Diskuzní fórum LPG/CNG
30.3.2014 1:12:29
Jméno:
Robert Předmět:
Motor se ve vyšších otáčkách dusí...Dobrý den, mám vůz Jeep grand cherokee 4,7 l r.v. 2000 a v něm lpg značky Landirenzo Omegas ig1. Nevím jestli jsem někde natankoval nekvalitní plyn, ale vůz nechce jít do otáček . Filtry jsou dávané před třemi měsíci nové. Do 2500 otáček jede pěkně, ale jakmile chci přidat třeba při předjíždění, motor se začne dusit. Nevíte, prosím, co by to mohlo způsobovat? Děkuji R. R.
31.3.2014 12:35:20
Jméno:
Ing. Procházka Předmět:
RE: Motor se ve vyšších otáčkách dusí...Dobrý den pane Roberte, příčin může být celá řada a proto, abych Vám mohl seriózně odpovědět potřebuji ještě upřesnit některé údaje. Prosím zavolejte mi na tel: 602420268.
28.3.2014 14:53:52
Jméno:
ivan Karpecki Předmět:
VW passatDobry den, Mam VW PASSAT 1.8 Turbo benzín rv.2002, je v něm namontován lpg systém ZAVOLI (už zakoupeno s autem). Na plyn je ujeto cca 100.000 km. Nyní mám vyměněny vstřiky na plyn. Když večer zaparkuji, mám ráno problém s nastartováním auta na benzín, kdy nedrží otáčky a zhasíná motor. Poté co dojde k přepnutí pohonu na plyn auto jede normálně. Tento problém se startováním nastává,když není auto delší dobu (cca 6 hodin) v provozu. Chci se zeptat jestli nemůže docházet k úniku plynu do benzínových vstřiků. Na diagnostice píše poruchu bohatá směs na benzín. Případně jestli to nemůže být porucha reduktoru. Děkuji za odpověď.
28.3.2014 15:26:29
Jméno:
Ing. Procházka Předmět:
RE: VW passatDobrý den, po výměně vstřikovačů se musí vždy znovu seřídit i LPG systém. Toto zřejmě nebylo provedeno a z tohoto důvodu došlo k tomu, že benzínové korekce jsou nesprávné. Při chudé směsi LPG se toto snaží benzínová řídící jednotka napravit obohacením směsi (proto diagnostikujete bohatou benzínovou směs) a dochází při studeném startu vlivem bohaté benzínové směsi k houpání otáček nebo k problémům při startování. Jsme zástupci ZAVOLI pro ČR proto pokud budete chtít Váš problém vyřešit rádi Vám pomůžeme na tel: 602420268.
27.3.2014 7:37:09
Jméno:
Jiří Novák Předmět:
teplota hořeníDobrý den, zajímalo by mě jaká je teplota při spalování LPG oproti benzínu.
Děkuji Jiří Novák
27.3.2014 12:13:10
Jméno:
Ing. Procházka Předmět:
RE: teplota hořeníDobrý den, pomocí korekcí pro regulaci bohatosti směsi je možné dosáhnout teploty výfukových plynů prakticky stejné, jako při provozu na benzín tj. ≤860 0C. Při přílišném ochuzení však dochází k výraznému zvýšení teploty výfukových plynů.
25.3.2014 13:57:46
Jméno:
peter Předmět:
infoDobry den, Mam Octaviu 1.8T s LPG- Landi Renzo. Dost casto sa stava ze pocas jazdy mi zapipa kontrolka ze mam prazdnu nadrz LPG ( aj ked plynu tam je este dost) potom musim motor vypnut a znova nastartovat a ide to dalej ok. Na kontrole som bol asi uz 3x ale doteraz nic nenasli... Budem vdacny za akukolvek radu. Dakujem.
26.3.2014 7:47:38
Jméno:
Ing. Procházka Předmět:
RE: infoDobrý den, akustický signál u LPG systémů většinou signalizuje přepnutí do benzínu z důvodu poruchy systému. Ve Vašem případě, když jste již byl 3x na kontrole a žádná závada nebyla zjištěna, může jít o nahodilou událost, která právě nenastala v době, kdy byl systém kontrolován. Pro odstranění závady je důležité vypozorovat režim, kdy nastane a pokusit se ho navodit v době kontroly, tak závadu identifikovat a posléze ji odstranit. Nevím odkud jste, ale rádi bychom Vám pomohli závadu odstranit a v případě, že by závadu nebylo možné rychle odstranit, bychom Vám mohli po dobu opravy zapůjčit naše vozidlo. Případný termín opravy si dohodněte na tel: 602178440.
