Logo Autogas Centrum
Logo Autogas Centrum
Logo Autogas měření emisí



Nacházíte se zde:  

Diskuzní fórum LPG/CNG


+ Nový dotaz

<5x<   <<     <1> || <207>  <208>  <209>  <210>  <211> ||  <268>     >>   >5x>  

16.7.2012 14:18:16
Jméno: Milan Předmět: Mondeo SCi
Dobrý den, zaujala mě Vaše odpověď p. Kolářovi ohledně Mondea 1.8 SCi, 96kW. Můžete to trochu rozvést? Znamená to, že tento přímovstřikový motor lze přestavět? Je to nějaký obdobný systém jako pro motory TSI atd. Děkuji.
16.7.2012 14:52:42
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Mondeo SCi
Dobrý den. Já jsem panu Kolářovi pouze oznámil, že ho bude kontaktovt vedoucí provozu. U Vašeho typu vozidla zatím není možné provést zástavbu zařízení LPG. S pozdravem Ing.Pataky - technik

16.7.2012 11:20:46
Jméno: Aleš Předmět: klepání po přestavbě
Dobrý den, nedávno jsem si nechal přestavět Astru G 1,6 74 kW r.v.2005 u jednoho z Vašich partnerů – Fedor Auto v Prostějově (systém Lovato). Zatím jsem spokojen až na to, že se zvýšila hlučnost motoru. Jedná se o takové drobné klepání (přirovnal bych to asi k hodně kultivovanému dieselovému motoru). Bylo mi řečeno, že to dělají vstřikovače a je to prý standardní projev se kterým se nedá nic dělat. Takové vysvětlení mě celkem zaskočilo a ještě jsem o podobném problému při přestavbě na LPG neslyšel. Naopak na internetových stránkách Fedor Auto Prostějov se uvádí, že po přestavbě na LPG dochází ke snížení hlučnosti motoru. Mohu Vás poprosit o názor? Mám trvat na odstranění tohoto klepání? Děkuji. Lanča
16.7.2012 11:40:34
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: klepání po přestavbě
Dobrý den. Pokusme se oddělit hluk vstřikovačů od hluku motoru. Snížení hlučnosti motoru při provozu na LPG je skutečně pravda. Z důvodu vyššího oktanového čísla LPG je chod motoru „sametovější“ a tedy subjektivně méně hlučný. Na druhé straně, některé vstřikovače plynu při své činnosti mají mírně zvýšenou hlučnost, která je dána mechanickou konstrukcí. Toto mírné klepání zaniká ihned po rozjezdu vozidla. Je slyšitelný pouze ve volnoběhu na místě. S pozdravem Ing.Pataky - technik

15.7.2012 18:10:13
Jméno: Vopátek Jaroslav Předmět: Volvo XC90
Dobrý den.Chtěl bych se zeptat,jestli je možné namontovat LPG zařízení do vozu Volvo XC90,2.5 Ti,154kw a jestli už máte nějaké zkušenosti,jak s ním uvedený vůz funguje?Děkuji za odpověď.Vopátek.
16.7.2012 8:11:07
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Volvo XC90
Dobrý den.Ano, u vozidla lze provést zástavbu zařízení LPG. Po zkušenostech a zaručení funkčnosti doporučujeme konkrétní systém který Vám sdělíme při objednávce zástavby u nás. S pozdravem Ing.Pataky - technik

14.7.2012 19:24:08
Jméno: Michal Předmět: LPG
Dobry den, mam si jet pro Audi a4 rok 1996 1.8 lpg. LPG tam je Tartarini - TEC 99, co je to za druh lpg?? Pochazi od Italu, na co si mam davat pozor, pri koupi, nebo jestli to ma cenu. Dekuji za odpoved Stryncl
15.7.2012 8:18:14
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: LPG
Vámi uvedený systém nemontujeme a proto ho nebudu hodnotit. S pozdravem Ing.Pataky - technik

14.7.2012 17:40:58
Jméno: František Péč Předmět: nový příspěvek

Zakoupil jsem si vozidlo s LPG ...


