Logo Autogas Centrum
Logo Autogas Centrum
Logo Autogas měření emisí



Nacházíte se zde:  

Diskuzní fórum LPG/CNG


+ Nový dotaz

<5x<   <<     <1> || <191>  <192>  <193>  <194>  <195> ||  <268>     >>   >5x>  

1.2.2013 19:45:47
Jméno: Jiří Předmět: r 350
Dobrý den pane Pataky. Měl bych zájem o přestavbu vozu Mercedes Benz R 350 r.v. 2007 200 kw. Chtěl bych se zeptat, zda-li je tento vůz vhodný pro přestavbu na lpg(popřípadě zda-li byla už provedena nějaká přestavba tohoto automobilu), a zda-li nezbytně doporučujete přimazávání ventilů. Předem děkuji za Vaši odpověď. S pozdravem Jiří Pešek
2.2.2013 19:34:33
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: r 350
Dobrý den pane Pešek. Ano, přestavba, přesněji zástavba zařízení LPG do Vašeho typu vozidla možná je. Jedná se o klasický 6-ti válec, se kterým máme dostatečné zkušenosti. Obecně pro tyto motory přimazávání ventilů nutné není. Montujeme ho jen na přání zákazníka za cenu 1500 Kč i s DPH.S pozdravem Ing.Pataky - technik

31.1.2013 20:47:51
Jméno: Kamil Polak Předmět: Spatne startuje za tepla
Dobrý den chci se zeptat mám felicií 1.3mpi a log brc dys přijedu na plin a cca.Za 10min. du nastartovat na bezin tak motor nechce chytnout na poprvé .Dys ale jezdím na bezin tak je to všechno v pohodě
1.2.2013 7:12:46
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Spatne startuje za tepla
Dobrý den. Nechte so zkontrolovat svíčky a kabely.Musíte navštívit servis. S pozdravem Ing.Pataky - technik

30.1.2013 17:33:15
Jméno: Martin Předmět: Porucha LPG
Dobrý deň. Použivam system Landi Renzo na Fabii 1.2 HTP 8 rokov 197 250 km bez problemov . Teraz mi pri chode sam od seba vypne plyn a prepne na benzin , po reštarte auta to niekedy zopakuje ale nie vždy. Bol som v autrizovanom servise Landi Renzo. Vymenili mi filter a mebranu.Prešiel som 2 km a problem tu bol zase ten isty. Pri diagnostike signalizovalo poruchu nizsky tlak. Poradili mi že mám vymeniť vodnu pumpu lebo mi zle prepina pri studenom motore nedostatočne zohriaty splynovač. To beriem ale prečo mi to uroby aj keď je motor už teply? Viete mi poradiť čo s tým ? Ďakujem. Ešte raz sa obraciam na Vás. Zistil som že ak je auto odparkovane vonku tak aspoň 8 hodin v zime ,rano naštartujem kurenie vypnute, prepne na plyn, kurenie zapnem, prejdem 50 km bez broblemov ale nesiem zastaviť a vypnuť motor. Ak vypnem motor a prepnem na plyn prejdem tých par km a porucha je naspäť. V servise Landi Renzo v pri Košiciach nejak nevedeli prečo to robý a ešte jedna vec chceli mi vymeniť lištu rozdelovača strekov ale aby som to nerobil lebo ju zbytočne budem kupovať lebo môže byť v poriadku. Preto sa chcem opýtať ako to je ak sučiastka ktoru mi vymenia nema vpliv na odstranenie poruchy tak by som platit len za montaž a demontaž ? Ďakujem.
30.1.2013 18:47:48
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Porucha LPG
Dobrý den. Nevím jaká je praxe na Slovensku, ale domívám se, že každá dobrá autorizovaná firma by neúčtovala nové vstřikovače pokud by se prokázalo, že závada byla někde jinde. Mohla by naúčtovat platbu za práci strávenou výměnou a odzkoušením.Vaše vozidlo vyžaduje komplexní prověrku benzínové i plynové části motoru vzhledem k množství najetých km. Pokud vozidlo jezdilo 8 let bez problémů tak lze předpokládat, že došlo k závadě na některém z komponentů zařízení. (teplotní čidlo, řídící jednotka, podtlakové čidlo případně ty vstřikovače). S pozdravem Ing.Pataky - technik

