Logo Autogas Centrum
Logo Autogas Centrum
Logo Autogas měření emisí



Nacházíte se zde:  

Diskuzní fórum LPG/CNG


+ Nový dotaz

<5x<   <<     <1> || <184>  <185>  <186>  <187>  <188> ||  <268>     >>   >5x>  

3.4.2013 15:18:16
Jméno: Martin Bartoš Předmět: mazání sedel ventilů
Dobrý den, poprosím vás o radu. Chci přestavět své auto Ford Focus 1,6 16v rok 2008 na LPG najeto 80tisíc. Vybral jsem systémem LOVATO EASY FAST EOBD II s auto-adaptací přes CAN/EOBD .Systém je vybaven možností přívstřiku benzínu při jízdě na LPG ve velké zátěži motoru. Nejsem si jist zda přívstřik benzínu je dostačujíci pro promazání ventilů. Firma která mi auto má přestavovat mi napsala toto cituji " Tento přívstřik slouží jako (komfortní) přimazávání a chlazení sedel ventilů motoru a plně nahrazuje přídavná (nespolehlivá) zařízení pro ochranu sedel ventilů. Chci se tedy optat zda přívstřik je opravdu dostačující nebo ne? Předem děkuji za odpověď.
3.4.2013 17:03:08
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: mazání sedel ventilů
Dobrý den. Chybí Vám úplné informace o přístřiku benzínu za účelem ochrany ventilových sedel: Program přístřiku benzínu, který systém Lovato nabízí, umožňuje nastavit parametry a podmínky – rozsah aktivace. Lze nastavit od jakých otáček má být aktivní a v jakém poměru bude přistřikovat benzín podle zátěže motoru. Z toho vyplývá, že ekonomika provozu je odvislá od množství přidávaného benzínu. Externí přimazávání se systémem VAP SAVER+VSE (viz.odkaz zde na stránkách) se zdá být ekonomicky výhodnější při zachování ochrany sedel, ne-li kvalitnější. S pozdravem Ing.Pataky - technik

1.4.2013 23:07:27
Jméno: Jan Schmidt Předmět: Citroen Xsara Picasso a indikace stavu LPG
Dobrý den pane Pataky. Dne 4.2 jsem zde psal o svých problémech s LPG BRC Seqvent 24 osazeném na Citroen Xsara Picasso 1,6 70KW, rok výroby 2002. Od té doby jsem již 2x navštívil autorizovaný servis za účelem seřízení ukazatelů paliva a LPG. Ukazatel benzínu se zdá již v pořádku, ale ukazatel LPG se jim nedaří nastavit - na rezervu (blikající poslední led) ujedu stále 280km. Zahlédl jsem, že tento problém, s tímto systémem, nemám pouze já a nemyslím si, že to je stav, který se dá odbýt tím, že ukazatel stavu paliva má pouze informativní charakter - to by mi mohla rezerva blikat již od natankování plné nádrže. Při poslední návštěvě, kdy jsem měl auto celý týden v servisu, mi byl vyměněn multiventil a řídící jednotka (aspoň je to uvedeno v záznamu o první servisní prohlídce, třebaže jsem to tam dával jako reklamaci), ale výsledek je stále stejný - na rezervu LPG ujedu 280 km +- 30km. Jsem s tímto systémem, co se týká jízdních vlastností, spokojený, ale musím si při každém tankování poznamenávat stav km, abych věděl kdy mi dojde LPG a to mi nepřijde v pořádku, protože s tím autem nejezdím jen já.. Při první reklamační návštěvě servisu jsem měl možnost být u toho, když se technik snažil o kalibraci ukazatele LPG - zkontroloval krajní hodnoty tj. plná a prázdná nádrž - to bylo OK, ale stav nádrže mezi těmito krajními stavy nebyl indikován dobře. Technik zkoušel různými nastaveními systému docílit nápravy, ale marně. Nemohu se dostavit na servis přímo k vám, jak jste mi posledně nabízel, protože z Chomutova je to docela kus cesty. Můžete mi napsat, zda je možné docílit u tohoto popsaného problému nápravy, nebo je to slabá stránka tohoto systému v kombinaci s mým vozem, nebo tlakovou nádobou? Pokud je náprava možná - jak jí mám u vašeho autorizovaného servisu docílit, nemohu tam nechávat auto na tak dlouhou dobu, jezdím s ním do práce. Přijde mi, že je to takové to bádání pokus omyl a s tím se nemohu spokojit. Tlakovou nádrž mám 52litrů polské značky Irene. Děkuji za odpověď Jan Schmidt
2.4.2013 7:24:52
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Citroen Xsara Picasso a indikace stavu LPG
Dobrý den pane Schmidt. Pokud mluvíme o informativním charakteru ukazatele paliva LPG, rozhodně tím nemyslíme, že je v pořádku, že na rezervu ujedete 280 km! Může to být např. nesprávným zapojením snímače hladiny (budíček, který je v podstatě trimerem a měří odpor 0-90 Ohmů podle vychýlení rafičky) případně použitím nestandardního (jiného výrobce) snímače. Pokusíme se pomoct vzdáleně. Sladíme si termín externí pomoci přes montážní firmu, kde byla přestavba provedena. S pozdravem Ing. Pataky - technik

