Logo Autogas Centrum
Logo Autogas Centrum
Logo Autogas měření emisí



Nacházíte se zde:  

Diskuzní fórum LPG/CNG


+ Nový dotaz

<5x<   <<     <1> || <201>  <202>  <203>  <204>  <205> ||  <216>     >>   >5x>  

1.3.2011 23:15:13
Jméno: Jan Předmět: LPG Porsche Cayenne
Dobrý den, mám zájem o přestavbu na LPG u vaší firmy, konkrétně vozu Porsche Cayenne, 4,5 turbo, r. v. 2004, 331 kw. Zajímalo by mě, jakou značku zařízení by jste pro tento vůz doporučili, a zároveň bych od vás rád získal předběžnou kalkulaci této přestavby s tím, že nádrž bych rád umístil místo rezervy a plnění nádrže pod víko nádrže pro benzín. Děkuji za odpověď, Vycudilík.
2.3.2011 7:08:43
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: LPG Porsche Cayenne
Dobrý den pane Vycudilík. Nemohu doporučit žádnou značku, o které bych byl přesvědčen, že bude zástavba úspěšná. Problém je v malém výkonu vstřikovačů v soupravách. Ono by to „nějak chodilo“, i s těmi existujícími nejsilnějšími vstřikovači , ale takové polovičaté montáže my neděláme. S pozdravem Ing.Pataky - technik

1.3.2011 22:14:16
Jméno: Kindermanová Předmět: BIGAS
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda někdo z Vaší partnerské sítě servisuje LPG od firmy BIGAS. Děkuji předem za informace
2.3.2011 4:53:31
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: BIGAS
Dobrý den. Systém BIGAS nemontujeme a neservisujeme. S pozdravem Ing.Pataky - technik

1.3.2011 17:29:37
Jméno: otto Předmět: doplnění dotazu
Dobrý den ,jedná se o zařízení Landirenzo Omegas-Gi.Hezký den Kukula.
1.3.2011 18:37:46
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: doplnění dotazu
Dobrý večer. Pokud se objevuje chybové hlášení jenom na 4. válci, je třeba proměřit odpor vstřikovače, jeho napájení (tedy i kostru) , zkontrolovat svíčku a kabel.Pokud jeden válec nepálí, systém to nahrazuje prodlužováním času vstřiků na ostatních vstřikovačích. Při prudkém přidání se sníží tlak, zbývající vstřikovače nejsou schopny dodat potřebné množství plynu co se pak projeví cukáním motoru. (směs je chudá) Upozorňuji, že je to pouze jedna z příčin. Může to být i trvale nízkým tlakem na reduktoru, nebo jednoduše závadou na jednom výstupním kanálu řídící jednotky. Bez diagnosiky nelze přesně určit příčinu. Napište ve kterém regionu bydlíte a doporučím vám našeho smluvního partnera. S pozdravem Ing.Pataky - technik .

1.3.2011 14:25:20
Jméno: Richard Předmět: Problém s přestavbou
Dobrý den, koupil jsem novou Lagunu III a prodejce mi ji prodal už přestavěnou na plyn. Po zajetí motoru na benzín (cca 1700km) jsem zkusil jízdu na plyn asi 200km a protože byla soustava špatně seřízená a motor kromě plynu přisával i benzín (před koncem jízdy se rozsvítila kontrolka nádrže), tak se "utavily" svíčky. Chci se zeptat, jestli je to běžný způsob předání přestavby na LPG zákazníkovi s neseřízeným systémem, jestli po takovéto jízdě můžou kromě svíček odejít i další části motoru a jestli je normální, že za 1 svíčku si servis účtuje 1 300Kč? Děkuji za pomoc.
1.3.2011 15:23:13
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Problém s přestavbou
Dobrý den pane Richard. Přiznám se, moc Vašemu dotazu nerozumím: Pokud jste si koupil auto už s provedenou zástavbou zařízení LPG, (zástavba LPG v ČR, nebo v zahraničí?) prodejce Vás měl obeznámit se stavem zařízení LPG a s podmínkami užívání. Nechápu, proč jste poprvé přepnul na plyn až po 1700 km? Proč jste nereklamoval špatné seřízení u prodejce? K „utavení“ (??) svíček jak píšete, mohlo dojít právě špatně seřízenou řídící jednotkou plynu. Určitě není normální předání jakékoli nefunkční věci, pokud na to zákazník nebyl předem upozorněn. Svíčky podle druhu skutečně mohou stát i těch 1300 Kč. Mohu Vám doporučit některého z našich smluvních partnerů ve vašem regionu na diagnostiku a opravu závady, pokud budu vědět, jaké zařízení LPG ve vašem vozidle je. S pozdravem Ing.Pataky – technik.

