Logo Autogas Centrum
Logo Autogas Centrum
Logo Autogas měření emisí



Nacházíte se zde:  

Diskuzní fórum LPG/CNG


+ Nový dotaz

<5x<   <<     <1> || <156>  <157>  <158>  <159>  <160> ||  <268>     >>   >5x>  

29.4.2014 8:47:30
Jméno: Lančár Předmět: Manuál
Existuje alespoň uživatelský manuál LPG BRC s přivstřikováním benzínu (typ nevím, v autě už byl plyn při koupi). Nic nemohu najit ani na webu, vy toto tajíte? Budete se divit, ale mne jako uživatele velmi velice zajímá technika, kterou používám, její nejmenší podrobnosti. Příklad: Raději budu jezdit se starým Lotusem , co 1 000 km promazávat podvozek (já sám), než přijit k autu s kartou, užívat si automatické navádění a čtení dopravních značek a přitom ani nevědět jak funguje variabilní časování ventilu, ani jestli je ozubení v rozvodovce cykloidní. To se musím stát vašim partnerem? Z vaši prezentace usuzuji, že licence od vás bude dost mastná - kolik mne to bude stát? A kolik diagnostické programy?
29.4.2014 15:20:36
Jméno: Ing. Procházka Předmět: RE: Manuál

Dobrý den pane Lančáre, odpovědi na Vaše otázky přesahují možnosti tohoto fóra. Na Vaše dotazy Vám rád odpovím na tel: 602420268



28.4.2014 22:50:21
Jméno: Pavel Předmět: Aditiva
Dobrý den,uvažuji výměnu podtlakového systému dávkování aditiv za tlakové - Elektronic Valve Protector Klasic kit 12 (http://www.lpgprofi.cz/elektronic-valve-protector).Další zařízení na které jsem narazil je Flashlube Electronic Valve Saver Kit (http://shop.ochranamotoru.cz/_0020-davkovac-aditiva---el--davkovaci-souprava-flashlube-electronic-valve-saver-kit.htm) ,který dávkuje aditiva do sání stejně jak podtlakový. Chtěl bych se zeptat jestli je zařízení Elektronic Valve Protector Klasic kit 12 vhodné pro systém BRCMY07 osazeny modré vstřiky přišroubované maticí,případně jestli je vhodnější druhý systém dávkování aditiv. Děkuji. (ford focus 1.4i 16V)
29.4.2014 14:15:12
Jméno: Ing. Procházka Předmět: RE: Aditiva
Dobrý den pane Pavle, uvažujete v případě Electronic Valve Protector kit 2 o systému tlakového přidávání aditiva do větvě nízkého tlaku plynu před vstřikovače LPG. Tento způsob ochrany je u zařízení BRC standardně používán s velmi dobrým účinkem. Zařízení je vybaveno programovatelnou řídící jednotkou, která zajišťuje odpovídající přesné dávkování ve všech režimech jízdy a je ideální pro Vaše vozidlo a navíc umožňuje použít více druhů aditiv. Toto zařízení máme skladem. Co se týče Flashlube Electronic Valve Saver kitu s dávkováním do sání motoru to je o něco lepší způsob dávkování nežli nyní máte. Dávkování aditiva se nastavuje regulačním šroubem. Pro správné dávkování je nutné použít aditivum FlashLube.

26.4.2014 23:55:08
Jméno: Ales Předmět: Focus 2.0 tovarni BRC system
Dobry den, Vazne premyslim nad koupi focusu 2.0 se systemem BRC z vyroby - napr http://www.sauto.cz/osobni/detail/ford/focus/14710027?goFrom=list . Jak prosim hodnotite tento typ prestavby ? Jsou tyto prestavby vybaveny primazavanim? Rad bych se Vas zaroven zeptal, zda mate partnera z okoli Brna, kam by bylo mozno dorazit na serizeni a kontrolu systemu a popripade i ventilu. Poprosil bych zaroven i o cenu zastavby systemu primazavani, neni-li jim vozidlo vybaveno z vyroby a tez pribliznou cenu kompletni kontroly a serizeni. Dekuji mnohokrat a zdravim
27.4.2014 16:39:14
Jméno: Ing. Procházka Předmět: RE: Focus 2.0 tovarni BRC system
Dobrý den pane Aleši, pokud chcete koupit vozidlo s tovární přestavbou jakéhokoliv systému LPG, vždy se jedná o kvalitní přestavbu. Nicméně většinou jsou u těchto systémů řídící jednotky blokovány. Odblokování řídící jednotky pak musí provést prodejce vozidla, který by měl znát kód k odblokování řídící jednotky. My umíme odblokovat řídící jednotky jejich blokaci provedl výrobce LPG zařízení jichž jsme dovozci. Proč mluvím o odblokování řídící jednotky, chcete systém zkontrolovat a seřídít a našemu partenerovi se nepodaří (pravděpodobnost je 99%) s řídící jednotkou spojit. Proto doporučuji velice zvážit nákup takového vozidla případně zvolit stejné vozidlo bez LPG a dodatečně si nechat LPG namontovat. Tak budete mít jednak nové zařízení a jednak budete mít jistotu servisu.

