Logo Autogas Centrum
Logo Autogas Centrum
Logo Autogas měření emisí



Nacházíte se zde:  

Diskuzní fórum LPG/CNG


+ Nový dotaz

<5x<   <<     <1> || <148>  <149>  <150>  <151>  <152> ||  <268>     >>   >5x>  

13.10.2014 13:41:23
Jméno: Vladimír Předmět: Vynechávání a cukání při jízdě na plyn.
Dobrý den, mám problém u vozu Kia Ceed. Při jízdě na plyn motor nepravidelně cuká okolo cca 1800 ot. Při větší rychlosti a otáček to není tak hrozné. Na benzín jede normálně. Nejdříve jsem navštívil servis LPG, dali nové svíčky, seřídili systém. To nepomohlo.Měli podezření na cívky zapalování (už jsou 2 neoriginální). Tak jsem navštívil servis benzínu ale na diagnostice poruchu zapalování nenašli.
Dá se případně vadná cívka nějak zjistit?
Děkuji za radu.
14.10.2014 7:58:50
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Vynechávání a cukání při jízdě na plyn.
Dobrý den, vadná cívka se nechá změřit poměrně složitým měřením osciloskopem. Závada může být jak na primární části zapalování (indukční cívce), kde může být závada na spínacím prvku nebo může být zkratované primární vinutí zapalovací cívky. Závada na sekundární části zapalování se měří za pomoci vysokonapěťových snímacích kleští a osciloskopu. Ale závada může výt způsobena i jinou příčinou.

12.10.2014 16:46:23
Jméno: Nekola Předmět: Hyundai i30 1,6 GDI 88 kw
Dobry den mam nontivan system Stako a nyni po ujeti 22000 km mi zacalo auto delat problem pri startovani, auto chcipa,nema tah, az po prepnuti na Lpg vse ok. Auto jinak slape skvele. Dekuji, Nekola
13.10.2014 7:47:11
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Hyundai i30 1,6 GDI 88 kw
Dobrý den, firma Stako dnes již Worthington je výrobcem LPG nádrží. LPG systém budete mít zřejmě od jiného výrobce. Motor 1,6 GDI je motorem s přímým vstřikováním paliva. Tyto motory vyžadují speciální sadu pro přestavbu na LPG a vhodná sada je volena dle kódu motoru. Problematika u motorů s přímým vstřikem paliva je složitější než u klasických motorů a proto bez diagnostiky nelze určit příčiny takového chování.

11.10.2014 13:26:00
Jméno: Petr Předmět: Nepřepne se na LPG
Dobrý den, mám Š oktavia combi - r.v. 2000 - a LPG nádrž místo rezervy. Auto teď jede pouze na benzín - na přepínači v autě svítí červená kontrolka rezervy LPG nádrže (přitom je plná) a na plyn se systém nepřepne. V čem může být závada? Díky moc za odpověď.
13.10.2014 7:36:50
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Nepřepne se na LPG
Dobrý den, pro správnou činnost LPG sytému je snímána čidly řada veličin. Mezi hlavní veličiny patří teplota pro dokonalé odpaření kapalné fáze a tlak plynu v systému. Pokud systém nepřepne na plyn, může se jednat o závadu některého čidla nebo o závadu v elektroinstalaci. V každém případě je pro určení závady použít diagnostiku.

10.10.2014 15:39:30
Jméno: Pepe Předmět: Superb 3,6
Dobrý den, nedávno jsem koupil Superba 3,6 fsi předělaného na lpg, vše funguje k mé spokojenosti, ale montováno to bylo v Ostravě a já to mám k vám 50km, tak bych to servisoval u vás? Mohu se k vám stavit? pepe
13.10.2014 7:08:51
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Superb 3,6
Dobrý den,samozřejmě se můžete stavit, ale předem se prosím telefonicky objednejte.

8.10.2014 17:40:00
Jméno: lukáš Předmět: impreza wrx magic 3
Dobry dem mel bych dotaz na sve auto kopil jsem ho asi pred pul rokem plyn sel dobre postupem casu obcas cukani pak se obcas vypnul a ted uz nejde zapnout vubec spis se ihned vypne.Slo by u vas tento system poladit popripade zjistit v cem je chyba predem diky.
9.10.2014 12:40:22
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: impreza wrx magic 3
Dobrý den, systém magic neděláme. Obraťte se proto na odborný servis, který se specializuje na tento systém.

