Logo Autogas Centrum
Logo Autogas Centrum
Logo Autogas měření emisí



Nacházíte se zde:  

Diskuzní fórum LPG/CNG


+ Nový dotaz

<5x<   <<     <1> || <196>  <197>  <198>  <199>  <200> ||  <268>     >>   >5x>  

19.11.2012 10:32:24
Jméno: David Předmět: Opirus
a jaká je asi spotřeba
19.11.2012 11:52:10
Jméno: AGC Předmět: RE: Opirus
obecně je o 10-15% vyšší než benzín.

17.11.2012 21:40:24
Jméno: Pavel Předmět: kazda rada dobra
Dobry den,mam namontovany system Tartariny ve svem novem voze Chevrolet Cruze 1.8.Porad se mi zobrazuje chybove hlaseni CHECK ENGINE.Jsem jiz z toho nestasty,auto mam 4 tydny a jsem 2x tydne u prodejce na resetu.Chyby a opetovnem nastaveni.Ujedu zhruba 200 km a sviti to zase.Muzete mi prosim poradit,co delat?Pry se jiz menila zadni lambda sonda,plyn.smesovac,vstriky,ale to mi mohou jen tvrdit,ze.Jsem ochotny jet k opravdu sikovnemu plynari,ktery vi a ma opravdu dobre zkusenosti.Pry to dela jen me auto...Dekuji za odpoved
18.11.2012 7:20:08
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: kazda rada dobra
Dobrý den. Vámi uvedený systém nemontujeme. Přesto: Chyba je v nastavení plynové mapy vstřikování.Nastavení parametrů je třeba provést pomocí testeru OBD. Nastavení je v pořádku, pokud jsou hodnoty pomalých a rychlých korekcí benzínu a plynu zhodné.S pozdravem Ing.Pataky - technik

16.11.2012 17:50:44
Jméno: Michal Předmět: kouření
Dobrý den,,na voze Citroen Picasso mám přes rok namontováno zařízení Stag 4 + . Vše funguje perfektně ,pouze při nízkých teplotách okolo O.C°, z výfuku vystupuje bělavý dým . V létě jsem to nezpozoroval. Při pravidelné tech kontrole nebyla zjištěna žádná závada. Je to normální ,nebo ne! Děkuji za odpověď.
17.11.2012 17:34:58
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: kouření
Dobrý den.Pokud je spalování v pořádku na benzín i plyn, pak by se mohlo jednat o vysráženou vodu.Ing.Pataky - technik

16.11.2012 11:52:58
Jméno: Václav Předmět: Corsa 1.2
Dobrý den,mám namontován Lovato easy fast v Corsa c ,1.2. Při venkovní teplotě pod +15 st.při studeném startu systém přepíná velmi pozdě,a když přene na plyn tak asi po minutě se vrátí zpět na benzin a již nepřepne ačkoliv teplota je na 85 st.Musim vypnout motor,znovu nastartovat a potom již vše běí normálně.Technik mi vždy tvrdí že to již bude v pořádku,ale problém se stále opakuje.Prosil bych v čem by mohla být pravděpodobná příčina.Děkuji.
16.11.2012 13:04:01
Jméno: Autogas Centum Předmět: RE: Corsa 1.2
Dobrý den.Bez diagnostiky nastavení parametrů, funkčnosti a výběru čidla teplot nemohu stanovit příčinu. Obraťte se na provádějící montážní firmu. Pokud je to náš partner, může nás kontaktovat, případně pomůžeme přes dálkový přístup. S pozdravem Ing.Pataky - technik

15.11.2012 17:58:37
Jméno: Jan Kururc Předmět: LPG
Dobry den.Nasiel som si vasu stranku na internete a zistil som ze mi asi budete vediet pomoct.Mam LPG superb 2,8 a splynovac ESGI.Prosim vas mozte mi poradit???....Pri startovani za tepla mi motor dlho toci a nemoze naskocit ostava mi v motore zostatkovy plyn a neviem preco .Vzdy to trva aspon 7-10sekund kym nastartujem .Startuje mi na plyn a nie na benzin.Uz som na slovensku skusal vela servisov a nikto mi nevie pomoc.Kazdy mi len povie ostava vam tam zostatkovy plyn a to je vsetko ........Tak by som vas chcel poprosit o radu.Dakujem velmi pekne
16.11.2012 8:42:06
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: LPG
Dobrý den.Předpokládám, že napájení po klíčku (15) máte na cívce. U některých motorů zejména s turbem, zůstává určitou dobu napětí na cívce i po vypnutí klíče.To má za následek, že jsou vstřikovače plynu otevřeny a plyn se vstřikuje dál. Je třeba najít takové připojení (15) po klíčku, kde napětí okamžitě spadne po vypnutí startovacího klíče.S pozdravem Ing.Patakly - technik