1.4.2013 17:18:42
Jméno: josef valek Předmět: diky
Diky za odpoved a ozvu se,Valek
1.4.2013 17:24:14
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: diky
Budeme se těšit.Ing.Pataky

1.4.2013 16:55:10
Jméno: josef valek Předmět: lpg
Dobry den ,mam zajem o montaz lpg do vw pasat 2,0l kombi variant r.v.2001 ,ale jsem nerozhodny ktery typ nebo po cem se mam vubec ptat ,mohl byste mi poradit prosim.A je mozna montaz v polsku? slysel jsem ze to vyjde levneji.Dekuji Valek
1.4.2013 17:10:34
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: lpg

Dobrý den. Doporučuji některý ze systémů výrobců BRC, Landi Renzo, Lovato nebo AcGas.Každý systém nabízí odlišný komfort a tím i jinou cenovou relaci pro pořízení. Podrobnosti Vám sdělím na čísle 602 518 625. Nedoporučuji montáž v Polsku.Budete mít potíže s přihlášením do centrálního registru vozidel a s dodržením podmínek záruk. S pozdravem Ing.Pataky - technik



30.3.2013 20:27:43
Jméno: Pavel Předmět: Problém s LPG
Dobrý den, chtěl bych se zeptat mam LPG 8 měsíců mam auto škoda fabie 12, 47 kw,už se mi stalo že jedu na plyn a šlapu na pedál plynu a nejednou zůstanu stát tak vypnu motor a přepnu na benzín a znova startuju a jedu dál,stím plyne se mi to stalo už po 3 prosím o radu dík.Novák
1.4.2013 16:21:36
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Problém s LPG
Dobrý den.Neuvádíte jaký systém máte ve vozidle namontovaný. Montáž je patrně ještě v záruce, obraťte se na montážní firmu.Může být několik příčin (nízký tlak, špatně nastavený min.tlak, atd.) které bez diagnostiky nelze přesně definovat. S pozdravem Ing.Pataky - technik

29.3.2013 22:29:22
Jméno: Martin Baksa Předmět: Dotazy k LPG pro Hyundai i30, 1,4
Dobry den, zvazuji instalaci LPG systemu do 3-leteho vozidla Hyundai i30, 1,4. Pred rozhodnutim bych Vas chtel poprosit o odpovede na nasledujici dotazy: 1. Ztrati auto 5-letou zaruku, kdyz necham LPG system instalovat primo u sveho prodejce Hyundai? 2. Ktery system by jste doporucil jako technicky nejlepsi? 3. Kolik takovy system stoji u Vas? 4. Jakou prumernou spotrebu jednotlivych paliv/medii Vama preferovany system ma? 5. Na zaklade Vasich zkusenosti, kolik a o kolik asi ztrati vuz schopnost akcelerace a vykonu po instalaci LPG systemu? Dekuji. Martin Baksa
30.3.2013 5:58:13
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Dotazy k LPG pro Hyundai i30, 1,4

