Diskuzní fórum LPG/CNG
28.9.2012 18:03:29
Jméno:
Richard Předmět:
Re. Jitka
Dobrý den paní Jitko . Také jsem se nechal napálit a měl stejné problémy jako Vy. Jedinné , co Vám mohu poradit z vlastní zkušenosti je aby jste trvala na vymontování a vrácení peněz. Pak si nechte zamontovat pořádný systém u pořádné firmy... Teď mám po potížích.
Přeju hodně bezproblémových kilometrů na plyn
29.9.2012 6:38:32
Jméno:
Autogas Centrum Předmět:
RE: Re. JitkaDobrý den pane Richarde. Máte pravdu, stížnosti na tento systém a provádění montáží jsou na našich stránkách velice časté. Mnoho zákazníků si vybírá montáž podle nejnižší ceny na úkor kvality. Montáž zařízení LPG je dlouhodobá investice, ale kvalitní zařízení urychlí návratnost pořizovací ceny. S pozdravem Ing.Pataky - technik
27.9.2012 21:22:16
Jméno:
Pavel Pirkl Předmět:
Studené starty - auto netáhne.Dobrý den,
jsem majitelem Ford Focus I, 2002, 1.6 benzín (sekvenční vstřik STAG 4). Již několik měsíců mám problém s ranním startováním na benzín vždy, když auto stálo celou noc venku. Na venkovní teplotu asi nemá vliv - mám odzkoušeno pouze v létě a teď na podzim. Auto chytá většinou až na druhý pokus. Po rozjetí mám pocit, že auto takřka nereaguje na přidání plynu - je líné, malinko se škube jakoby se dusilo. Po ujetí několika metrů do 300 m je vše OK a auto jede plynule. Následné přepnutí na plyn je OK. Pro svůj klid jsem vyměnil svíčky NGK PTR 5A 13 s úpravou zdvihu na 1,1 mm a to nepomohlo - bylo testováno před daným problémem a také OK. Kolega mě doporučil natankovat palivo s aditivem nebo přidat aditivum - zatím jsem však nezkoušel. Jezdím vždy na hladové oko a následně dolévám pouze 10l benzínu. Problém se začal objevovat, mám pocit, po letošní zimě kdy auto bylo venku i při teplotách pod -20 °C. Jezděné bylo pravidelně i při těchto teplotách, ale to ještě bez těchto problémů. Nemám v benzínu malinko vody? Nic dalšího mne nenapadá. Prosím poraďte mi Ing. Pirkl.
28.9.2012 10:50:09
Jméno:
Autogas Centrum Předmět:
RE: Studené starty - auto netáhne.Dobrý den. Bez diagnostiky stoprocentní radu neposkytnu. Nicméně můžou být ujeté korekce. Tzn. že je směs LPG a vzduch bohatá nebo chudá a následné ranné startování posune korekce v řídící jednotce benzínu. To by vysvětlovalo ty špatné starty na benzín.Po určité době se korekce ustálí a proto se jeví, že je vše v pořádku. Je třeba doladit plynovou mapu na stejné korekce jako při provozu na benzín pomocí testeru OBD. Může to být ale jen jedna z příčin. Navštívte našeho partnera ve Vašem regionu. (Partnerská síť-vpravo nahoře).Svíčky používejte předepsané výrobcem.Žádná aditiva do LPG nepoužíváme, patrně máte na mysli přimazávání ventilů Flash Lube na ochranu ventilů.U vozidel Ford je taky doporučujeme. S pozdravem Ing.Pataky - technik
27.9.2012 20:07:44
Jméno:
Jitka Corliová Předmět:
DotazDobrý den, nechala jsem si přestavět Toyotu Yaris, 1,0 r.v.2010 na LPG. Zařízení-regulátor tlaku MAGIC 3 - výrobce HL Propan Ostrava. Výroba dle licence. Ale problém se vyskytuje při jízdě a to, že kontrolka na plyn během jízdy často bliká, což znamená, že auto často jede na benzín a více na plyn. Na 300 km to sežere stále ještě okolo 7 l benzínu, což je dost. Technik mi to několikrát seřizoval přes PC a i při jízdě, nyní bude vyměňovat celou řídící jednotku. Nevíme, čím by to mohlo být, neb se to nikde ani v PC neukázalo. Vyměnil již nějaké čidlo, ale je to stále stejné. Tak prosím poraďte, nevím co s tím. Auto mi jede během jízdy nejen na plyn, ale přepíná i na benzín. A je jedno, jakou rychlostí jedu.