1.3.2011 7:49:20
Jméno: Zídek Předmět: citroen xsara picasso
Dobrý den ,děkuji za Vaši odpověď ,ale nedozvěděl jsem se jaký systém Stag byste do xsary picasso doporučoval a jaká bude cena. Jaký je rozdíl mezi Stag 300+ a Stag 300 premium děkuji
1.3.2011 8:12:05
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: citroen xsara picasso

Dobrý den pane Zídek. Při mé rozsáhlé odpovědi na Váš dotaz jsem zapoměl na to nejpodstatnější :( : Doporučuji systém STAG 300 Plus. U nás by montáž stála 27.000 Kč včetně DPH s toroidní nádrží. O rozdílech mezi systémy se dočtete ZDE. S pozdravem Ing.Pataky - technik



1.3.2011 6:21:08
Jméno: Miroslav Berecka Předmět: typ soupravy
Dobrý den mám LPG v Hyundai Tucson 2.0 můžete mi prosím říct o jaký systém se jedná -v příloze TP mám napsanou soupravu Tomasetto AC ale přepínač dle foto u vás na vebu je Stag - číslo homologace řídící jednotky je E8-67R-014289 montážní firma mi tvrdila že tam mám italské Tomasetto(v TP je Tomasetto-provozní ventil,přípojka,multiventil. nádrž a schránka je Stako) elektronika je asi stag jede to cca 3 roky bez problémů jen se mi zdá že když mi nějak prudce klesnou otáčky tak mi vzadu u nádrže něco cvakne jak kdyby se odpojil plyn ale přepínač stále svítí v plynu.- u tohoto motoru je prosím nutné přimazávání flasch lube? děkuji Berecka
1.3.2011 8:03:20
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: typ soupravy
Dobrý den pane Berecka. Pokud se mluví o původu namontovaném zařízení LPG, obecně se myslí původ řídící jednotky a programu. Pokud tam máte řídící jednotku STAG, tak se jedná o Polské zařízení firmy Ac S.A. Mimochodem se jedná o velice kvalitní a bezporuchové zařízení. Nic na tom nemění fakt, že nádrž, multiventil a schránka jsou od firmy Stako (Polsko) a reduktor Tomasetto (Itálie). Bez podrobnějšího popisu diagnostiky chyb, nejsem schopen poskytnout relevantní pomoc nebo radu. Obraťte se na montážní firmu, která provedla zástavbu. Pokud je to náš partner, ať nás kontaktují. Jednoznačně doporučuji přimazávání ventilů. S pozdravem Ing. Pataky - technik

28.2.2011 18:34:21
Jméno: OTTO KUKULA Předmět: dotaz
DOBRÝ DEN ,CHTĚL JSEM SE ZEPTAT NA PROBLÉM ,KTERÝ SE MI VYSKYTUJE OBČAS A TO ŽE PŘI PŘIDÁNÍ PRUDKÉM PLYNU ZAČNE MOTOR KUCKAT A ROZSVÍTÍ SE CHECK ENGINE,PŘI PROVOZU NA BENZÍN SE TO NESTANE.jE TO NAPŘ. PŘI PŘEDJÍŽDĚNÍ NEBO PŘI TAHU DO KOPCE.MECHANIK CO MI TO MONTOVAL TVRDÍ ,ŽE SE JEDNÁ O ŠPATNOU KOSTRU A V TESTU MU TO UKÁZALO ŽE NEPALI 4 VÁLEC.JEDNÁ SE O VŮZ FORD EXPLORER 4.0L R.V. 2007.DĚKUJI KUKULA
1.3.2011 7:41:25
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: dotaz
Dobrý den pane Kukula. Uvádíte sice projevy závad na Vašem vozidle, ale neuvádíte namontované zařízení LPG, výrobce, systém a ani montážní firmu. Doplňte prosím Váš dotaz. S pozdravem Ing.Pataky - technik