15.11.2012 4:49:18
Jméno: Jarda Předmět: motor kod Yeti 1.2 77 KW
Vysvětlení pro laika (možno na email) , motor kod Yeti 1.2 TSI, z malého TP varianta ACCBZBXO + ve velkém TP motor CBZB. Jedná se TSI nebo TFSI ? dle vaší tabulky nevím. Existuje přestavba nebo se musí pro každou variantu extra připravovat program. A co příp. CNG. Děkuji Jarda
15.11.2012 9:20:26
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: motor kod Yeti 1.2 77 KW
Jedná se pouze o novější označení pro motory turbo s přímím vstřikem. Starší TFSI nahrazuje TSI. S pozdravem Ing.Pataky - technik

14.11.2012 13:54:28
Jméno: Vladimir D. Předmět: dotaz
Zdravim.prosimvas mam takovy dotaz,pouzivam na primazavani Flashlube a chci se zeptat zda kdyz bych chtel zkusit vap saver jestli to muzu nalit do te nadobky od flashlube a nemusi se nijak menit davkovani nebo se musi predelavat cely system vap saver?jsem v tom laik tak se nezlobte.moc dekuji za odpoved Vladimir D.
15.11.2012 9:16:28
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: dotaz
Dobrý den. Přimazávací směsi Flash Lube a VAP SAVER mají rozdílnou viskozitu a proto bude třeba upravit nastavení. S pozdravem Ing.Pataky - technik

13.11.2012 19:06:51
Jméno: huspaky Předmět: lpg
Dobrý den mám problém s log necam mega v KIA carens při jízdě se přepíná lpg na benzín a nechce se přepnout zpět musím zastavit a vypnout motor po chvilce nastartuji a plyn jede ale není to vždy je to spíš taková sporadická závada ale v posledních dnech to blbne několikrát za den problém je v tom že to není kde napichnout na počítač v praze v tc101 nemají konektor a v hradci v geře si nejsem jistý jestli to tam vůbec napíchly protože jsem to neviděl a nic nezjistili děkuji
13.11.2012 20:49:34
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: lpg
Dobrý den.Tento systém nemontujeme.S pozdravem Ing.Pataky - technik

12.11.2012 22:23:42
Jméno: Petr Předmět: motory Ti-VCT
Dobrý den, měl bych dotaz, zda pro přestavbu na LPG jsou vhodné i motory typu Ti-VCT, osazované do vozidel Ford. Děkuji.
13.11.2012 7:02:26
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: motory Ti-VCT
Dobrý den. Ano, ale pouze se zařínením LPG které je schopno programově řídit vstřikování plynu pro motory s proměnným časováním ventilů.My Vám taková zařízení můžeme nabídnout.Zavolejte na 602 178 440. S pozdravem Ing.Pataky - technik

12.11.2012 16:32:24
Jméno: Jan Eichenmann Předmět: Jaký motor?
Dobrý den, prosím o informaci jaké motory jsou pro přestavbu LPG nejvhodnější? Uvažuji o koupi vozu cca do 100 tis od roku výroby 2004. Např, fiat Stilo, Grande Punto, Renult Thalia, Hyunday Acent nebo Elantra. Vím, ale že např, japonské a korejské automobilky ( ale i ford, protože má stejné motory s Mazdou) nepoužívají tak kvalitní materiál na ventily a dochází k upalování ventilů. Normálně by ten motor najel 300 tis bez zásahu, ale na LPG má podpálené ventily cca po 50 tis. Proto bych si rád od Vás nechal poradit, jaký motor je vhodnější a kterému se raději vyhnout. Dá se říct, že starší motory jsou pro přestavbu vhodnější? Děkuji za odpověď. S pozdravem Honza E.
12.11.2012 19:41:45
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Jaký motor?
Dobrý den.Vhodnost montáže LPG zařízení do jednotlivých typů motorů, lze snad částečně posuzovat pouze podle četnosti problémů při montáži a provozu. Vámi vyjmenovaná vozidla kromě typů Hyundai (zde se doporučuje přimazávání ventilů systémem VSR nebo VAP SAVER) jsou co do hlediska montáže a provozu bezproblémová. Opel, Ford, Japonské a Korejské automobilky nemají méně kvalitní materiál ventilových sedel. Zdokonalení spalování benzínu neklade tak velké tepelné nároky na motor jako dříve. Při spalování LPG ale teplota motoru mírně stoupne a proto se doporučuje sedla chránit. Starší motory byly vybaveny tzv. tvrzenými sedly, které snášeli na tu dobu vyšší teploty. Evropské automobilky tuto technologii aplikují dodnes. S pozdravem Ing.Pataky - technik

