Logo Autogas Centrum
Logo Autogas Centrum
Logo Autogas měření emisí



Nacházíte se zde:  

Diskuzní fórum LPG/CNG


+ Nový dotaz

<5x<   <<     <1> || <214>  <215>  <216>  <217>  <218> ||  <267>     >>   >5x>  

24.4.2012 17:16:31
Jméno: petr Předmět: BMW 130i
Dobrý den, je možné přestavit vůž BMW řada 1 130 i (195kw) rok 2005 na LPG? Děkuji
25.4.2012 7:36:09
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: BMW 130i
Dobrý den. V zásadě ano. Zatím jsme neprovedli žádnou zástavbu do tohoto typu vozidla. Je to typ, který se řadí mezi „silná sportovní žihadla (6-ti válec 3 litr)“ a ne do kategorie běžného provozu, kde se za účelem snížení nákladů na provoz montuje zařízení LPG. S pozdravem Ing.Pataky - technik

23.4.2012 18:18:47
Jméno: Martin Předmět: Problém se studenými starty
Dobrý den, vlastním vozidlo Seat Altea XL 1,6 75kW na LPG. Mám problémy se studenými starty,většinou nastartuji až na podruhé a to při sešláplém plynu.Byl jsem na kontrole v autoservise a v paměti závad žádná chyba,na analizátoru emise skvělé jak na LPG tak i na benzín. Technikovi se nezdála lambda sonda,ale s určitostí mi to neřekne. Doporučil mi zatím déle projet auto na benzín,kvůli korekci dat bohatosti směsi.S autem jsem jezdil dva dny na benzín a auto opravdu pěkně startovalo,pak jsem přepl na LPG a opět vše při starém. Vyměnil jsem pro jistotu palivový filtr,svíčky,vzduchový filtr a nakonec i tu lambda sondu,vyčistil škrtící klapku. Po výměně jsem s autem najel asi 500km a pořád auto za studena nestartuje . Předem děkuji za radu. Martin
24.4.2012 13:56:22
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Problém se studenými starty
Dobrý den. Neuvádíte jaké zařízení LPG je instalováno ve vašem vozidle. Obecně ale platí, že špatné startování na benzín bývá způsobeno ujetými korekcemi LPG. S pozdravem Ing.Pataky - technik

23.4.2012 15:51:02
Jméno: Mirek Předmět: Kontrolka porucha motoru.
Pane inženýre. Po zamontování LPG se stále objevuje kontrolka porucha motoru. Na odstranění této poruchy už jsem byl u jedné Vaší firmy asi 5-6 krát. Stále se však porucha oběvuje. Mám Fabii 1,2 HTP 51 kw. Rok výroby 2011. Měnily se lambdy,vstřikovače plynu a porucha se stále objevuje. Dnes jsem byl v servise HAVEX na diagnostice a tam diagnostikovaly bohatou směs na lambdě za katalyzátorem . Mám plynovou řídící jednotku STAG 4 . Mechanik tvrdí,že vše ohledně plynu je vpořádku ale že se nemůže vejít do limitu mezi přední a zadní lambdou. Je-li možné tuto závadu nějak odstranit tak bych byl rád,protože jinak vše funguje k mé spokojenosti. Děkuji.
24.4.2012 13:52:18
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Kontrolka porucha motoru.
Dobrý den pane Mirku. Doporučuji provést novou autokalibraci. V mapě upravit bohatost-chudost směsi podle pomalých korekcí OBD. S pozdravem Ing.Pataky - technik

21.4.2012 8:57:02
Jméno: Tomáš Chrenko Předmět: Změna v techničáku
Dobrý den, včera mi byl namontován system LPG Stag4, mám Citroen C4, v dokumentaci na změnu v technickém průkazu jsem přišel tedy přijdu po změně o jedno místo k sezení. Nevíte důvod proč se toto musí měnit, bylo mi řečeno kvůli 5kg že to nejde udělat na standardních 5 míst. Přijít o jedno místo si myslim je docela nefér, nevidím důvod proč by tam nemohlo být pět míst normálně. Děkuji
23.4.2012 7:38:28
Jméno: Autogas Centrum spol. s r.o. Předmět: RE: Změna v techničáku
Dobrý den.Zavolejte na 606 616 986. R.Apfelthaler - legislativa

