Diskuzní fórum LPG/CNG
2.2.2012 19:27:29
Jméno:
Mojmír Předmět:
Přestavba podruhéDobrý den. Mám hondu civic r.v. 1990 přestavěnou na LPG. Jsem s tímto pohonem velmi spokojen ovšem auto stárne. Lze,teoreticky, legálně přemontovat LPG zařízení do jiného vyhovujícího automobilu? LPG systém je starší, ručně se přepíná benzín-plyn. Děkuji za Váš čas a odpověď. M.Hanslík
3.2.2012 11:19:22
Jméno:
Autogas Centrum Předmět:
RE: Přestavba podruhéDobrý den. Součástí souprav alt.pohonu montované v roce 1990 nelze použít z důvodu starých homologací pro současné montáže.Současně upozorňujeme na životnost nádrže, která bude propadlá a nelze ji rovněž použít k nové montáži. R.Apfelthaler - legislativa
2.2.2012 16:44:04
Jméno:
Josef Robl Předmět:
dotazDobrý den. Mám Toyotu RAV4 rv.2007 2,0i. CHtěl bych se zeptat kolik by stála přestavba na LPG
3.2.2012 8:22:51
Jméno:
Autogas Centrum Předmět:
RE: dotazDobrý den pane Robl.26.000 Kč. S pozdravem Ing.Pataky - technik
31.1.2012 21:07:44
Jméno:
Pavel Flek Předmět:
Vstrikovac pro 1,2 HTP Dobry den , mam zajem o prestavbu u motoru 1,2 HTP 51 KW , r.v.2009 ( VW Polo)
Nemam zkusenost , ale kamarad mne doporucuje vstrikovac ,,Rosa“ (model-pístový).Kolega ma dobrou zkusenost s Lovatem.Poradte , prosim.Nic s toho nenabizite.Co doporucite a proc.Jaka by byla cena a mozny termin prestavbyDekuji za doporuceni.
1.2.2012 7:06:36
Jméno:
Autogrument Předmět:
RE: Vstrikovac pro 1,2 HTP Dobrý den pane Flek. Montáž zařízení LPG se systémem Lovato stojí 25.000 kč včetně DPH. Termín montáže musíte upřesnit na čísle 602 178 440. S pozdravem Ing.Pataky - technik
30.1.2012 14:17:05
Jméno:
Michal Předmět:
dotazDobrý den.
Chtěl bych se zeptat jak často se mají štelovat vůle ventilů po kolika km děkuji
30.1.2012 14:52:41
Jméno:
Autogas Centrum Předmět:
RE: dotazDobrý den. Jako u benzínu.Ing.Pataky - technik
30.1.2012 10:53:15
Jméno:
Pavel Předmět:
Ford pumaDobrý den,jaký systém by jste mi doporučil do ford puma 1.6 ? Nádrž bych chtěl místo rezervy,která je pod autem.Preferuji spolehlivost. Děkuji
30.1.2012 12:28:20
Jméno:
Autogas Centrum Předmět:
RE: Ford puma
Dobrý den pane Pavel. Všechny námi montovaná zařízení jsou spolehlivá. Máte možnost výběru firem BRC, Landi Renzo, Ac atd. s širokou paletou systémů. Rozdíly jsou v komfortu vybavení, bezúdržbovosti a autonomní kontrole. Doporučuji STAG 4 PLUS s přimazáváním ventilů VAP saver. Montáž nádrže místo rezervního kola možná je. S pozdravem Ing.Pataky - technik
29.1.2012 14:32:04
Jméno:
Martin Černý Předmět:
...Ještě naposledy dobrý den pane Pataky,
díky za odpověď, jsem na pevno rozhodnutý pro řešení AC STAG. Vy pro můj vůz jako nejlepší doporučujete typ AC STAG 300 Plus, u Vašeho partnera Neptun Harfa v Praze mi ale dělali cenovou kalkulaci na typ AC STAG 4 Plus. Na tomto fóru jsem se dočetl i o rozdílech v obou těchto nabízených typech, přiznám se ale, že jsem tomu moc neporozuměl. Podle popisu by se na mou 1,6 75kw měly hodit oba typy a mě tedy zajímá, který z nich je vhodnější, spolehlivější, osvědčenější, případně jestli je to úplně jedno. Pro montáž zvolím asi jednoho z Vašich partnerů v Praze, přeci jen to přímo k Vám mám trochu z ruky. Ještě jednou díky a přeji mnoho úspěchů Vám i Vaší firmě. Martin Černý
29.1.2012 15:30:45
Jméno:
Autogas Centrum Předmět:
RE: ...
