Diskuzní fórum LPG/CNG
24.8.2014 15:27:43
Jméno:
Lukáš Předmět:
přimázáváníDobrý den, mám renault generation 1,6, mám namontován STAG 4+,a přimázávání klasické, tedy podtalkové, nastaveno na kapka/10s, ale při jízdě po dálnici to skoro teče, tak uvažuji, jestli bych ušetřil přemontováním na Valve-Protector (elektronický systém přímazu), který tady uvádíte jako novinku a jaká by byla cena za přemontování?děkuji
25.8.2014 12:21:52
Jméno:
Ing. Procházka Předmět:
RE: přimázáváníDobrý den, spotřeba aditiva by měla být 1 promile na spotřebované pohonné hmoty, tedy přepočítáno na ujeté kilometry je 1 l aditiva na cca 10 tis. km. Výhodou elektronického dávkovacího zařízení je, že dávkuje pouze při jízdě na LPG, dle zatížení motoru a rovnoměrně rozděluje aditivum na všechny válce. Cenu za přemontování Vám rád sdělím na tel: 602420268.
22.8.2014 10:41:29
Jméno:
Vincour Jaroslav Předmět:
Kia CarensPřeji dobrý den,
jsem laik,chci se zeptat je možné namontovat LPG na Kia Carens r.v.2009 ?
22.8.2014 16:36:39
Jméno:
Bc. Lucie Ratajová Předmět:
RE: Kia CarensDobrý den pane Jaroslave, s největší pravděpodobností Vaše vozidlo lze přestavět na LPG. Abychom Vám dokázali objektivně zodpovědět Vaši otázku, potřebovali bychom vědět jaký motor má Vaše vozidlo (obsah, výkon). Požadované informace nám můžete sdělit prostřednictvím emailu prochazka@autogascentrum.cz nebo na čísle 602 420 268.
21.8.2014 6:58:26
Jméno:
Pepík Předmět:
zaklepané ventilyDobrý den, mám Hyundai i30 na lpg,ujel jsem s ním 25000km a nyní začal špatně startovat, chytá jakoby na dva pak tři válce a po zahřátí na čtyři válce. Teplý má nižší výkon než míval, a to i na benzín i plyn. Jeden mechanik mi řekl , že mám zaklepané ventily. Mám tam BRC i přimazávání. To se mi nezdá,že by to vydrželo tak málo, je to možné?
21.8.2014 16:38:35
Jméno:
Bc. Lucie Ratajová Předmět:
RE: zaklepané ventilyDobrý den, z Vámi popisovaných příznaků se nedá s určitostí posoudit, zda se jedná o závadu, kterou určil Váš mechanik, proto Vám doporučujeme navštívit autorizovaný servis, kde bude závada přesně diagnostikována a bude doporučen další postup řešení. Pro případnou další konzultaci můžete zavolat na číslo 602 518 625.
20.8.2014 13:00:57
Jméno:
Pavel Předmět:
DotazDobrý den, koupil jsem Mitsubishi ASX 1.6 s přestvabou na LPG. Prodejce mi sdělil, že systém se jmenuje LOVATO a díly a nastavení pochází od vaší firmy. Zajímal jsem se i o přimazávání, ale bylo mi sděleno, že ve vámi doporučené soupravě není a tedy předpokládají, že není nutné. Nechci řešit nějaké problémy s motorem, mám je nechat dodělat?
Děkuji za odpověď.
21.8.2014 16:28:23
Jméno:
Bc. Lucie Ratajová Předmět:
RE: DotazDobrý den pane Pavle, v případě Vašeho automobilu značky Mitsubishi byla ochrana ventilů a jejich sedel nastavena softwarem řídící jednotky LPG (přístřikem benzínu). Tento způsob ochrany byl určen dovozcem značky jako dostačující. Pokud byste chtěl zvýšit ochranu ventilů nabízíme Vám další možnost aplikace aditiva do motoru, za tímto účelem používáme zařízení Valve-Protector (elektronický systém přímazu), což je současná novinka na trhu. Více informací Vám sdělíme na tel. čísle: 602 518 625.
