Logo Autogas Centrum
Logo Autogas Centrum
Logo Autogas měření emisí



Nacházíte se zde:  

Diskuzní fórum LPG/CNG


+ Nový dotaz

<5x<   <<     <1> || <149>  <150>  <151>  <152>  <153> ||  <268>     >>   >5x>  

22.9.2014 14:06:52
Jméno: Jan Nevečeřel Předmět: Přimazávání ventilů.
Dobrý den, mám Kia 1,4 bez přípravy na LPG a na ochranu ventilů mám namontovaného „pavouka“. Obávám se zaklepání ventilů a tak sleduji tuto problematiku a zvažuji montáž elektronického tlakového přímazu do LPG. Na jednom fóru jsem se dočetl následující: „Dobrý den. Než se pevně rozhodnete o změně ochrany ventilů ze stávajícího na elektronický, seznamte se s problematikou blíže. Tak předně, umístění trysek před vstřikovače plynu, nejenže je neochrání, ale naopak aditivum ve spojitosti s „prachem“ plynu po určité době plynový vstřikovač zcela zničí. Ochrana, o které mluvíme, je určena na ochranu ventilů a ne vstřikovačů. Při správné instalaci plynového zařízení se vstřikovače plynu instalují co nejblíže k hlavě válců, a proto, technicky tam ani není místo pro trysky ochrany. Elektronický systém valve-protektor lze instalovat a ponechat „pavouka“. Cena elektronického systému je třínásobná oproti nasávanému, který máte.“ Jaký je Váš názor na tento způsob ochrany? Lze použít "pavouka" v tomto systému?
22.9.2014 15:27:08
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Přimazávání ventilů.
Dobrý den, tuto odpověď mohl napsat jen laik, který nemá základní znalosti o používání aditiv na ochranu ventilů. Výrobce aditiva německá firma ERC úzce spolupracuje s německým výrobcem dávkovacího zařízení aditiva firmou SI Elektronik. Oba výrobci doporučují aplikovat aditivum do větve nízkého tlaku plynu za filtr plynné fáze před vstřikovače, případně za vstřikovače. Tím dochází k rovnoměrnému rozdělení aditiva do jednotlivých válců a zároveň aditivum vstřikovače promazává a čistí a tím tak významně prodlužuje jejich životnost. Na stránkách firmy ERC naleznete též test 100000 km s vozidlem KIA s „měkkými sedly“ a v tomto testu bylo aditivum dávkováno právě do větve nízkého tlaku plynu přes vstřikovače LPG. Toto vozidlo mělo po testu ventily a také LPG vstřikovače bez jakékoliv změny. Použití „pavouka“ v kombinaci s tlakovým dávkovačem je zcela nevhodné, protože u pavouka jsou jednotlivé vývody spojovány nastrčením do gumových hadiček bez lepení a tyto spoje by nemusely vydržet tlak vyvinutý pumpou, který je až 5 barů. Kromě toho tyto spojovací hadičky často brzy zpuchří. V případě aplikace aditiva do sání výrobce dodává specielní trysky s rychlospojkami a tlakovým ventilem. Bližší informace o aditivu naleznete zde http://www.erc-online.de/en/erc-emissions-reduzierungs-concepte-gmbh/automotive/products/top-profess ional-line/lpg-gas-lube-premium/ a bližší inforamce o dávkovacím zařízení naleznete zde http://www.valve-protector.de/ , případně Vaše otázky rád zodpovím telefonicky na čísle 602420268. Jsme zástupci firmy SI Elektronik pro ČR.
23.9.2014 12:17:34
Jméno: AutoGas Barták sro Předmět: RE: RE: Přimazávání ventilů.
Jen bych chtěl doplnit informaci pro zákazníka...Valve Protektor má tu výhodu, že čím je vyšší zatížení motoru, tím více se aditiva přidává,snímá časy vstřiků a podle toho dávkuje, takže oproti podtlakovým systémům, kdy je ve volnoběhu podtlak velký, při vysokých otáčkách naopak nízký, toto zařízení funguje bez problémů,my jsme je již před 2 roky instalovali a testovali na našem voze se vstřikovači BRC, tam není absolutně problém se vstřiky i po ujetí 120 tisíc km...navíc, dávkuje pouze při jízdě na plyn,takže naopak je tam větší úspora a co je hlavní-opravdu ošetřuje motor tak jak má...

