Logo Autogas Centrum
Logo Autogas Centrum
Logo Autogas měření emisí



Nacházíte se zde:  

Diskuzní fórum LPG/CNG


+ Nový dotaz

<5x<   <<     <1> || <179>  <180>  <181>  <182>  <183> ||  <268>     >>   >5x>  

5.6.2013 18:00:00
Jméno: Pavel Předmět: RE: nejede na LPG
Děkuji za radu, chci se jestě zeptat, když jsem odpojil plynovou trubku co vede od multiventilu co je u nádrže k elektroventilu co je v motorové části a nešel tam plyn, jak když byl motor nasratorvaný a přeplo to ma plyn, tak ani když byl motor v klidu. , dá se tímto stylem určit, že bude tedy špatný ten multiventil co jeu nádrže?
5.6.2013 18:57:56
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: RE: nejede na LPG
Přiznám se, až jsem se lekl cože jste to vyváděl s tou trubkou. Prosím Vás už neexperimentujte, nechte to odborníkům ! Přepnout na plyn když je trubka od multiventilu odpojena při nastartovaném motoru je bez urážky diletantizmus !!! Mohl jste způsobit požár a přivodit si i poškození zdraví nebo přijít o život.Omlouvám se, ale raději Vás tvrdě upozorním než přivodíte neštěstí sobě a okolí. Ing.Pataky - technik

4.6.2013 20:34:04
Jméno: Jarda Předmět: Kia Ceed 1,6 GDI
Dobrý den. Dnes jsem si byl vyzkoušet nový Kia Ceed s motorem 1,6GDI 99Kw a jako již několik aut před tím by jsem ho chtěl předělat na LPG, ale nevím zda je to u tohoto motoru vůbec možné a jestli ano o kolik by se snížil výkon a zvedla spotřeba? A jaká by byla cca cena přestavby? Děkuji Vlach.
5.6.2013 8:11:04
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Kia Ceed 1,6 GDI
Dobrý den. Ano, do Vašeho typu vozidla děláme zástavbu zcela nového zařízení LPG. Pokles výkonu je zanedbatelný(cca do 5%) a běžný uživatel ho ani nepozná. Je třeba počítat s kombinovanou spotřebou benzínu a plynu. (je nutný přístřik benzínu z důvodu chlazení benzínových vstřikovačů). Z důvodu odladění a zavádění nového systému Vám poměr vstřikování benzínu a plynu, včetně ceny montáže sdělíme na čísle 602 518 625. S pozdravem Ing.Pataky - technik

4.6.2013 17:43:26
Jméno: Pavel Předmět: nejede na LPG
Dobrý den, chci se zeptat, mám citroen xsara 1,4i a mám tam namontovaný LPG systém landi renzo, jen místo vstřiku med, mi tam byli před rokem damé vstřikovač metrix, vše fungovalo v poho, jen ted ted když chci jet na LPG , tak mi to hlásí že mám prázdnou nádrž i když plyn mám,myslel jsem si že odešlo čidlo tlaku, které jsem už jednou měnil. Když jsem rozpojol plynovou hadici co je mezi filtrem a vstřikovačem, tak tam nebyl žádný plyn a minule, když mi odešlo to čidlo tak tam tlak právě byl, jen to čidlo to šparně vyhodnotilo. Chci se zeptat je možné že by odešel třeba nejaký ventil a nechtělo to pustti plyn k reduktoru a dál ke vstřikovači ? Když jsem se ptal v jednom servisu na LPG, tak mi řekli, že netuší čím to muže být , tak kdyby jste mohli poradit čím to muže být a nebo na co se zaměřit budu moc rád,
5.6.2013 8:02:42
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: nejede na LPG
Dobrý den. Záměna vstřikovačů a výměna tlakového čidla nemá nic společného s dodávkou plynu. Příčina může být ve špatné funkci multiventilu (u nádrže), nebo elektroventilu v motorové části. Bude nutné zkontrolovat i reduktor. Vyhledejte v naší partnerské síti autorizovanou firmu LPG ve vašem regionu. S pozdravem Ing.Pataky - technik

