Logo Autogas Centrum
Logo Autogas Centrum
Logo Autogas měření emisí



Nacházíte se zde:  

Diskuzní fórum LPG/CNG


+ Nový dotaz

<5x<   <<     <1> || <163>  <164>  <165>  <166>  <167> ||  <268>     >>   >5x>  

5.1.2014 16:47:04
Jméno: Miloš Předmět: škoda 1,2 HTP vhodnost přestavby
Mám Roomster tříválec 1,2 HTP/51kW r.v. 2008, zvažuji montáž LPG nevím zda je tato motorizace vhodná na přestavbu, hrozí podpalování a zadírání ventilů či problém s katatalizátorem (protože při vyšším zatížení už výrobce na chlazení katalyzátoru přistřikuje benzin). Najedu asi 20000km za rok . Je potřeba přimazávat ventily?
6.1.2014 9:05:48
Jméno: Ing. Procházka Předmět: RE: škoda 1,2 HTP vhodnost přestavby
Dobrý den, vozidel s těmito motory je přestavěná celá řada. Motory koncernu VW, kam spadá i Škoda, nemají problémy s měkými sedly ventilů. Přimazávání ventilů není zapotřebí, ale je možné na přání přímaz namontovat.

4.1.2014 15:02:29
Jméno: Jan Předmět: Ford Mustang 2013
Dobrý den, chtěl bych se zeptat, zda je možné bezproblémově přestavět na LPG Ford Mustang 2013 (3,7litru V6) a zda by bylo lepší přestavit auto nové, nebo lehce zajeté (cca 20 tkm). Plus pokud by jste znal nějakou kvalitní pobočku, která by s mustangy, popřípadě s US auty měla zkušenosti, přinejlepším v Praze nebo středočeském kraji. Děkuji za odpověď Honza
6.1.2014 9:24:14
Jméno: Ing. Procházka Předmět: RE: Ford Mustang 2013
Dobrý den, motor V6 3,7 l lze přestavět na LPG. Přestavět lze jak nové auto, tak i zajeté auto (lehké zajetí je ku prospěchu). Vhodného partnera pro přestavbu naleznete na našich stránkách v sekci autorizované servisy http://www.lpg-autogascentrum.cz/autorizovane-servisy/ .

3.1.2014 9:12:09
Jméno: Drápal Předmět: Lovato
Dobrý den. Chtěl jsem se zeptat jaký je rozdíl Lovato Fast a Lovato smart a který je vhodnější pro 3.valec Fábie 2003 Děkuji.
4.1.2014 11:22:20
Jméno: PaulofWoCC Předmět: RE: Lovato
Lovato dělalo více modelů: Easy Fast, Easy Fast OBD, Easy Fast Plus, Easy Fast Smart. Určité rozdíly tam jsou z pohledu mechanika. Z pohledu zákazníka a uživatele drtivá většina těchto rozdílů není nijak důležitá. V ČR jsou dostupné tuším jen dva: Easy Fast OBD, Easy Fast Smart. OBD - umožní napojit EOBD zásuvku, snímá MAP, možná má vstřikovače KP (ale nejsem si tím jistý) Smart - nesnímá MAP, obsahuje vstřikovače JP. Toť rozdíly ze strany mechanika. Ze strany zákazníka v provozu pro Fabia 1,2 V3 takřka bez rozdílu, možná jen ty vstřikovače, jinak nic víc.

2.1.2014 21:53:38
Jméno: Michal Předmět: VW Passat 3.2
Dobrý den, děkuji za předešlou reakci. Zeptám se tedy dál, s LPG do Passatu 3.2 již zkušenost máte? Děkuji.
6.1.2014 9:00:44
Jméno: Ing. Procházka Předmět: RE: VW Passat 3.2
Dobrý den, tento motor zatím nelze přestavět na LPG.