24.3.2014 21:24:04
Jméno:
Zdenek K. Předmět:
Reduktor IG1Děkuji za odpověd, výměna jineho reduktoru pro vozidlo Fiat Ulysse 2.0 89kw 1998ccm r.v. 1995 benzin Zdenek K.
25.3.2014 6:11:41
Jméno:
PaulofWoCC Předmět:
RE: Reduktor IG1Buď tedy repas stávajícího tzn 2300Kč + práce a nebo dát nový jakýkoliv nad 100kW (např. LandiRenzo LI10, s přivřenými oči i varianta LI02). Bohužel, volba nového by měla být v návaznosti na umístění stávajícího reduktoru a prostorové možnosti. Různé reduktory mívají různě uchycení, vstupy a výstupy LPG, napojení vody. Ceny jsou k mání na internetu.
24.3.2014 20:05:30
Jméno:
Vojtech Cermak Předmět:
lpg Skoda Fabia ll.Dobry den, mam Fabii ll,1.6 benzin 75 kwa r.v.2008, chci v ramci uspor přestavět vozidlo na lpg, predpokladam lovato, ale nejsem si jisty, jaky zpusob bych mel pouzit,.Prestavbu predpokladam v prostorach nakupu vozidla a jeho servisovani Autostop Rakovnik.Muzete poradit,, jaky system si mam namontovat:
- denni dojizdeni do zamestnani cca 4o km jedna cesta
- cesta po dalnici i okreskach
- vetsinou setrna jizda=spotreba do 7.8 l/100km, vozidlo parkuje venku i v zime
Popripade zadam o pribliznou cenu za material a montaz.Dekuji za odpoved.
25.3.2014 10:55:13
Jméno:
Ing. Procházka Předmět:
RE: lpg Skoda Fabia ll.Dobrý den pane Vojtěchu, Vaše rozhodnutí provést přestavbu Vašeho vozidla na LPG je dobrým rozhodnutím. Při Vašem projezdu bude návratnost investice velmi rychlá. Jedná se o běžný motor, kde lze s úspěchem použít celou řadu LPG systémů z nichž lze jmenovat systémy jak od polské firmy AC (např. STAG 4, STAG 300 ISA2, STAG Q-box), tak i italské systémy např. BRC (SQ 24 Plug &Drive), Lovato (např. systém Easy Fast) a další. Konečný výběr vhodného systému je nutné upřesnit s montážní firmou, protože různé systémy se liší jak použitými komponenty, tak i programovým vybavením a tudíž rozsahem možností seřízení systému včetně možnosti připojení k OBD vozidla. Informace o ceně Vám rádi poskyneme na tel: 602178440.
23.3.2014 14:04:57
Jméno:
Dana Předmět:
Poděkování.Dobrý den, chtěla bych touto cestou poděkovat kolektivu pracovníků firmy Autogas-centru spol. s r.o. za příkladný přítup k zákazníkovi. Mám služební vozidlo Hyundai i30 s továrně namontovaným LPG. Vozidlo jsem převzala po kolegovi, avšak vozidlo na plyn nejezdilo. Rozhodla jsem se řešit problém s LPG v záruce u prodejce Hyundai. Tam problém uzavřeli se slovy, že věc konzultovali s Ing. Patakym (na míště jsem se dozvěděla, že je z konkurenční firmy Autogascentrum plus), že je vadná řídící jednotka a je třeba ji vyměnit. Na výměnu se prý mám dostavit do Strakonic. Po příjezdu do firmy Autogas- centrum spol. s r.o. se mě pracovníci ochotně ujali a zjistili, že není vadná řídící jednotka, ale že je přerušený jakýsi drát vedoucí od plynové nádrže.
Po výměně vadného drátu navíc vozidlo seřídili a to i při jízdě v běžném provozu. Nyní vše šlape jak má. Veliká pochvala. Tuto firmu mohu všem zájemcům o LPG jen doporučit.
