Logo Autogas Centrum
Logo Autogas Centrum
Logo Autogas měření emisí



Nacházíte se zde:  

Diskuzní fórum LPG/CNG


+ Nový dotaz

<5x<   <<     <1> || <204>  <205>  <206>  <207>  <208> ||  <210>     >>  

24.9.2010 14:18:57
Jméno: Jindřich Šourek Předmět: Nissan Maxima 3,0 V6
Dobrý den, zajímám se o přestavbu vozu Nissan Maxima A33 3.0 147 kW, r. v. 2000. Je to šestiválec - to vy ale určitě víte, protože pokud vím, někdo z Vaší firmy takový starší vůz na plyn má. Přestavbu plánuji někdy na přelomu října a listopadu. Ale k dotazu.. zajímá mě jestli by stálo za to přidat přimazávání ventilů. S autem budu jezdit v průměru 40 000 až 45 000 za rok. Na přestavbě šetřit nehodlám a jako rodilý Strakoňák nemůžu svěřit přestavbu nikomu jinému než vám. :-) Nicméně ve Strakonicích se bohužel vyskytuji jen o víkendech, čili na pravidelné revize k vám nejspíš jezdit nezvládnu. Chtěl bych tedy systém, který zvládnou revizovat i servisovat i jiné servisy než jen ten váš. Mám totiž neblahé zkušenosti s Holandským Koltecem a nedostupností a neodborností servisu. Dále by mě zajímalo, jestli podle našich norem lze umístit plnící hrdlo lpg hned vedle hrdla nádrže a "schovat" ho za dvířka - žiju totiž v domnění, že hrdlo lpg nesmí být na stejné straně jako hrdlo nádrže. Pak mám ještě dotaz k nádrži - jaká největší toroidní nádrž se dá namontovat? A o kolik by pak převyšovala dno kufru? Maxima má pneu šířky 205. Chci totiž nádrž co nejobjemnější, protože při mém nájezdu jsem u pumpy furt. Zvažuji i klasickou válcovou nádrž. A na závěr bych měl jeden spíš akademický dotaz - existují systému lpg, s kterými již auto nemusí startovat na benzín? Předem děkuji za odpovědi. S pozdravem Jindřich Šourek
24.9.2010 21:45:15
Jméno: Autogas Centrum spol. s r.o. Předmět: RE: Nissan Maxima 3,0 V6
Dobrý večer pane Šourek. Váš dotaz není složitý, ale značně rozsáhlý, a proto se vám pokusím vše zodpovědět na našich servisních stránkách. Klikněte proto na modrý odkaz v záhlaví fóra ..."Pro získání podrobnějších informací..."

22.9.2010 13:20:23
Jméno: Klíma Jiří Předmět: pípání
Dobrý den. Mám ve svém vozidle od Vás namontovaný systém LPG Stag 300 a chtěl bych se zeptat, jestli je možné ztlumit to pípání, které upozorňuje na přepínání systému na benzín když dojde plyn. Děkuji za odpověď.
23.9.2010 7:29:52
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: pípání
Dobrý den pane Klíma. Odpovím Vám odlehčenou formou: Ne, ztlumit to nejde. Pouze ho lze odpojit. Mimochodem i mě v autě pípá signalizace že nemám připojené pásy...Představte si, že výrobce na můj dotaz na fóru vůbec nereagoval... S pozdravem aa přáním veselého dne. Ing.Pataky - technik