26.4.2014 23:40:24
Jméno: karel Předmět: balas
dobry den, mam systém lovato a chtěl bych se zeptat zda-li umite nastavit startovai auta v zahratem stavu primo na plyn tedy bez benzinu, tj motor je jiz zahraty na provozni tepltou, nekde zastavim vyridim par věci naehnu zpet do auta a chtěl bych startovat rovnou na plyn. Lze to udelat aniz bych nejak ochuzoval zivotnost motoru ci něco? Ty caste starty a benzin v mem pripade me často nuti jezdit tankovat i benzin
28.4.2014 13:05:33
Jméno: Ing. Procházka Předmět: RE: balas

Dobrý den pane Karle, minimální čas zpoždění pro přepnutí, který lze u systému LOVATO nastavit, je 15 sekund. To znamená, že starty probíhají na benzín a u teplého motoru (motor má již teplotu vyšší než je nastavená teplota pro přepnutí) nastane přepnutí po uplynutí 15 sekund. V programu je též možné aktivovat funkci START/STOP, která je určena pro vozidla vybavené tímto systémem a po jehož aktivaci vozidlo s teplým motorem startuje na LPG. Pokud aktivujete tuto funkci u vozidla, které systém START/STOP nemá, je třeba mít zapojený bílo/červený drát dle instrukce programu. Protože nepíšete v jakém vozidle systém LOVATO máte, doporučoval bych provedení zásahu do nastavení programu řídící jednotky zkonzultovat se servisem, kde prováděli montáž LPG.



24.4.2014 18:41:11
Jméno: Michal Předmět: Rada
Dobrý den.Chtěl bych poradit.Dneska když jsem jel z prace domu tak me začalo cukat auto a rozsvítila diagnostika motoru.Cukani se objevuje jenom když seslapnu plyn.Nemůžete poradit jaká by mohla byt příčina.Systém LPG je Stag.Děkuji za radu.Jinak Vám musím pochvalit za skvělý forum kde se dozvíme hodně potřebných informacích.
25.4.2014 7:33:35
Jméno: Ing. Procházka Předmět: RE: Rada
Dobrý den pane Michale, předem děkujeme za pochvalu našeho fóra a vážíme si ocenění naší snahy poskytovat uživatelům LPG systémů užitečné rady. Nyní k Vašemu dotazu. Příčin cukání samozřejmě může být několik. První co mě napadá, jsou zapalovací svíčky, které většinou způsobují poškubávání z malých otáček při akceleraci. Vlivem nedokonalého spalování směsi pak mohla řídící jednotka vyhodnotit chybu a nasvítit kontrolku diagnostiky motoru. Zkontrolujte proto v první řadě stav zapalovacích svíček případně zapalovacích kabelů a cívek. Pokud toto nepomůže, kontaktujte mě na tel: 602420268.

21.4.2014 13:11:01
Jméno: Procházka B. Předmět: záruční opravy
Přeji dobrý den, a zároveň vám děkuji za předchozí odpověď.Doporučil jste mi odborný servis. Tak mám otázku jak postupovat, když mám vámi prodávané zařízení namontované od vašeho smluvního partera p. Lončáka K.Vary,(STAG 300) které je ještě cca rok v záruce.Dealer však přestal podnikat a nekomunikuje. Zřejmě to nebude na karlovarsku jen můj problém s LPG STAG 300 montovaný panem Lončákem. Převzal někdo na vámi prodávané zařízení v karlovarském regionu záruční opravy?? Děkuji.
22.4.2014 15:32:03
Jméno: Ing. Procházka Předmět: RE: záruční opravy
Dobrý den pane Procházka, naše partnery na které se můžete obrátit naleznete na našich stránkách http://www.lpg-autogascentrum.cz/partnerska-sit/.

