Logo Autogas Centrum
Logo Autogas Centrum
Logo Autogas měření emisí



Nacházíte se zde:  

Diskuzní fórum LPG/CNG


+ Nový dotaz

<5x<   <<     <1> || <198>  <199>  <200>  <201>  <202> ||  <268>     >>   >5x>  

17.10.2012 16:23:39
Jméno: Rosťa Předmět: přestavba vozidla
Dobrý den, vlastní vozidlo Toyota Avensis kód motoru 1AZ-FSE. Lze toto vozidlo přestavět na LPG?
18.10.2012 5:50:34
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: přestavba vozidla
Dobrý den.Potřebujeme více informací o motoru. Obsah, výkon, rok výroby atd. Zašlete scan zadní strany velkého TP na technik@autogascentrum.cz Ing.Pataky -technik

17.10.2012 13:50:41
Jméno: vaclav Předmět: novy gol a golfVI
dobry den budete mit i do novych golfu VII řada lpg komponenty na TSI motory kolik stoji souprava lpg na VI golf 77KW 1.2TSI motr CBZB dekuji za odpoved
17.10.2012 14:02:26
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: novy gol a golfVI
Dobrý den.Komponenty (kity) prodáváme pouze akreditovaným partnerům naší firmy. Na cenu montáže u nás, se můžete informovat na čísle 602 178 440. S pozdravem Ing.Pataky - technik

17.10.2012 13:15:38
Jméno: Lisičan Předmět: Mazda 626
Dobrý den,kopil jsem Mazdu 626 2.0 85kW,r.v.2000.Vzhledem k množství km,které najezdím jsem na 100% rozhodnut pro přestavbu na LPG.Dostal jsem na Vás velice dobré reference od mého kamaráda a tak se na Vás obracím s dotazem jaký systém byste doporučoval namontavat a za jako cenu.Dnes je na trhu široký výběr a je těžké se zorientovat.Můžete se zmínit o dvou,třech nejzajímavějších možnostech? Děkuji předem za odpověď Lisičan
17.10.2012 13:51:25
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Mazda 626
Dobrý den. Pro Váš typ vozidla je vhodných několik systémů, kterých jsme výhradními dovozci nebo prodejci pro ČR. Osvědčenými a nejvíce aplikovanými systémy jsou STAG4 Plus nebo Lovato. Cena montáže se pohybuje podle druhu zařízení od 24-26-tis. Kč včetně DPH. Doporučuji přimazávání ventilových sedel systémem VAP SAVER. Cena montáže je 1500 Kč včetně DPH. Pokud si vyberete systém LOVATO, VAP SAVER není nutný a lze ho nahradit přístřikem benzínu (VSR). S pozdravem Ing.Pataky - technik

16.10.2012 18:57:50
Jméno: Petr Předmět: Kia Opirus
Dobrý den, chci se zeptat jestli máte zkušenosti s přestavbou plynu u motoru u Kia Opirus rok 2005, motor 3.5 Jaký systém se používá a jestli se musí přimázávat ventily. Děkuji za odpověď
17.10.2012 7:01:41
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Kia Opirus
Dobrý den.Ano, zkušenosti máme. Odzkoušený a osvědčený systém je STAG 300 Plus.Doporučuji přimazávání systémem VAP SAVER.S pozdravem Ing.Pataky - technik

15.10.2012 21:22:14
Jméno: Alena Předmět: LPG u Hyundai ix20
Dobrý den, v červenci jsme koupili Hyundai ix20, motor 1,6 s přestavbou na LPG. Po ujetí 2000 km jsme byli na první kontrole LPG v autorizovaném servisu Hyundai. Od té doby při běžném provozu spotřebováváme mnohem víc benzínu než dříve, zhruba na 6 nádrží plynu jednu nádrž benzínu. V servisu mi řekli, že je to normální, že museli přeprogramovat řídící jednotku, aby za provozu docházelo k částečnému vstřikování benzínu, protože jinak prý bude docházet k poškození sedel ventilů. A že jim to bylo doporučeno i dodavateli LPG systému. Je to mžné? Děkuji za odpověď.
16.10.2012 7:21:24
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: LPG u Hyundai ix20
Dobrý den. Výrobce zařízení BRC podmiňuje účinnost ochrany ventilových sedel nastavením předepsaných parametrů přístřiku benzínu. Podle Vašeho popisu se jedná o 16% přístřiku. Berte v úvahu, že toto množství benzínu v sobě obsahuje i spotřebovaný benzín nutný pro starty vozidla. Vynechání ochrany sedel může ovlivnit i délku poskytované záruky dodavatelem. Případné poškození ventilových sedel a jejich následná oprava není levnou záležitostí. Alternativou může být instalace VAP SAVER (cca 1500 Kč), kde se náklady na ochranu ventilů sníží. 1 litr přimazávací směsi stojí 389 Kč a postačí zhruba na 15-20-tis. km podle stylu jízdy. S pozdravem Ing.Pataky - technik

