Logo Autogas Centrum
Logo Autogas Centrum
Logo Autogas měření emisí



Nacházíte se zde:  

Diskuzní fórum LPG/CNG


+ Nový dotaz

<5x<   <<     <1> || <158>  <159>  <160>  <161>  <162> ||  <266>     >>   >5x>  

5.2.2014 7:47:58
Jméno: Josef Předmět: lpg-Lovato Easy Fast
Zdravim, mam oktavku rv 00, 74kW + LPG a v poslednom case sa mi deje taka neprijemna vec..rano ked idem do auta a nastartujem,tak mi ho strasne dusi, ked stlacim plyn, motor sa pridusi, ked povolim zas skoci na normalny volnobeh. Pri rozjazde hrozne cuka, coz je nasledok toho dusenia. Tento problem sa tu uz riesil, akorat ze v mojom pripade to robi len pri studenom motore. Akonahle sa zohreje cca za 3 minuty, vsetko ide normalne. Co by to mohlo byt? Diagnostika nepise nic. Dakujem. Podotykam ,ze mam sekvencne vstrikovani Lovato Easy Fast
6.2.2014 11:29:46
Jméno: Ing. Procházka Předmět: RE: lpg-Lovato Easy Fast
Dobrý den pane Josefe, z toho co píšete dovozuji, že máte problém po studeném startu při provozu na benzín. Doporučuji proto zkontrolovat vozidlo v provozu na benzín, případně zkontrolovat při provozu na LPG krátkodobé a dlouhodobé korekce – zda směs LPG není příliš chudá nebo bohatá. Mohl by pomoc i reset benzínové jednotky po jejím odpojení (např. přes noc) a znovu najetím benzínové mapy.

4.2.2014 21:32:11
Jméno: Karel Předmět: důležitost přimazávání Flashlube pro 5.7 HEMI
Dobrý den, obracím se na Vás s dotazem na nutnost (či nepotřebnost) přimazávacího systému Flashlube na ventily u motorů 5.7 HEMI s MDS od r.v.2006 výše. Mám LPG STAG 300 v takto motorizovaném Dodge Durango 2007 a před nedávnem mě známý strašil s tím, že oddělal ventily (sedla) u své 5.7 HEMI RAM. Měl bych tam toto zařízení nechat domontovat, nebo to není u tohoto typu potřeba ??? Díky za informace, Karel
6.2.2014 11:21:30
Jméno: Ing. Procházka Předmět: RE: důležitost přimazávání Flashlube pro 5.7 HEMI
Dobrý den pane Karle, otázka ventilů a ventilových sedel je v poslední době dosti diskutovaná. Stejně jako u každé namáhané a používané součástky dochází k jejímu opotřebení , dochází k opotřebení i ventilů a jejich sedel a samozřejmě záleží i na způsobu jízdy a mnoha dalších faktorech, které ,ají vliv na to, jakou bude mít součástka životnost. Je známo, že ventily a jejich sedla byly u starších vozidel z kvalitnějších materiálů a vydržely větší tepelné namáhání, které je u provozu na LPG mírně vyšší nežli u benzínu. Je pravdou , že u nejnovějších motorů 5,7 HEMI se ochrana ventilů používá. Montér, který Vám LPG systém montoval se jistě při výběru zařízení řídil dostupnými zkušenostmi v oboru LPG a vycházel z dostupné nabídky LPG zařízení. Dodatečnou montáží přímazu nic nezkazíte.

3.2.2014 16:01:44
Jméno: Jiří Marek Předmět: Škoda Fabia II DUAL 1.4 63 kW
Dobrý den, chci koupit Škodu Fabii II 1.4 63 kW označení DUAL r.v konec r. 2007. Jedná se o vozidlo z Itálie. Zástavba plynu byla provedena v Itálii a je to Landi Renzo. Nebude problém s případnou opravou uvedené montáže u nás v Čechách a popřípadě kde v Pardubickém kraji existuje servis ? Za odpověď děkuji.
4.2.2014 9:53:38
Jméno: Ing. Procházka Předmět: RE: Škoda Fabia II DUAL 1.4 63 kW
Dobrý den pane Marku, naše firma je zástupcem firmy Landi Renzo pro ČR, dovážíme, montujeme servisujeme v naší partnerské síti mimo jiné i systémy pro alternativní pohon firmy Landi Renzo. Nákup vozidla v zahraničí s namontovaným LPG může mít i jistá úskalí. Stává se, že zákazník přijede na opravu či seřízení vozidla s LPG systémem, který na náš trh dodáváme a běžně servisujeme, avšak montážní dílna v zahraničí zablokovala řídící jednotku a tím pádem se s ní nemůžeme spojit a provést nastavení. V některých případech se podaří řídící jednotku odblokovat. Někdy se však stává, že se řídící jednotka odblokovat nepodaří a v takovém případě musí být pak vyměněna za novou. Se servisem ostatních komponent (reduktor, vstřikovače atd.) nebudou problémy. V případě že byste se rozhodnul pro přestavěné vozidlo je třeba zkontrolovat, zda je LPG systém zapsán v TP vozidla Jen v takovém případě se vyhnete problémům při přihlašování vozidla. Při výběru vozidla přeji šťastnou ruku.