Dobrý den.1./záruku musíte domluvit u prodejce.2./Kvůli unifikaci a záruce, byl firmou Hyundai zvolen systém BRC. 3./ od 27 do 33-tis. Kč. 4./ cca 10-15% navýšení oproti benzínu. 5./pokles výkonu o cca 3-5%. S pozdravem Ing.Pataky - technik



29.3.2013 17:16:44
Jméno: MARTIN Předmět: škubání TSi
Dobrý den, chtěl bych se optat, jestli nevíte proč kolem 1800-2000 ot. škube auto mám motor TSi . Děkuji
29.3.2013 17:42:55
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: škubání TSi
Dobrý den. Jaké auto, jaké zařízení?

29.3.2013 17:06:28
Jméno: Pavel Předmět: dotaz
Dobrý den,prosím o Váš názor na životnost vstřikovačů Valtec.Vím,že mě neřeknete dobrý,špatný,ale jakou máte zkušenost z praxe?Mě vydrželi 20000 a museli se měnit gumičky.zdá se mě to málo,nebo to je normální.Děkuji
29.3.2013 17:50:37
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: dotaz
Dobrý den. Životnosti vstřikovačů, zejména gumiček jsou ve značné míře ovlivňeny kvalitou plynu. Záleží také na typu vstřikovače. Výrobce udává např. u vstřikovače VALTEK 34 100.000 km.Zatím nemáme ověřené vozidlo s tímto nájezdem kilometrů. S pozdravem Ing.Pataky - technik

29.3.2013 13:50:37
Jméno: Josef Předmět: LPG ve formanu 1.3BMM
Zdravím Vás, chci se zeptat, mám formana r.v. 94 1.3BMM s plynem elpigaz a mezi reduktorem a vstřikováním mám ruční šroub na doštelování LPG. U tohoto systému když jedu na plyn tak stále běží čerpadlo v nádrži s benzínem. Nemáte nějaké elek. zapojení které by při provozu na plyn automaticky vypínalo benzínové čerpadlo? Děkuji Vám za odpověď
29.3.2013 14:08:41
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: LPG ve formanu 1.3BMM
Dobrý den. Proveditelné to je, ale nedoporučuji. Odpojování čerpadla benzínu se u vašeho typu vozidla nedělá. Mohli by být problémy při přepínání z LPG na benzín. Trakt by nebyl natlakován. S pozdravem Ing.Pataky - technik

28.3.2013 22:49:20
Jméno: Standa Předmět: ochrana ventilů
Dobrý den, mám Citroen Xsara 1.4i rok výroby 1998, 55kW, typ motoru KFX, je zde při montáži LPG nutná ochrana ventilů ? (aditivum, nebo přívstřik benzinu) Děkuji Standa
29.3.2013 7:15:12
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: ochrana ventilů
Dobrý den. Ne, podle našich zkušeností u těchto vozidel není nutná ochrana ventilů. S pozdravem Ing. Pataky - technik

