Logo Autogas Centrum
Logo Autogas Centrum
Logo Autogas měření emisí



Nacházíte se zde:  

Diskuzní fórum LPG/CNG


+ Nový dotaz

<5x<   <<     <1> || <222>  <223>  <224>  <225>  <226> ||  <268>     >>   >5x>  

6.3.2012 16:32:04
Jméno: Robert Kadlec Předmět: LPG Mondeo
Dobrý den, chtěl bych přestavbu LPG do Ford Mondeo 2006 motor benzín 1,8 typ CGBB, Prosím o info jsem něčím limitován, lze to, popř. cenu? Děkuji
7.3.2012 9:28:33
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: LPG Mondeo

Dobrý den pane Kadlec. Zástavba zařízení LPG do vašeho vozidla je zcela standartní a bezproblémová.Doporučuji pouze použít přimazávání ventilů nebo systém VSR. Cena montáže je závislá na druhu zařízení a použitém systému. Zavolejte mi na 602 518 625, nebo mi sdělte na technik@autogascentrum.cz vaše telefonní číslo a já Vás budu kontaktovat.S pozdravem Ing.Pataky - technik



6.3.2012 10:56:53
Jméno: Adam Výtisk Předmět: 6ivotnost motoru
Předem bych rád poděkoval na mě dva předešlé dotazy.Měl bych ještě jeden dotaz a to jak je to s životnosti motoru. LPG prý snižuje životnost motoru o 100 tkm.
6.3.2012 11:27:35
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: životnost motoru
Dobrý den.Provoz na LPG nesnižuje životnost motoru.Má vyšší oktanové číslo, nedochází k klepání, neobsahuje síru atd. Za 20 let existence firmy a montáží, jsme nezaznamenali žádný případ odborného posouzení snížení životnosti motoru. S pozdravem Ing.Pataky - technik

6.3.2012 10:32:33
Jméno: Adam Výtisk Předmět: Dotaz - přimazavání ventilů
Chtěl bych se ještě zeptat, jaká je spotřeba přimazávacího oleje a kolik tento olej stojí.
6.3.2012 10:35:57
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Dotaz - přimazavání ventilů
Dobrý den. Spotřeba přimazávání VAP Saver je 10-12 kapek za minutu ve volnoběhu. V praxi to znamená, že 1/2 litrová nádobka vydrží cca 8 - 12000 km podle stylu a charakteru jízdy. 1 litr přimazávací směsi stojí u naši firmy 385 Kč.S pozdravem Ing.Pataky - technik

6.3.2012 10:21:15
Jméno: Adam Výtisk Předmět: Dotaz - přimazavání ventilů
Dobrý den, chtěl jsem se informovat na přimazavání ventilu. Mám Hyundai i30 1.6 93 kW a v jednom Hyundai servisu mi to doporučují a v druhém Hyundai servisu mi to naopak nedoporučují??? Je tedy lepší si za to připlatit z důvodu životnosti motoru? Děkuji za odpověď.
6.3.2012 10:38:49
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Dotaz - přimazavání ventilů
Doporučuji buď použití externího přimazávání (VAP Saver/Flash Lube) nebo VSR (přístřik benzínu).

5.3.2012 19:35:50
Jméno: Libor M. Předmět: Přestavba na LPG
Dobrý den, mám dotaz zda je možné předělat na LPG PEUGEOT 308 motor 1,6 VTi 88kW r.v. 2011 najeto 2300km ( 5FS -120 HP). Popřípadě, jestli to někdo dělá v okolí Ostravy. Děkuji za odpověď.
5.3.2012 20:50:53
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Přestavba na LPG
Dobrý den. Vyberte si z naší partnerské sítě.S pozdravem Ing.Pataky - technik

5.3.2012 18:44:04
Jméno: P.Novotný Předmět: přestavba na lpg
Dobrý den,rád bych se zeptal zda je nějaká varianta přestavby pro dieslové motory,konkrétně mám Mercedes 208 CDI,pokud ano jaká je cca doba návratnosti. Děkuji za odpověď
5.3.2012 20:49:20
Jméno: Autogas centrum Předmět: RE: přestavba na lpg
Dobrý den. Provozní zkoušky zástavby zařízení LPG do dieselových motorů chystáme v nejbližší době. S pozdravem Ing. Pataky - technik

