Logo Autogas Centrum
Logo Autogas Centrum
Logo Autogas měření emisí



Nacházíte se zde:  

Diskuzní fórum LPG/CNG


+ Nový dotaz

<5x<   <<     <1> || <204>  <205>  <206>  <207>  <208> ||  <268>     >>   >5x>  

22.8.2012 13:04:55
Jméno: Martin Předmět: Chybí výkon v režimu LPG

Dobrý den, reaguji na Vaši odpověď na můj dotaz níže. Nikde jsem nenapsal, že závada má souvislost s provedenou revizí, vozidlo je dovezené i s LPG z IT a provozuji ho krátkou dobu - proto potřebuji vychytat všechny mouchy a snažil jsem se tedy uvést co nejvíce informací. Od vás jako servisního místa bych spíše očekával odpověď typu "není problém zajet na diagnostiku a pokusit se o odhalení závady" a ne posílat mě rovnou k montážní firmě. Chápu, že lukrativnější a přednostnější je pro Vás samozřejmě instalace nových zařízení, ale i ta dříve montovaná potřebují servis a ne vždy je možné se zvláště v případě dovezených vozidel nebo vzniku náhlé závady obrátit na přímo na montážní firmu. Jednalo se mi spíše o to vyjít z Vašich zkušeností a nabídnout relevantní radu a řešení.Ještě jsem zapomněl uvést, že jsem z Písku, a proto volba AGC Strakonice jako "mého" servisu, jehož služeb bych měl zájem využívat mi přijde jako logická volba


22.8.2012 13:58:29
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Chybí výkon v režimu LPG
Dobrý den. Omlouvám se, vyznělo to tak, že potíže nastali po naši revizi. Nicméně, vozidla dovezena z Itálie mají často zablokovanou řídící jednotku a nelze ji odblokovat. V tomto případě se musí nahradit úplně novou řídící jednotkou. Pak lze provést diagnostiku a závady odstranit.Ing.Pataky-technik

22.8.2012 7:43:42
Jméno: Martin Předmět: Chybí výkon v režimu LPG
Dobrý den. Mám Volvo V40, motor B4184S2, LPG systém BRC. Před měsícem byla provedena revize systému v Autogas Strakonice. Od té doby najeto cca 1500 km. V průběhu posledních 14 dní po dosažení provozní teploty začne motor cukat hlavně v rozsahu otáček 1500-2500/min, po vytočení nad 2500ot/min sice jede bez cukání, ale s menším tahem - to pouze při režimu na LPG. Pozorováno zvýšení spotřeby LPG na cca 12,5l/100km. Při volnoběhu na LPG otáčky pulzují (cca 230-1000ot/min) a při zpomalení nebo podřazování má motor tendenci zhasnout. Než motor dosáhne provozní teploty (1-2min od nastartování studeného motoru) tento problém s LPG nepozoruji. Při provozu na benzín vše funguje jak má, žádné cukání ani ztráta tahu, volnoběh drží bez výkyvů cca 800ot/min. Svíčky, filtry i provozní náplně jsou měněny před revizí. Ještě jsem si všiml nepřesné signalizace stavu LPG v nádrži - po vyjetí asi 1/3 nádrže blikají stále 4 diody - přepokládám že takto je signalizován stav malého množství paliva a dále nedochází po vyjetí nádrže LPG k automatickému přepnutí na benzinový provoz - nevím ale, jestli toto systém umožňuje. Děkuji předem za radu.
22.8.2012 8:41:54
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Chybí výkon v režimu LPG
Dobrý den. Revize systému obsahuje vizuální kontrolu spojů, hadic, upevnění komponentů a „očuchání“ pro zjištění případného úniku plynu testerem. Revize tedy nemohla způsobit Vámi uváděné závady. Pro odstranění závad se obraťte na montážní firmu, která provedla instalaci vašeho zařízení LPG do vozidla. Ing. Pataky-technik