Dobré nedělní odpoledne pane Černý. Ano STAG 4 Plus vyhovuje Vašemu motoru. Ale patří do skupiny standardních systémů. Já jsem doporučoval STAG 300 Plus, který patří do skupiny nadstandardních systémů – plus, znamená, že obsahuje ISA2 (inteligentní systém adaptace) vzhledem ke stáří vašeho vozidla. Viz. http://www.ac.com.pl/pl/doc/311/jaki-sterownik-wybrac Tím netvrdím, že by Stag 4 Plus nebyl vhodný k zástavbě. Děkujeme za přání úspěchů naší firmě. S pozdravem Ing.Pataky - technik
29.1.2012 10:30:49
Jméno:
Martin Předmět:
FordDobrý den přemýšlím nad přestavbou na lpg mám ford focus kombi r.v 1999 1,6 16v motor zetek už má najeto 185000km tak váhám jestli do to ho jít. Najedu tak okolo 15000km ročně.Jakou mate stěmito auty zkušenost co se týče fungování lpg a jaký systém byste doporučil a na kolik by to celé stálo bydlim u chrudimi tak bych se musel obrátit na smluvniho partnera. Děkuji Kudrnáč
29.1.2012 12:32:46
Jméno:
Autogas Centrum Předmět:
RE: FordDobrý den pane Kudrnáč. Větší počet najetých km nemusí nutně znamenat zavrhnutí možnosti zástavby zařízení LPG. Záleží na stavu motoru, zejména jeho elektrické soustavy (kabely, svíčky cívka(y)) a kompresi. Zástavbu lze provést i levnějším klasickým systémem (na základě lambda sondy), ale pro udržení hodnot výkonu a spotřeby doporučuji osvědčený systém Stag 4. Ceny montáže se líší od dílny k dílně, proto oslovte některého z našich partnerů ve Vašem regionu. Viz. „Partnerská síť“ odkaz nahoře vpravo. Doporučuji také přimazávání ventilů. S pozdravem Ing.Pataky - technik
28.1.2012 23:37:00
Jméno:
Jan Prokeš Předmět:
Přestavba na LPGDobrý den,jsem vážným zájemcem o přestavbu na LPG,jen bych se rád optal na několik otázek.Mam octavii 2,2004,1,6Mpi 75Kw. Slyšel jsem od známého který má také LPG octavii že má neustále problémy s nějakým čidlem.Když zajede na servis,tak mu to vymění ale opakuje se to po nějaké době znovu,ale prý se s tim nic nedá dělat. Najedu cca 40tis. převážně dálnice.Jaký systém by jste mi doporučil a kolik by stála přestavba a roční náklady na servis? Ještě jsem se chtěl zeptat co se musí udělat než zajedu k Vám na přestavbu?Děkuji J.Prokeš
29.1.2012 6:44:02
Jméno:
Autogas Centrum Předmět:
RE: Přestavba na LPG
Dobrý den pane Prokeš. Pokud je nutná opakovaná výměna jakéhokoli elektrického zařízení, v tomto případě čidla tak častá, tak je nutno hledat závadu v zapojení. (napájení, kostra, studený spoj atd.) Do Vašeho typu motoru s rokem výroby 2004 doporučuji systém STAG 300 PLUS od firmy AcGas, kterého jsme dovozci do ČR. S tímto systémem máme velice dobré zkušenosti na stovkách namontovaných vozidel Vašeho typu.Montáž u naší firmy stojí 26.000 Kč včetně DPH. Poskytujeme dvouletou záruku na akční komponenty soupravy. Jednou ročně zaplatíte 400 Kč za prohlídku těsnosti nádrže, spojů atd. Jedná se o bezpečnostní kontrolu systému.Žádné další náklady na servis nejsou. Než zajedete k nám, nechte si zkontrolovat svíčky a kabely, v případě znečištění kupte i nový filtr vzduchu. Objednat se můžete na čísle 602 178 440, nebo emailem kus@autogascentrum.cz . Montáž trvá jeden pracovní den. Musíte mít sebou velký a malý TP. zelenou kartu a peníze
. Pozn. V současné době máme velký převis poptávky, tak se včas objednejte. S pozdravem Ing.Pataky - technik
28.1.2012 11:06:59
Jméno:
Zdenda.C Předmět:
Svíčky LPGDobrý den,co je pravdy na tom že ve vozidle na LPG pohon mají být JINÉ svíčky a ještě jsem se nesetkal aby to tady bylo řečeno že je to nutnost aby se předešlo problémům ve VN .Zde doporučení výrobce spec.svíček pro vozidla s LPG:
Důrazně doporučujeme tyto svíčky osadit již při realizaci přestavby na LPG a dále používat tyto speciální svíčky. Důvod je prostý: nejčastější příčinou špatné funkce vozidla při provozu na LPG je právě závada na vysokonapěťové části zapalování. Tuto závadu pochopitelně montážní firmy LPG systémů oprávněně neuznávají jako reklamaci funkce plynového systému, i když zákazník tvrdí, že vozidlo na plyn ,,cuká,, a na benzín ne. Problém ale nebývá v plynovém zařízení samotném, ale právě ve svíčkách, kdy díky jejich nevhodnosti v kombinaci s jejich opotřebením došlo posléze i k poruše na VN kabelech, nebo i VN cívce.