4.6.2013 14:26:31
Jméno: Ladislav Burián Předmět: dotaz a prosba o radu
Dobrý den, v květnu letošního roku jsem zakoupil vozidlo Renault Kangoo 1.6 r.v. 2010, které bylo v roce 2012 přestavěno u Vaší společnosti na LPG se zařízením STAG 4, typ nádrže Irene T-74-33778. O vozidle na LPG jsem přemýšlel již delší dobu a to nejen pro levnější provoz ale zejména mne lákal ekologický provoz bez znečištění ovzduší. Spoustu věcí jsem se dočetl, čímž bych chtěl v první řadě pochválit Vaši společnost za bezvadné informace. Snad nebudu příliš obtěžovat s několika dotazy, za jejichž odpověď předem děkuji: - Nádrž by měla mít objem 74 litrů, ale podařilo se mi natankovat po kompletním vyjetí nádrže a následném aut. přepnutí na benzin pouze 66,5 litru plynu - kde může být chyba??? - další můj dotaz se týká spotřeby plynu, na uvedených 66.5 litru se mi podařilo najet pouze něco málo přes 500 km, čímž mi vychází průměrná spotřeba cca 13 litrů, což mi přijde poměrně velmi mnoho na to, že jezdím opravdu velmi slušně a navíc poměrně rovnoměrně po městě a mimo město. Dle údajů které jsem se dočetl mimo jiné i na vašich stránkách by se spotřeba neměla lišit od spotřeby benzinu. A poslední dotaz se týká samotného provozu - při jízdě na plyn po dálnici se mi po cca 80 ujetých kilometrech přihodilo, že mi zvukové znamení upozornilo že není plyn a automaticky se pohon přepnul na benzin, podotýkám že nádrž byla nejméně z jedné poloviny naplněna. Po opětovném nastartování se standardně nastavil na plyn. No a ještě možná jeden až hloupý dotaz, při jízdě na plyn ukazuje palubní počítač průměrnou spotřebu plynu???? Snad jsem Vás příliš nezahltil otázkami ale snažím se co nejlépe porozumět pohonu na LPG . Mockrát děkuji s pozdravem Ladislav Burián
4.6.2013 15:41:07
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: dotaz a prosba o radu
Dobrý den. Začnu rovnou odpovědí na Vaše dotazy: Obsah nádrže: Všechny nádrže LPG jsou omezeny plněním na 80% (kvůli roztažnosti plynu) Ve Vašem případě nádrž o objemu 74 lt. umožňuje natankovat 59,2 lt. Vy natankujete 66,5 lt. tedy mnohem víc. Množství je závislé na vnější teplotě okolí a plynu. Zde tedy chyba není. Spotřeba: Nikde na našich stránkách nenajdete informaci o stejné spotřebě plynu jako na benzín. Naopak, neustále zdůrazňujeme navýšení spotřeby plynu oproti benzínu v rozsahu 10-15 %. Záleží na použitém systému, na stavu motoru (komprese, opotřebení, stav elektrické soustavy cívek, svíček i kabelů atd. Spotřeba 13 lt. může být způsobena nedodržením předepsaných kontrol, nastavením tlaku reduktoru a tím i neprovedením obnovy programu. Zvukové upozornění přesně odráží výše jmenované: nízký pracovní a minimální tlak, neprovedené korekce mapy atd. Doporučuji návštěvu u nás, nebo u některého z našich autorizovaných partnerů ve Vašem regionu. S pozdravem Ing.Pataky - technik

4.6.2013 13:01:05
Jméno: Radek Dvořák Předmět: zanesené vstřiky
Zdravím. Mám dotaz. Dneska jsem přijel ze servisu. Měl jsem ucpané vstřiky na lpg. Když mi jeden z nich ukázali tak byl zanesený kovovýma pilinami. Jako když něco brousím na brusce a pak zametám ten prach. Filtr plynné ani kapalné fáze to nezachytil protože je to prý moc drobné. Není to divné? Mám STAG 4 a vstřiky jsou myslím valtec nebo tak nějak. Na lpg mám najeto 3 tis.km. Prý jsem špatné natankoval ale kde mám jistotu že mají kvalitní plyn. A pokaždé dělat repas vstřiků se mi pak nevyplatí jezdit na plyn. Nebo zvolit jiné vstřikovače? Moc vám díky Radek
4.6.2013 14:57:19
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: zanesené vstřiky

Dobrý den. Každý vstřikovač je náchylný na nečistoty obsažené v LPG. Jako zákaznící nemáme možnost ověřit kvalitu pohonných hmot. Běžné nečistoty zachytí fitry kapalné a plynné fáze pro uspokojivý chod motoru. Váš případ může být ojedinělý a bez diagnostiky nejsem schopný určit příčinu.S pozdravem Ing.Pataky - technik



4.6.2013 10:03:26
Jméno: Šebek Předmět: studené starty
Dobrý den, měl jsem k Vám dotaz dne 28.5.2013 a děkuji za odpověď. Ptal jsem se na problémy se studeným startem u Thalie přestavěné na LPG. Nezmínil jsem, že tyto problémy se projevují i v případě, že přepínač přepnu na benzín. V servisu kde montovali LPG mi tvrdí, že v tomto případě se LPG tváří jako odpojené a nemělo by ovlivňovat startování a chod motoru. V servisu Renaultu mi tvrdí, že i když je systém přepnutý na benzín ovlivňuje řídící jednotka LPG chování motoru. Kde je prosím Vás pravda? Děkuji Šebek
4.6.2013 14:47:27
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: studené starty
Dobrý den. Je třeba vědět, že i když je přepínač LPG/Benzín v poloze benzín, jsou vstřikovače benzinu fyzicky přes řídící jednotku LPG napájeny(přes emulátor). Pokud bude emulátor vadný, může se stát, že na benzín vůbec nenastartujete. Pokud není správně nastavená mapa vstřikování LPG (bohatá nebo chudá), tak se řídící jednotka benzinu nastaví podle posledně zaznamenaných hodnot lambda sondy. Posunutí korekcí na základě bohatosti může ovlivnit další startování. S pozdravem Ing.Pataky - technik