20.8.2012 21:04:19
Jméno: Libor Předmět: ztráta výkonu na LPG
Dobrý den. Mám Ford Mondeo MK3 1,8 . Přestavba v LK autoservis system SOLARIS DYNAMIC OBD . Mám na tento system najeto cca 7000 km. Při vyšších venkovních teplotách nad 26 st. ztrácí motor výkon hlavně při akceleraci a to pouze při režimu na LPG. Při volnoběhu na LPG otáčky pulzují a při akceleraci při rozjezdu je motor tak líný že trvá cca 5 sec než se vůz vůbec rozjede. Je zajímavé, že při nižšších teplotách vzduchu problém s LPG není. Děkuji za radu.
21.8.2012 6:57:43
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: ztráta výkonu na LPG
Dobrý den. Vámi uváděný systém nemontujeme. Obraťte se na LK autoservis.Ing.Pataky-technik

20.8.2012 6:03:46
Jméno: Pavel Předmět: Závada
Dobrý den. Mám Citroen C3 přestavbu na LPG asi půl roku. Na plyn auto jede v pohodě ale při startování na benzin auto párkrát chcípne , na benzin to prostě nechce jet, motor má malé otáčky , při jízdě na benzin to škube a nemá ten správný výkon , Ve značkovém servisu sami nevědí co to je ? Potom řekli že by to mohla být lambasonda , tu jsem vyměnil ale nic se nezměnilo , také jsem skusil vyměnit v nádrži benzin a nic, nic, Jestli my někdo může poradit , budu rád , může napsat i na toto - E- mail - vitkovmajer@seznam.cz předem moc dík . Pavel
20.8.2012 7:48:19
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Závada

 Dobrý den.Vámi popsaná závada ukazuje na ujeté korekce.Neuvádíte použité zařízení (výrobce a  typ).Pokud byla montáž provedena našim partnerem a námi zastoupeným zařízením (ještě by měla platit i záruka), tak si s úpravou korekcí poradí. Případně pomůžeme i konzultací.Ing.Pataky - technik



18.8.2012 22:12:44
Jméno: Ladislav Předmět: Závada
Dobrý den , mám dotaz mám namontováno zařízení STAG 300 motor octavia 1.8 T a při venkovní teplotě 26 stupňů začne motor houpat a chcípne.Na benzín jde normálně. Po delší jízdě je vše v pořádku.Diagnostika byla provedena už několikrát a žádná chyba se neukázala. Zářízení mám namontováno už 2 roky a tenhle rok to takhle zlobí jsem z toho zoufalí nemůžete poradit co s tím? Dodávám že to zlobí pouze když je horko a někdy po natankování plné nádrže.Předem děkuji za odpověď.
20.8.2012 7:30:41
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Závada
Dobrý den. Patrně je narušena správná činnost některého z funkčních čidel.Sdělte mi montážní firmu na číslo 602 518 625 a pokusíme se závadu odstranit.Ing.Pataky - technik

18.8.2012 20:35:35
Jméno: Jan Předmět: lpg v nadrzi
Dobry den, chtel bych se zeptat kolik zbyde v toroidni nadrzi lpg,kdyz system automaticky prepne na benzin z duvodu vyjeti nadrze plynu...je tam uplne prazdno a nebo treba litr,pul zustane? Diky
20.8.2012 7:24:26
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: lpg v nadrzi
Dobrý den.Přepnutí na benzín provede systém na základě tlaku plynu a ne podle výšky hladiny. Zůstatek tekutého plynu v nádrži je závislý na nastavení multiventilu, velikosti a tvaru nádrže a je zcela nepodstatný.Ing.Pataky-technik

18.8.2012 8:15:06
Jméno: Jarda Předmět: Yeti 1.2 TSI
Yeti 1.2 TSI, z malého TP varianta ACCBZBXO
20.8.2012 7:15:47
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Yeti 1.2 TSI
Na motor 1,2 s motorkódem BZB zatím nemáme soupravu a program.Ing.Pataky - technik

17.8.2012 20:29:59
Jméno: Jarda Předmět: Yeti TSI 1.2
Dobrý den, mám dotaz na 1.2 TSI 77 Kw (Yeti, již jsem se jednou dotazoval v minulosti), bližší informace ohledně přestavby. Cena je asi cca stejná ale jak je konstrukčně řešeno (přivstřik benzinu ? Oleje ? a podobně). Již na Vašich stránkách jsem nalezl že máte v seznamu přestavby. Chtěl bych zkalkulovat zda se mi vyplatí přestavba. Děkaji.
18.8.2012 6:48:23
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Yeti TSI 1.2
Dobrý den.Napište motorkód.Ing.Pataky-technik