2.1.2014 17:11:03
Jméno: DS Předmět: Ochrana ventilů
Nedalo mi to a musím zareagovat na poslední příspěvek týkající se "ochrany ventilů", který se neustále v nejrůznějších podobách opakuje. Zajímalo by mě, proč se pořád tvrdí, že u LPG je zvýšená teplota v motoru - měřil to někdo v reálném provozu - pochybuju. Ano, udává se, že LPG by mělo mít více oktanů, ale není to kdoví jaký nárůst oproti 95 BA a s rozdílnou kvalitou LPG pochybuju, že u nás se vůbec dosáhne výhřevnosti, kterou by LPG mělo mít. Tvrdit, že LPG poškozuje motory je dost zavádějící-dokud někdo neprovede měření s čidly umístěnými v motoru a výfukovém potrubí, jsou to jen povídačky. Většina (99%) poškození je způsobená tím, že je mnoho "odborníků", kteří neumí vůz správně seřídit ve všech jízdních režimech a směs je jednoduše řečeno někde příliš chudá/bohatá a něco (ventily,sedla,sondy a katalyzátor) to časem odnesou. Taky můžu tankovat benzín, který má víc, než 95 oktanů - poškodím si ventily ? Další otázkou je, zda k poškození ventilů/sedel... nedojde i při provozu na BA95 u nejnovějších-současných-kvalitních motorů.
2.1.2014 23:31:56
Jméno: Radek Předmět: RE: Ochrana ventilů
- proto se ptám na dlouhodobé zkušenosti firmy acg( viz.níže), do jaké míry je účinná ochrana ventilů v době, kdy není podtlak a přívstřik a jestli otáčky na dálnici např nad 3,5 tis není lépe jet v BA 95, raději touto hranicí vždy přepínám.

1.1.2014 20:55:12
Jméno: Luděk K. Předmět: BLAHOPŘÁNÍ
Dobrý večer. Chtěl bych všem účastníkům tohoto LPG FORA popřát do nového roku 2014 hodně štěstí, zdraví a spokojenosti.

31.12.2013 23:50:07
Jméno: Radek Předmět: Ochrana ventilů
Dobrý den,na oplu astra g 1.6 16 V jsem najezdil na lpg 150 000 km a poté se podpálil výfukový ventil, vše bez jakékoli ochrany ve všech provozních režimech. Nyní máme lpg v megane II 1.6, fabii I htp 12V, octavii II 1.6. U všech mám nastaven přístřik benzinu od 2000 ot a vap saver podtlakový. Dotaz: Snažím se mít 12 kapek /min , ale připadá mi, že se mění hustota kapaliny dle teploty a musím to stále dolaďovat a při zátěži to nekape, není lepší elektonický systém, který dodává mazivo předpokládám stále a tím pádem i účinnější? Při rychlosti např. 130 km točí tyto motory cca 4000 ot a při jízdě mimo stoupání ustálenou rychlostí nevím, zda vůbec dochází k podtlaku a mazání nebo přístřiku - tedy ochraně a el. verze by měla toto pravděpodobně zajistit. Nechci opravovat za 20 tis. hlavu, proto takové obavy. Děkuji za odpověď, Radek
1.1.2014 17:18:19
Jméno: jan vančura Předmět: RE: Ochrana ventilů
Ahoj Radku. Bohužel tvoje obavy jsou na místě. Točit relativně slaboučký motor 1,6 4000 otáček a držet na dálnici rychlostí 130 krok s třeba 2,0 tdi je opravdu cesta do servisu. Podpálení ventilů je pak jisté.A nezáleží na značce motoru ale na roku výroby. Čím novější a tím levněji vyrobený motor tím hůř. Stará těžká osmivetilová 1,6 od vw je na toto držák. Teda byl už se asi nedělá. Vysoká rychlost proudění výfukových plynů spolu s nepatrně vyšší teplotou spalin na LPG způsobí poškození povrchu i kaleného ventilu ale hlavně sedla kavitací abrazí. Ten olejíček co tam kape to jsou jen penízky z tvé do jiné kapsy ale ne ochrana. Rychlost proudění horkého výfukového plynu o teplotě cca 1000C a rychlosti cca 100m/s působí abrazi povrchu sedel a ventilu. Dokonce se domnívám, že drobné částečky spalin sazí z té tzv. ochrané tekutiny mohou za těchto podmínek působit jako brusivo. Konec strašení, co dělat? V pohodě, jezdit kolem 3000 otáček v klidu. Spěchám, přepnu na benzín. A v případě podpálení ventilu a opravy hlavy motoru což je cca záležitost do 5000,- si zajistit kvalitní materiál na ventilová sedla.

31.12.2013 0:45:16
Jméno: Michal Předmět: škoda superb 3.6 FSI
Dobrý den, umíte již prosím přestavbu na LPG pro škodu superb 3.6 FSI? Děkuji předem.
2.1.2014 18:00:55
Jméno: Ing. Procházka Předmět: RE: škoda superb 3.6 FSI
Dobrý den pane Michale, pro tyto motory zatím nemáme sady pro přestavbu.