20.8.2014 11:57:14
Jméno:
David Předmět:
LPGZdravím Vás pane Procházko,
rád bych se zeptal zda je nutné , abych při změně z plynu na benzín a naopak nechal motor chvíli běžet na volnonoběh z důvodů správného nastavení předstihu. Bylo mi tvrzeno, že si jednotka musí nastavit správné hodnoty. Jak to tedy je ? mám subaru 1999 2.0 turbo a STAG 300. Děkuji za odpověď
21.8.2014 16:12:12
Jméno:
Ing. Procházka Předmět:
RE: LPGDobrý den pane Davide, vozidla provozována na LPG nevyžadují vzhledem ke svým požadavkům provozu žádný jiný režim odlišující se od provozu než vozidla, která jsou provozována na benzín. Z tohoto vyplývá, že Vámi popisovaný postup není nutný pro provoz vozidla na LPG. V případě dalších dotazů nás kontaktujte na tel. čísle 602 518 625.
16.8.2014 8:57:03
Jméno:
Cvach Jiří Předmět:
DotazDobrý den, mám od Vás zakoupenou sadu LPG Zavoli a to do vozidla Renault Laguna r.v. 1994, 2,0L 83Kw. Při každém nastartování vozidla slyším od místa, kde je instalován reduktor (a je to i slyšet ve vozidle) jak začne protékat voda (jako když zapne čerpadlo): je to normální jev ? A dále jsem se chtěl zeptat např. jedu rychlostí 100 km/h na benzín poté zapnu LPG a momentě, když sepne, tak motor nepatrně cukne. Je to také normální. Otec má v Hyundai IX 20 systém BRC a nic takového co jsem výše napsal mu nedělá. Moc děkuji za odpověď.
18.8.2014 16:56:23
Jméno:
Ing. Procházka Předmět:
RE: DotazVážený pane Cvachu, co se týče zvuku vody z místa kde je umístěn reduktor, tento zvuk není možné posoudit, pokud ho reálně neslyšíme. Zatím jsme se s tímto případem takto specifikovaným nesetkali, a pokud je vozidlo správně namontované jistě to není záležitost tak jak ji popisujete obvyklá. K Vaší druhé otázce ohledně přepnutí: přepnutí by mělo být co nejplynulejší, závisí to na celé řadě aspektů, od správné funkce vozidla přes seřízení na alternativní pohon LPG. V obou těchto případech doporučujeme obrátit se na odbornou firmu pro posouzení popisovaných skutečností a jejich následné odstranění. Nabízíme Vám možnost doporučit některého z našich smluvních partnerů v rámci ČR, případně se můžete obrátit na naši společnost. Objednat se můžete na telefonním čísle 602 518 625.
13.8.2014 21:56:53
Jméno:
Honza J. Předmět:
vstřiky landi mám Škoda Oct. II rv.2012 1,6 MPI ihned domontované LR omegas černé vstřiky, auto má 34 000 km BAiLPG, nyní auto cuká do rychlosti 60 km a klepe se na neutrál, vstřiky mají odpor 1,4 1,3 1,3 1,3 . Závady pouze na LPG chudá směs 1 válec. Poté vynechaní zapalování 1 a 3 válec. Poté špatné výfukové plyny. Na benzín jede super prostě jako nové bez závad. Servis mně nutí výměnu za modré, prý poté bude vše OK. Je možné že mi vstřiky vydržely pouze 34 tis. Mám ještě jedno auto montáž v roce 2005 najeto 200 000 a vstřiky ok odpor 1,5 všechny. díky za odpověd. Jsem trochu zklamán cena byla vysoká kvůli kvalitě a ejhle.
14.8.2014 15:36:18
Jméno:
Ing. Procházka Předmět:
RE: vstřiky landi Dobrý den, nutnost výměny vstřikovačů posoudí firma, která Vám opravu provádí. Černé vstřikovače se již nevyrábějí a náhradou za ně jsou vstřikovače modré. Vstřikovače nelze repasovat a v případě jejich nesprávné funkce se musí vyměnit. Hlavní vliv na životnost vstřikovačů má kvalita plynu, proto je nutné pravidelně v doporučeném intervalu měnit filtr plynné fáze. Důležitá informace pro nás je zda je auto přestavěné montážní firmou nebo zda byla zástavba dělaná již ve výrobě, jelikož tovární zástavba má pevný program a proto výměna vstřikovačů se musí provádět již při jejich malém opotřebení . Pro více informací nás případně kontaktujte na tel. 602420268.