19.4.2012 23:28:28
Jméno: Josef Hundert Předmět: LPG do malé Arosy
Dobrý den, mám SEAT Arosa 1.0 MPI, 37 KW, rv. 2000, vozidlo jezdí za cca 4,5 až 5 litrů benzinu. Vzhledem k rostoucím cenám benzinu uvažuji o LPG. Chci se zeptat, zda to má vůbec smysl, zejména zda to s plynem bude jezdit max do 6 litrů na 100 km a zda to ještě aspoň trochu pojede (už takhle je to slabé). Dále zda byste mi uvedl aspoň rámcově cenu. K tomuto uvádím, že vzadu není moc místa, tak by ta nádrž musela být nějaká menší tak cca 30 l. Dříve jsem měl SEAT 1.8 rv 95 s LPG BRC, bylo to také od Vás, tenkrát jsem zvolili nějakou jednoduchou variantu a najel jsem s tím bez problémů a údržby přes 100 tis než jsem jsem to prodal. Takže bych šel asi stejnou cestou. Děkuji
20.4.2012 7:11:22
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: LPG do malé Arosy
Dobrý den. Musíte se rozhodnout sám. Po montáži, při relativném stáří vozidla může být nárůst spotřeby oproti benzínu až 15-20%, takže cca těch 6 litrů. Možný pokles výkonu je cca do 5-10%. Podle druhu použitého zařízení se cena montáže může pohybovat od 20000 do 26000 Kč. Návratnost investice se odvíjí od ročního průběhu km. Co km , to ušetřena cca 1 koruna.S pozdravem Ing.Pataky - technik

19.4.2012 18:04:30
Jméno: MUDr.Vladimír Peták Předmět: Honda CR-Z- montáž LPG
Dobrý den,chtěl bych se objednat do Vašeho servisu k montáži LPG do vozu Honda CR-Z Hybrid. Mám zájem o systém BRC nebo LOVATO s přístřikem benzinu/se systémem BRC mám velmi dobré zkušenosti z předchozího vozu Honda Jazz/.V současnosti je údajně dle místní firmy Ecogas největší problém se zajištěním vhodné toroidní nádrže o objemu 22 litrů výrobců GZWM,STAKO nebo ATRAMA/jinou nelze pro nedostatek místa kvůli baterii IMA použít/a údajně není známo,kdy bude tato nádrž k dispozici.Z tohoto důvodu zatím z montáže sešlo..Jaká je situace u Vás,lze tuto nádrž objednat a po zaslání dodavatelem montáž provést?.Na termínu montáže vcelu nezáleží.Děkuji
20.4.2012 7:38:50
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Honda CR-Z- montáž LPG
Dobrý den pane doktore. O nádrže objemu 22 litrů není zájem, a proto je nenakupujeme. Nelze totiž koupit jedna nádrž, musela by se koupit celá paleta. Máme na skladě nádrže s nejmenším objemem 33 nebo 35 litrů podle výrobce. Je třeba zvolit jiné vhodné řešení. Celou situaci jsem konzultoval s firmou Eco Gas a dospěli jsme asi k jedinému možnému řešení: Použít nádrž 33 litrů, i za cenu, že bude mírně přečnívat. Byl jsem informován, že válcovou nádrž odmítáte. Máte prostě atypické auto, kde se montáž musí řešit individuálně. U hybridů se moc nepředpokládá ještě montáž i LPG. S pozdravem Ing.Pataky - technik

19.4.2012 14:54:53
Jméno: Michal Předmět: přimazávání
Dobrý den ,provádíte dodatečnou montáž přimazávání.? Od Vašeho partnera mám v citroenu Xsara piccaso 1,6 namontován Stag 4+. .Vše k naprosté spokojemosti. Jaká je cena s DPH a je to včetně náplně. A kolik stojí elektronický. Děkuji
19.4.2012 20:54:49
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: přimazávání
Dobrý den.Ano, samozřejmě lze objednat dodatečnou montáž přimazávání. Mechanický systém stojí 1500 Kč včetně 1/2 litrové přimazávací kapaliny. Vstřikovaný systém stojí podle druhu od 2500 do 3500 Kč, S pozdravem Ing.Pataky - technik