18.9.2014 16:11:50
Jméno: Tonda Předmět: BRC Elegant 52
Dobrý den, mám v autě přepínač BRC Elegant 52 a při jízdě na LPG je vše OK. Po přepnutí na benzín auto jede jakoby na 3 válce a kontrolka na přepínači nesvítí červeně jak má, ale jenom oranžově. Víte někdo co to může znamenat? Díky
19.9.2014 8:21:25
Jméno: PauofWoCC Předmět: RE: BRC Elegant 52
Příteli, nejprve bych vyloučil vadu přepínače. Nemyslím si, že by mohla být v něm chyba, ale nevylučuji to - stát se může. Nevím co máš za vozidlo jak zapojenou elektroinstalaci. Doporučuji odpojit z Eleganta patici a propojit fialový drát s oranžovým. Tím by měl být systém zprovozněn pouze na benzín a vyřadíš tím Eleganta z činnosti. Jenomže závada může být taky uplně jiná - soubeh paliv, vstřikovač benzínu, starý benzín, vada emulátoru....atd.

16.9.2014 18:15:34
Jméno: Martin Burian Předmět: Cena
Dobrý den , našel jsem dotaz starý 3 roky .
Jak je to s cenou přestavby u totožného vozu.

Děkuji za odpověď
17.9.2014 7:10:06
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Cena
Dobrý den, pro zodpovězení Vašeho dotazu mi prosím upřesněte o jaký "totožný vůz" se jedná - prosím vyplňte poptávkový formulář
http://www.lpg-autogascentrum.cz/poptavka/. Informace a cenu Vám sdělím e-mailem.

11.9.2014 22:26:19
Jméno: Jan Předmět: Otázka LPG Nissan note
Aké mate skúsenosti, jazdné vlastnosti ak jazdite na LPG Nissan note 1,4, Nepoškodí sa agregát?Ćo je najlepšie namontovať na prestavbu?
Ďakujem Jan
15.9.2014 8:37:55
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Otázka LPG Nissan note
Dobrý den, toto vozidlo lze přestavět na provoz LPG. U těchto novějších motorů je potřeba použít ochranu ventilů a ventilových sedel. V tomto případě bych volil tlakové přidávání aditiva před plynové vstřikovače.

11.9.2014 21:57:57
Jméno: pavel Předmět: lpg
Dobrý den mam octavii 1.6 75 kw lpg r.v2001 mam tam system magic a vime ze my obcas vynecha nakej valec ale jak zjistim cim by to mohlo byt nebo jak poznat jakej vstrokovac by mohl byt vadnej predem dekuji za nazory
12.9.2014 7:53:13
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: lpg
Dobrý den, pokud jeden válec vynechává občas a jedná se o závadu nahodilou je mnohdy velice obtížné chybu diagnostikovat. V první řadě bych se zaměřil na kontrolu systému zapalování (svíčky cívky, kabely). Pokud je vše v pořádku, nezbývá než navštívit odborný servis, kde provedou diagnostiku závady.

10.9.2014 18:33:43
Jméno: gromidd Předmět: dotaz
Zdravim mam passat 1.8t a najednou z niceho nic mi neprepina auto na plyn a neustale cca po minute to 3x pipne skuste poradit dekuji.
12.9.2014 7:41:04
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: dotaz
Dobrý den, pípání a následné přepnutí do benzínu signalizuje závadu na plynovém systému nebo nedostatek LPG v nádrži. Takto se systém většinou chová při poklesu tlaku plynu. Příčin může být celá řada - vadné čidlo tlaku plynu, závada na vstřikovačích, reduktoru..... Pro zjištění závady doporučuji navštívit odborný servis, kde provedou diagnostiku LPG systému.

6.9.2014 23:47:26
Jméno: Jan C Předmět: dotaz
Mam Mitsubishi Pajero 3.5 r.v 97 po přepnuti na lpg se rosvítí kontrolka katalizatoru co mam dělat aby neodešel katalizator děkuji
8.9.2014 8:15:16
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: dotaz
Dobrý den, asvěcování kontrolky působuje špatné složení smsi (bohatá nebo chudá). Doporučuji navštívit odbornou dílnu, provést diagnosiku LPG systému a jeho seřízení.

3.9.2014 21:54:08
Jméno: Pavel Předmět: reduktor
Dobrý den,když vyměním nový reduktor za starý,je potřeba zajet na úpravu počítačem ?,předem děkuji.
4.9.2014 15:26:59
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: reduktor
Dobrý den, po výměně reduktoru, vstřikovačů atd. je třeba vždy zkontrolovat nastavení systému LPG diagnostikou. V případě výměny reduktoru (předpokládám za stejný) je potřeba zkontrolovat případně nastavit pracovní tlak v systému. Rozdílný tlak má vliv na bohatos směsi. V případě že potřebujete další infomace prosím volejte na tel.602420268
30.9.2014 8:51:36
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: RE: reduktor
Dobrý den, mírné zahřívání civek je vlivem procházejícího proudu běžné. Zřejmě půjde o nějakou závadu v elektroinstalaci. Doporučuji proto navštívit odborný servis.

