Logo Autogas Centrum
Logo Autogas Centrum
Logo Autogas měření emisí



Nacházíte se zde:  

Diskuzní fórum LPG/CNG


+ Nový dotaz

<5x<   <<     <1> || <192>  <193>  <194>  <195>  <196> ||  <266>     >>   >5x>  

6.12.2012 20:43:50
Jméno: JK Předmět: superb2,8......SK
dobry vecer.ked tak to tu citam tak som zistil ze som lepsich odbornikov este nevidel ........ste vazne profesionali...poprosim vas o radu ....uz som vam raz pisal a poradili ste mi dobre tak skusim este raz .......mam chybu zo zostatkom plynu v motore a pri startovani mi to nejde dobre nastartovat ......radili ste mi pozriet na klucik 15 a je to v poriadku neviete cim to este tak moze byt???a chcem sa vas este opytat neviem ci to napisem spravne ale neviem aky tlak alebo vstrek plynu v cislach ma byt v superb 2,8...mal som asi sa to tak pise Kpa 1,27 a teraz mam 1,1......co je spravne???dakujem krasne s pozdravom poprad
7.12.2012 9:46:52
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: superb2,8......SK

Dobrý den. Snad jsem Váš příspěvek pochopil správně, a jste s našimi radami spokojen. Matou mě ty tečky v první větě vaši chvály....K dotazu: Pokud je napájení +15 po klíčku správně, doporučuji provést kontrolu vstřikovačů. Muže jeden nebo i více propouštět plyn z důvodu zanešení, nedovírání atd. Dvojí směs pak stěžuje starty motoru. Doporučuji provést diagnostiku. U Vašeho motoru by měl být tlak plynu cca 1300 mbar. S pozdravem Ing.Pataky - technik



6.12.2012 8:37:35
Jméno: Pavel Předmět: únik plynu
Dobrý den,při couvání cítím v kabině plyn.Co by molo být příčinou?
6.12.2012 9:13:17
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: únik plynu

Dobrý den.Patrně únik plynu  :)  Okamžitě navštívte servis. S pozdravem Ing.Pataky - technik



5.12.2012 19:46:41
Jméno: Petr Předmět: Chiptuning
Dobry den,chtel bych si nechat nacist chiptuning na vozdlo VW Golf IV,1,6,16V,77 kw,r.v.2004,pohon LPG,system STAG 300 a chtel bych se zeptat zda to doporucujete nebo zavrhujete....Udavaji zvyseni vykonu o 8 kw.Jake prip.hrozi komplikace a na co si dat pozor.Diky! Petr
6.12.2012 9:11:22
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Chiptuning
Dobrý den.Nezabýváme se analýzou vlivu zvýšení výkonu motoru.Podstatné je, aby programovaní systému LPG proběhlo po chiptuningu.S pozdravem Ing.Pataky - technik

5.12.2012 17:27:23
Jméno: Standa Předmět: studený start
Dobrý večer píšu na Vaši odpověd ohledně těch studených startů o octavie 1,6 75kw starty jsou špatné i při přepnutí na benzín a jezdění na benzín.Ještě bych se chtěl zeptat jaké svíčky by jste doporučil do té octavie 1,6.Děkuji za odpověd.
6.12.2012 9:08:19
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: studený start
Dobrý den.Dporučujeme svíčky předepsané výrobcem bez ohledu na instalované zařízení LPG. S pozdravem Ing.Pataky - technik

5.12.2012 4:14:47
Jméno: František Předmět: přepínání paliva a velká spotřeba benzínu
Dobrý den, mám u vás cca před 5 roky montovaný systém Stag 300 do vozu Toyota 4Runner (r.v. 1993, motor 3.0 V6, 105 kW) a posledních dnech se mi děje následující věc: během jízdy se neustále přepíná plyn/benzín, pár set metrů jede na plyn, pak to bez jakéhokoli chybového pípání přepne na benzín, ujedu dalších pár set metrů a zase se sám zapne plyn. Toto se děje v různých intervalech, každých 200 metrů až 1,5 km, neustále dokola. Nic nepípá, ale je to poznat na kontrolce LPG (bliká/svítí) a na mírném škobrtnutí při přepnutí. Dá se předpokládat nějaká konkrétní závada? Pak ještě věc druhá, přijde mi poměrně velká spotřeba benzínu, na každé 4 nádrže plynu (320 l) spotřebuje 1 nádrž benzínu (cca 70 l). Co může být příčinou?
5.12.2012 6:50:18
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: přepínání paliva a velká spotřeba benzínu
Dobrý den.Po 5-ti letech provozu na plyn je nutná kontrola funkčních částí a nastavení programu. Nemá smysl vyjmenovávat možné příčiny Vámi popisovaných závad. Objednejte se na kontrolu a seřízení.S pozdravem Ing.Pataky - technik

