Logo Autogas Centrum
Logo Autogas Centrum
Logo Autogas měření emisí



Nacházíte se zde:  

Diskuzní fórum LPG/CNG


+ Nový dotaz

<<     <1> || <2>  <3>  <4>  <5>  <6> ||  <208>     >>   >5x>  

29.10.2019 8:42:40
Jméno: Zdeněk Č. Předmět: Reakce na odpověď
Dobrý den.
Děkuji za rychlou odpověď. Vím, že předstih u tohoto vozu běžně nastavovat nejde, nicméně možnosti jak to provést existují. (u tohoto jednoducheho motoru třeba posunuti snímače polohy klikové hřídele).
S pozdravem Zdeněk Č.

28.10.2019 20:46:51
Jméno: Zdeněk Č Předmět: felicia 1,3 jednobod - zvětšení předstihu
Dobrý den.
Mám Felicii 1,3 r. v. 1996 - jednobodové vstřikování (nemá čidlo klepání). Prosím, o kolik stupňů doporučujete zvětšit předstih při použití LPG?
Předem Děkuji za odpověď, spozdravem Zdeněk Č.
29.10.2019 7:51:18
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: felicia 1,3 jednobod - zvětšení předstihu
Dobrý den, i když tato motorizace má rozdělovač, je předstih ovládán řídící jednotkou – předstih nelze seřídit.

24.10.2019 21:10:13
Jméno: Matej Předmět: TC 101 a ceny
Dobry den, byl jsem na servisu LPG znacky TC 101 a nebyl jsem spokojen se servisem - at uz cenove nebo pristupem personalu. Kde v Praze a okoli mi udelaji servis teto znacky? Tedy i nad ramec revize.
Druha otazka se tyka ceny:
diagnostika zavady LPG 1000,-
filtr plynne faze 550,-
filtr kapalne faze 180,-
oprava elektroinstalace 1320,- (2x 660,-)
revize LPG 660,-
+20% DPH :)
Povazuji spravne za to, ze tyto ceny jsou pomerne prehnane?
Predem diky za odpoved!
25.10.2019 8:02:40
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: TC 101 a ceny
Dobrý den, TC 101 není výrobcem LPG zařízení. To, jaký LPG systém ve voze máte, je uvedeno v příloze k velkému technickému průkazu, případně je možné systém identifikovat dle LPG řídící jednotky. Pak můžete zkusit poptat u našich partnerů viz. https://www.lpg-autogascentrum.cz/autorizovane-ser visy/ zda Váš systém servisují. Co se týká cen nevím, o jakou závadu se jednalo, jaký byl nutný rozsah prací a jaký konkrétně materiál byl při servisu použit. Předpokládám, že při sepisování zakázky jste byl informován o cenách za jednotlivé úkony a podepsáním zakázkového listu jste uzavřel smlouvu na provedení servisních prací za daných cenových podmínek.

23.10.2019 19:10:49
Jméno: Josef Předmět: Načtení readiness kodu
Dobrý den, chci se zeptat čistě teoreticky, zda se načtou readiness kódy po odpojení baterie jízdou na LPG? Dekuji
24.10.2019 11:07:46
Jméno: Král Pavel Předmět: RE: Načtení readiness kodu
Dobrý den.
Pokud je vozidlo v pořádku načtou se readiness kódy i při jízdě na plyn. Benzínová jednotka neví o jiném palivu.

22.10.2019 10:54:37
Jméno: Standa Předmět: RE: Blikající kontr. motoru při provozu na plyn - GOLF 1.6MP
Dobrý den,

děkuji za Vaši reakci.
Nejsem si jistý, zda-li byly vstřikovače někdy měněny, ale spíš bych tipoval, že budou původní (jsou ještě černé), tedy mají pravděpodobně najeto stejně jako vůz, tedy cca 170tis. km.
Včera odpoledne se mi kontrolka motoru rozsvítila již na trvalo a diagnostikou jsem lokalizoval chybu zapálení na válci č. 1. Na benzín ovšem není žádný problém.