23.3.2014 18:15:27
Jméno:
Ing. Procházka Předmět:
RE: Poděkování.Dobrý den paní Dano, slova chvály vždy potěší. Je to pro nás veliká motivace a zároveň závazek, abychom naše služby dále zkvalitňovali.
23.3.2014 9:13:06
Jméno:
Koukol Zdeněk Předmět:
ReduktorDobrý den, chtěl bych se zeptat je nějaka alternativa výměny reduktoru za jiný. Stavající značky Landizero IG 1 je 10 let starý je uplně hyn teče voda membrány stvrdlé nový reduktor moc drahý cca 9000 auto starý hodnota 30000 levnějsí varianta by se hodila dik za odpověd s pozdrevem Zdeněk.
23.3.2014 15:07:28
Jméno:
PaulofWoCC Předmět:
RE: ReduktorOprava reduktoru - sada (bez práce) cca 2300Kč. V opačném případě jiného typu reduktoru je nutno vědět jaký bude obsluhovat motor.
21.3.2014 21:22:14
Jméno:
David Předmět:
Autogas centrum a autogas centrum plusDobrý den. Před několika lety jsem si nechal předělat první auto na plyn u Autogas centrum Jinín. Za cca 10 let další, u téže firmy ve Strakonicích. Teď se chystám na přestavbu již třetího vozidla a tak mě zajímá, jaký je rozdíl mezi Autogas centrum a Autogas centrum plus. Děkuji za odpověď David T,
21.3.2014 23:18:58
Jméno:
Tomáš Předmět:
RE: Autogas centrum a autogas centrum plusDobrý den pane David.Před 2 měsíci jsem řešil stejný problém jako Vy.Montáž již čtvrtého automobilu (jedno v Jiníně a dvě Strakonicích v Autogas-centrum).Autogas centrum plus jako nová firma v oboru pro mě nebyla úplná jistota.Zavítal jsem tedy do Autogas-centrum.Po montáži naprostá spokojenost jako již po několikáté i bez plus.Mohu jen doporučit.Bohužel rozdíl mezi firmami neznám.Ale totožný název firem, kdy si nová přidá plus je dosti matoucí.
21.3.2014 15:10:01
Jméno:
Milan Předmět:
superbDobrý den, mám Škodu Superb 3,6 r.v.2010 191kw. Prý už jde tento motor od tohoto roku předělat, kolik by to vyšlo? děkuji
20.3.2014 23:00:30
Jméno:
Pavel Předmět:
Co myslíte?Dobrý den
Měnil jsem po 10 letech nádrž na LPG ten co me to dělal nechci ted jmenovat
Je možné vam poslat fotky jestli je vse ok?
Na technicke me řekli ze neprojdu ze ten šroub co asi drží nadrž je hned ta trubka na plyn a muze se prodírat žádná přechodná nic jen šroub a u toho hned ta trubka a po staré nádrži nechala díra do kufru jen objety silikonem
Kdyz sem mu volal řekl ze vse je naprostém pořádku ze je to udělaný tak jak ma byt a ze se nemá co prodírat a ze na technicke dělal machrá. Mužů prosím zaslat vam někam fotky a znat vas názorový mam strach .stalo me To 5.000kc výměna
Dekuji p.
21.3.2014 7:08:45
Jméno:
Ing. Evžen Procházka Předmět:
RE: Co myslíte?Dobrý den pane Pavle, fotky můžete zaslat na e-mail technik@autogascentrum.cz.
18.3.2014 12:31:56
Jméno:
Ondřej Předmět:
OPEL INSIGNIA 2.0 TURBODobrý den
Chtěl bych si pořídit OPEL INSIGNIA 2.0 TURBO chci se zeptat lze na tento motor namontovat LPG zařízení?
Děkuji za odpověď
18.3.2014 15:32:19
Jméno:
Ing. Procházka Předmět:
RE: OPEL INSIGNIA 2.0 TURBODobrý den pane Ondřeji, vzhledem k tomu, že Opel má ve své nabíce více motorů s tímto obsahem a turbem prosím o zaslání bližších údajů o motoru zejména rok výroby, výkon, kód motoru. Tyto údaje mi prosím pošlete na e-mail technik@autogascentrum.cz . Po sdělení těchto údajů Vám pošleme odpověď.