8.10.2014 1:20:49
Jméno: Vlada Předmět: Freemont
Dobry den, mam Fiat Freemont (r.v. 2014) s motorem 3.6 V6 Pentastar. Lze jej prestavet na LPG? Pokud ano, jaky typ byste doporucil, jaka by byla cena a zda by bylo nutne primazavani?
9.10.2014 9:28:10
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Freemont
Dobrý den, motor 3,6 V6, VVT, 206 kW, lze přestavět na LPG. Vhodný typ zařízení a cenu s Vám rádi na požádání sdělíme telefonicky.

5.10.2014 11:56:39
Jméno: stefan Předmět: problem magik 3
Dobrý den měl bych otázku...dali jsme si namontovat plyn MAGIK 3 a při přesáhnutí otáček motora 3000 začne problikávat chyba motora a motor ztrácí výkon.Na benzín je to ok.Lambdy jsou nové a diagnostika mi stále vypisuje vynechávání zapalování a chyba lambda sondy jde o Audi A8 4,2 228kw.Díky
5.10.2014 20:09:09
Jméno: PauofWoCC Předmět: RE: problem magik 3
Doporučoval bych navštívit firmu, která montáž prováděla. Rozhodně bych neotálel, jetli je zařízení v autě krátce. Chyba může být v mnoha věcech. Čistě teoreticky bych se zajímal o dimenzování použitých součástek pro danný motor, případně seřízení LPG systému.

3.10.2014 14:17:52
Jméno: Honza Předmět: problémy po výměně nádrže na plyn
Dobrý den, moc bych prosil o radu.

Nedávno mi byla v jednom nejmenovaném servisu měněna nádrž na plyn. Do té doby provoz po několik let naprosto bez problému. Od momentu co jsem po výměně nádrže vyjel ze servisu, tak se vyskytly problémy. Jakmile je v nádrži cca méně než polovina plynu, tak to nechce jet, nejde to do otáček, zřejmě jde plynu do motoru málo. Ještě jednou podotýkám, že byla měněna pouze nádrž, do zbytku zařízení nebylo zasahováno. Když jsem se s tímto problémem vrátil do daného servisu, nevěděli si s tím rady a tvrdili že to není normální a že to není možné, že do předku nezasahovali a že v tom co měnili vzadu jsou si jistí, že nemůže být žádný problém a jediné co udělali bylo, že zvýšili tlak na reduktoru, ale problém to nevyřešilo, jak se zase dostala 40 litrová nádrž tak nějak pod 20, 15 litrů, nechce to jet, jde to tak do 3000 otáček, dál už ne. Když tímto způsobm na plyn jedu, tak se mi pokaždé rozsvítí kontrolka motoru, takže ho tam jde opravdu zřejmě málo. Na benzín to jede úplně normálně. Zajímavé taky je, že vždy po nastartování to takový 1 až 2 kilometry jede, jakoby se ta soustava nějak naplnila, než toho tam začne následně jít málo, nevím, nejsem odborník a než s tím pojedu někam do jiného servisu, rád bych se zaptal, jestli někdo nevíte, co by s tím mohlo být, nechal bych si to reklamovat u těch, co to dělali, kdybych věděl, kde je problém. Takhle když si s tím neví rady, tak to je těžké. Jinak měli to napíchlé na diagnostice a všechno uplně v normálu, nebylo nic zjistitelné. A aby napíchli nějak tu řídící jednotku nebo co to tvrdili, tak na to prý nemají software. Prostě hloupá výměna nádrže a ještě tam dělali elektromagnet a od té doby tyto problémy.