30.12.2013 19:45:03
Jméno: Roman Předmět: Výměna multiventilu LPG
Dobrý den, chtěl jsem se zeptat, jestli je možné použít multiventil TOMASETTO ACHILLE, H300-O stupňů, který byl umístěn ve staré nádrži ZTP 720/300. Do nové nádrže ZTP 720/250.Děkuji Roman
2.1.2014 17:54:12
Jméno: Ing. Procházka Předmět: RE: Výměna multiventilu LPG
Dobrý den pane Romane, multiventil je vždy určen pro určitý rozměr nádrže proto, aby byla zaručena jeho správná funkce. Pokud dáte multiventil z nádrže o větším průměru do nádrže s menším průměrem, nebude multiventil při plnění zavírat včas a docházelo by k přeplňování nádrže (nádrže se plní do 80% objemu) a tím by mohlo dojít k ohrožení. Doporučuji proto multiventil vyměnit za odpovídají. Při výměně nádrže je potřeba, aby autorizovaná firma zapsala výměnu a novou dobu platnosti tlakové zkoušky do přílohy k velkému TP.

30.12.2013 19:13:45
Jméno: Petr Předmět: STAG 300
Dobrý den, mám dotaz k zařízení LPG STAG 300. Po delší jízdě, cca 250 km se mi přepálí pojistka. Pak druhý den příjdu, dám jinou a jedu dál. Prosím o radu, čím to může být, už to někdy někdo řešil? Já mám nějaké teorie, ale nechám se překvapit co mi poradíte. Děkuji.
1.1.2014 16:37:58
Jméno: Ing. Procházka Předmět: RE: STAG 300
Dobrý den pane Petře, příčin může být celá řada. Doporučuji proto diagnostiku v odborném servise a zkontrolovat správnost zapojení dle schématu výrobce.

28.12.2013 21:49:31
Jméno: Tomáš Předmět: ochrana ventilů
Je potřeba i ochrana ventilů u škoda Fabia I, 1,4MPi 50kW a o kolik se přestavba prodraží. Díky
30.12.2013 7:31:35
Jméno: Karel Předmět: RE: ochrana ventilů
Motory z produkce VW neměly nikdy problémy s ventily,tudíž přimazávání není nutné...KarelAGB

27.12.2013 14:43:13
Jméno: Alena Vávrová Předmět: Spotřeba LPG
Dobrý den,jaká by měla byt spotřeba LPG-Mazda 626 1.8.66kw r.v.1999.nyni me to bere zhruba 13l-100km-neni to přiliš??benzin 8.5l-100km.Děkuji Vávrová
27.12.2013 15:29:02
Jméno: Ing. Procházka Předmět: RE: Spotřeba LPG
Dobry den pani Aleno, spotřeba u motoru s obsahem 1 8 l by mela byt někde mezi 9, 5-11 l v závislosti na způsobu jizdy. Doporučuji dignostiku a připadne seřízení.

22.12.2013 8:31:17
Jméno: Pepík Štajn Předmět: kouř
Pane Stando, při spalování lpg vzniká daleko více vodní páry než při spalování lpg, proto ten kouř. Je to naprosto normální jev, věřte mi, mám ujeto na lpg přes milion km.
23.12.2013 13:54:47
Jméno: Tom Předmět: RE: kouř
Maslím že jste chtěl napsat "více než při spalování benzínu". Ale jinak souhlasím, mám třetí auto na LPG a všechny v zimě čmoudí páru za studena i za tepla po delší jízdě. Nejvíc je to poznat při popojíždění v koloně, kdy auto na LPG je poznat podle páry z výfuku.

21.12.2013 21:28:10
Jméno: Standa Předmět: lpg
Chapu ze se kouri z každého auta,ale co mam plyn tak se mi zda ze vic i když je auto zahraty....motorovy olej sem ted menil

20.12.2013 19:55:39
Jméno: David Předmět: LPG z felicie do fabie
Dobrý den, V dubnu tohoto roku jsem si nechal nainstalovat do své felicie1.3 mpi nový systém lpg včetně nádrže AGC 01-02. Momentálně uvažuji o změně vozu, chci se tedy zeptat, zda je možné tenhle systém přehodit z felicie a zprovoznit v automobilu Škoda Fabia 1.4mpi a na jakou částku by to vyšlo. Děkuji za vaši odpověď


<5x<   <<     <1> || <163>  <164>  <165>  <166>  <167> ||  <268>     >>   >5x>  

Přidat záznam


Předmět:
Jméno:
E-mail (nebude zveřejněn):
Text zprávy:
jsou povoleny tagy <b>, <u> a <i>, můžete psát i odkazy ve tvaru www.neco.cz nebo http://neco.neco.cz
    


Tento web používá soubory cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas.Více informací