15.7.2012 8:16:51
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: nový příspěvek
Závadu je třeba řešit u montážní firmy a ne na tomto foru. (administrátor)

12.7.2012 12:18:26
Jméno: Petr Hübner Předmět: Hyundai i30cw 1,4
Dobrý den, uvažuji o LPG do vozidla Hyundai i30cw 1,4 zakoupené letos v dubnu, najeto cca 4500 km. Po přečtení většiny diskusního fora a všech informaci na vašem webu mám rozporuplné pocity. Nerad bych vozidlo degradoval, zvláště co se týče výkonu a výdrží ujetých km na LPG. Montáž plánuji u KŠV Group Chomutov. Technik mi sdělil, že ve spolupráci s vámi poskytují záruku 5 let, montuje se systém BRC s funkcí VSR. Touto informací si nejsem, bohužel, zcela jistý. Můžete ji potvrdit? Dále mě zajímá, jak je to s poklesem výkonu - dočetl jsem o rozmezí 5-30%, což jsou velké rozdíly.Děkuji za odpověď.
12.7.2012 13:49:50
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Hyundai i30cw 1,4
Dobrý den. Nemáme zájem uvádět zákazníky v omyl klamavou reklamou. Ano, určitý pokles výkonu vyplývá z rozdílných chemických a „mechanických“ vlastností benzínu a plynu při spalování v motorovém prostoru. Tento pokles výkonu je nepatrný. Výrobci uvádějí (a naše zkušenosti z tisíců montáží to potvrzují), že se pohybuje v rozmezí 5-15%. Laicky vlastně nezaznamenatelný pokles. Životnost motoru se naopak prodlužuje. Systém VSR chrání ventilová sedla. Shrnuto, mírný pokles výkonu je kompenzován téměř polovičními náklady na provoz. S pozdravem Ing.Pataky - technik

11.7.2012 11:00:11
Jméno: Josef Kolář Předmět: Mondeo 1.8. SCI-cena zástavby
Dobrý den, marně čekám na odpověď na následující otázku ( dotaz jsem posílal k vám na firmu minulý týden...), tak to zkusím zde na fóru: chtěl bych znát aktuální cenu zástavby na Mondeo 1.8 SCI ( r.v. 2004 ). Za odpověď předem díky. J.Kolář
11.7.2012 11:30:40
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Mondeo 1.8. SCI-cena zástavby
Vedoucí provozu Vás bude kontaktovat.

10.7.2012 10:21:31
Jméno: Tomáš Kadečka Předmět: Info na LPG provoz
Dobrý den Před týdnem jsem si koupil ojetý vůz Škoda oktavia combi 1,6 75Kw r.v.2004. Ve voze je 5 let namontován LPG pohon. Zatím auto jezdí bez problémů a jsem móóóc spokojen. Rád bych se Vás zeptal jestli je potřeba o motor na LPG nějak zvlášť pečovat. např. častěji měnit mot. olej , nějaká zvláštní aditiva (jestli ano... pošlete prosím nabídku), atd. . Dále by mě zajímalo jestli se může LPG pohon vždy uprědnostňovat před benzínovým a nebo jestli je třeba po ujetí nějakého počtu km. jezdit zase chvilku na benzín. Předem Vám velmi děkuji za ochotu... Přeji krásný den... s pozdravem... Tomáš Kadečka
10.7.2012 11:25:35
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Info na LPG provoz
Dobrý den. Neuvádíte zařízení, výrobce a systém LPG ve vašem vozidle. Obecně platí, že sekvenčně vstřikované systémy nevyžadují zvláštní starostlivost kromě pravidelných ročních prohlídek bezpečnosti a případné diagnostiky. Váš typ vozidla nevyžaduje žádná aditiva. Výměnu oleje provádějte v intervalech podle doporučení výrobce vozidla. Obecně nemá smysl střídání provozu benzín - plyn. Ale aby benzín v nádrži (nutný pro starty) nestárnul, je třeba ho občas vyjet. S pozdravem Ing.Pataky - technik

10.7.2012 9:14:03
Jméno: T.Novák Předmět: Přepínání LPG
Dobrý den,u autoriz.servisu Hyundai Auto Palace Butovice nám namontovali do vozu I20 1.4 LPG, system BRC. Po vyjetí nádže s LPG vozidlo začalo škubat a system se nepřepnul na benzín.Muselo se to udělat manuálně. Můžete mi poradit,kde je závada? Děkuji za odpověď. T.Novák
10.7.2012 9:56:34
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Přepínání LPG
Dobrý den.Patrně nebyly správně nastaveny podmínky pro přepnutí. S pozdravem Ing.Pataky - technik

9.7.2012 21:46:21
Jméno: Eda Předmět: Daně
Eu navrhuje od r. 2015 vyrovnání SPD na stejnou úroveň u všech PHM, což by znamenalo zdražení lpg o 12kč/l a v dnešních cenách prodeje cca 30kč/l., což by byl rychlý zánik tohoto odvětví, a zmaření investic lidí do přestaveb. Neobáváte se tohoto kroku ,,bruselských darmošlapů"?
10.7.2012 7:28:56
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Daně
Znáte dnes nějaký neohrožený obor podnikání?

