Diskuzní fórum LPG/CNG
16.1.2014 12:52:32
Jméno:
Sikora Předmět:
aditiva do benzínu k ochraně ventilových sedelDobrý den, vlastním volvo v40 1.8 85kw1999 a chtěl bych jej přestavět na lpg. Rád bych nějaký systém, kde jde naprogramovat přívstřik benzínu. Zvažuji že by fungoval v celém rozsahu otáček - jestli jsem dobře pochopil systém fungování, tak by benzin měl být vstřikován jen při akceleraci a vyšším zatížení - podle podtlaku. A zajímá mne zdá jsou nějaká aditiva do benzinu, něco jako bylo kdysi olovo ve specialu, k ochraně ventilových sedel. Raději bych tento systém než hlídat další nádržku např. s flash lube.
A ještě jeden dotaz: Máte zastoupení i na severní moravě?
16.1.2014 14:20:04
Jméno:
Ing. Procházka Předmět:
RE: aditiva do benzínu k ochraně ventilových sedelDobrý den pane Sikoro,
Volvo V40 1,8 lze úspěšně přestavět na LPG pomocí zařízení STAG 4, STAG 4 PLUS, STAG 300, STAG 300 PLUS. U těchto zařízení není přístřik benzínu ani přímaz ventilových sedel. U starších motorů jsou sedla ventilů a ventily ještě z kvalitnějších materiálů a ochrana sedel ventilů není třeba. Pokud byste přesto chtěl přístřik benzínu ten umožňují zařízení LANDI RENZO EVO, STAG Q-BOX, Lovato Easy Fast Smart či BRC Sequent 24 PD – u těchto zařízení lze nastavit přístřik v celém rozsahu otáček.
Aditiva přímo do benzínu na ochranu sedel ventilů nejsou doporučována žádným z výrobců LPG zařízení. Vhodného partnera, se kterým domluvíte konkrétní LPG zařízení a případně termín montáže naleznete na našich stránkách http://www.lpg-autogascentrum.cz/partnerska-sit/ .
14.1.2014 21:24:59
Jméno:
Jirka Předmět:
Přimazávání LPGDobrý den, mám na Hyundai Elantra 2011 s LPG namontované přimazávání VAP SAVER s rozvodem do válců VSE. Po několika stovkách kilometrů jsem kontroloval množství přímazávání, místo cca 12 kapek za minutu jsem napočítal cca 5 kapek. Mazání jsem seřídil a po několika stovkách km jsem opět provedl kontrolu se stejným výsledkem. Stavěcí šroub jsem po seřízení zakápl lepidlem, aby se nemohl samovolně uvolňovat. Při další kontrole množství kapek přimazávání bylo místo původně nastavených 14 kapek za minutu cca 8 kapek. Stavěcí šroub drží a nepovoluje se.Kontrola a nastavení bylo vždy provedeno po jízdě na zahřátém autě.Prosím o radu jak nastavit přimazávání, aby nedocházelo k samovolným změnám.
15.1.2014 8:07:00
Jméno:
Ing. Procházka Předmět:
RE: Přimazávání LPGDobrý den pane Jiří, je možné, že průhledná trubička netěsní nebo je prasklá a proto dochází vlivem přisávání vzduchu k chybnému dávkování. Navštivte servis, kde Vám provedli montáž, aby zkontrolovali zda není trubička prasklá a případně ji vyměnili.
14.1.2014 16:32:58
Jméno:
jan vacura Předmět:
zaklepané ventilyByla tady nejednou debata o zaklepání - podpálení ventilů při provozu na LPG. Zrovna dnes jsem se dozvěděl, že známý řeší zaklepané podpálené ventily na dvou válcích.. Je to na fabii po 90.000 km a při provozu pouze na benzín. Co může být příčinou? Mě napadá že mu v servise mechanik nevyměnil olej a špatně fungovaly hydroštely??? nevím?
14.1.2014 16:57:16
Jméno:
PaulofWoCC Předmět:
RE: zaklepané ventilyO jaký motor se jednalo? Známé byly problémy u 1,2l 6-ventil. Samozřejmě může být problém v hydroštelu či oleji.
13.1.2014 23:42:30
Jméno:
Václav Předmět:
Cuknutí při přepnutí na LPGDobrý den,
vlastním Hyundai i30, r.v. 2012, LPG BRC. Na plyn mám najeto cca 26000 km. Řeším problém, který se týká cuknutí (lehké zadušení motoru) při přepnutí z benzínu na plyn. Poté co motor zacuká dále běží bez jakéhokoliv problémů. Systém byl čištěný, došlo i k výměně filtrů - vše v Hyundai, kde mám záruku. Nicméně i po tomto procesu stále dochází během přepnutí ke znatelnému cuknutí. Pokud motor vypnu a nestačí se zcela ochladit, znovu ho zapnu a dojde k přepnutí na plyn, cuknutí již neproběhne. Mohu Vás poprosit o radu?