Moc vám děkuji za odpověď.
Jitka C.
28.9.2012 10:39:20
Jméno:
Autogas Centrum Předmět:
RE: DotazDobrý den. Vámi uváděný systém nemontujeme.S pozdravem Ing.Pataky - technik
27.9.2012 10:46:13
Jméno:
Pepa Předmět:
Landi Renzo omegas DotazDobrý den,Pane Ing.Pataky Mohu se vás ještě zeptat jaké ze vstřikovačů Med jsou vhodné na tento výkon 132kw.?
A jaká je jejich cena ?.Dají se u vás koupit.
Děkuji Pepa
27.9.2012 11:52:27
Jméno:
Autogas Centrum spol. s r.o. Předmět:
RE: Landi Renzo omegas Dotaz
Dobrý den.Černé vstřikovače MED pokryjí výkon Vašeho motoru. Obecně zákazníkům vstřikovače neprodáváme (je nutné provést nastavení parametrů a autokalibraci pomoci programu Omegas se specielním intarface kabelem). Pozn. Je málo firem v ČR kteří umí program Omegas odborně nastavit. S pozdravem Ing.Pataky - technik
26.9.2012 20:15:41
Jméno:
Pepa Předmět:
Landi Renzo omegas DotazDobrý den,rád bych se zeptal ohledně zařízení Landi Renzo Omegas.Mám k dispozici tuto starší sestavu je možné ji namontovat do vozu Š-Octavia 1.8Turbo 132kw.
Vstřikovače LPG Med RGI Zelené.Budou vhodné na tento výkon?Je možné tyto vstřikovače repasovat?Jaká je asi cena?
Případně zda je možné je nahradit třeba Valtek T34 atd.Bude ŘJ LPG snima komunikovat správně?.
Děkuji moc .
Pepa
27.9.2012 10:13:31
Jméno:
Autogas Centrum Předmět:
RE: Landi Renzo omegas DotazDobrý den.Vstřikovače MED (zelené) jsou nejslabší. Jsou vhodné pro výkon do 80-90 kW. Repas je možný u výrobce a trvá 3-4 měsíce. Repas stojí cca 70% ceny.Nelze zaručit 100%-ní výkon a spolehlivost nahrazením vstřikovačů MED za Valteky. S pozdravem Ing.Pataky - technik
26.9.2012 19:17:07
Jméno:
Tom Předmět:
Ford FiestaDobrý den
dá se udělat přestavba na LPG Ford Fiesta r.v. 2005. Nebudou problémy se sedly??? Jak je to z přimazaváním ventilů???
27.9.2012 10:04:13
Jméno:
Autogas Centrum Předmět:
RE: Ford Fiesta
Dobrý den. Ano, zástavba zařízení LPG je možná. Ventily budou chráněny systémem VAP SAVER nebo VSR. S pozdravem Ing.Pataky - technik
26.9.2012 14:07:40
Jméno:
Zbyněk Žabenský Předmět:
VW Passat 2,0FSI BVXDobrý den, zajímalo by mě zda je k dispozici přestavba pro VW Passat 2,0FSI 110KW kód motoru BVX s přímým vstřikem LPG do válců. V minulém příspěvku zmiňujete, že koncem září by měly být informce k dispozici.