Budu moc rád za každou radu. Auto je peugeot 307 combi, break 1.6, 2002,
3.10.2014 19:07:53
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: problémy po výměně nádrže na plyn
Dobrý den, zřejmě při výměně nádrže došlo k zaškrcení trubky vedoucí dopředu motoru nebo při montáži multiventilu došlo k nějaké chybě - otočená nebo spadlá nasávací hadička. Opravu by měla provést firma, která výměnu prováděla.
3.10.2014 23:15:13
Jméno: Honza Předmět: RE: RE: problémy po výměně nádrže na plyn
Děkuji za raekci. Dá se tím nějak vysvětlit i to, že při plné nádrži to jede bez problémů ?
6.10.2014 7:32:31
Jméno: Datel Předmět: RE: RE: RE: problémy po výměně nádrže na plyn
V nádrži je určitá hladina kapalného LPG.Pro správné fungování reduktoru je třeba aby do něj šel z nádrže kapalný LPG. <br> Pokud by byla otočená(ohnutá) trubička (jak píše Ing.Procházka),chovalo by se to právě takto jak popisujete.

29.9.2014 21:13:12
Jméno: Pavel Předmět: vstřikovač
Dobrý den,když připojim koncovku pro vstřik třetího válce,nově koupeného vstřikovače,tak se silně zahřívá,a když připojím i ty staré tak se také zahřívají,ale jen stou koncovkou pro třetí válec.Bojím se nastartovat motor že by ten vštřik žačal hořet.Golf 3 1997 55kw 1.6 .Děkuji za odpověd. Ještě k tomu zahřívaní mám Magic 2,Reduktor Magic 3 Compact děkuji.
30.9.2014 8:54:08
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: vstřikovač
Dbrý den, mírné zahřívání cívek je běžné. Pokud je zahřívání, jak píšete, silné půjde zřejmě o nějakou závadu v elektroinstalaci a opravu bych svěřil odbornému servisu.

29.9.2014 18:28:30
Jméno: jirka Předmět: startovani
Dobrý den mám namontován Stag 3000 ve škoda octavia 2.0 85kw a mám problém se startovanim studeného motoru, když je venku pod 15 stupňů není problém, ale když je více stupňů motor naskočí a hned chcípne třeba i třikrát po sobě a když naskočí tak se pri rozjezdu dusí než se přepne na plyn pak je vše ok. Na plynu mám najeto 65000km. Děkuji za odpověď.
30.9.2014 8:41:42
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: startovani
Dobrý den, tento problém většinou působí nesprávná bohatost směsi LPG. Zjednodušeně to lze vysvětlit tak, že ŘJ benzínu si stále myslí, že jede na benzín. V případě bohaté nebo chudé směsi LPG se snaží korigovat složení směsi na základě signálů od lambda sondy. Protože starty jsou vždy na benzín motor dostává vlivem provedených korekcí nesprávnou směs benzínu a proto dochází ke kolísání otáček případně chcípání do té doby, než dojde k přepnutí na LPG. V takovém případě je potřeba znovu seřídit LPG systém ve všech režimech. Před seřízením by bylo dobré najet nějaké km na benzín, aby se srovnala benzínová mapa. Dále je třeba zjistit, proč je složení směsi LPG jiné – zkontrolovat funkci vstřikovačů, reduktoru….. Opravu bych v každém případě svěřil odborné firmě, která zjistí pravou příčinu závady.
10.10.2014 15:55:45
Jméno: Vašek Š Předmět: RE: startovani
Měl jsem podobný problém, na vinně byl netěsný reduktor, který přetlakovou hadičkou pouštěl do motoru plyn, i když měl jet jen na benzín. Toto lze v lpg servisu ověřit za pár vteřin...

27.9.2014 14:36:21
Jméno: Milan Předmět: LPG Tartarini
Dobry den. Mam system tartarini v octavii 1,8t a pri otoceni kluca v zapalovani sa mi rozvietia kontrolky na ukazovateli lpg a zaroven 3x pípne a zhasnu kontrolky, co doteraz nerobilo. Taktiež pri vypnuti mi to pipne. Viete poradit co to moze byt?, ze by hlasilo servisnu prehliadku(filtre, atď.)? Doteraz mi to nerobilo( ked som otocil kluc sa kontrolky rozvietili a svietili aj pocas startovania). Mam najazdených cca 20 - 25 tisic od montaze. Dakujem za odpoveď.
27.9.2014 19:06:48
Jméno: Rosťa Předmět: RE: LPG Tartarini
Zdravím hlásí servisní prohlídku Ahoj