Výměna všech čtyř vstřikovačů za nové modré by bylo jistě řešení, ale poněkud drahé.
Na internetu jsem se dočetl, že se vstřikovače Landi Renzo dají čistit ultrazvukem a také jsem nalezl již nějaké použité na bazaru.

1) Má takové čistění smysl s ohledem na dobu, o kterou může životnost vstřikovačů prodloužit, a jak vůbec vychází cenově?
2) Mohlo by být unkčním řešením koupit již použitý vstřikovač a nahradit pouze problematický na válci č. 1?

Děkuji za reakci
22.10.2019 12:22:00
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: RE: Blikající kontr. motoru při provozu na plyn - GOLF 1.6MP
Dobrý den, ad 1) z praxe vím, že čištění vstřikovačů nemá smysl, neboť každý vstřikovač může být jinak opotřebený, a i po vyčištění nemusí dávat stejnou dávku a problém je s nastavením plynové mapy.
Ad 2) Pokud koupíte použité vstřikovače pak nevíte, zda dávkují stejně a platí totéž jako v bodě 1) .
Nové vstřikovače jsou zkalibrované, a po jejich výměně lze perfektně nastavit plynovou mapu.

21.10.2019 23:43:34
Jméno: Martin Předmět: Membrána reduktor
Dobrý den, sháním info ohledně reduktoru, který jsem nikde na netu nedohledal. V papírech mám napsáno, že se jedná o Stefanelli GEO 110M, ale na netu vypadá zcela jinak. V reálu je hranatý, filtry jsou přístupné shora na protějších stranách každý má 3 imbus šrouby, namontováno v MPI 2,0l Toyotě. Pravděpodobně budu potřebovat na tento reduktor novou membránu, ale dokud nevím o co se jedná, nevím co vlastně objednávat. Popis ani štítek nemá žádný. Díky moc
22.10.2019 7:53:41
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Membrána reduktor
Dobrý den, pokud není možné zjistit označení reduktoru na štítku pak bez toho, aniž bych reduktor viděl neumím poradit co objednat. Na zvážení je výměna celého reduktoru, kdy u nového reduktoru se vyhnete řešení možných netěsností v případě repase. Po zásahu do LPG systému je vždy nutná kontrola, v tomto případě zejména nastavení tlaku, pomocí diagnostického programu a samozřejmě kontrola těsnosti celého LPG systému.

21.10.2019 19:57:58
Jméno: Lubos Předmět: Výměna membrány a servis tovární zástavby LPG Škoda Octavia
Dobrý den, prosim potřeboval bych výměnit membránu na originál Lpg systému Landi renzo Škoda octavia 2,1.6 mpi a následně seřídit systém. Umíte mi prosím v této věci pomoci? Za Vaši odpověď předem děkuji. B. L.
22.10.2019 7:25:56
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Výměna membrány a servis tovární zástavby LPG Škoda Octavia
Dobrý den, anu umíme Vám pomoc, na servis se můžete objednat na tel. 606 659 530.

21.10.2019 12:36:34
Jméno: Standa Předmět: Blikající kontr. motoru při provozu na plyn - GOLF 1.6MPi
Dobrý den,

prosím o radu.
Mám GOLF 1.6MPi, r.v. 2007 se systémem Landi Renzo, který byl do automobilu montován ještě v témže roce. Aktuálně má automobil 178tis. km s tím, že já jako nový majitel s ním najel cca 20tis. km.

Poslední dobou se mi začalo stávat, že při provozu na plyn se po ujetí několika km rozbliká oranžová kontrolka a v ten moment se rozsvítí také oranžová kontrolka ESP.
Blikající kontrolka motoru po pár sekundách zhasne, nicméně ESP stále svítí a pomůže až zhasnutí celého motoru.
Za 30km cestu do práce se mi kontrolka motoru takto rozbliká třeba 5x a nepomohla ani výměna svíček, zapalovacích cívek a kabeláže.
Při režimu jízdy na benzín se nic takového neděje.
Filtry plynné i kapalné fáze preventivně vyměněny, ale problém stále přetrvává.