29.1.2013 20:08:41
Jméno: Tomáš Zátko Předmět: motor cuká
Dobrý den,mám Ford Focus 1,8l 16V,r.v.1999. V autě jsou svíčky Motorcraft necelý rok a mají najeto cca 8 000,-km.Mám čerstvě namontované LPG,STAG 300.Při převzetí vozu auto v nízkých otáčkách jelo trhavě a nemělo tah. Bylo mi řečeno, že je to problém zapalování a budou to nejspíš kabely.Druhý den jsem koupil nové kabely BOSH. Problém přetrvával.V servise provedli novou konfiguraci LPG zařízení a nové zajetí.Nepomohlo to.Další den mi v servisu zmenšili odtrh svíček o cca 0,15mm na 0,85mmm. Problém se o něco málo zlepšil, ale přetrvává.Zdá se mi, že ani na volnoběh není běh motoru úplně klidný.Můžete mi prosím poradit,v čem by mohl být problém.Předem moc děkuji za odpvěď.
30.1.2013 9:48:55
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: motor cuká
Dobrý den. Podle Vašeho popisu závady by se skutečně mohlo jednat o problém zapalování směsi. To nejsou jenom kabely a svíčky (doporučuji originální svíčky předepsané výrobcem bez úprav)ale také cívky, komprese, váha vzduchu a vůbec celkový stav motoru. Doporučuji kontrolu v autorizovaném servisu Ford a poté nové nastavení systému. Důležité je i místo a způsob snímání podtlaku (MAP), vzdálenosti trysek od válců atd. S pozdravem Ing.Pataky - technik

29.1.2013 15:20:29
Jméno: Pavel Předmět: Spotřeba LPG
Dobrý den, veliceoceňuji Vaše rady a názory na fóru. Měl bych na Vás dotaz ohledně spotřeby plynu. Mám namontované LPG zařízení STAG 300 do Toyota Yaris 1,0 , kdy spotřeba benzinu je v průměru 5 litrů a plynu 7,6, což se mi zdá vysoká. Původně bylo LPG zařízení STAG namontováno v Renault Megan 1,6 /ve Vaší firmě a naprosto bez problémů/. Zařízení nebylo nijak "přenastaveno". Je spotřeba odpovídající, nebo by pomohlo přenastavení řídící jednotky? Děkuji Pavel
29.1.2013 19:38:51
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Spotřeba LPG
Dobrý den.Děkujeme za slova uznání rad našeho fora. Vámi naměřená hodnota spotřeby LPG není zcela v pořádku. Dobře nastavený sekvenční systém STAG 300 při běžném provozu by měl mít průměrnou navýšenou spotřebu LPG oproti benzínu o cca 10-15% . Tzn. 5,5 – 5,75 l/100km LPG. U maloobjemových motorů pro dosažení vyššího výkonu v zátěži se spotřeba ještě může mírně zvýšit. Podle našich zkušeností o dalších cca 10%. Celkem tedy na 6,25 l/100km. Vámi naměřená hodnota 7,6 l/100km může mít souvislost s tím, že program byl kalibrován na motor 1,6. Doporučuji provést novou kalibraci a podle polohy kalibrační konstanty (množnika) vyměnit trysky vstřikování plynu za menší. Nastavit hodnoty vstřikování plynu pomocí diagnostiky a podle korekcí řídící jednotky benzínu upravit mapu vstřikování plynu. Každá autorizovaná firma by měla tuto operaci zvládnout. S pozdravem Ing.Pataky - technik

28.1.2013 15:22:11
Jméno: Chalupský Předmět: Nissan Murano
Dobrý den. Vlastním vozidlo Nissan Murano r.v. 2006, najeto 76.000km. Uvažuji o přestavbě. Prosím o informaci, jaký typ doporučujete, zda jste u tohoto typu vozidla montovali lpg a cena přestavby. Děkuji. Chalupský.
29.1.2013 7:28:19
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Nissan Murano

Dobrý den. Namontovali jsme několik desítek vozidel Vašeho typu se zařízeními od firem Lovato, AC, BRC a Landi Renzo. Všechna vozidla jezdí bez závad. Rozdíly mezi systémy jsou pouze v jejich komfortu vybavení a tím v pořizovacích cenách za montáž. (Komforty: Autoadaptivita,záznam poruch, registrace počtu najetých km na benzín a na plyn, možnost nastavení přímých startů na plyn atd.) Nejvhodnější zařízení Vám nabídneme po prohlídce vašeho vozidla a požadovaném komfortu. Zavolejte k nám na číslo 602 178 440 p.Kůs – vedoucí provozu pro upřesnění konkrétního zařízení a ceny montáže. Nebo nám sdělte Vaše tel. číslo na technik@autogascentrum.cz a my Vás budeme kontaktovat. S pozdravem Ing.Pataky - technik