16.8.2012 17:30:10
Jméno: Jiří Předmět: RE Eda
Dobrý den pane inženýre. Vidím,že pan Tonda, Antonín atd. se nám přejmenoval na Edu, Eduarda a pod. a nadále Vás zkouší ze znalostí problematiky spojené s LPG. Tedy nejen Vás, prudí také u ing. Čadka na foru a svými cílenými dotazy se snaží Vás i ostatní jaksi "nachytat".Komu asi tento pán tlačí káru?? Tentokrát přezkušuje ze znalostí o Chemtanu, co to bude asi příště? Je to divné , když chce vědět o tomto "zázraku" , že se nezeptá svých chlebodárců ze severní Moravy.. Možná je to tím, že se na vlastí forum ještě nezmohli a tak otravuje tady. Nenechte se odradit pány Tondy , Edy , Edwardy a jim podobnýmy. Přeji hodně úspěchů ve Vaši záslužné práci. Jirka
17.8.2012 7:48:43
Jméno: Autogas Centrum spol. s r.o. Předmět: RE: RE Eda
Dobrý den pane Jiří. Potvrzujete nám to, co jsme zjistili i mi při kontrole IP adres odesílatele. Tento pán není pro nás neznámá osoba. Je natolik hloupý, že nemění ani místo odesílání svých příspěvků. Provedli jsme kontrolu IP adres i s panem Ing.Čadkem, a skutečně se jedná o stejnou osobu.My se jeho dotazy budeme zabývat nadále, nakonec nám tím dělá dobrou reklamu. Děkujeme za upozornění. Ing.Pataky-technik

16.8.2012 16:14:00
Jméno: Pavel Předmět: Naplnění nádrže
Dobrý den, také bych měl dotaz ohledně naplnění nádrže. Mám nádrž o objemu 47 litrů, nicméně při posledním tankování mi dle stojanu natankovala obsluha do nádrže 48,33 litrů. Většinou tankuji pouze do cvaknutí multiventilu při 80% naplnění nádrže (cca 37 l), jen občas tankuji více a dosavadní natankované maximum bylo cca 46,5 litrů. Je vůbec možné, že LPG je natolik stlačitelná kapalina, aby se do nádrže dalo natlačit téměř o 1,5 litru více než je její objem? Nebo myslíte, že to signalizuje nějakou závadu u mého auta, popř. u tankovacího stojanu (jedná se o větší čerpací stanici, žádné JZD apod.)? Během tankování ani po něm jsem necítil žádný únik LPG. Na revizi i emisích jsem byl cca před 2 měsíci a vše v pořádku. Zařízení mám montováno v roce 2005 u Vašeho partnera v Horní Suché a dosud jsem najel na LPG víc než 200 000 km bez problémů, ale s "přetankováním" jsem se ještě nesetkal. Děkuji za Váš názor. S pozdravem, PJ
17.8.2012 7:26:54
Jméno: Autogas Centrum spol. s r.o. Předmět: RE: Naplnění nádrže
Dobrý den. Nemusíte se bát „přetankování“. Multiventil dovoluje naplnění nádrže na 80%, ale je tam určitá rezerva . Nelze to tedy počítat přesně matematicky. Kapalina je nestlačitelná, tedy pokud natankujete víc, je tam i objemově víc LPG v kapalném stavu.Ing.Pataky-technik

15.8.2012 23:56:49
Jméno: Petr Předmět: Dotaz na naplneni nadrze
Dobry den, mam ve voze namontovanou nadrz o velikosti 52l a vejde se me tam jen 37l vim ze nejde naplnit na 52l ale melo by se tam vejit cca 80% coz dela 41l nevite cim to je ze se me tam vejde tak malo nebo se to da nejak nastavit? Mam novy system BRC.
16.8.2012 7:22:10
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Dotaz na naplneni nadrze
Dobrý den. Než se pustit hned do prohlídky a nastavení multiventilu, pokuste se natankovat na jiné čerpací stanici. Plnící tlak pistolí může být totiž rozdílný od pumpy k pumpě. Ten rozdíl cca 4 litrů je v celku zanedbatelný, ale pokud se potvrdí naplnění 37 litrů u více stanic, je třeba provést kontrolu multiventilu. Ing.Pataky - technik