Dokázali byste mi poradit, čím by to mohlo být způsobeno?

Předem děkuji za reakci!
21.10.2019 13:06:14
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Blikající kontr. motoru při provozu na plyn - GOLF 1.6MPi
Dobrý den, neuvádíte, zda a případně kdy byly měněny plynové vstřikovače. Může se jednat o závadu, kdy vlivem opotřebení vstřikovačů není systém schopen správně dávkovat plyn a složení výfukových plynů vyhodnotí benzínová řídící jednotka, na základě signálů od lambda sond, jako závadu a rozsvítí kontrolku. Pokud by tomu tak opravdu bylo, pak je nutné vyměnit všechny vstřikovače najednou. Pro správné určení závady však bude nutné provést diagnostiku, jak benzínové čísti, tak i plynového systému.

21.10.2019 9:29:13
Jméno: Lubor Předmět: AGC 01.14
Dobrý den
potřebuji poradit . Po nastartování a ujetí ccá 500m v létě dojde k přepnutí na provoz LPG a po dalších ccá 500m se zhoupne motor ,rozsvítí se oranžová kontrolka s blokem motoru a výkon motoru klesne. Po přepnutí na benzín se výkon opět srovná. Po vypnutí motoru a opětovném nastartování se problém opakuje..

Díky za odpověď.
21.10.2019 12:23:08
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: AGC 01.14
Dobrý den, půjde zřejmě o nějakou závadu způsobující nesprávné složení plynné směsi paliva. Lambda sonda vyhodnocuje složení výfukových plynů a předává příslušné signály benzínové řídící jednotce, která tyto signály vyhodnocuje a v případě, že jsou mimo mezní hodnoty, rozsvítí kontrolku emisí a v někdy i sníží výkon motoru. Pro zjištění závady bude nutné provést diagnostiku jak benzínové části, tak i plynového systému. Závada může být např. v některém plynovém vstřikovači, v plynové řídící jednotce atd.. Pro odstranění závady se můžete objednat na servis u nás na tel. 606 659 530 nebo u některého z našich partnerských servisů.

19.10.2019 11:51:07
Jméno: Miroslav Mužík Předmět: OPEL INSIGNIA .2.0 TURBO 191KW r.v 2018
Chci se zeptat zda tento model lze předělat na LPG
děkuji za odpověď Miroslav Mužík tel.724587733
21.10.2019 7:10:08
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: OPEL INSIGNIA .2.0 TURBO 191KW r.v 2018
Dobrý den, pro motory B 20 NFT a D 20 NFT, které se používají v těchto vozech nemáme v současné době vhodné sady pro přestavbu na pohon LPG.

18.10.2019 19:21:17
Jméno: Miloš Předmět: Rezerva u Citroen Berlingo
Chtěl bych tímto ještě jednou poděkovat panu ing.Evženu Procházkovi, za profesionální odpověď. Velice mi to pomohlo.

17.10.2019 18:58:39
Jméno: Miloš Předmět: Rezerva u Citroen Berlingo
Nevím, jestli se dá odpovědět na předchozí zprávu, ale mě se to nepovedlo. Nejdříve bych měl asi poděkovat, ale nestačí mi to. Já bych potřeboval vědět, kde je toto napsáno, abych si to mohl vytisknout, pro případnou kontrolu, i jako zprávu pro STK. Ale u vozidla Citroen Berlingo na LPG je místo rezervy nádrž na LPG, a tak rezerva překáží v autě. Občas ji vozím, ale někdy se stane, protože jsem modelář, že vezu své rádiem řízené modely bojové techniky na předváděcí akci, a auto je mi malé, a tak se tam ta rezerva nevejde. Mě jde o to, kdyby mě kontrolovala policie, jestli mám nějakou naději to přestát bez pokuty, nebo tu rezervu musím mít?! Potřebuji písemný důkaz, a to i pro STK..
18.10.2019 7:18:40
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Rezerva u Citroen Berlingo
Dobrý den, informace je volně dostupná na portálu www.mdcr.cz, odkaz pro stažení Vám posílám mailem.