28.2.2011 18:10:32
Jméno: Pavel Předmět: LPG Focus
Děkuji za rychlou odpověď,jen bych prosil ještě upřesnit,zda Vámi uvedená cena za přestavbu 27000 Kč je včetně přimazávání ventilů,nebo se musí připlatit.Je přimazávání nutné?
1.3.2011 7:08:41
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: LPG Focus
Dobrý den pane Pavel. Ano, mnou uvedená cena je včetně přimazávání VAP Saver. Po závazné objkednávce ještě dostanete cenový bonus ve výši 500 Kč. Přimazávání do vozidel Ford nutné je.(měkčená sedla ventilů) S pozdravem Ing.Pataky - technik

28.2.2011 9:28:09
Jméno: Ing. František Hampl Předmět: Přestavba Peugeot 207 SW
Chtěl bych si nechat zabudovat LPG do vozidla Peugeot 207 SW, typ motoru 8FS, výkon 70 kw. Prosím o informaci, který z dostupných systémů by byl pro toto vozidlo nejvhodnější. Jsem z okresu Most. Můžete mi doporučit nejakého vhodného dodavatele z táto oblasti - Mostecko, Teplicko, Louhsko, Chomutovsko. Děkuji předem za odpověď. S pozdravem ing. Hampl.
28.2.2011 10:04:45
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Přestavba Peugeot 207 SW
Dobrý den pane inženýre. Těch systémů vhodných pro zástavbu čtyřválcového motoru o objemu 1397 ccm je několik. Velice se osvědčilo zařízení STAG 4, eventuelně STAG 300 Plus firmy Ac S.A. Systém je bezporuchový a na údržbu nenáročný. Montáž je cenově přijatelná. Pokud se podíváte na naši partnerskou síť, tak ve Vámi zmiňované oblasti (Ústecký kraj) máme 6 partnerů. Můžete si vybrat jakoukoli firmu. S pozdravem Ing.Pataky - technik

27.2.2011 19:30:06
Jméno: jano Předmět: elpigaz vo fabii
Dobrý deň prajem. Kůpil som fabiu 1.4 mpi od pána, ktorý nechal lpg nainstalovať vo firme Kolgas p. Novotný. Voz som kůpil s vedomím, že sa u nej rožíná ček engine. Povodný majiteľ si už nevedel rady a tuto závadu vo firme Kolgas nekoľkokrát reklamoval, ale bezůspešne. Chcem sa zopýtat čo sa s tým dá robi´t, lebo tato kontrolka vraj nesmie svietit. Zariadenie je elpigaz a je starý takmer 1 rok. Ďakujem za odpoved
27.2.2011 19:48:48
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: elpigaz vo fabii
Dobrý večer pane Jan. Bohužel - nebo bohudík zařízení Elpigas nemontujeme. Problém rozsvěcování kontrolky Check-Engine může mít více příčin. Zpravidla se jedná o indikaci špatných emisních hodnot, špatného spalovaní LPG, nesprávném nastavení korekcí atd. Bez diagnostiky nelze přesně určit příčinu. Obraťte se opět na firmu která zařízení namontovala. S pozdravem Ing.Pataky - technik

