý den, jsem laik,chci se zeptat je možné namontovat LPG na Kia Carens r.v.2009 ?
22.8.2014 16:36:39
Jméno: Bc. Lucie Ratajová Předmět: RE: Kia Carens
Dobrý den pane Jaroslave, s největší pravděpodobností Vaše vozidlo lze přestavět na LPG. Abychom Vám dokázali objektivně zodpovědět Vaši otázku, potřebovali bychom vědět jaký motor má Vaše vozidlo (obsah, výkon). Požadované informace nám můžete sdělit prostřednictvím emailu prochazka@autogascentrum.cz nebo na čísle 602 420 268.

21.8.2014 6:58:26
Jméno: Pepík Předmět: zaklepané ventily
Dobrý den, mám Hyundai i30 na lpg,ujel jsem s ním 25000km a nyní začal špatně startovat, chytá jakoby na dva pak tři válce a po zahřátí na čtyři válce. Teplý má nižší výkon než míval, a to i na benzín i plyn. Jeden mechanik mi řekl , že mám zaklepané ventily. Mám tam BRC i přimazávání. To se mi nezdá,že by to vydrželo tak málo, je to možné?
21.8.2014 16:38:35
Jméno: Bc. Lucie Ratajová Předmět: RE: zaklepané ventily
Dobrý den, z Vámi popisovaných příznaků se nedá s určitostí posoudit, zda se jedná o závadu, kterou určil Váš mechanik, proto Vám doporučujeme navštívit autorizovaný servis, kde bude závada přesně diagnostikována a bude doporučen další postup řešení. Pro případnou další konzultaci můžete zavolat na číslo 602 518 625.

20.8.2014 13:00:57
Jméno: Pavel Předmět: Dotaz
Dobrý den, koupil jsem Mitsubishi ASX 1.6 s přestvabou na LPG. Prodejce mi sdělil, že systém se jmenuje LOVATO a díly a nastavení pochází od vaší firmy. Zajímal jsem se i o přimazávání, ale bylo mi sděleno, že ve vámi doporučené soupravě není a tedy předpokládají, že není nutné. Nechci řešit nějaké problémy s motorem, mám je nechat dodělat? Děkuji za odpověď.
21.8.2014 16:28:23
Jméno: Bc. Lucie Ratajová Předmět: RE: Dotaz
Dobrý den pane Pavle, v případě Vašeho automobilu značky Mitsubishi byla ochrana ventilů a jejich sedel nastavena softwarem řídící jednotky LPG (přístřikem benzínu). Tento způsob ochrany byl určen dovozcem značky jako dostačující. Pokud byste chtěl zvýšit ochranu ventilů nabízíme Vám další možnost aplikace aditiva do motoru, za tímto účelem používáme zařízení Valve-Protector (elektronický systém přímazu), což je současná novinka na trhu. Více informací Vám sdělíme na tel. čísle: 602 518 625.

20.8.2014 11:57:14
Jméno: David Předmět: LPG
Zdravím Vás pane Procházko, rád bych se zeptal zda je nutné , abych při změně z plynu na benzín a naopak nechal motor chvíli běžet na volnonoběh z důvodů správného nastavení předstihu. Bylo mi tvrzeno, že si jednotka musí nastavit správné hodnoty. Jak to tedy je ? mám subaru 1999 2.0 turbo a STAG 300. Děkuji za odpověď
21.8.2014 16:12:12
Jméno: Ing. Procházka Předmět: RE: LPG
Dobrý den pane Davide, vozidla provozována na LPG nevyžadují vzhledem ke svým požadavkům provozu žádný jiný režim odlišující se od provozu než vozidla, která jsou provozována na benzín. Z tohoto vyplývá, že Vámi popisovaný postup není nutný pro provoz vozidla na LPG. V případě dalších dotazů nás kontaktujte na tel. čísle 602 518 625.


<5x<   <<     <1> || <147>  <148>  <149>  <150>  <151> ||  <266>     >>   >5x>  

Přidat záznam


Předmět:
Jméno:
E-mail (nebude zveřejněn):
Text zprávy:
jsou povoleny tagy <b>, <u> a <i>, můžete psát i odkazy ve tvaru www.neco.cz nebo http://neco.neco.cz
    


Tento web používá soubory cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas.Více informací