19.4.2014 22:27:12
Jméno: Karpecki Předmět: zavoli
Dobrý den dne 18.3.2014 jste mi odpovídal na dotaz ohledně vw passat 1.8 TB, chtěl bych se zeptat jestli už máte někde poblíže Třince partnera,který by seřídil systém zavoli. děkuji za odpověď Karpecki
22.4.2014 15:28:06
Jméno: Ing. Procházka Předmět: RE: zavoli
Dobrý den pane Karpecki, zatím v okolí Třince nemáme partnera, kterého byste mohl navštívit.

19.4.2014 18:35:27
Jméno: Zdeněk Solar Předmět: správné přepínání banzín- LPG
Dobrý den, mám nové MITSUBISHI ASX s LPG a nevím jestli se mi správně spouští přepínání benzín - plyn. Po zahřátí chladící kapaliny na 30- 40 stupňů cvakne ventil u nádrže, ale na plyn se auto přepne cca 1-1,5 minuty po zahřátí na provozní teplotu. Také se stává že když zastavím na kratší dobu cca 10- 20 minut po opětovném nastartování se auto na plyn přepne opět po 1- 1,5 minutě, ačkoli je auto nahřáté na provozní teplotu, nebo teplotu vyšší než 40 stupňů. Měl jsem SEATA IBIZU a tam po zahřátí na 30-40 stupňů se cca do 10 vteřin auto přepne na plyn a to se děje i při kratším stání cca10-20 minut když je auto nahřáté na provozní teplotu nebo teplotu vyšší než40 stupňů. Děkuji za odpověď Zdeněk Solar
22.4.2014 15:23:02
Jméno: Ing. Procházka Předmět: RE: správné přepínání banzín- LPG
Dobrý den pane Zdeňku, různí výrobci LPG zařízení používají různé strategie pro přepnutí z benzínu na plyn. Neuvádíte, jaký systém jste měl v Seatu a ani jaký máte v Mitsubishi ASX. LPG systém je vybaven dvěma elektromagnetickými uzavíracími ventily – jeden je v multiventilu a druhý je v motorovém prostoru před reduktorem. U některých systémů otevírají oba ventily téměř současně a u některých se zpožděním, které je přednastaveno výrobcem systému a v určitých mezích se nechá upravit. Jak je přepínání nastaveno lze zjistit jen připojením na diagnostiku.

18.4.2014 11:11:36
Jméno: Pichlais Předmět: Brždění motorem
Dobrý den, měl bych dotaz na namontované LPG do Peugeot 206 1.1 r.v.2000. Vyplatí se při dlouhé jízdě z kopce "brzit" motorem bez sešlápnutého pedálu plynu?? Jestli je přívod paliva (LPG) v tomto modelu zaškrcen, nebo jestli je do motoru pořád vstřikováno "volnoběžné" množství paliva, které je násobené otáčkami motoru. Děkuji za odpověď.
18.4.2014 15:54:29
Jméno: Ing. Evžen Procházka Předmět: RE: Brždění motorem
Dobrý den pane Pichlais, motor při provozu na LPG se chová stejně jako při provozu na benzín, tedy při zařazeném rychlostním stupni a nesešlápnutém plynobvém pedálu nedochází ke spotřebovávání paliva.

17.4.2014 18:07:23
Jméno: Josef Předmět: Blikání ukazatele stavu LPG
Dobrý den,po natankování plné nádrže mi při jízdě občas začnou blikat všechny zelené LED ukazující stav paliva.Co tato signalizace znamená ? Děkuji za odpověď. (BRC MY07)
18.4.2014 8:00:29
Jméno: Ing. Procházka Předmět: RE: Blikání ukazatele stavu LPG

Je nutno nastavit horní hranici palivoměru, snímač hlásí "přeplnění" nádrže nad hranici 80%, druhá varianta-občasný výpadek či ztráta signálu-špatný kontakt.



16.4.2014 21:14:32
Jméno: Procházka B. Předmět: rozsvěcování kontrl.spalování mot.
Dobrý den, mám najeto na zařízení LPG STAG 300-4V -ISA2 cca 8 tis.km. Zařízení je montováno vašim smluvním partnerem.Při přepínaní na LPG za studenějšího motoru za volnoběhu, motor zhasíná. V poslední době se mi rovněž rozsvěcuje kontrolka motoru v nepravidelných intervalech . Občas se mi podaří jí "zhasnout" při jízdě cca 10 km. na benzín.Po nějaké době se opět rozsvítí. Prosím ještě o info, kolik mají mít ohmů vstřikovače IG1, které mám namotovány. Děkuji
17.4.2014 12:06:08
Jméno: Ing. Procházka Předmět: RE: rozsvěcování kontrl.spalování mot.
Dobrý den pane Procházko, standatrdně se v LPG kitu Stag 300 ISA2 dodávají černé vstřikovače IG1 od firmy Rail, které mají 3 ohmy. Hodnota je napsána na každé cívce. K rozsvěcování kontrolky motoru dochází v situaci, kdy je nesprávné složení palivové směsi. Doporučuji provést diagnostiku v odborném servisu a následně seřídit LPG systém.