18.4.2012 22:42:28
Jméno: Ivo Předmět: Mercedes W211
Dobrý den, chtěl bych se zeptat jestli je možné přestavit vůž Mercedes W211 E280 170 kw rok 2006, máte s tím zkušenosti, jestli vše funguje jak má? Má vliv chiptuning vozu na montáž LPG? Děkuji za odpověď
19.4.2012 13:14:33
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Mercedes W211
Dobrý den. Podle výkonu se asi jedná o 6-ti válcový 3 litr. Máme zkušenosti s 2,8. Nicméně nevidím žádný problém, co se zástavby týká. Montáž by se měla provést až po provedení chiptuningu. S pozdravem Ing.Pataky - technik

18.4.2012 17:43:10
Jméno: Ing. Vladimír Albrecht Předmět: Dotaz - studený motor
Vážený pane inženýre, mám ve svém vozidle Renault Thalia II 1,2 16V, r. v. 2010 namontovaný LPG systém Lovato. Vozidlo funguje na plyn k naprosté spokojenosti. Objevil si mi problém při studeném startu na benzín s tím, že studený motor nechce do otáček, trvá cca 1 minutu než se trochu prohřeje a potom je vše ok. Do té doby nelze prakticky s vozem vyjet. Pokud je venku teplota okolo 15 st., tak problém zmizí. Po zahřátí motoru systém přepne na plyn a také je vše v pořádku. V servisu mi zkontrolovali škrtící klapku a provedli diagnostiku, vše bez závad. Používám originální svíčky Renault s tím, že výměnu svíček jsem zkrátil na 1/2, tj. na 30.000 km. Na svíčkách je najeto na plyn 17.000 km. Nemohou být příčinou problémů studeného motoru špatné svíčky. Dále bych se rád zeptal jaké "plynové" svíčky byste doporučil. Děkuji za odpověď a jsem s pozdravem Ing. Vladimír Albrecht
19.4.2012 7:37:34
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Dotaz - studený motor
Vážený pane inženýre, v zásadě doporučujeme svíčky předepsané výrobcem i po montáží zařízení LPG. K záměně svíček přistupujeme v případech, kdy při provozu motoru na plyn lambda, sonda vyhodnotí emisní parametry mimo předepsané hodnoty. Těch případů je relativně málo. Ve Vašem případě se domnívám, že je chyba v instalaci přívodu teplé vody do reduktoru, eventuelně umístění čidla. S pozdravem Ing.Pataky - technik

18.4.2012 17:05:14
Jméno: Libor Předmět: Nepřepnutí na LPG
Dobrý den pane Pataky. U systemu BRC v Hyundai i20 se mi několikrát stalo,že se po zahřátí motoru systém přepnul na plyn a v zápětí zpět na benzín a ovladač v kabině začal pípat.Po jeho dvojím stisknutí systém přepnul na plyn a normálně fungoval. Setkal jste se s touto závadou? Stává se to nejčastěji, když je chladné ráno. Díky i za stručnou odpověď. P.S: Mám najeto cca 2300km na LPG,ještě jsem nebyl na první prohlídce (seřízení),může to být nízkým tlakem v reduktoru?
19.4.2012 7:12:40
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Nepřepnutí na LPG
Dobrý den pane Libore. Pokud chcete stručnou odpověď, tak ANO. Pokud více, tak: toto nepravidelné přepínání může být způsobeno nižším tlakem. Proto, při první prohlídce po 2500-3000 km se musí tlak nastavit na nominální hodnotu. Pokles tlaku po první montáži je způsobeno změnou mechanických vlastností membrány při styku s LPG. Pak se už roztažnost membrán téměř nemění. S pozdravem Ing.Pataky - technik

17.4.2012 20:22:33
Jméno: Jana Předmět: typ LPG zařízení
Dobrý den, mám zájem o přestavbu na LPG a potřebovala bych poradit, který typ by jste mi doporučili na 1,4 Fiat Stilo, 75kW, rok výroby 2004. Děkuji za radu. S pozdravem Jana K.
18.4.2012 7:44:09
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: typ LPG zařízení
Dobrý den. Do Vašeho typu vozidla lze použít kterýkoli vícebodový, sekvenčně vstřikovaný systém splňující normu Euro 4. Konkrétní typ doporučíme na tel: 602 518 625. S pozdravem Ing.Pataky - technik