3.9.2014 21:11:19
Jméno: Šindelář Předmět: Hyundai
Dobrý den,
chtěl bych se zeptat jestli je potřeba do nových motorů 1,4 CVVT u vozů Hyundyi I30 a Kia Ceed, které maji úpravu pro LPG od výrobce (ventily, sedla...) domontovávat ještě přimazávání a nebo naštelovávat přístřik benzinu. Pokud ano, tak co je pro vůz lepší z těchto dvou věcí, nebo jestli je nutné obojí-
Děkuji
4.9.2014 15:16:15
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Hyundai
Dobrý den, jestliže výrobce deklaruje že motor má úpravu pro provoz na LPG pak dle mého názoru není potřeba další ochrana ventilů. Doporučuji konzultovat s prodejcem.
4.9.2014 15:47:06
Jméno: Šindelář Předmět: RE: RE: Hyundai
Všichni prodejci Hyundai řeší přimazávání buď benzinem a nebo olejem. Dokonce jeden nechává přistřikovat benzin 1:20 střikům plynu, což už ztrácí výhodu LPG kvůli úspoře. Dnes jsem sehnal jednoho prodejce, kterej při přepnutí na plyn benzin nepřistřikuje vůbec-konečně někdo:-) Sice nechává přimazávat ventily olejem, ale to mi přijde mnohem levnější na provoz. Udává 3/4 litru na 6000-8000km. Kvůli záruce ale budu muset jednu z těchto variant podstoupit. Je přimazávání ventilů olejem lepší varianta než přistřikování benzinu z hlediska šetření motoru?
5.9.2014 8:53:39
Jméno: Nohel Předmět: RE: RE: RE: Hyundai
mam KIA Cee'd SW od Agrotec Hustopece a prodejce mi rikal, ze kazdy 10 vstrik je benzin na promazavani a chlazeni, coz je tedy asi tak 0.7l benzinu na 100km. Uvidim, jak bude benzin ubyvat, zatim mam najeto jen 200km :-). System je LOVATO, typ neuveden.

3.9.2014 20:57:05
Jméno: Josef Předmět: LPG do Xsary picasso 1,6 80kW r.v. 2006
Dobrý den, uvažuji o koupi této xsary picasso a následné zástavbě LPG. Jaký systém by jst doporučil a je potřeba přimazávání ventilů. Díky za odpověď
4.9.2014 15:12:18
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: LPG do Xsary picasso 1,6 80kW r.v. 2006
Dobrý den, námi dodávané systémy jsou dlouhodobě vyzkoušeny v celé řadě těchto vozidel. Přimazávání ventilů a ventilových sedel bych doporučoval. Pro ochranu ventilů lze použít LPG zařízení s funkcí přístřiku benzínu nebo použít zařízení na dávkování aditiva. Na výběr široký sortiment dávkovacích zařízení. Konkrétní typ a cenu doporučených zařízení Vám rádi sdělíme telefinicky případně e-mailem.

3.9.2014 14:33:41
Jméno: Rado Předmět: Počas jazdy trhne autom a prepne z LPG do benzinu
dobry den,mam zohriate auto, idem na lpg a zrazu mi trhne autom. Potom začne pipať lpg a prepne ho do benzinu. Ked som s tym bol v servise tak napojili sme auto na pocitac a boli sme sa povozit na aute. ako na potvoru vtedy nerobilo auto ziadne problemy. servisak mi povedal ze nevie o aku chybu by sa jedna. Repasovali sme plynove stretky, vymenili sme sviecky v aute a lpg robi nadalej tie iste problemy. Najhorsie je ze niekedy ide auto dobre a niekedy lpg vykaze chybu.Mam namontovany SOLARIS 2 v aute Citroen C3. Viete mi poradit o aku chybu sa jedna?dakujem
4.9.2014 15:03:25
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Počas jazdy trhne autom a prepne z LPG do benzinu
Dobrý den, systém Solaris nemontujeme, nicméně přepnutí do benzínu se zvukovým signálem ve většině případů souvisí s poklesem tlaku LPG. Pokud se chyba vyskytuje náhodně, není zapsána v plynové řídící jednotce, je velmi obtížné ji diagnostikovat. Zaměřil bych se na tlakové čidlo plynu a kontrolu plynové kabeláže zda zde není nějaké vadné spojení či drát.
5.9.2014 7:35:47
Jméno: Rado Předmět: RE: RE: Počas jazdy trhne autom a prepne z LPG do benzinu
dik za odpoved. Ked sme sa vozili na aute a mali napychnuty pocitac, tak mu vypisalo chybu : nizky podtlak. Skusili sme vymenit tlakovy senzor. Skusim na nom pobehať par dni, uvidim čo mi to spravi. Vraj ked tlakovy senzor bude dobry tak môze byt poskodeny uz len rekuktor...tak mi povedal servisak. Pocujte môte stat tlakovy spinac 55 eur a reduktor 80 eur ?...dakujem

