Logo Autogas Centrum
Logo Autogas Centrum
Logo Autogas měření emisí



Nacházíte se zde:  

Diskuzní fórum LPG/CNG


+ Nový dotaz

<5x<   <<     <1> || <147>  <148>  <149>  <150>  <151> ||  <268>     >>   >5x>  

7.11.2014 15:28:02
Jméno: Leoš Předmět: Plyn
Dobrý den, potřebuje motor v mazdě 6 obsah 2.3 rok vyroby 2003 přímaz ventilových sedel? Předem děkuji za odpověď.
9.11.2014 18:38:56
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Plyn
Ano, pro tento motor bych doporučoval ochranu ventilů a ventilových sedel.

4.11.2014 22:14:55
Jméno: Vladimír Předmět: VW 3,2 FSI
Dobrý den,
dočetl jsem se ,že Autogas již dělá
3,6FSI.Jak je to s VW 3,2 FSi 184 kW,kod AXZ?
5.11.2014 7:30:33
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: VW 3,2 FSI
Dobrý den, na motor 3,6 FSI, 206 kW, kód motoru BHK máme sadu na přestavbu pro pohon LPG. Bohužel na motor 3,2 FSi 184 kW,kod AXZ zatím sadu nemáme.

4.11.2014 12:29:05
Jméno: Michal Kyjovský Předmět: Roční revize zařízení
Dobrý den, mám namontované zařízení od vás, roční revizi můžu udělat u nějakého smluvního partnera nebo musím jet k vám, jsem ze sokolova. Je mi jasné, že servisní prohlídku po 20tis. Musím dělat u vás, ale do te mi chybí ještě cca. 9tis. Diky za info
5.11.2014 7:14:42
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Roční revize zařízení
Dobrý den, roční revizi neboli těstnostní zkoušku LPG zařízení můžete provést u kteréhokoliv našeho smluvního partnera s příslušným oprávněním.

1.11.2014 17:34:31
Jméno: Michal Předmět: Kolisanie otacok na volnobeh pri LPG
Dobry den, na volnobeh mi zacali kolisat otacky mooru.Obcas sa mi zda ze aj pocas jazdy mi trocha cuka motor.Viete mi poradit?
Dakujem Michal
3.11.2014 11:03:01
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Kolisanie otacok na volnobeh pri LPG
Jednu z velmi častých příčin kolísání otáček ve volnoběhu a cukání v nízých otáčkách je závada v zapalovací soustavě. V první řadě bych zkontroloval zapalovací soustavu zejména svíčky. Pokud se závada bude opakovat je potřeba provést diagnostiku LPG systému.

31.10.2014 22:33:25
Jméno: Roman Předmět: 4x pipnuti
Dobry den, mám dotaz při prepojeni z benzinu na plyn 4x pipne indikator plynu a potom blika červene check.
Dekuji za odpověď.
3.11.2014 10:59:48
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: 4x pipnuti
Dobrý den, většina LPG systémů při závažné poruše přepne do benzínu a akusticky upozorní řidiče. Příčin takovéhoto chování může být celá řada. Bez diagnostiky LPG systému nelze takto na dálku určit příčinu.

25.10.2014 12:20:52
Jméno: Milan H. Předmět: Re: BRC SQ24
Dobrý den, chtěl bych se zeptat na výměnu membrány v reduktoru po jakém kilometrovém průběhu doporučujete vyměnit ? Auto mi začalo v nižších otáčkách záběru asi od 1500 do 2500 ot/min.Na benzín vše v pořádku.Nová cívka,svíčky,filtra i plyn. při razantnějším spíše chtěném akcelerováním lehce cukat.Zařízení BRC SQ24 montáž 5/2012 najeto 88 tis.km. Opel Astra 1.4 X14XE.
29.10.2014 7:39:39
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Re: BRC SQ24
Dobrý den, interval na výměnu membrán v reduktoru nestanovuje žádný z výrobců LPG zařízení. Správně jste postupoval při řešení závady, ve většině případů toto způsobují právě nedostatky v zapalování (svíčky cívky, kabely). Pokud se závada vyskytuje i nadále, je potřeba provést diagnostiku LPG systému.