31.1.2014 21:53:01
Jméno: Lukáš Předmět: Přimazávání ventilů
Dobrý den, mám Renault Laguna 2,0 benzín 8 ventil rok 1995, chtěl bych se zeptat co od vás výde namontování systému na přimazávání ventilu? Typ plynového zařízení AGC 01-12 namontované v roce 2007 v Autogas centrum v Prostějově. Jsem Z kutné Hory
3.2.2014 7:06:23
Jméno: Ing. Procházka Předmět: RE: Přimazávání ventilů
Dobrý den pane Lukáši, toto fórum neslouží ke zjiš´tování cen. Cenu Vám sdělí náš partner, kterého si můžete vybrat na http://www.lpg-autogascentrum.cz/partnerska-sit/ . Pokud se rozhodnete pro naši firmu, rádi Vám cenu na požádání sdělíme na tel: 602178440.

30.1.2014 17:37:03
Jméno: Jaroslav Předmět: zima
Dobrý den. Dovezl jsem si Fabii z Holandska se systémem Omegas. Auto jede naplyn normálně když je teplota kolem nuly avíce. Když ale teplota klesně pod 5°c tak přepíná zpátky na benzín. Kde hledat závadu? Jaroslav
31.1.2014 12:57:56
Jméno: Ing. Procházka Předmět: RE: zima
Dobrý den pane Jaroslave, přepínání zpět na benzín může způsobovat celá řada příčin, např. nízký tlak plynu nedostatečná činnost reduktoru apod. Doporučujeme proto navštívit některého našeho partnera, kterého si můžete vybrat na našich stránkách http://www.lpg-autogascentrum.cz/partnerska-sit/ .

30.1.2014 6:30:32
Jméno: Stanislav Předmět: Koupě nového vozu
Dobrý den. Uvažuji nad koupí nového vozu s LPG k podnikání.Jedná se mi o to,že najezdím opravdu dost kilometrů(cca 80000km/rok) Jestli chápu správně systém,tak mimo tankování lpg se musí ještě dokupovat nějaké další kapaliny pro přimazávání. Kolik tyto aditiva cca stojí a na kolik vydrží cca kilometrů?Obecně,asi to bude vždy trochu jinak. Jen abych si udělal rámcovou představu při výpočtu nafta oproti lpg. Je koupě takového automobilu s lpg při tolika kilometrech smysluplná?Myslím tím,jestli se nemusí něco měnit po ujetých kilometrech atd.Poradíte,které auto koupit? Díky Standa
31.1.2014 12:47:31
Jméno: Ing. Procházka Předmět: RE: Koupě nového vozu
Dobrý den pane Stanislave, ne u šech LPG systémů je potřeba aplikovat přimazávání. Některé systémy umožňují přístřik benzínu na ochranu ventilů jejich sedel. Záleží tedy na konkrétním vozidle a konkrétním LPG zařízení jaký systém ochrany ventilových sedel bude zvolen. 1 l aditiva Vám vystačí na cca 10.000 km a cena se pohybuje kolem 300-400 Kč/l. Dále je potřeba pravidelně měnit filtr plynné fáze LPG a to po 15-20 tis. km a filtr kapalné fáze po cca 50 tis km (ceny těchto komponent se pohybují v řádu stokorun).

