Logo Autogas Centrum
Logo Autogas Centrum
Logo Autogas měření emisí



Nacházíte se zde:  

Diskuzní fórum LPG/CNG


+ Nový dotaz

<5x<   <<     <1> || <189>  <190>  <191>  <192>  <193> ||  <268>     >>   >5x>  

24.2.2013 0:22:32
Jméno: Ales Předmět: problem v komunikaci jednotky LPG
dobry den, mam dotaz ohledne systemu landi renzo omegas. nechal jsem si nainstalovat tento systen na mitsubishi galant 2.0i a mam nasledujici problem: po otoceni klickem se mi rozsviti ovladac prepinani lpg/benzin, ale po15s zhruba zhasne. podle vseho co jsem se docetl by mel svitit porad a po nastartovani by bylo pak mozne provest kalibraci. ale po nastartovani se komunikace s lpg jednotkou prerusi. vsechno je zapojene spravne dle manualu a meloby fungovat, ale nefunguje. kde by mohla byt prosim chyba? jsem z Brna, dekuji
24.2.2013 7:53:55
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: problem v komunikaci jednotky LPG
Dobrý den. Váš dotaz jsem v celém rozsahu nepochopil. Ano, po nastartování se má na přepínači LPG/B rozsvítit červená kontrolka indikující provoz na benzín.Po dosažení teploty vody a přepnutí na plyn svítí zelená kontrolka.Pokud zhasne po 15s, tak chyba může být v napájení řídící jednotky, může být vadný přepínač nebo i řídící jednotka.Neuvádíte, jestli se tato závada objevila hned po instalaci nebo až později.Kalibrace se provádí pouze jednou, a to po instalaci zařízení odbornou firmou. Ke kalibraci je nutné mít interface kabel, program LR Omegas a odpovídající firmware. Nedoporučuji amatérské programování. Pokud jste z Brna, můžete navštívit náš autorizovaný servis v Prostějově, firmu Fedor Auto s.r.o. Průmyslová 4533/18, telefony: 582 330 596, 608 744 487.Předem se objednejte. S pozdravem Ing.Pataky - technik

23.2.2013 10:36:44
Jméno: David Kapičák Předmět: Spotřeba omluva
A mužete mi napsat jaká je teda spotřeba?
23.2.2013 15:03:19
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Spotřeba omluva
Pokud je zapalovací soustava a komprese motoru v pořádku, a je správně naprogramovaná mapa LPG podle korekcí řídící jednotky benzínu, tak může být nárůst spotřeby LPG oproti benzínu v rozmezí cca. 10-15%. Ing.Pataky - technik

22.2.2013 14:36:17
Jméno: peter Předmět: info
Zijem na Slovensku, takze preto touto formou sa chcem opytat na Vas nazor.... mam landi renzo igs.... ma to injector s dvoma krokovymi motorcekmi, ktory je pravdepodobne zly, nedrzi mi volnobeh. v servise mi chcu menit cely injector, preto sa s chcem opytat ci by mi nestacilo menit iba motorceky???
23.2.2013 8:59:17
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: info
Pokud nedrží volnoběh, stačí vyměnit krokový motůrek volnoběhu.Ing.Pataky - technik

20.2.2013 19:33:37
Jméno: peter Předmět: info
Dobry den! Chcem sa opytat, ma tu niekto skusenosti s landi renzo IGS?
21.2.2013 6:57:44
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: info
Dobrý den. Zavolejte nám na číslo 602 178 440 a objednejte se. Ing.Pataky - technik

19.2.2013 8:57:37
Jméno: MichalF Předmět: nová firma v Pardubicích
Dobrý den, v Pardubicích je nová firma LPG servis Prokop, která se odkazuje na vás jako partnerskou firmu. Přesto, že vznikla nyní, zmiňuje na svých stránkách dlouholeté zkušenosti s LPG. Chci se zeptat, jestli těmto informacím mohu věřit jestli se skutečně jedná o odborníky, od kterých mohu čekat kvalitně odvedenou práci. Děkuji za odpověď.
19.2.2013 10:42:48
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: nová firma v Pardubicích
Dobrý den.Ano, firma LPG Service se stala našim partnerem nedávno, ale nebyla pro nás neznámou firmou. Pouze montovali systémy jiných výrobců. Dnes již nejsou téměř žádné rozdíly v montážích, diagnostice a programování různých výrobců zařízení LPG.Firma prošla rozdílovým školením na naše systémy. Mohu je doporučit. S pozdravem Ing.Pataky - technik