23.10.2014 12:01:46
Jméno: jarek Předmět: vstřikovače valtek
Dobrý den, mercedes ml55AMG - mám tam zástavbu LOVATO a odešly mě vstřikovače, chtěl bych je nahradit valteky T30 které jsou repasovatelné a za lepší cenu.. chci se zeptat jestli to bude na valteky T30 fungovat a jestli je tato změna možná... Děkuji moc za odpověď
27.10.2014 10:30:45
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: vstřikovače valtek
Dobrý den, systém Lovato má v software možnost nastavit pouze dva typy vstřikovačů – typ Lovato J a typ Lovato K. Ve Vašem případě máte s největší pravděpodobností ve vozidle vstřikovače typ K, které nelze repasovat. Pokud chcete, aby jste měl repasovatelné vstřikovače, zvolte typ J. Záměna vstřikovačů musí být provedena také v software řídící jednotky LPG. v případě použití jiných vstřikovačů budu mít tyto pravděpodobně jiný opor, jiný zdvih , jiné trysky. Pokud by jste použil vstřikovače Valtek T30 pravděpodobně vozidlo pojede, ale mohou se vyskytnou problémy s fungováním LPG systému případně s rozsvěcováním kontrolky emisního systému motoru .

22.10.2014 14:50:31
Jméno: Jaroslav Kruml Předmět: Citroen C5, 2.0 16V, 103kw, RLZ
Dobrý den celému týmu, měl bych dotaz k možné přestavbě vozidla Citroen C5, motor: 2.0 16V HPi, obsah: 1997, r.v. 02/2003, výkon: 103KW, typ motoru: RLZ(EW10D). Lze toto vozidlo přestavět na LPG? Pokud ano, jaký by byl nejvhodnější systém, se kterým máte nejlepší zkušenosti v tomto modelu a zda je nutné namontovat ochranu ventilů či přístřik benzínu? Děkuji velice za odpověď. S pozdravem Ing. Mgr. Jaroslav Kruml, MBA
23.10.2014 7:50:22
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Citroen C5, 2.0 16V, 103kw, RLZ
Dobrý den, Vaše vozidlo má motor s přímým vstřikováním paliva. U motorů s přímým vstřikováním paliva je problematika přestavby na LPG trochu složitější. Výrobce LPG zařízení musí pro konkrétní kód motoru vytvořit vhodný kit pro přestavbu a hlavně odladit program pro řídící jednotku LPG, kdy tento program zajistí, že nedojde ke zničení benzínových vstřikovačů tím, že při chodu na LPG se v určitých režimech přistřikuje benzín, který chladí benzínové vstřikovače. Bohužel zatím žádný z našich dodavatelů nemá vhodné zařízení pro přestavbu tohoto motoru na LPG.
23.10.2014 13:55:11
Jméno: Jaroslav Kruml Předmět: RE: RE: Citroen C5, 2.0 16V, 103kw, RLZ
Děkuji moc za odpověď. Kruml