29.1.2012 6:21:34
Jméno:
Autogas Centrum Předmět:
RE: Svíčky LPGDobrý den pane Zdeňek. Pokud se ohlédnete do archivu tohoto fóra tak zjistíte, jak často zdůrazňuji podmínku kvalitního zapalovacího systému motoru (kabely, svíčky, cívka(y)). Tzv. LPG svíčky používáme v případech, kdy jsou hodnoty spalovaní neadekvátní spalování benzínu. Pokud je to možné, doporučujeme používat svíčky předepsané výrobcem vozidla. S pozdravem Ing.Pataky - technik
27.1.2012 18:29:59
Jméno:
Petr Revaj Předmět:
kdo je vinen?DD.chtěl bych jen krátce popsat novou zkušenost s Lpg.Mám 1rok,tedy v lednu 2011 zakoupený Hyundai i30 1,4.Stav km dnes je 32000km. Od 1.5 2011 pracuji v Německu,najedu asi 3200 km měsíčně,no a abych ušetřil,tak jsem si nechal v červenci namontovat Lpg.To mělo auto naj.asi 8000km.V listopadu začal ráno špatně startovat,příznaky jako když nejde sytič (který tam není) pak při studeném startu šel na dva tři válce,pak bez přidání plynu nestartoval vůbec.Byl jsem několikrát na seřízení,a hledali jsme možnou závadu.Nic jsme nenašli,takže jsem jel do autor.servisu Hyundai ( auto Dorda,Č.Lípa) kde zjistili malé tlaky na 1. a 2. válci,a nižší tlaky na 3. a 4. Zaklepané ventily,takže údajně ne-garanční závada protože to prý udělal Lpg.(neměl jsem přimazávání ventilů) dlouhým cestováním po dálnici s vytočeným motorem.i 30 má při 140km/4200 otáček,strop (červené pole)je ale až na 6500.Takže jsem dnes zaplatil celou opravu (25300) a k tomu nechal namontovat od Flash Lube přimazávání.(6200 s montáží)No,a teď otázka: kdo je na vině? Hyundai který má ventily z plastelíny,pán co mi montoval Lpg do auta a neřekl že je nutné přimazávání,nebo málo informované JÁ...? díky moc za odpověď
28.1.2012 6:44:34
Jméno:
Autogas Centrum Předmět:
RE: kdo je vinen?Dobrý den pane Revaj. Toto forum, nebude a nemůže suplovat soudního znalce. Z Vašeho dotazu ani není jasné jaké zařízení bylo použito pro zástavbu LPG. Špatné startování může mít více příčin. Od nesprávného výběru parametrů pro přepnutí, až po vadné čidlo atd. Bez diagnostiky nelze posoudit ani špatný chod motoru. Dále, neexistuje seznam vozidel nařizujících použití přimazávání. Doporučujeme přimazávání do vozidel Ford, Opel a některých „japonců“ S pozdravem Ing.Pataky - technik
27.1.2012 14:47:35
Jméno:
Martin Černý Předmět:
dotazJeště jednou dobrý den pane Pataky,
mockrát díky za rychlou odpověď. Doporučíte mi ještě, který z Vámi dovážených výrobců a řešení by byl pro můj vůz nejvhodnější z pohledu kvalita vs. cena? Ještě dnes jsem byl rozhodnut pro řešení BRC, po pročtení tohoto fóra mi ale vychází, že koupí AC STAG získám stejně kvalitní, ale levnější řešení. Jeden z Vašich partnerů v Praze uvádí, že řešení BRC je taková formule 1 mezi přestavbami LPG. Je toto řešení opravdu o takový kus napřed oproti ostatním výrobcům? Můžete mi prosím říct Váš pohled na věc, případně doporučit ještě nějaké jiné vhodnější řešení?