11.11.2012 17:50:56
Jméno: Libor Fafala Předmět: úprava systému VSR
Dobrý den, Vlastním vůz Hyundai IX20. Když jsem auto kupoval, nechal jsem si tam už u dealera namontovat LPG. Celou dobu mně tvrdili, že je to systém s přimazáváním ventilů flashlube. Když jsem byl po 3000 km na seřízení a kontrole přímo u montážní firmy, dozvěděl jsem se , že je to systém VSR. Proto si také vysvětluji velkou spotřebu benzinu. Zatím dělám analýzu (zapisuji studené starty,atd). Je možné tento systém VSR upravit, aby mazání nebylo benzinem? A kolik taková úprava zhruba stojí. Děkuji Libor
12.11.2012 9:17:33
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: úprava systému VSR
Dobrý den.Systém VSR (přístřik benzínu na ochranu ventilů - v programu BRC) se dá vypnout a nahradit externím zařízením VAP SAVER. Firma BRC tuto záměnu nedoporučuje z důvodu, že nemají ověřenou účinnost této ochrany.Cena dodatečné montáže VAP SAVER je odlišná u každé montážní firmy.S pozdravem Ing.Pataky - technik

9.11.2012 13:19:05
Jméno: Petr Předmět: ohřev reduktoru
Dobrý den, nevím, zda tento dotaz již byl zodpovězen, zatím jsem jej nenašel. Tedy, chci se zeptat, zda reduktor, který má za úkol přeměnu LPG z kapalné na plynnou formu, pracuje pouze na bázi přívodu teplé vody z chladícího okruhu (kdy je tedy nezbytné dostatečné zahřátí chladící kapaliny a tedy např. v silných mrazech je otázkou až několika kilometrů, než se chladící kapalina dostatečně ohřeje a dojde k přepnutí na lpg), nebo zda existují kombinované reduktory, které v první fázi zahřejí kapalinu v reduktoru např. elektrickou spirálou a teprve po prohřátí chladící kapaliny z chlazení vozidla dojde k ohřevu reduktoru jen touto chladící kapalinou. Pokud existují oba typy, jaký je mezi nimi cenový rozdíl. Děkuji, Burda
12.11.2012 9:10:24
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: ohřev reduktoru
Dobrý den.Nejsou nám známy reduktory s kombinovaným vyhříváním.S pozdravem Ing.Pataky - technik

9.11.2012 9:22:49
Jméno: Pavel Nachtmann Předmět: Přestavba s STAG 300
Dobrý den,Mám od Vás namontované LPG zařízení STAG 300 do Renault Megan 1,6 v roce 2007. Naprosto bezproblémový provoz, pouze pravidelné revizní prohlídky a výměny filtrů.Nyní bych rád toto zařízení u Vás nechal přemontovat do Toyota Yaris 1,0 r.v. 2003. Bude třeba toto stávající zařízení něčím doplnit? Děkuji a s pozdravem Nachtmann
9.11.2012 9:35:51
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Přestavba s STAG 300
Dobrý den.Ne, zařízení plně vyhovuje do Toyota Yaris. S pozdravem Ing.Pataky - technik

6.11.2012 20:04:30
Jméno: Zdeněk Předmět: Zkusím to ještě jednou a opět v dobrém...
Hezký večer pane inženýre Pataky. Chápu důvody Vaší ,,tvárné" odpovědi..., ale zkuste mi prosím znova odpovědět na následující konkrétní otázku...: pokud byste byl majitelem Opela Zafiry 1,8 92kW 16V r.v. 2003 s namontovaným LPG, jaký typ svíček byste v motoru použil...? Já jsem opravdu laik a obracím se na Vás jako na odborníka... Snad ta odpověď nezpůsobí nějakou škodu firmě s dobrou pověstí, kterou v tomto fóru zastupujete... Díky. Zdeněk
6.11.2012 20:38:45
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Zkusím to ještě jednou a opět v dobrém...
K20TXR, KJ16CR-L11 nebo iridiové IK20, IK16.

6.11.2012 16:59:29
Jméno: Zdeněk Předmět: Opel Zafira A s LPG
Přeji hezký den. Krátce vlastním Opel Zafiru 1,8 92kW, r.v.2003. Podle TP byl v roce 2008 namontován LPG systém typu AGC 01-12. Motor je po GO. Jsem laik a prosím o dvě rady. Zda je u tohoto motoru nutné při předpokládaném ročním nájezdu do 15000 km nechat namontovat přimazávání sedel ventilů a hlavně jaké svíčky (nejlépe konkrétní typ) byste mi doporučil pro provoz s LPG? Děkuji Vám za odpověď. Zdeněk
6.11.2012 19:03:50
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Opel Zafira A s LPG
Dobrý den. Nedovolím si zpochybnit vyjádření generálního zástupce GM pro Českou Republiku, který nařídil aplikaci ochrany ventilových sedel značky Opel po instalaci zařízení LPG. Doporučuji používat svíčky předepsaná výrobcem bez ohledu na montáž LPG.S pozdravem Ing.Pataky - technik


<5x<   <<     <1> || <196>  <197>  <198>  <199>  <200> ||  <268>     >>   >5x>  

Přidat záznam


Předmět:
Jméno:
E-mail (nebude zveřejněn):
Text zprávy:
jsou povoleny tagy <b>, <u> a <i>, můžete psát i odkazy ve tvaru www.neco.cz nebo http://neco.neco.cz
    


Tento web používá soubory cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas.Více informací