18.9.2010 23:16:08
Jméno: Koranda Předmět: přimazávání ventilů
Dobrý večer.Jsem rozhodnutý pro montáž lpg ve vaší firmě mám dilema s přímazem pro fiat stilo MW 1,6 16v ano či né.Děkuji za odpověd Koranda
20.9.2010 8:47:54
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: přimazávání ventilů
Dobrý den pane Koranda. Velice si vážíme toho, že zamýšlenou přestavbu svého auta jste se rozhodl svěřit nám. K Vašemu dotazu ohledně přimazávání ventilů: V současné době montujeme přimazávání VAP Saver nebo Flash Lube do vozidel Ford a Opel. Obecně lze říct, že dodatečnou montáží těchto zařízení v ceně 1500 Kč do kteréhokoli motoru, mu v žádném případě neuškodíte, ba právě nopak. Klikněte na www.lpg-autogascentrum-servis.cz/lpg-autogas-centrum-servis/temata/flash-lube/ pro podrobnější informace a rozhodněte se jestli ano, nebo ne. Přímo pro Vaše vozidlo přimazávání není nutné. S pozdravem Ing. Pataky - technik

17.9.2010 14:51:18
Jméno: Milan Horák Předmět: Lovato Easy Fast
Dobrý den, chtěl bych tady na fóru poděkovat p. Ing. Patakymu, který mi všechny podrobnosti k mému dotazu vysvětlil v obsáhlém e-mailu. Můžu říct, že takový přístup k zákazníkovi není opravdu běžný. Děkuji. M.Horák
17.9.2010 14:54:56
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Lovato Easy Fast
Dobrý den pane Horák. Jsem potěšen Vašim osobním poděkováním, tento přístup můžete očekávat i od všech zaměstnanců naší firmy. Hezký víkend. Ing.Pataky - technik

14.9.2010 14:56:42
Jméno: Janouch Oldřich Předmět: Přestavba na LPG
Dobrý den, lze provést přestavbu na LPG u vozidla Peugeot 207, rok výr. 2009, výk. 70kW, zdv.obj. 1397 cm3 a pokud ano, lze umístit nádrž místo náhradního kola ? Současně prosím o sdělení orientační ceny. Děkuji. Janouch.
15.9.2010 14:14:39
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Přestavba na LPG
Dobrý den pane Janouch. Ano, do Vašeho vozidla lze namontovat zařízení na pohon plynem. Nádrž lze umístit do prostoru uložení rezervního kola v obou případech, tzn. když je uvnitř i vně vozidla (sedan-pickup) Orientační cena přestavby je 25-29-tis Kč včetně DPH. O možnostech slevy se více dozvíte na čísle +420 606 616 986 p.Apfelthaler. Počítejte s tím, že se musí doinstalovat emulátor snímáni množství benzínu v ceně 900 Kč. S pozdravem Ing.Pataky - technik

13.9.2010 15:00:58
Jméno: Marek Brzobohatý Předmět: Mondeo
Dobrý den, rád bych se zeptal na možnost přestavby na LPG Fordu Mondeo kombi 1.8 r.v. 2005 s najetými cca 150 tisíci km. Dále pak, jaké jsou další náklady navíc oproti pohonu na benzín (previdelné revize, výměny některých součástí po určité době/počtu najetých km, dražší olej, STK apod.). Děkuji,
14.9.2010 7:40:20
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Mondeo
Dobrý den pane Brzobohatý. Nic nebrání přestavbě Vašeho vozidla na LPG (přesněji zástavbě).Může se použít zařízení vícebodového sekvenčního vstřikování některého z našich renomovaných dodavatelů, kterých jsme výhradními nebo akreditovanými dovozci pro Českou Republiku.Cena přestavby včetně toroidní nádrže (místo rezervního kola) je v rozmezí 25-29-tis. Kč včetně DPH. Je důležité vědět, že u Vašeho motoru je nutno instalovat zařízení pro přimazávání ventilů VAP Saver nebo Flash Lube v ceně 1500 Kč včetně DPH. Pravidelná revize jednou ročně 500 Kč, 1. výměna filtru plynné fáze 200 Kč, další výměny vložky filtru vždy po 25000 km 80Kč. Používejte nadále oleje předepsané výrobcem.Kontrolu emisí plynu na STK si určuje každá stanice individuálně, v průměru se pohybuje v rozmezí 300-500 Kč. S pozdravem Ing.Pataky - technik