13.10.2012 21:45:38
Jméno: Luděk Předmět: Škubání a studené starty
Dobrý den, letos poprvé jsem se setkal s tím, že po příchodu léta nastaly problémy se startem studeného motoru. Startér točí, po pár sekundách začne motor poškytávat a chytí na 2 až 3 válce. Při opakování startování je to až třeba napočtvrté OK. Postupem času se zároveň zhoršuje chování motoru na LPG. Poškubávání za jízdy, při běhu na volnoběh poplivávání z výfuku, vibrace. motoru. Mám Opel Astra, motor X16XEL, Stag 300 - sekvenční vstřikování. Svíčky, kabely, modul zapalování, krokový motorek, teplotní čidla - nové, sání vyčištěno a přetěsněno. Na benzín běží perfektně. Dále nesouhlasí otáčky s benzínem. Při 2000 ot/min na bezín a násladném přepnutím na LPG bez pohnutí plyn. pedálu klesnou ot. na cca 1600 a začne se motor více třást.
14.10.2012 9:49:07
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Škubání a studené starty
Dobrý den.Vaše vozidlo vyžaduje kontrolu na diagnostickém zařízení LPG. Pokud jsou starty na benzín špatné, mohou být ujeté korekce. Po výměně částí zapalovací soustavy za nové, doporučuji provést novou autokalibraci a dynamické nastavení mapy na silnici. Obraťte se na některou z našich autorizovaných firem ve Vašem regionu. Viz. Partnerská síť vpravo nahoře. S pozdravem Ing.Pataky - technik

12.10.2012 15:19:03
Jméno: pavel šenkeřík Předmět: systém lpg
Dobrý den, rád bych nechal svůj vůz Ford Focus, 1.6 Duratec (74 KW), r.v. 2008 přestavit na lpg, byly mi nabídnuty tyto systémy STAG 4 PLUS, reduktor Tomasetto Alaska , vstřikovače Valtek 30, dále BRC SQ 24, reduktor Genius, vstřikovače BRC a nakonec systém Elpigas typ AG Compact s elektromagnetickým vstřikovačem "I - Plus ". Jaký systém byste mi ze své dlouhodobé zkušenosti poradil? Děkuji za názor. S pozdravem Pavel Šenkeřík
13.10.2012 7:38:25
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: systém lpg
Dobrý den.Spolehlivým a osvědčeným systémem je STAG 4 PLUS se vstřikovači Valtek T34.Doporučuji také přimazávání ventilů VAP SAVER na ochranu ventilových sedel.S pozdravem Ing.Pataky - technik

11.10.2012 21:44:25
Jméno: Pavel Předmět: dojezdová vzdálenost na palub. počítači
dobrý den, rád bych navázal na problém pana Michala. Mám také Ford Fokus r.v.2006 1.6 , 74kW systém PLG Prince / Holandsko. Na 3km jízdy se mi změnší dojezd o 1km. Co je ale důležité, snižuje se mi hladina benzinu i na palivoměru, ten by podle mého názoru měl ukazovat skutečný stav v nádrži. Prosím o Váš názor. Děkuji
12.10.2012 5:43:55
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: dojezdová vzdálenost na palub. počítači
Dobrý den. Lituji, Vámi uváděné zařízení nedovážíme, nemontujeme a neservisujeme. Obraťte se na montážní firmu uvedeného zařízení. S pozdravem Ing.Pataky - technik

9.10.2012 16:17:01
Jméno: Michael Předmět: Citroen Saxo dotaz
Dobrý den, potřeboval bych malou radu. Mám v autě Citroen Saxo 1.1 44kW r.v. 1999 řídící jednotku na LPG model Tec 99 Tartarini a nedávno přestal fungovat. Přepínání plyn-benzín nesvítí a auto jezdí jen na benzín. Do řídící jednotky el. proud jde. Je někde něco jen vypojeného nebo řídící jednotka navždy vypověděla službu ? Děkuji.
10.10.2012 9:05:11
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Citroen Saxo dotaz
Dobrý den. Lituji, Vámi uváděné zařízení nedovážíme, nemontujeme a neservisujeme. Obraťte se na montážní firmu uvedeného zařízení. S pozdravem Ing.Pataky - technik