4.12.2012 5:42:48
Jméno: Ivo Předmět: Studený start
Dobrý den, mám stejný problém se studenými starty, píšete: "Patrně bude třeba provést novou autokalibraci, provést diagnostiku pomocí OBD a nastavit korekce plynu zhodné s benzínem." Toto se dělá v LPG servise a kolik to stojí cca? Děkuji Ivo
4.12.2012 8:26:54
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Studený start
Dobrý den. Nevím kolik to stojí u jiných firem, u nás jsou tyto práce učtovány v hodinové mzdě (400 Kč/hod). S pozdravem Ing.Pataky - technik

3.12.2012 19:45:18
Jméno: Standa Předmět: studený start
Dobrý večer mám stejný problém jako pan Radek na ROOMSTERU se studenýma startama,ale já to mám na octavii 1,6 r.v 2002 ted se chystám měnit čidlo teploty chladící kapaliny a chtěl bych se zeptat když to nepomůže abych vyloučil,že to není špatným seřízením plynu ,když to přepnu na benzín a budu jezdit na benzín a na benzín to bude fungovat jak má tak bude problém asi v zařízení na plyn?Děkuji za odpověd.
4.12.2012 8:24:00
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: studený start
Dobrý den.Musíte se obrátit na firmu která provedla montáž.Pokud je to náš partner, připojím se k diagnostice přes dálkový přístup a pokusíme se najít závadu. S pozdravem Ing.Pataky - technik

3.12.2012 8:40:40
Jméno: David Předmět: octavia 1,6
dobrý den, mám problém u octavie 1,6 75kw,po nastartování jede na benzín , po cca ohřátí na 30c přepne na plyn a cca po 1km hlásí že není plyn přepne na benzín -asi čidlo vyhodnotí nízkou teplotu , po ohřátí motoru na 80c manuálně přepnu na plyn a jede dál ok.,pokud zastavím a trochu zchladne opět se vše opakuje .to vše se projevuje od samého začátku po přestavbě na LPG.bylo mi zděleno , že problém je v autě -je to možné? auto se normálně ohřívá ,drží teplotu i dobře topí. ovšem reduktor je z hlediska málo místa u chladiče namontován mezi sáním a motorem ,je na hraně výšky hladiny ve vyrovnávací nádobce na chladící kapalinu.prosím poradte , díky s pozdravem David doplnující info:reduktor je MAGIC řídící jednotka : MAGIC III
3.12.2012 9:40:32
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: octavia 1,6
Dobrý den.Vámi uváděný systém nemontujeme a neservisujeme. S pozdravem Ing.Pataky - technik

30.11.2012 16:35:50
Jméno: Petr Předmět: jaký systém
Dobrý den, jaký systém byste doporučil pro Ford Focus, r. 2006, motor 1,6i 16V, 74 kW? Děkuji
3.12.2012 7:02:12
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: jaký systém
Dobrý den.Je několik vhodných systémů od výrobců BRC, Lovato, AC S.A. atd. Záleží na požadovaném komfortu a ceně montáže. Zavolejte na 602 518 625 pro úplné informace. S pozdravem Ing.Pataky - technik

30.11.2012 7:52:32
Jméno: David Předmět: přepínání z lpg n benzín
dobrý den, mám problém u octavie 1,6 75kw,po nastartování jede na benzín , po cca ohřátí na 30c přepne na plyn a cca po 1km hlásí že není plyn přepne na benzín -asi čidlo vyhodnotí nízkou teplotu , po ohřátí motoru na 80c manuálně přepnu na plyn a jede dál ok.,pokud zastavím a trochu zchladne opět se vše opakuje .to vše se projevuje od samého začátku po přestavbě na LPG.bylo mi zděleno , že problém je v autě -je to možné? auto se normálně ohřívá ,drží teplotu i dobře topí. ovšem reduktor je z hlediska málo místa u chladiče namontován mezi sáním a motorem ,je na hraně výšky hladiny ve vyrovnávací nádobce na chladící kapalinu.prosím poradte , díky s pozdravem David
30.11.2012 9:01:10
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: přepínání z lpg n benzín
Jaké zařízení je ve Vašem vozidle?