4.3.2012 20:33:51
Jméno: Roman Předmět: Seat Altea
Dobrý den, měl bych zájem o přestavbu na LPG u vozidla Seat Altea 1.6 i, 75 kW. Mohl bych dostat nějaké informace, zda je to možné, přibližná cena s nadrží misto reservy, zda s tím nejsou spojena nějaká risika atd... Pokud mate nejaké lepší řešení, rád si poslechnu Váš názor. Děkuji za odpověď, Roman
5.3.2012 8:23:36
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Seat Altea
Dobrý den pane Romane. Doporučuji vícebodové sekvenční bezúdržbové vstřikování. Cena zástavby zařízení je 26.000 Kč včetně nádrže a DPH. Nejsou žádná technická rizika. Nevím, co myslíte pod nějakým lepším řešením? S pozdravem Ing.Pataky - technik

4.3.2012 14:50:15
Jméno: Pavel Feilhauer Předmět: LPG a nové auto
Dobrý den, nejdříve bych Vám chtěl poděkovat za předchozí odpověď.Mám ještě jeden dotaz. Při koupi nového auta Hyundai ix20 mě namontují LPG ihned v servise prodejny Hyundai - v prodejně mě dali váš prospekt se systémem BRC, usuzuji tedy, že v této oblasti se sevrisy Hyundai spolupracujete. Může se na LPG jezdit ihned s novým motorem, nebo raději doporučujete jezdit nějaký počet km na benzin, tzn. počkat, až se motor zajede? Nevíte jestli mají motory Hyundai měkčí nebo tvrdší sedla ventilů? Systém Flash lube funguje automaticky a přimázává ventily i při jízdě na benzín nebo se to dá vypnout ? Děkuji Pavel Feilhauer
5.3.2012 7:20:52
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: LPG a nové auto

Dobrý den pane Feilhauer. Tzv. to klasické „ V záběhu“ se u nových motorových vozidel už nepraktikuje. Je to z důvodů vyšší úrovně technologií při výrobě motorových vozidel. Okamžitý provoz na LPG u nových vozidel je zcela běžnou záležitostí. Doporučuji Váš individuální přístup. Do první bezplatné kontroly 2500-3000 najetých km, někteří zákazníci střídají pohon 500 km LPG a 100 km benzín. Určitě to není na škodu. Obecně platí, že novější vozidla Hyundai už mají měkčená sedla. Systém Flash Lube funguje automaticky i na benzín. Dá se vypnout pouze technickým zásahem a ne uživatelem. Nemá to ale opodstatnění, protože 95% jízdy je provozováno na LPG.S pozdravem Ing.Pataky - technik



4.3.2012 8:17:51
Jméno: Petr Janíček Předmět: VSR
Dobrý den pane Pataky. Dovolil bych si navázat na dotaz týkající se montáže LPG do ix20 a Vaší nabídky na ochranu ventilů VSR. Prosím můžete uvés jak se pak zařízení chová? Zda nedojde ke zvýšené spotřebě benzínu současně s LPG? To funguje přístřik po celou dobu provozu na LPG a nebo je to podle otáček motoru? Od kolika otáček pro tento motor nastavujete přístřik benzínu? Pak vlastně dojde ve vyšších otáčkách ke zvýšení výkonu motoru když je spalován současně LPG i benzín? Nebo je vstřik benzínu omezen, kratší vstřik ? Nebo je pak omezen vstřik plynu? Není to naopak ještě vyšší zatížení pro motor? Velmi zajímavé téma tak se nezlobte za spoustu otázek. Díky!
4.3.2012 9:17:40
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: VSR
Dobrý den pane Janíček. Máte pravdu, systém VSR je velice zajímavé téma. Výrobci zařízení LPG vedou spor o posouzení účinnosti VSR oproti např. Flash Lube. Bohužel už nenabízí erudované výsledky toho či onoho zařízení. Při spalování LPG se mírně zvýší teplota motoru (vyšší oktanové číslo) , a proto se doporučuje ochrana měkčených ventilových sedel. Systém VSR lze nastavit od určitého podtlaku (MAP), dále vymezit rozsah působení podle otáček (0- omezovač) a množství přístřiku VSR v %. Konkrétní hodnoty nastavení je naše know-how. Prakticky to znamená, že podle zadaných podmínek vozidlo spotřebovává i určité množství benzínu při jízdě na LPG. Množství spotřebovaného benzínu je závislé na nastavených parametrech. Systém VSR je součástí některých zařízení a není nutná další investice jako u Flash Lube. (zde je nutno počítat i s dalšími výdaji – např. přimazavací kapalina). S pozdravem Ing.Pataky - technik