27.2.2011 12:01:20
Jméno: Pavel Předmět: LPG Focus
Dobrý den,uvažuji o přestavbě Fordu Focus 1,6 74kw 2008 na lpg,jaký by jste mi doporučil systém vzhledem k optimálnímu poměru cena spolehlivost.Jaká by byla cena přestavby a jak velká nádrž je v ceně.Popřípadě za co si mohu připlatit (větší nádrž,ukazatel stavu lpg,plnění LPG u benzínu,atd).Nerad obtěžuji dotazy na cenu,ale ceník se nezobrazuje. Děkuji
27.2.2011 19:58:58
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: LPG Focus
Dobrý večer pane Pavel. Máte možnost si vybrat z několika systémů vhodných pro zástavbu zařízení LPG do vašeho vozu. Zastupujeme italské firmy BRC (zde je vhodné zařízení Plug/Drive cena 29.000 Kč), Landi Renzo (zde je vhodné zařízení Omegas cena 31.000 Kč), ale nejvíce montované zařízení do vašeho vozidla je od firmy Ac S.A. (zde je vhodné zařízení STAG 300 Plus cena 27.000 Kč) Všechny ceny jsou včetně DPH a bez rozdílu velikosti nádrže. V ceně je i ukazatel stavu paliva. Připlatíte si pouze cca 200-300 za plnění vedle benzínového hrdla. V případě závazné objednávky můžete při placení za montáž získat navíc cenový bonus. S pozdravem Ing.Pataky -technik

27.2.2011 9:28:24
Jméno: m. Zídek Předmět: Citroen xsara picasso
Zdravím, Uvažuji o přestavbě ciroena xsara picasso 1,6í 16v rv 2009 . Při schánění infor¨mací mě některé firmy důrazě odrazovali od polskách výrobků a doporučovali pouze holandské ,popř.italské.z důvodu kvality a spolehlivosti.Po přečtení vašeho fóra jste mě natolik zviklal ,že asi půjdu do stag 300+. ,v případě že to doporučíte. Je nutné přimazávání ? Najedu cca 15-20 000 km ročně. Rád bych toroid nádrž a plnění k benzínu. Prosim o cenu. Jaké používáte přívodní vedení plast-Cu. Lze za jízdy přepínat plyn-benzín manuálně ,či pouze automaticky,Jaké jsou další náklady -tech.prohlídky,výměna filtrů,repase či výměna součástí aj. Jaké máte zkušenousti s partnerskou firmou Autoservis Kovář z Říčan u Prahy (na internetu nic moc). V případě ,že bych si přestavbu objednal u Vás ve Strakonicích jaká je objednací doba a jak dlouho trvá montáž. Děkuji.
27.2.2011 19:35:28
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Citroen xsara picasso

Dobrý večer pane Zídek. Protože zastupujeme a montujeme zařízení několika renomovaných italských firem, mohu zcela s klidným svědomím prohlásit, že stejnou kvalitu a spolehlivost má i zařízení polské provenience Ac A.S. řady STAG. Je to čistě na vašem výběru. Italská zařízení jsou dražší (důvody jsem už uváděl několikrát na tomto fóru – vyšší náklady výroby (mzdy, vstupy atd.) a nenabízejí o nic víc než již zmiňovaný STAG. Navíc má STAG komfortnější programové vybavení. Pro novější vozy se přimazávání doporučuje proti zaklepávání ventilů. (měkčená sedla) O přimazávání se více dozvíte ZDE. Pokud je dostatek místa u benzínového hrdla, lze za příplatek tuto instalaci objednat. Každé zařízení LPG je konstruováno tak, aby se přepínání z benzínu na plyn a opačně dalo provádět i za jízdy. Na vedení plynu z nádrže do reduktoru používáme Cu trubku a na rozvod plynu ze vstřikovačů do trysek gumové nebo plastové. Každý náš partner si hodinové mzdy oprav stanovuje sám, jsou to samostatné subjekty podnikání. Uvedu tedy náš ceník. Technická prohlídka (roční stojí 500 Kč, výměna filtru se provádí u technické prohlídky po cca 20.000 km a stojí 500 Kč zcela nový, pokud stačí vyměnit jenom vložku tak 80 Kč, repase je v hodinové mzdě bez ND 350 Kč atd. ) Firma Autoservis Kovář http://lpg-nupaky.webnode.cz/ patří mezi naše přední firmy v okolí Prahy. Má dobré technické a diagnostické zázemí a mohu ho jen doporučit. Právě kvůli jeho pečlivé práci má v současné době převis poptávky (mluvil jsem s ním dnes dopoledne) a proto by Vaši přestavbu mohl přijmout až od středy příštího týdne. Čekací doba u nás je v současné době cca 14 dní. Montáž trvá jeden pracovní den od 7.00 – 15.00 S pozdravem Ing.Pataky - technik