28.1.2013 11:23:29
Jméno: Martin Předmět: plynova nadrz
dobry den chtel bych se zeptat,kdyz skoncila revize plynove bomby je treba ji vymenit za novou nebo se nekde dela nova revize v pomeru cen samozrejme . dekuji Martin
28.1.2013 11:43:14
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: plynova nadrz
Dobrý den.Revize se nedělá, je nutné nádrž vyměnit.S pozdravem. R.Apfelthaler - legislativa

28.1.2013 11:07:20
Jméno: Lukáš Předmět: Ochrana ventilů
Dobrý den, uvažuji o přestavbě na lpg, a chtěl jsem se zeptat na ochranu ventilů. Obecně zda je lepší přívstřik benzínu nebo dodatečná montáž zařízení vap - saver nebo jim podobný? Uvažuji o voze z roku výroby + - 2001. Díky za odpověď. S pozdravem Lukáš
28.1.2013 11:40:18
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Ochrana ventilů
Vážený pane. Kdyby existoval erudovaný rozbor účinnosti obou systémů, tak by ten druhý nebyl na trhu. Dále, ne všechny motory vyžadují ochranu ventilových sedel. Přístřik benzínu je aplikován na všechny válce současně. VAP SAVER je v základu do jednoho bodu. Tzn., že účinně jsou přimazávány ventily nejblíže k bodu umístění přimazávací trysky. My používáme rozvod hadiček přimazávání VAP SAVER na každý válec. S pozdravem Ing.Pataky - technik

27.1.2013 20:21:05
Jméno: Martin Předmět: LPG
Dobrý deň. Použivam system Landi Renzo na Fabii 1.2 HTP 8 rokov 197 250 km bez problemov . Teraz mi pri chode sam od seba vypne plyn a prepne na benzin , po reštarte auta to niekedy zopakuje ale nie vždy. Bol som v autrizovanom servise Landi Renzo. Vymenili mi filter a mebranu.Prešiel som 2 km a problem tu bol zase ten isty. Pri diagnostike signalizovalo poruchu nizsky tlak. Poradili mi že mám vymeniť vodnu pumpu lebo mi zle prepina pri studenom motore nedostatočne zohriaty splynovač. To beriem ale prečo mi to uroby aj keď je motor už teply? Viete mi poradiť čo s tým ? Ďakujem.
28.1.2013 8:40:08
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: LPG
Dobrý den. Nízký tlak může způsobit několik HW faktorů. Od multiventilu počínaje, přes špatně seřízený reduktor po výměně membrány až po tlakové čidlo. Důležitou roli hraje SW nastavení nízkého tlaku pro opětovné přepnutí na benzín. Objednejte se u nás na celkovou diagnostiku (a následnou opravu) komponentů vzhledem k vysokému počtu najetých km na LPG. S pozdravem Ing.Pataky - technik

27.1.2013 16:15:39
Jméno: Jiří Předmět: Mondeo
Dobrý den. Jsem majitel Fordu Mondeo combi r.v.2004, 2,0 / 107kw. Jaká plynová zařízení považujete pro tento typ vozu nejvhodnější,popřípadě i z hlediska ceny a jaké máte praktické zkušenosti s účinností domazávání ventilů u tohoto typu.Děkuji.
28.1.2013 8:26:02
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Mondeo
Dobrý den. Navrhuji vícebodové sekvenční vstřikování od firem např. BRC, Landi Renzo, Lovato nebo AC. Doporučuji přimazávání ventilů VAP Saver nebo přístřik benzínu (VSR) pro ochranu ventilů. Praktické zkušenosti máme z několika stovek namontovaných vozidel Ford. Cena montáže je závislá na druhu použitého zařízení. Zavolejte nám na kontaktní číslo 602 178 440 pro upřesnění informací o vozidle a tak stanovení celkové ceny montáže. S pozdravem Ing.Pataky - technik

23.1.2013 12:59:10
Jméno: Jaroslav Předmět: tak jak BLR ?
Dobrý den, také bych chtěl zjistit zda se něco nezměnilo, září je již dávno pryč a kód BLR v seznamu nepřibyl.
23.1.2013 13:10:29
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: tak jak BLR ?