27.9.2012 10:02:12
Jméno:
Autogas Centrum Předmět:
RE: VW Passat 2,0FSI BVXDobrý den. Zavolejte mi na 602 518 625 příští týden v úterý. Budu mít úplné informace.S pozdravem Ing.Pataky - technik
26.9.2012 10:48:16
Jméno:
Jarda Předmět:
i30CWDobrý den, uvažuji o koupi nové Hyundai i30 CW a mám 2 dotazy: 1) z hlediska přestavby na LPG, pominu-li rozdíl ve výkonu motoru, doporučujete spíše 1,6i CVVT (88kW) či 1,6 GDI (99kW).
2) Dočetl jsem se, že spolupracujete s prodejcem Domanský s.r.o. - neztratil bych tedy po přestavbě záruku na motor či nebyl by u něj probrlém s ostatním servicem?
děkuji
26.9.2012 12:07:14
Jméno:
Autogas Centrum Předmět:
RE: i30CWDobrý den.1.Z hlediska zanyšlené zástavby zařízení LPG je zcela jedno o jaký typ motoru jde. Máme o něco více zkušeností s 1,6i CVVT (88kW). Nespolupracujeme s firmou Dolanský s.r.o. Záruční podmínky po montáži musíte domluvit s Vašim prodejcem. S pozdravem Ing.Pataky - technik
26.9.2012 8:52:02
Jméno:
Martin Předmět:
Dotaz Audi A6Dobrý den mám u Vás montovaný lpg system Stag 300 v Audi A6 a před týdnem mi auto začalo cukat.Tak jsem vypnul a zapnul plyn a už se to nepřeplo. A pípa mi to kod 3krat krátce a jednou dlouze co mi to signalizuje.Děkuji za odpověd
26.9.2012 12:02:24
Jméno:
Autogas Centrum Předmět:
RE: Dotaz Audi A6
Dobrý den.Pípání obecně oznamuje chybu systému. Bude nutná diagnostika.Objednejte se u ved. provozu pana Kůse. S pozdravem Ing.Pataky - technik
25.9.2012 14:17:04
Jméno:
jan keller Předmět:
dotazVážení, uvažuji o koupi staršího vozidla (nejraději Škoda YETI nebo VW Caddy). V každém přípdadě chci vozidlo nechat přestavět na LPG. Poradíte mně, jak mám vybírat? Díky, Jan Keller
25.9.2012 14:32:12
Jméno:
Autogas Centrum Předmět:
RE: dotaz
Dobrý den. Pokud budete vybírat Yeti, zkontrolujte kód motoru jestli ho máme v seznamu montovatelných vozidel přímého vstřikování. Caddy se vyrábí ve verzi přímého vstřiku i klasiky.Pokud bude mít přímí vstřik, opět zkontrolujte kód motoru. V obou případech je důležité, aby byla zcela v pořádku zapalovací soustava motoru (svíčky, kabely, cívky). S pozdravem Ing.Pataky - technik
25.9.2012 8:49:05
Jméno:
Lukáš Petráň Předmět:
Typ vstřikovačůDobrý den, také přemýšlím o přestavbě na LPG u vozu Renault Laguna 1.6 r.v 2003. Na internetu jsem naše mnoho firem a mnoho systémů které se do aut montují. Rád bych se Vás proto zeptal, jaký druh vstřikovačů preferuje vaše firma a jaké má pro to důvody? Zdali membránové nebo pístové? Které jsou lepší pro sparvný chod? Předem vám děkuji za odpověď.
25.9.2012 9:57:39
Jméno:
Autogas Centrum Předmět:
RE: Typ vstřikovačůDobrý den.Částečně jsme omezeni výběrem (doporučením) typů vstřikovačů výrobci zařízení LPG pro daný systém.( výběrem typů v programu).V České Republice se membránové vstřikovače používají velice sporadicky. Měli jsme možnost vyzkoušení membránových vstřikovačů. Na základě zkušeností preferujeme pístové vstřikovače. Ostatně, i většina renomovaných firem je kompletuje do své soupravy. S pozdravem Ing.Pataky - technik
24.9.2012 20:44:35
Jméno:
Karel Klimo Předmět:
Jaký motor pro LPGDobrý den pane inženýre. Většina lidí se vás ptá na méně vhodné motory pro dodatečnou montáž LPG. Já si chce koupit mírně ojetý vůz cca 6 let starý a nechat namontovat LPG. Ptám se proto obráceně. Znáte ze své praxe nějaké motory, bez ohledu na značku, které byste řekněme z titulu vhodnosti na alternativní motor alespoň mírně preferoval? Rozhodně vás nebudu peskovat, když mi nákup nevyjde. Dobře vím, že je více faktorů ve hře, jako technický stav motoru atd. Prostě mě jen zajímá, který motor z konstrukčního a materiálového hlediska má šanci na slušnou životnost s LPG bez nutnosti přimazávání.