28.11.2012 21:18:04
Jméno: Radek Předmět: Rada
Dobrý večer.Vlastníme Škodu Roomster r.v.2008.V autě je tři roky namontovámo lpg, typu Stag 4.Najeto 135t.km, z toho 120t.km na plyn.Auto máme dva měsíce a stále řešíme studené starty! Nastartuje často až na třetí start,teplý startuje bez problémů.Dnes jsme nechali vyměnit termostat a teplotní čidlo.Auto je také po diagnostice benzínu,kde se vymazaly chyby.Svíčky,cívky jsou v pořádku.U plynu jsou vyměněny oba filtry.Zvažujeme ještě návštěvu VW ,pro nahrání nového benzínového softwaru,plynový už novou verzi 2011 má.Můžete něco poradit? S pozdravem Janáček.
29.11.2012 8:41:08
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Rada
Dobrý den.Bez diagnostiky nedokážu přesně identifikovat závadu.Nicméně, častou příčinou studených startů bývají ujeté korekce.Patrně bude třeba provést novou autokalibraci, provést diagnostiku pomocí OBD a nastavit korekce plynu zhodné s benzínem.S pozdravem Ing.Pataky - technik

28.11.2012 11:05:35
Jméno: Anna Předmět: LPG Ford Mondeo 2,5l 6V
Dobrý den Chtěla bych se zeptat mám Forda Mondeo combi r.v.2001, 2,5l 6V a uvažuji o přestavbe na LPG je pro tento vůz vhodný systém STAG 3? A má tento system možnost podle potřeby dostřiknutí benzinu? Nebo by jste mi doporučil novější STAG 4 nebo jiný systém s přitřikem mazání ventylu? Kolik by byla cca cena. Předem děkuji za odpovět Anna
28.11.2012 13:25:52
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: LPG Ford Mondeo 2,5l 6V
Dobrý den.Doporučuji systém STAG 300 PLUS, (STAG3-neexistuje)Tento systém sice nemá přístřik benzínu, ale vzhledem k obsahu a roku výroby Vašeho vozidla by byl neekonomický. Ochranu sedel ventilů pro vaše vozidlo lépe obstará externí systém přimazávání VAP SAVER.Cena montáže včetně přimazávání je 33.000 Kč včetně DPH.Pozn. STAG 4 je určen pro 4-válcová vozidla. S pozdravem Ing.Pataky - technik

27.11.2012 21:59:38
Jméno: Václav Předmět: Hyundai
Dobrý den, koupil jsem Hyndai i30 dovezený z Německa s lpg, má najeto 45000km a ráno když je chladněji startuje na dva nebo tři válce, po zahřátí jde celkem pěkně.V servisu mi změřili tlaky a konstatovali že mám zaklepaný výfukový ventil na druhém válci. Byl jsem v Bosch servisu v Prostějově, myslím že je to blbost, zaklepaný ventil jsem měl kdysi dávno na Š 120. Je toto možné? děkuji za odpověď. Václav
28.11.2012 7:07:59
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Hyundai
Dobrý den.Nemám jediný důvod nevěřit konstatování odborného servisu Bosh.Ventily se mohou zaklepat u kteréhokoli motoru.S pozdravem Ing.Pataky - technik

27.11.2012 14:00:50
Jméno: Standa Předmět: hyuidai
Dobrý den. Mohu jen potvrdit slova pana Antonína. Dostal jsem se totiž do stejné situace a to mám pouze najeto 45 tis km a motor má výrazně pokleslé tlaky a zároveň s mým autem v servisu byla tatáž motorizace také na LPG s stejným problémem.
27.11.2012 17:54:05
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: hyuidai
Nenašel jsem na našem fóru žádný příspěvek od pana Antonína.

27.11.2012 6:54:52
Jméno: Velen Předmět: C4 hlučenost chlazení
Dobrý den, k hlučnosti ventilátoru - píšete, že závada nesouvisí s LPG, když jezdím jen na natural, chlazení se nezapíná. Nevím, co mám reklamovat u nového vozu. Hlučnost je nepříjemná. Děkuji za odpověď.
27.11.2012 7:05:29
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: C4 hlučenost chlazení
Dobrý den.Ještě jednou opakuji, hlučnost ventilátoru nesouvisí s LPG. Ten hučí stejně při provozu na benzín nebo na plyn.Něco jiného je časté zapínání.Nechte si zkontrolovat zapojení vody na reduktor. Ing.Patakly - technik


<5x<   <<     <1> || <192>  <193>  <194>  <195>  <196> ||  <266>     >>   >5x>  

Přidat záznam


Předmět:
Jméno:
E-mail (nebude zveřejněn):
Text zprávy:
jsou povoleny tagy <b>, <u> a <i>, můžete psát i odkazy ve tvaru www.neco.cz nebo http://neco.neco.cz
    


Tento web používá soubory cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas.Více informací