19.2.2013 6:14:56
Jméno: PaulofWoCC Předmět: Felicia-Stag4
Dotaz: Martin Předmět: Problém Stag 4+ Vážený pane, Felicii 1,3MPi se systémem sekvenčního vstřikování LPG je šložitější naladit než např. Felicii 1,6MPI. Doporučuji nevhodné komponenty vyměnit za vhodné - tzn. pokud máte systém sekvenční Stag4, nechte si upgradovat firmware na nejvyšší verzi a vyzkoušejte vstřikovače Hanna H2000.
19.2.2013 7:19:51
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Felicia-Stag4
Ano, pokud by se jednalo čistě o závadu vstřikovačů, technické řešení by to bylo. Nikoliv však ekonomické (cena railu se vstřikovači cca 4800 Kč bez instalace a programování). Ing.Pataky - technik

18.2.2013 19:47:22
Jméno: Autogas Centrum Předmět: Omluva
Spotřeba Davida Kapičáka. Omlouvám se za špatný výpočet spotřeby pana Kapičáka.Ing.Pataky - technik
18.2.2013 19:48:28
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Omluva
Autogas Centrum

16.2.2013 21:59:18
Jméno: Petr Předmět: revize
Dobrý den Musím mít před technickou kontrolou revizi plynu.Děkuji za odpověd
18.2.2013 7:51:16
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: revize
Dobrý den. Pokud je revize platná, tak ne. S pozdravem Ing.Pataky - technik

16.2.2013 18:37:32
Jméno: Abakuk Předmět: Stag 4+
Pro p. Martina. Hallův snímač bývá někdy na vadný, zkusil bych z jiného vozu, pokud máte možnost.. Osobně bych si typnul vstřikovače , změřit odpor je k ničemu. jestliže jsou hlučné nejspíš je zničený horní O kroužek a každý dávkuje jinak, proto sporadické chyby typu "chudá , bohatá". Je známo , že Italům utekla serie , kde se toto stávalo i při menších kilometrech než 5tkm. Ale bez diagnostiky a rozebrání vstřikovačů to nepůjde.
18.2.2013 7:56:18
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Stag 4+

OK



14.2.2013 21:48:14
Jméno: Martin Předmět: Problém Stag 4+
Dobrý večer, řeším asi týden problém s volnoběžnými otáčkami a s cukáním na LPG. Systém mám Stag 4 Plus,zabudován ve Felicii 1,3 Mpi. Sestava má najeto cca 9tkm,automobil necelých 48tkm. Při volnoběhu se zdá,jako kdyby jeden válec vždy jeden zážeh vynechal.Chod je pravidelně nepravidelný. Motor se třepe a to do cca 1500ot/min,pak to vymizí.Při udržování rychlosti,nejčastěji 50tky,auto cuká. Dle Vagu se vypisujou chyby,konkrétně lambdy a to vstup otevřen-sporadicky,signál mimo toleranci-překročena horní mez-sporadicky. Ale pouze na LPG,na benzín vše šlape,chyby se nikdy nevypisujou .Zbytek hodnot se zdají být v toleranci. Byl jsem s tím u Vašeho smluvního partnera,tam mi bylo vše zkontrolováno,odpory vstřiků se neliší,tlak je správný. Dle něj,v LPG problém není. Bylo mi řečeno ať zkontroluju zapal.soustavu. Vyměněny svíčky,očištěn Hallův snímač,také snímač tlaku vzduchu. Z jiné Felicie,kde je také namontován LPG jsem prohodil zapalovací lištu,vše bez úspěchu.Dnes vyčištěná klapka,adaptace smazány,klapka nastavena,také bez úspěchu. Podobná chyba už se mi párkrát stala při příchodu chladnějšího počasí(najeto do 5tkm),projevovala se asi tak,že po ujetí cca 2-3 km,kdy motor ještě nebyl plně zahřát,začaly volnoběžné otáčky skákat od cca 550-1000.Taktéž se pokaždé po této akci zapsaly obě udávané chyby lambdy do ŘJ. Toto se mě ale nikdy nestalo u zahřátého motoru,který jel cca. 10km vkuse bez zastavení. Ještě dodám,že vstřikovače jsou Valtek,tuším 30 a už po 5tkm klepou jak šicí stroj.Ale to mi bylo řečeno,že není na závadu. Plyn zásadně beru u dvou čerpacích stanic,kde vím,že je v rozumné kvalitě. Budu vděčný za každou radu,popřípadě na co se mám dále zaměřit. Díky a s pozdravem Martin J.
15.2.2013 8:43:37
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Problém Stag 4+
Dobrý den. Nemám pro vás žádnou univerzální radu na odstranění závad.Doporučuji objednat se u nás, nebo u našeho autorizovaného partnera ve Vašem regionu.Bez diagnostiky nedokážeme přesně identifikovat vámi popsané chyby. S pozdravem Ing.Pataky - technik