3.3.2012 23:24:38
Jméno: Pavel Nový Předmět: ...
Dobrý večer, mám Octavii 1,6 MPI, konkrétně typ BSE přestavený na plyn AC STAG. U auta bych si teď rád nechal pořešit tzv. přechodové stavy, které například zde: http://cimbu.cz/index.php?page=ecu&chip=42&lng=cze popisuje pan Janda. Můj dotaz zní, zda je nutné, abych po této úpravě navštívil i servis LPG? Je nutné díky této změně přenastavit i řídící jednotku k plynu? Děkuji za odpověď
4.3.2012 8:53:13
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: ...
Dobrý den pane Nový. Ano, po jakékoli úpravě parametrů řídící jednotky benzínu je nutné přeprogramovat i řídící jednotku LPG. S pozdravem Ing.Pataky - technik

3.3.2012 21:48:12
Jméno: Matejovič Jaroslav Předmět: zástavba na LPG
Dobrý den.Mám Suzuki Swift 1.3 rok 2007.Váš autorizovaný servis mi bude dělat zástavbu na LPG.Namontují mi zařízení STAG 4 Plus,toroidní nádrž a pro mou jistotu "přimazávání" sedel ventilů.Na to se chci ještě pro jistotu zeptat.Skutečně i s tím "přimazáváním" mému motoru,hlavně sedlům ventilů,nic nehrozí?Je zástavba na LPG u Suzuki Swift s motorem M13A (objem 1328 ccm) již běžná?Děkuji
4.3.2012 8:50:41
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: zástavba na LPG
Dobrý den pane Matejovič. Montáž zařízení LPG do Vašeho typu vozidla je zcela běžná. Otázku, jestli nehrozí poškození ventilů vlivem provozu na LPG řeší všichni renomovaní výrobci zařízení LPG. Proto doporučují buď VAP Saver, Flash Lube nebo systém přístřiku benzínu (VSR) . Nemáme přímou zpětnou vazbu o výskytu poškození sedel již namontovaných vozidel. S pozdravem Ing.Pataky - technik

3.3.2012 20:49:05
Jméno: Plašil Předmět: vleklé problémy s LPG

Dobrý den, vlastním Citroen Berlingo 1.6i 16V (80kW), r.v. 12/2007 (provoz 6/2008), před dvěma roky jsem ho nechal v jednom z Vašich partnerských servisů přestavět na LPG (systém Stag 300 plus, navíc Flash Lube elektronický), auto mělo najeto cca 18000km, 3/2010. Auto je od 10/2010 dosti vytížené (přítelkyně s ním do práce dojíždí 45km denně). Bohužel po celou dobu se vyskytují různé závady, které se ke cti Vašeho partnerského servisu snaží zaměstnanci řešit, ale až do poslední opravy bezůspěšně.


4.3.2012 8:41:41
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: vleklé problémy s LPG
Dobrý den pane Plašil.Váš téměř chronologický a obšírný popis řešení závad předejte montážní firmě. Pokud je vozidlo ještě v záruce, jsou povinni tyto závady odstranit. Na technik@autogascentrum.cz uveďte název montážní firmy.Jsme ochotni poskytnout technickou pomoc, ale konečné odstranění závad je na montážní firmě.Váš popis není smazán, je uložen v naši databáziu příspěvků. S pozdravem Ing.Pataky - technik

2.3.2012 22:50:27
Jméno: Pavel Feilhauer Předmět: Dotaz k LPG u Hyundai ix20
Dobrý den, mám Hyundai ix20 s motorem 1,6 CVVT. Je tento motor vhodný pro přestavbu na LPG ? Je nutné přimázávání ventilů u těchto motorů ? Máte již nějaké zkušenosti s motory Hyundai provozovanými na LPG ? Rád bych si přestavbu u Vás nechal udělat, ale mám trochu obavu, abych nepoškodil motor - ventily. Děkuji za odpověď. Pavel Feilhauer.
3.3.2012 7:52:16
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Dotaz k LPG u Hyundai ix20