13.9.2010 13:31:24
Jméno: Stanislav Petrášek Předmět: STAG 4
Dobrý den vím asi jsem otravný ale pořád mi nejde do hlavy to že mi to bliká. Svítí mi ještě jedna zelená dioda před rezervou, tudíž by tam mělo být přibližně 25% nádrže. Od vás jsem to pochopil jako že by to mělo blikat při červené diodě při nedostatku tlaku ale když svítí ještě jedna zelená tak mě to právě polekalo, dojel jsem na tankovat a zjistil jsem že na ujetých 548 km mě to sežralo 39,5 L lpg. tudíš mi vychází spotřeba 7,2 L/100km. snad se to ještě nějak zlepší :) a nezlob te se za takový divný otázky Petrášek
14.9.2010 7:24:36
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: STAG 4
Dobrý den pane Petrášek. Až se dostavíte k nám na servisní prohlídku, vše Vám dopodrobna vysvětlím. S pozdravem Ing.Pataky

13.9.2010 11:29:35
Jméno: Stanislav Petrášek Předmět: STAG 4
Děkuji za podrobné vysvětlení. Ještě mi teda není přímo jasné když to bliká tak jedu na 100% benzín?? Děkuji mnohokrát za všechny odpovědi a určitě se chystám v blízké době na první servisní prohlídku. Děkuji Petrášek
13.9.2010 12:03:30
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: STAG 4
....když to bliká, tak jedete na benzín. L.P.

13.9.2010 8:32:31
Jméno: Stanislav Petrášek Předmět: STAG 4
Dobrý den mám jeden dotaz, mám od vás přestavbu na LPG na autě hyundai getz. a pokaždé ( zatím 3 nádrže) když dojíždím nádrž tak mi začne blikat ta zelená kontrolka (signalizace pro přepnutí na benzín nebo plyn), nejdřív jsem se zděsil co se stalo ale v manuálu je napsáno že je to automatický režim, tak jsem se uklidnil a jel jsem dál ale když jsem pak pozoroval rafičku na benzín tak mi klesala. Tak se chci zeptat jak funguje ten automatický režim? kdybych na něj jezdil tak mi to připadá že mi to bere jen benzín a nikdy mi to nepípne že mám prázdnou nádrž na plyn. Děkuji za odpověď a uklidnění Petrášek Stanislav
13.9.2010 11:10:25
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: STAG 4
Dobrý den pane Petrášek. Mohu Vás ubezpečit, že se systém chová zcela regulérně. Při vyprázdňování nádrže dochází postupně ke snížování tlaku v nádrži. Po dosažení minima nastavené hodnoty se systém automaticky přepíná na benzín. Nezapomeňte na první (bezplatnou) prohlídku, kde se parametry po první montáži doupraví. Více na "Pro získání podrobnějších..." (modrý odkaz nahoře) S pozdravem Ing.Pataky - technik

8.9.2010 4:22:15
Jméno: D.Stebel Předmět: Audi RS4 2.7T-380ps
Dobry den chci se zeptat zda je mozno namontovat lpg do audi rs4 2.7T-380ps,pokud ano od jake firmy by to bylo a kolik je cena pak dekuji
8.9.2010 15:21:26
Jméno: Autogas Centrum spol. s r.o. Předmět: RE: Audi RS4 2.7T-380ps
Dobrý den pne Stebel. Je velice málo případů, když musíme odpovědět záporně ohledně nějaké přestavby. Bohužel, je to teď zrovna Váš případ. Váš motor je hodně "nadupaný" na naše nejvýkonnější soupravy, a proto v současné době musíme přestavbu odmítnout. Je nám to líto, ale technické možnosti vstřikovačů nám neumožňují 100% - ní přestavbu. S pozdravem Ing.Pataky - technik