6.10.2012 19:43:39
Jméno: Kalina Předmět: LPG Mondeo V6
Ještě jednou dobrý den, děkuji za odpověď, měl bych doplňující dotaz, doporučujete mi přimazávání Flash Lube nebo přístřik benzinu VSR ... Je nějaký zásadní rozdíl mezi těmito dvěma systémy ve vztahu k životnosti motoru (zejména ventilů a jejich sedel)? Jsou provozně-ekonomicky oba systémy zhruba nastejno (tzn. provozní náklady - cena obou spotřebovaných "maziv" v přepočtu na 1km)? Pokud jsou výše uvedené parametry zhruba stejné, zdá se mi výhodnější systém VSR, kdy nemusím hlídat a doplňovat další mazivo (např. GreenAdd) ... Děkuji Kalina
7.10.2012 12:09:48
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: LPG Mondeo V6

Dobrý den. Zatím nemáme erudované výsledky pro porovnání účinnosti obou systémů vzhledem k životnosti motoru. Provozně-ekonomické parametry nákladovosti se jeví výhodněji pro VAP SAVER. Ale při převážně dálničním provozování vozidla doporučuji VSR. Není na škodu aplikace obou systémů současně.S pozdravem Ing.Pataky - technik



6.10.2012 11:12:42
Jméno: Honza Předmět: Tankovani LPG
Dobry den,chtel bych se zeptat kde by mohl byt problem,mam 3 auta predelane na LPG a se vsemi jezdim k jedne pumpe pro plyn.U dvou aut neni s plnenim LPG problem,ale u jednoho z aut,koupeno jako nove pred dvema mesici i s prestavbou LPG,mam problem s tim ze ta pumpa neni schopna naplnit nadrz plynem do plna.Samotne tankovani probiha docela pomalu a po chvili cca pulce nadrze uz dojde pumpe dech a vic do nadrze nenatlaci.Zkusim tankovat u jine,ale zajimalo by me kde by mohl byt problem,kdyz u ostatnich aut problem s tankovanim nemam a ani moji pratele co tam taky jezdi nerikali nic o horsim tankovani.Auto je nove a ma najeto cca 6tis km na LPG.Diky za nazor..
7.10.2012 12:02:13
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Tankovani LPG
Dobrý den.Nechte si zkontrolovat a opravit multiventil nádrže u odborné firmy.S pozdravem Ing.Pataky - technik

4.10.2012 22:15:27
Jméno: Kalina Předmět: LPG Mondeo V6
Dobrý den, z adresy info@autogascentrum jsem bohužel odpověď neobdržel, tedy zkouším tuto cestu ... Jsem vlastníkem vozu Ford Mondeo III, r.v. 2005, motor benzín V6 2,5l 125kW. Vzhledem k cenám benzinu a mojí spotřebě vážně uvažuji o přestavbě na LPG. Na Vaší společnost jsem dostal doporučení přímo na infolince automobilky Ford ... Prosím o sdělení, jaký typ zástavby byste mi na můj vůz doporučili, zda je u tohoto motoru potřeba Flashlube a v neposlední řadě cenovou nabídku. Děkuji Kalina
5.10.2012 11:31:44
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: LPG Mondeo V6

Dobrý den.Doporučuji sekvenční vstřikování (BRC, Lovato, AcGas atd.) Přimazávání je nutné. Lze použít externí systém  VAP Saver, případně u systémů BRC a Lovato interní přístřik benzínu VSR. Cena montáže se pohybuje od 25.000 do 27.000 Kč včetně DPH podle vybraného systému.VAP SAVER stojí 1500 Kč, VSR je v cené systému. S pozdravem Ing.Pataky - technik