29.1.2014 20:25:09
Jméno: omarisko Předmět: Kolísání otáček při startu
Dobrý den, rád bych se zeptal, zdali mohlo LPG způsobit to, že mi vozidlo po celonočním stání bez nastartuje, ale když se rozjedu, tak vozidlo poskakuje a občas nevhodně chcípne...srovná se to asi po minutě jízdy. Pokud motor nechám nějakou minutu běžet nebo to protůruju (k nelibosti sousedů), tak se ten problém minimalizuje. Startuju samozřejmě na benzín. Druhý dotaz se týká vysoké spotřeby motorového oleje.zhruba po 2000 km musím dolít cca 1 litr. Mám Citroen C4, 1.6 VTi (2009). Mám systém Laváto. Nemám zde tzv. přímaz jelikož mi bylo řečeno, že by to bylo nadbytečné (u mého vozu). Prosím o názor, zda ten chybějící přímaz nemůže za některé z výše uvedených trampot. Systém byl montován u Plynomontu v Olomouci, ale teď už jsem jej ve Vaši partnerské síti nenašel. Rád bych zajel na revizi plynu- koho mi prosím na olomoucku doporučíte. Děkuji Teriaki
31.1.2014 9:43:33
Jméno: Ing. Procházka Předmět: RE: Kolísání otáček při startu
Dobrý den pane Teriaki, základem, aby vozidlo jelo dobře na LPG, je bezchybná funkce na benzín. Spotřeba motorového oleje je příliš vysoká a svědčí o tom, že technický stav motoru není vpořádku. Je potřeba zjistit a odstranit příčinu vysoké spotřeby motorového oleje. To také zřejmě způsobuje potíže při startování. Co se týče otázky přímazu – dnešní systémy umožňují také ochranu ventilů přístřikem benzínu. O tom, zda je u vozidla ochrana ventilů potřeba a jaký systém ochrany se případně použije rozhoduje firma, která LPG montuje. Vhodného partnera najdete na našich webových stránkách http://www.lpg-autogascentrum.cz/partnerska-sit/ .

28.1.2014 23:33:11
Jméno: Roman Předmět: MAZDA CX 7
Dobrý den, v blízké době uvažuji o nákupu ojetého vozu a následné přestavbě na LPG u Vás ve Strakonicích. Zaujala mě Mazda CX-7 2,3l turbo 191kW rv. 07-08 se Zajímal by mě Váš názor na přestavbu tohoto motoru, zda již máte nějaké zkušenosti, nutnost přimazávání ventilů, časová náročnost přestavby a cena přestavby. Na různých internetových fórech jsem se dočetl o problému s propalováním ventilů při provozu na LPG u tohoto motoru. Prosím Vás o objasnění této závady a případně četnost této závady.
29.1.2014 9:50:23
Jméno: Ing. Procházka Předmět: RE: MAZDA CX 7
Dobrý den pane Romane, osvědčené zařízení na přestavbu LPG je BRC. Přimazávání ventilových sedel u BRC zařízení není potřeba. Přestavba by trvala 3 dny. Cenu přestavby dohodnete na čísle 602178440.

28.1.2014 20:49:01
Jméno: Oleg Čeloud Předmět: lpg
Dobrý den.Uvažuji o koupi Peugeot Bipper ale někde jsem se dočetl že toto vozidlo není vhodné na montáž LPG ale CNG přitom vozidel jako je Citroen Nemo nebo Peugeot Bipper ježdí již poměrně mnoho.Můžete mi prosím toto vozidlo doporučit pro montáž lpg? Děkuji Čeloud
29.1.2014 9:40:49
Jméno: Ing. Procházka Předmět: RE: lpg
Dobrý den pane Olegu, těchto vozidel s motorem 1,4 byla přestavěna úspěšně již celá řada. Doporučujeme ochranu ventilových sedel přímazáváním.

28.1.2014 19:51:39
Jméno: Standa Předmět: lpg
Dobry den,mam focuse 1,6 r.v.2000. Mam namontovany plyn plus mazani ....to mazani ma setrit motor....v nadobe je 400 ml a ujedu na to 1600 km a pak zas musim dolevat....slysel sem ze na tech 400 ml bych mel ujet daleko vic a v servisu co mi to montovali rekli,ze z nadobi ma kapat 5-6 kapek za minutu.Nejak se mi to nezda,tak často dolevat...prosim o radu Dekuji
29.1.2014 11:25:36
Jméno: Ing. Procházka Předmět: RE: lpg
Dobrý den pane Stando, seřízení kapek je vpořádku. Spotřeba je však veliká obvykle jedna nádržka vystačí na 5000 i více km. Je třeba zjistit, zda někde není netěsnost a tuto odstranit.

28.1.2014 18:51:18
Jméno: Václav Kolín Předmět: montáž LPG
Dobrý den. Jaká je cena montáže LPG zařízení do vozu Hyundai Matrix 1.6.103kW.r.v.2006. Děkuji za odpověď
29.1.2014 9:33:02
Jméno: Ing. Procházka Předmět: RE: montáž LPG
Dobrý den pane Václave, cenu stanovíme dle druhu zařízen Cenu domluvíte na tel: 602178440.