16.4.2014 20:47:17
Jméno: Švihel Předmět: prodloužená platnost nádrže
Je možné aby byla v Německu prodloužená platnost nádrže na dalších 10 let? Přivezl jsem auto z Německa které mělo poslední STK v únoru 2014. V ČR při revizi mě zjistili že platnost nádrže skončila v září 2013. Jak mohlo dostat STK v Německu?
17.4.2014 10:02:58
Jméno: Ing. Procházka Předmět: RE: prodloužená platnost nádrže
Dobrý den pane Švihel, v některých státech včetně Německa je možné prodlužovat za určitých podmínek platnost tlakové zkoušky. Nicméně u nás stále platí, že životnost nádrže je 10 let od data výroby. Po uplynutí této doby je nutné nádrž vyměnit.

16.4.2014 12:15:20
Jméno: Tom Předmět: Svicky
Dobry den. Chci nechat predelat na LPG Octavii II 1,6Mpi 75Kw BSE (Lovato easy fast smart) a rad bych vedel jake pouzit svicky. Na forech a v LPG servisech se dovidam ruznorode informace ohledne Brisk orig. DX15LTC-1/LPG DR15YS-9 nebo Bosch 02 42 24 05 93. Zaklad by mel byt asi jednoelektrodova. Dekuji
16.4.2014 13:45:18
Jméno: Ing. Procházka Předmět: RE: Svicky

Dobrý den pane Tom, u vozidel s LPG pohonem používejte zapalovací svíčky doporučené výrobcem vozidla. Ve většině případů jsou nejvhodnější svíčky s jednou elektrodou.

Z Vámi zmíněných alternativ bych se přiklonil ke svíčce BOSCH 0242240593. Jinak používejte svíčky se kterými máte dobré zkušenosti.



12.4.2014 18:58:02
Jméno: JardaS Předmět: Flash Lube do Ford Fiesta 1.4i 16V r.v. 2003
Dobrý den,má nějaký pozitivní efekt (případně důležitost) montáž FlashLube do auta Fiesta 1.4i 16V r.v.2003 s LPG BRC MY07 ? Děkuji za odpověď.
14.4.2014 13:56:50
Jméno: Ing. procházka Předmět: RE: Flash Lube do Ford Fiesta 1.4i 16V r.v. 2003
Dobrý den pane Jardo, motor Ford 1,4 16V vyžaduje ochranu ventilů a ventilových sedel ať už přídavkem benzínu, přídavkem aditiva nebo kombinací obou předchozích. Při hoření benzínu dochází k usazování zplodin hoření na ventilech a ventilových sedlech a tyto usazeniny tlumí nárazy při zavírání ventilů. Při hoření LPG jsou zplodiny minimální a proto je nutné přidávat benzín či aditivum, aby se předešlo zaklepání ventilů.

10.4.2014 22:37:16
Jméno: Kopecký Milos Předmět: forester 2.0xt 130 kw
Dobrý den,chci namontovat LPG do subaru Forester 2.0 xt /turbo/ 130 kw r.v.2003.Jaký nejvhodnejší typ a ochranu ventylu by jste mi doporučil?Děkuji za odpověd.
11.4.2014 15:58:19
Jméno: In. Procházka Předmět: RE: forester 2.0xt 130 kw
Dobrý den pane Kopecký, Ve Vašem vozidle lze pro ochranu ventilů a ventilových sedel použít zařízení s přístřikem benzínu, nebo elektronické zařízení pro dávkování aditiva.Pokud Vám tato informace nepostačuje zavolejte mi prosím na tel: 602420268.


<5x<   <<     <1> || <156>  <157>  <158>  <159>  <160> ||  <268>     >>   >5x>  

Přidat záznam


Předmět:
Jméno:
E-mail (nebude zveřejněn):
Text zprávy:
jsou povoleny tagy <b>, <u> a <i>, můžete psát i odkazy ve tvaru www.neco.cz nebo http://neco.neco.cz
    


Tento web používá soubory cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas.Více informací