Děkuji
14.1.2014 9:53:00
Jméno:
Ing. Procházka Předmět:
RE: Cuknutí při přepnutí na LPGDobrý den pane Václave,
problém s cukáním motoru při přepnutí na LPG, kdy vozidlo v záruce řešte v rámci záruky s prodejcem Hyundai.
13.1.2014 21:50:29
Jméno:
Lukáš Předmět:
lpgZdravím uvažuji o koupi vozu hyundai santa fe 2,4 16V r.V. 2002 chtěl bych tento vůz přestavět na lpg tak mě zajímá jaký systém mě doporučíte a jak veliká nadrž se mi vydá místo rezervy(nevím zda je rezerva v autě nebo pod autem)+cena díky.
14.1.2014 9:47:03
Jméno:
Ing. Procházka Předmět:
RE: lpgDobrý den pane Lukáši,
tato auta se běžně přestavují na alternativní pohon LPG se zařízeními LOVATO Easy Fast Smart nebo STAG 300 Plus aj.. Všechny námi dodávané systémy jsou spolehlivé a záleží na Vašich konkrétních požadavcích, který systém bude nakonec zvolen. Pokud budete požadovat nádrž místo rezervy lze použít venkovní nádrž (nádrž bude pod autem) o objemu cca 53l. Pokud budete chtít větší nádrž, pak se montuje válcová nádrž do zavazadlového prostoru objem této nádrže je pak větší – cca 85 l. Cenu montáže dohodnete na tel: 602178440 – p. Kůs.
13.1.2014 18:13:32
Jméno:
Jakub Předmět:
Mondeo na LPG?Dobrý den, uvažuji o zakoupení Fordu Mondeo rok 2001 - 2005 buď s motorem 1,8 nebo 2,0. Jsou tyto motory vhodné na přestavbu?
14.1.2014 9:35:34
Jméno:
Ing. Procházka Předmět:
RE: Mondeo na LPG?Dobrý den pane Jakube,
vozidla s těmito motory se běžně přestavují na LPG. Doporučuji použít přímaz pro ochranu ventilů.
13.1.2014 10:17:55
Jméno:
Aleš Předmět:
Fiat Stilo 1,6 16VJedná se o střikovací systém STAG 4 (300), Před plynem mělo vozidlo spotřebu benzinu na dálku 7,6 -7,8 l/100km.
Ve městě do 10l/100km
14.1.2014 9:32:39
Jméno:
Ing. Procházka Předmět:
RE: Fiat Stilo 1,6 16VDobrý den pane Aleši,
spotřeba LPG je mírně vyšší než spotřeba benzínu (o cca 10-15%). Pro seřízení spotřeby LPG se proto obraťte na dílnu, kde Vám LPG montovali, případně se můžete objednat i u nás na tel: 602178440 – p. Kůs.
12.1.2014 21:10:57
Jméno:
Aleš Předmět:
Fiat Stilo 1,6 16VDobrý den, mám Fiata Stilo 1,6 16V kombi na LPG a do současné doby mám stále velkou spotřebu plynu, dálky 10,5 l/100km a ve městě jsem na 13 l/100km. Vozidlo na plyn mám již třetí rok a nevím co s tím. Ani ten co mi jej montoval.
13.1.2014 7:19:24
Jméno:
Ing. Procházka Předmět:
RE: Fiat Stilo 1,6 16VDobrý den pane Aleši, nepíšete co máte za LPG systém v autě. Mimo jiné zjistil jste jakou má auto spotřebu při provozu na benzín?
11.1.2014 20:31:13
Jméno:
Slepčík Předmět:
AndroidDobrý den, potřeboval bych zjistit jestli existuje program na diagnostiku Lovato, pro systém Android.
Chtěli bychom použít na diagnostiku tablet. Děkuji za odpověđ. S Pozdravem Slepčík Dan
13.1.2014 7:15:22
Jméno:
Ing. Procházka Předmět:
RE: AndroidDobrý den pane Slepčíku, diagnostika LOVATO běží pouze pod systémem Windows XP a vyššími verzemi Windows.
11.1.2014 10:25:36
Jméno:
Petr Předmět:
LPGDobrý den,
dovezl jsem si auto z Německa s LPG FRONTGAS a potřebuji ho seřídit.V servisech tento plyn neznají,nemá někdo s tím zkušenost?