26.1.2014 16:34:03
Jméno: Libor Novotny Předmět: LPG spotřeba
Dobrý den. Vlastnim H i30 1,4 kupovaný nový v atorizovaném servisu Haša Ústí LPG namontováno při koupi (dokonce myslim ,že je dodáváno do Vás.Nádrž místo rezervy. Tankuji kolem čš l. Na tuto nádrž jsem vždy najel kolem 510 km. Poslední měsíce mi spotřeba klesla na čžé-čáé km a nevim proč. Jizdni režim se nezměnil. V servisu mi vyměnili filtry ale ni se nezměnilo. Kolega má to samé vozidlo v Combi provedení 1,6 a najede 55O km.Prosím o radu ,zdali by nešla spotřeba seřídit. Děkuji. Novotný L.
26.1.2014 16:37:55
Jméno: Libor novotny Předmět: RE: LPG spotřeba
Doplnuji. Tankuji 43 L. Spotřeba byla 510-530 km a Klesla na 460-480 km.

26.1.2014 14:11:27
Jméno: Vitezslav Dum Předmět: Alfa Romeo Brera 2.2JTS
Dobry den,chci koupit alfa romeo breru s motorem 2.2JTS ,dival jsem se ze v nemecku a Italii toto auto jezdi s plynem ...Dekuji jsou stim nejake problemy ?
29.1.2014 9:24:18
Jméno: Ing. Procházka Předmět: RE: Alfa Romeo Brera 2.2JTS
Dobrý den pane Vítězslave, pravděpodobně se jedná o motor s přímým vstřikovaáním paliva a potřebovali bychom vědět více údajů o motoru (r.v., výkon, kód motoru).

26.1.2014 10:05:42
Jméno: Jiří Předmět: řídící jednotky
Dobrý den, chtěl bych se zeptat na řídící jednotky stag+, stag 300 isa2, stag 300 premium, solaris mini v3 obd a solaris obd, jestli by ste mi mohli vysvětlit, jaký je mezi nimi rozdíl? Našel sem si je i na netu, ale všechny ty údaje jsou mi cizí a moc jim nerozumím. Mohl by ste mi laicky vysvětlit rozdíly? Případne která z nich je nejlepší, nejkvalitnější. Předem děkuji.
27.1.2014 8:45:09
Jméno: Ing. Procházka Předmět: RE: řídící jednotky
Dobrý den pane Jiří, detailní srovnání přesahuje možnosti tohoto fóra . Nepíšete o jakém vozidle uvažujete na přestavbu. Jednotlivé řídící jednotky se liší jednak hardwarem, jednak použitými programy a z toho vyplývající vhodností pro konkrétní vozidlo. Pro doporučení nejvhodnějšího systému z rodiny zařízení STAG mi prosím napšte o jaké vozidlo se jedná na e-mail: technik@autogascentrum.cz . Systémy Solaris nemontujeme.

25.1.2014 18:09:51
Jméno: Dalibor Předmět: lpg
No dělat revizi bez vyměny filtru plynne fáze je poněkud podivne.Byl jsem u několika plynařu a vždy ho bez ohledu na najezd km při revizi vyměnili.Co se týka kvality plynu v čr tak ta je žalostna,přidřene a zalepene vstřiky jsou toho jasnym dukazem,ja si troufam tvrdit že opravdu "kvalitni" plyn se v Čr bohužel neda natankovat.Ohledně posledni věty pana Szotka to snad nema ani cenu komentovat,každy si uděla obrazek sam.
26.1.2014 8:09:00
Jméno: PaulofWoCC Předmět: RE: lpg
Vážený pane, REVIZE - je soubor několika úkonů k zajištění bezpečnosti a bezpečného provozu LPG zařízení. Nepamatuji si přesně všechny, ale jsou mezi nimi: zkouška těstnosti LPG spojů a těsnosti vody v mísně napojení LPG systému, zkouška fce všech elektroventilů a uzavíracích mechanických ventilů, kontrola dílů LPG na homologaci, kontrola stáří tlakových nádob, kontrola uchycení(držáků) LPG dílů, které docházení do kontaktu s měděnou dopravní trubkou.


<5x<   <<     <1> || <158>  <159>  <160>  <161>  <162> ||  <266>     >>   >5x>  

Přidat záznam


Předmět:
Jméno:
E-mail (nebude zveřejněn):
Text zprávy:
jsou povoleny tagy <b>, <u> a <i>, můžete psát i odkazy ve tvaru www.neco.cz nebo http://neco.neco.cz
    


Tento web používá soubory cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas.Více informací