14.2.2013 15:58:01
Jméno: Jirka Předmět: ´Použit aditiva LIQUI MOLY
Dobrý den pane inženýre, někteří prodejci aditiv LIQUI MOLY pro plynové motory(LM4012) uvádí.že je možné přidávat toto aditivum přímo do benzínu v poměri 1:1000 a každých cca 3000 km jezdit vozidlem přepnutým na benzín cca 10 minut. Je tento způsob ochrany sedel ventilů účinnýas dostatečný a nebo je to jen obchodní trik. Předem děkuji za odpověď.S pozdravem Jiří Cacek
14.2.2013 17:36:40
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: ´Použit aditiva LIQUI MOLY
Dobrý den. Nemohu posoudit tento přípravek, protože ho neaplikujeme. Ing. Pataky - technik

13.2.2013 9:15:16
Jméno: Otto Předmět: fabia 1,4 Mpi 50kw
Dobry den ještě mám dotaz jake doklady by byly potřeba k případné montáži a zhruba cenu.dekuji
13.2.2013 10:04:33
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: fabia 1,4 Mpi 50kw
Zavolejte na číslo 602 178 440

12.2.2013 20:27:07
Jméno: Aleš Weisgärber Předmět: OPRAVA
Dobrý den. Potřebuji opravit, případně vyřešit problém - na Renault Megane na LPG. Nepravidelně, asi 2x do měsíce, se vybije již druhý nový akumulátor u auta. Autoelektrikář po dlouhosáhlém pátrání přišel s verzí, že je nepravidelné vybíjení od plynové jednotky. Je to možné? A jste schopni si s taovou závadou poradit? Děkuji. Weisgärber
13.2.2013 7:08:28
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: OPRAVA

Dobrý den. Každý autoelektrikář by měl umět změřit proudový odběr řídící jednotky za provozu i po vypnutí. Může být vadná i řídící jednotka (malá pravděpodobnost), nebo je špatná elektrická instalace řídící jednotky která je např.stále napájena i po vypnutí. Nutno provést diagnostiku u odborné firmy. S pozdravem Ing.Pataky - technik



12.2.2013 15:51:51
Jméno: Pavel Předmět: topení
Dobrý den.Ještě bych se chtěl vrátit k tomu topení.Mohl bych to napojit na zpátečku z topení.A jestli ano nebude se to pozdě přepínat na plyn.Děkuji za odpověd
13.2.2013 7:02:56
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: topení
Ano. Nebude při dodržení zásad v minulé odpovědi. Ing.Pataky - technik

11.2.2013 17:26:28
Jméno: Pavel Předmět: topení
Dobrý den.Chtěl bych od Vás poradit. Mám felicii 1,3 sekvenční vstřikování reduktor BRC a netopí mi. Přívod vody do reduktoru je od motoru a zpátečka z reduktoru je do zpátečky z topení. Je to tak správně zapojené! Děkuji za odpovědˇ
11.2.2013 19:45:37
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: topení

Dobrý den.Vyhřívání reduktoru lze provést (vstup i výstup) z jedné větve chlazení motoru.Čím kratší napájecí hadičky, tím lépe.S pozdravem Ing.Pataky - technik




<5x<   <<     <1> || <189>  <190>  <191>  <192>  <193> ||  <268>     >>   >5x>  

Přidat záznam


Předmět:
Jméno:
E-mail (nebude zveřejněn):
Text zprávy:
jsou povoleny tagy <b>, <u> a <i>, můžete psát i odkazy ve tvaru www.neco.cz nebo http://neco.neco.cz
    


Tento web používá soubory cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas.Více informací