11.1.2014 11:00:25
Jméno:
PaulofWoCC Předmět:
RE: LPGPane, možná 2 roky nazpět jsem řešit tento systém ve Fabii. Dopadlo to náhradou elektroniky, protože nebyl software. Psal sem výrobci jaké má podmínky. Pouze školení v německu a pak bude program, jinak jich to nezajímá.
11.1.2014 11:05:34
Jméno:
PaulofWoCC Předmět:
RE: RE: LPGoprav: *řešil, navíc nejsem si jistý, jestli za ty 2 roky to někam pokročilo. Obávám se, že ne. Takže nejspíš asi výměna elektroniky, mechanické komponenty zůstanou.
10.1.2014 20:04:58
Jméno:
Jörg Hartner Předmět:
LPDIDobrý den,čtu tady,že se lidi ptají na montáže lpg do motorů TSI a podobně.
Co systém lpdi,který byl vyvinut firmou vialle pro koncern VW.Já vidím cestu tímhle směrem.
S pozdravem Jörg,Liberec
13.1.2014 7:26:00
Jméno:
Ing. Procházka Předmět:
RE: LPDIDobrý den pane Jörgu, většina předních výrobců LPG zařízení pracuje na systému přímého vstřiku kapalného LPG. Je jen otázka času, kdy budou provedeny potřebné zkoušky a homologace.
10.1.2014 9:45:16
Jméno:
Jan Předmět:
Mazda 6Dobrý den, měl bych zájem o LPG do vozu Mazda 6 MRZ 2.0 108 kW z roku 2010 (měl by to být tento motor http://www.cartechdetails.com/en/0315802262b21.html). Chtěl bych se tedy zeptat, zda-li je možné do tohoto vozu naistalovat LPG a v případě že ano, jaké zařízení byste doporučil? Budu se těšit na vaši odpověď!
10.1.2014 12:57:06
Jméno:
Ing. Procházka Předmět:
RE: Mazda 6Dobrý den pane Jane, pro Mazdu 6, 2,0 108 kW bych Vám doporučil LPG zařízení Landi Renzo EVO spolu s ochranou ventilových sedel přímazem VAP-SAVER.
8.1.2014 6:34:48
Jméno:
Vít Procházka Předmět:
Ford Mondeo EcoboostDobrý den,
Lze na LPG přestavět Ford Mondeo 2,0 Ecoboost? Pokud ano, jsou s tím již nějaké zkušenosti? U motoru s turbem bych měl trochu obavy o spolehlivost - předpokládám, že klasické atmosferické motory jsou pro přestavbu vhodnější. Děkuji za odpověď
8.1.2014 8:20:29
Jméno:
Ing. Procházka Předmět:
RE: Ford Mondeo EcoboostDobrý den, motory 2,0 Ecoboost jsou s přímým vstřikem. Zatím nemáme k dispozici LPG sadu pro tyto motory.
6.1.2014 17:01:50
Jméno:
Zdeněk Předmět:
RE : LPG IGS
Dobrý den, na LPG od IGS ve voze VOLVO V70 2.4 litru odešla membrána. Je možné ji někde sehnat? V servise mi řekli, že tak starý typ už nedělají, a zřejmě volali i k vám do Strakonic, kde jste jim to potvrdili. Navrhují mi celou výměnu "předku" LPG za novější. Pokud by ale někdo membránu měl, může nabídnout zde? Děkuji.
Odpověď: PaulofWoCC Předmět: RE: LPG IGS
Dne: 06.01.2014, 16:12:07
Membránu do čeho? Reduktoru?
To : PaulofWoCC Předmět: RE: LPG IGS
Dobrý den, ne, je to dle techniků Auto Terno Málkov membrána rozdělovače plynu.
7.1.2014 7:37:16
Jméno:
Ing. Procházka Předmět:
RE: RE : LPG IGSDobrý den pane Zdeňku, nějaké díly na systém IGS máme na skladě. Volejte prosím pro upřesnění Vašeho požadavku +420 383 321 190 nebo 606 728 358.
6.1.2014 15:12:47
Jméno:
Zdeněk Předmět:
LPG IGSDobrý den, na LPG od IGS ve voze VOLVO V70 2.4 litru odešla membrána. Je možné ji někde sehnat? V servise mi řekli, že tak starý typ už nedělají, a zřejmě volali i k vám do Strakonic, kde jste jim to potvrdili. Navrhují mi celou výměnu "předku" LPG za novější. Pokud by ale někdo membránu měl, může nabídnout zde? Děkuji.
6.1.2014 16:12:07
Jméno:
PaulofWoCC Předmět:
RE: LPG IGSMembránu do čeho? Reduktoru?
Přidat záznam