2.9.2014 15:41:55
Jméno: Petr Předmět: Superb 3,6 FSI
Dobrý den, mám předělaný na lpg Škodu Superb 3,6 fsi 190kw,a chci se zeptat, jestli je lepší namontovat i přimazávání ventilů. Firma co mě to přestavovala mě tvrdí,že je to u těchto motorů zbytečné, tak si to chci jen ověřit. Děkuji, Petr
3.9.2014 13:17:21
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Superb 3,6 FSI
Dobrý den, u motorů s přímým vsřikováním jsou ventily chráněny přivstřikováním benzínu.

28.8.2014 13:50:57
Jméno: Jarda Předmět: CNG
Je prosím lepší koupit auto na CNG, nebo si ho nechat přestavět (hlavně z důvodů zablokování systému výrobcem atd.). Jaké máte zkušenosti s přestavbou na CNG a jaké typy aut. Děkuji Jarda
29.8.2014 14:40:57
Jméno: Ing. procházka Předmět: RE: CNG
Dobrý den, každý systém má své výhody a nevýhody. Tovární přestavba má integrované nádrže, tudíž je k dispozici celý zavazadlový prostor a na vozidlo je poskytována záruka, zatím co u dodatečné vestavby jsou nádrže umístěny v kufru vozidla a ne každý prodejce drží záruku i po vestavbě. Protože Váš dotaz je obecný a jedná se o poměrně široké téma přesahující možnosti tohoto fóra, jsme připraveni Vám Vaše otázky zodpovědět telefonicky na tel: 602420268.

26.8.2014 16:47:24
Jméno: Jiří B. Předmět: spotřeba
Dobrý den, od r. 2011 mám v octavii 1,6 55kW systém Lovato, až do letoška vše OK.Nastaveno mám přepínání při 40 stupních,startování při zahřátém na plyn a přesto při jízdě na plyn ubývá benzín (cca 10litrů / 750 km) Vedení benzínu a nádrž zkontrolováno a vše v pořádku. Při jízdě na benzin se po sešlápnutí plynového pedálu auto dusí a cuká. Při jízdě na LPG vše v pořádku a šlape jak hodiny - jen ubývá benzín... Můžou být příčinou velké spotřeby benzínu špatné vstřiky, že nedovírají a přivstřikují současně s plynem? Díky za váš názor.
27.8.2014 14:01:07
Jméno: Ing. Prochazka Předmět: RE: spotřeba
Dobrý den, při přepnutí do benzínu odpojí plynová řídící jednotka benzínové vstřikovače a motor běží na LPG. Tudíž benzín se spotřebovává jen na ohřátí reduktoru na nastavenou teplotu 40 stpňů pro přepnutí. Bylo by dobré ve Vašem případě provést kontrolu nastavení řídící jednotky LPG a zkontrolovat kromě možných zapsaných závad i zda není zapnut přístřik benzínu. Proč vozidlo cuká a dusí se při jízdě na benzín je velice obtížné takto na dálku určit a nelze vyloučit ani vadu benzínového vstřikovače, jak zmiňujete ve svém dotazu.

26.8.2014 8:31:37
Jméno: Honza Předmět: Revize LPG na STK
Dobrý den,mám dotaz ohledně stáří revize LPG kvůli měření emisí(STK).Stále platí,že revize může být třeba 3měsíce před měření emisí a STK ,nebo je nějaké rozmezí? Děkuji za info.
26.8.2014 11:09:13
Jméno: IOng. Procházka Předmět: RE: Revize LPG na STK
Dobrý den, problematiku revizí upravují předpisy EHK 115 a Předpis č. 110 (EHK/OSN) a dále vyhláška Českého úřadu bezpečnosti práce č. 85/1978 Sb. o kontrolách revizích a zkouškách plynových zařízením kde v §3 odst. 4 je uvedeno, že kontrola se uskuteční jednou za rok.


<5x<   <<     <1> || <149>  <150>  <151>  <152>  <153> ||  <268>     >>   >5x>  

Přidat záznam


Předmět:
Jméno:
E-mail (nebude zveřejněn):
Text zprávy:
jsou povoleny tagy <b>, <u> a <i>, můžete psát i odkazy ve tvaru www.neco.cz nebo http://neco.neco.cz
    


Tento web používá soubory cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas.Více informací