Dobrý den. Seznam byl doplněn o kód BLR. Najdete ho u Passat V s kódem BVY. S pozdravem Ing.Pataky - technik



22.1.2013 11:58:08
Jméno: Filip Předmět: montáž LPG
Dobrý den,zvažuji montáž LPG na vozidlo Honda civic 1,8Vtec,103kw,r.v.2009...můžete doporučit vhodný typ zařízení včetně cenové kalkulace a jaký typ přimazávání ja lepší pro motor? Přívstřik benzínu prý funguje zhruba od 4 000 otáček,znamená to že to do 4 000 se motor nemaže?Pak se jeví jako lepší alternetiva Flash lube...moc děkuji,s pozdravem Filip.
22.1.2013 14:51:25
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: montáž LPG

Dobrý den.Položil jste několik důležitých otázek a tomu odpovídá i široké spektrum možných odpovědí. Doporučuji sdělit vaše telefonní číslo na technik@autogascentrum.cz a my Vás budeme kontaktovat. S pozdravem Ing.Pataky - technik



21.1.2013 15:20:12
Jméno: Lukas Předmět: Ztráta výkonu i30 cw
Dobré odpoledne, začátkem týdne jsem absolvoval prohlídku po 2500 km od montáže LPG na které mělo dojít k přehrání SW řídící jednotky LPG (údajně standardní postup od výrobce); podotýkám, že jsem nehlásil závady, jen jsem komentoval stav po studeném ranním startu slovy \"mám pocit, že při jízdě na benzín při studeném startu auto pod plynem jakoby na okamžik vynechává\" - vyřešeno slovy, to si budete muset zvyknout, to se připravuje přepnutí na LPG. Po převzetí auta v odpoledních hodinách se mi zdálo, jakoby auto nějak méně šlo za výkonem. Toto tušení se následně potvrdilo, když jsem sešlápl plynový pedál nadoraz a dříve znatelný výkon motoru se opravdu neprojevil. Následným testováním, jsem zjistil, že je jedno, jestli vozidlo provozuji na benzín/plyn, zatepla/studena. Vozidlo jsem dnes vrátil zpět do servisu, kde zdá se marně bádají nad problémem. Navíc vehementně odmítají podíl na vzniklém problému, přestože ztráta výkonu se projevila již na zpáteční cestě ze servisu. Jedná se o vozidlo Hyundai i30 CW 1,6, plyn BRC s přístřikem, najeto cca 3300 km od montáže LPG. Prosím o radu, jak postupovat dále, servis zdá se bude pokoušet štěstí a hlavně mou trpělivost.
22.1.2013 9:26:27
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Ztráta výkonu i30 cw
Dobrý den. Vaše vozidlo je v záruce a problém musí vyřešit v první řadě montážní firma. Z Vašeho popisu nelze přesně stanovit příčinu. Pokud je montážní firma našim partnerem, můžeme provést vzdálenou diagnostiku, na základě které můžeme přikročit k odstranění závady. Pokud firma není našim partnerem, objednejte si opravu u nás za úhradu. S pozdravem Ing.Pataky - technik

21.1.2013 14:51:32
Jméno: Miloslav Válek Předmět: LPG s Polska
Dobrý den cca před 14 dny jsem si nechal udělat přestavbu svého vozu Honda CR-V r.v. 1997 na LPG systém STAG 4 v Polsku, ale zjistil jsem na úřadě, že mi to nechcou přihlásit, ikdyž stejný systém montují i u nás a tudíž splňuje i naše nařízení či vyhlášky. Chci se zeptat zda je možné jej u nás nějakým způsobem legalizovat. Předem děkuji za kladnou odpověď.
22.1.2013 9:14:25
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: LPG s Polska
Dobrý den. Bohužel, přihlášení vozidla s LPG je možné pouze od montážních firem registrovaných držitelů tipovek v ČR. S pozdravem Ing.Pataky - technik

21.1.2013 13:15:31
Jméno: Petr Nový Předmět: problém Cadillac CTS
Děkuji za odpověď. Diagnostika dnes skutečně potvrdila že se jednou vyskytla chudá směs. To se necá doladit. Teď mně zajímá ale co s palivoměrem ? Kolega s P307 mi také potvrdil že auto které nemá "hladové oko" se zblázní a po pár stech km, kdy benzín neubývá, začne ukazovat palivoměr nulu a PC hlásí Low fuell. Jak to řešíte u takovýchto aut vy ? Pomohla by instalace měření množství LPG na palivoměru benzínu ? Kolikby to stálo ? Dnes už nikde nevídám příplatky za toto měření jako kdysi.
22.1.2013 9:05:02
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: problém Cadillac CTS
Dobrý den. Žádný z našich dodavatelů nenabízí emulátor fiktivního odečtu paliva pro Váš typ vozidla.Neprovádíme instalaci měření množství LPG na palivoměr benzínu.S pozdravem Ing.Pataky - technik


<5x<   <<     <1> || <191>  <192>  <193>  <194>  <195> ||  <268>     >>   >5x>  

Přidat záznam


Předmět:
Jméno:
E-mail (nebude zveřejněn):
Text zprávy:
jsou povoleny tagy <b>, <u> a <i>, můžete psát i odkazy ve tvaru www.neco.cz nebo http://neco.neco.cz
    


Tento web používá soubory cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas.Více informací