25.9.2014 14:04:58
Jméno: Petr Vdoleček Předmět: Toyota Auris 1.6 Valvematic
Dobrý den, rád bych se zeptal zda je možná přestavba na LPG v případě Toyota Auris 1.6 Valvematic, rv. 2014. Děkuji za odpověď.
26.9.2014 7:59:55
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Toyota Auris 1.6 Valvematic
Dobrý den, přestavba na LPG u tohoto motoru je možná. Vzhledem k nízkému podtlaku v sání bych v každém případě doporučoval pro ochranu ventilů tlakový elektronický programovatelný systém Valve-Protector.
26.9.2014 10:43:35
Jméno: Petr Vdoleček Předmět: RE: RE: Toyota Auris 1.6 Valvematic
Děkuji za odpověď, mohl byste mi prosím poslat nějaký kontakt, pro více info, nebo kdo to případně dělá. Bydlím na ostravsku. Děkuji PV
29.9.2014 12:17:57
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: RE: RE: Toyota Auris 1.6 Valvematic
Dobrý den, firmu si můžete zvolit na následujícím odkazu: http://www.lpg-autogascentrum.cz/autorizovane-serv isy/

24.9.2014 3:24:01
Jméno: Ivan Bazika Předmět: Hlučnost plnícího ventili.
Dobrý den.
Od prvního plnení LPG se potýkám s hlučností plnícího ventilu. Ventil, dle plnicího tlaku na pumpě, nepříjemně hlučí. Vybruje v něm zřejmě kulička,či perko. Ventil jsem vyměnil a první tři tankování bylo neuvěřitelné ticho a pa začaly nanovo vybrace a dle vydávaného zvuku jsou ješte intenzivnější. Není závada v seřízení druhého ventilu u samotné nádrže? Děkuji za případnou odpověď. I.B.
24.9.2014 7:58:05
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Hlučnost plnícího ventili.
Dobrý den, hluk při plněná nádrže může vydávat jak plnící přípojka, tak i multiventil v nádrži. Je třeba poslechem lokalizovat při plnění odkud zvuk vychází. Pokud zvuk vychází z prostoru od nádrže je třeba se zaměřit na multiventil, zkontrolovat jeho činnost a případně vyměnit. Tento multiventil se nijak neseřizuje.
25.9.2014 11:55:25
Jméno: Ivan Bazika Předmět: RE: RE: Hlučnost plnícího ventili.
Děkuji za odpověď. Zvuk vychází z ventilu v nárazníku. Jsem jemný mechanik a tak jsem u staršího ventilu dělal různé (nepoškozující)úpravy s různým dopadem. Nakonec zakoupi novej, ale se stejným výsledkem. ...Třeba na to přijdu. :-)

23.9.2014 21:32:28
Jméno: Pavel Předmět: Pojistka
Dobrý den,ještě jednou,praská mi pojistka plynu 10A,může za praskání pojistky,Řídící jendotka Plynu,že bych musel koupit novou děkuji za odpověd.
24.9.2014 7:51:38
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Pojistka
Viz moje odpověď u předchozího dotazu.

23.9.2014 21:21:47
Jméno: Pavel Předmět: Pojistka
Dobrý den,začala mi praskat pojistka plynu 10A,už třetí den z ničeho nic,jen zapnu klíček a praskne pojistka.Mám Golf 3 1.6,55kw,Magic 2 , Reduktor Magic 3 Compact,děkuji za odpověd.
24.9.2014 7:51:08
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Pojistka
Dobrý den, pokud praská pojistka je někde v elektroinstalaci LPG zkrat. Nezbývá než pečlivě zkontrolovat a proměřit celou kabeláž. Obvykle je někde proklepaný drát. Pokud závada trvá je třeba zkontrolovat dále jednotlivé komponnty soustavy. V některých případech se takováto chyba hledá velmi těžko, proto bych opravu svěřil odbornému servisu.


<5x<   <<     <1> || <148>  <149>  <150>  <151>  <152> ||  <268>     >>   >5x>  

Přidat záznam


Předmět:
Jméno:
E-mail (nebude zveřejněn):
Text zprávy:
jsou povoleny tagy <b>, <u> a <i>, můžete psát i odkazy ve tvaru www.neco.cz nebo http://neco.neco.cz
    


Tento web používá soubory cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas.Více informací