1.6.2013 9:55:38
Jméno: J. Hynek Předmět: dotaz LPG diesel
Dobrý den, provádíte již přestavby LPG na dieslových motorech? děkuji
1.6.2013 10:55:35
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: dotaz LPG diesel
Dobrý den.Už jsme vyzkoušeli instalaci LPG do vozidla Iveco s úspěchem. Z důvodu vysoké pořizovací ceny komponentů a montáže s velice dlouhodobou návratností, je o montáž minimální zájem. Výhodnost je zajímavá u nákladních vozidel s velkým ročním náběhem km (cca 100.000 a více). Z toho důvodu zatím neuvažujeme o standartní nabídce montáží. S pozdravem Ing.Pataky - technik

31.5.2013 18:38:19
Jméno: Rostilav Krejčí Předmět: Dotaz na přimazavání
Dobrý den zajímalo by mne zda je potřeba u mého vozidla Ford Fusion 1,4 59 kw přimazavání přes rozdělovač do každého válce zvlášť anebo stačí pouze kapat centrálně do sání.Děkuji s pozdravem Krejčí
1.6.2013 6:53:45
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Dotaz na přimazavání
Dobrý den.Je logické, že do jednoho bodu nestačí, ventily by byly chráněny nerovnoměrně. Prostřední by byly přemazány a krajní nedomazány.S pozdravem Ing.Pataky - technik

30.5.2013 10:46:39
Jméno: Martin A. Předmět: Lexus GS 300
Dobrý deň, chcel by som spýtať či už vaša spoločnosť montovala LPG do Lexusu, prípadne konkrétne do GS 300 do roku 2005. Jedná sa o 3,0 radový 6 valec s automatickou predodovkou 24 ventil. Na internete som zástavby videl (aj v ČR) Zaujíma ma odhadovaná kompletná cena (cca +/-2000kč) s nádržov do rezervy (zrejme väčšej ko do klasických sedanov) a samozrejme primazávanie ventilov. Napíšte mi aj značku systému ktorý by ste odporučili. Pre viac info o aute (sekcia engine): http://www.edmunds.com/lexus/gs-300/2001/features-specs.html Ďakujem. Martin, Praha
30.5.2013 12:50:13
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Lexus GS 300

Dobrý den. Vozidlo LEXUS GS (GWS_, GRS_, UZS_) 3.0 je pro přestavbu vhodné. Vozidlo LEXUS GS (GWS_, GRS_, UZS_) 300 má přímé vstřikování a zatím ho nelze upravit i na pohon LPG. S pozdravem Ing.Pataky - technik



28.5.2013 17:20:20
Jméno: Šebek Předmět: LPG - studené starty
Dobrý den, mám Renault Thalia 16V z roku 2008. V Horáckém autodružstvu Třebíč jsem v září 2012 nechal namontovat LPG - sada STAG 300 - 4. Zpočátku jsem jezdil bez problémů, ale již za měsíc se začaly projevovat problémy se studeným startem. Se snižující se venkovní teplotou jsou problémy horší. Motor nejde nastartovat, nebo naskočí a neudrží volnoběh a zhasne, při mírném sešlápnutí plynu se dusí. V chladném počasí musím startovat pětkrát, v zimním období až desetkrát. Po rozjezdu má ještě snahu se hltit, ale zhruba po 500 metrech se najednou rozjede normálně. Po zastavení a vypnutí motoru startuje ještě po 1 hodině bez problémů. V autorizovaném servisu Renault provedli 2x diagnostiku a problém nenašli, odkazují mne na Horácké autodružstvo, kde plyn namontovali, zde zatím problém neodhalili také. Prosím o radu. Děkuji.
29.5.2013 12:17:35
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: LPG - studené starty
Dobrý den.Montáž LPG jako taková byla patrně provedena dobře. Nevím kolik km jste najel za měsíc, ale po každé nové montáži je třeba upravit tlak na reduktoru, případně provést úpravu mapy. (membrána v reduktoru po styku s LPG mění své mechanické vlastnosti) Tyto první kontroly proto bývají bezplatné. Pokud donastavení tlaku po montáži nebylo provedeno, tak se může nízký tlak podílet na řadě dalších závad.Studené starty mohou způsobit ujeté korekce vlivem špatné mapy plynu.Montáž je předpokládám ještě v záruce. Kontaktujte montážní firmu a žádejte odstranění závad. S pozdravem Ing.Pataky - technik