4.10.2012 18:14:42
Jméno: Milan Předmět: BMW 320i Coupe - chcípání motoru
Dobrý den, mám BMW 320Ci, typ E46, rv. 12/2000. Do auta mi byl namontován od Lovata Stag 300. Mám problém s tím, že když se sepne plyn, tak při dojetí na křižovatku a sešlápnutí spojkového pedálu mi motor chcípne, to samé se mi stane i za jízdy, když třeba dojedu nějaké jiné vozidlo a jsem nucen za ním snížit rychlost a opět sešlápnu spojkový pedál, tak motor zhasne. Tam kde jsem si plyn nechával namontovat si s tím nevědí rady, nejdříve mi tvrdili, že to tak blbne i při benzínu, ovšem s tímto jsem nesouhlasil, proto jediné co zkusili bylo vyčistit škrtící klapku a diagnostikou dát vše do původního nastavení. Ovšem toto mi nedalo a auto jsem si dal do autorizovaného servisu v BMW, kde mi bylo řečeno, že problém se vyskytuje pouze při plynu a do škrtící klapky že oni vůbec nezasahují, kvůli továrnímu nastavení, tak nevím co teď s tím, když oni mi do toho zasáhli. Nevíte čím by bylo možné problém odstranit, kdyby to bylo váhou vzduchu, tak by mi to chcípalo i na benzín ne? Navíc v autorizovaném servise mi byla provedena kontrola funkce digitální elektroniky motoru, kontrola těsnosti sání motoru a kompletní diagnostika a vše v pořádku to bylo dne 27.9.2012. Je povinností dané firmy, která tento plyn do auta montovala, tak tento problém odstranit, navíc na jejich náklady, když to blbne jen na plyn? Neboť včerejšího dne 3.10.2012 jsem jim vůz opět dal na seřízení a dnes mi volali, že opět nevědí co s tím, že jim to dokonce na diagnostice ukázalo na potenciometru škrtící klapky, kde jsou dvě hodnoty, kdy jedna je dobrá, ale druhá je místo nějakých 0,40 na 4,82, tak že je potřeba vyměnit klapku, že je vadná. Pokud bych dejme tomu nechal klapku na své náklady vyměnit za novou a ukázalo by se, že to problém nevyřešilo, mohu po nich žádat zpět peníze, za práci i novou klapku, neboť oni mne uvedli v omyl? Nebo vzhledem k zásahu do klapky, který oni udělali, tak musí klapku sami nastavit, případně sehnat novou. Nevím jak s nimi jednat, rád bych aby to bylo v klidu a problém se vyřešil, ale také nehodlám experimentovat a kupovat nové díly, jenom kvůli tomu, že oni si myslí, že by to mohlo být tím a tím. Byl bych moc rád jestli by jste mi odepsal na všechny mé otázky, jsem z toho už vážně zoufalý. Děkuji za odpověď.
5.10.2012 11:26:45
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: BMW 320i Coupe - chcípání motoru
Dobrý den. Ani Váš obsáhlý popis projevu závady bez odborné diagnostiky mi nepomůže k návrhu řešení. Závad může být několik, od vadného komponentu počínaje až po nekvalifikované programování. Pokud si montážní firma neví rady, postupujte podle smlouvy o dílo. Pozn. nepochopil jsem montážní firmu Lovato (?). Jedná se o našeho partnera? Případnou komunikaci povedeme na technik@autogascentrum.cz Ing.Pataky - technik

30.9.2012 22:29:15
Jméno: Tomáš Hejhal Předmět: Spotřeba Mondeo
Dobrý den, mám Ford Mondeo 2.0 automat přestavěný na Stag 300 plus v Neptun Harfa. Od počátku se potýkám s myšlenkou, že by spotřeba mohla být menší. V Neptun Harfa seřízeno bohužel žádná změna. Auto má spotřebu 13 při těžké noze i 15 litru plynu. Na benzín jsem jezdil max.10 litru. Jelikož jsem se teď dočetl na vás jen a jen kladné reference, obracím se proto na vás z otázkou zda si myslíte, že by se s mým problémem dalo případně něco dělat. Jinak mám stejný problém jako pan Pirkl se studenými starty. Děkuji za vaší odpověď. S pozdravem Hejhal
1.10.2012 7:31:01
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Spotřeba Mondeo
Dobrý den. Nárůst spotřeby LPG oproti benzínu ovlivňuje několik faktorů: správné seřízení řídící jednotky LPG, zejména ale stav - opotřebení Vašeho motoru počtem najetých km (kabely, svíčky, cívky, lambda sonda, komprese atd.) V ideálním případě se nárůst může pohybovat okolo 10-20%, u starších vozidel i víc. S pozdravem Ing.Pataky - technik

28.9.2012 23:30:56
Jméno: Honza Předmět: ventilove vule
Dobry den,mam novy vuz Dacia 1.6 8V 61kW se zastavbou LPG Stag4 s flashlube a nekde jsem se docetl,ze u novych vozu na LPG po relativne kratke dobe dojde k rozladeni ventilovych vuli a je potreba je doladit.Muzete mi to nejak potvrdit z vasich zkusenosti a mozna dotaz jak poznam ze ventilove vule potrebujou na doladeni v servisu? Diky za info
29.9.2012 6:44:07
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: ventilove vule

Dobrý den.U systému STAG 4 s aplikací VAP SAVER nedochází k "rozladění" ventilů.VAP SAVER chrání ventily před opotřebením. Zvětšení vůle ventilů mimo jiné, poznáte nižším výkonem a zvýšenou spotřebou.S pozdravem Ing.Pataky - technik




<5x<   <<     <1> || <198>  <199>  <200>  <201>  <202> ||  <268>     >>   >5x>  

Přidat záznam


Předmět:
Jméno:
E-mail (nebude zveřejněn):
Text zprávy:
jsou povoleny tagy <b>, <u> a <i>, můžete psát i odkazy ve tvaru www.neco.cz nebo http://neco.neco.cz
    


Tento web používá soubory cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas.Více informací