28.3.2013 20:36:39
Jméno: Honza Předmět: Dovoz LPG auta z NL
Dobrý den, prosil bych o radu. Chci koupit Citroen C4 Grand Picaso 1.8i (92 kw) r.v.2008 s namontovaným LPG. Jedná se o dovoz z Holandska. U zařízení LPG je psáno sekvenční vstřikování eurogas. Při ptaní v servisu LPG mi bylo řečeno: ,,Z Holandska nebrat". Jejich zařízení na LPG je prý špatně opravitelné. Například vstřiky prý nejdou rozdělat a vyčistit, atd... U nich je prý plyn krásně čisty a tak je ani rozdělávat nepotřebujou a funguje jim to. U nás je prý v plynu spousta příměsí a tak po dovozu auto chvíli jezdí, než se vše zanese sírou a pak je problém. Mám si prý koupit dovoz z Německa nebo Itálie, ale hlavně né z NL, protože jejich systémy jsou prý na jedno použití. Uvnitř by to prý opravit šlo, ale obal komponentů je nedemontovatelný. Jak to tedy je? V sobotu jsem měl auto koupit, ale úplně mně to odradilo. A nebo mě to přišlo, jako kup si auto a nech si LPG namontovat u nás. Prosím poraďte, auto se mi moc líbí a serviska je i k zmíněnému LPG. Za odpověď předem děkuji. Honza.
29.3.2013 7:13:22
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Dovoz LPG auta z NL
Dobrý den. Je zcela jedno odkud si vozidlo přivezete. Často se stává, že řídící jednotky LPG montované v Itálii, Německu, Belgii a Holandsku jsou z důvodu záruk zablokované. Nezbývá než koupit novou řídící jednotku. U některých typů lze provést odblokování s pomocí výrobce. S pozdravem Ing.Pataky - technik

28.3.2013 19:31:49
Jméno: Martin Předmět: Dotaz
Dobrý den,chci se optat co je na tom, že musejí být stejně dlouhé hadičky od plynových ventilů ke trysce.A jakou máte zkušenost s montáží s plynem do motorů TSi. Děkuji
29.3.2013 7:09:09
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Dotaz
Dobrý den. Ano, doporučuje se mít hadičky od vstřikovačů k tryskám stejně dlouhé.Vozidla s motory FSI, TFSI atd. montujeme již druhým rokem. S pozdravem Ing.Pataky - technik

28.3.2013 16:01:19
Jméno: David Předmět: VSE
Dobrý den, chtěl jsem se zeptat kolik u vás stojí montáž VAP SAVER se systémem VSE a kolik pouze předělání klasického jednohadičkového systému na systém VSE. Děkuji za odpověď.
28.3.2013 17:54:21
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: VSE
Dobrý den. Montáž systému VAP+VSE stojí 2500 Kč,. samotné VSE s montáží stojí 600 Kč vše včetně DPH. S pozdravem Ing.pataky - technik

27.3.2013 10:33:43
Jméno: Pavel Předmět: dotaz
dobrý den, někde na fóru jsem četl,že je dobré vyjet jednou za čas nádrž benzínu kvůli nastavení benzínové ř.j.a škrtící klapky.Prý potom lépe funguje i ř.j.plynová.Prosím o Váš názor na věc.Děkuji
27.3.2013 11:00:07
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: dotaz
Nezlobte se, ale svůj názor na bezobsažná tvrzení některých fór si nechám pro sebe. Ing.Pataky - technik

27.3.2013 7:53:24
Jméno: Ruttu666 Předmět: RX8
Dobrý den, chtěl bych se zeptat, co přestavba RX8 s Vanklem na LPG, váš názor?? Už jsem to viděl, ale nevím je li to pro tento motor zrovna rozumná věc?? Díky.
27.3.2013 9:09:48
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: RX8
Dobrý den. Na rozdíl např. od Polska, je v České republice mizivé procento vozidel s motorem Wankel. Zájem o přestavbu je nulový. Máme zařízení, které je pro tyto motory vhodné, ale nemáme žádné zkušenosti z přestavby. S pozdravem Ing.Pataky - technik


<5x<   <<     <1> || <184>  <185>  <186>  <187>  <188> ||  <268>     >>   >5x>  

Přidat záznam


Předmět:
Jméno:
E-mail (nebude zveřejněn):
Text zprávy:
jsou povoleny tagy <b>, <u> a <i>, můžete psát i odkazy ve tvaru www.neco.cz nebo http://neco.neco.cz
    


Tento web používá soubory cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas.Více informací