28.5.2013 13:26:25
Jméno: Ladislav Burián Předmět: dotaz k LPG
Dobrý den, zakoupil jsem Renault Kangoo 1.6 r.v. 2010, se zabudovaným LGP typ STAG 4 a stále se s tímto zařízením a celkovým fungováním seznamuji. Můj dotaz směřuje k následující věci, mám pocit, že auto spotřebovává poměrně mnoho benzinu i když chci jezdit zejména na plyn. Stále jsem přesvědčen a podle diody na ukazateli jezdím na plyn ale přitom mi neustále palubní počítač ukazuje, že mi v nádrži ubývá benzin. Je možné písemně poradit. Mockrát děkuji s pozdravem Ladislav Burián
28.5.2013 13:43:25
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: dotaz k LPG
Dobrý den. Z Vašeho popisu není jasné, jestli benzín skutečně ubývá nebo se jen řídíte palubním počítačem.Jednalo by se totiž o dvě různé závady.Nevyhnete se návštěvě autorizovaného servisu pro přesnou lokalizaci závady. S pozdravem Ing.Pataky - technik

27.5.2013 15:30:07
Jméno: Sláma Předmět: LPG Ford Focus II
Dobrý den, zajímalo by mě Vaše doporučení pro montáž lpg do Fordu Focus II Combi 1,6/16v 74 kW r.v. 2007 a případné zkušenosti s přestavbou tohoto motoru (původem od YAMAHY). Jakou poskytujete záruku na přestavbu a motor?
28.5.2013 7:12:47
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: LPG Ford Focus II
Dobrý den. Doporučuji si vybrat ze systémů Lovato, LR EVO nebo SQ PD BRC. Máme dlouholeté dobré zkušenosti s výše uvedenými systémy.Záruka je 2 roky na námi namontované zařízení LPG. (kromě spotřebního materiálu, pryžových součástí atd.) S pozdravem Ing.Pataky - technik

26.5.2013 18:45:03
Jméno: Petr Tilgner Předmět: redukce do evropy
Dobrý den. Plánuji cestu přes Německo do Holandska. Je nutné koupit redukce nebo je u čerpacích stanic ve zmíněných státech běžně půjčují? S pozdravem Petr Tilgner
27.5.2013 8:32:54
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: redukce do evropy
Dobrý den. Je to jako u nás. Některé čerpací stanice redukce vlastní a pujčují. Některé je nemají. V Německu je situace o něco lepší, ale do Holandska bych doporučil redukci koupit. S pozdravem Ing.Pataky - technik

26.5.2013 8:17:47
Jméno: Milan Předmět: Dotaz
Dobrý den,mám LPG lovato na Favoritu rv.90 klasický karburátor,při prvním startu (u studeného mot,)po nastartování jede i když přepnu do polohy nula asi 11 vteřin a je cítit plyn,po zahřátí motoru když otevře termostat je vše ok,vím že to způsobuje regulátor ale nevím proč,může zamrzat protože nemá okruh vody,nebo je ho třeba nějak odvzdušnit prosím o radu,v případě jeli lepší oprava nebo výměna regulátoru dík.
26.5.2013 10:54:21
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Dotaz
Dobrý den. V první řadě bych nechal zkontrolovat okruh vytápění reduktoru. Nedostatečné vytápění má za následek zamrzání.Podle počtu najetých km na LPG Vám mechanik poradí jestli by nebylo vhodné udělat výměnu membrán a nastavení reduktoru. S pozdravem Ing.Pataky - technik

25.5.2013 1:56:13
Jméno: Mirodlav Předmět: problém lpg
Dobrý den měl bych prosbu.Mám felicií 1.3 a mám ji v plynu.Kdyz budu jezdit na plyn a střídat to z benzínem tak musím mit podpořenou lamndasondu.Na plyn by to jelo,ale na benzín mi padak otáčky aš mi to chcípne.Můžete mi poradit proč to dělá.Bylo mi řečeno ,že se načtou chyby do řídící jednotky.Děkuji že řadu.Pesek.M
25.5.2013 8:29:41
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: problém lpg
Dobrý den. Jaké zařízení LPG máte ve vozidle?


<5x<   <<     <1> || <179>  <180>  <181>  <182>  <183> ||  <268>     >>   >5x>  

Přidat záznam


Předmět:
Jméno:
E-mail (nebude zveřejněn):
Text zprávy:
jsou povoleny tagy <b>, <u> a <i>, můžete psát i odkazy ve tvaru www.neco.cz nebo http://neco.neco.cz
    


Tento web používá soubory cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas.Více informací