21.10.2014 15:57:03
Jméno: Martin Předmět: BRC nepřepne na plyn
Dobrý den,
mám systém BRC nevím jaký typ, ale po tom co mi došel plyn už se mi nechce přepnout na plyn. kontrolka hlásí že směs je připravená ale při dosažení stanovených otáček se nepřepne na plyn. Nedávno jsem měnil elektromagnetický ventil vepředu. Občas při volnoběhu na plyn mi otáčky nepatrně lítaly ne na otáčkoměru ale bylo slyšet že motor se snaží udržet otáčky na 750. Nevíte co by to mohlo být ?? Děkuji za radu
21.10.2014 19:11:04
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: BRC nepřepne na plyn
Dobrý den, neznám LPG systém u kterého by kontrolka signalizovala připravenost směsi. Blikající LED dioda na přepínači signalizuje zapnutí automatického režimu přepnutí na LPG. Pro přepnutí však musí být splněny podmínky nastavené teploty pro přepnutí (obvykle je to cca 40 oC), musí být v systému zjištěn požadovaný tlak LPG a dosaženy nastavené otáčky pro přepnutí. Pokud některá z těchto veličin není zjištěna nebo není dosaženo její prahové hodnoty systém na LPG nepřepne. Doporučuji proto provést diagnostiku LPG systému.
21.10.2014 21:26:36
Jméno: martin Předmět: RE: RE: BRC nepřepne na plyn
No mám kontrolku červenou, která značí že plyn je odpojen, když je připraveno všechno tak svítí oranová a když auto jede na plyn tak svítí zelená
22.10.2014 6:13:21
Jméno: PauofWoCC Předmět: RE: RE: RE: BRC nepřepne na plyn
Jak klasické, tak vstřikované systémy používali a používají Vámi popisovanou postupnost barev při přepínání. Je tedy nutné zjistit, zda-li se jedná o klasiku (Just;Windy;Elegant;apod.) či kontinuál (Just Heawy) či sekvenční (SQ24; SQ24.11; Plug&Drive). Začneme přepínačem...je kulatý nebo obdélníkový nebo krabička cca 8x2x10cm? Kolik má případná kolíbka přepínače poloh ... 2 nebo 3?
23.10.2014 6:26:26
Jméno: Martin Předmět: RE: RE: RE: RE: BRC nepřepne na plyn
Přepínač je hranatý a má dvě polohy. Myslím že se bude jednat o klasiku mám Subaru Outback r.v. 2000.

20.10.2014 17:29:41
Jméno: Vojtech Skoda Předmět: <b>Zapach plynu v kabine</b>
Dobry den,
resim jiz delsi dobu problem s mirnym zapachem plynu v kabine. Vuz jsem jiz koupil s pomerne cerstve nainstalovanym LPG systemem LOVATO Easy fast, ktery je jeste v zaruce.
Typ vozu je BMW X5 4.8i dovoz z USA. LPG system funguje naprosto skvele vuz krasne zabira stejne jako s benzinem az na ten mirny zapach. Ten je citit hlavne kdyz vuz stoji
delsi dobu, napriklad pres noc na parkovisti a co jsem vypozoroval tak kdyz je nadrz vice naplnena, v pripade provozu na rezervu nebylo citit nic. Jako prvni jsem navstivil
servis zabyvajici se LPG systemy, kde byla provedena kontrola na tesnost aj. bohuzel s negativnim vysledkem na unik. Dale jsem do vozu poridil detektoru plynu...se stejnym vysledkem.
Jako posledni jsem zkusil kratce pred prijezdem domu prepnu manualne na benzin aby LPG okruh nebyl aktivni ale to take nepomohlo. Zde se mi ze je to citit prevazne ze zadni casti,
v oblasti nadrze tak si rikam jestli viceucelovy ventil plni svou funkci. Prosim o rad, mockrat dekuji.
21.10.2014 18:53:15
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: <b>Zapach plynu v kabine</b>
Dobrý den, pokud zápach cítíte po natankování u zadní části vozidla, pravděpdobně může jít o netěsnost plnící přípojky. Po natankování zůstává část kapalného LPG v trubce vedoucí od plnícího hrdla k multiventilu v nádrži. Pokud je v této části malá netěsnost způsobená třeba i jen nečistotou na uzavítrací kuličce přípojky může docházet k malému úniku. V každém případě musí být celý LPG systém těsný.