9.7.2012 17:18:35
Jméno: Tomáš Předmět: Octavia 1,8T
Dobrý den,závada se projevuje ihned jak vyjedu(po 200-300m) to začíná silně škubat(hlavně jak třeba jedu do kopce,musím přepnout na benzín jinak by to nejelo) ,ale je fakt,že i při nastartování,tzn.na benzín mi to naskočí třeba až na podruhé nebo napotřetí,a to ještě musím přidat plyn. Ale jinak při přepnutím na benzín, je vše v poho. Auto má najeto celkem 195000km,od přestavby na plyn 30000km. Taky se domnívám,že to muže být zapal.cívka,ale to samé by dělalo na benzín,tak nevím....
9.7.2012 17:41:32
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Octavia 1,8T
Dobrý den. Opakuji z předchozí odpovědi, že vada cívky se nemusí v zásadě při provozu na benzín vůbec projevovat. Je to dáno odlišnými požadavky na elektroniku a zapalování směsi.Konzultoval jsem problematiku Vašeho vozidla s majitelem montážní firmy. Po téměř 200-tis km na motoru, lze předpokládat zestárnutí některých prvků zapalovací soustavy. Rozdílná kvalita plynu, (byť ze stejné čerpací stanice) mohla způsobit závadu i na některém ze vtřikovačů plynu (30-tis. km..) Obraťte se na firmu v Horní Suché.S pozdravem Ing.Pataky - technik

8.7.2012 21:50:58
Jméno: Tomáš Předmět: dotaz
Dobrý den,vlastním vuz Octavii 1,8T. Mám namontovaný system Lovato-říjen 2010,vše bylo v pořadku,ale během 2 měsícu auto začíná cukat,a na volnoběžné otáčky kolísají. Nedělá to pořád, jen občas jako by se dusilo,i při rychlejší jízdě, a pak se to rozjede. Ještě musím říci,že při jízdě mi to chcípne,ale jen někdy. Svíčky jsem vyměnil a také i vzduch.filtr. Pří přepnutí na benzín to jede v pořadku. Na diagnostice jsem byl v Horní Suché,kde mi to montovali, a tam nic nenašli . Co mě ještě napadá,tak jedině špatný plyn,ale tam tankuji u jednoho odběratele uz pul roku,a předtím bylo vše v pořádku. A také filtr plynné fáze,vyměnen na podzim 2011 a kapalný mi zbývá ještě ujet asi 10000km. Moc děkuji za radu s Pozdravem Tomáš.
9.7.2012 7:25:33
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: dotaz
Dobrý den. Z Vašeho popisu předpokládám, že se jedná o sporadickou závadu. To potvrzuje i fakt, že diagnostika nic neodhalila. Neuvádíte frekvenci výskytu závad. (po kolika km). Může být např. slabá jedna cívka nebo kabel (při provozu na benzín má menší vliv). Nezbývá, než ponechat vozidlo u montážní firmy do projevení se závady. S pozdravem Ing.Pataky - technik