25.9.2012 7:37:14
Jméno:
Autogas Centrum Předmět:
RE: Jaký motor pro LPG
Dobrý den pane Klimo. „Přimazávání“, neboli ochrana ventilů je určena pro motory s tzv. měkčenými sedly ventilů. Vývoj elektroniky spalování benzínu umožnil použití tzv. (měkčených) odlehčených sedel (teplota motoru je při spalování benzínu nižší než dříve). LPG má vyšší oktanové číslo a při spalování směsi se teplota motoru může mírně zvýšit. Některé typy motoru tím mohou trpět, a proto výrobci doporučují „přimazávání“. Ochrana ventilů po montáži LPG se tedy neaplikuje u motorů s tvrzenými sedly. Seznam neexistuje. Naše doporučení použití ochrany pro některé typy motorů, najdete zde na fóru několikrát. S pozdravem Ing.Pataky - technik
24.9.2012 19:32:15
Jméno:
Jan Předmět:
Mareadobry den pane ing tak jsem se radoval zbytečne auto už zase cuka na lpg.mohli bychom se spolu dohovořit,rad bych navštivil přimo vas mate moji duveru dekuji Macků
25.9.2012 7:04:03
Jméno:
Autogas Centrum Předmět:
RE: MareaDobrý den pane Macků.Objednávky oprav přijímá provozní, pan Kůs na čísle 602 178 440.I když máte ještě montáž LPG v záruce, u nás musíte uhradit veškeré náklady spojené s diagnostikou a opravou.S pozdravem Ing.Pataky - technik
24.9.2012 13:33:25
Jméno:
Ondřej Předmět:
Vyplatí se LPG - malý nájezd kmDobrý den, vyplatí se montovat LPG na motor 1.4 16V 55kw, který jezdí ročně cca 12000km. Většina jízd je po městě a jsou krátké (4-10km). Aktuální spotřeba benzinu je 8l/100km, což je při dnešních cenách benzínu už dosti neúnosné. Vyplatí se montáž nebo budu i s LPG většinou jezdit na benzín? Děkuji za radu.
24.9.2012 14:46:11
Jméno:
Autogas Centrum Předmět:
RE: Vyplatí se LPG - malý nájezd kmDobrý den. Jestli se to oplatí nebo ne, musíte rozhodnout sám. Uvádím ekonomická fakta: Montáž zařízení LPG stojí od 24.000 Kč podle typu zařízení včetně DPH. Návratnost pořizovací investice jsou cca 2 roky. U studeného motoru proběhne přepnutí na LPG cca po 500-1000 m. S pozdravem Ing.Pataky - technik
24.9.2012 12:19:44
Jméno:
Dalibor Novak Předmět:
LPG zastavba pro FSIDobry den,
v reakci na posledni prispevky se chci zeptat. Znamena to tedy, ze i v pripade motorkodu, ktery neni uveden v seznamu prestaveb na LPG, jste schopni se poptat u vyrobce na alternativu? Rad bych tedy vedel moznost ve svem pripade. Skoda Octavia II, FSI 110kW, motorkod BLX. dekuji za odpoved, Dalibor Novak
24.9.2012 14:37:34
Jméno:
Autogas Centrum Předmět:
RE: LPG zastavba pro FSIDobrý den.Ano, montáž zařízení LPG Vašeho typu vozidla možná je. Seznam byl dnes doplněn.S pozdravem Ing.Pataky - technik
Přidat záznam