7.9.2010 12:56:23
Jméno: Standa Král Předmět: Mitsubishi Outlander
Dobrý den, chci se zeptat, zda je možno namontovat externí toroid na Mitsubishi Outlander 2.4i model 2008, má pouze dojezdové kolo 155/90 R16 zespodu pod vozidlem za nárazníkem a jaké velikosti? Děkuji S.Král
7.9.2010 14:59:33
Jméno: Autogas Centrum spol. s r.o. Předmět: RE: Mitsubishi Outlander
Ne, montáž externí nádrže u Vašeho vozidla nepřipadá v úvahu. Pouze v nitřní toroid o objemu 56 litrů. S pozdravem Přech - vedoucí provozu

3.9.2010 8:33:28
Jméno: Jelínek Předmět: Škoda Superb 3,6 FSI
Dobrý den, vaše fórum sleduji a vím o problémech s instalací LPG do motorů FSI. Nicméně se zeptám jestli lze LPG namontovat do Škody Superb II s motorem 3,6 FSI. Vím, že je možné je instalovat jen pro určité motory, ale neím kde najít aktuální seznam motorizací, popř. co se připravuje a v blízké době možné bude. Pokud by instalace možná byla, jaký máte názor na to, instalovat LPG do úplně nového vozu (nebo lehce ojetého do 15.000 km), otázka záruky, zajetí motoru... . Vím, že Škoda již z výroby instaluje LPG do Octávií, ale do Superbů zatím ne. Děkuji.
3.9.2010 10:13:05
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Škoda Superb 3,6 FSI
Dobrý den pane Jelínek. Seznamy možných přestaveb motorů FSI, TFSI. si vytváří výrobci sami. Mohu mluvit jenom o těch výrobních firmách, které přímo zastupujeme, nebo jsme akreditovaní dovozci. Jedná se o Italské firmy Landi Renzo a BRC. Filozofie řízení je u obou výrobců v podstatě stejná, až na malé výjimky: Protože jsou vstřikovače benzínu umístěny v hlavě válců, je nutno je ochlazovat benzínem i při provozu na plyn. Množství benzínu se řídí vypočteným algoritmem pro každé vozidlo, typ a dokonce i motorkód a tím jsme omezeni paletou možných zástaveb. Pokud Vás zajímá seznam možných přestaveb, klikněte na modrý odkaz v záhlaví: „Pro získání podrobnějších….“ . Po ukončení provozních testů, chystáme na trh uvedení zcela nového zařízení, programovatelného a nezávislého na motorkódu apod. S pozdravem Ing.Pataky - technik

3.9.2010 7:58:44
Jméno: Juřička Předmět: Toyota Yaris 1.0
Prosím Váš názor na přestavbu Toyota Yaris 1,0 rv. 2009....nájezd kolem 10.000 km ročně. juricka
3.9.2010 7:59:46
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Toyota Yaris 1.0
Dobrý den pane Juřička. Nevím, jestli Vás svou odpovědí potěším nebo zarmoutím.Na přestavbu Vašeho vozu se musíte dívat spíše z hlediska ekonomického než technického.Tyto vozy běžně přestavujeme a nejsou nám známé žádné technické "záludnosti". Jednoznačně ale doporučujeme montáž přimazávání ventilů VAP Saver. Z hlediska ekonomického je situace následovná:Toyota Yaris 1,0 má spotřebu ve městě 6,4 l/100km, mimo měso 4,9 l/100km a kombinovaná je 5,4 l/100km. Protože zcela reálně lze počítat s cca polovičními náklady při provozu na benzín, ušetříte 1Kč za každý kilometr jízdy. Ceníková přestavba Vašeho vozu s vícebodovým sekvenčním vstřikováním např. STAG 4, ( nenechte se nalákat na nějaké levné zastaralé zařízení) stojí u nás 29.000 Kč včetně přimazávání ventilů a DPH. Když se tedy podíváte na tato čísla, tak je zcela evidentní, že náklady na pořízení při Vašem ročním proběhu se vrátí cca za 3 roky. Pak začíná být provoz ekonomický. Zkušenosti nám ale potvrzují,že zákazníci s namontovaný plynem najezdí o 30 až 40% více kilometrů než bez LPG. Čím to je? Kam dříve na krátkou vzdálenost raději došli, tak s plynem už raději dojedou! Patrně jsem svou odpovědí Vám přidělal ještě větší vrásky při rozhodování jestli plyn ano, nebo ne. Přeji Vám dobré rozhodnutí. S pozdravem Ing.Pataky - technik