A ještě jeden dotaz, kolik by na můj vůz stálo u Vás řešení AC STAG?
Mockrát díky za Vaší ochotu a přeji příjemný nadcházející víkend
28.1.2012 6:17:08
Jméno:
Autogas Centrum Předmět:
RE: dotazDobrý den pane Černý. Asi Vás zklamu, ale velkých technických rozdílů mezi sekvenčními zařízeními BRC a AcGas už dnes nejsou. V principu všichni výrobci vycházejí z jednoho algoritmu výpočtu správného vstřikování plynu. Rozdíly by mohli být v komponentech. (BRC používá vlastní vstřikovače, reduktory atd.) AcGas kompletuje vlastní a italské reduktory, vstřikovače. Životnost komponentů se taky diametrálně nelíší. Vyšší cena zařízení BRC je dána rozdílným ekonomickým teritoriem výrobce. Jedna montážní firma bude tvrdit, že jednička je BRC, druhá že Landi Renzo nebo AcGas. Je to o zkušenosti a zaměření montážní firmy, Nás těší, že jsme výhradními dovozci jmenovaných zařízení a že můžeme nabídnout výběr. Zástavba zařízení LPG do Vašeho vozidla se STAG 300 Plus (AcGas) by u nás stála 26.000 Kč včetně DPH. S pozdravem Ing.Pataky - technik
27.1.2012 13:39:55
Jméno:
Martin Černý Předmět:
dotazDobrý den,
chtěl bych se zeptat, kolik by u Vás stála přestavba Škody Octavia II, r. v. 2005, motor 1,6 75kw (BSE), na systém BRC sequent? děkuji
27.1.2012 14:22:07
Jméno:
Autogas Centrum Předmět:
RE: dotazDobrý den pane Černý. 28.000 Kč včeně DPH. S pozdravem Ing.Pataky - technik
27.1.2012 2:31:24
Jméno:
Hlavik Předmět:
LPG OPELDobrý den, jde přestavět novou Astru J s motorem 1.4 Turbo 120 k ?
27.1.2012 7:07:34
Jméno:
Autogas Centrum Předmět:
RE: LPG OPELDobrý den pane Havlík. Ano.S pozdravem Ing.Pataky - technik
26.1.2012 21:25:16
Jméno:
Jan Steffl Předmět:
Spotřeba LPG na dálniciDobrý den, říká se, že spotřeba LPG je tak asi o litr vyšší oproti spotřebě benzínu. Lze počítat s tímto navýšením i při provozu na dálnici (tj. otáčky motoru mezi 3700-4000)? Většinu kilometrů najedu právě na dálnici. Někde jsem dříve četl, že na dálnici spotřeba LPG ještě stoupne. Děkuji za odpověď
27.1.2012 7:09:53
Jméno:
Autogas Centrum Předmět:
RE: Spotřeba LPG na dálniciDobrý den pane Stefl. Nárůst spotřeby LPG je obecně podle druhu vstřikování mezi 10-20%. S pozdravem Ing.Pataky - technik
26.1.2012 18:46:22
Jméno:
Honza Předmět:
Přestavba Fiat Brava 1.4 12V r.v 96Dobrý den, chtěl bych se zeptat kolik by přibližně stála přestavba na LPG na Fiat Brava 1.4 12V r.v. 1996. 55KW děkuji za odpověd.
27.1.2012 7:11:38
Jméno:
Autogas Centrum Předmět:
RE: Přestavba Fiat Brava 1.4 12V r.v 96Dobrý den pane Honza. Od 24.000 Kč podle druhu použitého zařízení. S pozdravem Ing.Pataky - technik
Přidat záznam