26.2.2011 22:06:10
Jméno: Milos Předmět: LPG do mondea ST220
Dobry den, mam zajem o prestavbu sveho vozidla na LPG. Jedna se o Ford Mondeo ST220 V6, r.v. 11/2002, obsah: 2967ccm, vykon: 166 kW, najeto cca.170 tis km. 1. otazka, co me zajima: Je tento motor nachylny k nadmernemu opotrebeni ventilovych sedel ( je nutne pouzivat Flash Lube nebo jiny mazaci ekvivalent? ) 2. Vyzaduje provoz na LPG i jiny typ zapalovacich svicek (pokud ano, je jejich vymena soucasti prestavby?) 3. Kdyz uz je motor zahraty na provozni teplotu a ja jej na chvilku (5 az 10 min) vypnu, startuje pak na benzin nebo rovnou LPG? Dekuji
27.2.2011 18:51:27
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: LPG do mondea ST220
Dobrý večer pane Miloš. 1. Ano, doporučuji Flash Lube nebo VAP Saver. 2. Ne, nepotřebujete žádné specielní svíčky, používejte svíčky doporučené výrobcem. 3. Pokud je už motor zahřátý , může přepnout do plynu okamžitě podle nastavení otáček. Pokud budou otáčky pro přepnutí nastaveny na nižší hodnotu než volnoběh, přepne se systém do plynu okamžitě. S pozdravem Ing. Pataky - technik

26.2.2011 21:44:47
Jméno: Pavel Předmět: FSI a LPG
Dobrý den.Chci se zeptat na Škodu Octavia s motorem 2,0 fsi.Jestli se na to lpg motuje či nikoli a popřípadě cenu děkuji Volf.
27.2.2011 18:39:46
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: FSI a LPG

Dobrý večer pane Volf. O problematice zástavby FSI motorů se dozvíte ZDE. S pozdravem Ing.Pataky - technik



26.2.2011 20:16:45
Jméno: Jirka Předmět: crv honda r.v.2009
dobrý den, mám hodnu cr-v, rok výroby 2009, benzinovy motor,najeto 28000km a uvazuji o prestavbe na LPG, po breznu kdy me vyprsi dvouleta zaruka, chtel bych se zepta na to zda tento model resp. motor je vhodny na prestavbu a zda je vyhodne provest motaz vstrikovani tekute faze LPG - vícebodové vstřikovaní kapalného LPG" - zkráceně LPi. Jaky je cenovy rozdil a jake jsou zkusenost Vaseho servisu ohledne spolehlivosti ve srovnani se vstrikovanim plynne faze. dekuji Jirka
27.2.2011 18:36:43
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: crv honda r.v.2009
Dobrý den pane Jirko. Do Vašeho modelu vozidla běžně provádíme zástavbu zařízení LPG. Jedná se o vícebodové sekvenční vstřikování s autoadaptivitou. Naše firma montáž LPG tekutého vstřikování neprovádí pro malý zájem. V případě zájmu tohoto zástadruhu zástavby se obraťte na našeho smluvního partnera v Praze, pana Coubala.(viz partnerská síť) S pozdravem Ing.Pataky - technik


<5x<   <<     <1> || <201>  <202>  <203>  <204>  <205> ||  <216>     >>   >5x>  

Přidat záznam


Předmět:
Jméno:
E-mail (nebude zveřejněn):
Text zprávy:
jsou povoleny tagy <b>, <u> a <i>, můžete psát i odkazy ve tvaru www.neco.cz nebo http://neco.neco.cz
    


Tento web používá soubory cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas.Více informací