11.8.2014 11:52:49
Jméno:
Arnošt Předmět:
dotaz na poruchuDobrý den,
mám problém z tlačítkem ( kontrolkou ) hladiny plynu. Z ničeho nic zhasla a už nejde rozsvítit. Plyn v autě je. Chci se zeptat, jestli netušíte, kde je problém. Děkuji za odpověď.
12.8.2014 7:18:28
Jméno:
Ing. Procházka Předmět:
RE: dotaz na poruchuDobrý den, problém může být v samotném tlačítku, v kabelech vedoucích k tlačítku případně v řídící jednotce. Pro určení příčiny a její odstranění doporučuji navštívit odborný servis.
8.8.2014 10:21:48
Jméno:
Martin Předmět:
flashlube aj VSR?Dobry den, mam Hyundai i20 1,2 63kW s LPG BRC a primazavanim ventilov aditivom (myslim ze v-lube). Som ochotny zvysit naklady na prevadzku a aktivovat popri v-lube a pod. privstrek benzinu. Ma podla Vas takato "dvojita" ochrana ventilov a sediel zmysel? Od akych otacok by ste privstrek benzinu odporucili? Velmi pekne dakujem za nazor.
8.8.2014 14:53:54
Jméno:
Ing. Procházka Předmět:
RE: flashlube aj VSR?Dobrý den, pokud zařízení na dávkování aditiva funguje správně a dávkování je správně nastaveno je ochrana ventilových sedel a ventilů dostatečná. Aktivací přístřiku nic nezkazíte. Přesné hodnoty pro přístřik Vám nastaví autorizovaní dealeři Hyundai, kteří systém BRC montují. Jak správně píšete zvednou se Vám po zapnutí přístřiku benzínu provozní náklady – je potřeba počítat s tím, že cca 20% ze spotřebovaného paliva bude tvořit benzín. Nepíšete jaký systém na dávkování aditiva ve voze máte proto předpokládám, že se jedná o dosud nejrozšířenější systém mechanického dávkování – kapání do sacího potrubí. Jako zástupci německé firmy SI Elektronik GmbH Vám v současné době můžeme nabídnout přesné programovatelné tlakové dávkování Valve-Protector. Toto zařízení umožňuje nastavit přesné dávkování v závislosti na výkonu motoru a jeho zatížení a k dávkování, na rozdíl od kapajícího systému, dochází pouze při provozu na plyn a v případě že aditivum je spotřebováno, systém přepne na benzín. Pokud budete mít zájem o bližší informace k tomuto systému jsem Vám k dispozici na tel: 602420268.
6.8.2014 22:53:09
Jméno:
Miroslav Předmět:
prestavba na LPGDobry den,
chci si poridit vozidlo opel insignia 2.0T 4x4 162kw ,ale chtel bych ho predelat na plyn.Nekde sem se docet ,ze to u techto motoru nejde.Tak bych se chtel zeptat zda je to pravda.Pokud ne,tak jaky system by jste mi doporucil.Pripadna montaz by byla samozrejme u vas.Dekuji
7.8.2014 9:34:19
Jméno:
Ing. Procházka Předmět:
RE: prestavba na LPGDobrý den, tento motor je motor s přímým vstřikováním paliva. U motorů s přímým vstřikováním výrobci LPG zařízení dělají kity pro přestavbu včetně programu do řídící jednotky pro konkrétní kód motoru. Pro tento motor bohužel žádný z našich dodavatelů nemá sadu pro přestavbu na LPG.
6.8.2014 6:31:17
Jméno:
jára Předmět:
revize LPGDobrý den, internet je plný informace o pravidelné revizi LPG systému. V jakém právním předpise najdu požadavek na revizi LPG a její frekvenci (tedy kde je napsán ten jeden rok, nebo 10 000 km)? Jedná se o předpis evropsky platný??
7.8.2014 12:33:56
Jméno:
Ing. Procházka Předmět:
RE: revize LPGDobrý den, tuto problematiku upravuje předpis EHK 115 a Předpis č. 110 (EHK/OSN).