17.4.2012 14:13:00
Jméno: Milan Horák Předmět: Mazda 6
Dobrý den, jsem spokojený uživatel Lovato Easy Fast Smart na Ford Mondeo, po 30. tis km žádný problém. Takže i své známé přesvědčuji, ať přestaví na LPG... Chtěl bych se zeptat na doporučené zařízení a cenu na vůz Mazda 6 kombi, r.v. zřejmě 2010, první registrace 2/2011, obsah 2.0 l, 114 kW typ motoru LF. Jakou nádrž byste doporučil? Údajně auto nemá ani dojezdouvou rezervu, jen lepící sadu. Takže nevím, jak je to s prostorem pro toroid. Máte s tím zkušenost? Předem děkuji za odpověď, případně ji zašlete na e-mail.
18.4.2012 7:40:00
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Mazda 6
Dobrý den. Jsme rádi, že jste spokojeným zákazníkem se zařízením LPG ve Vašem vozidle. Mazda 6 Kombi (2011) skutečně nemá místo pro uložení (instalaci) toroidní nádrže. Doporučuji kterýkoli vícebodový sekvenční systém vstřikování s OBD. Musí se použít buď válcová nádrž za zadní řadou sedaček napříč, nebo menší podélně na levé nebo pravé straně zavazadlového prostoru. Zástavbu zařízení LPG jsme zatím ani my a naši partneři neprovedli. S pozdravem Ing.Pataky-technik

17.4.2012 13:37:50
Jméno: juricka Předmět: čistič
pane Pataky, existuje nějaký čistíč na systém LPG, v zimě zřejmě v důsledku švidlovaní dodejců s LPG / dle vyjádření technika - udajně se přidává více butanu/ se mi projevilo na elektrm. ventilcích nějaká neznámá lepivá hmota která po umytí tech. benzínem zmizela a systém šlapal bez chybně, je mi divné že tento hnus nezachytil filtr, při jízdě nedošlo k autom přepnutí na LPG. Po vyjmutí lišty s ventily a jejich rozebrání a vyčištení - otázka 10 min, ale stalo se mi to asi 3x v těch největších mrazech, jediným řešením bude asi kontrola nádrže a její případné vyčištění????nebo se to časem vstřebá,,,,??
18.4.2012 7:32:31
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: čistič
Dobrý den. Nemohu Vám doporučit žádný odzkoušený chemický přípravek na čištění nádrží LPG. Existuje alternativa mechanického čištění tím, že se nádrž částečně naplní kovovými matkami a šrouby, převracením-otáčením dochází k mechanickému čištění. Je to ale pracná záležitost. Za dvacet let montáží zařízení LPG, se takové čištění dá spočítat na prstech jedné ruky. Stačí, když budete pravidelně čistit filtr pevných částic a měnit filtr plynné fáze. S pozdravem Ing.Pataky - technik

17.4.2012 13:18:00
Jméno: Adam Bogocz Předmět: LPG favorit
Dobrý den, chtěl bych se jen zeptat na přibližnou cenu montáže LPG do Favoritu, rok výr. 94, 1.3, katalysator. Děkuji
17.4.2012 14:40:50
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: LPG favorit
Dobrý den. Zavolejte na číslo 606 616 986. S pozdravem Ing.Pataky - technik

17.4.2012 12:03:21
Jméno: Martin Předmět: Dotaz
Dobrý den.Máte zkušenosti s lpg do Nissanu X-Trail jak 103kw tak i 121 kw motory 2.0l a 2.5l.Děkuji Martin.
17.4.2012 12:56:03
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Dotaz
Dobrý den.Ano, máme za sebou několik desítek úspěšných montáží obou typů motorů. S pozdravem Ing.Pataky - technik


<5x<   <<     <1> || <214>  <215>  <216>  <217>  <218> ||  <267>     >>   >5x>  

Přidat záznam


Předmět:
Jméno:
E-mail (nebude zveřejněn):
Text zprávy:
jsou povoleny tagy <b>, <u> a <i>, můžete psát i odkazy ve tvaru www.neco.cz nebo http://neco.neco.cz
    


Tento web používá soubory cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas.Více informací