5.7.2012 22:12:28
Jméno: Josef Krupicka Předmět: Hyundai I30 cw 1.6 BRC
Dobry den, vlastnim vuz Hyundai i30cw 1.6 a nechal jsem si ho prestavet na LPG u dealera Hyundai Nove Butovice v Praze. Pri prestavbe byl pouzit system BRC s privstikem benzinu. Dle servisni kniky dodala prestavbovy "balicek" Vase spolecnost. Se systemem jsem v podstate spokojen az na vyssi spotrebu LPG a vyrazne nizsi pruznost motoru pri jizde po dalnici, Plyn tankuji u stejne cerpaci stanice, vzdy plnou nadrz. Priblizne 80% cest je po dalnici, neprekracuji 130 km/h a prerazuji okolo 3000 ot/min - vuz zbytecne nevytacim. Na LPG mam najeto cca 1500 km (ceka me serizeni mezi 2500-3000 km). Na benzin jsem jezdil za cca 7,5 l/100km. Na plyn jezdim za cca 10 l/100km. Narust spotreby je o 33%, coz mi prijde moc. Ocekaval jsem narust spotreby do 20%.Navic se mi zda, ze je motor pri jizde po dalnici neme pruzny. Pokud jsem ve stoupani nucen snizit rychlost, pokud nepodradim, ma vuz pomerne problem se dostat zpet na zminenych 130 km/h. Ma otazka zni, daji se zminene problemy odstranit serizenim jednotky LPG, ci je problem nekde jinde? Predem dekuji za odpoved.
6.7.2012 7:05:50
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Hyundai I30 cw 1.6 BRC
Dobrý den.Mohu Vás uklidnit, namontované zařízení LPG a provoz vozidla na plyn je v této fázi zcela v pořádku. Při první kontrole (2500-3000 km) se zkontroluje tlak plynu v reduktoru, a pokud jsou parametry nižší ( pryžová membrána po styku s LPG změní své mechanické vlastnosti – změkne a uvolní se) tak se nastaví opět předepsaný tlak. Od této chvíle se už vlastnosti membrán nemění. Nižší výkon lze právě přičíst sníženému tlaku. Po nastavení tlaku doporučuji provést novou autokalibraci a následně nastavit časy vstřiků ve výkonu na silnici. Nastavení podle korekcí řídící jednotky benzínu zabezpečí („lepší“) ideální spotřebu plynu. S pozdravem Ing.Pataky - technik

4.7.2012 11:10:07
Jméno: David Lanča Předmět: tankování II
Dobrý den, v dotazu ohledně množství natankovaného plynu, píšete „Může se tak stát, že natankujete jakoby víc. Ale ochrany nádrže (multiventil) zabezpečují, že se nádrž naplní jenom na 80% svého objemu“ Nezlobte se, ale tomuto zdůvodnění příliš nerozumím. To vypadá, jakoby se ve skutečnosti do nádrže nedalo dostat přes 80% za žádnou cenu, protože je tam multiventil, který tohle hlídá. To by ale muselo znamenat, že to co je přes 80%, jde někde mimo auto a platím tak vlastně navíc za plyn, který se do auta ani nedostane. Já mám nádrž o objemu 53 litrů a běžně tankuji 52-53 litrů, jednou dokonce 54l. Doposud jsem to chápal tak, že příliš vysoké nastavení plnícího tlaku u čerpací stanice znamená, že dojde k přetlačení multiventilu a množství plynu, které platím, tak v nádrži ve skutečnosti opravdu je. Čerpací stanice, kde tankuji, tak neplní očividně do 80%, ale prakticky do 100%. A stejné zkušenosti má i několik mých známých. Taky se mi to zdá poněkud zvláštní. Předpis tankování max. do 80% není asi pro nic za nic, ale praxe je často jiná.
4.7.2012 13:35:54
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: tankování II
Dobrý den. Pokud je instalován správný multiventil pro danou nádrž (to je hodně důležité!), a je multiventil správně seřízen (už od výrobce), tak nelze natankovat víc než 80% objemu nádrže. (plus-mínus nějaké to procento). Myslím, že se pan Pasccal musí otáčet v hrobě při pomyšlení, že do nádrže o 53 litrů někdo dostal 54 litrů…nemyslíte? Odlehčenou formou se Vám snažím naznačit, že problém bude někde jinde. Stále platí fyzikální zákony.S pozdravem Ing.Pataky-technik

3.7.2012 17:47:53
Jméno: David Předmět: Dotaz
Dobrý den chci se zeptat, když mi auto cuká a vyhazuje otáčky, ale ne pořád . Nevíte čím to může být? Renault Laguna 1.8. Benzín/LPG.
3.7.2012 19:05:27
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Dotaz
Dobrý den. Nevím.Navštívte odbornou firmu.


<5x<   <<     <1> || <207>  <208>  <209>  <210>  <211> ||  <268>     >>   >5x>  

Přidat záznam


Předmět:
Jméno:
E-mail (nebude zveřejněn):
Text zprávy:
jsou povoleny tagy <b>, <u> a <i>, můžete psát i odkazy ve tvaru www.neco.cz nebo http://neco.neco.cz
    


Tento web používá soubory cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas.Více informací