3.8.2014 20:14:44
Jméno:
Jirka Předmět:
Cvakání vstřiků?-doplněkDíky za odpověď Rosťo. Jen bych k té mojí předešlé otázce chtěl doplnit, že dnes jsem se na to trochu víc zaměřil a zdálo se mi, že celou asi 10-ti kilometrovou trasu to cvakalo, potom po opětovném nastartování (teplého motoru) to opět několik kilometrů docela hlasitě dělalo, ale zhruba po ujetí 20-ti dalších kilometrů už se to ztišilo natolik, že jsem to ani při otevřeném okně při jízdě neslyšel (nevylučuju, že to stále mohlo dělat, ale už jsem to prostě já neslyšel). Jsem z toho trochu zmatený - když to napíšu úplně laicky, že by se při delší jízdě mechanismus ve vstřicích natolik "rozhýbal", že by přestal být slyšet...? Ale stejně pořád nevím, jestli jsou ty plynové vstřiky v provozu i při provozu na benzín a cvakají naprázdno (myslel jsem, že jsou odpojené). Jen doufám, že to nebude ventilama - ale jak jsem psal auto jede bez problémů a ani po nastartování otáčky nějak neskáčou - auto má najeto 55 tisíc km, z toho na plyn 35 tisíc.
4.8.2014 5:41:19
Jméno:
PaulofWoCC Předmět:
RE: Cvakání vstřiků?-doplněkPokud na přepínači zvolíte polohu "pouze trvale na benzín" tak žádné zařízení v tomto režimu neovládá vstřikovače. Tzn. nepracují.
1.8.2014 20:24:35
Jméno:
Jirka Předmět:
Cvakání vstřiků?Dobrý den. Chtěl bych se zeptat na hlučnost plynových vstřiků. Pozoruji docela hlasité cvakání někde z oblasti motoru. Je to nejvíce patrné hlavně když projíždím nějakou zástavbou a mám pootevřené okno, ale v menší míře to je v kabině slyšet stále - zdá se mi, že se to děje, když z poklidné jízdy v nižších otáčkách trochu přišlápnu plyn. S lehčí nohou na plynu a při konstantní rychlosti to nějak moc patrné není. Myslel jsem si, že to cvákání právě dělají plynové vstřiky, ale dnes jsem to pozoroval i po přepnutí na benzín. Cvakají tedy plynové vstřiky i při provozu na benzín nebo čím by to mohlo být? Auto jede bez problémů, check motoru nesvítí. Děkuji. Jirka
3.8.2014 16:08:16
Jméno:
Rosťa Předmět:
RE: Cvakání vstřiků?Mně to dělají vstřiky LANDIRENZO a je to konstrukční věc.Chybí tam gumový "O"kroužek který tlumí dosed jehly.Vstřiky LOVATO na druhém voze jsou o dost tišší.
1.8.2014 11:10:46
Jméno:
Tomáš Chlebec Předmět:
Přestavba C C4 GP 1,8l,92kWDobrý den, mám Citroen C4 Grand Picasso r.v.2007, s benzín. motorem 1,8l, 92kW, najeto 109000km., a chci ho nechat u vás přestavět na LPG, protože jste prý nejlepší.
Máte už zkušenost s přestavbou tohoto konkrétního motoru? A jáké zařízení mi, jako nejideálnější a nejvhodnější doporučujete?
Po prečtení některých příspěvků v fóru, mám obavy o bezproblémovém provozu.
Děkuji.
4.8.2014 10:21:00
Jméno:
Ing. Procházka Předmět:
RE: Přestavba C C4 GP 1,8l,92kWDobrý den, omlouvám se za opožděnou odpověď z důvodu čerpání řádné dovolené. Těchto vozidel s motorem 6FY byla přestavěna celá řada. Nemáme zprávy že by se vyskytly probléma. U těchto motorů doúporučuji použít ochranu ventilů a ventilových sedel. Co se týče nabídky zařízení můžeme Vám nabídnout jak systémy italské tak polské. Všechny námi dodávané systémy jsou dlouhodobě odzkoušené a spolehlivé. Konkrétní zařízení, způsob ochrany ventilů a cenu bychopm dohodli telefonicky nebo mailem - prosím kontaktujte mě na tel: 602420268, e-mail: prochazka@autogascentrum.cz .
1.8.2014 9:34:04
Jméno:
Jára Předmět:
Revize LPGDobrý den,
internet je plný informace o pravidelné revizi LPG systému. V jakém právním předpise najdu požadavek na revizi LPG a její frekvenci (tedy kde je napsán ten jeden rok, nebo 10 000 km)?
1.8.2014 16:29:15
Jméno:
jara 2 Předmět:
RE: Revize LPGJá bych se k Járovi připojil s doplněním, zde se jedná i o předpis evropsky platný??
Přidat záznam