3.3.2014 12:26:54
Jméno:
Václav Předmět:
přepínání zpět na benzin.Dobrý den,Opel Corsa 1.2,Lovato Smart,po ujetí třeba 10 km.se přepne na benzin s akustickým signálem,i při plné nádrži,
mám pocit čím je vyšší venkovní teplota se tento interval zkracuje.Vyměněny filtry,při napojení se závada neukáže.Dost se zahřívá cívka na multiventilu,a jestli by jste mi mohl sdělit jestli se v nastavení nastavuje nejnižší tlak pro přepnutí na bezin.
Děkuji za odpověď.
3.3.2014 14:49:08
Jméno:
Ing. Procházka Předmět:
RE: přepínání zpět na benzin.Dobrý den pane Václave, z Vašeho stručného dotazu neokážeme přesněji vyhodnotit příčinu takovéhoto chování. Plynová řídící jednotka přepne na benzín mino jiné i při zjištění nízkého tlaku plynu. Toto může být zapříčiněno více vlivy např. nízkým tlakem reduktoru, vlivem závady na tlakovém čidle… Pokud se cívka multiventil zahřívá příliš může docházet k nedostatečnému otevření multiventilu a to může způsobit nedostatečný tlak plynu. Doporučuji zkontrolovat funkčnost celé soustavy dodávky plynu.
2.3.2014 20:25:04
Jméno:
Zelenka Předmět:
Vap-saverDobrý den, mám asi šest neděl namontované LPG Lovato do Fordu Mondeo 2.0, 107kW. A to i včetně přímazu pomocí Vap Saver. Po 200km a 700km jsem kontroloval přikapávání při volnoběhu a vše bylo OK. Nyní po dalších 800km se mi rozsvítila kontrolka, že už tam mám jen 100ml náplně. Zkrátka během 800km mi tam vyteklo téměř 400ml vap-saveru. Otázka: Může to napáchat nějakou škodu, když toho tam šlo tolik?
Děkuji za odpověď a snad i za uklidnění :-) Zelenka
3.3.2014 14:37:00
Jméno:
Ing. Procházka Předmět:
RE: Vap-saverDobrý den pane Zelenko, je pravdou, že Vámi uváděná spotřeba aditiva je příliš vysoká , nicméně aditivum by nic nemělo poškodit. Závadu na spotřebě aditiva je potřeba zkontrolovat v odborné dílně. Bez vizuelního posouzení je těžké určit příčinu závady.
26.2.2014 18:07:38
Jméno:
Dušan Koutník Předmět:
Pípání po vypnutí zapalováníDobrý den,
máme (patrně od vás) v Subaru Legacy LPG AGC 01-15. Před pár dny po vypnutí zapalování vůz začal pípat, 2x krátce, 1x dlouze, to celé 3x. Prázdnou nádrží to není. Nemůže se prosím jednat o nějakou signalizaci LPG?
Děkuji,
Dušan Koutník
27.2.2014 8:22:51
Jméno:
Ing. Procházka Předmět:
RE: Pípání po vypnutí zapalováníDobrý den pane Dušane, vzhledem k tomu, že neuvádíte jaký typ LPG zařízení ve vozidle máte (AGC 01-15 je číslo typového schválení a nelze z toho určit typ namontovaného zařízení), tedy to co uvedu dále nemusí platit pro Vaše zařízení, různí výrobci mohou používat jiné typy signalizace. Řídící jednotka obvykle generuje v určitých situacích následující signály:
-Tři akustické signály – při přepnutí z LPG na benzín, když je málo LPG v nádrži
-Jeden dlouhý signál následuje tři krátké – když dojde k chybě řídící jednotky
-při vypnutí zapalování – dlouhý signál následuje dva krátké upozorňuje na servisní prohlídku. Navštivte servisní dílnu, aby systém zkontrolovala.
-Dlouhý opakovaný signál každou minutu – Vozidlo startuje v nouzovém režimu.
Domnívám se, že se ve Vašem případě jedná o signalizaci servisní prohlídky. Proto doporučuji navštívit odborný servis.
Přidat záznam