14.8.2012 19:43:03
Jméno: Eda Předmět: Aditivum
Dobrý den, některé montážní firmy nabízejí aditivum do lpg pod názvem Chemtane V, je to novinka nebo něco již překonaného?Má to mít nějaké vlastnosti které lpg chybí, děkuji za vaši reakci.
15.8.2012 7:36:21
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Aditivum
Dobrý den. Vámi zmiňované aditivum nepoužíváme a proto se k jeho vlastnostem nemohu vyjádřit.Ing.Pataky - technik

14.8.2012 19:27:26
Jméno: Honza Předmět: Landirenzo
Dobrý den, mám dovoz auta z Itálie (Ford Mondeo 2,3 Duratec-HT automat, rok výroby 2009) a v něm namontovaný systém Landirenzo Omegas pravděpodobně rok výroby 03/2007 . K vozidlu jsem dostal nějaký doklad od LPG s označením „Rid.GPL IG1 con EV ins“ Mám dva problémy: 1. Auto ráno nastartuje na poprvé, ale během dne když jezdím a auto nechám stát víc jak 10 min a chci potom nastartovat, tak mám problém.(startuji cca 5sekund) 2. Ve vyšších otáčkách se motor jakoby začne dusit a cukat.Jeden příklad za všechny.Jel jsem do prudšího kopce a potřeboval jsem předjet pomalejší vůz, sešlápnul jsem plyn až na podlahu auto podřadilo a jak se dostalo na hranici 4,5 tis otáček tak prostě dál jet nechtělo.Okamžitě jsem přepnul na benzín a problém přestal.Vím,že LPG má menší výkon,ale tohle by se asi stávat nemělo. Děkuji za odpověď a za čas strávený nad mým dotazem.
15.8.2012 7:34:24
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Landirenzo
Dobrý den. Neuvádíte kolik km vozidlo najelo na plyn. Předpokládám, že bude nutná výměna membrán a provedení nové autokalibrace. Můžou být i zanešené některé vstřikovače.Pozn. Zařízení Omegas z Itále jsou často zakódovaná a nelze se k nim připojit. V tomto případě se musí koupit nová řídící jednotka. Ing.Pataky - technik

13.8.2012 15:07:22
Jméno: Křivinka Předmět: přestvba
Dobrý den, má Ford Cmax,1,8i,92 kw ,2004,kolik by stála u Vaši firmy přestavba a jaký systém mi doporučujete,děkuji Křivinka
13.8.2012 15:27:07
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: přestvba
Dobrý den.Cena je závislá na použitém systému.Doporučuji Plug/Drive (BRC) nebo systém Easy Fast Smart (Lovato).Od 26.000 včetně DPH. Doporučuji taky přimazávání nebo aktivaci přístřiku benzínu (VSR) .Ing.Pataky - technik

13.8.2012 13:47:39
Jméno: Pavel Šimoník Předmět: Flash lube
Dobrý den, mám LPG sekvenční Tartarini v Mazdě 6 1,8 2004. Při montáži ve firmě Auto Unger v Brně mi bylo řečeno, že Flashlube je pro tento motor zbytečný. Naopak v servisu Mazda mi ho minulý týden doporučovali. Auto má najeto 97 tis. km, z toho 47 tis. na LPG. 1. Je opravdu tento typ motoru náchylnější na sedla ventilů? 2. Má ještě smysl FL namontovat? Děkuji za odpovědi.
13.8.2012 14:13:04
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Flash lube
Dobrý den.Myslím, že názor servisu Mazda je hodnověrnější než názor montážní firmy Ing.Pataky - technik


<5x<   <<     <1> || <204>  <205>  <206>  <207>  <208> ||  <268>     >>   >5x>  

Přidat záznam


Předmět:
Jméno:
E-mail (nebude zveřejněn):
Text zprávy:
jsou povoleny tagy <b>, <u> a <i>, můžete psát i odkazy ve tvaru www.neco.cz nebo http://neco.neco.cz
    


Tento web používá soubory cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas.Více informací