30.8.2010 17:32:50
Jméno: Jiri Benes Předmět: lpg
dobry den, chtel bych se zeptat na cenu zastavby lpg a jaky typ by se nejlepe hodil do jeep grand cherokee 5,2 v8, r.v. 97. Predem dekuji za odpoved, Benes
31.8.2010 7:07:31
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: lpg
Dobrý den pane Beneš. Pro Vaše vozidlo se nejlépe hodí systém STAG 300 a cena zástavby je 38.000 Kč s válcovou nádrží včetně DPH. S pozdravem Ing.Pataky - technik

28.8.2010 19:05:31
Jméno: Ludek Volf Předmět: LPG do Ford Focus n. Mondeo
Dobrý den, z adresy 'info@autogascentrum.cz' jsem bohužel odpověď nedostal, dovolím si zkusit toto forum. Na několika auto-diskuzích mi Vaše společnost byla doporučena jako důvěryhodný partner pro oblast přestavby na LPG, proto se na Vás dovoluji obrátit s dotazem. Momentálně jsem před koupí automobilu, který bych rád následně nechal přestavět na LPG (vzhledem k výhodné poloze u Vás). Konkrétně vybírám mezi Ford Focus a Mondeo od r.v. 2004. Můj dotaz zní, jaký je podle Vašich zkušeností výhodnější typ motoru z hlediska přestavby a provozu na LPG – zda starší 1,6i 16V 74kW a 1,8i 16V 92kW nebo novější s proměnným časováním ventilů 1,6i Ti-VCT 85kW a 1,8i 16V SCi 96kW? Mám dobré reference na systém Landi Renzo, ten by mohl být využit i v mém případě? Předem děkuji za Vaši odpověď. Zdraví Luděk Volf
30.8.2010 8:06:45
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: LPG do Ford Focus n. Mondeo
Dobrý den pane Volf. Omlouváme se za zpoždění odpovědi na Váš dotaz. Nezajistili jsme včas přesměrovaní dotazů na jiný kontaktní email, když odpovědný pracovník měl dovolenou! Jsme velice rádi, že jsme byly doporučeni z diskusních fór jako důvěryhodný partner na přestavbu (přesněji – zástavbu) zařízení LPG do vozidel. A teď k Vašemu dotazu: V současné době jsme schopni provést zástavbu zařízení LPG / CNG do starších i novějších vozidel bez výjimky. Bohaté zkušenosti máme z desítek montáží různého stáří. Dokonce i počet provedených montáží je tzv. půl-napůl. Firma Landi Renzo je předním italským výrobcem kterého jsme akreditovanými dovozci do České Republiky. Bohužel je jeho cena vyšší, vzhledem k místu výroby. V číslech to znamená následující: Zástavba se systémem Omegas (Landi Renzo) stojí 34.000 Kč včetně DPH. Zástavba se systémem STAG 300 + stojí 29.000 Kč pro starší typ Fordu a se STAG 300 Premium 32.000 Kč pro novější. Doporučuji zařízení na přimazávání ventilů VAP Saver v ceně 1500 Kč. S pozdravem Ing.Pataky - technik


<5x<   <<     <1> || <204>  <205>  <206>  <207>  <208> ||  <210>     >>  

Přidat záznam


Předmět:
Jméno:
E-mail (nebude zveřejněn):
Text zprávy:
jsou povoleny tagy <b>, <u> a <i>, můžete psát i odkazy ve tvaru www.neco.cz nebo http://neco.neco.cz
    


Tento web používá soubory cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas.Více informací