19.10.2014 14:30:11
Jméno: Malzer Předmět: Forester
Dobrý den, chtěl bych se zeptat, co je špatně, když do Forestera 2.0, r.v. 2009, systém BRC, natankuju víc LPG, než je obsah nádrže? Děkuji za odpověď.
20.10.2014 15:51:58
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Forester
Dobrý den, LPG nádrže jsou vyráběny z vysoce pevného silného plechu a jsou osazeny multiventilem, který z důvodu bezpečného provoz LPG zařízení umožní její plnění na max. 80% objemu nádrže. I pokud připustíme tu možnost, že multiventil nepracuje správně nelze do nádrže natankovat více než je její objem uvedený na výrobním listě. Doporučuji proto navštívit odborný servis, který prověří správnou funkci multiventilu.

19.10.2014 8:08:13
Jméno: Svatopluk Mareček Předmět: Pípání povypnutí motoru Škody Octavia 74kW 1999
Dobrý den,potřebuji poradit:Po vypnutí motoru mi začne auto pípat asi dvě minuty a pak zvuk zmizí,žádná indikace na palubovce nehlásí chybu nevím co to je ,múžete mi poradit? Děkuji.S pozdravem Mareček Svatopluk
19.10.2014 23:01:58
Jméno: Luboš Předmět: RE: Pípání povypnutí motoru Škody Octavia 74kW 1999
jedná se o upozornění na servisní prohlídku po vypršení nastaveného intervalu odpracovaných hodin řídící jednotky LPG - navštivte servis LPG

17.10.2014 23:24:28
Jméno: Jiří John Předmět: Opel Omega 2.6 V6,r.v.2003
Je tento automobil vhodný na přestavbu, která jednotka je nejvhodnější?
20.10.2014 7:47:02
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Opel Omega 2.6 V6,r.v.2003
Dobrý den, tento automobil lze přestavět na pohon LPG. Co se týče druhé otázky, která jednotka je nejvhodnější odpovím následovně. Pokud se bude jednat o motor bez přímého vstřikování paliva je vhodný takový motor, který má v pořádku tlaky na válcích, má ventily sedla ventilů z kvalitního materiálu a samozřejmě má v pořádku zapalovací soustavu (svíčky, cívky, kabely). Pokud vozidlo nepojede dobře na benzín nepojede dobře na LPG.

16.10.2014 16:23:24
Jméno: Jana Předmět: Fabia ll 1,4,16V
dobrý den. Uvažuji o přestavbě Fabia II 1,4 16V 63kw na LPG. prosím mohl by jste mi sdělit, zda je přestavba pro tento typ vhodná a pokud ano, jaký typ zařízení by jste doporučil namontovat. Jaká by byla asi přibližná cena za tuto přestavbu? Děkuji za vaší odpověď.
16.10.2014 19:30:07
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Fabia ll 1,4,16V
Dobrý den, jde o běžně přestavované vozidlo na pohon LPG. Těchto vozidel jsme úspěšně přestavěli celou řadu. Vhodný systém pro přestavbu a cenu Vám rádi sdělíme telefonicky nebo e-mailem.

14.10.2014 20:44:32
Jméno: Helena Chrastilová Předmět: objem nádrže
Dobrý den,
potřebovala bych vědět, jaký je objem u Fabie combi r. 2005 , SDI diesel. Bohuže, v techničáku to uvedeno není a na webu se mi údaj nepodařilo najít. Děkuji
15.10.2014 20:31:21
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: objem nádrže
Dobrý den, v návodu k obsluze pro vozy Škoda Fabia I a II je uveden objem palivové nádrže 45 l a z toho je cca 7 l jako rezerva.


<5x<   <<     <1> || <147>  <148>  <149>  <150>  <151> ||  <268>     >>   >5x>  

Přidat záznam


Předmět:
Jméno:
E-mail (nebude zveřejněn):
Text zprávy:
jsou povoleny tagy <b>, <u> a <i>, můžete psát i odkazy ve tvaru www.neco.cz nebo http://neco.neco.cz
    


Tento web používá soubory cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas.Více informací