Dobrý den pane Feilhauer. Když jste navštívili naše stránky, tak jste si určitě všiml baner spolupráce s firmou Hyundai. Již skoro rok probíhá naše spolupráce s firmou Hyundai a za tu dobu jsme společně provedli několik stovek zástaveb zařízení LPG. Přimazávání bych doporučoval. Jsou dvě možnosti: použít externí systém přimazáváni Vap Saver nebo Flash Lube, eventuelně použít systém VSR („přimazávání“ – chlazení přístřikem benzínu) S pozdravem Ing.Pataky - technik



2.3.2012 20:01:40
Jméno: luděk raušer Předmět: dotaz
Dobrý den,obracím se na p.Patakyho s dotazem.Před nedávnem-zhruba 3týdny,jsem si nechal na voze audi a6 1,8t 110kw r.v. 2001 optimalizovat řídící jednotku motoru,tzv. nachipovat,výkon motoru se vcelku razantně pozvedl,firma udavá nyní výkon cca 138kw-140kw.Auto mám již v pořadí čtvrté-montované lpg přímo ve vaší firmě,vždy velká spokojenost,tento vuz jste přestavěli zhruba před rokem a pul.Nyní k vlastnímu dotazu,je potřeba na plynu něco též upravit,když došlo k upravě řídící jednotky motoru,nebo se vše samo nastaví automaticky??Před zásahem vše chodilo jak hodinky,ale nyní se mi zdá,jak kdyby občas motor nepatrně zaškobrtnul-cuknul-při prudší akceleraci-jak kdyby nestíhalo lpg-přísun paliva.Na benzín absolutně bez problému.Děkuji za radu a informaci,s pozdravem Raušer.
3.3.2012 7:46:09
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: dotaz
Dobrý den pane Raušer. Načipováním motoru se změnili vstupní a výstupní parametry z řídící jednotky benzínu. Je třeba nepochybně provést přeprogramování zařízení LPG.Děkujeme za pochvalná slova na adresu naši firmy. Kontaktujte nás. S pozdravem Ing.Pataky - technik

2.3.2012 15:43:32
Jméno: Pavel Žid Předmět: Poděkování
Zdravím všechny zájemce o přestavbu na LPG.Na začátek bych se velice rád omluvil celé společnosti AGC za nelichotivé poznámky na konkurenčním foru.Jednal jsem ve vzteku že má moje auto po přestavbě velkou spotřebu.Auto jsem nechal přestavět před měsícem a jezdil s nim ve velkých mrazech,nevěděl jsem že má zima tak velký vliv na spotřebu plynu.Jedná se o Mercedes ML 350 r.v.2006.Po revizní kontrole, doseřízení a teplotách okolo +10st mi spotřeba hodně klesla.Momentálně při rozumné jízdě(do 120km/h) po dálnici jezdím za necelých 13l plynu a to je na takové auto opravdu výborné.Už slyším ty komentáře že to není možné..Je to možné!!!.Nemám potřebu si něco vymýšlet jen konstatuji!,Nemontuji ani neprodávám LPG zařízení jsem jen další spokojený zákazník!!!! Proto všem,kteří ještě váhají a vybírají kam dají auto přestavět,mohu AGC z vlastní zkušenosti jen doporučit.Hezký den Pavel Žid
3.3.2012 7:41:52
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Poděkování
Dobrý den pane Žid.Velice Vám děkujeme za Váš příspěvek. Komu by nelichotila pochvala!Důležitější ovšem je, že Vám vozidlo na LPG funguje dobře. Je málo zákazníků, kteří časem přiznají, že závada nebyla způsobena samotným zařízením nebo nastavením, ale vnějšími okolnostmi. Letošní tuhá zima skutečně ověřila činnost LPG zařízení. Hodně jsme se poučili, a poznatky takto získané v budoucnosti určitě zúročíme. S pozdravem Ing.Pataky - technik


<5x<   <<     <1> || <222>  <223>  <224>  <225>  <226> ||  <268>     >>   >5x>  

Přidat záznam


Předmět:
Jméno:
E-mail (nebude zveřejněn):
Text zprávy:
jsou povoleny tagy <b>, <u> a <i>, můžete psát i odkazy ve tvaru www.neco.cz nebo http://neco.neco.cz
    


Tento web používá soubory cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas.Více informací