17.10.2019 13:57:32
Jméno: Miloš Předmět: Rezerva u Citroen Berlingo
Dobrý den, měl bych takovou zajímavou otázku, musím s Citroenem Berlingo vozit s sebou také rezervu, když mám s sebou spray na opravu pneumatik SONAX, a malý elektrický kompresor, kdyby to nestačil spray dofouknout. Pokud ne, existuje na to nějaký předpis - zákon? Dnes jsem s tím měl problémy na STK.
17.10.2019 14:20:58
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Rezerva u Citroen Berlingo
Dobrý den, na stránkách Ministerstva dopravy jsou uvedena Stanoviska výrobců k vybavení vozidla náhradním kolem. U Citroena je zde uvedeno: „U žádného z vozidel Citroën není rezervní kolo povinné. Přestože není povinné vozidla Citroën provozovat s rezervním kolem, společnost Citroën ČR doporučuje všem zákazníkům, aby ve svých vozidlech rezervní kolo měli k dispozici“.

15.10.2019 14:55:59
Jméno: Standa Předmět: Nefunkční přepínání z benzínu na LPG (Landi Renzo Omega)
Dobrý den,

tak jsem nechal auto u plynaře, aby problém s nefunkčním přepínání diagnostikovali. Po telefonu mi sdělil, že diagnostika hlásí problém na elektroventilu. Řešením je údajně jeho výměna, ale do toho se mi zatím nechce, jelikož před provedenou výměnou filtru kapalné fáze nebyl s přepínáním žádný problém.

Mohl bych Vás poprosit o informaci, co konkrétně myslíte "zaneseným jadérkem v elektroventilu"? Případně co jiného by se mohlo zanést, atd. při pouhé výměně filtru? Má smysl kontrolovat např. také reduktor, když se s ním při výměně filtru nijak nemanipulovalo?

Díky!
16.10.2019 8:55:46
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Nefunkční přepínání z benzínu na LPG (Landi Renzo Omega)
Dobrý den, takto na dálku neumím posoudit, zda je nutná výměna celého elektro-ventilu to musí posoudit plynař, který opravu provádí. Pravdou je, že v LPG se mohou vyskytovat nečistoty, které putují z nádrže potrubím do přední čísti vozidla k elektro-ventilu a dále. Proto jsou v LPG systému instalovány filtry jednak kapalné a jednak plynné fáze. Jadérko uvnitř elektro-ventilu je ovládané cívkou, která pod napětím generuje magnetickou sílu, která umožňuje pohyb jádra uvnitř ventilu a tím jeho otevírání a uzavírání. Reduktor, pokud dává požadovaný tlak, nemá smysl kontrolovat.

15.10.2019 6:35:05
Jméno: Michal Předmět: Záměna vstrikovaců
Dobrý den, chtěl bych se zeptat jakými vstřikovaci lze nahradit vstřikovače lpg Zavoli Pan N použité v systému Zavoli Alisei. Případně se chci zeptat zda li je třeba nové vstřikovače nějakým způsobem kalibrovat. Předem děkuji za odpověď. S pozdravem Teplanský
15.10.2019 7:45:03
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Záměna vstrikovaců
Náhrada za tyto vstřikovače jsou vstřikovače Zavoli JET. Vstřikovače není třeba kalibrovat, ale po výměně je nutné zkontrolovat plynovou mapu a případně provést potřebné úpravy v nastavení.


<<     <1> || <2>  <3>  <4>  <5>  <6> ||  <208>     >>   >5x>  

Přidat záznam


Předmět:
Jméno:
E-mail (nebude zveřejněn):
Text zprávy:
jsou povoleny tagy <b>, <u> a <i>, můžete psát i odkazy ve tvaru www.neco.cz nebo http://neco.neco.cz
    


Tento web používá soubory cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas.Více informací